تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

راهنمای خرید بهترین گوشی های سامسونگ

راهنمای خرید
بهترین گوشی های سامسونگ کدامند؟ اگر قصد خرید گوشی ارزان‌قیمت یا میان رده از برند سامسونگ را دارید و یا به دنبال خرید بهترین گوشی سامسونگ سری اس هستید، این مطلب را از دست ندهید. در این راهنمای خرید قصد داریم با تعدادی از بهترین گوشی‌های میان و پرچم‌دار سامسونگ آشنا شویم و این گوشی‌ها را به‌صورت مختصر با یکدیگر مقایسه کنیم تا در هنگام خرید بهترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب و بهترین گوشی سامسونگ سری s تصمیم‌گیری راحت‌تری داشته باشید.

بهترین گوشی های سامسونگ کدامند؟ اگر قصد خرید گوشی ارزان‌قیمت یا میان رده از برند سامسونگ را دارید و یا به دنبال خرید بهترین گوشی سامسونگ سری اس هستید، این مطلب را از دست ندهید. در این راهنمای خرید قصد داریم با تعدادی از بهترین گوشی‌های میان و پرچم‌دار سامسونگ آشنا شویم و این گوشی‌ها را به‌صورت مختصر با یکدیگر مقایسه کنیم تا در هنگام خرید بهترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب و بهترین گوشی سامسونگ سری s تصمیم‌گیری راحت‌تری داشته باشید.

تصلا – سامسونگ یکی از محبوب‌ترین برندهای تلفن همراه است و بزرگ‌ترین برندهای تولیدکننده گوشی محسوب می‌شود. سامسونگ در تمام رده‌های قیمتی گوشی‌های مناسبی دارد که می‌توانند کاربران را راضی کنند. در این مطلب راهنمای خرید گوشی قصد داریم برترین گوشی‌های سامسونگ در رده قیمتی ارزان‌قیمت را معرفی کنیم. شما درست مثل بهترین گوشی های ۲۰۲۱ به این راهنما هم نیاز دارید.

اگرچه زمانی که صحبت از گوشی‌های سامسونگ می‌شود، بسیاری از کاربران تنها به گوشی‌های رده‌بالای این شرکت یعنی گوشی‌های سری گلکسی اس و گلکسی نوت سامسونگ فکر می‌کنند؛ اما برخی از گوشی‌های ارزان‌قیمت و میان‌رده این برند هم واقعاً ارزش خرید دارند؛ زیرا نسبت به قیمتشان از کیفیت ساخت خوبی برخوردار هستند و در زمینه دوربین، سخت‌افزار و نمایشگر موفقیت خود را ثابت کرده‌اند.

گوشی‌های سری گلکسی A و گلکسی M بهترین گوشی‌های نسبتاً ارزان‌قیمت و مقرون‌به‌صرفه سامسونگ هستند. گوشی‌های سری گلکسی A بیشتر با هدف افزایش عمر باتری گوشی‌های سامسونگ ساخته شده‌اند و حتی گوشی گلکسی M51 سامسونگ با باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی عرضه می‌شود که میزان شگفت‌انگیزی است و چنین باتری بزرگی نه‌تنها در گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ، بلکه در هیچ یک از گوشی‌های پرچم‌دار برندهای دیگر نیز دیده نمی‌شود.

البته گوشی‌های سری گلکسی M نتوانسته‌اند در جلب رضایت کاربران چندان موفق عمل کند و اکثر کاربرانی که متمایل به خرید گوشی‌های میان‌رده و ارزان‌قیمت سامسونگ هستند، بیشتر متمایل به خرید گوشی‌های سری A هستند؛

در بهترین گوشی های سامسونگ از نمایشگرهای امولد و سوپر آمولد استفاده شده است که در زمینه ایجاد کنتراست بالا، نمایش رنگ مشکی به‌صورت صورت عمیق و غنی عملکرد خوبی دارند و رنگ‌ها را واقعاً غنی نمایش می‌دهند.

درضمن برخی از گوشی‌های میان‌رده و ارزان‌قیمت این برند از اینترنت ۵G نیز پشتیبانی می‌کنند که مزیت بسیار خوبی برای گوشی‌های این رده قیمتی به شمار می‌رود. با ما باشید تا با بهترین گوشی‌های سامسونگ با قیمت مناسب و بهترین گوشی سامسونگ سری گلکسی S آشنا شوید.

