تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

راهنمای خرید پرفروش‌ترین چرخ گوشت

پرفروش ترین چرخ گوشت و بهترین مارک در بازار

راهنمای خرید
پرفروش ترین چرخ گوشت از چه مارکی است؟ گوشت چرخ کرده از مواد خوراکی کاربردی محسوب می‌شود که در تهیه غذاهای مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. شاید خرید چرخ گوشت برای جهیزیه یک تازه‌عروس، چندان ضرورتی نداشته باشد. با این حال حضور این وسیله در آشپزخانه مزایایی نیز خواهد داشت.

پرفروش ترین چرخ گوشت از چه مارکی است؟ گوشت چرخ کرده از مواد خوراکی کاربردی محسوب می‌شود که در تهیه غذاهای مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. شاید خرید چرخ گوشت برای جهیزیه یک تازه‌عروس، چندان ضرورتی نداشته باشد. با این حال حضور این وسیله در آشپزخانه مزایایی نیز خواهد داشت.

تصلا- مهمترین ویژگی چرخ گوشت، چرخ کردن تکه‌های گوشت در اندازه‌های مختلف است. همچنین بسیاری از محصولات جدید به قابلیت‌های سوسیس ساز و کباب ساز نیز مجهز شده‌اند. با استفاده از چرخ گوشت شما می‌توانید از بهداشتی بودن فرایند چرخ شدن گوشت اطمینان کامل داشته باشید.

آنچه در ادامه سایت اخبار لوازم خانگی می‌خوانید:

  • برای خرید چرخ گوشت به چه نکاتی توجه کنیم؟
  • بهترین مارک چرخ گوشت ایرانی
  • بهترین مارک چرخ گوشت خارجی
  • قیمت بهترین مارک چرخ گوشت

نکات مهم برای خرید چرخ گوشت

  • اولین نکته در خرید چرخ گوشت توجه به توان مصرفی دستگاه است. معمولا دستگاه‌های پرقدرت از توان مصرفی بالایی برخوردار هستند.
  • جنس تیغه‌ها و قابلیت ضدزنگ بودن آن‌ها. فولاد بهترین نوع متریال برای تیغه‌های چرخ گوشت است.
  • قابلیت چرخش معکوس. این قابلیت در بهتر چرخ شدن گوشت و جدا شدن آن از تیغه‌ها نقش مهمی دارد.
  • تعداد متنوع دیسک و رنده جهت چرخ کردن گوشت و خرد کردن میوه و سبزی.
  • پایه ضد لغزش
  • سرعت موتور در میزان خروجی دستگاه

بهترین مارک چرخ گوشت ایرانی

یکی از بهترین برندهای ایرانی در صنعت تولید لوازم خانگی، پارس خزر است که در ادامه به معرفی پرفروش ترین چرخ گوشت این برند می‌پردازیم.

چرخ گوشت پارس خزر مدل بوفالو ۲۰۲۰

چرخ گوشت پارس خزر مدل بوفالو 2020

این چرخ گوشت از برند معتبر پارس خزر در سایت‌های اینترنتی، نظر درصد زیادی از کاربران را به خود جلب کرده است. این محصول در سه رنگ سفید، مشکی و نقره‌ای طراحی شده و جنس بدنه اصلی آن از پلاستیک است. تیغه‌های به کار رفته در این چرخ گوشت نیز از جنس فولاد هستند.

پرفروش ترین چرخ گوشت ایرانی هزار وات توان مصرفی داشته و دهانه ورودی آن به منظور وارد کردن گوشت حدود ۴٫۵ سانتی‌متر است. شما می‌توانید از قابلیت سوسیس ساز این چرخ گوشت نیز استفاده کنید. از دیگر قابلیت‌های این محصول نیز باید به کلید دوربرگردان موتور اشاره کنیم. سرعت موتور برای چرخ کردن گوشت نیز برابر با ۱۲۰۰ گرم در دقیقه است.

قیمت تقریبی چرخ گوشت پارس خزر مدل بوفالو بین ۲،۴۰۰،۰۰۰ تا ۲،۹۰۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

بیشتر بخوانید: نکاتی که در خرید تخته گوشت باید بدانیم

چرخ گوشت پارس خزر مدل MG-1600P

چرخ گوشت پارس خزر مدل 1600

این محصول در چهار رنگ سفید، طوسی، مشکی و نقره‌ای تولید شده است. این مدل نیز همچون مدل بوفالو هزار وات توان مصرفی داشته و به قابلیت سوسیس ساز نیز مجهز شده است. به کمک این قابلیت شما می‌توانید گوشت را به شکل سوسیس آماده کرده و استفاده کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های این محصول سیستم چرخش معکوس است.

