تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌­المللی لوازم خانگی با شعار «تجلی دانایی و توانایی ایرانی در خدمت توسعه ملی» برگزار می‌شود/پیام دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران به مناسبت 21st HAMex 2021

نمایشگاه بیست و یکم؛ تجلی توانمندی‌ها و دستاوردهای تولیدکنندگان لوازم خانگی

اخبار تصلا
بیست و یکمین نمایشگاه بین‌­المللی لوازم خانگی (21st HAMex 2021) با شعار «تجلی دانایی و توانایی ایرانی در خدمت توسعه ملی» در تاریخ 25 تا 28 آبان ماه برگزار می‌شود. دبیرکل و رئیس ستاد برنامه‌‎­ریزی و اجرایی انجمن صنایع لوازم خانگی ایران با بیان این خبر گفت: انجمن صنایع لوازم خانگی ایران به‌ عنوان بزرگترین و قدیمی­‌ترین تشکل ملّی صنعت پیشران لوازم خانگی کشور، در سالی مزین به شعار «تولید، پشتیبانی­‌ها، مانع زدایی­‌ها»، همچون بیست نوبت گذشته، دیگر بار در سایه برنامه‌­ریزی­‌های انجام گرفته مفتخر به میزبانی و برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه بین‌­المللی لوازم خانگی (21st HAMex 2021) با شعار «تجلی دانایی و توانایی ایرانی در خدمت توسعه ملی» شده است.

تصویر صنعت لوازم الکترونیک بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی (۲۱st HAMex 2021) با شعار «تجلی دانایی و توانایی ایرانی در خدمت توسعه ملی» در تاریخ ۲۵ تا ۲۸ آبان ماه برگزار می‌شود. دبیرکل و رئیس ستاد برنامه‌‎­ریزی و اجرایی انجمن صنایع لوازم خانگی ایران با بیان این خبر گفت: انجمن صنایع لوازم خانگی ایران به‌ عنوان بزرگترین و قدیمی­‌ترین تشکل ملّی صنعت پیشران لوازم خانگی کشور، در سالی مزین به شعار «تولید، پشتیبانی­‌ها، مانع زدایی­‌ها»، همچون بیست نوبت گذشته، دیگر بار در سایه برنامه‌­ریزی­‌های انجام گرفته مفتخر به میزبانی و برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی (۲۱st HAMex 2021) با شعار «تجلی دانایی و توانایی ایرانی در خدمت توسعه ملی» شده است.

عباس هاشمی اظهار کرد: امروزه نقش و جایگاه صنایع پیشران در همسویی با برنامه‌های خرد و کلان در توسعه و پیشرفت کشورها  و فارغ از میزان توسعه‌یافتگی آنها، بر سیاستگذاران و اهالی فن مبرهن بوده و موج تحولات ایجاد شده در این صنایع، افزون بر تقویت توانمندی‌های داخلی، نقش مهمی در ارزش افزوده اقتصادی و خلق ثروت و اشتغال را در سطوح متعدد رقم زده است.

در حال حاضر با تنوع تولید محصولات در بخش‌های مختلف فرآیند تولید و ارزش‌آفرینی بیشتر در نوع و ترکیب محصولات، صنایع پیشران کشور توانسته، تسهیل‌گر تحرک و تحول اساسی در حوزه­ های رقابتی برای تعالی و شکوفایی بیشتر اقتصادی شود.

در شرایط محدودیت ­زای ناشی از پاندمی کرونا، اگر صدمات ناشی از تحریم­های ظالمانه و تلاطم ارز، جولان کالای قاچاق در سطح بازار مصرف و بسیاری موارد دیگر را نیز اضافه کنیم، رسیدن به سر منزل مقصود، نه تنها برای فعالان این صنعت بلکه برای جمیع نقش‌آفرینان دیگر صنایع پیشران کشور نیز امری دشوار و طاقت‌فرساست.

با این وجود، تعهد و تخصص از یک سو و خرد و اندیشه فرصت­ساز صنعتگران لوازم خانگی کشور از سویی دیگر،  به شایستگی توانست به‌رغم شرایط نامتعارف و موانع موجود در فضای کسب و کار بر قله رشد و پیشرفت، نشان لیاقت و پرچم توانستن را بکوبد و دستاوردهای حاصل از رشد کمی و کیفی صنعت پیشران لوازم خانگی را در مقایسه با یک دهه گذشته ممتاز و بی‌بدیل سازد.

وی ادامه داد: انجمن صنایع لوازم خانگی ایران به‌عنوان بزرگترین و قدیمی­ترین تشکل ملّی صنعت پیشران لوازم خانگی کشور، در سالی مزین به شعار «تولید، پشتیبانی­ ها، مانع زدایی­ ها»، همچون بیست نوبت گذشته، دیگر بار در سایه برنامه ­ریزی­ های انجام گرفته مفتخر به میزبانی و برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی (۲۱st HAMex 2021) شده است.

این رویداد بزرگ ملّی که تجلی­ توانمندی­ ها و دستاوردهای تولیدکنندگان و صنعتگران متعهد و متخصص صنعت لوازم خانگی در دو طیف اصلی محصول‌سازان و قطعه‌سازان و دیگر صنایع وابسته است، فضایی را فراهم ساخته تا صنعتگران این مرز و بوم، دوشادوش یکدیگر در قالب خانواده بزرگ و هوادار ایران زمین، بوم تولید و صنعت ملّی را با توانمندی­های خود به شایستگی رنگ امید و شکوفایی بخشیده و بالندگی ایران عزیز را به تصویر کشند.

