تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

ماشین لباسشویی کرال خوبه؟ (راهنمای خرید)

راهنمای خرید
ماشین لباسشویی را باید یکی از پرکاربردترین وسایل در زندگی‌های مدرن امروزی دانست. بنابراین خرید آن همیشه نیازمند دقت زیادی بوده است اما این روزها با توجه به شرایط اقتصادی کشور که روز به روز بر قیمت لوازم خانگی و وسایل الکترونیکی افزوده می‌شود؛ این دقت چند برابر هم شده است.

ماشین لباسشویی کرال خوبه و ارزش خرید دارد؟ اگر به دنبال یک ماشین لباسشویی با قیمت مناسب و کیفیت خوب می‌گردید، ماشین لباسشویی کرال یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار، با این ویژگی‌ها است. کرال درواقع برندی است که محصولاتش در کارخانه پاکشوما مونتاژ می‌شود اما خود این قطعات کره‌ای هستند.

تصلا- از آنجایی که کشور کره خود را در زمینه تولید لوازم خانگی به همه جهان ثابت کرده و ایرانیان نیز بسیار به برندهای کره‌ای اعتماد دارند، این لباسشویی توانسته جایگاه خوبی در بازار پیدا کند و با با برندهای مطرح دنیا وارد رقابت شود. اگرچه ممکن هنوز نام ماشین لباسشویی کرال برای بسیاری از افراد آشنا نباشد اما باز هم طرفداران خودش را در بازار پیدا کرده است. در این مطلب سایت اخبار لوازم خانگی تصلا قصد داریم ماشین لباسشویی کرال که محبوبیت زیادی در بازار پیدا کرده است را به شما معرفی کنیم.

یکی از رایج‌ترین سوالاتی که در فضای مجازی درباره این محصول وجود دارد این است که ” ماشین لباسشویی کرال خوبه؟ ” برای پاسخ به این سوال باید مسیری نسبتا طولانی را رفت و سیر و تا پیاز این محصول را بررسی کرد.

ما در این مطلب قصد داریم همین کار را انجام دهیم و همه چیز را درباره این ماشین لباسشویی بررسی کنیم. قطعا این وسیله هم مانند هر نمونه دیگری معایب و مزایایی دارد و در نهایت شما باید پس از بررسی همه این معایب و مزایا و قرار دادنشان کنار اولیت‌هایتان به این نتیجه برسید که آیا ماشین لباسشویی کرال برای شما مناسب است یا نه. در نهایت این شمایید که باید به این سوال پاسخ دهید.

در مطلب همه چیز درباره خرید ماشین لباسشویی کرال قصد داریم این مزایا و معایب و همچنین اطلاعات مهم دیگر درباره این وسیله را بررسی کنیم. اگر قصد خرید لباسشویی را دارید، با این راهنمای خرید ماشین لباسشویی کرال همراه وبسایت تصلا باشید.

ماشین لباسشویی کرال خوبه؟

شرکت کرال یک شرکت کره‌ایست که به دلیل کیفیت بالای محصولات و قیمت مناسبش طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا از جمله ایران به پیدا کرده است. جدا از کیفیت بالا و قیمت مناسب یکی دیگر از دلایلی که کرال را بین مصرف کنندگان و خریداران لوازم خانگی محبوب کرده، خدمات پس از فروشی است که به مشتریان خود ارائه می‌کند.

همانطور که ذکر شد ماشین لباسشویی کرال یک برند کره‌ایست اما در کارخانه پاکشوما مونتاژ می‌شود. این لباسشویی را در مدل‌های متنوع و همچنین زنگ‌بندی سفید، نقره‌ای و مشکی تولید می‌کنند.

رنگ نقره‌ای معمولا درب استیل و رنگ سفید معمولا درب پلاستیکی دارد. برای نصب لباسشویی کرال، هیچگونه هزینه‌ای به جز هزینه نصب از شما دریافت نمی‌شود. اما برای اینکه بتوانید از ضمانت نامه این وسیله استفاده کنید، باید حتما از نمایندگی بخواهید که آن را برایتان نصب کند.

