تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

قابلیت‌ها و امکاناتی که اپل روی ساعت‌های هوشمند جدید خود اضافه کرده است

ویژگی های اپل واچ سری ۷

اخبار تصلا
ویژگی های اپل واچ سری 7 چیست؟ این ساعت جدیدترین سری اپل واچ هاست. Apple اولین نسخه از اپل واچ‌های خود را در حدود 6 سال پیش یعنی اواسط سال 2004 میلادی به بازار عرضه کرد. از آن زمان تاکنون این ساعت‌های هوشمند تغییرات زیادی به خود دیده‌اند. نکته جالب در خصوص ساعت‌های هوشمند اپل این است که زمان ارائه اولین نسخه تا به حال، برند اپل هر سال نسخه جدیدی از این ساعت‌های هوشمند خود را در اختیار کاربران و علاقه‌مندان خود قرار داده است.

تصلا-ویژگی های اپل واچ سری ۷ چیست؟ این ساعت جدیدترین سری اپل واچ هاست. Apple اولین نسخه از اپل واچ‌های خود را در حدود ۶ سال پیش یعنی اواسط سال ۲۰۰۴ میلادی به بازار عرضه کرد. از آن زمان تاکنون این ساعت‌های هوشمند تغییرات زیادی به خود دیده‌اند. نکته جالب در خصوص ساعت‌های هوشمند اپل این است که زمان ارائه اولین نسخه تا به حال، برند اپل هر سال نسخه جدیدی از این ساعت‌های هوشمند خود را در اختیار کاربران و علاقه‌مندان خود قرار داده است.

هر چند ظاهر ساعت‌های هوشمند برند اپل یا همان اپل واچ‌ها که تا به حال به بازار عرضه شده‌اند، تقریباً با هم مشابه هستند اما برند اپل هر سال روی ساعت‌های هوشمند خود تغییراتی ارائه کرده است که باعث شده است هر نسل از ساعت‌های هوشمند این برند با نسل بعدی از نظر فنی و قابلیت‌ها و امکانات تفاوت‌های زیادی داشته باشند.

در حال حاضر جدیدترین نسخه ساعت‌های هوشمند اپل که در بازار موجود هستند، اپل واچ‌های سری ۶ و اپل واچ‌های سری ۳ هستند. اما برند اپل قصد دارد به زودی نسخه جدید این ساعت‌های هوشمند را با عنوان اپل واچ‌های سری ۷ به بازار عرضه نماید.

در این مطلب قصد داریم تا در خصوص همه امکانات، ویژگی‌ها و همچنین تغییراتی که برند اپل روی نسخه ۷ ساعت‌های هوشمند خود ارائه کرده است صحبت کنیم. آنچه در این مطلب سایت اخبار لوازم خانگی تصلا خواهید خواند عبارت است از:

بیشتر بخوانید: کارایی اپل واچ چیست ؟ آیا یک کالای تزئینی است؟

ویژگی های اپل واچ سری ۷

تغییراتی که برند اپل روی این سری از ساعت‌های هوشمند خود نسبت به نسخه‌های دیگر ارائه کرده است و همچنین تاریخ رونمایی و عرضه این ساعت‌های هوشمند

نقد و بررسی ویژگی های اپل واچ سری ۷ و امکانات احتمالی که برند اپل روی ساعت‌های هوشمند اپل واچ سری ۷ ارائه کرده است

این روزها خبرهای مختلفی در خصوص ویژگی‌هایی که برند اپل روی نسخه ۷ اپل واچ‌های خود قرار است عرضه کند در بازار منتشر شده است. اگرچه اکثر قریب به اتفاق این خبرها هنوز توسط برند اپل تائید نشده است و بیشتر بر اساس حدس و گمانه زنی‌هایی است که رسانه‌های مختلف درباره ساعت‌های هوشمند اپل سری ۷ منتشر کرده‌اند اما به هر حال بر اساس تجربه‌ای که در خصوص سری‌های قبلی ساعت‌های هوشمند برند اپل داریم تقریباً ۹۰ درصد این حدس و گمان‌ها به واقعیت می‌پیوندند. از این رو دانستن این اطلاعات خالی از لطف نیست.

اولین موضوعی که همه رسانه‌های معتبر در خصوص ساعت‌های هوشمند برند اپل در مورد آن اتفاق نظر دارند، نسخه سیستم‌عاملی است که قرار است روی ساعت‌های هوشمند برند اپل از آن استفاده شود.

