تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

قابلیت‌ها و امکانات ساعت هوشمند اپل واچ ۲ se

اخبار تصلا
ساعت هوشمند se اپل نسخه جدیدی از ساعت‌های هوشمند این برند هستند که به عنوان ساعت‌های هوشمند میان رده اپل شناخته می‌شوند. این برند هم‌زمان با رونمایی از نسخه 6 ساعت‌های هوشمند خود، نمونه‌ای از این سری اپل واچ‌ها را نیز عرضه کرد.

تصلا-ساعت هوشمند se اپل نسخه جدیدی از ساعت‌های هوشمند این برند هستند که به عنوان ساعت‌های هوشمند میان رده اپل شناخته می‌شوند. این برند هم‌زمان با رونمایی از نسخه ۶ ساعت‌های هوشمند خود، نمونه‌ای از این سری اپل واچ‌ها را نیز عرضه کرد.

از آنجایی که ساعت هوشمند اپل واچ سری se برند اپل از جمله تجهیزات هوشمند میان رده برند اپل به حساب می‌آیند قیمت ارزان‌تری نسبت به ساعت‌های هوشمند سری ۶ و سری ۷ دارند. هنوز مشخص نیست که آیا برند اپل قصد دارد در کنار نسخه ۷ اپل واچ‌ها که به زودی به بازار عرضه می‌کند، نسخه جدیدی از ساعت‌های هوشمند سری SE را عرضه کند یا نه ولی در صورت عرضه این ساعت‌های هوشمند به بازار، این ساعت‌ها با عنوان اپل واچ‌ها سری SE2 به بازار عرضه خواهند شد.

برند اپل از زمانی اپل واچ‌های سری ۶ خود را به بازار عرضه کرد، نسخه جدید از این ساعت‌ها را نیز تحت عنوان ساعت‌های هوشمند سری SE این برند به عنوان ساعت‌های هوشمند میان رده به بازار معرفی کرد. اگرچه ظاهر این ساعت‌های هوشمند با سایر ساعت‌های هوشمند اپل از جمله نسخه ۶ این ساعت‌ها تفاوت چندانی ندارد اما از نظر کانفیگ تفاوت‌هایی وجود دارد.

برخی از کارشناسان بر این باورند که با وجود قیمت این ساعت‌های هوشمند و تفاوت نه چندان زیاد با اپل واچ‌های سری ۶ و از این دست، کاربران نباید برای خرید این دستگاه‌ها هزینه پرداخت کنند. اما برند اپل بر این باور است که این سری از ساعت‌های هوشمند اپل برای آن دسته از افرادی تولید شده است که می‌خواهند به یک ساعت هوشمند تمام عیار با قیمت کمتر دسترسی داشته باشند.

به هر حال با توجه به سیاست اپل و گفته‌های مدیر عامل این برند، به نظر می‌رسد نسخه جدیدی از ساعت‌های هوشمند برند اپل نام اپل واچ سری SE2 نیز همراه با عرضه نسخه ۷ ساعت‌های هوشمند برند اپل به بازار عرضه شوند.

از این رو در این مطلب سایت اخبار لوازم خانگی تصلا قصد داریم تا به بررسی شایعات و آنچه انتظار می‌رود روی این نسخه از ساعت‌های هوشمند برند اپل در اختیار کاربران قرار بگرد بپردازیم.

  • نقد و بررسی سریع و مختصر ساعت هوشمند se
  • بررسی قیمت ساعت‌های هوشمند سری SE2 برند اپل
  • امکانات و ویژگی‌های عرضه شده روی اپل واچ‌های نسخه SE2
  • اطلاعات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ساعت هوشمند اپل واچ سری se

بیشتر بخوانید: بررسی انواع اپل واچ /تفاوت اپل واچ با ساعت هوشمند  

ورود ساعت هوشمند se 2 به بازار

با وجود اینکه هنوز شایعات و تصاویر رندر شده زیادی در خصوص ساعت‌های هوشمند اپل سری SE2 در رسانه‌ها منتشر نشده است اما به هر حال حدس و گمان‌هایی در فضای مجازی در خصوص این نسخه از ساعت‌های هوشمند میان رده برند اپل بین مخاطبان و افراد مختلف دست به دست می‌شود که پرداختن به آن‌ها خالی از لطف نیست.

اولین نکته‌ای که در خصوص مشخصات ساعت هوشمند اپل واچ سری se باید در نظر داشته باشیم این است که چون هنوز اطلاعات زیادی از این ساعت‌های هوشمند میان رده منتشر نشده است، انتظار نمی‌رود که در رویداد رونمایی از محصولات جدید اپل که اواسط ماه جاری میلادی یعنی سپتامبر سال ۲۰۲۱ میلادی برگزار می‌شود، صحبتی از این ساعت‌های هوشمند به میان بیاید.

اگر برند اپل رونمایی از نسخه ۷ ساعت‌های هوشمند خود را با تأخیر برگزار کند، انتظار می‌رود که از این ساعت‌های هوشمند نیز در کنار نسخه ۷ اپل واچ‌های خود رونمایی کند.

قیمت ساعت هوشمند اپل واچ سری se

اولین چیزی که ممکن است در رابطه با ساعت هوشمند اپل واچ سری se 2 به ذهن شما خطور کند، قیمت نسخه جدید ساعت‌های هوشمند میان رده برند اپل است.

