تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

راهنمای خرید بخاری گازی ایرانی

بهترین مارک بخاری گازی ایرانی چیست؟

راهنمای خرید
با شروع فصل سرما، وسایل گرمایشی در خانه ها شروع به کار می کنند. یکی از وسایل قدیمی و کاربردی در این فصل بخاری است که در این مطلب اخبار لوازم خانگی تصلا به معرفی بهترین مارک بخاری گازی و قیمت آن می‌پردازیم.

با شروع فصل سرما، وسایل گرمایشی در خانه ها شروع به کار می کنند. یکی از وسایل قدیمی و کاربردی در این فصل بخاری است که در این مطلب اخبار لوازم خانگی تصلا به معرفی بهترین مارک بخاری گازی و قیمت آن می‌پردازیم.

تصلا- برای استفاده از بخاری‌های گازی کافی است به برندهایی اعتماد کنیم که از هر نظر ایمن بوده و بر اساس استانداردهای روز دنیا تولید شده‌اند. رعایت اصول ایمنی در دو گروه بخاری‌های دودکش دار و بدون دودکش به یک اندازه اهمیت دارد.

آنچه در ادامه مطلب بهترین مارک بخاری گازی ایرانی می‌خوانید:

  • ویژگی‌های یک بخاری گازی خوب
  • پرفروش‌ترین بخاری گازی
  • بهترین مارک بخاری گازی ایرانی
  • قیمت بخاری گازی ایرانی

ویژگی های یک بخاری گازی خوب چیست؟

برای خرید بهترین مارک بخاری گازی بر اساس نوع کالا باید به مواردی که در تهیه یک محصول خوب تأثیرگذار است، توجه داشته باشیم. پیشنهاد می‌کنیم برای خرید یک بخاری گازی خوب، موارد زیر را در نظر داشته باشید.

  • برند بخاری. در حال حاضر تولیدکنندگان مختلفی در زمینه تولید وسایل گرمایشی فعالیت می‌کنند. ما به شما توصیه می‌کنیم بخاری خانه خود را از برندهای شناخته شده بازار انتخاب کنید.
  • اندازه بخاری. برای تهیه بخاری باید به متراژ خانه یا اتاق خود توجه داشته باشید. به عنوان مثال بخاری‌های کوچک پاسخگوی فضاهای بزرگ نخواهند بود.
  • سیستم ترموکوپل ایمنی. استفاده از بخاری گازی باید با رعایت استانداردهای ایمنی همراه باشد. به همین جهت به این ویژگی در خرید بخاری به خصوص مدل‌های بدون دودکش توجه کنید.
  • سیستم کنترل میزان اکسیژن محیط یا ODS. این سیستم با مشاهده کاهش ۱۸ درصدی اکسیژن در محیط به بخاری فرمان خاموشی اتوماتیک می‌دهد.
  • استاندارد CE و TSE. یکی دیگر از ویژگی‌های بخاری گازی، برخورداری از استانداردهای روز دنیا است. برندهای شناخته شده و معتبر، تولیدات خود را بر اساس این استانداردها روانه بازار می‌کنند.

 

بیشتر بخوانید: بخاری گازی چی بخریم؟ + قیمت بخاری گازی و فندار

بهترین مارک بخاری گازی ایرانی همراه با قیمت

در ایران محصولات گرمایشی زیادی تولید می شود که بهترین آنها عبارتند از:

بخاری گازی نیک کالا مدل مهتاب

بخاری گازی نیک کالا مدل مهتاب

برند نیک کالا یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان بهترین مارک بخاری گازی ایرانی و بطور کلی وسایل گرمایشی در کشور است که بیش از ۵۰ سال در این زمینه سابقه دارد. در کنار تولید، این برند در صادرات نیز به جایگاه ویژه‌ای رسیده است. پرفروش‌ترین بخاری گازی از برند نیک کالا مدل مهتاب است که از تولیدات جدید این برند محسوب می‌شود.

این بخاری گازسوز در رنگ مشکی تولید شده و قابلیت نصب آن تنها بر روی زمین امکان‌پذیر است. برای استفاده از این بخاری گازی شما نیاز به دودکش دارید. یکی از مهمترین ویژگی‌های این محصول، تنظیم شعله و حرارت است که شما می‌توانید به دلخواه مقدار گرمای محیط را تغییر دهید. شیشه تعبیه شده در این بخاری از جنسی مقاوم و نشکن است.