آنچه در ادامه می‌خواهید

  • بهترین گوشی‌ های ارزان‌قیمت سامسونگ (بهترین گوشی‌های سری گلکسی A سامسونگ)
  • بهترین گوشی های سامسونگ سری (بهترین گوشی‌های سری گلکسی S سامسونگ در زمینه‌های مختلف).

پس با سایت اخبار صنعت لوازم خانگی تصلاپرس همراه باشید.

بهترین گوشی های سامسونگ با قیمت مناسب

در این بخش با بهترین گوشی های سامسونگ گلکسی A سامسونگ که قیمت مناسب و در عین حال ارزش حرید بالایی دارند، آشنا شویم. در طراحی گوشی‌هایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد تلاش شده است توازن بین قیمت و ویژگی‌ها حفظ شود و سامسونگ سعی کرده است آن‌ها سعی کرده است آن‌ها را با بالاترین ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری روانه کند تا کاربر بیشترین میزان رضایت را از خرید خود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: برترین گوشی‌‌های تاشو یا فولد موجود در بازار  

گلکسی A52: بهترین گوشی سامسونگ میان رده

مشخصات A52:

  • نمایشگر: ۶٫۵ اینچ با رزولوشن + Full HD
  • پردازنده: اسنپدراگون ۷۵۰ G
  • رم: ۶ گیگابایت
  • حافظه داخلی: ۱۲۸ گیگابایت
  • دوربین: چهارگانه متشکل از لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، لنز ماکروی ۵ مگاپیکسلی و  لنز تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی: ۳۲ مگاپیکسل
  • باتری: ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت
  • اندروید: ۱۱

این گوشی جدیدترین گوشی سری A َمحسوب می‌شود. از ویژگی‌های شاخص نمونه از بهترین گوشی های سامسونگ با قیمت مناسب می‌توان به برخورداری از نمایشگر ۵٫۶ اینچی ۱۲۰ هرتز، پردازنده اسنپدراگون ۷۵۰G، رم ۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی اشاره کرد. در این گوشی قابلیت افزایش حافظه داخلی با استفاده از کارت حافظه میکرو SD با ظرفیت ۱ ترابایت نیز وجود دارد. این گوشی از استاندارد IP 67 نیز پشتیبانی می‌کند که آن را در مقابل گردوغبار و همچنین در برابر آب در زمان غوطه‌ور شدن در آب در عمق ۱۵ سانتی‌متر تا یک متر به مدت ۳۰ دقیقه، مقاوم می‌کند.

یکی از نقاط قوت اصلی این گوشی برخورداری از دوربین اصلی چهارگانه است. این دوربین از یک لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، یک لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی و یک لنز سنجش عمق ۵ مگاپیکسلی تشکیل شده است. این گوشی یک دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی نیز در مقابل خود دارد.

البته دوربین این گوشی رنگ تصاویر را کمی اغراق شده ثبت کند که ممکن است هر کسی آن را نپسندد. این گوشی از اینترنت ۵G نیز پشتیبانی می‌کند. بدنه این گوشی علیرغم پلاستیکی بودن مقاومت بالایی دارد و از کیفیت ساخت خوبی برخوردار است: وجود این ویژگی‌ها در یک گوشی که قیمت آن کمتر از ۵۰۰ دلار است، باعث می‌شود هر کاربری برای خرید آن ترغیب شود..

قیمت گلکسی A52 با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۸ گیگابایتی از ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تا ۱۴ میلیون تومان و قیمت نسخه ۲۵۶ گیگابایتی و رم ۸ گیگابایتی از ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تا ۱۳ میلیون و ۷۹۹ هزار تومان  است.

بیشتر بخوانید: گوشی هواوی یا شیائومی؟ کدام را بخریم؟

گلکسی A42: جایگزین متاسب برای گلکسی A52

مشخصات:

  • نمایشگر: ۶٫۶ اینچ با رزولوشن + Full HD
  • پردازنده: اسنپدراگون ۷۵۰ G
  • رم: ۴ و ۶ و ۸ گیگابایت
  • حافظه داخلی: ۱۲۸ گیگابایت
  • دوربین: سه‌گانه متشکل از لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و لنز تشخیص عمق ۸ مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی: ۱۳ مگاپیکسل
  • باتری: ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

این گوشی نسبت به A52 در سطح پایین‌تری است؛ اما باز ارزش خرید بالایی دارد و در صدر بهترین گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه سامسونگ قرار دارد. نمایشگر این گوشی با اندازه ۶٫۶ اینچ کمی بزرگ‌تر از نمایشگر ۶٫۵ اینچی گلکسی A52 است.

