تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

راهنمای خرید آون توستر

مشخصات اون توستر خوب/ آون توستر ایرانی خوبه؟

راهنمای خرید
مشخصات اون توستر خوب چیست؟ آیا آون توستر ایرانی مثل برندهای خارجی باکیفیت هستند؟ همانطور که می‌دانید امروزه برای گرم کردن غذا و یخ‌زدایی مواد غذایی دیگر از روش‌های قدیمی استفاده نمی‌شود. با پیشرفت در صنعت تولید لوازم خانگی، وسایلی مانند ماکروویو و آون توستر بهترین راهکار برای گرم کردن غذا در کوتاه‌ترین زمان را […]

مشخصات اون توستر خوب چیست؟ آیا آون توستر ایرانی مثل برندهای خارجی باکیفیت هستند؟ همانطور که می‌دانید امروزه برای گرم کردن غذا و یخ‌زدایی مواد غذایی دیگر از روش‌های قدیمی استفاده نمی‌شود. با پیشرفت در صنعت تولید لوازم خانگی، وسایلی مانند ماکروویو و آون توستر بهترین راهکار برای گرم کردن غذا در کوتاه‌ترین زمان را ارائه دادند.

تصلا- اگر قصد خرید ماکروویو یا آون توستر را دارید و برای انتخاب یکی از این دو محصول بر سر دوراهی گیر کرده‌اید، در این مطلب با ما همراه باشید. در این محتوا به بررسی ویژگی‌های آون توستر، تفاوت آن با ماکروویو و قیمت مدل‌های مختلف موجود در بازار می‌پردازیم. پس تا انتهای این مطلب با سایت خبری لوازم خانگی تصلا همراه باشید.

مشخصات آون توستر خوب

برای خرید یک بهترین مارک اون توستر در بازار نکات زیادی وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کنیم. در واقع برای تهیه هر کدام از لوازم برقی آشپزخانه در نظر گرفتن مشخصات دستگاه و انتظاراتی که از آن داریم، برای خریدی مناسب راهنمای ما خواهد بود.

برخی از مشخصات اون توستر خوب عبارتند از:

  • سرعت دستگاه در گرم کردن و پخت غذا. این سرعت و قدرت بر اساس توان مصرفی آون توستر مشخص می‌شود. هر اندازه توان مصرفی بیشتر باشد، سرعت و قدرت عملکرد دستگاه افزایش پیدا می‌کند.
  • قابلیت تنظیم دما
  • قابلیت تنظیم زمان توسط تایمر
  • دارای محفظه داخلی مناسب با روکش نچسب
  • مجهز به سیستم فن کانوکشن
  • ایمنی بهترین مارک آون توستر
  • مجهز به جوجه‌گردان
  • حفظ طعم غذا هنگام گرم کردن
  • قابلیت تنظیم جهت پخت و پز
  • چندکاره بودن دستگاه

بهترین مارک آون توستر

توستر بهتر است یا مایکروفر ؟

در حالت کلی تفاوت توستر و مایکروفر آنقدرها زیاد نیست. شما با استفاده از آون توستر مشابه عملکرد ماکروویو می‌توانید مواد غذایی مختلف را طبخ کرده یا گرم کنید. وجه تمایز این دو دستگاه در سرعت عمل آن‌ها برای پخت و گرم کردن غذا است. مدت زمان لازم برای پخت غذا در آون توستر نسبت به ماکروویو بیشتر است. همچنین میزان مصرف انرژی در آون توستر نیز بیشتر است. اگر بودجه چندانی برای تهیه ماکروویو در اختیار ندارید، آون توستر جایگزین مناسبی برای این دستگاه است. اگر به سراغ یک مشخصات اون توستر خوب بروید، دست کمی از مایکروفرهای گران قیمت نخواهد نداشت.

