تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

راهنمای خرید بهترین گوشی‌های هواوی

بهترین گوشی های هواوی ۲۰۲۱ کدامند؟

راهنمای خرید
اگر قصد خرید گوشی‌های هواوی را دارید اما در مورد خریدن یا نخریدن گوشی‌های این برند مردد هستید، این مطلب را از دست ندهید؛ زیرا در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد و تعدادی از بهترین گوشی‌های هواوی و بهترین گوشی هواوی 2021 را همراه با قیمت گوشی هواوی بیان می‌کنیم.

اگر قصد خرید بهترین گوشی های هواوی ۲۰۲۱ را دارید اما در مورد خریدن یا نخریدن گوشی‌های این برند مردد هستید، این مطلب سایت اخبار لوازم خانگی تصلاپرس را از دست ندهید. زیرا در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد و تعدادی از بهترین گوشی های huawei و بهترین محصولات این برند را همراه با قیمت گوشی هواوی بیان می‌کنیم

تصلا – هوآوی تا قبل از تحریم‌های آمریکا یکی از برندهای محبوب گوشی بود؛ اما تحریم‌های آمریکا باعث شده است محبوبیت این برند به میزان زیادی کاهش پیدا کند و کاربران رغبتی برای خرید این گوشی‌ها را نداشته باشند.

تحریم‌های آمریکا باعث شده است بهترین گوشی های هواوی دیگر به گوگل پلی استور و اپلیکیشن‌های آن و سایر سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های موبایل گوگل دسترسی نداشته باشند و کاربران این گوشی و گوشی‌های آنر که برند زیرمجموعه گوشی‌های هواوی است باید از سرویس جدیدی تحت عنوان Huawei Mobile Services برای دریافت اپلیکیشن‌های موردنظر خود استفاده کنند.

اگرچه این سرویس تمام اپلیکیشن‌های ضروری و موردنیاز را در خود دارد، اما به‌هیچ‌عنوان به‌اندازه گوگل پلی استور کامل نیست. این اتفاق ناخوشایند برای هواوی باعث شده فروش این گوشی نسبت به سایر گوشی‌های اندرویدی بسیار کمتر شود

از سوی دیگر استفاده از سایر سرویس‌های گوگل مانند گوگل مپ و گوگل درایو نیز در این گوشی‌ها امکان‌پذیر نیست. در ضمن اپلیکیشن یوتیوب و سایر اپلیکیشن‌های استریم ویدیو نیز در سرویس Huawei Mobile Services وجود ندارد و همین موضوع افراد را در مورد خرید گوشی‌های آنر و هواوی مردد می‌کند.

حتی ممکن است بسیاری از خریداران بهترین گوشی های هوآوی از خرید آن‌ها صرف‌نظر کنند  و به سمت گوشی‌های شیائومی روی آورند؛ البته روش‌های غیررسمی زیادی برای نصب گوگل پلی استور روی گوشی‌های هواوی و استفاده از اپلیکیشن‌های آن وجود دارد .

هواوی سعی کرد با ایجاد سیستم‌عامل اختصاصی خود یعنی سیستم‌عامل هارمونی (Harmony OS) گوشی‌های خود را از اندروید بی‌نیاز کند؛ اما متأسفانه این سیستم‌عامل نتوانست به هواوی کمک زیادی کند و چندان از آن استقبال نشد.

huawei با انتشار نسخه دوم این سیستم‌عامل یعنی هارمونی ۲ تلاش کرده تغییراتی در سیستم‌عامل خود ایجاد و شانسش را دوباره امتحان کند. در این سیستم‌عامل نیز مانند عامل قبلی امکان استفاده از برخی از اپلیکیشن‌های موجود در گوگل پلی استور فراهم شده است و کاربران می‌توانند از مزایای دیگری نیز بهره‌مند شود که صحبت در مورد آن‌ها در این مقاله نمی‌گنجد.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید گوشی ✔️ بهترین گوشی های ۲۰۲۱

 بهترین گوشی های هوآوی ۲۰۲۱

بهترین گوشی هواوی ۲۰۲۱ در ردیف مقرون‌به‌صرفه ترین محصولات بازار محسوب می شوند که می‌توانند نیاز بسیاری از کاربران را برطرف کنند. از سوی دیگر huawei کاملاً توانایی رقابت با برندهای اپل و سامسونگ برای طراحی و ساخت گوشی‌های رده‌بالا را دارد و گوشی‌های رده‌بالا و پرچم‌دار بسیار خوبی را روانه بازار کردند. ا

این برند قبل از  اعمال تحریم‌های آمریکا در بازار اروپا فروش خوبی داشته است. بنابراین می‌توان گفت در حال حاضر تنها مشکل جدی این برند، دست‌یابی به راه‌حل‌های موثر برای پشت سر گذاشتن موانع و مشکلات مرتبط با تحریم‌ها یا مقابله با آن‌ها و دسترسی نداشتن به سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های گوگل است.

اگر به گذشته نگاه کنیم متوجه می‌شویم بهترین گوشی های هواوی فوق‌العاده خوب مثل هواوی میت ۴۰ پرو هواوی پی ۳۰ پرو را روانه بازار کرده است. همچنین خبرها حاکی از آن است که گوشی پی ۵۰ هم به‌زودی عرضه خواهد شد؛ البته فقط در چین!

چند نمونه از بهترین گوشی هواوی ۲۰۲۱ دارای گوگل پلی استور و سایر سرویس‌های گوگل نیز در این فهرست دیده می‌شود. یکی از این گوشی‌ها پی ۳۰ پرو است که با وجود اینکه دو سال از عرضه آن می‌گذرد، همچنان یکی از بهترین گوشی‌ های هواوی به شمار می‌رود.

