تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

جاروبرقی رباتیک سامسونگ چه ویژگی‌هایی دارد؟

جارو برقی رباتیک سامسونگ به بازار آمد

اخبار تصلا
جارو برقی رباتیک سامسونگ مدل Jet Bot AI+ جدیدترین جاروبرقی رباتی برند سامسونگ است که در تاریخ 22 آگوست سال 2021 میلادی پس از رونمایی در نمایشگاه مجازی CES سال 2021 به بازار عرضه شده است.

جارو برقی رباتیک سامسونگ مدل Jet Bot AI+ جدیدترین جاروبرقی رباتی برند سامسونگ است که در تاریخ ۲۲ آگوست سال ۲۰۲۱ میلادی پس از رونمایی در نمایشگاه مجازی CES سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه شده است.

این جاروبرقی رباتی مجهز به پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی است که برند سامسونگ برای تمیز کردن فضاهای مختلف روی جاروبرقی‌های خود ارائه کرده است.

تصلا-در همان ابتدای رونمایی از جاروبرقی رباتی سامسونگ این برند اعلام کرده بود که از ماه ژوئن سال ۲۰۲۱ این جاروبرقی در بازارهای آمریکا و اروپا عرضه شود و از نیمه دوم سال ۲۰۲۱ میلادی نیز ارائه آن در بازارهای کشورهای دیگر از جمله کشورهای خاور میانه آغاز شود که خوشبختانه برند سامسونگ توانست به قول خود برای عرضه این جاروبرقی عمل کند.

رئیس و سرپرست تیم تجربه مشتری برند سامسونگ گفته است که طراحی و ارائه این جاروبرقی رباتی در جهت پاسخگویی سامسونگ برای عرضه تجهیزات هوشمند قابل استفاده در اینترنت اشیاء و همچنین رفع نیازهای مشتریان و کاربران به تجهیزات پیشرفته انجام شده است.

جاروبرقی رباتی Jet Bot AI+ برند سامسونگ مجهز به امکانی است که با استفاده از آن قدرت جاروبرقی بر اساس میزان کثیفی که در زمان مورد نظر وجود دارد، تغییر می‌کند. به این ترتیب هرچه محیطی که قرار است با این جاروبرقی رباتی تمیز شود، کثیف‌تر باشد، قدرت دستگاه افزایش می‌یابد.

همچنین روی این دستگاه قابلیت پردازش تصویر نیز ارائه شده است. با استفاده از این قابلیت جاروبرقی رباتی می‌تواند اشیا را تشخیص دهد و کثیفی و گرد و خاک را جمع کند.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید جاروبرقی/ بهترین برند جاروبرقی؛ ایرانی یا خارجی؟

مشخصات جارو برقی رباتیک سامسونگ

جاروبرقی رباتی مدل Jet Bot AI+ برند سامسونگ اولین جاروبرقی رباتی در جهان است که در آن از سنسورهای سه بعدی استریو تایپ استفاده شده است.

تعبیه این سنسورها روی جاروبرقی باعث می‌شود تا دستگاه بتواند فضا و محدوده بیشتری را اسکن کند و از طرفی قابلیت شناسایی ذراتی و زباله‌هایی را که امکان مشاهده آن‌ها با چشم غیر مسلح وجود ندارد، را دارد. به این ترتیب این جاروبرقی‌ها می‌توانند کوچک‌ترین ذرات که روی سطوح مختلف وجود دارد ر شناسایی کرده و سپس آن‌ها را جمع‌آوری کنند.

بیشتر بخوانید: جاروبرقی رباتیک چیست + لیست قیمت

سنسورهای جاروبرقی هوشمند Samsung

استفاده از سنسورهای سه بعدی روی جاروبرقی‌های رباتی سامسونگ مدل Jet Bot AI+ این امکان را به دستگاه می‌دهد که مسیر دقیق‌تری را برای تمیز کردن فضا انتخاب کند و فقط بخش‌هایی از کف زمین را تمیز کند که روی آن‌ها زباله یا آشغال وجود دارد.

علاوه بر این  امکان جمع کردن وسایلی مثل اسباب بازی‌های ریز بچه‌ها و یا هر وسیله دیگری که شبیه به زباله است اما در اصل آشغال نیست توسط جاروبرقی به صفر می‌رسد.

