تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

سامسونگ از محصولات جدید خود رونمایی کرد

پرچمداران جدید سامسونگ چه ویژگی‌هایی دارند؟

اخبار تصلا
گوشی های پرچمدار سامسونگ 2021 چه ویژگی هایی دارند؟ برند سامسونگ یکی از برندهای تولیدکننده محصولات دیجیتال و الکترونیک در کره جنوبی است که در زمینه تولید گوشی‌های تلفن همراه، ساعت‌های هوشمند و هدست‌های بی‌سیم به شهرت جهانی دست یافته است. این برند انواع مختلفی از گوشی‌های تلفن همراه را به بازار عرضه کرده است که دو نمونه از این گوشی‌ها که طی چند سال اخیر به بازار عرضه شده‌اند، گوشی‌های سری زد فولد و گوشی‌های سری فیلیپ این شرکت هستند.

گوشی های پرچمدار سامسونگ ۲۰۲۱ چه ویژگی هایی دارند؟ برند سامسونگ یکی از برندهای تولیدکننده محصولات دیجیتال و الکترونیک در کره جنوبی است که در زمینه تولید گوشی‌های تلفن همراه، ساعت‌های هوشمند و هدست‌های بی‌سیم به شهرت جهانی دست یافته است. این برند انواع مختلفی از گوشی‌های تلفن همراه را به بازار عرضه کرده است که دو نمونه از این گوشی‌ها که طی چند سال اخیر به بازار عرضه شده‌اند، گوشی‌های سری زد فولد و گوشی‌های سری فیلیپ این شرکت هستند.

تصلا– برند سامسونگ رویداد مجازی رونمایی از محصولات جدید خود که در تاریخ ۱۱ آگوست سال ۲۰۲۱ برگزار شد، از ۴ محصول که به نحوی با صنعت گوشی‌های تلفن همراه در ارتباط هستند، رونمایی کرد. این محصولات شامل دو نمونه گوشی تلفن همراه، سری جدید ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ ۴ و هدست‌های بی‌سیم بادز ۲ هستند.

ساعت هوشمند و گوشی های پرچمدار سامسونگ ۲۰۲۱ در رویداد مجازی رونمایی از محصولات خود که روز گذشته برگزار شده بود، از آن‌ها رونمایی کرده است شامل نسخه ۳ گوشی‌های زد فولد و گوشی‌های زد فیلیپ این برند می‌شوند. تا به حال دو نسخه از گوشی‌های زد فولد و زد فیلیپ برند سامسونگ که در اصل گوشی‌های تا شو ولی هوشمند سامسونگ به حساب می‌آیند، به بازار عرضه شده است. در ادامه این مطلب سایت اخبار لوازم خانگی تصلاپرس در خصوص ویژگی‌ها و قابلیت‌های نسخه ۳ هر دو گوشی توضیحاتی ارائه خواهیم کرد.

گوشی های پرچمدار سامسونگ ۲۰۲۱

برند سامسونگ در چند سال گذشته ساعت‌های هوشمند متنوعی را نیز به بازار عرضه کرده است. در رویداد مجازی رونمایی سامسونگ که روز گذشته برگزار شد، این برند از نسخه ۴ ساعت‌های هوشمند خود که در مطالب قبلی در خصوص آن‌ها توضیحات جامع و کاملی ارائه شده است، رونمایی کرد. همچنین سری ۲ هدست‌های بی‌سیم این برند نیز در این رویداد مجازی معرفی شدند. هدست‌های سامسونگ با نام بادز یا Buds به بازار عرضه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید گوشی ✔️ بهترین گوشی های ۲۰۲۱

گوشی‌های زد فیلیپ و زد فولد سامسونگ

گوشی‌های زد فیلیپ و زد فولد برند سامسونگ که در رویداد مجازی رونمایی از محصولات جدید این برند معرفی شدند، در واقع به نوعی نسخه ارتقا یافته گوشی‌های گلکسی زد فولد گلکسی زد فیلیپ ۲ این برند هستند.