قیمت این بخاری گازسوز از برند نیک کالا از ۲،۸۸۰،۰۰۰ تا ۳،۱۵۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

بیشتر بخوانید: انواع بخاری جیبی و قیمت آن در بازار

بخاری گازی نیک کالا مدل کیوان

بخاری گازی نیک کالا مدل کیوان

یکی دیگر از محصولات پرفروش نیک کالا، بخاری گازی مدل کیوان است. این محصول به سیستم ODS مجهز شده است. این سیستم در کنترل مقدار اکسیژن موجود در محیط نقش دارد. به این معنا که با کاهش اکسیژن تا ۱۸ درصد، بخاری به صورت اتوماتیک خاموش می‌شود.

سیستم ترموکوپل از دیگر ویژگی‌های مهم بهترین مارک بخاری گازی است. با خاموش شدن پیلوت در بخاری، جریان برق نیز به کمک سیستم ایمنی ترموکوپل قطع خواهد شد. این بخاری گازسوز نیز همچون مدل مهتاب نیاز به نصب دودکش داشته و قابلیت تنظیم درجه حرارت نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

این محصول با قیمت تقریبی از ۲،۶۸۰،۰۰۰ تا ۲،۹۹۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

بیشتر بخوانید: نصب و تعمیر بخاری گازی با رعایت چند نکته مهم

بخاری گازی نیک کالا مدل MC28

بخاری گازی نیک کالا مدل 28

بهترین بخاری گازی طرح شومینه از برند نیک کالا، مدل MC28 است. محصولات نیک کالا بر اساس استانداردهای ملی ایران که شامل استاندارد CE و TSE می‌شود، طراحی و تولید می‌شوند. بخاری گازی طرح شومینه نیک کالا همچون مدل کیوان از سیستم ODS برخوردار است. هم‌زمان با کاهش ۱۸ درصدی اکسیژن در محیط، بخاری به صورت اتوماتیک خاموش خواهد شد. سیستم ایمنی ترموکوپل نیز از دیگر ویژگی‌های این محصول است.

بخاری گازسوز طرح شومینه نیک کالا دارای ۸ تکه هیزم سرامیکی است. این هیزم‌های سرامیکی در تولید حرارتی مطلوب نقش مهمی دارند. این محصول قابلیت نصب بر روی زمین داشته و تنظیم حرارت نیز به دلخواه مصرف‌کننده انجام می‌شود. برای نصب این بخاری شما نیاز به دودکش دارید.

قیمت بخاری گازی شومینه‌ای نیک کالا از ۴،۶۰۰،۰۰۰ تا ۵،۲۰۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

بیشتر بخوانید: بخاری‌های بدون دودکش شرکت ایران شرق به بازار می‌آید

بخاری گازی نیک کالا مدل هوشمند

بخاری گازی نیک کالا مدل هوشمند

این بخاری قابلیت تنظیم دما داشته و تنها بر روی زمین قابلیت نصب دارد که یکی از ویژگی های یک بخاری گازی خوب است. برای راه‌اندازی بخاری گازسوز هوشمند نیاز به دودکش داریم و قطر مناسب برای دودکش ۱۰۰ سانتی‌متر است. شیشه‌هایی که بر روی تولیدات این برند نصب می‌شوند، بسیار مقاوم هستند.

قیمت تقریبی این بخاری از ۲،۲۷۰،۰۰۰ تا ۲،۲۹۰،۰۰۰ تومان است.

بهترین مارک بخاری گازی : نیک کالا مدل آفتاب

بخاری گازی نیک کالا مدل آفتاب

سیستم ایمنی ترموکوپل و سیستم ODS از مهمترین ویژگی‌های ابهترین مارک بخاری گازی هستند. استاندارد رعایت شده در بازدهی حرارتی مصرف گاز را به شکل قابل توجهی در محصولات نیک کالا کاهش می‌دهد. شیشه به کار رفته در این بخاری گازسوز از جنس شیشه سکوریت رفلکس است که از مقاومت بالایی برخوردار است.