باتری این گوشی نیز با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت از باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی A52 بزرگ‌تر است. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این گوشی می‌توان به برخورداری از  رم چهار گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی اشاره کرد.

این محصول به عنوان یکی از بهترین گوشی های سامسونگ از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند و می‌توانید حافظه آن را با استفاده از کارت حافظه تا یک ترابایت افزایش دهید. دوربین اصلی گوشی سه‌گانه است که یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق ۲ مگا پیکسلی در آن دیده می‌شود. دوربین سلفی این گوشی ۱۳ مگاپیکسل است. این گوشی ۵G با برچسب قیمت نسبتاً ارزان‌قیمت خود می‌تواند برای اکثر افرادی که به دنبال خرید گوشی مقرون‌به‌صرفه هستند، گزینه مناسبی باشد.

قیمت گلکسی A42 با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۶ گیگابایتی از ۷ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان تا ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان متغیر است و نسخه ۸ گیگابایتی از ۹ میلیون و ۶۳۹ هزار تومان تا ۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و نسخه ۴ گیگابایتی از ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تا ۱۰ میلیون تومان متغیر است.

بیشتر بخوانید: ۱۰ نکته کلیدی در انتخاب بهترین گوشی موبایل

گلکسی A32 5G: بهترین گوشی ارزان سامسونگ

مشخصات:

  • نمایشگر: ۶.۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس
  • پردازنده: مدیاتک MT6853
  • رم: ۴ و ۶ گیگابایت
  • حافظه: ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت
  • دوربین: دوربین  چهارگانه متشکل از لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، یک لنز ۵ مگاپیکسلی ماکرو و یک لنز ۲ مگاپیکسلی سنجش عمق
  • دوربین سلفی: ۱۳ مگاپیکسل
  • باتری: ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی
  • اندروید: ۱۱

در طراحی گلکسی A32 5G به عنوان یکی از بهترین گوشی های سامسونگ تلاش شده است توازن بین قیمت و امکانات به بهترین شکل ممکن ایجاد شود. این گوشی یکی از اعضای تازه‌وارد سری گلکسی A محسوب می‌شود. این گوشی جذاب ارزان‌قیمت می‌تواند با نمایشگر ۶٫۵ خود نظر هر خریداری را جلب کند. در بالای نمایشگر ناچ  قطره مانندی دیده می‌شود که یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

گوشی ارزان‌قیمت سامسونگ رم ۴ گیگابایتی دارد و مجهز به پردازنده ۸ هسته‌ای مدیاتک است. این گوشی در دو نسخه با حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‌شود و مانند سایر گوشی‌های گلکسی A از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند.

این گوشی مانند برادران گران‌قیمت‌تر خود از اینترنت ۵G پشتیبانی می‌کند. وجود دوربین اصلی چهارگانه با لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، یک لنز ۵ مگاپیکسلی ماکرو و یک لنز ۲ مگاپیکسلی سنجش عمق می‌شود.

گلکسی A32 5G علاوه بر برخورداری از سخت‌افزار مناسب در رده قیمتی خود، در چهار رنگ متنوع عرضه می‌شود که شامل رنگ‌های آبی، سفید، آبی و بنفش می‌شود. این گوشی برای افراد جوان طراحی شده است که توانایی خرید گوشی پرچم‌دار را ندارند و می‌خواهند گوشی مناسبی با ظاهر شیک و عملکرد قابل‌قبول بخرند.

