تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

راهنمای خرید بخاری برقی فن دار

مزایا و معایب بخاری برقی فن دار چیست؟

راهنمای خرید
اگر در محل زندگی شما جایی برای قرار دادن دودکش بخاری وجود نداشته باشد، از چه روشی برای گرم کردن خانه خود استفاده می‌کنید؟ بخاری برقی یکی از بهترین گزینه‌ها برای رفع این مشکل است.

اگر در محل زندگی شما جایی برای قرار دادن دودکش بخاری وجود نداشته باشد، از چه روشی برای گرم کردن خانه خود استفاده می‌کنید؟ بخاری برقی یکی از بهترین گزینه‌ها برای رفع این مشکل است.

تصلا – انواع بخاری به دو دسته گازی و برقی تقسیم‌بندی می‌شوند. بخاری‌های برقی از جدیدترین محصولات در زمینه تولید وسایل گرمایشی هستند که طرفداران بسیاری نیز پیدا کرده‌اند. انواع هیتر برقی به المنت‌هایی مجهز شده‌اند که تولید گرما به واسطه عملکرد آن‌ها امکان‌پذیر می‌شود.

آنچه در ادامه سایت اخبار لوازم خانگی تصلا می‌خوانید:

  • انواع بخاری برقی
  • مزایا و معایب بخاری برقی فن دار
  • قیمت فن هیتر برقی

بخاری برقی فن دار

یکی از پرفروش‌ترین انواع بخاری برقی، مدل فن دار یا هیتر برقی است. در این دسته از بخاری‌های برقی، حرارت توسط المنت‌هایی ایجاد می‌شود که در دستگاه تعبیه شده است. این المنت‌ها حرارت لازم را ایجاد کرده و در نهایت فنِ بخاری، گرمای تولید شده را به سمت محیط خارج انتقال می‌دهد.

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخاری برقی فن‎‎دار، قابلیت قطع اتوماتیک است. ترموستات تعبیه شده در این دستگاه کمک می‌کند تا هم‌زمان با بالا رفتن دمای محیط، بخاری برقی به صورت اتوماتیک خاموش شود.

بخاری برقی بدون فن

همان‌طور که از نام این دستگاه مشخص است، شما نمی‌توانید از آن انتظار پرتاب گرما داشته باشید. تنها قطعه مهم در این دسته از بخاری‌ها، یک یا چند المنت است که وظیفه تولید گرما را بر عهده دارد.

بخاری برقی فن دار دیواری

نوع دیگری از این وسیله گرمایشی به صورت دیواری طراحی شده است که قابلیت نصب بر روی دیوار را دارد. معمولا این دسته از بخاری‌های برقی دارای یک ریموت کنترل بوده و قابلیت تنظیم دما دارند.

شوفاژ برقی

مدل جدیدی از بخاری‌های برقی به شکل رادیاتور طراحی شده‌اند که کاربردی همچون بخاری برقی دارند. در این دستگاه نیز المنت‌ها باعث ایجاد گرما هستند. عامل اصلی در عملکرد شوفاژ برقی، روغن موجود در آن است که با روشن شدن المنت داغ شده و پره‌های رادیاتور را گرم می‌کند.

بیشتر بخوانید: بهترین مارک بخاری گازی ایرانی چیست؟

بخاری برقی فن دار بزرگ

در مکان‌هایی با مساحت بالا مانند کارگاه‌ها، انبارها و… از وسایل گرمایشی با توان بالا استفاده می‌شود. یکی از بهترین برندها در زمینه تولید بخاری برقی فن دار بزرگ، انرژی است. در ادامه به معرفی بخاری برقی فن دار بزرگ از این برند و قیمت آن اشاره‌ای خواهیم داشت.

مزایا و معایب بخاری برقی فن دار

حمل و جابجایی آسان از مهمترین مزایای انواع بخاری برقی فن دار است. در واقع در هر مکانی که شما به جریان برق دسترسی داشته باشید، می‌توانید از گرمای این وسیله بهره‌مند شوید. همچنین عدم نیاز به دودکش از دیگر مزایای بخاری برقی فن دار است. بر اساس این ویژگی جای نگرانی برای کاهش میزان اکسیژن محیط نیز وجود ندارد.

توان مصرفی این دسته از وسایل گرمایشی با توجه به ابعاد و اندازه کوچکی که دارند، کمتر از بخاری‌های گازی است. به همین جهت برای گرم کردن مکان‌های بزرگ استفاده از این بخاری توصیه نمی‌شود. از دیگر معایب بخاری برقی فن دار باید به مصرف بالای انرژی اشاره کنیم.

