تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

راهنمای خرید سشوار چرخشی

بهترین مارک سشوار چرخشی در ایران

راهنمای خرید
آیا شما از سشوار تنها برای خشک کردن موهای خود استفاده می‌کنید؟ سشوار وسیله‌ای کاربردی است که طرفداران بیشتری نسبت به دیگر ابزار آرایش مو مانند اتوی مو دارد. در حال حاضر برای صاف کردن و حالت دادن به تارهای مو در آرایشگاه‌ها بیشتر از سشوار استفاده می‌شود.

بهترین مارک سشوار چرخشی در ایران چیست؟ آیا شما از سشوار تنها برای خشک کردن موهای خود استفاده می‌کنید؟ سشوار وسیله‌ای کاربردی است که طرفداران بیشتری نسبت به دیگر ابزار آرایش مو مانند اتوی مو دارد. در حال حاضر برای صاف کردن و حالت دادن به تارهای مو در آرایشگاه‌ها بیشتر از سشوار استفاده می‌شود.

تصلا- با این حال استفاده از سشوار برای طولانی مدت به نسبت وزن سنگینی که دارد، خسته‌کننده به نظر می‌رسد. همچنین در شرایط اضطراری نیز صاف کردن یا حالت دادن به مو زمان زیادی لازم دارد. یکی از راه‌حل‌های موجود برای این امر استفاده از سشوار چرخشی است. این محصول کاربردی زمان زیادی که باید به آرایش مو اختصاص بدهید را ذخیره خواهد کرد.

در این مطلب سایت اخبار لوازم خانگی تصلا به معرفی این محصول، ویژگی‌ها و مدل‌های مختلف آن می‌پردازیم. همچنین برای افزایش اطلاعات شما نیز قیمت تقریبی محصولات ذکر شده است.

آنچه در ادامه می خوانید:

  • سشوار چرخشی چیست ؟
  • سشوار چرخشی چه ویژگی هایی دارد؟
  • معرفی و قیمت بهترین مارک سشوار
  • نکات مهم برای خرید سشوار

 سشوار چرخشی چیست

مهمترین وجه تمایز سشوار چرخشی در مقایسه با سشوارهای معمولی، سرعت عمل و کارکرد آن است. برای استفاده از سشوار چرخشی شما نیاز به تحمل وزن سنگین سشوار نخواهید داشت. به این دلیل که فرایند چرخش سری این محصول باعث افزایش سرعت و عملکرد بهینه دستگاه می‌شود.

سشوار چرخشی دارای یک سری استوانه‌ای است که با روشن شدن دستگاه به صورت دورانی به چرخش درمی‌آید. برندهای مختلف آرایشی این سشوارها را با سری‌های مختلفی طراحی و تولید می‌کنند. با استفاده از هر کدام از این سری‌ها شما می‌توانید در مدت زمانی کوتاه موهای خود را آرایش کرده و حالت دهید.

بهترین مارک سشوار چرخشی

مزایای استفاده از سشوار چرخشی حرفه ای

اگر قصد خرید سشوار چرخشی را دارید، لازم است با مزیت‌های آن آشنا شوید که عبارتند از:

صاف کردن مو

یکی از مزایای این سشوار صاف کردن مو هم‌زمان با خشک شدن آن است. بسیاری از ما برای صاف کردن مو از اتوی مو یا سشوارهای معمولی استفاده می‌کنیم که معمولا حالت گرفتن مو به مدت زمان بیشتری احتیاج دارد. به این دلیل که ابتدا باید موهای نمناک را خشک کرده و سپس آن‌ها را صاف کنیم.

سشوار چرخشی حرفه‌ای این قابلیت را دارد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به صورت همزمان موهای شما را خشک کرده و حالت دهد. به این ترتیب این محصول باعث صرفه‌جویی در زمان و انرژی خواهد شد.

جلوگیری از آسیب رساندن به مو

همان‌طور که همه ما اطلاع داریم، استفاده زیاد از سشوار چرخشی حرفه ای برای خشک کردن تارهای مو ممکن است به آن‌ها آسیب وارد کند. سشوار چرخشی حرفه‌ای به واسطه طراحی و ساختاری که دارد، میزان انتقال گرما به تارهای مو را کنترل کرده و به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد. به این معنی که حرارت باعث آسیب رسیدن جدی به مو نخواهد شد. ولتاژ این محصول بدون ایجاد آسیب در خشک کردن و حالت دادن موهای مرطوب نقش مؤثری دارد.