قیمت گلکسی A52 با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۶ گیگابایتی از ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تا ۸ میلیون و ۱۲۹ هزار تومان و نسخه ۴ گیگایایتی از ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان تا ۶ میلیون و ۵۱۰ هزار تومان است. قیمت نسخه ۶۴ گیگابایتی با رم ۴ گیکابایتی ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: قیمت گوشی سامسونگ گلکسی s21 و زمان عرضه آن

گلکسی A12

مشخصات:

  • نمایشگر: ۶٫۵ اینچ با رزولوشن HD پلاس
  • پردازنده: اسنپدراگون ۴۵۰
  • رم: ۳ و ۴ و ۶ گیگابایت
  • حافظه داخلی: ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت
  • دوربین: چهارگانه متشکل از لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۵ مگاپیکسلی، لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی و لنز تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی: ۸ مگاپیکسل
  • باتری: ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
  • اندروید: ۱۰

گلکسی A12 به عنوان یکی از بهترین گوشی های سامسونگ نسبت به مدل قبلی خود در بخش‌های اصلی پیشرفت‌های چشمگیری داشته است که از میان آن‌ها می‌توان به برخورداری از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، دو برابر شدن حافظه رم و حافظه داخلی اشاره کرد.

در ضمن دوربین این مدل نسبت به مدل قبلی بهبود یافته و مجهز به دوربین ۴۸ مگاپیکسلی شده است. این گوشی در رده قیمتی زیر ۲۰۰ دلار بهترین گوشی سامسونگ محسوب می‌شود و به جرات می‌توان گفت یکی از بهترین گوشی‌های ارزان‌قیمت سامسونگ است.

قیمت گلکسی A12 با حافظه ۶۴ گیگابایتی و رم ۴ گیگابایتی ۳ میلیون و ۶۷۶ هزار تومان تا ۵ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان و قیمت نسخه ۱۲۸ گیگابایتی با رم ۴ گیگابایتی از ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تا ۶ میلیون و ۴۹۰ هزار تومان است. قیمت نسخه ۳۲ گیگابایتی با رم سه گیگابایتی ۴ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید : ترفند تشخیص شارژر اصلی از تقلبی

گلکسی A02s یکی از بهترین گوشی های سامسونگ

مشخصات:

  • نمایشگر: ۶٫۵ اینچ با رزولوشن + HD
  • تراشه: اسنپدراگون ۴۵۰
  • رم: در سه نسخه با رم‌های ۲، ۳ و ۴ گیگابایتی
  • حافظه داخلی: در دو نسخه با حافظه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی
  • دوربین: سه‌گانه با لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، لنز ۲ مگاپیکسلی ماکرو و لنز ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق
  • دوربین سلفی: ۵ مگاپیکسل
  • اندروید: ۱۱

گوشی گلکسی A02s مدل پایه گوشی های سری گلکسی A محسوب می شود. این گوشی از نظر عملکرد در سطح خوبی نیست که با توجه به قیمتش نباید انتظار زیادی از آن داشته باشید؛ اما ویژگی‌هایی دارد که می‌‌تواند شما را برای خرید آن به‌عنوان یک گوشی ارزان‌قیمت متقاعد کند.

این گوشی به عنوان یکی از بهترین گوشی های سامسونگ دارای نمایشگر بزرگ ۶.۵ اینچی با رزولوشن + HD است. همچنین دوربین اصلی سه‌گانه‌ای در پشت این گوشی دیده می‌شود که برای چنین گوشی ارزان‌قیمتی مزیت بسیار خوبی محسوب می‌شود. از دیگر ویژگی‌های شاخص این گوشی می‌توان به برخورداری از حافظه‌های داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و اندروید ۱۱ با رابط کاربری One UI سامسونگ محسوب می‌شود. تمام این ویژگی‌ها می‌تواند شما را برای خرید گوشی ارزان‌قیمتی که قیمت آن کمتر از ۱۵۰ دلار است، کاملا متقاعد کند.

قیمت گلکسی A02s با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایتی ۳ میلیون و ۸۴ هزار تومان تا ۴ میلیون تومان و قیمت نسخه ۳۲ گیگابایتی با رم ۴ گیگابایتی ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تا ۳ میلیون و ۶۱۰ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید بهترین پاوربانک + لیست قیمت

 بهترین گوشی سامسونگ سری s

اکنون‌که با پرفروش ترین گوشی های سامسونگ با قیمت مناسب آشنا شدیم اجازه دهید با بهترین گوشی سامسونگ سری اس آشنا شویم. گوشی‌های سری اس یا گلکسی اس سامسونگ گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ محسوب می‌شوند که همیشه در صدر ب بهترین گوشی‌ها قرار دارند و با پرچم‌داران اپل رقابت سرسختی دارند. اجازه دهید بهترین گوشی سری اس سامسونگ در زمینه‌های مختلف را معرفی کنیم.