پی ۳۰ پرو گوشی فوق‌العاده کارآمد huawei با دوربین عالی با عملکرد بسیار خوب در هنگام زوم، نمایشگر بسیار خوب و عمر باتری بسیار خوب است. بسیاری از ویژگی‌های گوشی پی ۳۰ پرو در گوشی پی ۳۰ هم دیده می‌شود و اگر توانایی خرید پی ۳۰ پرو را ندارید، پی ۳۰ هم می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

گوشی Mate 20 که یکی از گوشی‌های ۲۰۱۸ هواوی محسوب می‌شود، نیز ویژگی‌های بسیار خوبی دارد. گوشی‌های میان رده این برند مانند P Smart در سال ۲۰۱۹ عرضه شده، دارای طراحی شیک و قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای است (نسخه ۲۰۲۱ گوشی هواوی P Smart نیز عرضه شده است که تقریبا بهترین گوشی هواوی ۲۰۲۱ محسوب می‌شود.

با ما باشید تا بهترین گوشی‌های هواوی را به شما معرفی کنیم و قیمت برخی از گوش های هواوی را بیان کنیم؛ البته لازم به ذکر است به دلیل عدم استقبال کاربران از گوشی های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ هواوی، بسیاری از این گوشی‌ها در بازار موجود نیست  و در صورت تمایل برای خرید این گوشی ها باید آن‌ها را به صورت دسته دوم خریداری کنید.

آنچه در ادامه خواهید خواند:

  • بهترین گوشی های هواوی از نظر کلی و برخورداری از دوربین بسیار خوب
  • بهترین گوشی میان‌رده هواوی
  • بهترین گوشی ارزان‌قیمت huawei

بیشتر بخوانید: برترین گوشی‌‌های تاشو یا فولد موجود در بازار  

بهترین گوشی هواوی ۲۰۲۱ : پی ۳۰ پرو (P30 Pro)

مشخصات:

  • نمایشگر: ۶٫۴۷ اینچ با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰
  • پردازنده: کایرین ۹۸۰
  • رم: ۸ گیگابایت
  • حافظه داخلی: ۱۲۸ و ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت
  • دوربین: دوربین چهارگانه متشکل از لنز اصلی عریض ۴۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۲۰ مگاپیکسلی، لنز تله فوتوی پیروسکوپی ۸ مگاپیکسلی و حسگر تسه‌بعدی شخیص عمق ToF
  • دوربین سلفی: ۳۲ مگاپیکسل
  • باتری: ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت
  • اندروید: ۹

 

بیشتر بخوانید: گوشی هواوی یا شیائومی؟ کدام را بخریم؟

قابلیت های هواوی پی ۳۰ پرو (P30 Pro)

پی ۳۰ پرو به عنوان یکی از بهترین گوشی های هواوی دوربین بسیار کارآمدی دارد. این محصول به دلیل برخورداری از لنز تله فوتو پیروسکوپی می‌تواند تصاویر زوم‌شده با زوم ۵ برابری و ۱۰ برابری با کیفیت بسیار خوبی ثبت کند. همچنین قابلیت زوم دیجیتالی ۵۰ برابری دوربین این گوشی به شما اجازه می‌دهد از سوژه‌هایی که در فواصل بسیار دوری قرار دارند، از نمای بسیار نزدیک عکاسی کنید؛ البته زوم دیجیتالی ۵۰ برابری کیفیت خوبی به شما ارائه نمی‌کند و تنها بخشی از عکس را کراپ و آن را بزرگنمایی می‌کند. دوربین پی ۳۰ پرو در زمینه عکاسی در شب هم عملکرد بسیار خوبی دارد.

نمایشگر ۶.۴۷ اینچی اولد بهترین گوشی هواوی ۲۰۲۱ با رزولوشن Full HD + کیفیت بسیار خوبی را ارائه می‌دهد و در زمینه کنتراست بی‌نهایت و نمایش رنگ مشکی به‌صورت عمیق و غنی عملکرد بسیار خوبی دارد و مانند نمایشگر LCD برخی از گوشی‌ها رنگ مشکی را به‌صورت خاکستری سرمه‌ای تیره نمایش نمی‌دهد. نمایشگر پی سی پرو علاوه بر اینکه که رنگ‌ها را غنی نمایش می‌دهد، از فناوری HDR 10 نیز پشتیبانی می‌کند که باعث می‌شود نمایشگر قادر به نمایش گسترده‌ای از رنگ‌ها باشد و تیره‌ترین نقاط به‌صورت کاملاً تیره به روشن‌ترین نقاط به‌صورت کاملاً روشن نمایش داده می‌شوند. این نمایشگر ر ا می‌تواند برای اجرای اپلیکیشن‌ها و هم برای اجرای بازی‌ها عالی باشد.

در مورد عمر باتری این نمونه از بهترین گوشی های هواوی هم باید بگوییم، اگرچه ظرفیت باتری این گوشی تنها ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت است اما واقعاً عملکرد خوبی دارد و در صورت استفاده متوسط از گوشی، در پایان روز ۳۰ درصد از شارژ باتری باقی می‌ماند. گوشی از شارژ سریع ۴۰ واتی پشتیبانی می‌کند که مزیت بسیار خوبی برای این گوشی محسوب می‌شود و طبق گفته هواوی گوشی تنها در مدت ۳۰ دقیقه ۷۰ درصد شارژ شود. در ضمن این گوشی از فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی و قابلیت شارژ معکوس بی‌سیم ۲٫۵ واتی پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید گجت‌های هواوی سازگار با این فناوری را تنها با قرار دادن روی قسمت پشت گوشی، شارژ کنید.

لازم به ذکر است که پی ۳۰ پرو از استاندارد IP 68 نیز پشتیبانی می‌کند که باعث می‌شود گوشی کاملاً در برابر نفوذ گردوغبار مقاوم باشد و بتواند در برابر نفوذ آب در هنگام غوطه‌ور شدن در آب تا عمق ۱٫۵ متری به مدت ۳۰ دقیقه نیز مقاومت کند.

