تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

راهنمای خرید ماشین لباسشویی اسنوا

کیفیت ماشین لباسشویی اسنوا چگونه است؟

راهنمای خرید
ماشین لباسشویی اسنوا یکی از گروه‌های محصولی برند اسنوا است. این برند که یک برند ایرانی است و ر زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت می‌کند تا به حال انواع مختلفی از لوازم خانگی از جمله ماشین‌های لباسشویی را به بازار لوازم خانگی ایران عرضه کرده است.

کیفیت ماشین لباسشویی اسنوا چگونه است؟ آیا از معایب و مزایای این ماشین لباسشویی اطلاعی دارید؟ این برند که یک برند ایرانی است و در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت می‌کند تا به حال انواع مختلفی از لوازم خانگی از جمله ماشین‌های لباسشویی را به بازار لوازم خانگی ایران عرضه کرده است.

تصلا – از زمان روی کار آمدن ماشین‌های لباسشویی، تا به حال برندهای مختلفی که در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت داشته‌اند، اقدام به تولید و طراحی انواع مختلفی از ماشین‌های لباسشویی کرده‌اند.

چند برند ایرانی تولیدکننده لوازم خانگی از جمله برند اسنوا نیز در فهرست محصولات خود انواع مختلفی از ماشین‌های لباسشویی را به بازار عرضه کرده‌اند.

اگرچه از زمان تأسیس برند اسنوا تاکنون مدت زیادی نمی‌گذرد اما این برند در زمینه تولید لوازم خانگی متنوع از جمله ماشین‌های لباسشویی کارنامه خوبی را از خود به جا گذاشته است.

در این مطلب سایت اخبار لوازم خانگی تصلا قصد داریم در خصوص برند اسنوا و ماشین‌های لباسشویی که این برند تولید و به بازار عرضه می‌کند، صحبت کنیم. همچنین به معرفی چند نمونه از بهترین ماشین‌های لباسشویی اسنوا نیز خواهیم پرداخت.

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

  • بررسی کیفیت ماشین لباسشویی اسنوا
  • معرفی سری‌های مختلف ماشین لباسشویی اسنوا و مشخصات و ویژگی‌های آن‌ها
  • نقد و بررسی کلی و اجمالی ماشین لباسشویی اسنوا و بررسی مزایا و معایب آن‌ها
  • معرفی چند نمونه از بهترین ماشین‌های لباسشویی برند اسنوا.

بیشتر بخوانید: راهنماي خريد ماشين لباسشويي/ معرفی پرفروش ترین لباسشویی بازار

بررسی کیفیت ماشین لباسشویی اسنوا

برند اسنوا یکی از برندهای تولید لوازم خانگی در ایران است که به عنوان زیر مجموعه‌ای از گروه صنعتی انتخاب یا Entekhab به حساب می‌آید.

برند اسنوا فعالیت خود را در سال ۲۰۰۷ میلادی یعنی سال ۱۳۸۴ شمسی با شعار ” روی ما حساب کنید آغاز کرد” و تا به حال نیز به فعالیت خود ادامه می‌دهد. اجاق گاز و کولر آبی اولین گروه از محصولاتی بوده است که برند اسنوا به بازار لوازم خانگی ایران عرضه کرده است.

اولین مشخصه در رابطه با کیفیت ماشین لباسشویی اسنوا که باعث شده طرفداران زیادی نیز به خود جلب کند قیمت رقابتی محصولات این برند با محصولاتی است که توسط سایر برندها تولید و به بازار عرضه می‌شود.

تعهد در کیفیت و همچنین استفاده از جدیدترین تکنولوژهای روز دنیا در تولید محصول یکی از مهم‌ترین اهدافی بوده است که این برند همواره در تلاش به پایبندی به آن بوده است.

بعد از گذشت حدود ۱۴ سال از آغاز فعالیت این برند، در فهرست محصولات تولیدی برند اسنوا می‌توان انواع مختلفی از لوازم خانگی را یخچال و فریزر، تلویزیون، ماشین ظرف‌شویی و ماشین لباسشویی مشاهده کرد.

برند اسنوا عمده فعالیت خود را برای تولید لوازم خانگی درشت از جمله یخچال و فریزر، ماشین ظرف‌شویی، لوازم صوتی و تصویری مثل تلویزیون و از همه مهم‌تر ماشین لباسشویی قرار داده است. به همین دلیل ماشین لباسشویی اسنوا یکی از بهترین محصولات این برند به حساب می‌آید.

برند اسنوا محصولات خود را در ۵ دسته از جمله اجاق گاز، تلویزیون، ماشین لباسشویی اسنوا، ماشین ظرف‌شویی اسنوا و یخچال و فریزر اسنوا تولید و به بازار عرضه می‌کند. هر کدام از این دسته‌ها شامل بیش از ۸ مدل محصول هستند.

برای مثال گروه ماشین‌های لباسشویی این برند شامل ۸ نمونه ماشین لباسشویی ۷ و ۸ کیلوگرمی است. متأسفانه برند اسنوا در حال حاضر ماشین لباسشویی ۶ یا ۹ کیلوگرمی را در فهرست محصولات خود ارائه نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: چگونگی تشخیص ماشین لباسشویی ال جی اصل

موتور لباسشویی Snowa

اگر قرار به بررسی کیفیت ماشین لباسشویی اسنوا صحبت کنیم باید بگوییم طبق گفته برند اسنوا، موتور دستگاه این برند در ابتدا از کشو کره جنوبی تأمین می‌شد. به عبارت دیگر سری‌های اول ماشین‌های لباسشویی برند اسنوا دارای موتورهایی بودند که در کشور کره جنوبی ساخته شده‌اند.