سامسونگ گلکسی اس ۲۱ اولترا: بهترین گوشی سری اس سامسونگ در سال ۲۰۲۱

مشخصات:

  • نمایشگر: ۶٫۸ اینچ
  • پردازنده: اسنپدراگون ۸۸۸ (نسخه آمریکا) و اگزینوس ۲۱۰۰ (نسخه جهانی)
  • دوربین‌ها: دوربین اصلی چهارگانه متشکل از یک لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، دو لنز تله فوتوی ۱۰ مگاپیکسلی و سنسور فوکوس خودکار لیزری در پشت گوشی و یک دوربین سلفی ۴۰ مگاپیکسلی
  • حافظه داخلی: ۱۲۸، ۸ ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت
  • رم: ۱۲ و ۱۶ گیگابایت
  • نسخه اندروید: ۱۱ همراه با رابط کاربری One UI 3

سامسونگ گلکسی اس ۲۱ اولترا نه‌تنها بهترین گوشی سری اس سامسونگ است، بلکه یکی از بهترین گوشی‌های ۲۰۲۱ به شمار می‌رود. در این گوشی از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده شده است (البته نسخه آمریکایی) که باعث شده بهترین عملکرد را در میان گوشی‌های اندرویدی داشته باشد. درضمن این گوشی نخستین گوشی سری اس سامسونگ است که از قلم دیجیتالی S Pen پشتیبانی می‌کند که با استفاده از آن می‌توانید روی گوشی طرح بکشید و یا با دست خط خودتان بنویسید.

در ضمن گلکسی اس ۲۱ اولترا ویژگی‌های جذاب دیگری هم دارد که از میان آن‌ها می‌توان به برخورداری از نمایشگر سوپر امولد باکیفیت با قابلیت نرخ رفرش متغیر از ۱۰ تا ۱۲۰ هرتز اشاره کرد.

برخورداری از قابلیت نرخ رفرش متغیر این باعث می‌شود زمانی که تصاویری ثابت یا دارای حرکت آهسته نمایش داده می‌شود و نیازی به نرخ رفرش بالا نیست، نرخ رفرش به‌صورت خودکار کاهش یابد و زمانی که تصاویری با حرکت سریع نمایش داده می‌شوند یا اسکرول سریع می‌کنید، نرخ رفرش افزایش یابد.

بنابراین قابلیت نرخ رفرش متغیر باعث می‌شود هم نمایشگر در هنگام نمایش تصاویر دارای حرکت سریع و اسکرول سریع در منوها و صفحات وب عملکرد خوبی داشته باشد و هم مصرف باتری بهینه شود در صورتی که نرخ رفرش نمایشگر در تمام مواقع بالا باشد، مصرف باتری به شکل چشمگیری افزایش خواهد یافت.

یکی دیگر از ویژگی‌های قابل تحسین بهترین گوشی های سری s سامسونگ برخورداری از دو لنز تله است که یکی از برای زوم ۳ برابری و دیگری برای زوم ۱۰ برابری مورداستفاده قرار می‌گیرد.

وجود این دو لنز در دوربین گلکسی اس ۲۱ اولترا باعث شده است این دوربین یکی از بهترین دوربین‌های موبایل در زمینه زوم باشد. جالب است بدانید که دوربین گلکسی اس ۲۱ اولترا با استفاده از این دو لنز می‌تواند زوم ۵۰X هم انجام دهد. اگرچه گلکسی اس ۲۱ اولترا گوشی بسیار گران‌قیمتی محسوب می‌شود، اما نسبت به گلکسی اس ۲۰ اولترا که در سال گذشته عرضه شد، در حدود ۲۰۰ دلار ارزان‌تر است.