متاسفانه مدل نوی این گوشی huawei در بازار موجود نیست؛ اما قیمت گوشی هواوی هواوی پی ۳۰ پرو با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی و رم ۸ گیگابایتی از ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۱۶ میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید: ۱۰ نکته کلیدی در انتخاب بهترین گوشی موبایل

بهترین گوشی huawei میت ۲۰ پرو (Matw 20 Pro)

مشخصات:

  • نمایشگر: ۶٫۳۹ اینچ ۱۴۴۰ در ۳۱۲۰
  • پردازنده: کایرین ۹۸۰
  • حافظه رم: ۶ و ۸ گیگابایت
  • حافظه داخلی: ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت
  • دوربین: دوربین سه‌گانه متشکل از لنز اصلی ۴۰ مگاپیکسلی، لنز ۲۰ مگاپیکسلی فوق عریض و لنز ۸ مگاپیکسلی تله فوتو با قابلیت زوم سه برابری
  • دوربین سلفی: ۲۴ مگاپیکسل
  • باتری: ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت
  • اندروید: ۹

در بهترین گوشی هواوی ۲۰۲۱ طراحی، قدرت و عملکرد عالی با یکدیگر ترکیب شده‌اند  و آن را به یکی از بهترین گوشی‌های هواوی تبدیل کرده‌اند. دوربین سه‌گانه گوشی به دلیل برخورداری از لنز ۲۰ مگاپیکسلی در زمینه گرفتن تصاویر فوق عریض عملکرد فوق‌العاده خوبی دارد وجود لنز تله فوتو در آن عملکرد خوب این دوربین برای ثبت تصاویر زوم شده را تضمین می‌کند. لنز تله فوتوی این گوشی امکان زوم اپتیکال ۳ برابر را فراهم می‌کند

نمایشگر ۶٫۳۹ اینچی نیز مانند پی ۳۰ پرو از فناوری HDR 10 پشتیبانی می‌کند که باعث می‌شود تصاویر با کیفیت عالی در آن نمایش داده شوند. حسگر اثرانگشت داخل نمایشگر این گوشی نیز عملکرد خوبی دارد. این گوشی نیز مانند پی ۳۰ پرو از فناوری شارژ سریع ۴۰ واتی بهره می‌برد و فناوری‌های شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی و شارژ معکوس بی‌سیم ۲٫۵ واتی نیز در این گوشی دیده می‌شود. در ضمن این گوشی نیز از استاندارد ضد گردوغبار و ضد آب IP68 بهره می‌برد.

متاسفانه این گوشی huawei در بازار موجود نیست.

بیشتر بخوانید: خرید بهترین گوشی موبایل براساس بودجه

huawei پی  ۳۰ (P30): یکی دیگر از بهترین گوشی‌های هواوی

مشخصات:

  • نمایشگر: ۶٫۱ اینچ
  • پردازنده: کایرین ۹۸۰
  • حافظه رم: ۶ و ۸ گیگابایت
  • حافظه داخلی: ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت
  • دوربین: دوربین سه‌گانه متشکل از لنز اصلی ۴۰ مگاپیکسلی، لنز ۱۶ مگاپیکسلی فوق عریض و لنز ۸ مگاپیکسلی تله فوتو با قابلیت زوم سه برابری
  • دوربین سلفی: ۳۲ مگاپیکسل
  • باتری: ۳۵۶۰ میلی‌آمپر ساعت
  • اندروید: ۹

بیشتر بخوانید: ترفند تشخیص شارژر اصلی از تقلبی

قابلیت های هوآوی پی  ۳۰ (P30)

اندازه نمایشگر اولد ۶٫۱ اینچی به میزان قابل‌توجهی از دو گوشی دیگر کمتر است؛ اما باز هم کیفیت خوبی را ارائه می‌دهد و از فناوری HDR 10 هم پشتیبانی می‌کند. مشخصات دوربین این گوشی با گوشی میت ۲۰ پرو یکسان است، با این تفاوت که در این گوشی به‌جای لنز فوق عریض ۲۰ مگاپیکسلی از لنز ۱۶ مگاپیکسلی استفاده شده است و قابلیت زوم دیجیتالی ۵۰ برابری گوشی به زوم ۳۰ برابری کاهش یافته است؛ اما در مقابل برای دوربین سلفی آن به‌جای لنز ۲۴ مگاپیکسلی از لنز ۳۲ مگاپیکسلی استفاده شده است که باعث شده این گوشی به گوشی کامل ایدئالی برای گرفتن تصاویر سلفی استفاده شود.

دوربین اصلی گوشی huawei به اندازه دوربین چهارگانه پی ۳۰ پرو خوب نیست؛ اما با برخورداری از قابلیت زوم ۵، ۱۰ و ۳۰ برابری به شما اجازه می‌دهد تصاویر زوم شده را با کیفیت بسیار خوبی ثبت کنید. در ضمن دوربین پی ۳۰ در محیط‌های کم‌نور هم عملکرد بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد.

عمر باتری گوشی برخلاف برخورداری از باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، کاملاً قابل‌قبول و حتی عالی است؛ البته متأسفانه این گوشی از فناوری شارژ سریع ۲۲٫۵ واتی پشتیبانی می‌کند که با فناوری شارژ سریع دو گوشی دیگر اختلاف زیادی دارد. در ضمن متأسفانه این گوشی از فناوری شارژ بی‌سیم و شارژ بی‌سیم معکوس نیز پشتیبانی نمی‌کند و به‌جای برخورداری از استاندارد IP68 از استاندارد IP53 پشتیبانی می‌کند که گوشی را تنها در مقابل گردوغبار و پاشش آب مقاومت می‌کند.

