تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

کدام یک از ایرپادهای برند شیائومی ارزش پرداخت هزینه را دارند

بهترین ایرپادهای شیائومی کدامند؟

راهنمای خرید
ایرپاد یکی از جدیدترین نوع لوازم جانبی موبایل است که امروزه جای خود را به هدست و هندز فری داده است. ایرپاد اولین بار توسط برند اپل به بازار معرفی شد و پس از آن بسیاری از شرکت‌های تولید کننده گوشی تلفن همراه اقدام به تولید و طراحی محصولاتی شبیه به آن کردند.

نصویر صنعت لوازم الکترونیک – ایرپاد، در واقع همان هندزفری بی‌سیم است که می‌توان آن‌ها را به لپ‌تاپ و یا گوشی تلفن همراه متصل کرد و از آن برای صحبت کردن و گوش دادن صدا و موسیقی استفاده کرد.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی در حال حاضر انواع مختلفی از هدفون‌ها یا هندزفری‌های بی‌سیم که در اصطلاح عموم به ایرپاد مشهور هستند، توسط برندهای مختلف که مهم‌ترین آن‌ها برند شیائومی و شرکت‌های زیر مجموعه آن است به بازار عرضه می‌شود.

تنوع محصولی بهترین ایرپاد های شیائومی بسیار زیاد است و اگر برای خرید به بازار مراجعه کنید متوجه این موضوع خواهید شد. از این رو تصمیم گرفتیم تا در مطلب پیش رو به معرفی بهترین و جدیدترین ایرپادهای برند شیائومی که در بازار لوازم جانبی موبایل ایران موجود هستند، بپردازیم.

ایرپادهایی که در ادامه این مطلب معرفی و نقد و بررسی بهترین ایرپادهای شیائومی خواهند شد، به ترتیب زیر هستند:

  • ایرپاد یا هدفون بی‌سیم هایلو مدل GT2
  • هدفون بی‌سیم هایلو مدل GT1 Pro
  • هدفون بی‌سیم هایلو مدل T19
  • هدفون بی‌سیم شیائومی مدل Redmi AirDots
  • هدفون بی‌سیم شیائومی مدل Redmi Air Dots 2
  • هدفون بی‌سیم شیائومی مدل Airdots Pro 2
  • هدفون بی‌سیم شیائومی مدل mi true 2S
  • هدفون بی‌سیم شیائومی مدل Mi Airdots

حتما بخوانید: هر آنچه پیش از خرید هدفون باید بدانید

معرفی بهترین و جدیدترین ایرپادهای شیائومی

برند شیائومی از جمله برندهای چینی است که در زمینه تولید گوشی‌های تلفن همراه و لوازم جانبی آن طی سال‌های اخیر پیشرفت زیادی داشته است. این برند در فهرست محصولات خود انواع مختلفی از هدفون‌های بی‌سیم را به بازار لوازم جانبی موبایل عرضه کرده است.

یکی از ویژگی‌های برند شیائومی این است که شرکت‌های زیر مجموعه زیادی دارد که یکی از این شرکت‌های زیر مجموعه، شرکت هایلو است که در زمینه تولید هدفون‌های بی‌سیم یا همان ایرپادها فعالیت می‌کند. از این رو در فهرست ایرپادهایی که در ادامه این مطلب به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت، هدفون‌های برند هایلو را نیز معرفی خواهیم کرد.

هدفون بی سیم شیائومی یا ایرپاد هایلو مدل GT2

اگر در بازار لوازم جانبی موبایل به دنبال هدفون بی‌سیم باشید، اکثر فروشندگان ایرپادهای هایلو مدل GT2 را به عنوان یکی از انتخاب‌های مناسب شما، به شما معرفی خواهند کرد.

برند هایلو در خط تولید هدفون‌های بی‌سیم خود یکسری هدفون بی‌سیم با پسوند GT را به بازار عرضه کرده است که اولین سری این هدفون‌ها با نام GT1 شناخته می‌شوند که در ادامه به معرفی آن نیز خواهیم پرداخت.

اما هدفون‌های هایلو مدل GT2 نسل بعدی ایرپادهای هایلو مدل GT1 هستند که از نظر ظاهری شبیه به بیضی هستند و ساختار ارگونومی استانداردی دارند. این هدفون‌ها نه تنها از نظر ظاهری دارای سبک و استایل بسیار زیبا و در عین حال مدرنی هستند، بلکه سبک وزن هستند و به راحتی می‌توانید آن را در گوشی خود قرار دهید.