پایه‌های ضد لغزش باعث می‌شوند تا دستگاه هنگام کار کردن حرکت نکرده و لرزش نداشته باشد. این چرخ گوشت از برند پارس خزر نیز به این ویژگی مجهز شده است. جنس تیغه‌ها نیز از فولاد بوده و هزار وات توان مصرفی دارد.

این محصول به عنوان یکی از پرفروش ترین چرخ گوشت با قیمتی متغیر از ۱،۹۲۰،۰۰۰ تا ۲،۱۸۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

بیشتر بخوانید: سرویس کفگیر ملاقه چی بخریم؟

چرخ گوشت پارس خزر مدل MG-1400R

چرخ گوشت پارس خزر مدل 1400

تنوع محصول در برند پارس خزر، یکی از دلایل محبوبیت این برند بین مردم است. با توجه به اوضاع اقتصادی بسیاری از مردم توانایی خرید محصولات خارجی را ندارند. به همین جهت بهترین گزینه به منظور تهیه محصولی باکیفیت، برندهای ایرانی مانند پارس خزر هستند.

یکی دیگر از مدل‌های چرخ گوشت پارس خزر MG-1400R است که در سه رنگ سفید، طوسی و نقره‌ای تولید شده است. توان مصرفی این محصول نسبت به دو محصول پیشین کمتر بوده و تا ۷۰۰ وات توان دارد. شما در این چرخ گوشت نیز قابلیت چرخش معکوس موتور و سوسیس ساز را مشاهده خواهید کرد.

قیمت این محصول از ۱،۷۰۰،۰۰۰ تا ۲،۰۵۶،۰۰۰ تومان متغیر است. توجه داشته باشید که قیمت محصولات پارس خزر با توجه به رنگ محصول تغییر می‌کند.

بیشتر بخوانید: معرفی سرویس آشپزخانه لیمون

بهترین مارک چرخ گوشت خارجی

پرفروش ترین چرخ گوشت خارجی در بازار ایران هم عبارتند از:

چرخ گوشت پاناسونیک مدل MK-2500

چرخ گوشت پاناسونیک مدل 2500

این مدل از چرخ گوشت پاناسونیک، پرفروش‌ترین چرخ گوشت از این برند محسوب می‌شود. این محصول در دو رنگ سفید و مشکی طراحی شده است. این چرخ گوشت با ظاهری زیبا حدود ۲۵۰۰ وات توان مصرفی داشته و پایه‌های آن به صورت ضد لغزش طراحی شده است.

  • جنس تیغه از فولاد ضدزنگ
  • مجهز به سیستم چرخش معکوس موتور
  • مجهز به سیستم قطع کننده اتوماتیک
  • قابلیت سوسیس ساز و کباب ساز
  • دارای دو پنجره فولادی مخصوص چرخ کردن سبزی و گوشت

این چرخ گوشت از برند پاناسونیک با قیمتی متغیر از ۲،۲۰۰،۰۰۰ تا ۲،۷۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است. قیمت رنگ مشکی از این محصول نسبت به رنگ سفید آن بیشتر است.

بیشتر بخوانید: هر آنچه درباره دستگاه آسیاب قهوه نمی دانید!

چرخ گوشت پاناسونیک مدل MK-ZJ3500

چرخ گوشت پاناسونیک مدل 3500

معمولا بیشتر افراد برای خرید بعضی از لوازم آشپزخانه مانند چرخ گوشت، هزینه زیادی کنار نمی‌گذارند. با این حال برخی از بانوان نیز هستند که نسبت به قابلیت‌های تمام لوازم آشپزخانه حساسیت بیشتری دارند. یکی از محصولات پاناسونیک که نسبت به برندهای پیشین قیمت بالاتری دارد، چرخ گوشت مدل MK-ZJ3500 است. این محصول در دو رنگ مشکی مات و مشکی براق تولید شده است.

شاخص‌ترین ویژگی این محصول قدرت موتور آن است که تا ۳۵۰۰ وات توان مصرفی دارد. با استفاده از دیسک‌های متفاوت این چرخ گوشت، شما می‌توانید تکه‌های گوشت را در سه سایز ریز، متوسط و درشت چرخ کنید. هر سه این دیسک‌ها از جنس استیل ضدزنگ هستند.