اما به دلیل اعمال تحریم‌ها، در دستگاه‌های سری قبلی و همچنین لباسشویی‌هایی که در حال حاضر به بازار عرضه می‌شوند، موتور دستگاه در کشور چین ساخته می‌شود.

محصولات این برند نیز ماند لباسشویی‌هایی سایر برندها مزایا و معایب خاص خود را دارند. اگر بخواهیم به مزایای این نمونه از ماشین‌های لباسشویی بپردازیم باید به مواردی مثل:

  • بهینه‌سازی مصرف انرژی برق و آب در دستگاه
  • شست شوی با کیفیت و کامل بدون باقی ماندن لکه‌ها روی دستگاه
  • صدای بسیار کم در ماشین‌های لباسشویی دارای موتور اینورتور و حذف صدا در ماشین‌های لباسشویی دارای موتور دایرکت درایو
  • قیمت مناسب و قابلیت با لباسشویی‌های موجود در بازار
  • شستشوی لباس در مدت زمان بسیار کوتاه
  • استفاده از برنامه‌های مختلف شستشو برای شستشوی انواع پارچه
  • ارائه خدمات پس از فروش با کیفیت.

معایب ماشین لباسشویی اسنوا

اما این دستگاه‌ها معایب خود را نیز دارند که این معایب به شرح زیر است:

  • عدم کار کردن برخی از دکمه‌های دستگاه بعد از استفاده طولانی از دستگاه
  • عمر مفید نسبتاً محدود
  • عدم ارائه بسیاری از قابلیت‌هایی که روی ماشین‌های لباسشویی تولید شده توسط برندهای مطرح دنیا وجود دارد.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین مدل ماشین‌های لباسشویی داخلی و خارجی

پرفروش ترین ماشین لباسشویی اسنوا در ایران

ضمن بررسی کیفیت ماشین لباسشویی اسنوا و معایب این دستگاه‌ها خوب است با بهترین محصولات این برند هم آشنا شوید. بسیاری از برندها برای جلب نظر مشتری و رقابت با برندهای دیگر ماشین‌های لباسشویی خود را در سری‌ها و گروهای مختلف عرضه می‌کردند که هر سری یکسری ویژگی‌های مشترک با سری‌های دیگر داشت و یکسری قابلیت‌های منحصر به فرد که باعث متمایز شدن آن سری از دیگر محصولات می‌شود.

برند اسنوا نیز به تبعیت از برندهای مطرح تولیدکننده ماشین لباسشویی، لباسشویی‌های خود را در دو سری هارمونی و واش این واش یا Wash in Wash تولید و به بازار لوازم خانگی ایران عرضه می‌کند.

محصولاتی که در این دو سری از ماشین لباسشویی اسنوا قرار می‌گیرند هر کدام ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر به فرد خود را دارند اما یکسری ویژگی‌های مشترک نیز دارند که در ادامه به معرفی ویژگی‌های مشترک ماشین‌های لباسشویی هر دسته و همچنین قابلیت‌های منحصر هر کدام خواهیم پرداخت.

نکته‌ای که در خصوص کیفیت ماشین لباسشویی اسنوا به آن اشاره کرد این است که ماشین‌های لباسشویی سری واش این واش برند اسنوا نسب به ماشین‌های سری هارمونی در رده بالاتری قرار دارند و قیمت آن‌ها بیشتر است.

قابلیت‌های مشترک لباسشویی‌های سری هارمونی و واش این واش

اولین ویژگی مشترک میان ماشین‌های لباسشویی سری هارمونی و واش این واش برند اسنوا، کم مصرف بودن آن‌ها است. به عبارت دیگر همه انواع ماشین لباسشویی تولید شده توسط برند اسنوا به نحوی طراحی شده‌اند که مصرف انرژی در آن‌ها به حداقل ممکن می‌رسد.

فرق ندارد که شما تصمیم به خرید ماشین لباسشویی از سری هارمونی گرفته‌اید و یا می‌خواهید یکی از ماشین‌های لباسشویی سری واش این واش اسنوا را خریداری کنید.

به هر حال خیالتان باید از بابت مصرف انرژی در آن‌ها راحت باشد. در همه انواع ماشین‌های لباسشویی که توسط برند اسنوا تولید و به بازار عرضه می‌شوند مصرف انرژی از ۳۵ تا ۴۹ درصد بهبود یافته است.

نکته مهم این است که ماشین‌های لباسشویی یکی از پر مصرف‌ترین انواع لوازم خانگی در هر خانه‌ای است و بهینه‌سازی مصرف انرژی در آن‌ها یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که برند سازنده این کالاها باید انجام دهد.

بیشتر بخوانید: بهترین برند ماشین لباسشویی ایرانی و هر چیزی که باید بدانید 

کیفیت ماشین لباسشویی اسنوا و ۱۵ برنامه شستشو

همه انواع ماشین لباسشویی اسنوا دارای حداقل ۱۵ برنامه شستشو هستند. به عبارت دیگر همه انواع ماشین‌های لباسشویی تولیدشده توسط برند اسنوا چه آن دسته از لباسشویی‌هایی که در سری هارمونی قرار می‌گیرند و چه آن دسته از دستگاه‌هایی که در سری واش این واش معرفی شده‌اند، دارای حداقل تعداد ۱۵ برنامه شستشو هستند.

این برنامه‌های شستشو بسیار متنوع هستند و به همین دلیل شما می‌توانید انواع لباس‌ها را در رنگ‌های مختلف و همچنین با انواع بافت پارچه در این ماشین‌های لباسشویی بشویید.