گلگسی اس ۲۱ اولترا در سه نسخه عرضه می‌شود که شامل نسخه ۱۲۸ گیگابایتی با رم ۱۲ گیگابایتی با قیمت ۲۹ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان تا ۳۴ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان، نسخه ۲۵۶ گیگابایتی با ۱۲ گیگابایت رم با قیمت ۲۷ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان تا ۳۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و نسخه ۵۱۲ گیگابایتی با رم ۱۵ گیگابایتی با قیمت ۳۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تا ۳۶ میلیون و ۷۳۹ هزار تومان می‌شود.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید قطعات موبایل + لیست قیمت

گلکسی اس ۲۱ بهترین گوشی سری s سامسونگ به عنوان جایگزینی برای گلکسی اس ۲۱ اولترا

مشخصات:

  • نمایشگر: ۶٫۲ اینچ
  • پردازنده: اسنپدراگون ۸۸۸ (نسخه آمریکا) و اگزینوس ۲۱۰۰ (نسخه جهانی)
  • دوربین‌ها: دوربین اصلی چهارگانه متشکل از یک لنز اصلی ۱۲ مگاپیکسل، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، لنز تله فوتوی ۶۴ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی
  • حافظه داخلی: ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت
  • رم: ۶ و ۸ گیگابایت
  • اندروید: نسخه اندروید: ۱۱ همراه با رابط کاربری One UI 3

چنانچه قصد خرید گوشی پرچم‌دار ۲۰۲۱ سامسونگ را دارید، اما توانایی خرید گلکسی اس ۲۱ اولترا را ندارید، این گوشی می‌تواند گزینه کاملاً مناسبی برای شما باشد. گلکسی اس ۲۱ اولترا ارزان‌ترین گوشی پرچم‌دار سامسونگ محسوب می‌شود و قیمت آن از ۷۹۹ دلار شروع می‌شود. قیمت گلکسی اس ۲۱ در حدود ۲۰۰ دلار از گلکسی اس ۲۰ که در سال گذشته عرضه شد، پایین‌تر است.  درضمن قیمت این گوشی در مقایسه با قیمت آیفون ۱۲ نیز قیمت مناسب محسوب می‌شود.

البته ارزان بودن گلکسی اس ۲۱ دلایلی دارد که از میان آن‌ها می‌توان به استفاده از بدنه پلاستیکی در این گوشی و عدم پشتیبانی آن از کارت حافظه اشاره کرد. در ضمن در این گوشی به جای نمایشگر ۶٫۸ اینچی از نمایشگر ۶٫۲ اینچی با رزولوشن کمتر استفاده شده است که می‌تواند بسیاری از کاربران را در مورد خرید آن مردد کند؛ اما نرخ رفرش متعیر در این گوشی هم دیده می‌شود. این گوشی نیز مجهز به اسنپدراگون ۸۸۸ است؛ بنابراین از نظر عملکرد چیزی از گلکسی ۲۱ اولترا کم ندارد.

دوربین این گوشی هم کیفیت بسیار خوبی را ارائه می‌دهد و با دوربین گوشی‌های رده‌بالای اپل و گوگل تقریباً برابری می‌کند. اگر به دنبال یک گوشی پرچم‌دار با دوربین بسیار باکیفیت هستید، همین گوشی می‌تواند بهترین انتخاب برای شما لازم باشد و لازم نیست پول زیادتری برای پرچم‌داران اپل یا حتی گلکسی اس ۲۱ اولترای سامسونگ بپردازید. در ضمن لنزهای تله فوتوی این گوشی هم عملکرد بسیار خوبی دارند و تصاویر زوم شده بسیار خوبی را می‌توانید با آن‌ها ثبت کنید.

گلکسی اس ۲۱ در دو نسخه ۱۲۸ گیگابایتی با رم ۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیکابایتی با رم گیگابایتی عرضه می شود. متاسفانه نسخه ۱۲۸ گیگابایتی در بازار موجود نیست که متاسفانه در حال حاضر هیچ یک از آن ها در بازار موجود نیست. گلگسی اس ۲۱ پلاس هم دو نسخه ۱۲۸ گیگابایتی با رم ۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیکابایتی با رم ۸ گیگابایتی عرضه می شود. متاانه این دو نسخه هم در بازار موجود نیستند.