اولین چیزی که در خصوص این گوشی های پرچمدار سامسونگ ۲۰۲۱ به نظر می‌رسد این است که تغییرات این گوشی‌های نسبت به نسل قبلی آن‌ها چندان زیا نیست و در واقع نمی‌توان گفت تغییرات بسیاری بزرگی روی این گوشی‌ها به وجود آمده است. البته گوشی‌های زد فولد سری ۳ سامسونگ اولین سری از گوشی‌های این برند هستند که در آن‌ها از دوربین در زیر صفحه نمایش استفاده شده است. نکته جالب و قابل توجه این است که با وجود اینکه از دو گوشی زد فولد و زد فیلیپ برند سامسونگ به صورت هم‌زمان رونمایی شده است اما گوشی‌های زد فیلیپ فاقد دوربین زیر صفحه نمایش هستند.

در نسخه ۲ گوشی‌های زد فولد برند سامسونگ از دوربین سلفی ۱۰ مگا پیکسلی استفاده شده است. این دوربین‌های روی صفحه نمایش قرار دارند و در واقع یک سوراخ برای قرار دادن دوربین گوشی روی صفحه نمایش ایجاد شده است. اما در گوشی‌های زد فولد سری ۳ برند سامسونگ روی صفحه نمایش از یک دوربین سلفی ۴ مگا پیکسلی در زیر صفحه نمایش استفاده شده است. جالب است بدانید که سنسورهای تعبیه شده روی این گوشی‌ها نیز زیر صفحه نمایش گوشی قرار گرفته‌اند.

البته با توجه به این تعداد مگا پیکسل دوربین تعبیه شده در گوشی‌های زد فولد سری ۳ از نسخه قدیمی آن‌ها یعنی سری۲ این گوشی‌ها کمتر است، به نظر می‌رسد کیفیت دوربین سلفی در این گوشی‌ها برخلاف انتظار عموم مردم تا حد قابل توجهی کاهش یافته است.

اما سوال مهمی که ممکن برای یکسری از کاربران و طرفداران گوشی‌های برند سامسونگ بخصوص گوشی‌های تاشو این برند پیش بیاید این است که اگر از نظر تکنولوژی و کیفیت دوربین‌های تعبیه شده در این گوشی‌های از سطح پایینی برخوردار هستند، چرا روی نسخه ۳ گوشی‌های زد فیلیپ که همراه با این گوشی‌ها از آن‌ها رونمایی شده از دوربین در زیر صفحه نمایش استفاده نشده است؟

برای پاسخ به این سوال باید به گفته‌های مدیر عامل سامسونگ در مصاحبه‌ای که با سایت سام موبایل داشته است مراجعه کنیم. به گفته مدیر عامل این شرکت طراحی گوشی‌های زد فولد برند سامسونگ به نحوی است که امکان استفاده از دوربین در زیر صفحه نمایش روی آن‌ها وجود دارد. به عبارت دیگر در واقع چون صفحه نمایش گوشی‌های زد فولد نسخه ۳ قابلت تا شدن دارند و از طرفی از نظر ابعاد نیز بزرگ‌تر هستند، در نتیجه امکان استفاده از دوربین در زیر صفحه نمایش روی این گوشی‌ها وجود دارد. البته نقطه ضعف این گوشی‌ها در اصل همان پایین بودن کیفیت دوربین سلفی در آن‌ها است که شاید برای بسیاری قابل قبول نباشد.

اما روی گوشی‌های زد فیلیپ ۳ که هم‌زمان با گوشی‌های زد فولد از آن‌ها رونمایی شده است با وجود اینکه دوربین در روی صفحه نمایش و نه در زیر آن قرار دارد تعداد پیکسل‌های دوربین سلفی بیشتر است. به نظر می‌رسد کیفیت دوربین سلفی روی این گوشی‌ها برای برند سامسونگ از اهمیت بیشتری برخوردار بوده است تا تکنولوژی تعبیه دوربین در گوشی.

