تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

چطور گارانتی‌‎ تقلبی ماشین لباسشویی ال‌جی را تشخیص دهیم؟

چگونگی تشخیص ماشین لباسشویی ال جی اصل

راهنمای خرید
چگونگی تشخیص ماشین لباسشویی ال جی اصل را تشخیص دهیم؟ آیا می‌دانید لباسشویی اصل ال‌جی چه ویژگی‌هایی دارد؟ با چه گارانتی‌هایی در ایران عرضه می‌شوند و چگونه می‌توان لباسشویی اصل را از نمونه تقلبی و اصالت کالا را تشخیص داد. تصلا – به طور کلی برای خرید بهترین ماشین لباسشویی ال جی اصل و هنگام […]

چگونگی تشخیص ماشین لباسشویی ال جی اصل را تشخیص دهیم؟ آیا می‌دانید لباسشویی اصل ال‌جی چه ویژگی‌هایی دارد؟ با چه گارانتی‌هایی در ایران عرضه می‌شوند و چگونه می‌توان لباسشویی اصل را از نمونه تقلبی و اصالت کالا را تشخیص داد.

تصلا – به طور کلی برای خرید بهترین ماشین لباسشویی ال جی اصل و هنگام خرید هر محصولی تنها وجود لوگو روی آنها را ملاک اصل بودن آن قرار ندهید. زیرا بسیاری از افراد سودجو و قاچاقچیان، لوگوی تقلبی برندهای مطرح را که معمولاً شباهت بسیار زیادی هم به لوگوهای اصل دارند، روی محصولات بی‌کیفیت بی‌نام ‌و نشان چینی قرار می‌دهند و به‌راحتی خریداران ساده‌لوح را فریب می‌دهند. یکی از راه های اطمینان از اصالت کالا خریداری محصولات مورد اعتماد است.

ال‌جی یکی از مورد اعتمادترین برندها در زمینه ماشین لباسشویی است و بسیاری از خریداران این ماشین لباسشویی‌ها هم در مورد کیفیت آنها و هم در مورد ارائه خدمات از سوی ال‌جی رضایت کامل دارند. با این وجود بعد از توقف واردات رسمی این برندها به داخل کشور، مدل‌ها و  گارانتی‌های تقلبی کار مصرف‌کننده را سخت کرد.

ال‌جی در زمینه تولید و طراحی ماشین ‌لباسشویی همیشه پیشتاز بوده است. موتور بی‌صدا ، عمر طولانی، قابلیت بخارشوی، سنسور تشخیص وزن، قابلیت عیب‌یابی هوشمند، صفحه تمام لمسی، ظاهر زیبا، شست و شو به کمک بخار و آب و ساپورت انواع شوینده و قیمت مناسب از مزایای ماشین‌لباسشویی‌های جدید ال‌جی است.

بیشتر بخوانید: راهنماي خريد ماشين لباسشويي/ معرفی پرفروش ترین لباسشویی بازار

تشخیص ماشین لباسشویی ال جی اصل و تقلبی

یکی از ساده‌ترین و در عین‌حال بهترین روش برای کسب اطمینان از اصالت کالا و تشخیص ماشین لباسشویی اصل ، تطابق مدل در سایت اصلی ال‌جی و همچنین چک کردن شماره سریال آن‌ها در وب‌‌سایت‌های معتبر است.

شماره سریال و مدل لباسشویی‌ اصل درب از جلوی ال‌جی ، در قسمت راست قاب دیگ لباسشویی قرار دارد و هنگامی‌که در لباسشویی را باز می‌کنید، به‌راحتی می‌توانید آن را ببینید. شماره سریال و مدل لباسشویی‌هایی که درب آنها از سمت بالا باز می‌شود، در قسمت چپ بالای بدنه درج‌ شده است (حتماً در هنگام خرید به محل درج شماره سریال و مدل کالا دقت کنید).

البته باید این نکته را ذکر کنیم که ممکن است مدل محصولات دارای گارانتی گلدیران در سایت رسمی و جهانی ال‌جی وجود نداشته باشد یا مدل درج‌شده در سایت رسمی کمی با مدل درج‌شده روی دستگاه تفاوت داشته باشد.

این موضوع به معنی اصالت کالا نیست و به دلیل این که این محصولات در داخل کشور مونتاژ می‌شوند؛ ممکن است مدل آنها تاحدودی با مدل درج شده در سایت‌های خارجی متفاوت باشد.