این محصول قابلیت نصب بر روی زمین داشته و برای روشن شدن آن شما نیاز به دودکش دارید. ابزار لازم جهت راه‌اندازی و روشنایی این بخاری، کمک گرفتن از سیستم جرقه زن است.

این محصول با قیمتی متغیر از ۲،۸۸۰،۰۰۰ تا ۳،۱۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

بخاری گازی پلار مدل ۲۰KN

بخاری گازی پلار مدل 20

یکی دیگر از برندهای شناخته شده در صنعت تولید وسایل گرمایشی، پلار است. این برند نیز یکی از تولیدکنندگان باسابقه در این زمینه است که از سال ۱۳۳۱ فعالیت رسمی خود را شروع کرده است.

بخاری گازی ایرانی پلار مدل ۲۰KN بدون نیاز به نصب دودکش قابلیت استفاده دارد. ابعاد این محصول به شکلی در نظر گرفته شده که کمترین فضا را در خانه شما اشغال می‌کند که یکی از ویژگی های یک بخاری گازی خوب محسوب می شود. همچنین شما می‌توانید به صورت دیواری نیز از این بخاری گازسوز استفاده کنید.

از مهمترین ویژگی‌های محصولات پلار باید به سیستم کنترل اکسیژن محیط ODS اشاره کرد. برای ساخت این بخاری گازی از متریال مرغوبی استفاده شده و جنس مشعل آن نیز از استیل ضدزنگ است. تنظیم شعله در این محصول در دو حالت امکان‌پذیر است.

قیمت این محصول از برند پلار بین ۱،۲۵۰،۰۰۰ تا ۱،۴۹۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

بخاری گازی پلار مدل ۳۰KN

بخاری گازی پلار مدل 30

این مدل از بخاری‌های پلار از نظر ویژگی و ساختار هیچ تفاوتی با مدل ۲۰KN ندارد. تنها تفاوت ظاهری بین این دو محصول در ابعاد و اندازه آن‌ها است. همچنین تنظیم شعله و حرارت در مدل ۳۰KN با مدل ۲۰KN متفاوت است. شما برای تنظیم درجه حرارت در این مدل می‌توانید از سه حالت استفاده کنید که یکی از ویژگی های یک بخاری گازی خوب به شمار می رود.

برای تهیه این محصول شما می‌توانید از ۱،۴۵۰،۰۰۰ تا ۱،۸۰۰،۰۰۰ تومان هزینه کنید.

ویژگی های یک بخاری گازی خوب پلار مدل ۳PN

بخاری گازی پلار مدل 3PN

شیر کنترل در این بخاری گازسوز به صورت تمام اتوماتیک طراحی شده است. تنظیم درجه حرارت و شعله در این محصول به سه حالت قابلیت تغییر دارد. نصب این بخاری از برند پلار بر روی زمین امکان‌پذیر است. ابعاد این محصول نیز مانند بیشتر محصولات این برند، کوچک بوده و فضای کمی اشغال می‌کند. طبق نظر کاربران تولیدات پلار برخلاف ابعاد و اندازه کوچک از مقدار تولید گرمای قابل توجهی برخوردار هستند.

قیمت تقریبی این محصول از ۱،۴۶۰،۰۰۰ تا ۱،۷۳۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

بخاری گازی پلار مدل ۵PN

بخاری گازی پلار مدل 5PN

شکل ظاهری این محصول نیز به مدل‌های ۳۰KN و ۲۰KN شباهت دارد. این بخاری گازسوز در دو حالت زمینی و دیواری قابلیت نصب داشته و شما می‌توانید از راندمان حرارتی آن به طور کامل استفاده کنید. از مهمترین ویژگی‌های بخاری گازی پلار باید به سیستم کنترل میزان اکسیژن محیط یا ODS اشاره کنیم.

همچنین ساختار و عملکرد بهترین مارک بخاری گازی به شکلی طراحی شده که انتقال گرما با سرعت بیشتری انجام می‌شود. توجه داشته باشید از آنجا که بخاری‌هایی شبیه به مدل ۵PN بدون دودکش کار می‌کنند، تهویه و جریان هوا در محیط اهمیت بسیاری دارد. به این ترتیب از قرار دادن این بخاری در محیط‌های بسیار کوچک و بدون تهویه خودداری کنید.

