تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

راهنمای خرید دستگاه بخور

بهترین مارک دستگاه بخور سرد کدام است؟

راهنمای خرید
بهترین مارک دستگاه بخور سرد کدام است؟ دستگاه‌های رطوبت ساز بهترین گزینه برای کاهش خشکی هوا و بهبود عوارض ناشی از بیماری‌های ویروسی مانند آنفولانزا و سرماخوردگی هستند. همچنین افرادی که در فصل‌های مختلف سال از حساسیت و آلرژی رنج می‌برند نیز از طرفداران پروپاقرص این دستگاه‌ها هستند. تصلا– برای انتخاب و خرید دستگاه بخور […]

بهترین مارک دستگاه بخور سرد کدام است؟ دستگاه‌های رطوبت ساز بهترین گزینه برای کاهش خشکی هوا و بهبود عوارض ناشی از بیماری‌های ویروسی مانند آنفولانزا و سرماخوردگی هستند. همچنین افرادی که در فصل‌های مختلف سال از حساسیت و آلرژی رنج می‌برند نیز از طرفداران پروپاقرص این دستگاه‌ها هستند.

تصلا– برای انتخاب و خرید دستگاه بخور باید مواردی مانند نوع دستگاه، بودجه، میزان رطوبت محیط و… را در نظر داشته باشید. برای استفاده از دستگاه‌های بخور، رطوبت محیط زندگی یا محل کار خود را با استفاده از رطوبت‌سنج اندازه‌گیری کنید. سطح بالای رطوبت در طولانی مدت باعث رشد و تکثیر باکتری‌های مضر، کپک، قارچ و… می‌شود. به همین جهت باید هنگام استفاده از دستگاه بخور به این نکته توجه ویژه‌ای داشته باشید. با سایت اخبار صنعت لوازم خانگی تصلا پرس همراه باشید تا بیشتر به این موضوع بپردازیم.

بهترین مارک دستگاه بخور سرد کدام است؟

برندهای زیادی در زمینه تولید دستگاه بخور صورت آرایشگاهی و مرطوب کننده هوا فعالیت دارند. وجود این برندها مشتریان را در خرید بهتر سردرگم می‌کند. برخی از برندهای معتبر که در این زمینه فعالیت دارند عبارتند از:

دستگاه بخور سرد و گرم امسیگ

کمپانی آلمانی امسیگ یکی از برترین تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی و توانبخشی در جهان است. برند معتبر امسیگ فعالیت خود را از شهر هامبورگ با تولید گوشی‌های پزشکی و فشارسنج عقربه‌ای شروع کرد. با گذشت زمان این برند آلمانی موفقیت‌های بیشماری در عرصه تولید و فروش تجهیزات درمانی و پزشکی کسب کرد. از مهمترین فاکتورها در محصولات امسیگ باید به کنترل کیفی محصولات اشاره کرد که به صورت دقیق و در چند مرحله مورد بررسی قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: پنکه رطوبت‌ساز بهی، دستگاهی ساده و کاربردی

بخور سرد و گرم امسیگ مدل US494

بخور سرد و گرم امسیگ

یکی از بهترین محصولات امسیگ دستگاه بخور سرد و گرم آن است که در رنگ نقره‌ای تولید شده است. این دستگاه از ظرفیت قابل توجهی برابر با ۶٫۱ لیتر برخوردار است و قابل استفاده برای تولید بخار گرم و سرد است. شما می‌توانید از این دستگاه به صورت مداوم بین ۱۴ تا ۲۸ ساعت استفاده کنید.

بخور سرد و گرم امسیگ به دو فناوری سیستم اولتراسونیک و تبخیر توسط المنت حرارتی مجهز شده است. دمای داخلی جهت استفاده از بخور گرم تا صد درجه بوده و بخار گرمی که از دستگاه خارج می‌شود تا ۵۵ درجه است.

از مهمترین ویژگی‌های بخور سرد و گرم امسیگ باید به فیلتر ضد رسوب و قابلیت خاموش شدن اتوماتیک اشاره کنیم. دستگاه قبل از تمام شدن آب هشدار می‌دهد، با این حال قابلیت قطع اتوماتیک از سوختن دستگاه محافظت می‌کند.

دستگاه هنگام کار صدای زیادی از خود تولید نکرده و درون مخزن چراغی تعبیه شده که شما می‌توانید در تاریکی شب آن را روشن کنید. دستگاه بخور سرد و گرم امسیگ دارای پد معطر جهت خوشبو کردن مخزن بوده و همچنین دارای ۱۵ پد ضد رسوب است. با استفاده از کلید ولوم تعبیه شده بر روی دستگاه می‌توانید شدت خروج بخار آب را تنظیم کنید.