تنظیم سرعت

از دیگر ویژگی‌های سشوار چرخشی حرفه ای باید به تنظیم سرعت آن اشاره کرد. این قابلیت باعث می‌شود تا شما وزش باد گرم را به نسبت نیاز تنظیم کنید.

بهترین مارک سشوار چرخشی در ایران

در صنعت تولید لوازم آرایشی کمپانی‌های بزرگ خود را با پیشرفت دنیای مدرن هماهنگ می‌کنند. در حال حاضر برندهای متنوعی در زمینه تولید انواع سشوار، اتوی مو، بابلیس و… فعالیت می‌کنند. در این مطلب به معرفی چند مدل از بهترین مارک سشوار چرخشی حرفه‌ای، مشخصات و قیمت آن‌ها می‌پردازیم.

سشوار چرخشی سرامیکی بابلیس مدل ۲۷۳۶E

بابلیس بهترین مارک سشوار چرخشی در ایران است که محصولات خود را با بهترین کیفیت روانه بازار می‌کند. سشوار چرخشی بابلیس مدل ۲۷۳۶E دارای موتور نوع AC است و به صورت نیمه حرفه‌ای طراحی شده است. البته موتور AC بیشتر برای تجهیزات حرفه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد. به همین جهت می‌توان این محصول از برند بابلیس را وسیله‌ای کاربردی همراه با عملکردی بهینه نامید.

این سشوار قابلیت تولید یون و تولید باد سرد دارد. جنس سری آن از سرامیک و جنس المنت آن از فلز است. این محصول هزار وات توان مصرفی داشته و ولتاژ آن برابر با ۲۲۰ ولت است. همچنین این سشوار دارای دو سری ۵۰ میلی‌متری و ۲۰ میلی‌متری است که شما می‌توانید برای حالت دادن به مو از آن‌ها استفاده کنید.

قیمت سشوار چرخشی حرفه ای بابلیس از ۱،۹۳۰،۰۰۰ تا ۳،۱۰۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

سشوار بابلیس مدل AS250E

یکی دیگر از بهترین مارک سشوار چرخشی در ایران از برند بابلیس مدل AS250E است که برخلاف مدل قبلی به موتور DC مجهز شده است. این نوع موتور از وزن و صدای کمتری نسبت به موتور AC برخوردار است. البته نکته منفی موتور DC در این است که نمی‌توان برای مدت زمان طولانی از دستگاه در حالت روشن استفاده کرد.

این مدل از برند بابلیس نیز دارای قابلیت تولید یون و باد سرد بوده و در دو رنگ مشکی و خاکستری تولید می‌شود. مهمترین دلیل محبوبیت این محصول، چهار سری مختلف آن است که هر کدام کاربرد مجزایی دارند.

جنس المنت و سری این سشوار از سرامیک بوده و هزار وات توان مصرفی دارد. تغییر وضعیت حرارت در دو حالت مختلف از دیگر ویژگی‌های این محصول است. با استفاده از سشوار چرخشی بابلیس می‌توانید موهای خود را حالت داده و در عین حال از سری برس برای شانه کردن مو نیز استفاده کنید.

این محصول با قیمتی متغیر از ۲،۲۵۰،۰۰۰ تا ۲،۸۵۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

سشوار چرخشی سرامیکی رمینگتون مدل AS8810

سشوار چرخشی رمینگتون قابلیت تولید باد سرد ندارد. این محصول در سایت‌های اینترنتی رضایت نسبی کاربران را جلب کرده است. جنس المنت آن از سرامیک بوده و هزار وات توان مصرفی دارد. این سشوار دارای دو سری برای خشک کردن و حالت دادن به مو و یک سری برس جهت شانه کردن مو است.

قیمت تقریبی این محصول از رمینگتون حدود ۱،۸۶۰،۰۰۰ تومان است.

سشوار چرخشی پروسنس مدل ۲۷۱۰

سشوار چرخشی پروسنس مدل 2710

سشوار چرخشی پروسنس با موتور AC از قیمت کمتری نسبت به دیگر مدل‌های معرفی شده، برخوردار است. این محصول قابلیت تولید باد سرد و تولید یون داشته و در رنگ مشکی طراحی شده است.