بنابراین برای کسب اطمینان از اصل بودن کالاها باید شماره سریال و مدل آنها را با مدل‌های ذکر شده در سایت گلدیران مطابقت دهید یا با مراکز خدمات پس از فروش این شرکت تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین مدل دستگاه کهنه‌شور

جستجوی مدل دستگاه در موتورهای جستجو

روش دوم اطمینان از اصالت کالا ، جستجوی مدل دستگاه در موتورهای جستجو است (حتماً مدل کالا را به انگلیسی جستجو کنید).

چنانچه پس از جستجوی مدل، در نتایج جستجو لینکی از سایت رسمی ال‌جی یا سایت گلدیران را که مربوط به آن مدل باشد، مشاهده کردید، آن کالا به احتمال زیاد اصل است؛ اما اگر مدل جستجو شده در سایت‌های نامعتبر و بی‌نام‌ و نشان نمایش داده شد، مطمئن باشید دستگاهی را که در حال خرید آن هستید، تقلبی است.

در صورتی‌که در وبسایت‌های رسمی و معتبر تصاویر بهترین ماشین لباسشویی ال جی وجود دارد، حتماً به محل درج و قرارگیری لوگو و شکل و همچنین ظاهر لباسشویی مورد نظرتان از پایین تا بالا در قسمت‌های مختلف مثل محل قرارگیری در و کلیدها و صفحه‌نمایش آن نیز توجه کنید و آن را از این نظر نیز با دستگاهی که در حال خرید آن هستید، مقایسه کنید.

یکی از نشانه های اصالت کالا ، درج لوگو روی کارتون محصولات است. روی کارتون محصولات تقلبی لوگویی وجود ندارد و لوگو تنها روی خود محصول دیده می‌شود. همچنین در صورتی ‌که لوگوی لباسشویی براق و برجسته نیست و تنها یک برچسب است، یقیناً کالایی تقلبی در مقابل شما قرار دارد (البته وجود لوگوی برجسته و براق هم لزوماً به معنای اصالت کالا نیست).

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین مدل ماشین‌های لباسشویی داخلی و خارجی

بررسی ظاهر کالا

ظاهر کالای تقلبی کاملاً مشخص است و اگر کمی دانش فنی داشته باشید، به‌ راحتی متوجه تقلبی و عدم اصالت کالا و بی‌کیفیت بودن اجزای مختلف بدنه و کیفیت ضعیف مونتاژ آن می‌شوید؛ البته برخی از کالاهای تقلبی که به‌اصطلاح به آنها های‌کپی نیز گفته می‌شود، ظاهری کاملاً شبیه به کالای اصلی دارند و تشخیص آنها از مدل‌های اصلی بسیار دشوار است.

ویژگی‌های ماشین لباسشویی‌های ال‌جی موجود در ایران

حالا که با روش تشخیص لباسشویی ال جی اصل آشنا شدید، خوب است برخی از بهترین مدل های محصولات LG را نیز بشناسید. در ادامه ویژگی‌های اصالت کالا برخی از مدل‌های ماشین‌های لباسشویی موجود در ایران را بررسی می‌کنیم:

ماشین لباسشویی مدلWM-K702NW

ماشین لباسشویی مدلWM-K702NW

  • سرعت چرخش موتور ۱۲۰۰ دور در دقیقه
  • لوله ورودی آب سرد و گرم
  • پشتیبانی از برنامه‌ها و حالت‌های خاص
  • تعطیلات (Vacation-Holiday)، صرفه‌جویی (ECO)، آبکشی + چرخش، چرخه اضافی، لباس بچه (Baby Care) لباس مشکی، شست‌وشوی سریع، دست شو (Hand wash)، هوشمند.

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی انواع لباسشویی بوش (Bosch)

ماشین لباسشویی مدل WM-821NW

ماشین لباسشویی مدل WM-821NW

  • سرعت چرخش موتور ۱۲۰۰ دور در دقیقه
  • لوله ورودی آب سرد و گرم
  • نمایشگر لمسی
  • ۱۴ برنامه شست‌و‌شو
  • ۱۲ گزینه تکمیلی برای شست‌ وشو
  • برنامه شستشوی ضدچروک
  • حسگر اندازه‌گیری وزن لباس جهت بهینه‌سازی شست‌و‌شو در آب و مواد شوینده
  • شست‌و‌شوی مشابه شست‌و‌شوی دستی به واسطه ۶ حالت حرکت(چرخاندن،ساییدن، غلتاندن، پیچاندن، فیلتراسیون، پله‌ای)
  • شست‌و‌شوی بدون صدا و لرزش
  • شست‌و‌شوی سریع Quick 30
  • دارای پنل عریض تمام لمسی
  • مصرف انرژی A+++ -30%
  • قابلیت NFC
  • پشتیبانی از برنامه‌ها و حالت‌های خاص
  • آبکشی + چرخش، شست‌وشوی سریع، فناوری حباب ساز (Bubble Soak).