بر اساس آخرین اخبار منتشر شده، به احتمال بسیار زیاد روی ساعت‌های هوشمند اپل از نسخه ۸ سیستم‌عامل watch OS استفاده خواهد شد.

برند اپل چندی پیش از این سیستم‌عامل خود رونمایی کرد. همچنین طبق گفته بسیاری از وب سایت‌های خبری، ساعت‌های هوشمند اپل واچ نسخه ۷ مجهز به حسگرهای سنجش قند خون خواهند بود. همچنین حسگرهای ساعت که در زمان انجام شنا فعال می‌شوند دارای قابلیت‌های ردیابی بیشتر در زمان شنا کردن کاربر خواهند بود.

خبرگزاری بلومبرگ در خصوص ویژگی‌های اپل واچ‌های سری ۷ که برند اپل قرار است آن‌ها به بازار عرضه کند، به این موضوع اشاره کرده است که ابعاد این دستگاه‌ها برخلاف نسخه‌های قبلی قرار است در دو سایز ۴۱ و ۴۵ میلی‌متر عرضه شود که در حدود ۱ میلی‌متر نسبت به اپل واچ‌های سی قبل بزرگ‌تر شده است.

علاوه بر این به نظر می‌رسد در طراحی بدنه این ساعت‌های هوشمند، انحنای کنار صفحه حذف شده باشد و در نتیجه صفحه ساعت به صورت فلت و صاف طراحی شده باشد. در ادامه این مطلب بررسی قابلیت‌ها و امکانات ساعت‌های هوشمند برند اپل را از چند نظر و جنبه انجام می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: قیمت گوشی سامسونگ گلکسی s21 و زمان عرضه آن

بررسی ویژگی‌های ظاهر و صفحه نمایش اپل واچ‌های سری ۷

هر چه به زمان رونمایی از ساعت‌های هوشمند اپل سری ۷ نزدیک‌تر می‌شویم شایعات و تصاویر رندر شده بیشتری از این تجهیزات پوشیدنی در رسانه‌های مختلف منتشر می‌شود.

اگر در وب سایت‌های مختلف جستجو کنید، ویژگی های اپل واچ سری ۷ و انواع مختلفی از تصاویر سه بعدی رندر شده درخصوص ظاهر این محصول را مشاهده می‌کنید که در همه آن‌ها یک نکته مشترک وجود دارد و آن هم تغییر ظاهر صفحه نمایشی است که روی این ساعت‌های هوشمند تعبیه شده است.

بر اساس تصاویر منتشر شده قابلیت های این محصول را می توان این طور توصیف کرد:

بیشتر بخوانید: آشنایی با انواع اپل واچ از سری ۱ – ۶

صفحه نمایش و بدنه اپل واچ سری ۷

صفحه نمایش اپل واچ‌های برد اپل سری ۷ دارای صفحه نمایش تخت هستند. صفحه نمایش در نسخه‌های قبلی این ساعت‌های هوشمند دارای انحنا در لبه‌های دستگاه بودند. همچنین بر اساس این تصاویر رندر شده، ساعت‌های هوشمند اپل در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، فرمز، آبی و سبز تولید خواهند شد که نسبت به نسخه‌های قبلی از تنوع رنگی بالاتری برخوردارند.  البته خبرهای نیز منتشر شده است که به تصمیم اپل برای جایگزینی رنگ مشکی مات به جای مشکی براق روی ساعت‌های هوشمند خود اشاره کرده‌اند.

بنابراین در صورت صحت داشتن این خبرها، انتظار داریم که رنگ مشکی نسخه ۷ ساعت‌های هوشمند اپل با رنگ مشکی که در نسخه‌های قبلی این ساعت‌ها به کار رفته است متفاوت باشد.

یکی از ویژگی های اپل واچ سری ۷ ابعاد صفحه نمایش است که طبق گفته خبرگزاری ها در این سری ۷ ساعت‌های اپل واچ مانند سری‌های قبلی ۴۰ و ۴۴ میلی‌متر خواهد بود اما همان‌طور که گفته شد برخی از خبرگزاری‌ها از جمله بلومبرگ گفته‌اند که ابعاد صفحه نمایش در اپل واچ‌ها نسبت به نسخه‌های قبلی در حدود ۱ میلی‌متر بزرگ‌تر خواهد شد.