اگرچه مدل‌های لباسشویی کرال متنوع است اما همه آنها درب رو به جلو و سرعت چرخش هزار و ۲۰۰ دور در دقیقه و یا حتی بیشتر را دارند. همچنین در اکثر این مدل‌ها از صفحه نمایش LED استفاده شده است.

یکی دیگر از ویژگی‌های کرال این است که پرچسب انرژی آن معمولا A را نشان می‌دهد و این ویژگی بسیار مثبتی محسوب می‌شود زیرا امروز توجه به اینکه هر وسیله چه میزان انرژی مصرف می‌کند، یکی از اولویت‌هاست.

ماشین لباسشویی کرال امکانات بسیار بالایی دارد که اگر این امکانات را با قیمت این وسیله مقاسه کنید، می‌توانید از واژه به صرفه برای آن استفاده نمایید. البته کار با ماشین لباسشویی کرال ممکن است کمی پیچیده باشد بنابراین، قبل از استفاده حتما دفترچه راهنمای آن را به دقت بخوانید.

بسیاری از مدل‌های لباسشویی کرال به صورت اینورتر هستند. به این معنا که صرفه‌جویی قابل توجهی در دارند. به طور کلی وسیله‌ای مانند لباسشویی مصرف برق بالایی دارد و درواقع لباسشویی کرال اینورتر کمک می‌کند این میزان مصرف انرژی به حداقل برسد. بنابراین این ویژگی را باید یکی از مهم‌ترین و مثبت‌ترین ویژگی‌های ماشین لباسشویی کرال دانست.

بیشتر بخوانید: چگونگی تشخیص ماشین لباسشویی ال جی اصل

انواع مدل های ماشین لباسشویی کرال

همانطور که بالاتر هم ذکر شرکت کرال مدل‌های متنوعی از ماشین لباسشویی وارد بازار کرده است که هر کدام ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند. در ادامه به صورت مختصر برخی از مهم‌ترین و محبوب‌ترین این مدل‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

ماشین لباسشویی کرال مدل TFW-49403

این مدل دارای ظرفیت ۹ کیلویی است و ۱۶ برنامه برای شستشو دارد. موتور این وسیله دارای قدرت ۱۴۰۰ دور چرخش در دقیقه است و در آن از اینورتر دیجیتال BLDC استفاده شده که هم بازدهی را بالا می‌برد و هم مصرف انرژی را تا حد زیادی پایین می‌آورد.

این مدل لباسشویی برای ورودی آب گرم و سرد دریچه جداگانه دارد و بنابراین زمانی که لازم بود لباسی را با آب بسیار گرم یا آب سرد بشویید می‌توانید درجه حرارت را همانطور که می‌خواهید تنظیم کنید.

صفحه نمایشگر مدل TFW-49403  از نووع ال ای دی است و بنابراین به راحتی می‌توانید برنامه‌های شستشو، زمان باقی مانده و اطلاعات دیگر را روی آن ببینید. از دیگر مقابلیت‌های مهم این لباسشویی می‌توان به شروع برنامه شستشو با تاخیر و همچنین قابلیت اضافه کردن لباس اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین مدل دستگاه کهنه‌شور

ماشین لباسشویی Coral مدل WF1292

یکی دیگر از مدل‌های محبوب ماشین لباسشویی کرال مدل WF1292 نام دارد. این مدل ۹ کیلو ظرفیت دارد و از نظر ظاهری یکی از زیباترین مدل‌های کرال محسوب می‌شود. پهنای ۶۰۰ میلی‌متر، عمق ۵۶۵ میلی‌متر و ارتفاع ۸۵۵ میلی‌متر اندازه‌هایی است که در طراحی این ماشیین لباسشویی به کار گرفته شده است.

درب این مدل که در جلوی آن قرار دارد، ۱۸۰ درجه باز می‌شود و این می‌تواند گره‌گشای ورود و خروج حجم زیاد لباس باشد. اگر در یک خانواده پر جمعیت زندگی می‌کنید؛ مدل WF1292 انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

این مدل از ماشین لباسشویی کرال، ۱۵ مدل برنامه شستشو دارد که این دست شما را در انتخاب برنامه مناسب برای هر جنس لباسی آزاد می‌گذارد. سرعت چرخش موتور در این دل هزار و ۲۰۰ دور در دقیقه است. مدل WF1292 این امکان را دارد که در هر زمانی که بخواهید بتوانید لباس به ماشین اضافه کنید.

