تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

رونمایی از جدیدترین محصولات سامسونگ در آنپکد ۲۰۲۰

اخبار تصلا
شرکت سامسونگ به تازگی در دومین رویداد نیم سالانه خود موسوم به Galaxy Unpacked از طیف وسیعی از جدیدترین محصولات سامسونگ رونمایی کرد؛ از گوشی‌های پرچمدار و نسخه جدید گوشی تاشونده گرفته تا تبلت، ساعت هوشمند و ایرباد بی‌سیم. تصلا– رویداد Galaxy Unpacked رونمایی از جدیدترین محصولات سامسونگ است که با توجه به شرایط حاکم […]

شرکت سامسونگ به تازگی در دومین رویداد نیم سالانه خود موسوم به Galaxy Unpacked از طیف وسیعی از جدیدترین محصولات سامسونگ رونمایی کرد؛ از گوشی‌های پرچمدار و نسخه جدید گوشی تاشونده گرفته تا تبلت، ساعت هوشمند و ایرباد بی‌سیم.

تصلارویداد Galaxy Unpacked رونمایی از جدیدترین محصولات سامسونگ است که با توجه به شرایط حاکم بر دنیا و همه گیری ویروس کرونا کاملا به صورت آنلاین و در کره جنوبی انجام شد تا بالاخره انتظار هواداران برای آشنایی با سری جدید محصولات این شرکت کره‌ای به پایان برسد.

البته هرچند توانایی مالی بسیاری از مردم در سراسر دنیا به دلیل مشکلات ناشی از همه گیری کاهش یافته است، اما هرگز به نظر نمی‌رسد که با محصولات ارزانی از سامسونگ مواجه باشیم.

برای آشنایی با جدیدترین محصولات سامسونگ در Unpacked 2020 با ما همراه باشید.

سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ اولترا

از مهمترین و مورد انتظارترین محصول سامسونگ یعنی گلکسی نوت ۲۰ و برادر بزرگتر و اشرافی‌ترش یعنی نوت ۲۰ اولترا شروع می‌کنیم؛ دو محصول محبوب و باکیفیت، که البته قیمت بالایی هم دارند!

گلکسی نوت ۲۰ اولترا یکی از جدیدترین محصولات سامسونگ ، بر اساس پلتفرم گلکسی اس ۲۰ اولترا ساخته شده، از همان نمایشگر ۶٫۹ اینچی با پنل داینامیک امولد ۲X با رزولوشن ۱۴۴۰p+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کند که البته برای دریافت این نرخ نوسازی نیاز به تنظیم کیفیت نمایشگر روی ۱۰۸۰p+ خواهید داشت.

سامسونگ برای محافظت از صفحه نمایش خمیده‌ی این گوشی، برای اولین بار از ششمین نسخه محافظ گوریلا گلس موسوم به Victus بهره برده است؛ محافظی که ادعا می‌شود مقاومت بیشتری برابر خط و خش دارد و در سقوط از ارتفاع دو متری دوام می‌آورد.

پس از صفحه نمایش، نوبت به عامل هویت خانواده نوت یعنی قلم معروف S Pen می‌رسد که با توجه به نرخ نوسازی قابل توجه در این گوشی، تنها ۹ میلی ثانیه تاخیر خواهد داشت. به همین دلیل است که سامسونگ تجربه‌ی نوشتن با قلم جدید را نزدیک به تجربه‌ی نوشتن روی کاغذ می‌داند.

سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا

البته کاربرد S Pen تنها به نوشتن ختم نمی‌شود و سامسونگ امکانات جانبی بیشتری را برای آن در نظر دارد. بطور مثال با در دست گرفتن این قلم و حتی با فاصله از نمایشگر، می‌توان با کشیدن برخی شکل‌ها عمل بازگشت را انجام داد یا به صفحه اصلی و صفحه اپلیکیشن‌های اخیر رفت.

سامسونگ در نمای جلوی گلکسی نوت ۲۰ اولترا، یک دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی را به شکل حفره درون نمایشگر قرار داده و در بخش پشتی سه دوربین را در نظر گرفته است. دوربین اول ۱۰۸ مگاپیکسلی است که طبق انتظار، به واسطه ترکیب پیکسل‌ها تصویر ۱۲ مگاپیکسلی ارائه می‌کند و در عین حال، از قابلیت فیلمبرداری ۸k با نرخ ۲۴ فریم بر ثانیه و فیلمبرداری ۱۰۸۰p با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه برخوردار است و در هر دو حالت نیز امکان بهره گیری از نسبت تصویر سینماتیک ۲۱ به ۹ وجود خواهد داشت.