برای مثال برنامه شستشو برای شستن پارچه‌های ظریف مثل پارچه لباس کودکان یا لباس‌هایی که رنگ تیره و مشکی دارند در همه ماشین‌های لباسشویی اسنوا مجزا و مخصوص است.

استفاده از تکنولوژی نانو سیلور روی همه لباسشویی‌های اسنوا:

یک نکته مهم در بررسی کیفیت ماشین لباسشویی اسنوا این است که چه در سری هارمونی و چه در سری واش این واش از فناوری یا تکنولوژی خاصی به نام نانو سیلور استفاده شده است.

این تکنولوژی باعث می‌شود تا نه تنها لباس‌ها در حین شستشوی با دستگاه تمیزتر شوند بلکه بوی بد آن‌ها نیز به راحتی از بین برود. در تکنولوژی نانو سیلور برای شستشوی لباس‌ها از بوهای نقره استفاده شده است که زمان شستشوی لباس در محفظه داخل دستگاه آزاد می‌شوند.

جالب است بدانید که یون‌های نقره که در محفظه دستگاه در حین شستشوی لباس آزاد می‌شوند قادر به از بین بردن حدود ۶۵۰ نوع قارچ، میکروب، باکتری و ویروس هستند.

از همه مهم‌تر اینکه آزاد شدن یون‌های نقره باعث افزایش طول عمر مفید ماشین لباسشویی اسنوا و همچنین کاهش مصرف انرژی در این ماشین‌های لباسشویی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: بهترین ماشین لباسشویی ال جی چه ویژگی‌های دارد؟

تعبیه سامانه عیب‌یاب خودکار در ماشین‌های لباسشویی اسنوا

یکی از معایب ماشین لباسشویی اسنوا (قدیمی و سایر برندها) قطع شدن ناگهانی دستگاه و خاموش شدن آن است. یا ممکن است در حین کار کردن با ماشین لباسشویی متوجه شده باشید که دستگاه قادر به آبگیری نیست و نمی‌تواند آب بگیرد.

پیدا کردن دلیل اصلی این مشکلات برای فردی که دانش فنی در خصوص تعمیر لوازم خانگی ندارند، کار نسبتاً سختی است. اما در ماشین‌های لباسشویی جدیدد اسنوا خوشبختانه سامانه‌ای تعبیه شده است که به واسطه آن در صورت بروز هر گونه مشکل چه در جریان برق و چه در جریان آب دستگاه به راحتی می‌تواند ایراد را تشخیص دهد.

سامانه عیب‌یابی هوشمند تعبیه شده روی ماشین لباسشویی اسنوا به نحوی طراحی شده است که می‌تواند حتی مشکل گیر کردن لباس‌ها در دیگ ماشین لباسشویی را نیز تشخیص دهد و به صورت خودکار عیب و دلیل آن را روی صفحه نمایش از طریق نمایش کدهای خاص به کاربر نمایش دهد.

این سامانه کمک می‌کند تا کاربر به راحتی مشکل دستگاه خود را متوجه بشود و بدون نیاز به کمک تعمیر کار آن را بر طرف نماید.

تعبیه صفحه نمایش LED روی همه ماشین‌های لباسشویی اسنوا:

یک قسمت مهم در کیفیت ماشین لباسشویی اسنوا وجود صفحه نمایش LED تعبیه شده است. تعبیه این صفحه نمایش نه تنها باعث زیباتر شدن ظاهر ماشین لباسشویی اسنوا شده است بلکه کار کردن با دستگاه را نیز بسیار راحت‌تر کرده است.

در واقع شما می‌توانید از این صفحه نمایش برای ست کردن تنظیمات و همچنین انتخاب برنامه‌های شستشوی روی ماشین لباسشویی استفاده نمایید.

تعبیه درام الماسه روی ماشین لباسشویی اسنوا

با بررسی کیفیت ماشین لباسشویی اسنوا متوجه می شویم که این محصولات دارای دارم الماسه هستند. تعبیه این نوع درام‌ها در ماشین لباسشویی باعث می‌شود تا شما بتوانید هر نوع لباس را با هر بافتی که دارد در ماشین لباسشویی خود بشوئید.

در واقع این نوع درام‌ها به شما این امکان را می‌دهد تا لباس‌هایی که بافت بسیار ظریف و حساسی دارند مثل لباس‌های حریر و لباس‌های نوزادان را در ماشین لباسشویی خود بدون نگرانی از ایجاد نخ کش شدن و یا پاره شدن پارچه لباس بشوئید.

در درام‌های الماسه، حفره‌های الماسی شکلی وجود دارد که باعث می‌شود تا محیط داخل محفظه ماشین لباسشویی شبیه به محیطی باشد که لباس در آن با دست شستشو می‌شود.

به این ترتیب سطح تماس مواد شوینده با بافت پارچه در محفظه داخل ماشین لباسشویی افزایش می‌یابد و در نتیجه ماشین‌های لباسشویی تمیزتر می‌شوند. استفاده از درام الماسه در ماشین لباسشویی باعث می‌شود تا کیفیت شستشوی لباس در دستگاه تا حد قابل توجهی افزایش یابد.

ارائه سیستم شستشوی سریع روی همه انواع ماشین لباسشویی اسنوا

همه انواع ماشین‌های لباسشویی برند اسنوا مجهز به سیستم شستشوی سریع لباس هستند. تعبیه این سیستم روی ماشین لباسشویی باعث می‌شود تا کاربر بتواند همه لباس‌های خود را در عرض ۲۰ دقیقه بشویید.

البته این برنامه شستشو بیشتر برای شستشوی آن دسته از لباس‌هایی کاربرد دارد که میزان کثیفی روی آن‌ها زیاد نیست و چرکی‌ها و کثیفی‌های روی ماشین لباسشویی در عرض ۲۰ دقیقه برطرف می‌شود.