سیلیکون به کار رفته در هدفون‌های بی‌سیم هایلو مدل GT2 از جنس ضد حساسیت ساخته شده‌اند که کیفیت بالایی دارد و از طرفی نسبت به رطوبت مقاومت بسیار زیادی از خود نشان داده است.

یکی دیگر از ویژگی‌های سیلیکون‌های به کار رفته در بهترین ایرپادهای شیائومی مدل هایلو GT2 این است که از نفوذ صدای مزاحمی که در محیط اطراف کاربر وجود دار جلوگیری می‌کنند و از همه مهم‌تر اینکه باعث توزیع یکنواخت صدا در گوش کاربر می‌شوند.

به عبارت دیگر این سیلیکون‌ها به فناوری حذف نویز محیطی یا Noise Canceling هدفون کمک زیادی می‌کنند. به غیر از سیلیکون بسیار با کیفیتی که برای این سری از هدفون‌های بی‌سیم برند شیائومی در نظر گرفته شده است، طراحان هایلو جسارت جالبی از خود نشان داده‌اند و از استفاده از فناوری لمسی روی این هدفون‌ها صرف‌نظر کرده‌اند و برای برقراری اتصال از دکمه‌های فیزیکی روی گوشی‌های این ایرپادها استفاده کرده‌اند.

از طرفی برای جعبه شارژر یا همان کیس این هدفون‌ها هیچ دری در نظر گرفته نشده است به طوری که در بین کاربران این اصطلاح مشهور است که پرونده ایرپادهای هایلو GT2 همیشه باز است.

هنوز مشخص نیست چرا طراحان جدیدترین ایرپاد شیائومی مدل هایلو GT2 برای کیس این هدفون‌ها دری در نظر نگرفته‌اند اما نکته‌ای که وجود دارد این است که عدم تعبیه در روی کیس این ایرپادها هیچ دردسر یا مشکلی را برای استفاده از این دستگاه‌ها ایجاد نمی‌کند.

برای نگهداری ایرپادها از یک آهنربا درون کیس استفاده می‌شود که این موضوع در مورد اکثر ایرپادهای موجود در بازار صادق است. این آهنربا مانع افتادن گوشی‌ها از کیس و گم شدن آن‌ها می‌شود.

برای اتصال هدفون‌های هایلو مدل GT2 مهره اصلی گوشی سمت راست است. به عبارت دیگر برای اینکه بتوانید اتصال هدفون‌ها به دستگاه خود را ایجاد کنید باید ابتدا گوشی سمت را از طریق بلوتوث به گوش سمت چپ ایجاد کنید و سپس گوشی سمت چپ را با گوشی سمت راست pair یا همان جفت کنید تا اتصال میان این دوگوشی برقرار شود.

خوشبختانه هدفون‌های بی‌سیم هایلو مدل GT2 از فناوری بلوتوث ۵  پشتیبانی می‌کنند که در آن نه تنها برد دستگاه افزایش زیادی پیدا کرده است و به بیش از ۱۰ متر رسیده است بلکه، سرعت انتقال داده صوتی نیز در آن افزایش چشمگیری داشته است و در نتیجه تأخیر در ارسال و انتقال صدا در این نمونه از ایرپادهای برند شیائومی تا حد قابل توجهی کاهش یافته است.

از طرفی کیفیت صدا نیز به دلیل استفاده از این فناوری افزایش چشمگیری داشته است.

در بهترین ایرپاد شیائومی مدل هایلو GT2 از اسپیکرهای ۷٫۲ میلی‌متری استفاده شده است که فرکانس بسیار قوی از خود ساطع می‌کند و در نتیجه باس دستگاه زمانی که می‌خواهید به موسیقی گوش دهد افزایش چشمگیری داشته است.

این ایرپادها از کدک‌های مختلفی مثل LHDC، SBC و ACC پشتیبانی می‌کنند و همین دلیل به عنوان یک پکیج قدرتمند برای پشتیبانی از کدهای مختلف شناخته می‌شوند.

بر اساس بررسی‌های انجام شده، ایرپادهای هایلو GT2 از جمله قدرتمندترین هدست‌ها در زمینه حذف نویز محیط هستند و از این لحاظ به عنوان برترین‌ها به حساب می‌آیند.