این سنسور از لرزش گیر اپتیکال تصویر بهره‌مند است اما در عوض به جای سیستم فوکوس Dual Pixel از سیستم تشخیص فاز همراه با فوکوس لیزری استفاده می‌کند.

نوت ۲۰ اولترا برای دوربین دوم دارای لنز پریسکوپی با ۵ برابر بزرگنمایی اپتیکال است که در برابر یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با f/3.0 و پیکسل‌هایی به اندازه یک میکرومتر قرار دارد. بزرگنمایی دیجیتال موسوم به Space Zoom نیز به ۵۰ برابر می‌رسد، هرچند به طور کلی استفاده از برزگنمایی دیجیتال به دلیل افت کیفیت عکس توصیه نمی‌شود.

دوربین سوم نیز یک دوربین فوق عریض با زاویه دید ۱۲۰ درجه‌ای است که از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با f/2.2 و پیکسل‌های یک میکرومتری بهره می‌گیرد.

اما در بخش پردازشی در حالی که بسیاری از نقاط دنیا، نوت ۲۰ اولترا را با پردازنده جدید اسنپدراگون ۸۶۵+ (۱۰ درصد سریعتر از مدل ۸۶۵ در اس ۲۰) به همراه ۱۲ گیگابایت رم دریافت می‌کنند، سامسونگ برای بازار اروپا و هند پردازنده‌ی اختصاصی مشابه گلکسی اس ۲۰ موسوم به اگزینوس ۹۹۰ را در نظر گرفته است.

انتخاب سامسونگ برای منبع انرژی نوت ۲۰ اولترا یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که این رقم ۲۰۰ واحد بیشتر از نوت ۱۰+ اما ۵۰۰ واحد کمتر از اس ۲۰ اوترا است.

این باتری از قابلیت شارژ سریع حداکثر ۲۵ واتی، شارژ سریع بی‌سیم ۱۵ واتی و شارژ معکوس بی‌سیم ۹ واتی برخوردار است.

همچنین شایان ذکر است که برادران نوت ۲۰ از سرویس xCloud هم برخوردارند، که این موضوع به معنی اجرای بیش از صد بازی ایکس باکس در قالب سرویس ایکس باکس Game Pass Ultimate روی این دو گوشی پرچمدار است. این سرویس در حدود یک ماه آینده ارائه خواهد شد.

بالاخره با گذر از تمامی ویژگی‌های گلکسی نوت ۲۰ اولترا نوبت به قیمت این پرچمدار خوش‌چهره می‌رسد؛ جایی که سامسونگ برچسب قیمت ۱۳۰۰ دلاری را برای نسخه ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی در نظر گرفته است که البته نسخه‌های ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی نیز طبیعتا با قیمت بالاتری در دسترس هستند.

بدنه‌ی شیشه‌ای، درگاه سیمکارت هیبریدی (سیمکارت دوم مشترک با جایگاه حافظه خارجی)، ارائه در دو نسخه ۴G و ۵G و وجود سه رنگ برنزی، سفید و سیاه که سامسونگ برای آنها پیشوند Mystic را برگزیده است، آخرین نکات قابل ذکر برای گلکسی نوت ۲۰ اولترا هستند.

سامسونگ گلکسی نوت ۲۰

نوبتی هم که باشد، بالاخره نوبت صحبت درباره برادر کوچکتر یعنی نوت ۲۰ در مدل استاندارد است که نمایشگر غیرخمیده‌ی ۶٫۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p+ دارد.

سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ یکی از جدیدترین محصولات سامسونگ برخلاف برادربزرگتر از نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی استفاده می‌کند که به نظر می‌رسد همین موضوع، اندکی افزایش تاخیر قلم S Pen را به همراه داشته باشد.

در بخش پردازش هیچ تفاوتی بین نوت ۲۰ و مدل اولترا نیست. هرچند نوت ۲۰ با ۸ گیگابایت رم و تنها با حافظه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شود و خبری از درگاه کارت حافظه هم نیست. علاوه بر این، در مدل ۵G امکان انتخاب حافظه ۱۲۸ گیگابایتی نیز فراهم است.

دوربین اصلی این مدل، ۱۲ مگاپیکسلی با پیکسلهایی بزرگ به اندازه ۱٫۸ میکرومتر و قابلیت فوکوس Dual Pixel و لرزش گیر اپتیکال است، که در کنار سنسور ۶۴ مگاپیکسلی (یک میکرومتر) با لنز زوم اپتیکال سه برابری و سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض، وظیفه ثبت تصاویر در این گوشی را برعهده دارد. همچنین وظیفه فیلمبرداری ۸k نیز بر دوش دومین سنسور است.