برنامه شستشوی سریع لباس‌ها که روی ماشین‌های لباسشویی اسنوا سری هارمونی و واش این واش عرضه شده است بیشتر مناسب افرادی است که مدت زمان محدودی را در خانه سپری می‌کنند و زمان زیادی برای شستشوی لباس‌ها ندارند.

ارائه برنامه شستشوی با تأخیر روی ماشین لباسشویی اسنوا:

 شستشوی با تأخیر هم یک نشانه کیفیت ماشین لباسشویی اسنوا است. این برنامه شستشو باعث می‌شود شما حتی زمانی که در خانه نیستید نیز بتوانید ماشین لباسشویی خود را روشن کنید و لباس‌های خود را با آن بشوئید.

در واقع شما زمان روشن شدن دستگاه و  شستشوی لباس را برای چند ساعت آینده زمانی که در خانه نیستید، ست می‌کنید و دستگاه رأس ساعت مقرر اقدام به شستشوی لباس‌های شما می‌کند.

همه آنچه در بالا گفته شد مربوط به مشخصات مشترک در ماشین‌های لباسشویی سری هارمونی و واش این واش برند اسنوا بود. در ادامه به مشخصاتی که محصولات هر سری از انواع ماشین لباسشویی اسنوا را از بقیه لباسشویی‌های این برند متمایز می‌کند صحبت خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی انواع لباسشویی بوش (Bosch)

مشخصات لباسشویی‌های سری هارمونی اسنوا

در این بخش از این مطلب قصد داریم تا در خصوص ویژگی‌های منحصر ماشین‌های لباسشویی اسنوا که به عنوان عضوی از خانواده ماشین‌های لباسشویی سری هارمونی این برند معرفی و به بازار عرضه شده‌اند، صحبت کنیم.

استفاده از فناوری بخار شویی در ماشین لباسشویی اسنوا سری هارمونی:

از آنجایی که حرارت و دمای بخار آب نسبت به دمای آب داغ بسیار بیشتر است. در نتیجه قدرت تمیز کردن آن به خصوص برای لباس‌هایی که روی آن‌ها لکه‌های چربی قرار گرفته است بیشتر است.

از همه مهم‌تر اینکه بخار آب قدرت نفوذ بیشتری به داخل بافت لباس دارد و از این رو لکه‌هایی که طی چند بار شستشو از روی لباس پاک نشده‌اند با استفاده از بخار آب به راحتی تمیز می‌شود.

استفاده از بخار آب نه تنها به تمیزتر شدن و از بین رفتن لکه‌های کهنه روی لباس کمک می‌کند بلکه باعث می‌شود تا لباس‌ها در حین شستشوی با ماشین لباسشویی نرم‌تر و لطیف‌تر شوند و اتو کردن آن‌ها راحت‌تر انجام شود.

اگر ماشین لباسشویی شما دارای قابلیت بخارشویی باشد شما می‌توانید به راحتی از آن برای شستشوی لباس‌های نوزادان نیز استفاده کنید.

موتور اینورتوردار در ماشین لباسشویی اسنوا هارمونی

روی ماشین همه انواع ماشین لباسشویی اسنوا که در دسته هارمونی قرار می‌گیرد، از موتورهای اینوتور دار استفاده می‌شود. استفاده از این موتورها نه تنها باعث می‌شود تا سرعت چرخش موتور دستگاه در هر دقیقه افزایش یابد بلکه مصرف انرژی در دستگاه نیز تا حد قابل توجهی کاهش یابد.

تکنولوژی تعبیه موتورهای اینورتور دار در ماشین لباسشویی به خصوص برای آن دسته از خانواده‌ای که جمعیت کمی دارند بسیار کاربردی است. برای مثال شما نیازی نیست که زمان زیادی را صرف کنید تا مثلاً میزان ۸ کیلوگرم لباس در ماشین لباسشویی ۸ کیلویی شما جمع شود.

بلکه شما می‌توانید حتی با کمترین میزان حجم لباس هم ماشین لباسشویی اسنوا خود را روشن کنید و بدون نگرانی از مصرف انرژی زیاد، لباس‌های خود را بشوئید.

مشخصات ماشین‌های لباسشویی اسنوا سری واش این واش

ماشین‌های لباسشویی واش این واش برند اسنوا از نظر قابلیت‌ها و امکاناتی که روی آن‌ها ارائه شده است نسبت به ماشین‌های لباس‌شویی سری هارمونی اسنوا بیشتر است و در واقع این ماشین‌ها در رده بالاتری نسبت به محصولات سری هارمونی قرار دارند.

در ادامه این بخش به معرفی این ویژگی‌ها و قابلیت‌های این سری از ماشین‌های لباسشویی اسنوا خواهیم پرداخت.

استفاده از دو درب روش ماشین لباسشویی اسنوا سری واش این واش

روی ماشین‌های لباسشویی اسنوا که در سری واش این واش قرار دارند از دو درب استفاده می‌شود. این قابلیت باعث می‌شود تا کاربر بتواند در حین کار کردن دستگاه نیز لباس‌های جا مانده خود را به دیگ ماشین لباسشویی اضافه کند و آن‌ها را بشوید.

این قابلیت روی ماشین‌های لباسشویی سری هارمونی برند اسنوا وجود ندارد و کاربر نمی‌تواند بعد از زدن دکمه شروع به کار دستگاه، لباس‌های جا مانده و شسته نشده را به ماشین لباسشویی اضافه کند.