متاسفانه این گوشی huawei در بازار موجود نیست.

 

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید بهترین پاوربانک + لیست قیمت

بهترین گوشی هواوی از نظر فنی: میت ۴۰ پرو (Mate 40 Pro)مشخصات:

  • نمایشگر: ۶٫۷۶ اینچ با رزولوشن ۱۳۴۴ در ۲۷۷۲
  • پردازنده: کایرین ۹۰۰۰ ۵G
  • حافظه رم: ۸ گیگابایت
  • حافظه داخلی: ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت
  • دوربین: دوربین سه‌گانه متشکل از لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۲۰ مگاپیکسلی و لنز تله فوتوی پیروسکوپی ۱۲ مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی: ۱۳ مگاپیکسلی
  • باتری: ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
  • اندروید: ۱۰

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید قطعات موبایل + لیست قیمت

قابلیت های میت ۴۰ پرو (Mate 40 Pro)

متأسفانه این گوشی huawei فاقد گوگل پلی استور و اپلیکیشن‌های گوگل است و اگر وابستگی زیادی به گوگل پلی استور و سایر سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های گوگل دارید، خرید این گوشی را به شما توصیه نمی‌کنیم؛ اما دوربین اصلی گوشی تصاویر بسیار با کیفیتی را ثبت می‌کند و لنز تله فوتوی پریسکوپی این دوربین هم به آن کمک می‌کند در هنگام زوم عملکرد بسیار خوبی داشته باشد.

متأسفانه دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسل این گوشی اصلاً به اندازی دوربین سلفی پی ۳۰ توانمند نیست؛ اما به لطف وجود حسگر تشخیص عمق ToF در کنار این دوربین، در هنگام گرفتن تصاویر پرتره با گوشی، پس‌زمینه از سوژه اصلی تصویری کاملاً جدا و تار می‌شود و سوژه اصلی به‌خوبی در مرکز توجه قرار می‌گیرد.

متأسفانه نمایشگر این گوشی مانند گوشی‌هایی که تاکنون معرفی کرده‌ایم، از فناوری HDR پشتیبانی نمی‌کند؛ اما دارای نرخ رفرش ۹۰ هرتزی است که باعث می‌شود نمایشگر تصاویر دارای حرکت سریع را کاملاً نرم و روان نمایش دهد و عملکرد گوشی در هنگام اسکرول سریع هم کاملاً روان  باشد. طراحی منحنی گوشی توجه بسیاری از افراد را به خود جلب می‌کند.

میت ۴۰ پرو دارای باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که عمر باتری بسیار خوبی را برای این گوشی به ارمغان می‌آورد. در ضمن این گوشی از فن‌آوری فوق‌سریع از فناوری ۶۶ واتی، شارژ بی‌سیم فوق‌العاده سریع ۵۵ واتی و شارژ معکوس بی‌سیم ۵ واتی بهره می‌برد؛ بنابراین صفر تا صد این گوشی در مدت بسیار کوتاهی شارژ می‌شود.

خوشبختانه این گوشی huawei از استاندارد ضد آب IP68 بهره می‌برد و حسگر اثرانگشت آن در زیر نمایشگر تعبیه شده است. در ضمن پشتیبانی این گوشی از اینترنت ۵G هم خبر بسیار خوبی برای علاقه‌مندان به این گوشی است.

قیمت گوشی هواوی مت ۴۰ پرو با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی و رم ۸ گیگابایتی ۳۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: قیمت کابل فلت گوشی‌ موبایل های پرفروش

بهترین گوشی های هواوی با دوربینی بی نقص: huawei پی ۴۰ پرو (P 40 P ro)

مشخصات:

  • نمایشگر: ۶٫۵۸ اینچ با رزولوشن ۱۲۰۰ در ۲۶۴۰
  • پردازنده: کایرین ۹۹۰
  • حافظه رم: ۸ گیگابایت
  • حافظه داخلی: ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت
  • دوربین: دوربین چهارگانه متشکل از لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۴۰ مگاپیکسلی، لنز تله فوتوی ۱۲ مگاپیکسلی پیروسکوپی، لنز تشخیص عمق ToF
  • دوربین سلفی: ۳۲ مگاپیکسلی
  • باتری: ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت
  • اندروید: ۱۰

بیشتر بخوانید: خرید تبلت با یک راهنمای ساده + لیست قیمت

قابلیت های هوآوی پی ۴۰ پرو (P 40 P ro)

متأسفانه این گوشی huawei نیز از گوگل پلی استور و اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های گوگل بی‌بهره است؛ اما دوربین چهارگانه آن حرفی برای گفتن باقی نمی‌گذارد؛ زیرا هم لنز ۵۰ مگاپیکسلی آن عملکرد بی‌نظیری دارد و هم لنز فوق عریض آن با رزولوشن ۴۰ مگاپیکسلی خود می‌تواند تصاویر فوق عریض بدون نقصی را ثبت کند. در ضمن لنز تله فوتوی این دوربین امکان زوم اپتیکال ۵ برابری را فراهم می‌کند که مزیت بسیار خوبی برای این گوشی است. به لطف وجود لنز تشخیص عمق ToF در این دوربین می‌توانید تصاویر پرتره بسیار خوبی نیز با آن بگیرید. دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی این گوشی هم دارای حسگر ToF است و یکی از بهترین دوربین‌های سلفی برای گرفتن تصاویر پرتره سلفی به شمار می‌رود.

