تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

مدیرعامل شرکت نیکسان: به زودی ماشین لباسشویی، ظرفشویی، ایرکاندیشن و تلویزیون به سبد کالای نیکسان اضافه می‌شود

همکاری نیکسان و سوزوکی در تولید لوازم خانگی با هدف صادرات/ انتقال دانش فنی و تولید لوازم خانگی سوزوکی در ایران/ توزیع یخچال‌های نیکسان در خاورمیانه

بدون عنوان
مدیرعامل شرکت نیکسان صنعت در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی گفت: در حال حاضر دفتر خاورمیانه برند سوزوکی در ایران مستقر شده و هدف همکاری نیکسان با این برند انتقال دانش فنی، ایجاد ارزش افزوده و دستیبابی به بازارهای صادراتی بوده است. سعید رضوانی در گفت‌وگو با تصلا با اشاره به اینکه از زمانی که برند سوزوکی به ایران آمده ارزش افزوده بالایی را ایجاد کرده است، افزود: این برند همکاری خودش را با کمپانی‌هایی که استعدادهای بالقوه‌ و توان تولید کالای باکیفیت دارند، آغاز کرده است.

تصویر صنعت لوازم الکترونیکمدیرعامل شرکت نیکسان صنعت در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی گفت: در حال حاضر دفتر خاورمیانه برند سوزوکی در ایران مستقر شده و هدف همکاری نیکسان با این برند انتقال دانش فنی، ایجاد ارزش افزوده و دستیبابی به بازارهای صادراتی بوده است.

سعید رضوانی در گفت‌وگو با تصلا با اشاره به اینکه از زمانی که برند سوزوکی به ایران آمده ارزش افزوده بالایی را ایجاد کرده است، افزود: این برند همکاری خودش را با کمپانی‌هایی که استعدادهای بالقوه‌ و توان تولید کالای باکیفیت دارند، آغاز کرده است.

مدیرعامل شرکت نیکسان درباره هدف همکاری برند سوزوکی با شرکت نیکسان، گفت:  هدف از همکاری این بوده که بتوانیم توسعه صادرات داشته باشیم و به بازارهای منطقه دست پیدا کنیم.

رضوانی با اشاره به اینکه شرکت نیکسان یکی از تولیدکنندگان لوازم خانگی است که به صورت تخصصی‌تر در تولید یخچال فریزرهای خانگی فعالیت می‌کند، اظهار کرد: قرار است یخچال فریزرهای ما در منطقه خاورمیانه توزیع شود و بازارها را به دست بیاوریم.

وی ادامه داد: محصولات نیکسان یک یکیچ کامل از یخچال فریزرهای خانگی از سایز کوچک تا بزرگ یعنی از ۵ فوت تا ساید بای ساید را شامل می‌شود و در این مجموعه قابلیت تولید  این محصولات را داریم.

مدیرعامل شرکت نیکسان با اشاره به تغییرات و تحولات اخیر صنعت لوازم خانگی، اظهار کرد: بعد از بروز این تغییر و تحولات قابلیت دستیابی به بازارهای صادراتی را پیدا کردیم.

وی اظهار کرد: در کشور ما منابع ارزان، نیروی کار مناسب و استعدادهای زیادی دیده می‌شود که اگر دولت‌ها کمک کنند و یکسری مشکلات و موانع ‌را از سر راه تولیدکنندگان بردارند، ما می‌توانیم توفیق خوبی در زمینه صادرات داشته باشیم.

سعید رضوا

برنامه‌های آتی شرکت نیکسان

مدیرعامل شرکت نیکسان با اشاره به برنامه‌های آتی شرکت نیکسان، گفت: قرار است یک  سبد کامل از لوازم خانگی را در آینده‌ای نزدیک به بازار عرضه کنیم. در این سبد کالایی به غیر از یخچال فریزرهای خانگی، محصولات باکیفیتی همچون تلویزیون، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و … ارائه می‌کنیم.

تبدیل تهدید به فرصت در نمایشگاه لوازم خانگی

این فعال صنعت لوازم خانگی با اشاره به نقطه قوت نمایشگاه امسال، گفت: در این محل، تهدید تحریم به فرصت تبدیل شده است و ما این اتفاق مثبت را به چشم خود شاهد هستیم.

رضوانی با بیان اینکه تحولی که در صنعت لوازم خانگی ایجاد شده ستودنی است، اظهار کرد: این افتخار را مدیون بخش خصوصی هستیم؛ بخش خصوصی توانسته این تحول را به معنای واقعی ایجاد کند. وقتی در سال ۹۷ تحریم‌ها آغاز شدند، ما نتوانستیم کالاهای خارجی را وارد کنیم و با تحریم واردات مواجه شدیم، در همین برهه زمانی استعداد‌های بالقوه‌ی صنعت لوازم خانگی شکوفا شدند و شاهد این تحول عظیم در صنعت لوازم خانگی کشور که به دست بخش خصوصی انجام گرفته، هستیم.