استفاده از موتورهای دایرکت درایو در ماشین لباسشویی اسنوا

روی ماشین‌های لباسشویی اسنوا که در دسته واش این واش قرار می‌گیرند، از موتورهای دایرکت درایو استفاده شده است. این موتورها بر خلاف موتورهای اینورتور دار که روی دستگاه‌های سری هارمونی تعبیه شده بودند فاقد هرگونه لرزش اضافی و صدا در حین کار کردن هستند و شما به راحتی می‌توانید از این دستگاه‌ها جتی در زمان استراحت خود نیز استفاده نمایید.

قابلیت آبکشی شرعی روی ماشین لباسشویی اسنوا سری واش این واش

اگر از آن دسته افرادی هستید که روش آبکشی در ماشین‌های لباسشویی را از نظر شرعی صحیح نمی‌دانید و بعد از شستشوی لباس در ماشین لباسشویی آن را با آب کُر آبکشی می‌کنید، به شما توصیه می‌کنیم تا از بین ماشین‌های لباسشویی سری واش این واش برند اسنوا دستگاه مناسب خود را انتخاب کنید.

روی این ماشین‌های لباسشویی قابلیت شستشوی آبکشی شرعی وجود دارد که در آن آب از یک طرف وارد دیگ دستگاه می‌شود و از طرف دیگر تخلیه می‌شود. به این ترتیب آبکشی لباس‌ها به صورت کاملاً شرعی انجام می‌شود.

استفاده از سیستم جت واش روی ماشین لباسشویی اسنوا سری واش این واش

یک قسمت مهم در بررسی کیفیت ماشین لباسشویی اسنوا وجود یکسری نازل آب است که وظیفه اصلی آن‌ها اسپری کردن مواد شوینده روی لباس‌هایی است که در دیگ ماشین لباسشویی قرار دارند. استفاده از این نازل‌ها باعث می‌شود که مواد شوینده بیشتر وارد بافت لباس‌ها بشوند و در نتیجه کیفیت شستشوی لباس تا حد قابل توجهی افزایش یابد.

البته به عقیده برخی از کارشناسان به دلیل نفوذ بیش از حد مواد شوینده با لباس، بافت لباس دچار آسیب می‌شود و در طولانی مدت لباس‌ها نرمی و لطافت خود را از دست می‌دهند و در نتیجه لباس‌های زودتر پاره خواهند شد.

تعبیه برنامه مخصوص شستشوی لباس کودک

طبق نقد و بررسی کیفیت ماشین لباسشویی اسنوا سری واش این واش، یک برنامه شستشو که مخصوص شستشوی لباس‌های کودکان است ارائه شده است. این برنامه شستشوی لباس باعث می‌شود تا نه تنها بافت نرم و لطیف لباس‌های نوزادان و کودکان حفظ شود بلکه این لباس‌ها تمیزتر شوند.

یکی دیگر از مزایای استفاده از برنامه شستشوی مخصوص لباس کودک این است که شستشو به این روش ضد حساسیت است و نوزادان با پوشیدن لباس‌هایی که به این روش شسته شده‌اند به هیچ عنوان دچار حساسیت نمی‌شوند.

به طور کلی با توجه به آنچه گفته شد، در ماشین‌های لباسشویی اسنوا که در دو سری هارمونی و واش این واش قرار می‌گیرند، یکسری ویژگی‌های کلیدی به صورت مشترک وجود دارد.

به عبارت دیگر اگر شما می‌خواهید ماشین لباسشویی بخرید که قابلیت‌های کلیدی داشته باشد، اگر هزینه خرید آن برای شما اهمیتی نداشته باشد می‌توانید از هر سری که بخواهید دستگاه مناسب خود را انتخاب کنید.

اما اگر به دنبال یک ماشین لباسشویی با قابلیت‌های خاص و ویژه هستید و از طرفی می‌خواهید قابلیت شستشوی با بخار آب در ماشین لباسشویی وجود داشته باشد، بهتر است ماشین‌های لباسشویی سری هارمونی را انتخاب کنید.

اگر قابلیت‌هایی مثل آبکشی شرعی، امکان اضافه کردن لباس در حین شستشو به ماشین لباسشویی و برنامه‌های خاص برای شستشوی لباس مثل شستشوی لباس کودک برای شما اهمیت زیادی دارد، باید ماشین لباسشویی خود را از میان لباسشویی‌های سری واش این واش انتخاب کنید.

پرفروش ترین ماشین لباسشویی در ایران در هر سری

همان‌طور که گفته شد برند اسنوا ماشین‌های لباسشویی خود را در دو سری هارمونی و واش این واش تولید و به بازار عرضه می‌کند. در ادامه این مطلب به معرفی چند محصول نمونه در هر گروه خواهیم پرداخت.

معرفی چند نمونه ماشین لباسشویی اسنوا سری هارمونی

برند اسنوا در فهرست محصولات خود انواع مختلفی از ماشین‌های لباسشویی را در سری‌های هارمونی و واش این واش تولید و به بازار عرضه می‌کند.

در این بخش از مطلب امروز قصد داریم تا در خصوص بهترین بهترین مدل ماشین لباسشویی اسنوا که در دسته هارمونی و دسته واش این واش معرفی شده‌اند بپردازیم.

قبل از معرفی انواع ماشین‌های لباسشویی برند اسنوا باید به این موضوع اشاره کیم که این برند در فهرست محصولات خود، یکسری ماشین لباسشویی را با نام Octa Plus نیز معرفی کرده است که از رده نسبتاً پایینی نسبت به گروه‌های هارمونی و واش این واش برخوردارند.

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-Octa S

یکی از انواع ماشین‌های لباسشویی برند اسنوا که از کیفیت بالایی برخوردار است، ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-Octa S نام دارد.