سنسورهای سه بعدی تعبیه شده روی این نمونه از جاروبرقی‌های رباتی قادر به دسته بندی آشغال‌های روی سطوح هستند. مثلاً دستگاه می‌توان تشخیص دهد که آشغالی که روی سطح افتاده است مربوط به موی حیوانات است، یا از جنس شیشه است و یا اینکه برای مثل سیم و کابل‌های فلزی است. همچنین با استفاده از این سنسورها دستگاه قادر به شناسایی زباله‌هایی خواهد بود که باعث ایجاد آلودگی‌های محیط زیستی می‌شوند.

روی جاروبرقی رباتیک سامسونگ مدل Jet Bot AI+ یکسری سنسور از نوع LiDAR تعبیه شده است که قادر به شناسایی موقعیت مکانی جاروبرقی است و می‌تواند سریع‌ترین راه برای جمع‌آوری آشغال‌ها و تمیز کردن محل را محاسبه کند.

این قابلیت باعث می‌شود که نه تنها محیطی که قرار است تمیز شود، در فاصله زمانی کوتاه‌تری تمیز شود بلکه انرژی کمتری نیز برای تمیز شدن محیط هدر برود.

نکته قابل توجه در خصوص استفاده از این تکنولوژی این است که سنسورهای تعبیه شده روی این جاروبرقی‌های رباتی نیازی به وجود نور و روشنایی در محل ندارند و حتی در تاریکی نیز می‌توانند به راحتی زباله‌ها و آشغال‌های روی سطح را تشخیص داده و مسیر دقیق خود را برای تمیز کردن محل شناسایی کنند. آن جاروبرقی‌ها می‌توانند حتی زیر مبل و نقاط کوری را که دسترسی به جاروبرقی‌های معمولی به آن‌ها غیر ممکن است را نیز به راحتی تمیز کنند.

بیشتر بخوانید: ارزان‌ترین جاروبرقی‌های بازار+ قیمت

موتور جارو برقی جدید رباتی سامسونگ

در جاروبرقی‌های رباتی برند سامسونگ مدل Jet Bot AI+ قدرت موتور تا حد زیادی افزایش یافته است به نحوی که امکان کوچک‌ترین ذرات روی سطح زمین نیز با استفاده از این میزان قدرت موتور تا حد قابل توجهی افزایش یافته است.

نکته جالب در خصوص این جاروبرقی‌های رباتی این است که چون در آن‌ها امکان شناسایی و تشخیص تصویر وجود دارد بنابراین دستگاه به راحتی می‌تواند جنس و نوع سطوحی را که در حال تمیز کردن آن‌ها است شناسایی کند. با استفاده از این ویژگی، قدرت موتور جاروبرقی بر اساس نوع سطوح به صورت کاملاً خودکار تنظیم می‌شود.

ویژگی های منحصر به فرد جاروبرقی رباتیک سامسونگ

در این محصول جدید امکاناتی وجود دارد که آن را منحصر به فرد می کند. این امکانات عبارتند از:

تمیز کردن کامل محیط

علاوه بر همه آنچه در بالا توضیح داده شد، جاروبرقی رباتی سامسونگ دارای قابلیتی است که باعث می‌شود نه تنها سطوح کاملاً تمیز شوند بلکه تمام ذراتی را که احتمال دارد در حین جارو کردن محیط در هوا پخش شوند و دوباره روی سطوح بنشینند را به طور کاملاً جمع‌آوری می‌کند. به همین دلیل این جاروبرقی می‌تواند عملیات فیلتر کردن هوا در محیط را نیز انجام دهد.

روی این جارو برقی رباتیک سامسونگ از سیستم فیلتراسیون بسیار پیشرفت‌های استفاده شده است که قادر به جذب درات با ابعاد ۰٫۵ تا ۴٫۲ میکرون است. از همه مهم‌تر اینکه همه قطعات و فیلترهایی که روی این جاروبرقی‌ها تعبیه شده است، قابلت شستشو بوده و تمیز کردن آن‌ها بسیار راحت و آسان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: جاروبرقی رباتی بخریم؟

تخلیه خودکار دستگاه

برای جاروبرقی‌های رباتی مدل Jet Bot AI+ برند سامسونگ یک دستگاه تخلیه در نظر گرفته شده است که جاروبرقی بعد از اتمام کار تمیز کردن محیط به صورت کاملاً هوشمند روی آن قرار می‌گیرد و کیسه زباله خود را در آن تخلیه می‌کند. حجم و ظرفیت کیسه زباله روی این دستگاه جانبی چیزی در حدود ۲٫۵ لیتر است.