از نظر شارژ باتری نیز باید به این نکته اشاره کنیم که ظرفیت کیس این هدفون‌های بی‌سیم چیزی در حدود ۳۴۰ میلی‌آمپر است که معادل با یک پاور بانک به حساب می‌آید. برای هر کدام از گوشی‌های این ایرپادهای شیائومی یک باتری با ظرفیت ۴۳ میلی‌آمپر در نظر گرفته شده است و بر اساس ادعای هایلو، شارژ باتری هر کدام از این گوشی‌ها برای ۴ ساعت مکالمه پشت سر هم کافی است.

برای شارژ هر گوشی چیزی در حدود ۱ ساعت و نیم زمان لازم است. به عبارت دیگر شارژ کیس و شارژ هر کدام از گوشی‌ها برای مدت زمان ۱۵ ساعت مکالمه پشت سر هم کافی است. این گوشی‌ها مجهز به استاندارد ضد آب IPX5 است.

حتما بخوانید: معرفی بهترین هدفون های گیمینگ + قیمت

جدیدترین ایرپادهای شیائومی مدل هایلو GT1 Pro

ایرپادهای برند شیائومی مدل هایلو GT1 Pro در اصل نسخه جدید ایرپادهای هایلو GT1 است که بر اساس نظر کاربران، برای آن دسته از افرادی که می‌خواهند از هدفون‌های خود در حین کار کردن استفاده کنند، مناسب است.

از آنجایی که این هدفون‌های بی‌سیم نسبت به آب مقاوم هستند بنابراین گزینه مناسبی برای افرادی است که می‌خواهند در حین فعالیت‌های سنگین کاری یا ورزشی از هدفون بی‌سیم استفاده کنند.

در کنار قابلیت مقاومت در برابر نفوذ آب، ویژگی سبک بودن آن نیز یکی دیگر از مزایای این هدفون‌ها برای استفاده در زمان انجام فعالیت‌های ورزشی است.

این هدفون‌ها دارای استاندارد IPX5 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و عرق هستند. البته تا حدودی هم نسبت به نمک حاصل از تعریق و چربی گوشی نیز مقاومت دارند.

در بهترین ایرپادهای شیائومی مدل هایلو GT1 Pro از سیلیکون ضد حساسیت که نسبت به آب نیز مقاوم است استفاده شده است که این سیلیکون نیز تا حدودی مانع نفوذ صدای محیط به کاربر می‌شود.

البته میزان توانایی این هدفون‌ها برای جلوگیری از نفوذ صدا بسیار کمتر از هدفون‌های بی‌سیم هایلو مدل GT2 است.

از آنجایی که طراحی این هدفون‌های بی‌سیم به صورت کاملاً ارگونومیک انجام شده است و از طرفی بدن آن نیز به صورت دو تکه است، در نتیجه استفاده از این هدفون‌ها بسیار ساده و راحت انجام می‌شود.

این نمونه از هدفون‌های بی‌سیم برند شیائومی که توسط زیر مجموعه آن یعنی برند هایلو طراحی و تولید شده است، برخلاف ایرپادهای هایلو مدل GT2 مجهز به کنترل لمسی است و هیچ گونه دکمه فیزیکی روی آن تعبیه نشده است.

عمر باتری در ایرپادهای شیائومی مدل هایلو GT1 Pro چیزی در حدود ۳٫۵ ساعت مکالمه پشت سر هم است که چندان زیاد نیست.

البته اگر جعبه شارژر این هدفون‌ها را در اختیار داشته باشید می‌توانید گوشی‌های خود را به راحتی شارژ کنید.

به طور کلی مدت زمان شارژ کیس به همراه گوشی‌های این ست از هدفون‌های بی‌سیم برند شیائومی چیزی در حدود ۲۶ ساعت مکالمه بدون وقفه است. به همین دلیل این هدفون‌ها در میان هدفون‌های برند هایلو توانسته رتبه دوم را به خود اختصاص دهد.

یکی از ایرادهای عمده‌ای که به این سری از هدفون‌های بی‌سیم برند شیائومی وارد می‌شود، ابعاد بسیار بزرگ کیس هدفون‌ها است. اما بزرگ بودن جعبه این ایرپادها بیشتر به دلیل استفاده از باتری‌های بسیار قوی و پر قدرت آن است که به نظر می‌رسد ارزش پرداخت هزینه برای آن را دارد.

این هدفون‌ها مزایای منحصر به فرد خود را دارند. اولین مزیت آن‌ها این است که روی جعبه شارژر و کیس ایرپادهای شیائومی مدل GT1 Pro که به رنگ مشکی است، ۴ چراغ از نوع ال ای دی وجود دارد که نشان دهنده میزان شارژ باتری دستگاه است.