دور موتور این ماشین لباسشویی در حدود۱ ۴۰۰ دور در دقیقه است و ظرفیت آن چیزی در حدود ۸ کیلوگرم است. این ماشین لباسشویی برای خانواده‌هایی که تعداد افراد آن‌ها کمتر از ۶ نفر است انتخاب مناسبی است. موتور استفاده شده در این نمونه از ماشین‌های لباسشویی از نوع دایرکت درایو است.

استفاده از موتور دایرکت درایو در ماشین‌های لباسشویی اسنوا باعث شده نه تنها کیفیت شستشو در این ماشین‌های لباسشویی افزایش یابد بلکه در طول زمان دچار استهلاک کمتری می‌شوند و در نتیجه طول عمر آن‌ها افزایش یابد.

استفاده از موتورهای دایرکت درایو در این ماشین‌های لباسشویی باعث شده مصرف انرژی برق و آب در آن‌ها تا حد قابل توجهی کاهش یابد. روی این نمونه از لباسشویی‌های اسنوا ۱۴ برنامه شستشو ارائه شده است که از میان آن‌ها شستشوی اقتصادی، شستشوی دستی و شستشوی سریع از جمله مهم‌ترین برنامه‌های شستشوی این دستگاه‌ها به حساب می‌آیند.

روی بدنه ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-Octa S یک صفحه نمایش نسبتاً بزرگ تعبیه شده است که با استفاده از آن امکان انتخاب برنامه‌های شستشو و همچنین ست کردن تنظیمات مختلف وجود دارد.

از طرف دیگر از طریق این ماشین لباسشویی می‌توان عملکرد دستگاه برای شستشوی لباس‌ها را مشاهده کرد. یک پیچ مکانیکی روی بدنه این دستگاه تعبیه شده است که برای اعمال برخی از تنظیمات روی ماشین لباسشویی به کار می‌رود. در کنار این پیچ یک مخزن برای ریختن پودر و مواد شوینده تعبیه شده است.

روی لباسشویی‌های مدل SWD-Octa S برند اسنوا یک سیستم ضد چروک ارائه می‌شود که به واسطه وجود آن شما می‌توانید لباس‌های خود را به راحتی در کمترین زمان ممکن بدون چروک شسته شوند. خوشبختانه برنامه شستشوی با تأخیر نیز در میان برنامه‌های شستشوی لباس این دستگاه‌ها ارائه شده است.

به طور کلی مشخصات ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-Octa S در جدول زیر نمایش داده شده است.

ظرفیت دیگ ۸ کیلوگرم
رتبه مصرف انرژی A+++
سرعت چرخش موتور ۱۴۰۰ دور در دقیقه

مزایای این نمونه از ماشین لباسشویی اسنوا نیز در جدول زیر نمایش داده شده است.

مزایا
طراحی بسیار شیک و زیبا
موتور کم صدا و کم مصرف
موتور پر قدرت برای شستشوی لباس‌ها

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-843S با ظرفیت ۸ کیلوگرم

یکی دیگر از بهترین ماشین‌های لباسشویی اسنوا با ظرفیت ۸ کیلوگرم که برای خانواده‌های نسبتاً پرجمعیت مناسب است، ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-843S است.

این دستگاه مانند موتور ماشین لباسشویی ۸ کیلویی قبلی که معرفی کردیم دارای یک موتور با سرعت چرخش ۱۴۰۰ دور در دقیقه است و می‌توان از آن به عنوان یکی از قدرتمندترین ماشین‌های لباسشویی برند اسنوا یاد کرد.

موتور ماشین لباسشویی مدل SWM-843S برند اسنوا از نوع دایرکت درایو است که یکی از مزیت‌های آنها این است که در اثر مرور زمان دچار استهلاک نمی‌شوند و در نتیجه طول عمر بالاتری دارند.

علاوه بر این مصرف انرژی در ماشین‌های لباسشویی که مجهز به این نوع موتورها هستند بسیار کم است و صرفه‌جویی اقتصادی برای کاربران این دستگاه‌ها به همراه دارد.

روی این مدل از ماشین لباسشویی برند اسنوا، برنامه‌های شستشوی متنوعی ارائه شده است که شما می‌توانید این برنامه‌های شستشو را توسط پنلی که روی بدنه دستگاه تعبیه شده است انتخاب کنید.

برنامه‌های شستشوی ارائه شده روی این دستگاه به نحوی است که شما می‌توانید هر نوع لباسی و پارچه‌ای را با هر بافتی که دارد توسط آن بشوئید.

مشخصات ماشین‌های لباسشویی اسنوا مدل SWM-843S را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

ظرفیت دیگ ۸ کیلوگرم
رتبه مصرف انرژی A+++
سرعت چرخش موتور ۱۴۰۰ دور در دقیقه

این ماشین لباسشویی برند اسنوا مزایا و معایب منحصر به فرد خود را دارد و شما برای اینکه بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید می‌توانید برای اطلاع از مزیت‌ها و عیب‌های این ماشین‌های لباسشویی به جدول زیر مراجعه نمایید.

مزایا معایب
طراحی بسیار شیک و زیبا کیفیت ساخت متوسط
موتور کم صدا و کم مصرف استفاده از برخی از قطعات با کیفیت نسبتاً متوسط
موتور پر قدرت برای شستشوی لباس‌ها عدم استفاده از درام الماسه
برنامه‌های شستشوی متنوع روی ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-571 با ظرفیت ۷ کیلوگرم

 اگر از آن دسته افرادی هستید که تعداد اعضای خانواده شما در حدود ۵ نفر است و یا عادت ندارید لباس‌های خود را یکجا جمع کنید و همزمان بشویید یا به عبارت دیگر لباس‌های چرک هر فرد را جداگانه می‌شوئید، می‌توانید ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-571 را که دارای ظرفیت حدود ۷ کیلوگرم است انتخاب کنید.