بسیاری از کارشناسان بر این باورند که این گوشی‌ها بیشتر برای آن‌هایی که علاقه زیادی به سلفی گرفتن دارند مناسب‌اند و بهتر است این افراد به جای خرید گوشی‌های زد فولد ۳ گوشی‌های زد فیلیپ نسخه ۳ را انتخاب و خریداری کنند. اما به هر حال تکنولوژی در حال پیشرفت است و هرچه جلوتر برویم احتمال اینکه از دوربین‌های زیر صفحه نمایش در نسل‌های بعدی گوشی‌های زد فیلیپ استفاده شود بیشتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: بررسی عملکرد فنی گوشی جی پلاس

مشخصات بهترین گوشی سامسونگ ۲۰۲۱ زد فیلیپ و زد فولد سری ۳

روی گوشی‌های زد فولد نسخه ۳ از صفحه نمایش ۶٫۲ اینچی از نوع AMOLED استفاده شده است. وضوح تصویر در صفحه نمایش این گوشی‌ها در حدود ۲۲۶۲ * ۸۳۲ پیکسل است. روی بخش جلویی این گوشی‌ها از یک دوربین ۱۰ مگا پیکسلی استفاده شده است و زمانی که گوشی را باز می‌کنید، اندازه صفحه نمایش به چیزی در حدود ۷٫۶ اینچ می‌رسد.

این صفحه نمایش نیز از نوع AMOLED است و از وضوح تصویر ۲۲۰۸ * ۱۷۶۸ پشتیبانی می‌کند. روی صفحه نمایش داخلی این گوشی‌ها از دوربین سلفی ۴ مگا پیکسلی که زیر صفحه نمایش تعبیه شده است، پشتیبانی می‌شود. نرخ به روز رسانی صفحه نمایش در این گوشی‌ها چیزی در حدود ۱۲۰ هرتز است.

گلکسی زد فولد برند سامسونگ

پردازنده‌ای که روی جدیدترین گوشی سامسونگ ۲۰۲۱ زد فولد ۳ برند سامسونگ استفاده شده است پردازنده اسنپ دراگون مدل Snapdragon 888 است که روی آن از یک رم ۱۲ گیگا بایتی به همراه ۲۵۶ گیگ حافظه به همراه  قابلیت پشتیبانی از حافظه UFS 3.1 استفاده شده است. باتری تعبیه شده روی این گوشی‌ها از نوع باتری‌های با ظرفیت ۴۴۰۰ میلی آمپر هستند که قابلیت شارژ شدن با برق ۲۵ وات را دارند. روی پنل پشتی این گوشی‌ها ۳ دوربین ۱۲ مگا پیکسلی استفاده شده است.

در جدول زیر مشخصات کلی این سری از بهترین گوشی های ۲۰۲۱ نمایش داده شده است.