خوشبختانه نمایشگر گوشی huawei هم از فناوری HDR10 و هم از نرخ رفرش ۹۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. پردازنده کایرین ۹۹۰ عملکردی در حد یک گوشی پرچم‌دار برای این گوشی به ارمغان آورده است. از دیگر ویژگی‌های شاخص این گوشی می‌توان به برخورداری از استاندارد ضد آب IP 68، حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر، فناوری شارژ سریع ۴۰ واتی، فناوری شارژ سریع بی‌سیم ۲۷ واتی فناوری شارژ بی‌سیم معکوس ۲۷ واتی اشاره کرد؛ بنابراین با استفاده از این گوشی می‌توانید گجت‌های هواوی سازگار با فناوری شارژ بی‌سیم معکوس هواوی را به‌سرعت شارژ کنید.

متأسفانه این گوشی huawei فاقد اسپیکرهای استریو است. در کل تنها مانعی که باعث می‌شود این گوشی بهترین گوشی هواوی نباشد، عدم وجود گوگل پلی استور و اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های گوگل در این گوشی هوآوی است؛ البته مدل قبلی این گوشی این مشکل را ندارد.

قیمت گوشی هواوی پی ۴۰ پرو با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی و رم ۸ گیگابایتی ۲۳ میلیون و ۴۹۹ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: قیمت گوشی سامسونگ گلکسی s21 و زمان عرضه آن

گوشی huawei پی ۴۰ (P 40)

مشخصات:

  • نمایشگر: ۶٫۱ اینچ با رزولوشن ۱۰۸۰ در بازار ۳۶۰
  • پردازنده: کایرین ۹۹۰ ۵G
  • حافظه رم: ۶ و ۸ گیگابایت
  • حافظه داخلی: ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت
  • دوربین: دوربین سه‌گانه متشکل از لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسل، لنز فوق عریض ۱۶ مگاپیکسل و لنز تله فوتوی ۸ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری
  • دوربین سلفی: ۳۲ مگاپیکسل
  • باتری: ۳۸۰۰ میلی‌آمپر ساعت
  • اندروید: ۱۰

این گوشی huawei هم مانند پی ۴۰ پرو میت ۴۰ پرو گوگل پلی استور ندارد. مطمئناً دوربین این گوشی به‌اندازه دوربین پی ۴۰ پرو توانمند نیست و کیفیت تصاویر فوق عریض آن اصلاً در حد و اندازه تصاویر فوق عریض مدل پروی این گوشی نیست. درضمن عدم برخورداری دوربین این گوشی از حسگر ToF باعث می‌شود در هنگام گرفتن تصاویر پرتره با آن، پس‌زمینه تصویر به‌درستی از سوژه اصلی جدا نشود و در مرز بین سوژه اصلی تصویر و پس‌زمینه آن به‌هم‌ریختگی‌هایی دیده می‌شود؛ البته در کنار دوربین سلفی پی ۴۰ نیز این حسگر دیده نمی‌شود.

متأسفانه نمایشگر اولد این نمونه از بهترین گوشی های هوآوی از هیچ یک از فناوری‌های مدرن یعنی HDR 10 و نرخ رفرش ۹۰ هرتزی پشتیبانی نمی‌کند؛ بنابراین ازنظر نمایشگر با اختلاف نسبت به گوشی‌هایی این که تاکنون معرفی کرده‌ایم، در سطح پایین‌تری قرار دارد. این گوشی از فناوری شارژ سریع ۲۲٫۵ واتی بهره می‌برند و متأسفانه از فناوری شارژر بی‌سیم و شارژر بی‌سیم معکوس پشتیبانی نمی‌کند و هواوی به استفاده از استاندارد IP 53 در آن اکتفا کرده است؛ البته پشتیبانی از اینترنت ۵G می‌تواند شما را برای خرید این گوشی ترغیب کند.

متاسفانه این گوشی در بازار موجود نیست.

هواوی میت ۳۰ پرو (Mate 30 Pro): بهترین گوشی huawei

مشخصات:

  • نمایشگر: ۶٫۵۳ اینچ با رزولوشن ۱۱۷۶ در ۲۴۰۰
  • پردازنده: کایرین ۹۹۰
  • حافظه رم: ۸ گیگابایت
  • حافظه داخلی: ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی
  • دوربین: دوربین چهارگانه متشکل از لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۴۰ مگاپیکسلی، لنز تله فوتوی ۸ مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق ToF
  • دوربین سلفی: ۳۲ مگاپیکسل
  • باتری: ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت
  • اندروید: ۱۰

اولین چیزی که در بهترین گوشی هواوی ۲۰۲۱ توجه شما را به خود جلب می‌کند، نمایشگر لبه به لبه آن است که باعث شده گوشی طراحی منحصربه‌فردی داشته باشد. این نمایشگر از فناوری HDR 10 بهره می‌برد. دوربین چهارگانه این گوشی کاملاً شما را راضی می‌کند و حتی در محیط‌های کم‌نور هم تصاویر با کیفیتی ثبت می‌کند.

پردازنده مورداستفاده در این گوشی huawei همان پردازنده پی ۴۰ پرو است و عملکرد یکسانی با آن دارد. در کل می‌توان این گوشی را با برخورداری از ویژگی‌های مثل استاندارد IP 68، شارژ سریع ۴۰ واتی، شارژر بی‌سیم سریع ۲۷ واتی و شارژ معکوس می‌توان یک گوشی پرچم‌دار نامید.