اگر ابعاد بزرگ‌تری برای صفحه نمایش این ساعت‌های هوشمند در نظر گرفته شد، در نتیجه می‌توان انتظار داشت که برند اپل واچ فیس‌های جدیدتر با وضوح تصویر بالاتری را برای ساعت‌های هوشمند خود عرضه خواهد کرد.

بر اساس پیش‌بینی‌های مینگ چی کو، یکی از خبرنگارانی که در حوزه پیش بینی ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که برندهای مختلف روی سری جدید محصولات خود عرضه می‌کنند، تحقیق کرده و خبرهایی را منتشر می‌کند، روی نسخه جدید برند اپل قرار است قابلیت‌ها و امکانات سلامت بیشتری عرضه شود.

بنابراین بر اساس این خبرها می‌توان انتظار داشت که نسخه ۷ ساعت‌های هوشمند اپل نه تنها از نظر ظاهری تفاوت چشمگیری با نسخه‌های قبلی این گجت‌های هوشمند پوشیدنی دارند بلکه از نظر قابلیت‌های مربوط به سلامت نیز امکانات بیشتری روی آن‌ها در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: بررسی انواع اپل واچ /تفاوت اپل واچ با ساعت هوشمند

استفاده از صفحه نمایش‌های Micro_LED

همچنین بسیاری از منابع خبری اعلام کرده‌اند روی ساعت‌های هوشمند اپل سری ۷ قرار است به جای استفاده از صفحه نمایش‌های OLED از صفحه نمایش‌های Micro_LED استفاده شود.

 این گمانه زنی‌ها بیشتر بر اساس اخباری انجام شده است که در آن به موضوع تصمیم اپل مبنی بر استفاده از صفحه نمایش‌های Micro_LED به جای صفحه نمایش‌های OLED پرداخته شده است.

البته هنوز مشخص نیست که آیا ساعت‌های هوشمند اپل سری ۷ کاندیدای استفاده از این نوع صفحه نمایش خواهند بود و یا اینکه برند اپل قصد دارد از صفحه نمایش‌های Micro_LED روی محصولات دیگر خود استفاده نماید.

یکی از مهم‌ترین ویژگی های اپل واچ سری ۷ و صفحه نمایش‌های Micro_LED این است که کیفیت تصویر نمایش داده شده در آن‌ها تا حد قابل توجهی افزایش می‌یابد. البته این تنها مزیت استفاده از صفحه نمایش‌های Micto_LED نیست. معمول مصرف انرژی و باتری در دستگاه‌هایی که روی آن‌ها از صفحه نمایش‌های Micro_LED تا حد قابل توجهی کاهش می‌یابد.

به همین دلیل اگر اپل روی ساعت‌های هوشمند سری ۷ خود از این صفحه نمایش‌های استفاده نماید، مصرف باتری در آن‌ها تا حد قابل توجهی کاهش می‌یابد و در نتیجه طول عمر باتری در هر بار شارژ روی این دستگاه‌ها به طرز شگفت‌آوری بالا خواهد بود.

تیم کوک، مدیر عامل اپل در یکی از پادکست‌های خبری خود به این موضوع اشاره کرده است که در حال حاضر برند اپل در حال کار کردن روی قابلیت‌های خلاقانه و جالبی است که می‌توان آن‌ها را روی دستگاه‌های که مجهز به سنسور و حسگر هستند از جمله ساعت‌های هوشمند در اختیار کاربران قرار داد.

بیشتر بخوانید: اپل سیستم عامل ۷٫۴ Watch Os اپل واچ را عرضه کرد

سنسورهای تشخیص سلامت بدن

او همچنین به این موضوع اشاره کرده است که بدن ما و سلامت آن از اهمیت زیادی برخوردار است و هرچه داده‌های بیشتری از سلامت بدن در اختیار داشته باشیم، بیشتر می‌توانیم از سلامت خود با خبر شویم و در صورت بروز مشکل سریع‌تر می‌توانیم دلیل اصلی آن را پیدا کنیم.

از دیگر ویژگی های اپل واچ سری ۷ وجود حسگرها و سنسورهای بیشتری است که قابلیت‌های این دستگاه‌ها برای ثبت اطلاعات سلامت بدن نسبت به نسخه‌های قبلی تا حد چشمگیری افزایش می یابد.