سیستم عامل اندروید ۱۱
مشخصات صفحه نمایش‌های تعبیه شده روی بهترین گوشی های ۲۰۲۱ صفحه نمایش ۷٫۶ اینچی در داخل گوشی با وضوح تصویر ۲۲۰۸ * ۱۷۶۸ پیکسل، صفحه نمایش با گلس گوریلا، پشتیبانی از قابلیت HDR و HDR 10+ با نرخ به روز رسانی تصویر ۴۸، ۶۰ و ۱۲۰ هرتز، اندازه صفحه نمایش در حالت تا شده چیزی در حدود ۶٫۲ اینچ است.
دوربین‌های پشت گوشی دوربین ۱ مگا پیکسلی با فاصله کانونی f/1.8، فلش LED، دوربین ۱۲ مگا پیکسلی با فاصله کانونی f/2.4 ، لنز تله ۱۲ مگا پیکسلی با فاصله کانونی f/2.2 به همراه لنز واید
دوربین جلویی دوربین ۵۴ مگا پیکسلی با فاصله کانونی ۱٫۸ اینچی در زیر صفحه نمایش و دوربین ۱۰ مگا پیکسلی با فاصله کانونی ۲٫۲ مگا پیکسل
واسط کاربری پشتیبانی از یو اس بی تایپ سی نسل ۱، شبکه WALN 802، بلوتوث ۵٫۲ اینچی، پشتیبانی از قابلیت‌های NFC، ANT+ و UWB
سنسورهای تعبیه شده روی گوشی سنسورهای شتاب‌دهنده، سنسور ژیروسکوپ، سنسور پروکسی متری، سنسور نور، سنسور اثر انگشت
پردازنده پردازندهQualcomm  از نوع Snapdragon 888 مدل SM8350 از نوع ۶۴ بیت
پردازنده گرافیکی پردازنده گرافیکی آدرون ۶۶۰
رم ۱۲ گیگا بایتی
حافظه داخلی ۲۵۶ گیگ
سیستم‌های ناوبری A-GPS و سیستم‌های GLONASS، BeiDou و Galileo
مودم تعبیه شده روی گوشی GSM، UMTS، LTE و قابلیت اتصال به شبکه ۵G
باتری ظرفیت ۴۴۰۰ میلی آمپر، قابلیت پشتیبانی از شارژ وایرلس
قدرت شارژ برق ۲۵ وات
قابلیت تا شدن دارد
رنگ‌ها فقط مشکی
سیم کارت‌های تعبیه شده روی گوشی یک سیم کارت نانو و یک سیم کارت از نوع eSIM
استانداردهای ضد آب پشتیبانی از استاندارد IP68
اسپیکرهای تعبیه شده روی گوشی اسپیکرهای استریو
وزن ۲۷۱ گرم
ابعاد گوشی ۱۵۸٫۲ * ۶۷٫۱ * ۱۴٫۴ میلی‌متر در حالت تا شده و ۱۵۸٫۲ * ۱۲۸ * ۶٫۴ میلی‌متر

روی جدیدترین گوشی سامسونگ ۲۰۲۱ زد فیلیپ سری ۳ برند سامسونگ از صفحه نمایش AMOLED با اندازه ۶٫۷ اینچ استفاده شده است که از وضوح تصویر ۲۶۴۰ * ۱۰۸۰ پیکسل با نرخ به روز رسانی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. صفحه نمایش رویی این گوشی‌ها دارای ابعاد ۱٫۹ اینچ است که از نوع AMOLED بوده و از وضوح تصویر ۵۱۲ * ۲۶۰ پشتیبانی می‌کند. روی این گوشی‌ها برای دوربین جلو از یک دوربین مگا پیکسل استفاده شده است.

بیشتر بخوانید: گوشی های سری گلکسی اس ۲۱ چه شکلی است؟

گوشیهای زد فیلیپ برند سامسونگ

در قسمت پشتی گوشی‌های زد فیلیپ نسخه ۳ برند سامسونگ نیز دو دوربین ۱۲ مگا پیکسلی تعبیه شده است. پردازنده استفاده شده روی نسخه گوشی‌های زد فیلیپ برند سامسونگ مانند گوشی‌های زد فولد ۳ از نوع اسنپ دراگون ۸۸۸ است. این گوشی‌ها مجهز به رم ۸ گیگ بوده و برای آن‌ها حافظه داخلی ۲۵۶ گیگ در نظر گرفته شده است. ظرفیت باتری تعبیه شده روی این گوشی‌ها چیزی در حدود ۳۳۰۰ میلی آمپر است و از باتری‌های ۱۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

مشخصات جدیدترین گوشی سامسونگ ۲۰۲۱

برای اینکه بتوانید از مشخصات کامل این گوشی‌ها اطلاع داشته باشید در جدول زیر مشخصات کلی گوشی‌های زد فیلیپ ۳ برند سامسونگ نمایش داده شده است.