متاسفانه این گوشی هوآوی  در بازار موجود نیست.

huawei پی ۴۰ پرو پلاس (P 40 Pro Plus): بهترین گوشی هوآوی  با بهترین دوربین

مشخصات:

  • نمایشگر: ۶٫۵۸ با رزولوشن
  • پردازنده: کایرین ۹۹۰ ۵G
  • حافظه رم: ۸ گیگابایت
  • حافظه داخلی: ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت
  • دوربین: دوربین پنج‌گانه متشکل از لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۴۰ مگاپیکسلی، لنز تله فوتوی استاندارد ۸ مگاپیکسلی، لنز تله‌فتوی ۸ مگاپیکسلی، لنز پریسکوپی ۸ مگاپیکسلی، لنز تشخیص عمق ToF
  • دوربین سلفی: ۳۲ مگاپیکسل
  • باتری: ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت
  • اندروید: ۱۰

قابلیت های پی ۴۰ پرو پلاس huawei

پی ۴۰ پرو پلاسیکی از بهترین گوشی های هواوی است که با دوربین پنج‌گانه خود می‌تواند تمام رقبای خود را به‌راحتی از میدان به در کند و آن‌ها را با فاصله زیادی پشت سر گذارد. لنز فوق عریض ۴۰ مگاپیکسلی باعث شده دوربین این گوشی تقریباً رقیبی نداشته باشد. درضمن همان‌طور که دیدید این گوشی برخلاف سایر گوشی‌های فهرست ما، دارای دو لنز اپتیکال است که امکان گرفتن تصاویر زوم شده بدون نقص را برای این گوشی فراهم می‌کند.

لنز تله فوتوی پیروسکوپی به گوشی huawei اجازه می‌دهد تا تصاویری با زوم ۱۰ برابری اپتیکال بگیرد و تصویر زوم شده بسیار باکیفیتی را ثبت کند. نمایشگر اولد این گوشی نیز مانند اکثر گوشی‌های معرفی شده در این سایت از HDR10 و نرخ رفرش ۹۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند.

بهترین گوشی هواوی ۲۰۲۱ نیز مانند بسیاری از گوشی‌های هواوی از فناوری شارژ سریع سیمی و بی‌سیم ۴۰ واتی و شارژ معکوس بی‌سیم ۲۷ واتی پشتیبانی می‌کند. در ضمن حسگر اثرانگشت این گوشی مانند بسیاری از گوشی‌های دیگر معرفی‌شده در این فهرست در زیر نمایشگر آن تعبیه شده است. خوشبختانه این گوشی نیز همچون بهترین گوشی های هوآوی معرفی‌شده دارای استاندارد ضد آب IP68 است.

متاسفانه این گوشی huawei در بازار موجود نیست

huawei میت ۲۰ (Mate 20): بهترین گوشی میان رده هوآوی

مشخصات:

  • نمایشگر: ۶٫۵۳ اینچ با رزولوشن ۱۰۸۰ با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۱۴۴
  • پردازنده: کایرین ۹۸۰
  • حافظه رم: ۴ و ۶ گیگابایت
  • حافظه داخلی: ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت
  • دوربین: دوربین سه‌گانه متشکل از لنز اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض: ۱۶ مگاپیکسلی و لنز تله فوتوی ۵ مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی: ۲۴ مگاپیکسل
  • باتری: ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
  • اندروید: ۹

اگرچه این گوشی huawei نسبت به سایر گوشی‌ های هوآوی این فهرست در سطح پایین‌تری قرار دارد؛ اما باز هم برای افرادی که به دنبال گوشی مقرون‌به‌صرفه هواوی هستند، گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود. می‌توان گفت مهم‌ترین ضعف این گوشی نسبت به سایر گوشی‌ها، برخورداری از نمایشگر IPS LCD است. این نوع نمایشگر در ایجاد کنتراست خوب و نمایش رنگ مشکی به‌صورت عمیق و غنی کمی مشکل دارد؛ البته نمایشگر LCD هم طرفدارهای خود را دارد و در زیر تابش مستقیم نور آفتاب  خوانایی نسبتاً خوبی دارد در ضمن نمایشگر این گوشی نیز از فناوری HDR 10 پشتیبانی می‌کند؛ اما متأسفانه نرخ رفرش آن ۶۰ هرتز است.

دوربین گوشی در مقابل دوربین سایر گوشی‌های فهرست ما حرف زیادی برای گفتن ندارد؛ البته می‌تواند نیاز از افرادی را که چندان به کیفیت دوربین اهمیت نمی‌دهند، کاملاً برطرف کند و کاربران این گوشی به لطف برخورداری آن از لنز تله فوتو می‌توانند به‌راحتی روی سوژه موردنظر خود بدون افت کیفیت تصویر زوم کنند. متأسفانه لنز تشخیص عمق ToF در هیچ یک از دوربین‌ها این گوشی دیده نمی‌شود؛ بنابراین برای گرفتن پرتره بسیار خوب هم چندان نباید روی گوشی حساب کنید.

توان شارژ سریع بهترین گوشی هواوی ۲۰۲۱ حدود  ۲۵ وات است که برای گوشی میان‌‌رده میزان مطلوب محسوب می‌شود؛ اما عالی نیست. درضمن میت ۲۰ از فناوری شارژ سریع بی‌سیم و شارژ معکوس بی‌بهره است؛ اما خوشبختانه با برخورداری از استاندارد IP 68 در مقابل نفوذ گردوغبار و آب کاملاً محافظت شده است. حسگر اثرانگشت این کوشی هواوی برخلاف بسیاری از گوشی‌های جدید این برند در کنار آن تعبیه شده است. اگرچه استفاده از این نوع از حسگر اثرانگشت به‌اندازه حسگرهای تعبیه شده در زیر نمایشگر، راحت نیست؛ اما عملکرد بهتری دارد و سریع‌تر قفل گوشی را باز می‌کند.