این محصول با قیمتی متغیر از ۱،۸۸۰،۰۰۰ تا ۲،۰۵۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

بخاری گازی ایران شرق مدل بنیامین CH250

بخاری گازی ایران شرق مدل بنیامین

بهترین بخاری گازی طرح شومینه از برند ایران شرق، مدل بنیامین است که در دو رنگ مشکی و سفید تولید شده است. ایران شرق برندی قدیمی و شناخته شده در حوزه تولید لوازم خانگی و وسایل گرمایشی و سرمایشی در کشور است. ایران شرق در تولید محصولات خود از استانداردهای روز دنیا پیروی می‌کند. انواع بخاری ایران شرق دارای استاندارد TSE ترکیه و CE اروپا هستند.

بخاری گازسوز بنیامین به سیستم کنترل اکسیژن یا ODS و ترموکوپل ایمنی مجهز شده است. بهترین مارک بخاری گازی بنیامین قابلیت تنظیم شعله داشته و برای راه‌اندازی آن شما نیاز به دودکش با قطر ۱۰۰ سانتی‌متر دارید که یکی از ویژگی های یک بخاری گازی خوب محسوب می شود.

برای تهیه این بخاری گازسوز شما باید بین ۲،۵۴۰،۰۰۰ تا ۳،۶۲۰،۰۰۰ تومان هزینه کنید.

پرفروش ترین بخاری گازی شرق مدل ارمغان

بخاری گازی ایران شرق مدل ارمغان

بهترین مارک بخاری گازی از برند ایران شرق نیز برای نصب نیاز به دودکش دارد. به این ترتیب تنها حالت نصب آن بر روی زمین امکان‌پذیر است. بخاری گازسوز ارمغان قابلیت تنظیم شعله داشته و ابزار روشنایی آن نیز جرقه زن است.

قیمت این محصول از ۱،۷۰۰،۰۰۰ تا ۱،۹۹۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

ویژگی های یک بخاری گازی خوب شرق مدل آذین ۷۵

بخاری گازی ایران شرق مدل آذین 75

این بخاری در ابعادی کوچک و در دو رنگ مسی و مشکی طراحی شده است. سیستم ایمنی ترموکوپل و سیستم ODS از مهمترین ویژگی‌های این محصول هستند. این بخاری با استفاده از گاز شهری و گاز مایع قابلیت راه‌اندازی داشته و نوع شیر کنترل آن نیمه اتوماتیک است. برای نصب آن نیز شما نیاز به دودکش خواهید داشت. همچنین شعله و درجه حرارت بخاری نیز قابلیت تنظیم دارد.

بهترین مارک بخاری گازی با قیمت تقریبی ۱،۷۵۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

بخاری گازی آبسال مدل ۴۸۱

بخاری گازی آبسال مدل 481

فعالیت رسمی آبسال تحت عنوان شرکت لعاب ایران از سال ۱۳۴۳ شروع شد. در ابتدای کار این برند فعالیت خود را در زمینه تولید لوازمی مانند بشقاب، کاسه و …. آغاز کرد. با گسترده شدن زمینه کاری برند آبسال، تولیدات این برند از سال ۱۳۴۳ به سمت تولید انواع اجاق گاز، انواع بخاری و… تغییر کرد.

پرفروش‌ترین بخاری گازی از برند آبسال مدل ۴۸۱ است که در سه رنگ مشکی، طوسی و آبی تولید شده است. این محصول قابلیت نصب بر روی زمین و دیوار را دارد. همچنین شما می‌توانید از ویژگی های یک بخاری گازی خوب و قابلیت تنظیم دما نیز برای تغییر دما به دلخواه خود استفاده کنید.

قیمت تقریبی بخاری گازسوز آبسال از ۱،۳۱۵،۰۰۰ تا ۱،۵۸۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

بخاری گازی آبسال مدل ۴۳۱G

بخاری گازی آبسال مدل 431

یکی دیگر از مدل‌های پرفروش بخاری گازی ایرانی آبسال ۴۳۱G است. این بخاری نیز مانند محصول قبلی قابلیت نصب بر روی زمین و دیوار را داشته و با ابعاد و اندازه کوچکی طراحی شده است. اندازه این دسته از بخاری‌ها در کاهش فضای اشغالی نقش مؤثری دارد. این بخاری با ویژگی های یک بخاری گازی خوب تنظیم شعله و دما داشته و سوخت آن با گاز شهری تأمین می‌شود.