از دیگر ویژگی‌های این مدل می‌توان به ورودی جداگانه آب سرد و گرم، قابلیات قفل کودک و کم صدا بودن، دیگ الماسه، سیستم شستشوی شش مرحله‌ای دستی، تکنولوژی موتور بدون ذغال، سنسور تنظیم وزن و سیستم اسپری آب اشاره کرد.

لباسشویی کرال مدل  MFW 27201

این ماشین لباسشویی با ظرفیت هفت کیلویی، یکی دیگر از گزینه‌های محبوب شرکت کرال است که بیشتر خانواده‌های کم جمعت به سراغ آن می‌روند. سرعت چرخش موتور آن در هر دقیقه هزار و ۲۰۰ دور است. صفحه نمایشگر آن ال ای دی است و دربش به صورت ۱۸۰ درجه از جلو باز می‌شود.

یکی از انتقادهایی که به این مدل می‌شود صدای بلند آن است اما کیفیت عالی در تمیز کردن لباس‌ها این نقص را تا حدی می‌پوشاند. از دیگر ویژگی های مدل  MFW 27201می‌توان به قابلیت شستشوی سریع، قابلیت شستشوی لباس‌های زیر، قابلیت شستشوی دیگ، قابلیت شستشوی لباس‌های پشمی، قابلیت متوقف کردن و راه‌اندازی دوباره حین شستشو، سیستم بالانس اتوماتیک، سیستم هوشمند کنترل کف، برنامه خشک کن مجزا و… اشاره کرد.

ماشین لباسشویی Coral مدل WF-14911

این مدل نیز ۹ کیلوگرم ظرفیت دارد و ۱۶ برنامه شستشو برای آن طراحی شده است. از دیگر ویژگی‌های این مدل می‌توان به صفحه نمایشگر بزرگ از نوع ال ای دی همراه با شش کلید اختیاری اشاره کرد. این مدل از ماشین لباسشوی کرال دارای برنامه شستشوی سریع است که می‌تواند تمام فرایند شستشو را در ۱۵ دقیقه انجام دهد.

این برنامه سه مرحله شستشو، آبکشی و خشک کن را شامل می‌شود. این لباسشویی برنامه شستشوی اتوماتیک نیز دارد که در آن لباسشویی با توجه به میزان لباس‌ها زمان مورد نیاز برای شستشو را مشخص می‌کند. همچنین این امکان وجود دارد که برنامه شستشوی مورد علاقتان را ذخیره کرده و همیشه از آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین مدل ماشین‌های لباسشویی داخلی و خارجی

مزایا و معایب ماشین لباسشویی کرال

ماشین لباسشویی کرال نیز مانند هر وسیله دیگری مزایا و معایب خود را دارد. اگرچه به نظر می‌رسد معایب ماشین لباسشویی کرال کمتر از مزایای آن باشد و به همین دلیل هم هست که به سرعت نظر مصرف کنندگان را به خود جلب کرده است. با این وجود در ادامه لیستی از مزایا و معایب این ماشین لباسشویی ارائه خواهیم داد تا با کمک آن بتوانید انتخاب درست‌تری داشته باشید. با ما همراه باشید.

مزایای ماشین لباسشویی کرال به شرح زیر است:

  • مصرف انرژی کمی دارید
  • دارای ظاهری زیباست
  • نسبت به کیفیتش از قیمت مناسبی برخوردار است
  • برنامه‌های شستشوی متنوعی دارد
  • معمولا در مدل‌های مختلف آن ورودی آب سرد و گرم جداست
  • در اکثر مدل‌های آن از صفحه نمایشگر ال سی دی استفاده شده است
  • دارای خدمات پس از فروش است
  • مدل‌های آن دارای ظرفیت‌های مختلف است

معایب ماشین لباسشویی کرال به شرح زیر است:

  • در برخی از مدل‌ها نسبتا پر سر و صداست
  • دستور استفاده از برنامه‌های شستشوی آن کمی پیچیده است
  • آپشن جداگانه بخارشو ندارد
  • ممکن است در طول کار با آن با اخطارهایی رو به رو شوید که البته همگی قابل حل هستند
  • برخی از کدهای اخطار به صورت مستقیم در صفحه نمایش نشان داده نمی‌شود و باید از طریف علائم دیگر متوجه آنها شد.