در حال حاضر این محصول از برند امسیگ با قیمت تقریبی ۴،۳۰۰،۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

دستگاه بخور سرد امسیگ مدل US456-PLUS

دستگاه بخور سرد امسیگ

یکی دیگر از محصولات پرفروش برند امسیگ دستگاه بخور سرد مدل US456-PLUS است. این دستگاه نیز از ظرفیت خوبی برخوردار است و شما می‌توانید تا ۵٫۲ لیتر درون مخزن را از آب پر کنید. این دستگاه ۳۱ وات توان مصرفی داشته و هنگام کار کاملا بی‌صدا عمل می‌کند.

دستگاه بخور سرد امسیگ به صورت مداوم یون منفی تولید کرده و همراه دستگاه یک فیلتر جهت تصفیه کردن هوا نیز وجود دارد. مدت زمان کارکرد دستگاه بین ۱۲ تا ۲۴ ساعت بوده و با تمام شدن آب دستگاه بخور نیز به صورت اتوماتیک خاموش می‌شود. فیلتر ضد رسوب و تنظیم شدت بخار از دیگر ویژگی‌های این محصول است. همچنین یک چراغ با هفت رنگ نیز درون دستگاه تعبیه شده است.

این دستگاه با قیمت تقریبی ۱،۷۲۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

دستگاه بخور سرد فرش لایف مدل GO-2011F

دستگاه بخور سرد فرش لایف

دستگاه بخور فرش لایف با ظرفیت مخزن ۲٫۵ لیتر برای مصرف خانگی طراحی و تولید شده است. این دستگاه به سیستم هشدار اتمام آب مجهز نشده اما به محض تمام شدن آب دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش خواهد شد.

دستگاه بخور سرد فرش لایف مناسب برای فضایی با متراژ ۴۰ متر مربع است. شما می‌توانید به صورت مداوم تا ۸ ساعت از این دستگاه استفاده کنید. متأسفانه این محصول به فیلتر ضد رسوب مجهز نشده است. سری تعبیه شده بر روی دستگاه قابلیت چرخش داشته و امکان تغییر جهت خروج بخار سرد توسط این سری وجود دارد.

در حال حاضر قیمت مشخصی برای این محصول بر روی سایت‌های اینترنتی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:  وسایل هوشمند برای مقابله با عوامل آلودگی هوا خانه

دستگاه بخور سرد زیکلاس مد مدل ZYK-C07

دستگاه بخور سرد زیکلاس مد

برند زیکلاس مد یکی دیگر از بهترین برندها در زمینه تولید و فروش تجهیزات پزشکی است. بخور سرد زیکلاس مد بدون فیلتر ضد رسوب و با قابلیت خاموش شدن اتوماتیک طراحی و تولید شده است. به محض تمام شدن آب برای جلوگیری از سوختن دستگاه، فرمان قطع اتوماتیک صادر می‌شود.

این دستگاه نیز مانند دستگاه بخور امسیگ دارای مخزن خوشبوکننده بوده و نمایشگر میزان آب نیز دارد. ظرفیت مخزن حدود ۴ لیتر است و به نمایشگر LED مجهز شده است. همچنین این محصول دارای یک ریموت کنترل است و شما می‌توانید برای تنظیم دستگاه و روشن و خاموش کردن آن از ریموت کنترل استفاده کنید.

قیمت تقریبی این محصول از برند زیکلاس مد حدود ۱،۸۳۰،۰۰۰ تومان است.

دستگاه بخور سرد و گرم هایتک مدل HI-AH26

دستگاه بخور سرد و گرم هایتک

بر روی بهترین مارک دستگاه بخور سرد هایتک دو دکمه تعبیه شده که با فشار دادن هر کدام می‌توانید دستگاه را بر روی بخور سرد یا گرم تنظیم کنید. بخور هایتک حدود ۷ لیتر ظرفیت داشته و توسط هشدار اتمام آب شما از وضعیت آب درون مخزن مطلع خواهید شد. همچنین قابلیت خاموش شدن اتوماتیک نیز از دستگاه در برابر سوختن محافظت می‌کند.

دستگاه بخور هایتک مانند دیگر دستگاه‌های معرفی شده دارای کلید تنظیم شدت بخار است. نکته قابل توجه در عملکرد این محصول به کنترل رطوبت مربوط می‌شود. بخور گرم و سرد هایتک به صورت اتومایتک میزان رطوبت محیط را کنترل می‌کند. توسط این ویژگی شما می‌توانید در مقیاسی مناسب رطوبت محیط را افزایش دهید.