از آنجایی که به نظر می‌رسد روی این ساعت‌های هوشمند قرار است قابلیت‌هایی مثل اتصال به شبکه LTE ارائه شود و از طرفی صفحه نمایش آن‌ها نیز نسبت به سری قبلی بزرگ‌تر شود و همچنین تغییرات زیادی روی بند این ساعت‌ها اعمال شود، احتمال افزایش قیمت نسبت به نسخه قبلی این ساعت‌ها وجود دارد.

از این رو انتظار داریم این ساعت‌های هوشمند با قیمت حدودی ۲۷۹ دلار به بازار عرضه شوند. اما نمی‌توان در خصوص این قیمت مطمئن بود چون هنوز توسط برند اپل تائید نشده است.

تغییرات ساعت‌های هوشمند اپل سری SE2

اولین تغییری که انتظار می‌رود روی ساعت هوشمند se اعمال شود، استفاده از صفحه نمایش با قابلیت همیشه روشن یا always on است.

با وجود اینکه ساعت‌های هوشمند سری ۶ برند اپل دارای صفحه نمایش همیشه روشن به بازار عرضه کرد، اما اپل واچ‌های سری SE که همراه با این سری از ساعت‌های هوشمند برند اپل به بازار عرضه شدند، فاقد چنین صفحه نمایشی بودند.

به نظر می‌رسد این بار اپل نسخه جدید ساعت‌های هوشمند میان رده خود را با صفحه نمایش همیشه روشن به بازار عرضه کند.

بیشتر بخوانید: کاربرد اپل واچ در تشخیص کرونا  

باتری با طول عمر بالا در اپل واچ سری se

نکته جالبی که در خصوص ساعت های هوشمند اپل سری SE قابل توجه است، طول عمر باتری این دستگاه‌ها است. طول عمر باتری این دستگاه‌ها نسبت به طول عمر باتری در سایر ساعت‌های هوشمند اپل بسیار بهتر و طولانی‌تر است.

طول عمر باتری در این ساعت‌ها در هر بار شارژ چیزی در حدود ۱ روز و نیم است. از طرفی به هیچ عنوان در طول خواب کاربر باتری آن تمام نمی‌شود و این یک قابلت بسیار عالی و خوب روی این ساعت‌های هوشمند است.

انتظار می‌رود که طول عمر باتری در ساعت‌های هوشمند اپل نسخه SE2 نیز تا همین میزان و یا حتی بیشتر باشد. بسیاری از کارشناسان انتظار دارند که طول عمر باتری در نسخه SE2 ساعت‌های اپل واچ از یک روز و نیم به دو روز ارتقا یابد.

بیشتر بخوانید: آشنایی با انواع اپل واچ از سری ۱ – ۶ 

عرضه ساعت‌های هوشمند اپل واچ سری SE 2 با قیمت مناسب‌تر

اگرچه از ساعت هوشمند اپل واچ SE به عنوان ساعت‌های میان رده با قیمت ارزان یاد می‌شود اما قیمت آن‌ها نسبت به ساعت‌های هوشمند سری ۳ برند اپل که تولید آن‌ها همچنان ادامه دارد، بسیار بیشتر است. از این رو انتظار می‌رود که قیمت این ساعت‌های هوشمند برند اپل به نحوی تعیین شود تا بتوان از آن‌ها به عنوان ارزان‌ترین ساعت‌های هوشمند برند اپل استفاده کرد.

تنوع رنگ‌های متنوع اپل واچ se

ساعت هوشمند se 2 در حال حاضر فقط در رنگ‌های طلایی، نقره‌ای و طوسی فضایی به بازار عرضه می‌شوند. در واقع تنوع رنگی این ساعت‌ها نسبت به اپل واچ‌های سری ۶ و سری ۳ که هنوز تولید آن‌ها ادامه دارد، محدود است.

از این انتظار می‌رود برند اپل ساعت‌های هوشمند اپل واچ سری Se 2 را در رنگ‌های متنوع‌تری تولید و بازار عرضه کند.

از آنجایی که قرار است اپل واچ‌های سری ۷ در رنگ‌های قرمز و سبز هفت رنگ نیز تولید شوند، به نظر می‌رسد اپل رنگ‌های بیشتری را برای بدنه ساعت‌های هوشمند سری SE2 خود استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اندازه گیری قند خون با ساعت هوشمند سامسونگ و اپل  

تعبیه سنسور اندازه‌گیری اکسیژن خون

روی ساعت‌های هوشمند اپل سری ۶ در کنار ارائه صفحه نمایش همیشه روشن، سنسور اندازه‌گیری اکسیژن خون نیز ارائه شد.

اما ساعت هوشمند اپل واچ se فاقد این سنسورها بودند. انتظار داریم برند اپل روی ساعت‌های هوشمند سری SE2 این قابلیت را اضافه کند و کاربران نه تنها به صفحه نمایش همیشه روشن روی این ساعت‌های خود دسترسی داشته باشند بلکه امکان اندازه‌گیری میزان اکسیژن خون را با استفاده از این گجت‌های پوشیدنی داشته باشند.

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

سمیه شماعی زاده هستم. کارشناسی ارشد هوش مصنوعی و زبانشناسی رایانشی، عاشق دنیای فناوری و اطلاعات! از حدود 5 سال پیش کار تولید محتوا رو شروع کردم و در حال حاضر عضو گروه تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!