بیشتر بخوانید: معرفی و بررسی انواع آون توستر +قیمت

اون توستر چند لیتری خوبه ؟

طبق مشخصات اون توستر خوب مدل‌های متنوعی دارد. این دستگاه‌ها دارای ظرفیت‌های مختلفی هستند که شما با توجه به تعداد اعضای خانواده و نیاز خود باید دستگاهی با ظرفیت مناسب تهیه کنید. هر اندازه مقدار ظرفیت دستگاه بیشتر باشد شما توانایی تهیه غذاهای بیشتری را با استفاده از آون توستر خواهید داشت. آون توستر با ظرفیت ۴۰ لیتر، یکی از پرفروش‌ترین ظرفیت‌های این دستگاه است.

بهترین مارک اون توستر در بازار

طبق مشخصات اون توستر خوب در دسته‌بندی کلی به چهار نوع معمولی، جوجه‌گردان، فن کانوکشن و مجهز به مادون قرمز تقسیم می‌شود. در آون توستر مجهز به مادون قرمز سرعت پخت و گرم شدن غذا افزایش پیدا کرده و آن را به یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های آون توستر تبدیل کرده است.

همچنین آون توستر ایرانی که دارای فن کانوکشن است، به پخت یکسان و یکنواخت غذا کمک بزرگی می‌کند. آون توسترهایی که به فن مجهز شده‌اند در مدت زمان کوتاهی مواد غذایی را گرم کرده یا آماده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: راهنمای استفاده از توستر نوبل

بهترین مارک آون توستر

آون توستر ایرانی

قیمت دستگاه آون توستر ایرانی نسبت به مدل‌های خارجی کمتر بوده و شما با صرف هزینه‌ای اندک می‌توانید یک دستگاه آون توستر تهیه کنید. پارس خزر، سایا، عرشیا و… از برندهای ایرانی تولیدکننده آون توستر هستند. اگر می خواهید بدانید بهترین مارک اون توستر در بازار کدام است و آیا برندهای ایرانی قابل رقابت با مارک های خارجی هستند، اطلاعات چند محصول را زیر را بخوانید:

آون توستر پارس خزر مدل وستا Vesta

آون توستر پارس خزر مدل وستا

دستگاه آون توستر ایرانی پارس خزر در رنگ مشکی و بدون صفحه نمایشگر تولید شده است. جنس بدنه خارجی دستگاه از استیل و جنس بدنه داخلی از آلومینیوم است. ظرفیت آون توستر وستا ۲۰ لیتر بوده و به سه قفسه مجهز شده است.

مشخصات اون توستر خوب پارس خزر را می توان اینگونه بررسی کرد. این دستگاه به تایمر ۶۰ دقیقه‌ای مجهز شده است و همچنین قابلیت تنظیم حرارت تا ۲۵۰ درجه سانتی‌گراد را نیز دارد. توان مصرفی آون توستر پارس خزر ۱۵۰۰ وات بوده و عملکرد دستگاه در ۶ وضعیت قابلیت تنظیم دارد. از دیگر مزایای محصول باید به جوجه‌گردان، سیستم گرداش هوای گرم، فیوز حرارتی ایمنی و… اشاره کرد.

در حال حاضر قیمتی برای آون توستر ایرانی در سایت‌های اینترنتی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: تفاوت ماکروفر و ماکروویو چیست؟

مشخصات اون توستر خوب سایا مدل Vulcan-35

آون توستر سایا

یکی دیگر از بهترین آون توستر ایرانی برند سایا است که در دو رنگ مشکی و نقره‌ای تولید می‌شود. این محصول دارای فن کانوکشن و جوجه‌گردان بوده و از شیشه دوجداره برای ساخت درب اصلی آن استفاده شده است.

طبق ظرفیت آون توستر ۳۵ لیتر بوده و حرارت آن تا ۲۳۰ درجه سانتی‌گراد قابلیت تنظیم دارد. همچنین این دستگاه به یک تایمر ۶۰ دقیقه‌ای نیز مجهز شده است. توان مصرفی آون توستر ۱۶۰۰ وات است. داخل دستگاه یک چراغ تعبیه شده که هنگام استفاده می‌توانید مواد غذایی داخل آون توستر را مشاهده کنید.

قیمت تقریبی این محصول ۲،۶۵۰،۰۰۰ تومان است.