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین مدل ماشین‌های لباسشویی داخلی و خارجی

ماشین لباسشویی مدل WM-865CW

ماشین لباسشویی مدل WM-865CW

  • سرعت چرخش موتور ۱۴۰۰ دور در دقیقه
  • توضیحات صفحه نمایش LED با پنل تمام لمسی
  • رتبه انرژی +++A
  • ۱۴ برنامه شست‌و‌شو
  • سیستم عیب‌یابی هوشمند (™Smart Diagnosis)
  • قابلیت ضد آلرژی
  • مجهز به برنامه شست‌و‌شوی بی‌صدا (Silent Wash)
  • حسگر تشخیص وزن لباس
  • پشتیبانی از برنامه‌ها و حالت‌های خاص شامل صرفه‌جویی (ECO)، آبکشی + چرخش، شست‌وشوی سریع

لباسشویی‌های ال‌جی در ظرفیت‌های ۶، ۷ و ۸، ۹، ۱۰ و ۱۲ کیلویی موجود هستند.

بیشتر بخوانید: نحوه تشخیص لباسشویی سامسونگ اصل از تقلبی

بهترین ماشین لباسشویی ال جی اصل کره ۲۰۲۱

ماشین لباسشویی‌های این شرکت همیشه در زمینه‌های مختلف جزو برترین‌ها بوده‌اند؛ در ادامه بهترین لباسشویی‌های ال‌جی را در زمینه‌های مختلف معرفی می‌کنیم.

 (TWINWash System with LG Sidekick)

ماشین لباسشویی جدید TWINWash

ماشین لباسشویی ال جی اصل کره تویین‌واش ال‌جی سایدکیک جزو ۸ ماشین لباسشویی برتر ۲۰۲۰ قرار دارد و عنوان بهترین لباسشویی ازنظر ظرفیت بالا را از آن خود کرده است.

ماشین لباسشویی تویین‌واش ال‌جی از دو قسمت تشکیل شده است و مجموع ظرفیت‌های هر دو قسمت ۲۱ کیلوگرم است. این لباسشویی همه‌کاره تقریباً هر کاری می‌تواند انجام دهد و قرار دادن لباس در آن بسیار راحت است. زمانی که لباس کمی برای شستشو دارید، می‌توانید از قسمت پایین استفاده کنید.

از میان قابلیت‌ها و ویژگی‌های شاخص این ماشین لباسشویی می‌توان به برخورداری از سیستم بخارشو، دستیار مجازی گوگل اسیستنت و الکسای آمازون برای برقراری ارتباط با گوشی اشاره کرد.

در ضمن این ماشین لباسشویی دارای گواهینامه از سازمان آسم و آلرژی آمریکا (Asthma and Allergy Foundation) برای ضدعفونی کردن و از بین بردن مواد آلرژی‌زای ایجادکننده آبریزش بینی است. عملکرد پایه قسمت پایین لباسشویی برای شست‌وشوی لباس‌های حساس عالی است و قسمت بالا نیز عملکرد قابل قبولی دارد.

در صورت تمایل می‌توانید قسمت پایین این ماشین لباسشویی را بسته به رنگ با قیمتی بین ۶۳۰ تا ۷۵۰ دلار بخرید.

بیشتر بخوانید: بهترین ماشین لباسشویی ال جی چه ویژگی‌های دارد؟

ماشین لباسشویی درب از جلوی مدل WM3900HVAماشین لباسشویی درب از جلوی مدل WM3900HVA

این ماشین لباسشویی با ظرفیت ۸ کیلوگرم با ویژگی‌هایی مثل وای‌فای و فناوری توربوواش ۳۶۰ (TurboWash 360) نیز موفق شده است عنوان بهترین ماشین لباسشویی ۲۰۲۰ از نظر کلی را از آن خود کند. سیستم شستشوی کارآمد این لباسشویی به‌صرفه‌جویی در مصرف آب کمک می‌کند و لباس‌ها را با تنظیمات شستشوی متنوع و با قدرت بخار می‌شوید.