سیستم عامل اندروید ۱۱
مشخصات صفحه نمایش‌های تعبیه شده روی گوشی صفحه نمایش ۷٫۶ اینچی در داخل گوشی با وضوح تصویر ۲۲۰۸ * ۱۷۶۸ پیکسل، صفحه نمایش با گلس گوریلا، پشتیبانی از قابلیت HDR و HDR 10+ با نرخ به روز رسانی تصویر ۴۸، ۶۰ و ۱۲۰ هرتز، اندازه صفحه نمایش در حالت تا شده چیزی در حدود ۶٫۲ اینچ است.
دوربین‌های پشت گوشی دوربین ۱ مگا پیکسلی با فاصله کانونی f/1.8، فلش LED، دوربین ۱۲ مگا پیکسلی با فاصله کانونی f/2.4 ريال لنز تله ۱۲ مگا پیکسلی با فاصله کانونی f/2.2 به همراه لنز واید
دوربین جلویی دوربین ۵۴ مگا پیکسلی با فاصله کانونی ۱٫۸ اینچی در زیر صفحه نمایش و دوربین ۱۰ مگا پیکسلی با فاصله کانونی ۲٫۲ مگا پیکسل
واسط کاربری پشتیبانی از یو اس بی تایپ سی نسل ۱، شبکه WALN 802، بلوتوث ۵٫۲ اینچی، پشتیبانی از قابلیت‌های NFC، ANT+ و UWB
سنسورهای تعبیه شده روی گوشی سنسورهای شتاب‌دهنده، سنسور ژیروسکوپ، سنسور پروکسی متری، سنسور نور، سنسور اثر انگشت
پردازنده پردازندهQualcomm  از نوع Snapdragon 888 مدل SM8350 از نوع ۶۴ بیت
پردازنده گرافیکی پردازنده گرافیکی آدرون ۶۶۰
رم ۱۲ گیگا بایتی
حافظه داخلی ۲۵۶ گیگ
سیستم‌های ناوبری A-GPS و سیستم‌های GLONASS، BeiDou و Galileo
مودم تعبیه شده روی گوشی GSM، UMTS، LTE و قابلیت اتصال به شبکه ۵G
باتری ظرفیت ۴۴۰۰ میلی آمپر، قابلیت پشتیبانی از شارژ وایرلس
قدرت شارژ برق ۲۵ وات
قابلیت تا شدن دارد
رنگ‌ها فقط مشکی
سیم کارت‌های تعبیه شده روی گوشی یک سیم کارت نانو و یک سیم کارت از نوع eSIM
استانداردهای ضد آب پشتیبانی از استاندارد IP68
اسپیکرهای تعبیه شده روی گوشی اسپیکرهای استریو
وزن ۲۷۱ گرم
ابعاد گوشی ۱۵۸٫۲ * ۶۷٫۱ * ۱۴٫۴ میلی‌متر در حالت تا شده و ۱۵۸٫۲ * ۱۲۸ * ۶٫۴ میلی‌متر

در رویداد مجازی رونمایی از گوشی های پرچمدار سامسونگ ۲۰۲۱ این برند علاوه بر رونمایی از دو مدل گوشی خود که پیش‌تر درمورد آن‌ها صحبت شد، دو محصول جدید دیگر را نیز معرفی کرده است. این دو محصول عبارت‌اند از گلکسی واچ ۴ و بادزهای سری ۲ که به عنوان هدست‌های بی‌سیم این برند شناخته می‌شوند. در ادامه به معرفی این دو محصول و مشخصات آن‌ها می‌پردازیم.

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ ۲۰۲۱

درکنار گوشی های پرچمدار سامسونگ ۲۰۲۱ باید از بهترین ساعت هوشمند این برند هم نام ببریم. ساعت‌های هوشمند سری ۴ سامسونگ از جمله محصولات پرفروش سال ۲۰۲۱ بوده اند.