آون توستر کومتای مدل ۶۰۲۰

آون توستر کومتای مدل 6020

طبق مشخصات اون توستر خوب می توان به برند کومتای هم اشاره کنیم. این محصول یکی از پرفروش‌ترین محصولات در سایت‌های اینترنتی است که در چند رنگ روشن و تیره تولید شده است. این دستگاه دارای صفحه نمایشگر LCD، صفحه کلید لمسی و چراغ داخلی بوده و به سیستم جوجه‌گردان نیز مجهز شده است.

آون توستر کومتای ۵۰ لیتر ظرفیت داشته و تا ۲۵۰ درجه سانتی‌گراد قابلیت تنظیم حرارت دارد. همچنین با استفاده از تایمر می‌توانید تا ۹۰ دقیقه زمان پخت غذا را تنظیم کنید.

این محصول به عنوان یک مورد از بهترین مارک اون توستر در بازار با قیمت تقریبی ۲،۵۶۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

بیشتر بخوانید: سولاردوم چیست و کدام سولاردوم را انتخاب کنیم؟

آون توستر سان ورد Sun World مدل SWF-40R

آون توستر سان ورد

این محصول از برند سان ورد در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و سفید طراحی و تولید شده است. کلیدهای این دستگاه مکانیکی بوده و به صفحه نمایشگر مجهز نشده است. آون توستر سان ورد دارای جوجه‌گردان و تایمر ۹۰ دقیقه‌ای است.

قابلیت تنظیم حرارت تا ۳۲۰ درجه سانتی‌گراد از دیگر ویژگی‌های این محصول است. توان مصرفی دستگاه ۱۵۰۰ وات و ظرفیت آن نیز ۴۰ لیتر است.

برای خرید این محصول به عنوان یک مورد از بهترین مارک اون توستر در بازار می‌توانید از ۱،۶۲۰،۰۰۰ تا ۱،۷۲۰،۰۰۰ تومان هزینه کنید.

بهترین مارک آون توستر لوکستای مدل ۳۱۰۰

آون توستر لوکستای مدل 3100

یکی دیگر از آون توسترهای محبوب بین کاربران اینترنتی برند لوکستای مدل ۳۱۰۰ است. آون توستر لوکستای در رنگ مشکی و با ظرفیت ۴۰ لیتر تولید شده است. مشخصات اون توستر خوب لوکستای عبارت است از:

  • قابلیت تنظیم حرارت از ۸۰ تا ۳۲۰ درجه سانتی‌گراد
  • دارای جوجه‌گردان
  • قابلیت تنظیم زمان توسط تایمر ۹۰ دقیقه‌ای
  • ۱۴۰۰ وات توان مصرفی
  • جنس بدنه از استیل
  • جنس محفظه داخلی از آلومینیوم

این محصول با قیمت تقریبی ۱،۱۵۰،۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

آون توستر تکنو مدل ۴۵۵

آون توستر تکنو مدل 455

  • ظرفیت داخلی ۴۵ لیتر
  • مجهز به تایمر ۶۰ دقیقه‌ای
  • دارای جوجه‌گردان
  • قابلیت تنظیم حرارت تا ۲۵۰ درجه سانتی‌گراد
  • توان مصرفی ۲۰۰۰ وات
  • قابلیت پخش حرارت در سه حالت بالا، پایین و به صورت همزمان

قیمت تقریبی آون توستر تکنو حدود ۱،۹۳۰،۰۰۰ تومان است.

آون توستر بایترون مدل TO-850 WH

آون توستر بایترون

بایترون یکی از برندهای محبوب لوازم برقی آشپزخانه در سایت‌های اینترنتی است که دستگاه آون توستر از این برند نیز طرفداران بسیاری دارد. این دستگاه ۳۸ لیتر بوده و قابلیت تنظیم حرارت تا ۲۳۰ درجه سانتی‌گراد دارد.

آون توستر بایترون دارای جوجه‌گردان بوده و به یک صفحه نمایشگر دیجیتال مجهز شده است. توان مصرفی دستگاه ۱۵۰۰ وات بوده و به تایمر ۹۰ دقیقه‌ای مجهز شده است. از دیگر ویژگی‌های این محصول باید به پخت غذا با هوای گرم و قابلیت گریل اشاره کنیم.