ماشین لباسشویی توربوواش ال‌جی برای افرادی که دچار آلرژی شدید هستند، گزینه مناسبی محسوب می‌شود؛ زیرا مجهز به قابلیت سیکل آلرجنیک ال‌جی (LG Allergenic cycle) است که ۹۵ درصد از ذرات آلرژی‌زا را از بین می‌برد. در ضمن این ماشین لباسشویی موفق به دریافت گواهینامه ستاره انرژی نیز شده است.

برای افرادی که در مورد توانایی ماشین‌های لباسشویی درب از جلو برای آبکشی کاملاً خوب و خارج کردن آب و صابون از لباس و همچنین توانایی شستشوی سریع آنها تردید دارند، WM3900HVA گزینه ایده‌آلی محسوب می‌شود. این ماشین لباسشویی مجهز به پنج واترچت است که یکی از آنها بخش در و واشر آن را آبکشی می‌کند.

طبق نظر خریداران، این نمونه از ماشین لباسشویی ال جی اصل کره در از بین بردن مو و دیگر ذرات باقی‌مانده روی لباس عملکرد خوبی دارد. معمولاً مدت‌زمان شست‌وشوی ماشین لباسشویی‌های رده‌بالا بیشتر از ماشین لباسشویی‌های معمولی است؛ اما این ماشین لباسشویی ال‌جی به‌ لطف برخورداری از فناوری توربو واش عملکرد سریعی در شست‌و‌شو دارد و حتی حجم زیادی از لباس‌ها را تنها در مدت ۳۰ دقیقه می‌شوید.

بیشتر بخوانید: بهترین برند ماشین لباسشویی ایرانی و هر چیزی که باید بدانید 

 بهترین ماشین‌لباسشویی دو طبقه مدل WM3700HVA

ماشین‌لباسشویی دو طبقه مدل WM3700HVA

لباسشویی دوطبقه ال‌جی که همراه با خشک‌کن و کیت قابل اتصال عزضه می‌شود، یکی از بهترین لباسشویی‌های دوطبقه سال ۲۰۲۰ به شمار می‌رود. این لباسشویی علاوه بر اینکه فضای کمی را اشغال می‌کند، از ظرفیت بسیار بالا و ویژگی‌های خوبی نیز برخوردار است.

ارتفاع این ماشین لباسشویی با ظرفیت  ۸ کیلوگرم تنها ۹۰ سانتی‌متر است که نسبت به ظرفیت آن بسیار مناسب است. در ضمن می‌توانید حجم زیادی از لباس را بدون اینکه فضای زیادی از این ماشین لباسشویی اشغال شود، در آن قرار دهید.

خشک‌کن این دستگاه در بالای آن قرار می‌گیرد و به همین دلیل می‌توانید آن را در هر فضای تنگ و باریکی قرار دهید. این ماشین لباسشویی مجهز به فناوری LG LoDecibel است که باعث می‌شود صدای دستگاه تا حد زیادی کاهش پیدا کند؛ بنابراین اصلاً نباید نگران صدای زیاد آن باشید.

تنها عیب این محصول ال‌جی ناخوانا بودن نمایشگر آن است و در نور کم به‌سختی می‌توان آن را تشخیص داد؛ البته با قرار دادن یک لامپ LED کوچک در بالای نمایشگر می‌توان این مشکل را برطرف کرد.

ماشین لباسشویی ال جی اصل کره چند منظوره مدل WM3488HW

ماشین لباسشویی چند منظوره مدل WM3488HW

این لباسشویی چندمنظوره دارای خشک‌کن نیز است و می‌توانید پس از شستن لباس‌ها، آن‌ها را با همین دستگاه به ‌راحتی خشک‌کنید. خشک‌کن WM3488HW نیازی به جریان هوای خارجی ندارد و می‌توانید مانند ماشین لباسشویی‌های معمولی آن را در هر مکانی قرار دهید.

البته شستن و خشک‌کردن لباس‌ها، بسته به لباس‌های انتخاب‌شده بین ۲ تا ۶ ساعت طول می‌کشد؛ اما از سوی دیگر نیازی نیست لباس‌ها را از قسمت شست‌وشو به قسمت خشک‌کن انتقال دهید و این فرایند به‌صورت خودکار انجام می‌شود.