مزیت دیگر این هدفون‌های بی‌سیم وجود شارژر اضافی برای هدفون‌ها است و از طرفی برخلاف مدل قبلی، دارای درب است. همان‌طور که گفته شد طراحی ارگونومیک است که قبلاً نیز به آن اشاره شد.

البته بهترین ایرپادهای شیائومی مدل هایلو GT1 Pro دارای معایبی نیز هستند. اولین ایراد اساسی این هدفون‌های بی‌سیم نوع شارژ آن است که سریع نیست.

از طرفی کیفیت صدا در هنگام تماس تلفنی با این ایرپادها چندان جالب نیست و کاربران نسبت به این موضوع شکایت‌های زیادی مطرح کرده‌اند.

همچنین بزرگ بودن کیس گوشی‌ها نیز از دیگر معایب آن به حساب می‌آید. بر اساس دیدگاه کاربران و رتبه‌بندی انجام شده طبق آن، این هدفون‌های بی‌سیم توانسته‌اند، امتیاز ۴٫۶ از ۵ را به خود اختصاص دهند.

حتما بخوانید: هدفون بی سیم جی بی ال در رقابت تنگاتنگ با ایرپادهای اپل

هدفون بی‌سیم شیائومی مدل هایلو مدل T19

برند هایلو خوشبختانه از آن دسته برندهایی است که در زمینه تجهیزات جانبی موبایل از جمله هدفون‌های بی‌سیم سابقه درخشانی از خود نشان داده است.

یکی از جدیدترین محصولات برند هایلو که به عنوان محصول برند شیائومی شناخته می‌شود، ایرپادهای شیائومی مدل هایلو T19 است که قابلیت‌های ویژه و بسیار خوبی دارد.

اولین ویژگی بسیار جذاب این دستگاه‌ها استفاده از باتری مناسب است که کیفیت آن بسیار بالا است. روی این هدفون‌های بی‌سیم از بلوتوث مجهز به استاندارد ۵ استفاده شده است. به همین دلیل کیفیت صدای تولید شده از این ایرپادها بسیار خوب است.

سرعت انتقال صدا در این هدفون‌ها تقریباً ۲ برابر سرعت انتقال صدا در نمونه‌ای قبلی این دستگاه‌ها است. علاوه بر این روی این هدفون‌ها از ۴ میکروفون کاملاً جدا استفاده شده است که از کدک‌های صوتی AAC و AptX پشتیبانی می‌کنند و به همین دلیل به عنوان یکی از گزینه‌های بسیار عالی برای این کاربران به حساب می‌آید.

کیس بهترین ایرپادهای شیائومی مدل هایلو T19 از آن دسته کیس‌هایی است که ابعاد نسبتاً بزرگی دارد ولی در عوض دارای درب است.

ابعاد بزرگ این هدفون‌های بی‌سیم به دلیل استفاده از باتری قوی آن‌ها است. گوشی‌های این نمونه از هدفون‌های بی‌سیم برند هایلو، دارای ساقه بلند است که روی آن با یک نوار نقره‌ای تزئین شده است.

وزن این گوشی‌ها در حدود ۴ گرم است که نسبتاً سبک است و در نتیجه به راحتی می‌توانید ساعت‌های طولانی آن را روی گوشی خود نگهدارید.

جنس سیلیکون‌های تعبیه شده روی این هدفون‌های برند شیائومی به نحوی است که تا حدودی به عنوان مانعی برای نفوذ صدای محیطی به داخل گوش کاربر به حساب می‌آیند.

روی گوشی‌های این ایرپادها از تکنولوژی لمسی برای قطع و وصل کردن هدفون استفاده شده است.

از آنجایی که روی گوشی‌های ایرپادهای برند شیائومی مدل هایلو T9 از نسخه ۵ بلوتوث استفاده شده است در نتیجه اتصال گوشی‌ها به دستگاه بسیار پایدارتر است و نویز محیطی نیز در آن‌ها تا حد قابل توجهی کاهش می‌یابد.

زمانی که شما گوشی‌های ایرپاد را از کیس آن خارج می‌کنید، حتی قبل از اینکه آن‌ها در گوش خود قرار دهید، به راحتی اتصال گوشی‌ها با دستگاه برقرار می‌شود.

صدایی که به گوش شما می‌رسد از دیافراگم بیولوژیکی عبور کرده و صدایی با جزییات بالا، شفاف، بدون اعوجاج و طبیعی خواهد بود.