شما می‌توانید برای تهیه بهترین مارک بخاری گازی آبسال از ۱،۲۵۰،۰۰۰ تا ۱،۳۲۰،۰۰۰ تومان هزینه کنید.

بخاری گازی آبسال مدل ۴۶۳

بخاری گازی آبسال مدل 463

این محصول به شکلی طراحی شده که بهترین حالت نصب آن بر روی دیوار است. البته با نصب پایه‌های بخاری، امکان قرار دادن آن بر روی زمین نیز وجود دارد. برای راه‌اندازی این بخاری شما نیاز به نصب دودکش دارید. ویژگی های یک بخاری گازی خوب تنظیم شعله نیز از ویژگی‌های این محصول است.

قیمت تقریبی این بخاری گازسوز از ۱،۶۰۰،۰۰۰ تا ۱،۸۴۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

بخاری گازی آبسال مدل ۴۳۷F

بخاری گازی آبسال مدل 437

این بخاری از برند آبسال به صورت فن دار طراحی و تولید شده است. فن تعبیه شده در بهترین مارک بخاری گازی به تولید و انتقال گرما کمک کرده و جریان هوای مطبوعی در محیط ایجاد می‌کند. تنظیم درجه حرارت به سه حالت در این بخاری امکان‌پذیر است. بخاری گازسوز آبسال قابلیت نصب بر روی زمین و دیوار را دارد.

این محصول با قیمتی متغیر از ۱،۵۰۰،۰۰۰ تا ۱،۷۴۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

بخاری گازی توان مدل سوزان ۱۲۰۰۰

بخاری گازی توان مدل سوزان 12000

برند ایرانی توان فعالیت خود در زمینه تولید انواع بخاری را از سال ۱۳۶۵ شروع کرد. در حال حاضر این برند شعبه‌های فروش خود را گسترش داده و در زمینه صادرات نیز فعالیت‌های چشمگیری داشته است.

یکی از محصولات پرفروش برند توان بخاری گازی مدل سوزان است. این بخاری گازسوز قابلیت نصب بر روی زمین را داشته و برای ساخت قاب آن از پوشش لعاب باکیفیت و مقاوم استفاده شده است. برای نصب این بخاری نیاز به دودکش داریم. از مهمترین ویژگی‌های این محصول می‌توانیم به سیستم کنترل میزان اکسیژن محیط و سیستم ایمنی ترموکوپل اشاره کنیم. همچنین این بخاری به قابلیت تنظیم دما نیز مجهز شده است.

قیمت تقریبی این بخاری ۱،۸۴۰،۰۰۰ تومان است.

بخاری گازی توان مدل نگین ۱۸۰۰۰

بخاری گازی توان مدل نگین 18000

بهترین مارک بخاری گازی توان مدل نگین به شکل شومینه طراحی شده است. درون این بخاری هیزم‌های سرامیکی تعبیه شده که در بازدهی حرارتی نقش مهمی دارند. تغذیه این بخاری به کمک گاز شهری یا گاز مایع تأمین شده و نوع شیر کنترل آن نیز نیمه اتوماتیک است. برای نصب این بخاری زمینی نیاز به نصب دودکش داشته و تنظیم شعله نیز به صورت دلخواه امکان‌پذیر است.

قیمت تقریبی این بخاری ۲،۹۹۰،۰۰۰ تومان است.

پرفروش ترین بخاری گازی آذر درخشان مدل ۷۰۰۰

بخاری گازی آذر درخشان مدل 7000

بهترین مارک بخاری گازی در تک رنگ مشکی تولید شده است. بخاری گازسوز آذر درخشان به صورت زمینی طراحی شده و برای راه‌اندازی نیاز به دودکش دارد. از مهمترین ویژگی‌های این بخاری باید به سیستم ایمنی ODS اشاره کنیم. شیر کنترل این محصول به صورت تمام اتوماتیک بوده و به سیستم ایمنی ترموکوپل نیز مجهز شده است. بخاری آذر درخشان قابلیت تنظیم دما نیز دارد.