بیشتر بخوانید: بهترین ماشین لباسشویی ال جی چه ویژگی‌های دارد؟

چیزهایی که باید درباره ماشین لباسشویی کرال بدانید

  •  لباسشویی کرال در همه مدل‌هایش روی برنامه‌های شستشوی مختلف تاکید دارد. بنابراین اگر دوست ندارید لباس‌هایتان هنگام شستشو آسیب ببیند شما هم باید به این برنامه‌های شستشو دقت کنید.
  • نوع و میزان شوینده‌ای که قصد دارید برای شستشوی لباس‌هایتان در ماشین لباسشویی کرال از آن استفاده کنید با نوع و میزان لباس ارتباط مستقیم دارد. دقت به این موضوع می‌تواند عمر لباس‌هایتان را افزایش دهد.
  • قبل از اینکه برای اولین بار ماشین لباسشویی کرال را روشن کنید، مطمئن شوید که اتصالات مربوط به آب و برق به درستی انجام شده است. سپس یک بار بدون اینکه لباسی داخل ماشین بیاندازید، آن را روشن کنید تا تمام غرد و غبار و ذرات باقی مانده از تولید پاک شود.
  • مدل‌های مختلف ماشین لباسشویی کرال دارای سیستم صوتی بیزر هستند که به هیچ عنوان قطع نمی‌شود و هنگام بروز مشکل به صدا در می‌آید.
  • در نهایت اینکه لازم است ماشین لباسشویی کرال را هر چند وقت یک بار تمیز کنید. تا هیچگونه مشکلی برای دستگاه یا لباس‌های شما پیش نیاید.

بیشتر بخوانید: کدام ماشین لباسشویی دوقلو خارجی ارزش خرید دارد؟

کلام آخر

در مطب همه چیز درباره خرید ماشین لباسشویی کرال هر آنچه را که لازم بود قبل از خرید این وسیله بدانید بیان کردیم حالا اطلاعات کافی برای مقایسه و انتخاب در اختیار دارید. کرال یک برند کره‌ای است که قطعات آن در ایران به واسطه شرکت پاکشوما مونتاژ می‌شود. این برند قیمت مناسبی دارد و جدا از آن برای مونتاژ آن دست کارگران ایرانی در کار است.

بنابراین بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند به جای اینکه به سراغ برندهای شناخته شده خارجی بروند، کرال را انتخاب کنند. از آنجایی که مزایای این این برند زیاد است این انتخاب منطقی به نظر می‌رسد.

ماشین لباسشویی کرال دارای تنوع رنگ و مدل و حجم است بنابراین دست مصرف کننده را در انتخاب چیزی که می‌خواهد باز می‌گذارد. این را باید یکی دیگر از دلایل محبوبت این برند در میان ایرانیان دانست. همانطور که بالاتر ذکر شد.

شاید در ابتدای عمر کار با این ماشین لباسشویی کمی سخت به نظر برسد بنابراین اگر نتوانستید کمک لازم از دفترچه راهنمای آن را بگیرید حتما سری هم به مطلب طرز استفاده از ماشین لباسشویی کرال بزنید.

اگر نکته دیگری درباره این محصول وجود دارد که در این نوشته بدان اشاره نشد، حتما آن را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید . همچنین اگر تجربه استفاده از این ماشین لباسشویی را دارید این تجربه را با دیگر مصرف کنندگان مطرح کنید تا آنها نیز از آن استفاده کنند. امید است این مطلب برایتان مفید بوده باشد و بتوانید از آن استفاده کنید.

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 3.1 / 5. تعداد آرا: 14

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

نرگس صابری
۱۴۰۰/۰۶/۲۸
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!