مشخصات ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ ۴

برند سامسونگ ساعت‌های هوشمند سری ۴ خود یا همان گلکسی واچ‌های سری ۴ خود را در دو طرح کلاسیک و نرمال به بازار عرضه خواهد کرد. این ساعت‌های از نظر پردازنده نسبت به نسخه‌های قبلی ساعت‌های گلکسی واچ از کانفیگ بالاتری برخوردارند.

ساعت‌های هوشمند گلکسی ۴ که مجهز به پردازنده‌های Exynos W950 هستند مجهز به یک پردازنده ۵ نانومتری بوده و گفته می‌شود CPU  تعبیه شده روی این مادربردها نسبت به CPU که روی گلکسی واچ‌های سری ۳ تعبیه شده است در حدود ۲۰ برابر سریع‌تر عمل می‌کنند و علاوه بر این پردازنده گرافیکی تعبیه شده روی ساعت‌های گلکسی واچ ۴ برند سامسونگ نیز ۱۰ برابر از پردازنده گرافیکی ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ ۳ سریع‌تر عمل می‌کند.

ساعتهای گلکسی واچ 4 برند سامسونگ

رم تعبیه شده روی بهترین ساعت هوشمند سامسونگ ۲۰۲۱ گلکسی واچ ۴ دارای ۱ گیگ فضا هستند و از فضای در نظر گرفته شده برای حافظه داخلی این ساعت‌ها نیز چیزی در حدود ۱۶ گیگ است. البته بیش از نیمی از فضای حافظه داخلی این ساعت‌ها توسط سیستم عامل و برنامه‌ای نصب شده روی گوشی اشغال شده است.

بر اساس آنچه سامسونگ اعلام کرده است، قرار است باتری‌های تعبیه شده روی این ساعت‌ها در هر بار شارژ در حدود ۳۰ تا ۴۰ ساعت بسته به میزان استفاده کاربر شارژ داشته باشند. برای شارژ کردن این ساعت‌ها به ازای هر ۱۰ ساعت استفاده نیاز به ۳۰ دقیقه شارژ ساعت وجود دارد.

رینگ فلزی که سامسونگ بر روی ساعت‌های نسخه قدیمی خود استفاده کرده است در گلکسی واچ‌های سری ۴ فقط روی نسخه کلاسیک این ساعت‌ها در دسترس است . برای ست کردن تنظیمات روی ساعت فقط امکان استفاده از حالت تاچ صفحه نمایش و استفاده از دو دکمه کناری ساعت برای کاربران وجود دارد. روی هر دو نسخه از ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ ۴ سنسورهای BioActive تعبیه شده است که قادر به ثبت داده‌های مختلفی هستند.

سنسورهای Bio Active د واقع شامل ۳ سنسور مختلف هستند که قدر به اندازه‌گیری برخی از علائم حیاتی بدن کاربر هستند. برای مثال شما می‌توانید با استفاده از ساعت‌های هوشمند گلکسی ۴ در مورد میزان فشار خون، میزان اکسیژن خون خود و همچنین در خصوص شاخص توده بدنی خود اطلاعاتی کسب کنید. خوشبختانه عملکرد این سنسورها بسیار دقیق است و اطلاعاتی که ثبت می‌کنند از دقت بالایی برخوردار است.

روی ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ ۴ برند سامسونگ همچنین امکان مشاهده داده‌های مربوط به وضعیت اسکلت بدنی کاربر، میزان و نرخ متابولیسم بدن کاربر و همچنین میزان آب بدن و از طرفی میزان چربی موجود در بدن نیز اطلاعاتی کسب کنید.