برای مثال بر اساس آخرین اخبار منتشر شده، قرار است روی ساعت‌های هوشمند برند اپل از حسگرها گلو کومتر یا حسگرهایی که قادر به تشخیص و اندازه‌گیری میزان قند خون هستند استفاده شود.

اگر چنین سنسوری روی ساعت‌های هوشمند برند اپل تعبیه شود، اپل واچ‌های سری ۷ اولین نمونه از ساعت‌های هوشمند موجود در بازار خواهند بود که روی آن‌ها قابلیت اندازه‌گیری قند خون ارائه شده است.

در نتیجه این دستگاه‌ها می‌تواند یک انتخاب مناسب برای بیماران دیابتی باشد. البته افرادی که بیماری‌های زمینه‌ای دیگر نیز دارند می‌توانند از وجود چنین قابلیت روی ساعت‌های هوشمند خود نهایت بهره و استفاده را ببرند.

هر چند خبر مربوط به استفاده از حسگر اندازه‌گیری میزان قند خون روی ساعت‌های هوشمند اپل سری ۷ در بسیاری از رسانه‌های مختلف بازتاب زیادی داشته است اما برخی از کارشناسان بر این باورند ساعت‌های هوشمند سری ۷ اپل فاقد چنین سنسوری خواهند بود و به احتمال زیاد ما روی ساعت‌های هوشمند سری ۸ این برند شاهد وجود چنین حسگرهایی خواهیم بود.

وجود چیپست های جدید روی اپل واچ ۷

این کارشناسان بر این باورند که از ویژگی های اپل واچ سری ۷  وجود چیپست‌های جدید است. این افراد همچنین انتظار دارند که حاشیه صفحه نمایش تا حد زیادی کمتر شود و بندی که برای این ساعت‌ها در نظر گرفته می‌شود، پهن‌تر از بند نسخه‌های قبلی باشد.

بیشتر بخوانید: کاربرد اپل واچ در تشخیص کرونا حقیقت دارد؟

قابلیت های جدید اپل واچ سری ۷ برای کاهش استرس

یکی از منابع خبری در خصوص ارائه قابلیتی با عنوان Time to Run روی نسخه ۷ اپل واچ‌ها خبرهایی را منتشر کرده است. کاربران با استفاده از این قابلیت می‌توانند، در زمان‌هایی که استرس زیادی دارند، از طریق اپل واچ خود به موسیقی‌های مناسب کاهش استرس و به طور کلی مناسب برای مدیتیشن گوش دهند.

یکی دیگر از تغییرات بزرگی که به احتمال زیاد روی اپل واچ‌های سری ۷ نسبت به نسخه‌های قبلی این ساعت‌های هوشمند شاهد آن خواهیم بود، استفاده از باتری‌های بزرگ‌تر و چیپست‌های کوچکتر خواهد بود.

باتری قدرتمندتر برای جدیدترین اپل واپ اپل

طول عمر باتری یکی از چالش‌های بزرگی است که اپل روی بسیاری از نسخه‌های ساعت‌های هوشمند خود با آن مواجه بود. به نظر می‌رسد این برند توانسته است در این سری از ساعت‌های هوشمند خود راه حلی برای این معضل بزرگ خود پیدا کرده باشد.

همچنین بر اساس پتنت‌ها و تصاویر سه بعدی رندر شده از ساعت‌های هوشمند اپل، به نظر می‌رسد در نحوه اتصال بند ساعت‌های هوشمند اپل نیز تغییراتی نسبت به نسخه‌ای قبلی این ساعت‌های هوشمند اعمال شده است.

همچنین به نظر می‌رسد برند اپل یکسری باتری نیز در داخل بندهای ساعت خود تعبیه کرده باشد که باعث می‌شود ظرفیت باتری در این ساعت‌ها تا حد قابل توجهی افزایش یابد. البته نکته‌ای که وجود دارد این است که احتمالا برند اپل قصد داشته باشد از این پتنت جدید خود برای ساعت‌های هوشمند سری ۷ خود استفاده کند و احتمالاً نمود واقعی این پتنت را در نسخه بعدی این ساعت‌های هوشمند مشاهده خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: گلگسی واچ ۴ چه قابلیت‌های دارند؟

اسکنر صفحه لمسی ساعت هوشمند اپل

همچنین در فضای رسانه‌ای تصاویری از ویژگی های اپل واچ سری ۷ به عنوان یک پتنت جدید منتشر شده است که در آن روی صفحه نمایش ساعت‌های هوشمند اپل از اسکنر اثر انگشت لمسی استفاده شده است.