قیمت بخاری برقی فن‌دار

بخاری برقی فن دار پارس خزر مدل FH2000P

این محصول به عنوان یکی از پرفروش‌ترین تولیدات پارس خزر شناخته شده است. با توجه به اندازه این هیتر برقی شما می‌توانید برای گرم کردن مکان‌های کوچک مانند اتاق خواب از آن استفاده کنید. فن موجود در دستگاه با کمترین صدای ممکن از ایجاد آلودگی صوتی جلوگیری می‌کند. از مهمترین ویژگی‌های این هیتر برقی باید به سیستم قطع اتوماتیک آن اشاره کنیم.

حداکثر توان گرمایشی این دستگاه ۲۰۰۰ وات است. قفل کودک، تایمر و قابلیت تنظیم حرارت از دیگر قابلیت‌های این بخاری برقی فن دار است.

قیمت تقریبی این محصول از ۶۳۰،۰۰۰ تا ۱،۲۰۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

بیشتر بخوانید: بخاری گازی چی بخریم؟ + قیمت بخاری گازی و فندار

بخاری برقی فن دار پارس خزر مدل SH2000M

هیتر برقی پارس خزر نسبت به مدل FH2000P دارای ابعاد بزرگ‌تری است. این دستگاه به تایمر و سیستم ضد رسوب مجهز شده است. همچنین با استفاده از قابلیت تنظیم دما می‌توانید درجه حرارت مورد نظر خود را تنظیم کرده و تغییر دهید.

هیتر برقی پارس خزر قابلیت نصب بر روی زمین داشته و همچنین می‌توانید از آن به صورت رومیزی نیز استفاده کنید. با تنظیم درجه حرارت این امکان وجود دارد که گرمای تولید شده به صورت باد گرم ملایم، باد داغ و حالت فن برنامه‌ریزی شود. بدنه اصلی دستگاه بر روی پایه‌ای قرار گرفته که امکان چرخش بدنه اصلی بر روی آن وجود دارد. به کمک این ویژگی شما می‌توانید باد گرم دستگاه را به جهات مختلف هدایت کنید.

این محصول با قیمتی متغیر از ۸۲۰،۰۰۰ تا ۱،۳۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

بیشتر بخوانید: انواع بخاری جیبی و قیمت آن در بازار

بخاری برقی فن دار آراسته مدل ۲۲۰۰

بخاری برقی فن دار آراسته مدل 2200

هیتر فن دار آراسته به ۵ المنت از جنس شیشه مجهز شده است. فن موجود در دستگاه به انتقال یکنواخت گرما کمک می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توانیم به سیستم ایمنی آن اشاره کنیم. در صورت سقوط بخاری بر اثر ضربه یا برخورد، دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش می‌شود. این قابلیت از بروز هر گونه حادثه مانند آتش‌سوزی جلوگیری می‌کند.

قیمت این وسیله گرمایشی از برند آراسته از ۷۰۰،۰۰۰ تا ۹۶۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

بیشتر بخوانید: نصب و تعمیر بخاری گازی با رعایت چند نکته مهم

بخاری برقی فن‌دار برفاب مدل QH-2800

بخاری برقی فن دار برفاب به ترموستات مجهز شده که این قطعه در تنظیم حرارت نقش دارد. با استفاده از قابلیت تنظیم دما می‌توانید مقدار گرمای محیط را کنترل کنید. همچنین این دستگاه به یک تایمر نیز مجهز شده است. توجه داشته باشید که مصرف برق در این دسته از وسایل گرمایشی بالا بوده و نمی‌توان این عامل را با کیفیت دستگاه مرتبط دانست.

بخاری برقی فن دار برفاب دارای ۶ المنت شیشه‌ای است. شما می‌توانید به صورت زمینی یا رومیزی از آن استفاده کنید.

این محصول با قیمتی متغیر از ۸۷۰،۰۰۰ تا ۱،۲۵۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

بخاری برقی فن‌دار گرما گستر مهر مدل تویست

حداقل توان گرمایشی این هیتر برقی ۸۰۰ وات و حداکثر توان آن به ۱۵۰۰ وات می‌رسد. این دستگاه قابلیت تنظیم حرارت ندارد. با این حال شما می‌توانید هر کدام از المنت‌ها را به صورت مجزا روشن یا خاموش کنید. از دیگر قابلیت‌های این وسیله گرمایشی باید به سیستم قطع اتوماتیک آن در اثر سقوط دستگاه اشاره کنیم.

برای تهیه این هیتر می‌توانید از ۳۳۰،۰۰۰ تا ۶۲۰،۰۰۰ تومان هزینه کنید.

بیشتر بخوانید: بخاری‌های بدون دودکش شرکت ایران شرق به بازار می‌آید

بخاری برقی فن‌دار مایدیا مدل NTH20-15B1-R

قابلیت تنظیم دما و شدت باد گرم، از ویژگی‌های این دستگاه هستند. همچنین هیتر برقی مایدیا به قفل کودک و سیستم ضد رسوب نیز مجهز شده است. شما می‌توانید از این دستگاه به صورت رومیزی نیز استفاده کنید. همچنین روشن و خاموش کردن آن نیز به صورت اتوماتیک امکان‌پذیر است.