سه سری این سشوار در اندازه‌های ۵۰، ۴۰ و ۳۰ میلی‌متری تولید شده است. جنس برس و المنت دستگاه از سرامیک بوده و هزار وات توان مصرفی دارد. ولتاژ این محصول نیز مانند محصولات پیشین برابر با ۲۲۰ ولت است.

قیمت این سشوار از برند پروسنس ۸۹۰،۰۰۰ تومان است.

سشوار چرخشی DSP مدل E_50001

این محصول از برند دی اس پی به دو قابلیت تولید باد سرد و تولید یون مجهز نشده است. با این حال بر اساس نظرسنجی‌ها در سایت‌های اینترنتی این سشوار از مقاومت بالایی برخوردار بوده و عملکرد نسبتا خوبی دارد.

  • ۱۲۰۰ وات توان مصرفی
  • موتور AC
  • دارای دو سری در دو سایز مختلف
  • جنس المنت از فلز
  • دارای سری برس جهت شانه کردن مو

این محصول با قیمتی متغیر از ۶۰۰،۰۰۰ تا ۹۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

سشوار چرخشی وربنا مدل VR-9915

سشوار چرخشی وربنا

  • مجهز به قابلیت تولید یون
  • توانایی تولید باد سرد
  • مجهز به موتور AC
  • هزار وات توان مصرفی
  • جنس المنت از سرامیک
  • دارای دو برس با قابلیت چرخش در قطرهای ۴۰ و ۵۰ میلی‌متری
  • مجهز به دیسپانسر
  • قابلیت تنظیم باد در سه حالت ملایم، گرم و سرد

قیمت تقریبی این محصول از برند وربنا حدود ۹۰۰،۰۰۰ تومان است. با توجه به نوسانات بازار امکان تغییر این قیمت وجود دارد.

سشوار چرخشی سرامیکی سایونا مدل SHB-9127

این محصول از کیفیت بالایی در طراحی و ساخت برخوردار است. سایونا به دو سری در قطرهای مختلف مجهز شده که شما برای صاف کردن یا حالت دادن تارهای مو، می‌توانید از آن استفاده کنید. سشوار سایونا ۸۰۰ وات توان مصرفی داشته و به قابلیت تولید یون و باد سرد نیز مجهز شده است. جنس المنت آن از سرامیک بوده و وزش باد در دو حالت قابلیت تنظیم دارد.

قیمت این محصول حدود ۵۵۲،۰۰۰ تومان است.

سشوار چرخشی سرامیکی پروویو مدل PW-3112

  • هزار وات توان مصرفی
  • قابلیت تنظیم سرعت وزش باد در دو حالت
  • قابلیت تنظیم درجه حرارت در سه حالت
  • جنس المنت از سرامیک
  • نوع موتور DC
  • قابلیت تولید یون و باد سرد

این محصول با قیمت تقریبی بین ۸۰۰،۰۰۰ تا ۱،۱۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

سشوار چرخشی پرینسلی مدل PR306AT

سشوار چرخشی سرامیکی پرینسلی دارای دو سری با قطرهای ۳۵ و ۵۰ میلی‌متری است. با استفاده از این دو سری می‌توانید موهای خود را به اندازه دلخواه حالت دهید. این سشوار نیز مانند دیگر محصولات معرفی شده، هزار وات توان مصرفی داشته و از دو قابلیت تولید یون و باد سرد نیز برخوردار است.

شما می‌توانید این محصول از برند پرینسلی را با قیمتی متغیر از ۱،۳۰۰،۰۰۰ تا ۱،۸۰۰،۰۰۰ تومان تهیه کنید.

سشوار چرخشی کیمی مدل KM-813

  • تولید باد سرد
  • موتور DC
  • هزار وات توان مصرفی
  • جنس المنت از سرامیک
  • قابلیت چرخش سری در دو جهت
  • قابلیت تنظیم دما و سرعت وزش باد
  • دارای دو سری

قیمت تقریبی این محصول از برند کیمی ۵۸۰،۰۰۰ تومان است.