خبر مرتبط: استقبال گسترده از بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی

کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار میزبان دانش‌بنیان‌ها و استارتاپ‌ها

 دبیرکل و رئیس ستاد برنامه‌‎­ریزی و اجرایی انجمن صنایع لوازم خانگی افزود: در همان اولین روزهای اعلان عمومی و آغاز فراخوان ثبت نام این نوبت از این رویداد ملّی، استقبال از این مهم به حدی بود که تمامی فضای نمایشگاهی مورد تقاضا تکمیل و بسیاری از واحدهای تولیدی در صف انتظار قرار گرفتند. از این رو بر آن شدیم تا با همکاری و مساعی شایسته تقدیر مسئولان و متولیان امر، با تخصیص فضای نمایشگاهی بیشتر، زمینه حضور و مشارکت حداکثری شرکت کنندگان در این رویداد ملّی را فراهم آوریم.

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی، از یک زاویه دیگر نیز حائز اهمین فراوان است، کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار صنعت لوازم خانگی که با همکاری این انجمن و نظارت و مجوز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از سال گذشته مراحل تاسیس خود را می­گذراند، امروز در قالب نماینده بخش خصوصی صنعت و با شخصیت مستقل حقوقی، رسالت خطیر توسعه و نفوذ فناوری و دانش‌محوری را در صنعت پیشران لوازم خانگی بر دوش داشته و هم­سو با انجمن صنایع لوازم خانگی ایران، ارتقاء و رشد حداکثری کمی و کیفی صنعت را به‌عنوان هدفی متعالی، ملحوظ نظر دارد و در اولین حضور خود در این رویداد ملّی، میزبان فستیوال نوآوری و چالش‌های فناورانه صنعت لوازم خانگی با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و… است.

خبر مرتبط: با هرگونه انحصار در صنعت لوازم خانگی مخالفیم/تقاضای ممنوعیت واردات برای مدت محدود/ استقبال واحدهای تولیدی از نمایشگاه لوازم خانگی

چند رویکرد محوری بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی

دبیرکل و رئیس ستاد برنامه‌ریزی و اجرایی انجمن صنایع لوازم خانگی ایران ادامه داد: انجمن صنایع لوازم خانگی ایران به‌عنوان نماینده اثرگذار بخش خصوصی صنعت راهبردی لوازم خانگی مؤلفه‌های چند وجهی را متصور بوده است. حمایت از صنايع کوچک به‌عنوان عاملی کلیدی در توسعه چند وجهی اقتصادی، اجتماعي، فرهنگی و… کشور، توجه به مقوله مصرف انرژی در محصولات تولیدی، رویکرد تولید صادرات‌محور، تعمیق حداکثری ساخت داخل، توجه به ارتقاء کیفیت کالاهای تولیدی، حمایت از سرمایه­‌گذاری مولد در این صنعت، مشتری مداری در سایه ارتقاء فرآیندهای مرتبط با خدمات پس از فروش و خاصه تزریق دانش فنی و فناوری­‌های روز به بدنه صنعت با هدف افزایش توان رقابت‌پذیری از جمله این رویکردهای محوری در ایستگاه بیست و یکم نمایشگاه است.

به گفته هاشمی، هرچند در مسیر خطیر بالندگی و تحول در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی، تا رسیدن به نقطه آرمانی فاصله داریم. لکن، به اذعان کارشناسان و متخصصان امر، صنعت لوازم خانگی توانسته با روی پای خود ایستادن و نیز توسعه و افزایش توان تولید داخلی با هدف رونق اقتصادی، زمینه‌ساز تحول بزرگی در این صنعت پیشران بوده و در چرخه کلان صنعت و اقتصاد ملّی و تقویت و ارتقاء شاخص ­های اقتصادی جهانی کشور، در حد امکان نقش آفرینی کند.

در پایان، بر اساس وظیفه و تکلیف ملی خود، ضمن تقدیر و تشکر صمیمانه از یکایک فعالان این صنعت که بازیگران اصلی جریان رشد و پیشرفت ایران عزیز هستند و در کنار سیاستگذاران این عرصه خطیر که زمینه حداکثری مطلوب شکوفایی را با اجرای عملی پشتیبانی­ ها و مانع‌زدایی­‌های موجود به عینیت رسانده و پیشرفت صنعتی و اقتصادی جامعه را تضمین می‌کنند، از حسن همکاری تمامی مدیران ارجمند و دیگر عزیزان سازمان توسعه تجارت و شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی جمهوری اسلامی ایران که در تمامی مراحل اجرایی از آغاز تا برگزاری نمایشگاه، زمینه برگزاری شایسته و مطلوب این رویداد بزرگ ملّی را همگام با شیوه­نامه­‌های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا یاری کردند، قدردانی می‌کنم. استمرار بالندگی ایران عزیز و توفیقات روز افزون صنعتگران خدوم این مرز و بوم را از حضرت باری تعالی مسألت دارم.

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 5 / 5. تعداد آرا: 1

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

سوسن یحیی پور
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
سوسن یحیی‌پور هستم؛ فارغ‌التحصیل رشته روابط بین‌الملل در مقطع کارشناسی ارشد. فعالیت خبری و مطبوعاتی خودم رو در حوزه بازرگانی و اصناف از سال 94 آغاز کردم. در حال حاضر هم در بخش تحریریه تصلا مشغول به تولید محتوا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!