بیشتر بخوانید: گوشی جی‌پلاس بخریم؟

پرفروش ترین گوشی های سامسونگ گلکسی اس ۲۱ پلاس

اگرچه گلکسی اس ۲۱ را می‌توان بعد از گلکسی اس ۲۱ اوترا بهترین گوشی سامسونگ سری S در سال ۲۰۲۱ نامید؛ اما ممکن است بسیاری از کاربران نمایشگر کوچک را دوست نداشته باشند و ترجیح بدهند نمایشگر گوشی بزرگ‌تر باشد. گلکسی اس ۲۱ پلاس برای چنین افرادی گزینه مناسبی محسوب می‌شود. گلکسی اس ۲۱ پلاس علاوه بر برخورداری از نمایشگر بزرگ‌تر، دارای باتری بزرگ‌تر و طراحی شیک‌تر و صیقلی است؛ البته ۲۰۰ دلار گران‌تر از گلکسی اس ۲۱ پلاس است. برخورداری این گوشی از نمایشگز ۶٫۷ اینچی اولد آن را به یکی از بهترین فبلت‌های ۲۰۲۱ تبدیل کرده است.

این گوشی نیز مانند سایر گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۰ از قابلیت نرخ رفرش متغیر بهره می‌برد؛ البته نرخ رفرش در این گوشی بین ۴۸ تا ۱۲۰  هرتز متغیر است؛ بنابراین استفاده از این قابلیت نمی‌تواند مصرف باتری گوشی را مانند مصرف باتری گلکسی اس ۲۱ اولترا بهینه کند؛ اما به هر حال تا حدود زیادی در کاهش مصرف باتری نقش دارد.

دوربین اصلی این گوشی هم عملکرد بسیار خوبی دارد و دو لنز تله فوتوی آن از قابلیت ۳ برابری اپتیکال و زوم ۳۰ برابری دیجیتالی برخوردار هستند (هر یک از لنزهای تله فوتو قابلیت انجام یک نوع زوم را دارند) اگرچه بدنه این گوشی کمی زمخت و حجیم است؛ اما به جرأت می‌توان گفت این موضوع اصلاً برای طرفداران این گوشی اهمیتی ندارد. البته متأسفانه گوشی گلکسی اس ۲۱ پلاس نیز مانند گلکسی اس ۲۱ یک از کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کند و شارژ فست شارژ نیز همراه با آن عرضه نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: قیمت کابل فلت گوشی‌ موبایل های پرفروش

گلکسی اس ۲۰ FE: بهترین گوشی پرچم دار سامسونگ سری s

مشخصات:

  • نمایشگر: ۶٫۷ اینچ
  • پردازنده: اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس
  • دوربین: دوربین سه‌گانه با دو لنز ۱۲ مگاپیکسل و یک لنز ۸ مگاپیکسلی به همراه دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی
  • حافظه داخلی: ۱۲۸ گیگابایت
  • رم: ۶ گیگابایت
  • اندروید: اندروید ۱۰ همراه با رابط کاربری One UI 2.5

گوشی‌های پرچم‌دار ۲۰۲۰ سامسونگ نیز مانند پرچم‌داران ۲۰۲۱ برند عملکرد بسیار خوبی دارند؛ اما مسلماً بسیاری از خریداران توانایی خرید این گوشی‌ها را ندارند. سامسونگ در اقدامی تحسین‌برانگیز نسخه ارزان‌تری از پرچم‌داران ۲۰۲۰ خود یعنی گلکسی اس ۲۰ را تحت عنوان گلکسی اس ۲۰ FE به بازار عرضه کرده است که در رده گوشی میان‌رده قرار می‌گیرد؛ اما بسیاری از ویژگی‌های گلکسی اس ۲۰ در این گوشی دیده می‌شود. از ویژگی‌های شاخص این گوشی می‌توان به برخورداری از نمایشگر ۶٫۵ اینچی اولد ۱۲۰ هرتزی، پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس و پشتیبانی از اینترنت ۵G اشاره کرد.

اگرچه ممکن است عملکرد لنز تله فوتوی ۸ مگاپیکسلی این گوشی اصلاً در حد و اندازه لنز تله فوتوی ۶۴ مگاپیکسلی گلکسی اس ۲۰ نباشد؛ اما از قابلیت Space Zoom برخوردار است  که می‌تواند عملکرد آن را تا میزان زیادی بهبود دهد. در لنزهای مجهز به قابلیت Space Zoom که رزولوشن بسیار بالایی دارند، زوم اپتیکال ۳ برابری و ۱۰ برابری با یکدیگر شده‌اند و از قابلیت‌های هوش مصنوعی برای پردازش تصاویر گرفته شده با دوربین گوشی استفاده می‌شود تا تصاویر زوم شده به بهترین شکل ممکن ثبت شود و کیفیت کاهش پیدا نکند.