یکی دیگر از ویژگی‌های این محصول، در نظر گرفتن قطعه‌ای مخصوص جهت تمیز کردن دیسک‌ها است. به کمک این ویژگی دیگر نیازی به صرف زمان طولانی جهت تمیز کردن قطعات داخلی چرخ گوشت نخواهید داشت. همچنین باید به دو حالت سرعت، سیستم چرخش معکوس و قابلیت سوسیس ساز و کباب ساز نیز اشاره کنیم.

قیمت این چرخ گوشت پرقدرت بین ۷،۷۰۰،۰۰۰ تا ۱۰،۴۰۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

 

بیشتر بخوانید: کاربردی‌ترین مدل چای ساز تفال کدام است؟+ قیمت

چرخ گوشت گاستروبک مدل ۴۱۴۰۸

چرخ گوشت گاستروبک مدل 41408

  • تولید در دو رنگ نقره‌ای و استیل
  • توان مصرفی ۲۰۰۰ وات
  • جنس بدنه از آلومینیوم
  • مجهز به سیستم چرخش معکوس
  • تیغه‌ها از جنس استیل ضدزنگ
  • دارای قابلیت سوسیس ساز و کباب ساز

قیمت این محصول از ۷،۲۰۰،۰۰۰ تا ۱۰،۸۷۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

چرخ گوشت بوش مدل MFW 68680

چرخ گوشت بوش مدل 68680

این چرخ گوشت از برند بوش در تک رنگ استیل طراحی شده و دارای موتوری قدرتمند با ۲۲۰۰ توان مصرفی است. جنس بدنه این محصول ترکیبی از پلاستیک و استیل است. همچنین پنجره‌های آن نیز در سه سایز ریز، متوسط و درشت از جنس استیل ضدزنگ طراحی شده‌اند. عملکرد چرخش معکوس و قابلیت سوسیس ساز نیز از دیگر ویژگی‌های این محصول هستند.

همچنین با توجه به قابلیت‌های این محصول شما می‌توانید برای خرد کردن و چرخ کردن میوه و سبزی نیز از آن استفاده کنید.

این چرخ گوشت با قیمتی متغیر از ۶،۳۰۰،۰۰۰ تا ۶،۶۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

چرخ گوشت مولینکس مدل MM66

چرخ گوشت مولینکس مدل 66

این محصول ۲۰۰۰ وات توان مصرفی داشته و به ۵ سری جهت رنده کردن مواد خوراکی مختلف مجهز شده است. با استفاده از این پنج شبکه استیل می‌توانید مواد خوراکی را به صورت ورقه شده، خلال، رنده شده و… آماده کنید. جنس بدنه این چرخ گوشت از پلاستیک مقاوم و باکیفیت است.

همچنین ۲ پنجره مخصوص در دو سایز ریز و درشت نیز برای چرخ کردن گوشت به این دستگاه اضافه شده است. در آخر نیز باید به قابلیت‌های سوسیس ساز و سیستم چرخش معکوس نیز اشاره کنیم.

قیمت این چرخ گوشت از ۵،۵۰۰،۰۰۰ تا ۶،۶۹۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

چرخ گوشت مولینکس مدل ME546810

چرخ گوشت مولینکس مدل 546810

  • توان مصرفی ۲۲۰۰ وات
  • جنس تیغه از استیل ضدزنگ
  • مجهز به پایه ضد لغزش
  • قابلیت سوسیس ساز و کباب ساز
  • دارای سه پنجره در سایزهای مختلف جهت چرخ کردن گوشت

قیمت تقریبی این محصول ۶،۲۰۰،۰۰۰ تومان است.

چرخ گوشت فیلیپس مدل HR2713

چرخ گوشت فیلیپس مدل 2713

چرخ گوشت فیلیپس در تک رنگ سفید طراحی شده و تا ۱۶۰۰ وات توان مصرفی دارد. جنس تیغه‌های این محصول از فولاد ضدزنگ بوده و در دو سایز ۵ و ۸ میلی‌متری طراحی شده‌اند. همچنین این دستگاه دارای دو قیف مخصوص سوسیس ساز در دو سایز مختلف است.

از دیگر ویژگی‌های چرخ گوشت فیلیپس باید به سه رنده فلزی به شکل استوانه در سه حالت ریز، درشت و ورقه‌ای اشاره کنیم. این استوانه‌های فلزی مخصوص خرد کردن میوه و سبزی طراحی شده است. برای تمیز کردن دیسک‌های چرخ گوشت نیز می‌توانید از ابزار مخصوص موجود در اقلام جانبی دستگاه استفاده کنید.