این ماشین لباسشویی دارای یک موتور نسبتاً قوی با تعداد گردش ۱۰۰۰ دور در دقیقه است. از آنجایی که رتبه انرژی در این نمونه از ماشین لباسشویی اسنوا در رده A+++ قرار دارد به همین دلیل زمانی که از این دستگاه استفاده می‌کنید نباید نگران هزینه‌های اضافی برق و آب ماشین لباسشویی باشید.

روی ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-571 برنامه‌های شستشوی بسیار متنوعی ارائه شده است که از جمله مهم‌ترین این برنامه‌های شستشو می‌توان به شستشوی سریع، استفاده از تکنولوژی حباب‌ساز برای شستشوی لباس‌ها و همچنین برنامه شستشوی مخصوص لباس‌های مشکی اشاره کرد.

در جدول زیر مشخصات ماشین‌های لباسشویی اسنوا مدل SWD-571 نمایش داده شده است.

ظرفیت دیگ ۷ کیلوگرم
رتبه مصرف انرژی A+++
سرعت چرخش موتور ۱۰۰۰ دور در دقیقه

به طور کلی این ماشین لباسشویی از جمله ماشین‌های لباسشویی با کیفیت تولید برند اسنوا است اما این دستگاه نیز معایب خود را دارد. برای اینکه بهتر بتوانید دستگاه مناسب خود را انتخاب کنید در جدول زیر مزایا و معایب این ماشین‌های لباسشویی نمایش داده شده است.

مزایا معایب
طراحی بسیار شیک و زیبا صدای نسبتاً زیاد در حین کار کردن
موتور کم صدا و کم مصرف
موتور پر قدرت برای شستشوی لباس‌ها
برنامه‌های شستشوی لباس متنوع

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-260W با ظرفیت ۶ کیلوگرم

یکی دیگر از پرفروش ترین ماشین لباسشویی در ایران مدل SWD-260W با قیمت مناسب است. از بهترین ویژگی‌های این محصول اسنوا که روی کمتر محصول مشابهی می‌توان دید ارائه برنامه شستشوی سریع و پر سرعت روی این ماشین لباسشویی است. به عبارت دیگر شما می‌توانید لباس‌های خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن با استفاده از این ماشین لباسشویی بشوئید.

رتبه انرژی در ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-260W روی رده A+ است. البته با وجود اینکه حجم و ظرفیت دیگ این دستگاه کم است اما مصرف انرژی در آن نسبت به مصرف انرژی در ماشین‌های لباسشویی با حجم و ظرفیت بالاتر نسبتاً زیاد است.

موتور تعبیه شده روی این نمونه از ماشین‌های لباسشویی اسنوا از نوع اینورتور دار است که سرعت چرخش موتور در آن چیزی در حدود ۱۰۰۰ دور در دقیقه است. با توجه به سرعت چرخش موتور در این دستگاه، می‌توان گفت قدرت این دستگاه برای شستشوی لباس‌ها نسبتاً مناسب است.

در ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-260W تکنولوژی‌های متنوعی از جمله سیستم تعادل و بالانس لباس‌ها و تکنولوژی نانو سیلور که در آن یون‌های نقره در حین شستشوی لباس آزاد می‌شوند استفاده شده است.

روی این دستگاه‌ها از هیتر سرامیکی استفاده شده است که طول عمر بالاتری نسبت به هیترهای معمولی دارد. علاوه بر این ماشین‌های لباسشویی مجهز به سیستم عیب‌یاب خودکار نیز هستند. روی این دستگاه‌ها دو ورودی برای اتصال دستگاه به آب کرم و آب سرد وجود دارد که باعث می‌شود مصرف انرژی برای گرم کردن آب در دستگاه می‌شود.

مشخصات ماشین‌های ۶ کیلوگرمی اسنوا مدل SWD-260W در جدول زیر نمایش داده شده است.

ظرفیت دیگ ۶ کیلوگرم
رتبه مصرف انرژی A+
سرعت چرخش موتور ۱۰۰۰ دور در دقیقه

اگر می‌خواهید از مزایا و معایب این نمونه از ماشین‌های لباسشویی اسنوا اطلاع داشته باشید نیز به جدولی که در ادامه آمده است، مراجعه کنید.

مزایا معایب
برنامه‌های کاربردی زیاد و متنوع استفاده از قطعات با کیفیت نسبتاً متوسط
موتور کم صدا و کم مصرف
طراحی خاص و در عین حال ساده
قیمت مناسب نسبت به نمونه‌های مشابه خارجی

بهترین مدل ماشین لباسشویی اسنوا واش این واش

ماشین‌های لباسشویی اسنوا سری واش این واش در واقع ماشین‌های با کیفیت برند اسنوا هستند که از لحاظ امکانات و قابلیت‌هایی که روی آن‌ها ارائه شده است در رده بالایی نسبت به سایر ماشین‌های لباسشویی این برند قرار گرفته‌اند. در ادامه چند نمونه از بهترین ماشین‌های لباسشویی سری واش این واش برند اسنوا را معرفی می‌کنیم.

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-842S از سری واش این واش

 یکی از پرفروش ترین ماشین لباسشویی در ایران سری واش این واش برند اسنوا که دارای قابلیت‌ها و امکانات منحصر به فرد ویژه‌ای است، ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-842S است.

این ماشین لباسشویی هم به دلیل امکانات و قابلیت‌هایی که روی آن ارائه شده است و هم به دلیل قطعات با کیفیتی که در ساخت آن استفاده شده است یکی از بهترین محصولات برند اسنوا به حساب می‌آید. موتور این دستگاه دارای سرعتی معادل ۱۴۰۰ دور در دقیقه است. به همین دلیل لباس‌ها در مدت زمان بسیار کمی شسته می‌شوند.