جدیدترین فناوری در ماشین لباسشویی ال جی اصل کره

ال‌جی در CES 2020 ماشین لباسشویی جدید خود را با هوش مصنوعی و موتور دایرکت درایو بدون تسمه معرفی کرد. این ماشین لباسشویی علاوه بر این که می‌تواند حجم و وزن هر یک از انواع لباس‌ها را تشخیص دهد، قادر است با کمک هوش مصنوعی و حسگرهای پیشرفته نوع پارچه هر یک از لباس‌ها را نیز تشخیص دهد.

لباسشویی جدید ال‌جی پس از دریافت اطلاعات از هوش مصنوعی و حسگرها با بهره‌مندی از فناوری یادگیری عمیق، اطلاعات به‌دست‌آمده از حسگرها را با اطلاعات موجود در ۲۰ هزار منبع اطلاعاتی مقایسه می‌کند تا عملکرد ماشین را در پاک کردن لباس‌ها تقویت کند و عمر پارچه‌ها را تا ۱۵ درصد افزایش دهد (این اطلاعات مربوط‌ به اطلاعاتی است که ماشین لباسشویی برای بهینه‌سازی نحوه شست‌وشوی لباس‌های مختلف برای دستیابی به بهترین نتیجه ممکن استفاده می‌کند).

همچنین این ماشین لباسشویی جدید که هوشمندترین ماشین لباسشویی ال‌جی است، می‌تواند تی‌شرت‌ها و شلوارهایی را که با یکدیگر ترکیب شده‌اند، تشخیص دهد (لباس‌هایی که با لباس‌های خواب، لباس‌های حساس و سایر انواع پارچه‌ها تفاوت دارند) و در برنامه شستشو از حرکت‌ها، دماها و زمان‌های سفارشی‌سازی شده برای بهینه‌سازی فرآیند شست‌وشو استفاده کند.

این ماشین لباسشویی جدید ویژگی جدیدی تحت عنوان ezDispense دارد که می‌تواند به مصرف‌کنندگان کمک زیادی کند. ماشین لباسشویی جدید ال‌جی با کمک این ویژگی مواد شوینده و نرم‌کننده‌های مایع را متناسب با وزن لباس و در زمان مناسب به لباس‌ها اضافه می‌کند تا بهتر شسته شوند.

در زمان خشک‌کردن لباس نیز دستگاه با بهره‌مندی از ویژگی جدید LG Smart Pairing تنظیمات مناسب خشک‌کردن هر نوع لباس را به‌صورت خودکار برای خشک‌کن ال‌جی سازگار با این فناوری ارسال می‌کند تا لباس‌ها به بهترین شکل ممکن خشک شوند.

lg smart thinq

از دیگر قابلیت‌های ماشین لباسشویی فوق‌هوشمند ال‌جی می‌توان به قابلیت برقراری ارتباط با دستیار مجازی الکسای آمازون با اپلیکیشن موبایل LG ThinQ اشاره کرد. لباسشویی با استفاده از این قابلیت هنگامی‌ که مواد شوینده در حال اتمام است، کاربر را با ارسال نوتیفیکیشن مطلع کند.

همچنین مصرف‌کنندگان می‌توانند سرویس سفارش آنلاین کالای Amazon Dash Replenishment را از طریق اپلیکیشن انتخاب کنند تا مواد از پیش انتخاب‌شده مثل مواد شوینده و نرم‌کننده به‌صورت خودکار برای آنها ارسال شود.

در ضمن در این ماشین لباسشویی از هوش مصنوعی جهت ارائه خدمات به مشتریان و کسب رضایت آن‌ها نیز استفاده شده است. این سرویس مبتنی بر هوش مصنوعی که Proactive Customer Care نام دارد، می‌تواند مشکلات احتمالی قریب‌الوقوع را به کاربران هشدار دهد و در تسریع فرآیند تعمیر دستگاه در مواقع ضروری نیز به آنها کمک می‌کند.

در ضمن این سرویس نکات لازم برای ایجاد بهترین عملکرد ممکن را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

ماشین لباسشویی جدید ال‌جی علاوه بر بهره‌مندی از قابلیت‌های هوش مصنوعی، ویژگی‌های دیگری نیز دارد که به‌صرفه جویی زمان کاربر و تقویت عملکرد دستگاه به نحو احسن کمک می‌کند.

فناوری توربو واش ۳۶۰ از واترجت‌های قدرتمند برای در برگرفتن لباس‌ها از زوایای مختلف استفاده می‌کند و این موضوع باعث می‌شود مواد شوینده کاملاً به بافت لباس نفوذ و آنها را پاک کنند. در ضمن همان‌طور که قبلاً گفتیم این فناوری شست‌وشوی لباس را در کمتر از ۳۰ دقیقه امکان‌پذیر می‌کند (حتی در مواقعی که حجم لباس‌ها زیاد است).