البته نمی‌توان منکر تأثیر مستقیم کدگذاری HD دوگانه aptX+ACC در تولید چنین صدای بی‌نقصی در هندزفری بلوتوثی شیائومی Haylou T19 شد.

در بهترین ایرپادهای شیائومی مدل هایلو T10 از قابلیت‌های DSP+CVC استفاده شده است که دقت زیادی در تشخیص صداهایی به غیر از صدای کاربر (صداهای جانبی) دارند و در نتیجه به راحتی نویز محیط را در هنگام استفاده از ایرپادها حذف می‌کنند.

نکته جالبی که در خصوص این هدفون‌های بی‌سیم وجود دارد این است که برای آن‌ها یک اپلیکیشن در نظر گرفته شده است که کاربر با استفاده از آن می‌تواند آپدیت‌های آنلاین را برای ایرپاد خود دریافت کند.

با استفاده از این آپدیت‌ها می‌توانید، عملکرد دستگاه خود در بالاترین حالت و کیفیت قرار دهید. خوشبختانه رابط کاربری این اپلیکیشن بسیار ساده و خوب طراحی شده است و در نتیجه برای برقراری ارتباط با آن شما دچار مشکل خاصی نخواهید بود.

با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید مواردی مثل اعمال افکت‌های صوتی، شخصی سازی دکمه‌ای لمسی که روی بدنه هدفون تعبیه شده است، شارژ گوشی‌ها و کیس را به راحتی بدون دردسر انجام دهید.

باتری تعبیه شده روی هدفون‌های بی‌سیم هایلو مدل T19 دارای ظرفیت ۶۰۰ میلی‌آمپر ساعت است که خوشبختانه روی آن امکان شارژ بی‌سیم ارائه شده است. امکان شارژ بدون سیم این هدفون‌ها باعث شده است تا این دستگاه‌ها به عنوان یکی از مدرن‌ترین هدفون‌های موجود در بازار شناخته شوند.

برای شارژ کامل این مدل از هدفون‌های بی‌سیم نیاز به دو ساعت زمان است تا بتوانید از آن تا مدت ۱۲۰ ساعت استندبای استفاده کنید.

یکی از مزیت‌های کیس‌های این هدفون‌های بی‌سیم این است که زمان شارژ دهی استندبای آن‌ها چیزی در حدود ۴ ماه است.

از جمله مزیت‌های جدیدترین ایرپاد شیائومی مدل هایلو T19 این است که هم با سیستم‌عامل iOS و هم با سیستم‌عامل اندروید سازگار هستند. از طرفی می‌توان از هر کدام از این ایرپادها به صورت کاملاً مجزا استفاده کرد.

علاوه بر همه این موارد، به دلیل تعبیه میکروفون‌های قوی و با کیفیت روی این ایرپادها، امکان برقراری تماس تلفنی نیز با استفاده از این دستگاه‌ها وجود دارد.

جدیدترین ایرپاد شیائومی مدل Redmi AirDots

هدفون‌های بی‌سیم یا ایرپادهای شیائومی مدل Redmi AirDots یکی از مناسب‌ترین هدفون‌های بی‌سیم برند شیائومی از لحاظ قیمت هستند. در واقع اگر شما نمی‌خواهید هزینه زیادی برای خرید ایرپاد پرداخت کنید، می‌توانید این هدفون‌های بی‌سیم را انتخاب کنید.

نکته‌ای که وجود دارد این است که قیمت پایین این دستگاه‌ها به هیچ عنوان دلیلی برای کیفیت پایین آن‌ها نیست بلکه بر اساس بررسی‌های انجام شده با توجه به قیمت این هدفون‌ها و قیمت هدفون‌های تولید شده توسط برندهای دیگر که در بازار موجود هستند، صدایی که از این دستگاه‌ها انتقال داده می‌شود از کیفیت بالایی برخوردار است.

روی این نمونه از ایرپادهای برند شیائومی، قابلیت حذف نویز محیطی ارائه شده است که به شما کمک می‌کند تا در حال گوش دادن به موسیقی یا برقراری تماس تلفنی زمانی که در محیط شلوغ و پر سر  صدا قرار دارید، دچار دردسر و مشکل برای شنیدن صدا نشوید.

با توجه به اینکه قیمت بهترین ایرپادهای شیائومی مدل Redmi AirDots نسبتاً ارزان است و از طرفی کیفیت آن نیز بسیار عالی است در نتیجه این دستگاه‌ها به عنوان پرفروش‌ترین هدفون‌های بی‌سیم برند شیائومی شناخته می‌شوند.