نوت ۲۰ که برخلاف مدل اولترا قاب پشتی پلی‌کربناتی «مشابه با شیشه» دارد، با باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی و در رنگ‌های برنزی، خاکستری تیره (Mystic Gray) و سبز خاص موسوم به Mystic Green در دو نسخه‌ی ۴G و ۵G در حالت پایه‌ی خود به قیمت ۹۵۰ یورو عرضه خواهد شد.

سامسونگ گلکسی تب اس ۷ و اس ۷ پلاس

محصول بعدی که شب گذشته توسط سامسونگ معرفی شد، تبلت ۱۱ اینچی تب اس ۷ و تبلت ۱۲٫۴ اینچی تب اس ۷ پلاس بود.

سامسونگ گلکسی تب اس 7 و اس 7 پلاس

این دو محصول که اولین تبلت‌های برخوردار از فناوری ۵G در بازار ایالات متحده هستند، هردو از نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی و پردازنده مشابه سری گلکسی نوت ۲۰ یعنی اسنپدراگون ۸۶۵+ به همراه چهار بلندگو با پشتیبانی از Dolby Atmos استفاده می‌کنند. البته درحالیکه مدل پلاس از نمایشگر امولد برخوردار است، تب اس ۷ علاوه بر اندازه‌ی کوچکتر، نمایشگر LCD را ارائه می‌دهد.

سامسونگ گلکسی تب اس 7 و اس 7 پلاس

خوشبختانه همکاری‌های سامسونگ و مایکروسافت به این دو تبلت هم رسیده است. به نحوی که سامسونگ اعلام کرد به‌زودی می‌توان از تبلت تب اس ۷ به‌عنوان صفحه‌نمایش دوم یک دستگاه ویندوزی استفاده کرد.

گلکسی تب اس ۷ و اس ۷ پلاس در ۳۱ مرداد ماه و به همراه قلم S Pen، به ترتیب با قیمت‌های ۶۵۰ و ۸۵۰ دلار عرضه خواهند شد و کیبورد نیز به طور جداگانه قابل خرید است.

سامسونگ گلکسی واچ ۳

بدون آن که هیچوقت گلکسی واچ ۲ را دیده باشیم، گلکسی واچ ۳ یکی از جدیدترین محصولات سامسونگ ، مستقیما به عنوان جانشین ساعت گلکسی واچ که در ۲۰۱۸ ارائه شده بود معرفی شد.

این ساعت که حالا نسبت به آن زمان کمی کوچکتر و سبکتر است و ضخامت کمتری هم دارد، با نمایشگر بزرگتر ۱٫۴ اینچی در دو اندازه‌ی ۴۱ و ۴۵ میلیمتری عرضه می‌شود که طبق ادعای سامسونگ می‌توانیم تا دو روز از باتری این ساعت انتظار ارائه انرژی داشته باشیم.

اما گذشته از این مسائل، یکی از مهمترین به‌روزرسانی های این ساعت به بخش سلامتی برمی‌گردد. با گلکسی واچ ۳ می‌توانید حداکثر VO2 خود را اندازه بگیرید که این به معنی حداکثر میزان اکسیژنی است که می‌توانید در طول یک فعالیت ورزشی استفاده کنید. همچنین علاوه بر داده‌هایی که برای سنجش استقامت ورزشی کاربر ارائه می‌شود، این ساعت قابلیت سنجش SpO2 یا همان میزان اشباع اکسیژن خون را هم دارد.

سامسونگ گلکسی واچ 3

سیستم جدید پایش خواب، آخرین ویژگی سلامتی قابل بحث درباره گلکسی واچ ۳ است. هرچند این قابلیت پیش از این نیز در ساعت‌های سامسونگ وجود داشته، اما این شرکت اعلام کرد برای تهیه یک الگوریتم پنج مرحله‌ای که عوامل بیشتری را تجزیه و تحلیل می‌کند با یک موسسه ملی همکاری کرده است تا در نهایت شاهد عملکرد دقیق‌تر این ساعت در بخش پایش خواب باشیم.

گلکسی واچ ۳ هرچند دارای الکتروکاردیوگرام است و می‌تواند فشار خون را اندازه گیری کند، اما به‌نظر می‌رسد به دلیل مسائل قانونی مربوط به اخذ مجوزها، این قابلیت فعلا فقط در کره و جنوبی و برزیل قابل استفاده است.