البته این قابلیت روی چند نسخه دیگر از پتنت‌های منتشر شده اپل نیز منتشر شده است که در آن‌ها اسکنر اثر انگشت روی در دکمه Home تعبیه شده است. از طرفی در این پتنت‌ها به و تعبیه دوربین زیر صفحه نمایش ساعت اشاره شده است که زمانی که غیر فعال بوده و از آن استفاده نمی‌شود، در حالت مخفی قرار خواهد گرفت.

همچنین در پتنت‌های دیگر نیز به موضوع استفاده اپل از موتورهای هپتیک روی ساعت‌های هوشمند اپل واچ اشاره کرده‌اند. تعبیه این موتورها روی ساعت‌های هوشمند اپل باعث می‌شود زمانی که کاربر صفحه نمایش ساعت را لمس می‌کند، بدنه ساعت به لرزش در بیاید.

به این ترتیب به نظر می‌رسد که روی ساعت‌های هوشمند برند اپل به جای استفاده از موتورهای هپتیک استاندارد از نسخه جدید این موتورها استفاده شود.

در یکسری دیگر از پتنت‌ها در خصوص تعبیه قابلیت‌های ضربه برای تعامل با ساعت و استفاده از قابلیت‌های ارائه شده روی این دستگاه‌ها صحبت شده است.

برای مثال زمانی که شما می‌خواهید از قابلیت تماس صوتی روی ساعت خود استفاده کنید می‌تواند روی ساعت خود ضربه بزنید. از این قابلیت می‌توانید برای مشاهده اطلاعات مربوط به علائم حیاتی بدن خود مثل ضربان قلب، میزان فشار خون و همچنین میزان اکسیژن خود استفاده کنید.

البته همه این مواردی که در این بخش گفته شد پتنت‌های ثبت شده توسط برند اپل هستند و هنوز مشخص نیست که آیا واقعاً قرار است از چنین قابلیت‌هایی روی اپل واچ سری ۷ استفاده شود یا در ساعت‌های هوشمند دیگر اپل از این قابلیت‌ها استفاده خواهد شد.

اما چیزی که پیش بینی می‌شود این است که به احتمال بسیار زیاد روی ساعت‌های هوشمند اپل نسخه ۷ از قابلیت‌هایی مثل تعبیه اسکنر اثر انگشت لمسی استفاده خواهد شد.

نرم افزار و سیستم عامل اپل واچ نسخه ۷

همان‌طور که در بخش‌های قبلی به آن اشاره شد، به احتمال زیاد روی ساعت‌های هوشمند اپل نسخه ۷ از ورژن ۸ سیستم‌عامل Watch OS استفاده خواهد شد که اخیراً معرفی و روی ساعت‌های هوشمند این برند از آن استفاده شده است.

روی این سیستم‌عامل از اپلیکیشنی به نام Mindfulness استفاده خواهد شد که با اپلیکیشن Breath که در واقع مربوط به تنفس و بازه‌های تنفسی است، تبادل اطلاعات می‌کند. با استفاده از این دو اپلیکیشن می‌توانید نرخ تنفس خود را در زمان‌هایی که خواب هستید اندازه‌گیری کنید. نرخ تنفس در زمان خواب می‌تواند برای اطلاع از وضعیت تنفس کاربر مفید باشد.

بیشتر بخوانید: آی‌پدهای جدید اپل چه ویژگی‌هایی دارند؟

بهبود قابلیت ردیابی خواب کاربر در اپل واچ سری ۷

ردیابی خواب قابلیتی است که روی نسخه‌ای جدید ساعت‌های هوشمند اپل از جمله اپل واچ‌های سری ۶ در اختیار کاربران قرار گرفته است. نکته‌ای که در خصوص این قابلیت های اپل واچ سری ۷ وجود دارد این است که قابلیت‌های این امکان در نسخه‌های فعالی اپل واچ چندان پیشرفته نیستند.