سشوار چرخشی JEC مدل HDR-1330

سشوار جی ای سی دارای موتور از نوع AC بوده و هزار وات توان مصرفی دارد. این محصول قابلیت تولید با سرد داشته و در سه درجه حرارت ملایم، گرم و سرد قابلیت تنظیم دارد. با فشردن دکمه تعبیه شده بر روی دسته سشوار، برس به چرخش درآمده و موهای شما را خشک کرده و حالت می‌دهد.

قیمت این محصول در سایت‌های اینترنتی حدود ۸۰۰،۰۰۰ تومان است.

سشوار چرخشی سرامیکی مک استایلر مدل MC-6680

  • موتور DC
  • ۱۲۰۰ وات توان مصرفی
  • قابلیت تولید باد سرد
  • جنس المنت از فلز
  • جنس برس از سرامیک
  • مجهز به دیسپانسر
  • قابلیت تنظیم سرعت باد
  • دارای دو برس با ضخامت‌های مختلف

این محصول از برند مک استایلر با قیمتی بین ۱،۱۰۰،۰۰۰ تا ۱،۵۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

سشوار چرخشی پرو الشیم مدل PE2055LN

موتور این سشوار نیز از نوع DC بوده و هزار وات توان مصرفی دارد. جنس المنت آن از سرامیک و به قابلیت تولید یون مجهز شده است. همچنین باید به توانایی آن در تولید باد سرد نیز اشاره کنیم.

قیمت تقریبی این محصول از ۱،۰۹۰،۰۰۰ تا ۱،۲۰۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

هنگام خرید سشوار چرخشی حرفه‌ای به چه نکاتی توجه کنیم؟

قابلیت تولید یون

یکی از مهمترین ویژگی‌های یک سشوار چرخشی خوب، مجهز بودن آن به فناوری تولید یون است. شاید شما هم از کاربرد این فناوری اطلاعات کافی نداشته باشید. سشوارهایی که به این قابلیت مجهز هستند از وز شدن مو هنگام خشک کردن و حالت دادن، جلوگیری می‌کنند. همچنین به واسطه این ویژگی تارهای مو نیز با سرعت بیشتری خشک می‌شوند.

المنت سرامیکی

سشوار چرخشی سرامیکی، بهترین نوع از این دسته محصولات است. المنت‌های سرامیکی توانایی تولید گرمای بیشتری داشته و در مدت زمان کوتاه‌تری باعث خشک شدن تارهای مو می‌شوند.

تنظیم دما و سرعت

سشوار چرخشی باید از قابلیت تنظیم درجه حرارت، سرعت وزن باد و همچنین سرعت چرخش برس برخوردار باشد. تنها در این صورت است که می‌توان عنوان حرفه‌ای را برای این محصولات استفاده کرد. اگر سشوار چرخشی به این ویژگی‌ها مجهز نشده باشد، عملکرد و کارایی آن نیز به مراتب کاهش پیدا خواهد کرد.

نوع موتور

بهترین مارک سشوار چرخشی در ایران دارای موتور قدرتمندتری است. پس هنگام خرید سشوار چرخشی بر اساس نیاز خود می‌توانید موتور AC یا DC را انتخاب کنید. معمولا موتورهای AC از قدرت بیشتری برخوردار بوده و در عین حال صدای بیشتری نیز تولید می‌کنند. بیشتر سشوارهایی که به صورت خانگی طراحی می‌شوند، دارای موتور DC هستند.

این مدل از سشوار چرخشی حرفه ای با توجه به کارایی و کاربردی که دارد، نسبت به سشوارهای معمولی طرفداران بیشتری پیدا کرده است. با این حال خرید وسایل آرایشی باید بر اساس نیاز و انتظار شما از دستگاه صورت بگیرد. همچنین بودجه مورد نظر نیز در خرید بهترین مارک سشوار تأثیرگذار خواهد بود.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

WhatsApp Image 2020-11-13 at 11.16.28
مرضیه محمدی
۱۴۰۰/۰۵/۳۱
مرضیه محمدی هستم. از سال 96 مشغول نوشتن و تولید محتوا هستم. در حال حاضر افتخار همکاری با مجموعه تصلا در بخش تحریریه را دارم. مطالبی که من تهیه می کنم در خصوص محتواهای کاربردی مربوط به راهنمای خرید، نگهداری و... انواع لوازم خانگی از برندهای مختلف است.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!