روی این دستگاه که به Clean Station مشهور است نه تنها فیلترهای هوا چند لایه با قدرت جذب بیش از ۹۹٫۹۹ درصد از آلودگی‌های هوا تعبیه شده است بلکه روی آن از سیستم Air Plus نیز استفاده شده است که باعث تصفیه هوا در حین عملیات تخلیه جاروبرقی می‌شود.

کنترل جاروبرقی سامسونگ با گوشی

امکان کنترل عملکرد جارو برقی رباتیک سامسونگ مدل Jet Bot AI+ با استفاده از اپلیکیشن SmartThings  برند سامسونگ وجود دارد. شما می‌توانید این دستگاه را به نحوی برنامه ریزی کنید که بتوانید با استفاده از آن همه اتاق‌های خانه یا تنها چند اتاق را جارو کنید. برای این کار باید از گزینه select & Go استفاده کنید.

علاوه بر این می‌توانید تنظیمات جارو برقی را به نحوی انجام دهید که دستگاه نتواند وارد برخی از اتاق‌ها شود. امکان کنترل کردن عملکرد این جاروبرقی‌ها با استفاده از اپلیکیشن Bixby نیز وجود دارد. به این ترتیب کاربر می‌تواند از طریق فرمان‌های صوتی رفتار دستگاه را چه از لحاظ انتخاب حالت‌های دستگاه و چه از لحاظ فضایی که باید تمیز کند، مشخص و کنترل کند.

نکته مهم دیگری که در خصوص جارو برقی رباتیک سامسونگ وجود دارد این است که کاربر می‌تواند به راحتی حرکات جاروبرقی را دنبال کند. در واقع روی اپلیکیشن SmarThings  که رفتار جاروبرقی از طریق آن قابل کنترل است یک نقشه مجازی وجود دارد که روی آن نقشه تمام حرکت‌های جاروبرقی در هنگام تمیز کردن محیط و مسیری که طی می‌کند، وجود دارد.

به محض اینکه کار جاروبرقی برای تمیز کردن محیط به پایان رسید، کاربر می‌تواند تاریخچه حرکت‌ها و مسیری که دستگاه برای تمیز کردن محیط طی کرده است را مشاهده کند. همچنین امکان دسترسی به اطلاعاتی مثل مدت زمانی که طول کشیده تا محیط تمیز شود و از طرفی میزان آلودگی محیط نیز برای کاربر از طریق این جاروبرقی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: جاروبرقی بی سیم ال جی با قابلیت تخلیه خودکار

کنترل جاروبرقی رباتی سامسونگ از طریق دوربین

همچنین کاربران جاروبرقی رباتیک سامسونگ مدل Jet Bot AI+ می‌توانند فضای خانه خود را از راه دور و از طریق دوربین‌هایی که در جلو جاروبرقی تعبیه شده است، مشاهده کنند. همه این کارها را می‌توان از طریق اپلیکیشن SmartThings  برند سامسونگ انجام داد.

امکان زمان‌بندی روشن شدن و خاموش شدن دستگاه نیز وجود دارد. جالب است بدانید با استفاده از دوربین تعبیه شده روی این جاروبرقی‌ها، افرادی که در خانه حیوان خانگی نگهداری می‌کنند نیز می‌توانند مراقب حیوانات خانگی خود زمانی که در محل حضور ندارند، باشند.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 1.5 / 5. تعداد آرا: 2

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

سمیه شماعی زاده هستم. کارشناسی ارشد هوش مصنوعی و زبانشناسی رایانشی، عاشق دنیای فناوری و اطلاعات! از حدود 5 سال پیش کار تولید محتوا رو شروع کردم و در حال حاضر عضو گروه تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!