در این ماشین‌لباسشویی چند اسپری سه‌بعدی آب را از پنج جهت متفاوت با قدرت به داخل دیگ وارد می‌کنند تا لکه‌های سخت و قوی به‌ سرعت پاک و شسته شود.

با استفاده از ماشین‌لباسشویی تویین واش‌ال‌جی می‌توان حجم بالایی از لباس‌ها را در دو قسمت بالا و پایین به‌ صورت مجزا و همزمان شست (نمونه‌ای از این ماشین‌لباسشویی در قسمت قبل معرفی شد).

برای استفاده از این ماشین‌لباسشویی به بهترین شکل ممکن، می‌توانید لباس‌های کوچک و کم‌حجم را در قسمت پایین و سایر لباس‌ها را در قسمت بالا قرار دهید.

نظر کاربران در مورد ماشین لباسشویی‌های جدید ال‌جی

فروشنده در حال معرفی ماشین لباسشویی ال جی

در این قسمت برخی از نقاط قوت و ماشین لباسشویی‌های جدید ال‌جی را از دیدگاه کاربران بیان می‌کنیم.

بسیاری از خریداران ایرانی از کیفیت عملکرد ماشین لباسشویی‌های ال‌جی راضی هستند و قابلیت شستشوی سریع و برنامه‌های متعدد و متنوع شست‌وشو را که باعث شده‌اند شستن لباس راحت ‌شود، جزو نقاط مثبت بسیار خوب ماشین لباسشویی می‌دانند.

امکان کنترل دستگاه از راه دور از طریق وای‌فای و با استفاده از گوشی، یکی از نقاط قوت ماشین‌های لباسشویی هوشمند ال‌جی است که استفاده از آن را در خانه‌های هوشمند بسیار مناسب کرده است.

البته ظاهراً ماشین لباسشویی‌های ال‌جی کاملاً بی‌عیب نیستند و نظرات منفی نیز در مورد آنها قابل‌توجه است.

عده‌ای از افراد معتقدند صدا و لرزش ماشین لباسشویی‌ها در دور ۱۴۰۰ خشک‌کن بسیار زیاد و غیر قابل‌ تحمل است. ظاهراً قفل کودک در دستگاه‌های دارای این قابلیت از عمل کردن دکمه مربوط به شروع به کار ماشین و توقف آن جلوگیری نمی‌کند و اگر کودک این دکمه را بزند، فرایند شست ‌و شو متوقف می‌شود.

در ضمن تعدادی از خریداران داخلی و خارجی از خدمات پس از فروش ال‌جی ناراضی هستند و معتقدند نمایندگی‌های رسمی این شرکت از پذیرش معایب مسلم و آشکار ماشین‌های لباسشویی و سایر لوازم خانگی ال‌جی سر باز می‌زنند.

شکایات مربوط به خرابی ناگهانی و معایبی که باعث غیرقابل استفاده شدن ماشین‌های لباسشویی و ظرف‌شویی شده‌اند، نیز کم‌ و بیش به چشم می‌خورند. بررسی نظرات مشتریان مقوله‌ای مفصل است و بیان توضیحات بیشتر در مورد این موضوع در این مقاله نمی‌گنجد.

گارانتی‌ اصالت کالا لباسشویی های ال جی

یکی از موارد مهم در اصالت کالا ، گارانتی رسمی است. گارانتی لباسشویی‌های ال‌جی مانند سایر محصولات شرکت، گارانتی شرکت گلدیران است که خدمات زیر را برای این دستگاه‌ها ارائه می‌دهد:

  • ضمانت ۱۸ ماهه قطعات
  • ضمانت ۱۲۰ ماهه کمپرسور
  • نصب و راه‌اندازی رایگان
  • پذیرش تقاضا برای تعمیر
  • کنترل اعتبار گارانتی دستگاه (در مواردی که در مورد اصلی‌ بودن ضمانت‌نامه تردید دارید)
  • پذیرش درخواست تمدید گارانتی
  • پذیرش درخواست سرویس دوره‌ای
  • ۱۸۰ روز ضمانت کیفیت خدمات
  • پاسخگویی شبانه‌روزی در ۳۶۵ روز سال
  • ارائه خدمات باکیفیت در سراسر ایران
  • نیروی کار متخصص با ۲۰ سال تجربه