قیمت این محصول از ۳،۶۰۰،۰۰۰ تا ۴،۲۰۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

چرخ گوشت تکنو مدل TE-504

چرخ گوشت تکنو مدل 504

صفحه نمایشگر دیجیتال از ویژگی‌های ظاهری این چرخ گوشت است. جنس بدنه و تیغه‌های این محصول از برند تکنو از استیل ضدزنگ بوده و تا ۱۸۰۰ وات توان مصرفی دارد. برای چرخ کردن گوشت می‌توانید از سه شبکه فولادی آن در سه حالت مختلف استفاده کنید. قابلیت سوسیس ساز نیز از دیگر ویژگی‌های این محصول است.

چرخ گوشت تکنو با قیمتی متغیر از ۱،۸۸۰،۰۰۰ تا ۲،۱۲۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

چرخ گوشت گوسونیک مدل GMG-744

چرخ گوشت گوسونیک مدل 744

  • ۱۸۰۰ وات توان مصرفی
  • جنس تیغه از استیل ضدزنگ
  • مجهز به سیستم چرخش معکوس
  • مجهز به سه تیغه جهت چرخ کردن گوشت به صورت ریز، معمولی و سوسیس ساز
  • دارای درپوش فلزی در قسمت سینی

قیمت این محصول ۱،۹۰۰،۰۰۰ تومان است.

چرخ گوشت کنوود مدل MG510

چرخ گوشت کنوود مدل 510

چرخ گوشت کنوود در دو رنگ استیل و سفید تولید شده و تمام قطعات آن از جنس استیل ضدزنگ هستند. این دستگاه از توان مصرفی کمی برابر با ۴۵۰ وات برخوردار است. سه پنجره فولادی این محصول در سه سایز ریز، متوسط و درشت برای چرخ کردن گوشت در اندازه‌های مختلف طراحی شده است.

سری‌های مخصوص سوسیس ساز نیز در دو سایز مختلف در نظر گرفته شده است. این محصول نیز به یک درپوش فلزی جهت جلوگیری از ورود گرد و غبار به سینی و گلویی مجهز شده است.

قیمت تقریبی این محصول از برند کنوود حدود ۳،۸۰۰،۰۰۰ تومان است.

چرخ گوشت تولیپس مدل MK-2000

چرخ گوشت تولیپس مدل 2000

رنگ مشکی چرخ گوشت تولیپس جذابیت ظاهری آن را دو برابر کرده است. این محصول در دو رنگ مشکی مات و مشکی براق طراحی شده که قیمت رنگ براق آن نسبت به رنگ مات بیشتر است. تولیپس تا ۲۰۰۰ وات توان مصرفی داشته و به سیستم چرخش معکوس مجهز شده است. تیغه‌های این محصول از جنس فولاد ضدزنگ بوده و به سیستم قطع اتوماتیک نیز مجهز شده است.

این چرخ گوشت دارای دو پنجره فولادی مخصوص چرخ کردن گوشت و خرد کردن سبزی است. همچنین شما می‌توانید از قابلیت‌های کباب ساز و سوسیس ساز نیز استفاده کنید.

قیمت این چرخ گوشت از برند تولیپس از ۱،۸۹۰،۰۰۰ تا ۱،۹۹۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

چرخ گوشت فلر مدل MG 333

چرخ گوشت فلر مدل 333

  • ۵۰۰ وات توان مصرفی
  • جنس تیغه‌ها از فولاد ضدزنگ
  • دارای ۳ پنجره مخصوص چرخ کردن گوشت، کباب ساز و سوسیس ساز
  • سیستم چرخش معکوس
  • طراحی شده در دو رنگ سفید و مشکی

قیمت تقریبی این محصول بین ۲،۸۰۰،۰۰۰ تا ۲،۹۵۰،۰۰۰ تومان است.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

WhatsApp Image 2020-11-13 at 11.16.28
مرضیه محمدی
۱۴۰۰/۰۷/۰۸
مرضیه محمدی هستم. از سال 96 مشغول نوشتن و تولید محتوا هستم. در حال حاضر افتخار همکاری با مجموعه تصلا در بخش تحریریه را دارم. مطالبی که من تهیه می کنم در خصوص محتواهای کاربردی مربوط به راهنمای خرید، نگهداری و... انواع لوازم خانگی از برندهای مختلف است.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!