وزن این دستگاه‌ها به قدری سبک است که زمانی که آن را در گوش خود قرار می‌دهید به هیچ عنوان حس نمی‌کنید که ایرپاد در گوش شما قرار دارد.

برای این هدفون‌های جذاب برند شیائومی، یک روکش سیلیکونی در نظر گرفته شده است که باعث می‌شود تا بهتر در گوش شما قرار بگیرند. از طرفی صدای تولید شده توسط این هدفون‌ها کیفیت بسیار خوبی دارد و به هیچ عنوان نمی‌توان تصویر کرد که از گوشی با این ابعاد و اندازه صدایی به این رسایی و با کیفیتی خارج شود.

روی بدنه این دستگاه‌ها دکمه‌ای تعبیه شده است که می‌توان از آن برای انجام برخی از کارها استفاده کرد. علاوه بر وجود دکمه، این ایرپادها از قابلیت تاچ نیز پشتیبانی می‌کنند.

یکی از مزیت‌های ایرپادهای شیائومی مدل Redmi AirDots این است که با دستیار مجازی گوگل و به طور کلی دستیارهای مجازی سازگاری دارند و به راحتی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

از آنجایی که این هدفون‌ها از استاندارد IPX4 پشتیبانی می‌کنند در نتیجه در برابر خیس شدن مقاوم هستند. عمر باتری در هر بار شارژ برای این هدفون‌ها چیزی در حدود ۱۵ ساعت مکالمه بدون وقفه است.

از جمله ویژگی‌های این هدفون‌های بی‌سیم که به عنوان نقاط قوت آن‌ها به حساب می‌آید می‌توان به مواردی مثل طراحی بسیار ساده و در عین حال در نظر گرفتن ابعاد بسیار کوچک برای هدفون، عمر باتری نسبتاً خوب در هر بار شارژ گوشی، سبک بودن گوشی‌های ایرپاد کیفیت صدای خوب و همچنین قیمت بسیار مناسب آن‌ها اشاره کرد.

البته جدیدترین ایرپادهای شیائومی مدل Redmi AirDots معایبی نیز دارند که از آن جمله می‌توان به مواردی مثل عدم سازگاری با پورت نوع C،پایین بودن کیفیت صدا در زمان برقراری تماس صوتی و همچنین عدم مقاومت بدنه در برابر سایش اشاره کرد.

خوشبختانه روی این هدفون‌ها از بلوتوث نسخه ۵ استفاده شده است که باعث می‌شود اتصال میان این دستگاه و گوشی یا تبلت و لپتاپ پایدار باشد.

هدفون بی سیم  شیائومی مدل Redmi Air Dots 2

هدفون‌های بی‌سیم شیائومی مدل Redmi AirDots2 نسخه جدید هدفون‌های بی‌سیم AirDots هستند که از لحاظ طراحی ظاهری هیچ تفاوتی میان آن‌ها با نسخه قبلی وجود ندارد.

تنها تفاوتی که از نظر ظاهری میان این دو نسخه از هدفون‌های بی‌سیم شیائومی وجود دارد مربوط به وزن آن‌ها است که وزن نسخه اول سبک‌تر از وزن نسخه دومی است.

روی گوشی‌های این هدفون‌های بی‌سیم یکسری میکروفون‌های داخلی تعبیه شده است که زمانی که شما با استفاده از این هدفون‌ها به تماس صوتی پاسخ می‌دهید و یا اینکه از دستیار صوتی گوگل استفاده می‌کنید، فعال می‌شوند.

علاوه بر این به منظور برقراری تماس صوتی و یا خاتمه دادن به آن دو دکمه روی بدنه گوشی‌های ایرپادهای شیائومی مدل Redmi AirDost 2 تعبیه شده است که کار کاربر را در این زمان راحت‌تر می‌کند. این دکمه همچنین برای استفاده از دستیار صوتی گوگل و همچنین فعال کردن آن کاربرد دارند.

روی ایرپادهای شیائومی مدل Redmi AirDots2 از یک بلوتوث نسخه ۵ استفاده شده است که باعث می‌شود کیفیت صدا در زمان گوش دادن به موسیقی در این هدفون‌ها تا حد قابل توجهی افزایش یابد.

از طرفی برد این دستگاه‌ها بدون وجود مانع با توجه به استفاده از این نسخه از بلوتوث به ۱۰ متر نیز می‌رسد. این هدفون های بی سیم شیائومی از کدک‌های HFP/A2DP/HSP/AVRCP پشتیبانی می‌کنند.