برای مثال زمانی که از قابلیت‌های رسمی این امکان استفاده می‌کنید نمی‌توانید به اطلاعات زیادی مثل مدت زمانی که در دوره از چرخه از خواب گذرانده‌اید مثل خواب REM و از این دست، دسترسی داشته باشید.

همچنین امکان اطلاع داشتن از دادهای مربوط به سطح استرس و همچنین مدت زمانی که در تختخواب خود بوده‌اید بدون اینکه به خواب عمیق رفته باشید، برای شما وجود نخواهد داشت.

از آنجایی که کاربران ساعت‌های هوشمند اپل در خصوص استفاده از قابلت ردیابی خواب روی ساعت‌های هوشمند خود شکایت زیادی داشتند، به همین دلیل به نظر می‌رسد اپل سعی کرده نقص‌های این قابلیت‌های را از طریق اپلیکیشن مربوط به ردیابی خواب که روی ساعت‌های هوشمند خود عرضه می‌کند، در نسخه ۷ ساعت‌های هوشمند اپل بهبود دهد.

به این ترتیب شما می‌توانید با استفاده از ساعت‌های اپل واچ سری ۷ به اطلاعات دقیق‌تری از چرخه خواب خود، وضعیت قرار گیری بدن در حین خواب و سطح استرسی که در طول خواب خود داشته‌اید، دسترسی داشته باشید.

امکان پشتیبانی از مدهای ورزشی بیشتر

روی نسخه ۶ ساعت‌های هوشمند اپل، امکان پشتیبانی از مدهای ورزشی بیشتری در اختیار کاربران قرار داده شده بود اما بسیاری از این مدهای ورزشی بیشتر برای ورزشکاران غیرحرفه‌ای کاربرد داشتند و کاربرد چندانی برای ورزشکاران حرفه‌ای نداشتند. از طرفی عملکرد سنسور GPS تعبیه شده روی این ساعت‌های هوشمند دقت چندان زیادی نداشت. به خصوص زمانی که برای مسافت‌های طولانی ازGPS  این ساعت‌های هوشمند استفاده می‌شد.

اما به نظر می‌رسد برند اپل در نسخه ۷ ساعت‌های هوشمند خود نه تنها پشتیبانی از مدهای ورزشی برای افراد حرفه‌ای را اضافه کرده است بلکه عملکرد سنسور GPS تعبیه شده روی این ساعت‌های هوشمند را نیز ارتقا داده باشد. به این ترتب این ساعت‌های هوشمند نه تنها برای ورزشکاران حرفه‌ای قابلیت‌های قابل توجهی خواهد داشت بلکه  دادهای جمع آوری شده توسط سنسور GPS این ساعت‌ها نیز دقیق‌تر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: قابلیت‌ها و امکانات ساعت هوشمند اپل واچ ۲ se

تاریخ رونمایی از اپل واچ سری ۷ و قیمت این تجهیزات هوشمند پوشیدنی

اگر چه برخی از رسانه‌ها و خبرگزاری‌های مختلف، تاریخ رونمایی از اپل واچ سری ۷ را در اواسط سپتامبر و همراه با رونمایی از گوشی‌های آیفون ۱۲ اعلام کرده‌اند، اما خبرهایی طی دو سه روز گذشته یعنی در تاریخ ۳۱ آگوست و ۱ اکتبر سال ۲۰۲۱ میلادی منتشر شده است که بر اساس آن احتمال دارد برند اپل رونمایی از ساعت‌های هوشمند خود را با تأخیر انجام دهد.

بسیاری از کارشناسان دنیای گوشی‌های تلفن همراه انتظار داشتند تا برند اپل در رویدادی که قرار است در تاریخ ۱۴ سپتامبر سال ۲۰۲۱ میلادی برگزار کند از سه نسخه جدید از سه نمونه از محصولات خود از جمله گوشی‌های آیفون نسخه ۱۳، ساعت‌های هوشمند اپل نسخه ۷ و آی پدهای جدید خود رونمایی کند.

اما در خبرهایی که اخیراً منتشر شده است، احتمال اینکه از ساعت‌های هوشمند اپل سری ۷ در این رویداد رونمایی شود بسیار کم خواهد بود.

بر اساس اخباری که سایت بلومبرگ منتشر کرده است، برند اپل با یک سری از چالش‌های غیر منتظره در تولید ساعت‌های هوشمند اپل واچ سری ۷ مواجه شده است.