به توجه به مشخصات اون توستر خوب بایترون، این محصول با قیمت تقریبی ۳،۵۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

آون توستر تولیپس مدل OT-3806BD

تولیپس هم توانسته در بازار ایران به یکی از بهترین مارک آون توستر تبدیل شود. مشخصات اون توستر خوب این برند عبارت است از:

آون توستر تولیپس

  • مجهز به تایمر ۱۲۰ دقیقه‌ای
  • قابلیت تنظیم حرارت تا ۲۳۰ درجه سانتی‌گراد
  • دارای صفحه نمایشگر دیجیتال و چراغ داخلی
  • ظرفیت دستگاه ۳۸ لیتر
  • توان مصرفی ۱۶۰۰ وات
  • دارای جوجه‌گردان
  • جنس بدنه از استیل ضدزنگ
  • مجهز به فن کانوکشن
  • دارای برنامه پخت

قیمت تقریبی این محصول از برند تولیپس حدود ۲،۹۲۰،۰۰۰ تومان است.

آون توستر داتیس مدل DT-811

آون توستر داتیس

یکی دیگر از محصولات پرفروش آون توستر داتیس است که ظرفیت آن ۳۵ لیتر است. این محصول بدون صفحه نمایشگر بوده و به یک چراغ داخلی مجهز شده است. آون توستر داتیس دارای جوجه‌گردان بوده و به یک تایمر ۱۲۰ دقیقه‌ای مجهز شده است.

دستگاه قابلیت تنظیم حرارت دارد و شما می‌توانید تا ۲۵۰ درجه سانتی‌گراد حرارت لازم برای پخت غذا را تنظیم کنید. توان مصرفی دستگاه ۱۵۰۰ وات و به سیستم فن کانوکشن مجهز شده است.

شما می‌توانید آون توستر داتیس را با قیمت ۲،۷۴۰،۰۰۰ تومان تهیه کنید.

مشخصات اون توستر خوب درنیکا مدل DS4004

آون توستر درنیکا

  • ظرفیت ۴۵ لیتر
  • قابلیت تنظیم حرارت تا ۳۲۰ درجه سانتی‌گراد
  • دارای جوجه‌گردان
  • قابلیت تنظیم زمان توسط تایمر ۹۰ دقیقه‌ای
  • مجهز به فیوز حرارتی ایمنی
  • جنس بدنه از عایق حرارتی
  • جنس بدنه داخلی از روکش آلومینیوم ضدزنگ

قیمت این محصول از ۱،۵۷۰،۰۰۰ تا ۱،۷۰۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

آون توستر برتینو مدل رومانو

آون توستر برتینو مدل رومانو

آون توستر برتینو در دو رنگ نقره‌ای و مشکی تولید شده و به یک جوجه‌گردان مجهز شده است. ظرفیت دستگاه ۴۰ لیتر است و شما می‌توانید برای پختن و گرم کردن غذا حرارت را تا ۲۵۰ درجه سانتی‌گراد تنظیم کنید. همچنین شما می‌توانید مدت زمان پخت را توسط تایمر ۶۰ دقیقه‌ای تنظیم کنید. توان مصرفی دستگاه ۱۴۰۰ وات بوده و به سیستم فن کانوکشن مجهز شده است.

قیمت آون توستر به عنوان یک مورد از بهترین مارک اون توستر در بازار برتینو مدل رومانو حدود ۲،۴۸۰،۰۰۰ تومان است.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 5 / 5. تعداد آرا: 2

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

WhatsApp Image 2020-11-13 at 11.16.28
مرضیه محمدی
۱۴۰۰/۰۴/۲۹
مرضیه محمدی هستم. از سال 96 مشغول نوشتن و تولید محتوا هستم. در حال حاضر افتخار همکاری با مجموعه تصلا در بخش تحریریه را دارم. مطالبی که من تهیه می کنم در خصوص محتواهای کاربردی مربوط به راهنمای خرید، نگهداری و... انواع لوازم خانگی از برندهای مختلف است.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!