ظرفیت باتری در نظر گرفته شده برای این ایرپادهای بلوتوثی برند شیائومی چیزی در حدود ۴۳ میلی‌آمپر است و زمانی که برای شارژ این گوشی‌ها مصرف می‌شود چیزی در حدود ۱٫۵ ساعت است.

در هر بار شارژ عمر باتری برای هر گوشی چیزی در حدود ۴ ساعت و برای کیس ۱۲ ساعت مکالمه بدون وقفه است.

روی ایرپادهای Redmi AirDots 2 برند شیائومی از یک درایور داینامیک ۷٫۲ میلی‌متری استفاده شده است که تقریباً در حدود نیمی از درایورهای دینامیک در ایرپادهای برند اپل است بنابراین انتظار می‌رود کیفیت صدا در این دستگاه‌ها نسبت به ایرپادهای اپل از کیفیت پایینی برخوردار باشد اما خوشبختانه این‌گونه نیست و کیفیت صدا در این ایرپادها بسیار عالی است.

با توجه به این موضوع و از طرفی قیمت مناسب البته کمی گران‌تر از نسخه قبلی این ایرپادها، خرید و انتخاب این دستگاه‌ها به خصوص برای آن دسته از کاربرانی که نمی‌خواهند هزینه زیادی برای خرید ایرپاد صرف کنند بسیار مناسب است.

از جمله مزایای ایرپادهای شیائومی مدل Redmi AirDots 2 می‌توان به قیمت مناسب در مقابل قیمت سایر مدل‌های ایرپادهای شیائومی و ایرپادهای دیگر، پخش صدای بسیار با کیفیت و همچنین ماندگاری بالای باتری اشاره کرد.

اما این دستگاه‌ها معایبی نیز دارند که از آن جمله می‌توان به مواردی مثل کیفیت پایین صدا در زمان برقراری تماس صوتی و همچنین ابعاد بسیار کوچک آن که باعث شده استفاده از آن برای همه ساده و آسان نباشد، اشاره کرد.

هدفون بی‌سیم شیائومی مدل Airdots Pro 2

یکی از بهترین و خاص‌ترین هدفون‌های بی‌سیمی که توسط برند شیائومی تولید و به بازار عرضه شده است، ایرپادهای شیائومی مدل AirDots Pro 2 هستند.

این هدفون‌های بی‌سیم تا حد قابل توجهی شبیه به ایرپادهای برند اپل هستند به نحوی که به عقیده بسیاری از کارشناسان نسخه کپی شده از این هدفون‌های برند اپل به حساب می‌آیند.

هرچند قیمت این ایرپادهای جذاب و خاص نسبت به ایرپادهایی که تا به حال در این مطلب معرفی کردیم بالاتر است.

اما همچنان در رده قیمتی متوسط قرار دارد و از همه مهم‌تر اینکه این ایرپادها بیشتر از هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید، امکانات قابل توجه در اختیار شما قرار می‌دهند.

بر اساس مقایسه‌های انجام شده بسیاری از کارشناسان بر این باورند که عملکرد و کیفیت این هدفون‌های بی‌سیم برند شیائومی نسبت به عملکرد و کیفیت ایرپادهای اپل بسیار بالاتر و بهتر است.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هدفون‌های بی‌سیم برند شیائومی مدل AirDots Pro 2 پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع است که باعث می‌شود ایرپاد شما در مدت زمان حدود یک ساعت شارژ شود.

یکی از مهم‌ترین دغدغه کاربران در هنگام انتخاب و خرید ایرپاد این است که استفاده از آن ساده و کاربردی باشد و نیازی به فشار دادن دکمه‌های مختلف چه در زمان استفاده و چه در زمان برقرار اتصال میان دستگاه و هدفون نباشند.

خوشبختانه برند شیائومی در طراحی این نمونه از ایرپادهای خود به این موضوع توجه خاصی داشته است و طراحی این هدفون‌ها را به نحوی انجام داده است که همگام سازی خودکار میان این دستگاه‌ها ساده و راحت باشد.

اما این همه داستان نیست و استفاده آسان از این هدفون‌های بی‌سیم به نحوی است که شما به عنوان کاربر می‌توانید به راحتی وضعیت شارژ این ایرپادها را چک کنید و از میزان شارژ آن‌ها با خبر شوید.