قیمت این محصول از ۱،۸۰۰،۰۰۰ تا ۲،۴۰۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

بخاری برقی فن دار هاردستون مدل HEP2001

بخاری برقی فن دار هاردستون

یکی دیگر از محصولات پرفروش در سایت‌های اینترنتی، هیتر فن دار هاردستون است. این بخاری برقی فن‌دار دارای سیستم ضد رسوب بوده و به تایمر نیز مجهز شده است. با استفاده از تایمر شما می‌توانید زمان روشن یا خاموش شدن هیتر را مشخص کنید. همچنین این وسیله گرمایشی قابلیت تنظیم دما را نیز دارد.

قیمت تقریبی این محصول حدود ۱،۴۵۰،۰۰۰ تومان است.

بخاری برقی فن‌دار دیواری جی پاس مدل ۹۱۱۳

بخاری برقی فن دار دیواری جی پاس مدل 9113

قابلیت نصب این هیتر برقی بر روی دیوار است. شما می‌توانید به عنوان یک بخاری برقی فن دار دیواری از آن بهترین استفاده را داشته باشید. دستگاه به یک تایمر ۸ ساعته مجهز شده است. پس از به اتمام رسیدن زمان مشخص شده، دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش خواهد شد. بعد از خاموش شدن دستگاه، فن تعبیه شده در آن برای چند ثانیه بدون تولید گرما کار می‌کند. این امر باعث می‌شود تا حرارت باقی مانده در هیتر خارج شود.

این محصول با قیمت تقریبی از ۱،۷۵۰،۰۰۰ تا ۱،۹۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

بخاری برقی فن‌دار سیماران مدل ۹۱۰

المنت‌های به کار رفته در این هیتر از جنس فلز هستند. ترموستات این دستگاه دیجیتالی بوده و در دو حالت قابلیت تنظیم دما دارد. همچنین با گرم شدن بیش از اندازه المنت‌ها، دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش خواهد شد. تایمر و قفل کودک نیز از دیگر ویژگی‌های این محصول هستند.

قیمت این فن هیتر از ۱،۱۷۰،۰۰۰ تا ۱،۶۰۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

بخاری برقی فن دار دلونگی مدل ۱۰۲۰

بخاری برقی فن دار دلونگی مدل 1020

  • مجهز به سیستم ضد رسوب
  • قابلیت تنظیم حرارت
  • مجهز به تایمر
  • دارای قفل کودک
  • حداکثر توان گرمایشی ۲۰۰۰ وات

این بخاری برقی فن دار با قیمتی متغیر از ۱،۰۰۰،۰۰۰ تا ۱،۵۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

بخاری برقی فن‌دار ارشیا مدل کلاسیک

هیتر برقی ارشیا به شکل یک پنکه ایستاده طراحی شده است. در واقع این وسیله برخلاف پنکه‌های معمولی، به جای باد سرد، بادی گرم تولید می‌کند. شما می‌توانید درجه حرارت تولید شده توسط این دستگاه را در دو حالت تغییر دهید. پایه هیتر فن دار ارشیا قابلیت تنظیم داشته و شما می‌توانید به سه شکل ایستاده، رومیزی و نیمه ایستاده از آن استفاده کنید.

فن هیتر ارشیا دارای یک ریموت کنترل است. تنظیم درجه حرارت و خاموش و روشن کردن دستگاه از راه دور توسط این ریموت امکان‌پذیر خواهد بود. سیستم ایمنی قطع اتوماتیک نیز از دیگر ویژگی‌های هیتر ارشیا است. تایمر دستگاه نیز از ۳۰ دقیقه تا ۸ ساعت قابلیت تنظیم دارد.

قیمت تقریبی این محصول حدود ۱،۷۴۰،۰۰۰ تومان است.

بخاری برقی فن دار انرژی مدل EH0045

عملکرد فن تعبیه شده در این هیتر تک فاز در دو حالت کند و تند انجام می‌شود. همچنین فن به کمک ترموستات به صورت اتوماتیک شروع به کار می‌کند. با گرم شدن بیش از اندازه نیز دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش می‌شود.

قیمت این محصول حدود ۴،۶۴۰،۰۰۰ تومان است.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 1 / 5. تعداد آرا: 2

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

WhatsApp Image 2020-11-13 at 11.16.28
مرضیه محمدی
۱۴۰۰/۰۷/۱۸
مرضیه محمدی هستم. از سال 96 مشغول نوشتن و تولید محتوا هستم. در حال حاضر افتخار همکاری با مجموعه تصلا در بخش تحریریه را دارم. مطالبی که من تهیه می کنم در خصوص محتواهای کاربردی مربوط به راهنمای خرید، نگهداری و... انواع لوازم خانگی از برندهای مختلف است.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!