متاسفانه این گوشی huawei در بازار موجود نیست

بهترین گوشی هوآوی برای عکاسی حرفه‌ای: هواوی پی ۲۰ پرو (P 20 Pro)

مشخصات:

  • نمایشگر: ۶٫۱ اینچی با رزولوشن: ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰
  • پردازنده: کایرین ۹۷۰
  • حافظه رم: ۶ و ۸ گیگابایت
  • حافظه داخلی: ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت
  • دوربین: دوربین سه‌گانه متشکل از لنز اصلی ۴۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۲۰ مگاپیکسلی، لنز تله فوتوی ۸ مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی: ۲۴ مگاپیکسل
  • باتری: ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
  • اندروید: ۸٫۱

شاید سیستم‌عامل این محصول به عنوان یکی از بهترین گوشی های هوآوی کمی قدیمی باشد. اما دوربین این گوشی فراتر از یک گوشی میان رده است و می‌تواند با لنز اصلی ۴۰ مگاپیکسلی و لنز اصلی ۲۰ مگاپیکسل خود شما را کاملاً راضی کند. در ضمن خوشبختانه دوربین پی ۲۰ پرو نیز مانند اکثر گوشی‌های جدید هواوی لنز تله فوتو را برای زوم بهتر و راحت‌تر در خود جای داده است.

متأسفانه نمایشگر اولد پی ۲۰ پرو نمایشگری معمول و متداول محسوب می‌شود و فاقد HDR یا نرخ رفرش بالا است. فناوری شارژ سریع این گوشی ۲۵ وات است و از شارژ سریع بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند. استاندارد ضد آب و ضد گردوغبار این گوشی IP67 است که از گوشی در برابر نفوذ آب در هنگام غوطه‌ور شدن در آب تا عمق یک متری و به مدت ۳۰ دقیقه محافظت می‌کند.

یکی از ویژگی‌های قابل‌توجه در مورد این گوشی huawei طراحی بسیار زیبا و شیک است. در اطراف پی ۲۰ پرو فریمی فلزی دیده می‌شود و در قسمت پشت گوشی هم محافظی شیشه‌ای دیده می‌شود که زیبای خاصی به آن بخشیده است. در ضمن رنگ قسمت بالای گوشی با تکان دادن آن تغییر می‌کند و می‌توانید تغییر سایه رنگ‌ها از بنفش به فیروزه‌ای را به‌راحتی ببینید.

متاسفانه این گوشی در بازار موجود نیست.

huawei پی ۳۰ لایت: بهترین گوشی ارزان قیمت هوآوی

مشخصات:

  • نمایشگر: ۶٫۱۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۱۲
  • پردازنده: کایرین ۷۱۰
  • حافظه رم: ۴، ۶ و ۸ گیگابایت
  • حافظه داخلی: ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت
  • دوربین: دوربین سه‌گانه متشکل از لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و لنز تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی: ۲۴ مگاپیکسل
  • باتری: ۳۳۴۰ میلی‌آمپر ساعت
  • اندروید: ۹

این گوشی نیز مانند بهترین گوشی های هواوی دارای نمایشگر IPS LCD است و از HDR 10 و نرخ رفرش بالا برخوردار نیست. متأسفانه در دوربین اصلی گوشی برخلاف بسیاری از گوشی‌هایی که تاکنون با آن‌ها آشنا شده‌ایم، لنز تله فوتو دیده نمی‌شود و به همین دلیل در هنگام زوم عملکرد آن مانند سایر گوشی‌های هواوی نیست. دوربین سلفی گوشی نیز فاقد حسگر تشخیص عمق است، بنابراین عملکرد آن در هنگام گرفتن تصاویر پرتره در حد انتظار نخواهد بود.

توان فناوری شارژ سریع این گوشی هم تنها ۱۸ وات است که نسبت به توان شارژ سریع سایر گوشی‌های هم‌رده هواوی بسیار کمتر است و از فناوری شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند؛ درضمن متأسفانه این گوشی از هیچ یک از استانداردهای مقاومت در برابر گردوغبار و آب پشتیبانی نمی‌کند و بلندگوهای استریو نیز در این گوشی دیده نمی‌شود.

درضمن حافظه داخلی مورداستفاده در این گوشی huawei نسبت به سایر گوشی‌های معرفی‌شده در این فهرست چندان سریع نیست و چنانچه سرعت حافظه گوشی اهمیت زیادی برایتان دارد، بهتر است به فکر خرید گوشی دیگری باشید اما با تمام این تفاسیر پی ۳۰ لایت واقعاً ارزش خرید دارد زیرا یک گوشی میان‌رده با مشخصات خوب به شمار می‌رود و پشت شیشه‌ای گوشی آن را جذاب کرده است.

قیمت گوشی هواوی پی ۳۰ لایت با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۶ گیگابایتی از ۵ میلیون و ۹۹۹ هزار تومان تا ۹ میلیون و ۸۷ هزار تومان است

huawei میت ایکس اس (Mate X  S): بهترین گوشی تاشوی هواوی

مشخصات:

  • نمایشگر: ۸ اینچ با رزولوشن ۲۲۰۰ در ۲۴۸۰
  • پردازنده: کایرین ۹۹۰ ۵G
  • حافظه رم: ۴ و ۶ و ۸ گیگابایت
  • حافظه داخلی: ۶۴ و ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت
  • دوربین: دوربین چهارگانه متشکل از لنز اصلی ۴۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی، لنز تله فوتوی ۸ مگاپیکسلی و لنز تشخیص عمق ToF
  • دوربین سلفی: بدون دوربین سلفی
  • باتری: ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت
  • اندروید: اندروید ۱۰

اولین چیزی که در بهترین گوشی هواوی ۲۰۲۱ توجه شما را به خود جلب می‌کند، نمایشگر منعطف و تاشوی آن است. شما می‌توانید برای اینکه گوشی فضای کمتری را اشغال کند، آن را تا کنید (در صورت تا شدن گوشی اندازه نمایشگر آن ۶٫۶ اینچ می‌شود)؛ البته نمایشگر اولد این گوشی قابلیت خاص دیگری ندارد  و یک نمایشگری معمول و متداول محسوب می‌شود.