بهره‌مندی از اتصال LTE و قابلیت‌های سامسونگ Pay و تشخیص سقوط، سایر ویژگی‌های این ساعت ۴۰۰ تا ۴۳۰ دلاری است.

سامسونگ گلکسی بادز Live

بالاخره نوبت به معرفی جانشین گلکسی بادز پلاس، موسوم به گلکسی بادز Live می‌رسد. این ایرباد برای که اولین بار بین ایربادهای سامسونگ از قابلیت مهم «لغو نویز فعال» استفاده می‌کند، از طراحی لوبیا-شکل جدیدی هم بهره‌مند است.

این طراحی، به دلیل فرم منحنی و عدم وجود بیرون زدگی‌ها راحتی بیشتری را برای گوش مخاطب در پی دارد و از طرفی، خصوصا در رنگ برنزی همانند زیورآلات به نظر می‌رسد که نکته بسیار جالبی است.سامسونگ گلکسی بادز Live

تولید صدا در این ایرباد بر دوش درایوهای بزرگ ۱۲ میلیمتری است که توسط شرکت AKG بهینه و تنظیم شده است.همچنین سامسونگ در پی ارتقای کیفیت صدای ورودی و خروجی در گلکسی بادز Live از سه میکروفون استفاده کرده تا امکان تشخیص صدای محیط، صدای کاربر و صدای موسیقی و تمرکز روی آنها برای این ایرباد فراهم باشد.

باتری گلکسی بادز Live یکی از جدیدترین محصولات سامسونگ ، در صورت فعالیت دائمی دستیار صوتی Bixby و قابلیت لغو نویز فعال در حدود پنج و نیم ساعت دوام می‌آورد که در صورت صرف نظر از این ویژگی‌ها، عمر باتری به هشت ساعت ارتقا خواهد یافت. همچنین محفظه ایربادها که خود می‌تواند به‌صورت بی‌سیم شارژ شود نیز ۲۱ ساعت عمر باتری اضافی را برای ایربادها به ارمغان می‌آورد.

قیمت گلکسی بادز Live 170 دلار خواهد بود که از ایرپاد پرو ۸۰ دلاری اپل گران‌تر است.

سامسونگ گلکسی Z فولد ۲ ۵G

همانطور که انتظار می‌رفت، سامسونگ از جانشین گلکسی فولد تحت عنوان گلکسی Z فولد ۲ با پشتیبانی از اتصال ۵G رونمایی کرد.

سامسونگ گلکسی Z فولد ۲ ۵G یکی از جدیدترین محصولات سامسونگ همان فرم کتابی را برای تجربه‌ی نمایشگرهای انعطاف پذیر ارائه می‌دهد که البته با دو ارتقای مهم نیز همراه است؛ اول اینکه نمایشگر بیرونی دستگاه از ۴٫۶ به ۷٫۶ اینچ رسیده تا حتی پیش از باز کردن گوشی هم ابعادی عادی در اختیار داشته باشیم، و دوم اینکه دوربین سلفی گوشی در حالت تمام صفحه، به شکل حفره در گوشه نمایشگر قرار گرفته است تا تجربه واقعی‌تری از یک نمایشگر کامل و تمام صفحه داشته باشیم.

سامسونگ گلکسی Z فولد 2 5G

سامسونگ در مدل قبلی که اولین تجربه استفاده از نمایشگرهای تاشدنی در محصولاتش بود با مشکلات متعددی مخصوصا در بخش لولا مواجه شد. چراکه پس از مدتی گرد و غبار به فضاهای خالی محدوده‌ی لولا وارد می‌شد و می‌توانست عملکرد آن را با نقص قابل توجهی مواجه کند. همین تجربه نیز باعث شد تا این شرکت تجربه بیشتری کسب کند و برای عدم بروز این مشکلات در محصول جدیدش تمهیداتی در نظر بگیرد.

سامسونگ همچنین اعلام کرد که این گوشی به جای استفاده از نمایشگر تمام پلاستیکی، این بار از یک لایه شیشه‌ی بسیار نازک بهره می‌برد تا علاوه بر انعطاف پذیری، در برابر خط و خش و مسائل مقاومتی هم عملکرد بهتری ارائه کند. همچنین لولا نیز قوی‌تر شده و حالا می‌تواند در زوایای مختلفی گوشی را ثابت نگه دارد.

فولد ۲ در دو رنگ برنزی و مشکی عرضه می‌شود و همچون نسخه قبلی، ۱۹۸۰ دلار قیمت دارد.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 3 / 5. تعداد آرا: 2

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

محمد عالی
۱۳۹۹/۰۵/۱۷
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!