امکان صادرات لوازم خانگی سوزوکی کاملا مهیاست

سعید رضوانی نیسکان

مدیرکل توسعه تجارت شرکت سوزوکی کورپوریشن در منطقه خاورمیانه نیز در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی، گفت: امسال، اولین حضور ما به نمایندگی از کمپانی سوزوکی در نمایشگاه ایران بود که صنف لوازم خانگی را بسیار قوی و قابل توجه دیدیم و استقبال از این نمایشگاه هم بی‌نظیر بود.

بهنام سبحانی در گفت‌وگو با تصلا افزود: نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی بازخورد بسیار مناسبی برای تمام فعالان صنعت و ازجمله مجموعه‌ی ما به دنبال داشت.

وی در ارتباط با نحوه شکل گیری همکاری میان سوزوکی و نیکسان، اظهار کرد: شرکت سوزوکی از سال ۹۰، کار تحقیقاتی برای شناسایی تولیدکنندگان بالقوه را شروع کرد؛ تولید محصولات سوزوکی از باتری آغاز و در بخش الکترونیک ادامه پیدا کرد و نهایتا در بخش لوازم خانگی بعد از مذاکرات متعددی که انجام گرفت، به این نتیجه رسیدیم که یکی از بهترین شرکت‌هایی که در زمینه R&D امکان تولید با استانداردهای مد نظر کمپانی را دارد، شرکت نیکسان صنعت ساوه است.

سبحانی با اشاره به عقد قراداد بین دو شرکت سوزوکی و نیکسان، ادامه داد: بر اساس پروتکل‌های بین‌المللی، این قراداد در چارچوب توافق‌نامه‌ای بین سنگاپور و ایران منعقد شد و بدین ترتیب به طور رسمی تولید لوازم خانگی سوزوکی در ایران رقم خورد و امکان صادرات هم در منطقه کاملا مهیاست.

نیکسان (2)

رشد بی‌نظیر تولید؛ جهش بخش کیفی

 وی با بیان اینکه شاهد یک رشد بی‌نظیر در بخش تولید و یک جهش در بخش کیفی هستیم، اظهار کرد: تمام تلاش ما در کنار تولیدکنندگان ایرانی این است که آنچه مد نظر مصرف‌کننده است، مهیا شود.

معرفی شرکت و محصولات

شرکت نیکسان صنعت در سال ۱۳۷۲ در شهر صنعتی کاوه در یکی از بزرگترین قطب‌های صنعتی کشور با موقعیت بسیار استراتژیک با انگیزه تولید لوازم خانگی قطع وابستگی و رسیدن به خودکفایی در این بخش تاسیس شد. در این راستا سعی کرده با نوآوری و تولید محصولات با کیفیت جایگاه ویژه‌ای در صنعت کشور کسب کند.

نیکسان

مشخصات یخچال فریزر دوقلو با یخساز اتوماتیک

-مجهز به آبریز

-قابلیت برگرداندن درب

-مجهز به دو آپشن یخساز دستی یا چرخشی قابل اتصال به آب شهر

-مجهز به سیستم انجماد سریع

-دارای قفل الکترونیکی

-قفسه‌های شیشه‌ای نشکن

-مجهز به کمپرسور کم‌مصرف

-تمیز کردن آسان فضای داخلی

-دستگیره‌های برجسته و مقاوم

-عملیات فیشینگ PCM/VCM

-دارای سیستم  عیب‌یاب هوشمند

-مجهز به سیستم خنک‌سازی سریع

-مجهز به سیستم گردش هوای چند قسمتی

-مجهز به سیستم گردش هوای خشک در محفظه‌ها

-قابل استفاده در تمامی مناطق آب و هوایی

-دارای طراحی بسیار زیبا، جادار و متناسب با هر نوع سلیقه

-زنگ اخطار جهت اعلام باز ماندن درب و کاهش دما

-مجهز به سیستم کنترل اضطراری در صورت نقص فنی

-نوار دور درب آنتی‌باکتریال و با قابلیت تعویض آسان

تعبیه ایده‌آل طبقات درب به جهت استفاده بهینه از فضای داخلی

-دارای چرخ‌های غلتکی روان و پایه‌های مقاوم با قابلیت تنظیم

-روشنایی بیشتر و مصرف انرژی کمتر با استفاده از چراغ‌های SMD

-سیستم کنترل هوشمند مجهز به نمایشگر LED و محافظ کمپرسور

-محفظه بزرگ جهت مواد پروتئینی و سبزیجات

-دارای سبدهای پلاستیکی مقام و قابل جابه‌جایی

نیکسان

قابلیت کولر گازی سوزوکی سری تانوشی

-قابلیت غبار زدایی

-قابلیت جلوگیری از تعریق

-قابلیت ضد انجماد

-فیلتر ضد غبار

-اواپراتور C مانند بازده بالا

-وضعیت خواب

-تمیز کاری خودکار

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 3.5 / 5. تعداد آرا: 11

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

سوسن یحیی پور
۱۴۰۰/۰۹/۰۱
سوسن یحیی‌پور هستم؛ فارغ‌التحصیل رشته روابط بین‌الملل در مقطع کارشناسی ارشد. فعالیت خبری و مطبوعاتی خودم رو در حوزه بازرگانی و اصناف از سال 94 آغاز کردم. در حال حاضر هم در بخش تحریریه تصلا مشغول به تولید محتوا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!