البته برای بهره‌مندی از خدمات ذکر شده گلدیران باید درخواست خود را در وب‌سایت رسمی این شرکت و صفحه مربوط به خدمات و پشتیبانی در لینک  آدرس ثبت کنید تا تکنسین‌ها در اسرع وقت با شما تماس بگیرند. شماره تماس بخش خدمات پس از فروش: ۰۲۱۸۴۷۳۳

آدرس دفتر خدمات پس از فروش: تهران، همت غرب، باکری جنوب، اولین دسترسی محلی، خیابان مخابرات کوچه رز، کوچه رضوان، پلاک ۱ .ایمیل: info@goldiran.ir

قیمت لوازم‌ خانگی ال‌جی که دارای گارانتی گلدیران هستند، با محصولات بدون گارانتی یا محصولات دارای گارانتی‌های غیررسمی بسیار فاحش است و حتی در برخی از موارد این اختلاف قیمت به میلیون‌ها تومان می‌رسد. به طور کلی محصولات دارای اصالت کالا قیمت شان بالاتر است.

محصولات ال‌جی با گارانتی‌های غیر رسمی بسیار زیاد دیگری نظیر نوین سرویس و آوا سرویس نیز عرضه می‌شوند. اگرچه هزینه‌های این گارانتی‌های غیررسمی به‌مراتب کمتر از گارانتی گلدیران ایران است؛ اما در مقابل کیفیت خدمات پس از فروش آنها با گلدیران قابل‌مقایسه نیست و حتی ممکن است بسیاری از این شرکت‌ها صوری یا فاقد اعتبار باشند.

در ضمن در صورت خرید محصولات دارای گارانتی گلدیران، در صورت خرابی دستگاه،این شرکت قطعات را به‌ راحتی در اختیار شما قرار می‌دهد؛ اما در صورت خرید محصولی با سایر گارانتی‌ها چنین تضمینی وجود ندارد.

البته از سوی دیگر محصولات دارای گارانتی گلدیران در داخل کشور مونتاژ و تولید می‌شوند و همین موضوع می‌تواند بسیاری از خریداران را دلسرد و مردد کند و حتی ممکن است برخی از خریداران پس از فهمیدن موضوع از خرید این محصولات اجتناب کنند.

از سوی دیگر اختلاف قیمت فاحش بین محصولات ال‌جی دارای گارانتی گلدیران و محصولاتی که با گارانتی‌های غیررسمی عرضه می‌شود و اغلب کره‌ای هستند، باعث شده است مردم بیشتر متمایل به خرید محصولات دارای گارانتی‌های غیررسمی باشند؛ البته مدتی است کیفیت این محصولات با محصولات مونتاژ کره یا به ‌اصطلاح اورجینال، هیچ تفاوتی ندارد و قطعات این محصولات نیز مستقیما از کره وارد می‌شوند.

قیمت ماشین لباسشویی‌های ال‌جی

در پایان با مدل‌های مختلف لباسشویی‌های ال جی موجود در ایران، ویژگی آنها و قیمت آن‌ها آشنا می‌شویم. قیمت‌ها مربوط به تاریخ ۱۳۹۹/۵/۱۷ است.

مدل   وضعیت گارانتی قیمت (تومان)