چون ظرفیت ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-842S برند اسنوا در حدود ۸ کیلوگرم است در نتیجه استفاده از این ماشین لباسشویی برای خانواده‌های پرجمعیت مناسب است.

موتور استفاده شده روی این دستگاه‌ها از نوع دایرکت درایو است و با گذشت زمان دچار استهلاک کمتری می‌شوند. به طور کلی طول عمر مفید ماشین‌های لباسشویی اسنوا که در آن‌ها از موتور دایرکت درایو استفاده شده است نسبت به لباسشویی‌های دیگر این برند بیشتر است.

روی این مدل از بهترین مدل ماشین لباسشویی اسنوا سری واش این واش برنامه‌های شستشوی متنوعی استفاده شده است. یکی از کاربردی‌ترین برنامه‌های شستشوی ارائه شده روی این دستگاه، برنامه شستشوی لباس‌های جین است. همچنین برنامه شستشوی اقتصادی نیز یکی دیگر از برنامه‌های شستشوی با کیفیت در این ماشین لباسشویی است.

برنامه شستشوی لباس‌ها بدون چروک نیز یکی دیگر از برنامه‌های شستشوی ارائه شده روی ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-842S است که اگر از آن برای شستشوی لباس‌های خود استفاده کنید، اتو کردن لباس‌ها بسیار راحت‌تر انجام می‌شود. روی بدنه ماشین لباسشویی از یک صفحه نمایش استفاده شده است که امکان ست کردن تنظیمات دستگاه با استفاده از آن وجود دارد.

روی این دستگاه‌ها برنامه شستشوی با تأخیر نیز ارائه شده است که از آن می‌توانید برای شستشوی لباس‌ها زمانی که خارج از خانه هستید یا در ساعاتی به غیر از اوج مصرف استفاده کنید. همچنین چون از دو درب روی این دستگاه استفاده شده است در نتیجه امکان اضافه کردن لباس‌ها در حین شستشوی دستگاه نیز وجود دارد.

در جدول زیر مشخصات ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-482S نمایش داده شده است.

ظرفیت دیگ ۶ کیلوگرم
رتبه مصرف انرژی A+
سرعت چرخش موتور ۱۰۰۰ دور در دقیقه

برای اطلاع از مزایا و معایب این ماشین لباسشویی نیز به جدول زیر مراجعه کنید:

مزایا
برنامه‌های کاربردی زیاد و متنوع
موتور کم صدا و کم مصرف
طراحی خاص و در عین حال ساده
قیمت مناسب نسبت به نمونه‌های مشابه خارجی

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-571W با ظرفیت ۷ کیلوگرم

 در بین پرفروش ترین ماشین لباسشویی در ایران سری واش این واش، نمونه جدیدی از ماشین‌های لباسشویی با ظرفیت ۷ کیلوگرم تولید شده است که با مدل SWD-571W به بازار معرفی شده است.

این ماشین لباسشویی مانند همه ماشین‌هایی که در مجموعه ماشین‌های لباسشویی واش این واش معرفی شده است، دارای موتور اینورتور دار است و میزان سرعت آن در حدود ۱۰۰۰ دور در دقیقه است.

روی این مدل ماشین لباسشویی اسنوا برنامه‌های مختلف شستشو ارائه شده است که شما می‌توانید به عنوان کاربر دستگاه، بسته به نوع پارچه و جنس لباس خود برنامه شستشوی مناسب را انتخاب کنید.

روی این ماشین لباسشویی قفل کودک تعبیه شده است که باعث افزایش امنیت ماشین لباسشویی به خصوص برای خانواده‌هایی که فرزند کوچک دارند گزینه مناسبی است.

روی این نمونه از بهترین مدل ماشین لباسشویی اسنوا، برنامه شستشوی با تأخیر لباس ارائه شده است که شما می‌توانید تنظیمات دستگاه را به نحوی ست کنید که زمان‌هایی که شما در خانه نیستید و یا زمان‌هایی که مصرف برق در اوج خود قرار ندارد از دستگاه استفاده کنید.

مشخصات این ماشین لباسشویی برند اسنوا در جدول زیر نمایش داده شده است.

ظرفیت دیگ ۷ کیلوگرم
رتبه مصرف انرژی A+++
سرعت چرخش موتور ۱۰۰۰ دور در دقیقه

در جدول زیر می‌توانید مزایای این ماشین لباسشویی را نیز مشاهده نمایید.

مزایا
برنامه‌های کاربردی زیاد و متنوع
موتور کم صدا و کم مصرف
طراحی خاص و در عین حال ساده
قیمت مناسب نسبت به نمونه‌های مشابه خارجی

سخن پایانی

در این مطلب در خصوص کیفیت ماشین لباسشویی، سری‌های مختلفی که این برند تولید و به بازار عرضه کرده است و مشخصات و ویژگی‌هایی که روی همه ماشین‌های لباسشویی برند اسنوا به صورت مشترک وجود دارند، صحبت کردیم.

همچنین به معرفی چند نمونه از بهترین ماشین‌های لباسشویی اسنوا که از نظر کاربران توانسته‌اند امتیاز مناسبی را کسب کنند نیز صحبت شده است.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

سمیه شماعی زاده هستم. کارشناسی ارشد هوش مصنوعی و زبانشناسی رایانشی، عاشق دنیای فناوری و اطلاعات! از حدود 5 سال پیش کار تولید محتوا رو شروع کردم و در حال حاضر عضو گروه تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!