این محصول با قیمت تقریبی ۱،۵۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

بخاری گازی آذر درخشان مدل ۱۴۰۰۰

بخاری گازی آذر درخشان مدل 14000

شکل ظاهری این بخاری شبیه به مدل ۷۰۰۰ است. وجه تمایز این دو محصول در ابعاد آن‌ها است که مدل ۱۴۰۰۰ دارای اندازه و ابعاد بزرگ‌تری است. این بخاری نیز مانند مدل ۷۰۰۰ زمینی بوده و نیاز به نصب دودکش دارد. شیر کنترل اتوماتیک، سیستم ایمنی ترموکوپل، قابلیت تنظیم شعله و کنترل میزان اکسیژن یا سیستم ODS از ویژگی‌های این محصول هستند.

برای تهیه این بخاری شما می‌توانید حدود ۱،۸۰۰،۰۰۰ تومان هزینه کنید.

بخاری گازی ایمن گاز مشهد مدل بردیا ۵۰۰۰

بخاری گازی ایمن گاز مشهد مدل بردیا 5000

بخاری گازسوز از برند ایمن گاز در رنگ‌های متنوعی تولید شده است. این بخاری برای کار کردن نیاز به دودکش ندارد. به همین جهت باید مکانی را برای این بخاری انتخاب کنید که از تهویه مناسب برخوردار باشد.

از مهمترین ویژگی های یک بخاری گازی خوب ایمن گاز مشهد، باید به سیستم کنترل میزان اکسیژن محیط یا همان ODS اشاره کنیم. همچنین این بخاری به شیر کنترل نیمه اتوماتیک مجهز شده است. شما می‌توانید این بخاری را به صورت زمینی و دیواری نصب کرده و استفاده کنید. برای تنظیم درجه حرارت نیز می‌توان از قابلیت تنظیم شعله استفاده کرد.

قیمت تقریبی این محصول ۱،۳۰۰،۰۰۰ تومان است.

ویژگی های یک بخاری گازی خوب مروارید سوز شرق مدل رویال ۹۰۰۰

بخاری گازی مروارید سوز شرق مدل رویال 9000

یکی دیگر از برندهای بخاری گازی ایرانی، مروارید سوز شرق است که در زمینه تولید وسایل گرمایشی، فروش نسبتا خوبی داشته است. بخاری گازسوز رویال در رنگ مشکی تولید شده که قابلیت نصب بر روی زمین دارد. همچنین این بخاری قابلیت تنظیم شعله داشته و با نصب دودکش می‌توان از آن استفاده کرد.

این محصول با قیمتی متغیر از ۱،۸۰۰،۰۰۰ تا ۱،۹۵۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

 

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

WhatsApp Image 2020-11-13 at 11.16.28
مرضیه محمدی
۱۴۰۰/۰۷/۱۱
مرضیه محمدی هستم. از سال 96 مشغول نوشتن و تولید محتوا هستم. در حال حاضر افتخار همکاری با مجموعه تصلا در بخش تحریریه را دارم. مطالبی که من تهیه می کنم در خصوص محتواهای کاربردی مربوط به راهنمای خرید، نگهداری و... انواع لوازم خانگی از برندهای مختلف است.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

    گوارا گستر ایساتیس
    ژانویه 6, 2022

    سلام و عرض ادب. خانم محمدی، چرا از سامانه/سیستم گاورنر که شرکت نیک کالا از آن در محصولات گرمایشی گازسوز خود استفاده میکند، صحبت نفرمودید؟! در حالی که یکی از موارد الزامی استاندارد هست! ضمنا تا آنجا که بنده تعمیرات انجام دادم و اطلاع دارم، ایران شرق اکثرا از سیستم ods استفاده نکرده است و به جای آن از حسگر حرارتی زیر دودکش استفاده میکند. موفق باشید. با احترام،

      مریم بابایی
      ژانویه 10, 2022

      با عرض سلام و احترام. ممنون از حسن توجه شما. بله نیک کالا برای محصولات خود از سیستم گاورنر استفاده کرده. ممنون که این اطلاعات را در اختیار ما گذاشتین. در مورد برند ایران شرق هم باید خدمتتون عرض کنم که تعدادی از محصولات این برند به سیستم ODS مجهز هستند.

لینک کپی شد!