این چالش‌ها به دلیل تغییرات عمدهای است که برند اپل روی این نسخه از ساعت‌های هوشمند خود نسبت به نسخه ۶ این دستگاه‌ها ارائه کرده است. به همین دلیل انتظار نمی‌رود که برند اپل بتواند رونمایی از این تجهیزات پوشیدنی خود را در تاریخ ۱۴ سپتامبر سال ۲۰۲۱ میلادی انجام دهد.

اگرچه برند اپل هنوز به صورت رسمی تاریخ رویداد رونمایی از محصولات خود را تائید نکرده است اما بسیاری از خبرگزاری‌ها روز ۱۴ سپتامبر را به عنوان روز رونمایی از محصولات جدید این برند مشخص کرده‌اند.

طبق روال سالهای گذشته انتظار می‌رود برند اپل یک هفته مانده به تاریخ مشخص شده، برگزاری رویداد در آ تاریخ را تائید یا تکذیب کند.

بر اساس آنچه از سالهای گذشته در خصوص رونمایی از ساعت‌های هوشمند برند اپل تجربه کرده‌ایم، به دلیل همه گیری ویروس کرونا به احتمال زیاد رویدادی که در آن ساعت‌های هوشمند اپل معرفی می‌شود به صورت زنده نخواهد بود و قبل از انتشار ضبط خواهد شد.

در خصوص زمان عرضه این ساعت‌های هوشمند به بازار باید به این موضوع اشاره کنیم که برند اپل همیشه جمعه بعد از تاریخ برگزاری رویداد رونمایی از محصولات خود را به عنوان تاریخ عرضه محصولات به بازار معرفی خواهد کرد.

هر چند همه ما انتظار داریم تا اپل هرچه زودتر تاریخ رونمایی از ساعت‌های هوشمند خود را هرچه سریع‌تر اعلام کند اما نکته‌ای که وجود دارد این است که هیچ الزامی برای اپل مبنی بر اعلام تاریخ رونمایی از محصولات جدید خود، زودتر از یک هفته وجود ندارد.

برند اپل در سال ۲۰۲۰ میلادی، در ماه اکتبر از گوشی‌های آیفون سری ۱۲ رونمایی کرد. هرچند سال گذشته میلادی نیز قرار بود اپل از محصولات جدید خود در ماه سپتامبر رونمایی کند اما این برند بدون هیچ گونه توضیح اضافی تاریخ رونمایی از این محصولات خود را به ماه اکتبر موکول کرد. بنابراین هیچ قطعیتی در خصوص تاریخ رونمایی از محصولات جدید اپل در سال ۲۰۲۱ میلادی وجود ندارد.

هنوز هیچ خبری در مورد قیمت ساعت‌های هوشمند اپل سری ۷ منتشر نشده است اما بر اساس قیمت اپل واچ‌های سری ۶ برند اپل که قیمت آن‌ها چیزی در حدود ۳۹۹ دلار بوده است، به نظر مرسد قیمت ساعت‌های هوشمند سری ۷ اپل نیز چیزی در مین حدود باشد و تفاوت قیمت چندانی با سری‌های قبلی خود نداشته باشند.

سخن پایانی

در این مطلب در خصوص تغییراتی که روی ساعت‌های هوشمند اپل یا اپل واچ‌های نسخه ۷ نسبت به نسخه‌های قبلی این ساعت‌های هوشمند برند اپل ارائه شده است، صحبت کردیم.

همچنین در خصوص زمان رونمایی از این تجهیزات و قیمتی که قرار است اپل واچ‌های نسخه ۷ برند اپل داشته باشند نیز صحبت شد.

نکته مهم و قابل توجه این است که همه آنچه در این مطلب به آن اشاره شد، شایعاتی است که در خبرگزاری‌های مختلف در خصوص سری ۷ ساعت‌های هوشمند برند اپل منتشر شده است و ممکن است برخی از آن‌ها روی این سری از این گجت‌های پوشیدنی عرضه شوند و ارائه برخی دیگر موکول به ارائه در نسخه‌های بعدی این ساعت‌های هوشمند شوند.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

سمیه شماعی زاده هستم. کارشناسی ارشد هوش مصنوعی و زبانشناسی رایانشی، عاشق دنیای فناوری و اطلاعات! از حدود 5 سال پیش کار تولید محتوا رو شروع کردم و در حال حاضر عضو گروه تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!