بر اساس گفته سازنده این ساعت‌ها، این سنسورها قادر به ثبت بیش از ۲۴۰۰ داده در عرض ۱۵ ثانیه هستند. روی این سری از ساعت‌های هوشمند سامسونگ برخلاف ساعت‌های سری قبلی از سیستم‌عامل Tizen استفاده نشده است. بلکه سیستم عامل این ساعت‌ها Wear OS نام دارد. همچنین به دلیل استفاده از سیستم عامل جدید، برند سامسونگ تغییراتی را نیز روی نرم‌افزارهای تعبیه شده روی این ساعت‌ها اعمال کرده است.

سیستم عامل بهترین ساعت هوشمند سامسونگ

سیسم عامل Watch OS سیستم‌عاملی است که توسط گوگل طراحی شده است. در حالی که سیستم عامل Tizen سیستم عامل طراحی شده توسط برند سامسونگ بود. البته روی سیستم عامل Wear OS که روی سری جدید ساعت‌های هوشمند سامسونگ عرضه می‌شود، از پوسته مخصوص سامسونگ استفاده شده است که باعث می‌شود تا این ساعت‌ها هماهنگی و سازگاری بهتری با گوشی‌های برند سامسونگ داشته باشند. با ارائه این سیستم عامل روی ساعت‌های سامسونگ امکان پشتیبانی از انواع مختلف سرویس‌های گوگل مثل دستیار صوتی و سیستم پرداخت گوگل برای کاربران به وجود آمده است.

بر اساس اعلام برند سامسونگ قیمت بهترین ساعت هوشمند سامسونگ ۲۰۲۱ گلکسی واچ ۴ طرح نرمال چیزی در حدود ۲۶۹ تا ۳۴۹ یورو خواهد بود. که بسته به اندازه صفحه نمایش و همچنین ماژول رادیویی آن این قمت متفاوت است. این ساعت‌های هوشمند رد رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، سبز و صوتی طلایی تولید می‌شوند. قیمت ساعت‌های هوشمند طرح کلاسیک این برند چیزی در حدود ۳۶۹ تا ۴۱۹ یورو خواهد بود و این ساعت‌ها در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای تولید خواهند شد.

مشخصات مربوط به گلکسی بادز ۲ سامسونگ

روی نسخه جدید گلکسی بادزهای برند سامسونگ از ۳ میکروفون به همراه قابلیت ANC یا همان Noise Canceation یعنی قابلیت حذف نویز محیط استفاده شده است. این بادزها در ۴ رنگ مختلف ب قیمتی در حدود ۱۴۹ دلار به بازار عرضه می‌شوند. رنگ‌هایی که برای این بادهای جدید برند سامسونگ در نظر گرفته شده است شبیه به رنگ گوشی‌های زد فولد ۳ و زد فیلیپ ۳ این برند هستند.

یکی از قابلیت‌های جالب این سری از بادزهای برند سامسونگ این است که روی آن‌ها امکان تنظیم کردن میزان شفافیت صدا وجود دارد و می‌تواند صدای محیط را کاملاً از کاربر دور کند. به عبارت دیگر روی این بادزها قابلیتی تعبیه شده است که زمانی که کاربر هندزفری را روی گوش خود قرار می‌دهد، صدای محیط را نخواهد شنید و فقط صدای بادزها را می‌شنود. چون روی این بادزها سه میکروفون تعبیه شده است برای همین صدای کاربر به خوبی و به صورت شفاف انتقال می‌یابد.

سخن پایانی

در این مطلب در خصوص گوشی های پرچمدار سامسونگ ۲۰۲۱ که در رویداد مجازی رونمایی از محصولات این برند معرفی شدند صحبت شد. این محصولات شامل دو نمونه جدید از گوشی‌های زد فولد و زد فیلیپ این برند به همراه ساعت‌های هوشمند سامسونگ و بادزهای سری دو آن هستند.

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

سمیه شماعی زاده هستم. کارشناسی ارشد هوش مصنوعی و زبانشناسی رایانشی، عاشق دنیای فناوری و اطلاعات! از حدود 5 سال پیش کار تولید محتوا رو شروع کردم و در حال حاضر عضو گروه تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!