اگرچه بدنه این گوشی  از پلاستیک ساخته شده و شارژر موجود در جعبه گوشی، فست شارژ نیست؛ اما برای افرادی که به دنبال خرید یک گوشی درجه یک با قیمت معقول و منطقی هستند، گوشی واقعاً ایده آلی به شمار می‌رود. این گوشی که ۱۰۰ دلار ارزان‌تر از گلکسی اس ۲۱ است، واقعاً ارزش خرید بالایی دارد و تنها در صورتی که دوست داشته باشید گوشی شما مجهز به اسنپدراگون ۸۸۸ باشد، به خرید گلکسی اس ۲۱ فکر می‌کنید. شایعات حاکی از آن است سامسونگ قبل از پایان سال میلادی جاری گوشی جدیدی را جایگزین گلکسی اس ۲۰ FE می‌کند.

قیمت گلکسی اس ۲۰ Fe با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و رم ۸ گیگابایتی از ۱۱ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان تا ۱۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و نسخه ۲۵۶ گیگابایتی با رم ۸ گیگابایتی از ۱۴ میلیون و ۷۴۰ هزار تومان تا ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. قیمت نسخه ۱۲۸ گیگابایتی با رم ۸ گیگابایتی این گوشی هم از ۱۲ میلیون و ۲۹۹ هزار تومان تا ۱۳ میلیون و ۵۹۹ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: خرید تبلت با یک راهنمای ساده + لیست قیمت

نتیجه‌گیری

در این مقاله به معرفی چند نمونه از بهترین گوشی های سامسونگ پرداختیم. تلاش کردیم بهترین گوشی‌های ارزان‌قیمت و میان رده سامسونگ را معرفی کنیم و شما را  با تعدادی از بهترین گوشی‌های سامسونگ سری s نیز آشنا کنیم. در کل گوشی‌های میان رده سامسونگ ارزش خرید بالایی دارند و می‌توانند تعداد زیادی از کاربران را راضی کنند. در ضمن بسیاری از ویژگی‌های قابل‌توجه گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ در این گوشی‌ها هم دیده می‌شود؛.

اما نباید این موضوع را فراموش کنیم که چه قیمت گوشی‌های ارزان‌قیمت و میان رده سامسونگ و چه قیمت گوشی‌های پرچم‌دار این برند، با گوشیهای برندهایی مثل شیائومی، هواوی و پوکو اختلاف فاحشی دارند و شما می‌توانید مشابه گوشی‌های میان‌رده و  ارزان‌قیمت سامسونگ را با امکانات و کیفیت مشابه و حتی بالاتر را از برندهای مذکور بخرید. در سال‌های اخیر در ایران نیز واردات گوشی‌های شیائومی از واردات گوشی‌های سامسونگ پیشی گرفته است و مردم ترجیح می‌دهند گوشی مقرون‌به‌صرفه‌تری با امکانات بیشتر داشته باشد.

البته در مورد گوشی‌های سری گلکسی اس سامسونگ موضوع کاملاً فرق می‌کند و این گوشی‌ها همیشه جزو بهترین گوشی‌های اندرویدی هستند. این گوشی‌ها هم عملکرد مناسبی دارند و هم دوربین فوق‌العاده با کیفیتی دارد و دوربین اکثر گوشی‌های اندرویدی توانایی رقابت با دوربین این گوشی‌ها را ندارند؛ بنابراین گوشی‌های سری گلکسی اس سامسونگ برای افرادی که هم علاقه زیادی به بازی‌های موبایل دارند و عاشق گوشی‌های گیمینگ هستند و هر برای افرادی که به کیفیت دوربین گوشی خود اهمیت زیادی می‌دهند، گوشی‌های کاملاً ایده آلی هستند.

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

احمدرضا فرهبد
۱۴۰۰/۰۵/۱۳
احمد رضا فرهبد هستم. از سال ۹۳ تاکنون در حوزه نویسندگی وب فعالیت می کنم و در زمینه های مختلف مقاله نوشتم. عاشق دنیای فناوری های جدید هستم؛ مخصوصا فناوری های صوتی و تصویری. در حال حاضر عضو تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!