WM-K702NW ظرفیت ۷ کیلوگرم

گلدیران
۱۸,۰۰۰,۰۰۰
 WM-821NW ظرفیت ۸ کیلوگرم گلدیران ۱۸,۶۰۰,۰۰۰
 WM-845S ظرفیت ۸ کیلوگرم  گلدیران  ۲۳,۹۸۰,۰۰۰
wm-843 ظرفیت ۸ کیلوگرم گلدیران ۲۴,۹۰۰,۰۰۰
WM-721NS ظرفیت ۷ کیلوگرم  گلدیران ۱۸,۳۰۰,۰۰۰
WM-865CW ظرفیت ۸ کیلوگرم گلدیران ۲۶,۲۴۰,۰۰۰
 WM-623SW ظرفیت ۶ کیلوگرم گلدیران ۲۲,۷۰۰,۰۰۰
WM-821 ظرفیت ۸ کیلوگرم گلدیران ۱۶,۸۰۰,۰۰۰
WM-743S ظرفیت ۷ گیلوگرم گلدیران ۱۸,۳۸۰,۰۰۰
WM-M84N ظرفیت ۸ کیلوگرم گلدیران ۲۱,۹۵۰,۰۰۰
 WM-G105S ظرفیت ۱۰ کیلوگرم گلدیران ۳۲,۴۰۰,۰۰۰
WM-721N ظرفیت ۷ کیلوگرم گلدیران ۱۵,۹۶۰,۰۰۰
WM-623 ظرفیت ۶ کیلوگرم گلدیران ۱۵۳,۷۰۰,۰۰۰
WM-G840S ظرفیت ۸ کیلوگرم گلدیران ۳۰,۳۱۰,۰۰۰
WM-621N ظرقیت ۸ کیلوگرم گلدیران ۱۴,۸۴۰,۰۰۰
WM-G128S ظرفیت ۱۲ کیلوگرم گلدیران ۳۹,۷۱۰,۰۰۰
WM-M62N ظرفیت ۶ کیلوگرم گلدیران ۱۴,۸۴۰,۰۰۰
WM-843S ظرفیت ۸ کیلوگرم گلدیران ۲۱,۴۳۰,۰۰۰
WM-K702N ظرفیت ۷ کیلوگرم گلدیران ۱۴,۶۳۰,۰۰۰
۸۴۳S ظرفیت ۸ کیلوگرم گلدیران ۲۱,۴۳۰,۰۰۰
WM-946S ظرفیت ۹ کیلوگرم گلدیران ۲۹,۲۶۰,۰۰۰
WM-M78N ظرفیت ۷ کیلوگرم گلدیران ۱۵,۷۵۰,۰۰۰
WM-K702N ظرفیت ۷ گیلوگرم گلدیران ۱۴,۶۳۰,۰۰۰

سوالات متداول

قیمت ماشین لباسشویی ال جی اصل کره چقدر است؟

قیمت این محصول با توجه به چند المان از جمله ظرفیت و مدل متفاوت است. اما به طور کلی قیمت ماشین لباسشویی ال جی اصل کره بین ۱۴ تا ۲۷ میلیون تومان قیمت دارد.

قابلیت های ماشین لباسشویی ال جی چیست؟

از جمله امکانات ماشین لباسشویی‌های ال جی اصل باید به سرعت چرخش موتور ۱۲۰۰ دور در دقیقه، نمایشگر لمسی، ۱۴ برنامه شست‌و‌شو و ۱۲ گزینه تکمیلی برای شست‌ وشو اشاره کنیم. همچنین دارای  برنامه شستشوی ضدچروک و شست‌و‌شوی سریع Quick 30 نیز هست.

بین ماشین لباسشویی اصل ال جی و تقلبی چه تفاوتی وجود دارد؟

وجود لیبل ها و برچسب های شبیه به اصل بر روی ماشین لباسشویی تقلبی ممکن است هر مشتری را به اشتباه بیندازد. نداشتن خدمات پس از فروش، کیفیت پایین محصول و نداشتن گارانتی از مشکلات ماشین لباسشویی تقلبی است. این مطلب تصلا شما را با روش تشخیص لباسشویی اصل ال جی کره آشنا می کند.

 

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 4.4 / 5. تعداد آرا: 7

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

احمدرضا فرهبد
۱۳۹۹/۰۵/۲۰
احمد رضا فرهبد هستم. از سال ۹۳ تاکنون در حوزه نویسندگی وب فعالیت می کنم و در زمینه های مختلف مقاله نوشتم. عاشق دنیای فناوری های جدید هستم؛ مخصوصا فناوری های صوتی و تصویری. در حال حاضر عضو تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

    تصلا | تصویر صنعت لوازم الکترونیک | ساخت داخل در صنعت لوازم خانگی به کجا رسید؟تحقق ۳۰ درصد از هدف‌گذاری ۱۰ میلیارد دلاری ساخت داخل
    سپتامبر 8, 2020

    […] بخش لوازم خانگی عمق ساخت داخل روی تولیدات یخچال فریز، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و جارو برقی تمرکز داشته است، تصریح کرد: […]

    تصلا | معرفی بهترین مدل دستگاه کهنه شور
    جولای 16, 2021

    […] بیشتر بخوانید: چگونگی تشخیص ماشین لباسشویی ال جی اصل […]

    سلام منم
    آوریل 25, 2023

    سلام از مطالب خوبتون منم با یه وام ماشین لباسشویی ال جی ۹ کیلویی خریدم و نمتونم اصل یا تقلبیش را تشخیص بدم میشه کمکم کنید

لینک کپی شد!