در ضمن این گوشی هوآوی فاقد دوربین سلفی است و برای عکاسی تنها باید از دوربین اصلی آن استفاده کنیم. البته دوربین چهارگانه اصلی گوشی عملکرد خوبی دارد و با برخورداری از لنز تله فوتو و حسگر سه‌بعدی تشخیص عمق ToF  هم می تواند در زمینه زوم  به‌خوبی عمل کند و هم در هنگام گرفتن تصاویر پرتره با آن شاهد نتیجه خوبی باشیم.

طراحی گوشی huawei نیز واقعاً نظر شما را به خود جلب می‌کند؛ زیرا قاب پشتی گوشی آلومینیومی است و امروز تنها گوشی‌های پرچم‌دار دارای چنین بدنه‌ای هستند. در اطراف این گوشی نیز فریمی آلومینیومی وجود دارد. یکی دیگر از مزایای شاخص این گوشی برخورداری از پردازنده قدرتمند کایرین ۹۹۰ ۵G است که گوشی به لطف آن از اینترنت ۵G نیز پشتیبانی می‌کند.

میت ایکس اس از فناوری شارژ سریع ۵۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند که به ادعای هواوی گوشی را تنها در مدت ۳۰ دقیقه ۸۵ درصد شارژ می‌کند. حسگر اثرانگشت گوشی در کنار آن تعبیه شده است. متأسفانه میت ایکس اس به دلیل برخورداری از اندروید ۱۰ از گوگل پلی استور و سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های گوگل پشتیبانی نمی‌کند و فاقد استاندارد مقاومت در برابر گردوغبار و آب است.

متاسفانه این گوشی در بازار موجود نیست.

نتیجه‌گیری

به‌طورکلی می‌توان گفت پاشنه آشیل بهترین گوشی های هوآوی که از سال ۲۰۲۰ به بعد عرضه شده‌اند (گوشی‌های دارای اندروید ۱۰)، عدم پشتیبانی از گوگل پلی استور و سایر اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های گوگل است و به همین دلیل کاربران زیادی از این گوشی‌ها استقبال نمی‌کنند. به‌جرئت می‌توان گفت تحریم‌های آمریکا سرنوشت بدی را برای هواوی رقم زد و اگر چنین اتفاقی برای این شرکت رخ می‌داد، به احتمال بسیار زیاد نسبت به شیائومی وضعیت بسیار بهتری در بازار داشت؛ البته شاید آمریکا در آینده تحریم‌های خود را علیه این شرکت لغو کند؛ اما متأسفانه چنین اتفاقی دور از انتظار است.

یکی از مزایای شاخص گوشی های میان رده huawei این شرکت نسبت به گوشی‌های شیائومی که تا دو سال پیش یکی از رقبای جدی گوشی‌های هواوی محسوب می‌شدند، برخورداری از لنز تله فوتو  و حسگر تشخیص عمق سه‌بعدی ToF در دوربین این گوشی‌ها است که در گوشی‌های میان‌رده شیائومی و سامسونگ دیده نمی‌شود. وجود لنز تله فوتو حسگر تشخیص سه‌بعدی ToF در گوشی‌های میان‌رده هواوی باعث شده است این گوشی‌ها به لطف برخوردار بودن از قابلیت زوم اپتیکال سه تا ۱۰ برابری، تصاویر زوم شده بسیار خوبی را ثبت کنند و در هنگام گرفتن تصاویر پرتره، پس‌زمینه به‌خوبی از سوژه اصلی تصویر جدا شود و چهره افراد به‌خوبی در مرکز توجه قرار گرفت.

البته یکی از معایب دوربین بهترین گوشی های هوآوی این است که فاقد لنز ماکرو هستند و در هنگام عکاسی از سوژه‌ها از نمای بسیار نزدیک و بسته، عملکرد جالبی ندارد؛ البته وجود لنز تله فوتو تا حدودی این نقص را برطرف می‌کند و می‌توانید از آن‌ به‌عنوان لنز ماکرو استفاده کنید.

یکی دیگر از معایب اکثر گوشی‌های هواوی مجهز به حسگر اثرانگشت، استفاده از حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر در آن‌ها است. این حسگرهای اثرانگشت به‌اندازه حسگرهای فیزیکی دقیق و سریع نیستند و تنها استفاده از آن‌ها راحت‌تر است.

در اکثر گوشی‌های هواوی از فناوری‌های شارژ سریع سریع‌تر و قدرتمندتری نسبت به گوشی‌های مشابه شیائومی استفاده شده است. درضمن در اکثر گوشی‌های این برند به‌جای نمایشگرهای IPS LCD که در اکثر گوشی‌های شیائومی استفاده می‌شود، نمایشگرهای اولد بکار گرفته شده است که قبلاً به‌صورت مختصر در مورد معایب و مزایای هر یک از این انواع نمایشگر نسبت به یکدیگر توضیح داده‌ایم.

همچنین اکثر گوشی های میان رده هوآوی نسبت به گوشی‌های هم‌سطح برند شیائومی در برابر گردوغبار و آب مقاومت بیشتری دارند و همین موضوع می‌تواند اکثر کاربران را برای خرید این گوشی‌ها ترغیب کند. در پایان باید بگوییم اگر می‌توانید با نبود گوگل پلی استور و اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های گوگل در گوشی‌های هواوی کنار بیایید (که  برای بسیاری از کاربران اندرویدی واقعاً دشوار است!) خرید گوشی‌های جدید ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ هواوی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

احمدرضا فرهبد
۱۴۰۰/۰۵/۲۳
احمد رضا فرهبد هستم. از سال ۹۳ تاکنون در حوزه نویسندگی وب فعالیت می کنم و در زمینه های مختلف مقاله نوشتم. عاشق دنیای فناوری های جدید هستم؛ مخصوصا فناوری های صوتی و تصویری. در حال حاضر عضو تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!