از دیگر ویژگی‌های این محصول معتبر باید به قابلیت آن در از بین بردن باکتری‌های موجود در آب اشاره کنیم. همچنین فیلتر ضد رسوب این دستگاه بوی نامطبوع و ذرات معلق آلودگی را نیز به خود جذب می‌کند. البته این محصول یک دستگاه بخور صورت آرایشگاهی هم محسوب می شود.

این محصول به عنوان با قیمتی متغیر از ۲،۸۳۰،۰۰۰ تا ۳،۲۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

بهترین مارک دستگاه بخور سرد سایلن مدل MH-522

دستگاه بخور سرد سایلن

در ادامه معرفی بهترین مارک دستگاه بخور سرد باید به برند سایلن نیز اشاره‌ای داشته باشیم. بخور سرد سایلن به یک فیلتر ضد رسوب مجهز شده و دارای قابلیت خاموش شدن اتوماتیک است. این دستگاه می‌تواند تا ۱۹ ساعت به صورت مداوم کار کند و ظرفیت مخزن آن برابر با ۶٫۲ لیتر است.

دستگاه دارای صفحه نمایشگر LED و یک ریموت کنترل است. با استفاده از ریموت کنترل می‌توانید میزان خروجی بخار، وضعیت خواب دستگاه، حالت تولید یون یا حالت کنترل رطوبت محیط را تنظیم کنید. این محصول نیز مانند بیشتر دستگاه‌های بخور برای فضایی با مساحت ۴۰ متر مربع مناسب خواهد بود.

این دستگاه به تایمر مجهز شده و شما می‌توانید با فعال کردن تایمر، ساعات کار کردن دستگاه را زمان‌بندی کنید. تایمر دستگاه بخور سایلن به صورت ۲۴ ساعته با فاصله‌های یک ساعته طراحی شده است.

متأسفانه قیمت مشخصی برای این محصول در سایت‌های اینترنتی وجود ندارد.

دستگاه بخور سرد و گرم بیورر مدل LB88

دستگاه بخور سرد و گرم بیورر

برند آلمانی بیورر یکی از بهترین مارک های دستگاه بخور سرد در جهان است. دستگاه بخور سرد و گرم بیورر مدل LB88 دستگاهی کامل و باکیفیت بوده که به قابلیت خاموش شدن اتوماتیک مجهز شده است.

ظرفیت مخزن دستگاه بخور بیورر ۶ لیتر بوده و شما می‌توانید جهت خوشبو کردن و ضدعفونی کردن محیط به این دستگاه مواد و اسانس اضافه کنید. این دستگاه به فیلتر ضد رسوب مجهز نشده و تا ۴۸ متر مربع می‌تواند افزایش رطوبت محیط را پوشش دهد.

قیمت تقریبی دستگاه بخور بیورر ۶،۲۰۰،۰۰۰ تومان است.

دستگاه بخور صورت آرایشگاهی

دستگاه بخور صورت آرایشگاهی

در آرایشگاه‌ها از دستگاه بخور جهت رطوبت رسانی به پوست صورت استفاده می‌شود. این دستگاه‌ها مخصوص این امر طراحی شده‌اند و قابلیت تولید بخار سرد و گرم را دارند. شاید بهترین مارک دستگاه بخور سرد آرایشگاهی رین مدل BR01 یکی از این محصولات است که توانایی تولید بخار سرد و گرم را دارد.

ظرفیت مخزن این دستگاه یک لیتر بوده و به فیلتر ضد رسوب مجهز شده است. همچنین با هشدار اتمام آب شما از تمام شدن آب مطلع می‌شوید، در صورت عدم توجه به هشدار با تمام شدن آب، دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش می‌شود. شما می‌توانید از دستگاه بخور صورت آرایشگاهی رین تا ۲۴ ساعت مداوم استفاده کنید.

در حال حاضر برای این محصول قیمتی بر روی سایت‌های اینترنتی وجود ندارد.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

WhatsApp Image 2020-11-13 at 11.16.28
مرضیه محمدی
۱۴۰۰/۰۴/۱۴
مرضیه محمدی هستم. از سال 96 مشغول نوشتن و تولید محتوا هستم. در حال حاضر افتخار همکاری با مجموعه تصلا در بخش تحریریه را دارم. مطالبی که من تهیه می کنم در خصوص محتواهای کاربردی مربوط به راهنمای خرید، نگهداری و... انواع لوازم خانگی از برندهای مختلف است.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

    تصلا | پایگاه خبری صنعت صوت و تصویر | فواید دستگاه بخور برای پوست + چشم + بیماری تنفسی
    جولای 11, 2021

    […] بیشتر بخوانید: بهترین مارک دستگاه بخور سرد کدام است؟ […]

لینک کپی شد!