هدفون‌های بی سیم شیائومی مدل AirDots Pro 2 بهترین جایگزین برای ایرپادهای برند اپل به حساب می‌آیند. نکته‌ای که وجود دارد این است که متأسفانه عمر باتری در هر بار شارژ چیزی در حدود ۴ ساعت است که چندان زیاد نیست.

اما زمانی که شما با استفاده از این ایرپادها در حال گوش دادن به موسیقی هستید، اگر تماس صوتی داشته باشید، برای جواب دادن به این تماس نیازی به قطع کردن موسیقی ندارید و کافی است یکی از گوشی‌ها را از گوش خود خارج کنید تا موزیک قطع شود و شما به راحتی بتوانید با مخاطب خود صحبت کنید.

برای اینکه بتوانید عملکرد این هدفون‌های بی‌سیم را کنترل کنید می‌توانید از دکمه‌های لمسی تعبیه شده روی آن استفاده کنید اما اگر این کار برای شما سخت است می‌تواند از ویژگی دستیار صوتی این ایرپادها استفاده کنید. وزن سبک و همچنین قابلیت حذف نویز محیط از جمله قابلیت‌های دیگر این هدفون‌ها هستند.

اگر بخواهیم به مزایای هدفون‌های بی‌سیم برند شیائومی مدل AirDots Pro 2 اشاره کنیم باید به مواردی مثل کیفیت بسیار عالی صدا در زمان پخش موسیقی، طراحی بسیار خاص و زیبای بدنه که از سبک مینیمالیست در آن استفاده شده است، دارا بودن قابلیت شارژ سریع، کیفیت صدای بسیار عالی در زمان برقراری تماس صوتی، همگام سازی و استفاده ساده از دستگاه، وزن سبک و امکان حذف نویز محیط اشاره کرد.

اما در کنار این مزایا و ویژگی‌های مثبت، ایرپادهای برند شیائومی مدل AirDost Pro 2 دو ایراد نسبتاً بزرگ دارند و آن این است که اندازه این هدفون‌ها به نحوی در نظر گرفته شده است که برای همه کاربران قابل استفاده باشد و همچنین بخشی که در گوش کاربر قرار می‌گیرد نسبتاً بزرگ است و به همین دلیل استفاده از آن ممکن است برای کاربر سخت باشد.

هدفون بی‌سیم شیائومی مدل mi true 2S

اگر قیمت بالای ایرپادهای شیائومی مدل AirDots Pro 2 یکی از عواملی است با وجود همه مزایایی که دارد، نخواهید آن را خریداری کنید، به شما توصیه می‌کنیم که حتماً بهترین ایرپادهای شیائومی مدل mi true 2S را در فهرست گزینه‌های انتخابی خود قرار دهید.

این ایرپادها مجهز به قابلیت پشتیبانی از Wirless 2 هستند و همچنین روی آن‌ها قابلیت شارژ بی‌سیم Qi ارائه شده است. باتری که برای هر کدام از گوشی‌های این هدفون‌ها در نظر گرفته شده است دارای عمر ۵ ساعت است و مدت زمان شارژ دهی کیس نیز ۲۴ ساعت در هر بار شارژ ایرپاد است.

یکی از مزیت‌های بهترین ایرپادهای شیائومی مدل mi true S2 این است که قابلیت پخش هم‌زمان صدا از هر دو گوشی ایرپاد وجود دارد.

از طرفی روی گوشی‌های این ایرپادها یک میکروفون دوگانه تعبیه شده است که نه تنها باعث می‌شود کیفیت صدا در هنگام برقراری تماس صوتی در سطح بسیار بالایی باشد بلکه دارای قابلیت کاهش نویز محیطی نیز هست که باعث کاهش نویز محیط می‌شود.

روی گوشی‌های این ایرپادها دیافراگم ۴٫۲ میلی‌متری تعبیه شده است که باعث می‌شود صدا بدون نویز محیط انتقال داده شود. علاوه بر این روی این ایرپادها قابلیت تشخیص گوش ارائه شده است که باعث می‌شود زمانی که شما ایرپاد را از گوش خود خارج می‌کنید، حسگر تشخیص دهد و موسیقی به صورت خودکار قطع شود.

ایرپادهای شیائومی مدل mi true S2 دارای قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی هستند که می‌توان از آن به عنوان مزایای این ایرپادها یاد کرد.

برای مثال این ایرپادها مجهز به قابلیت حذف نویز محیطی هستند. علاوه بر این بر خلاف ایرپادهای AirDots Pro 2 که دارای ابعاد نسبتاً بزرگی بودند و برای همه مناسب نبودند، ابعاد این نسخه از ایرپاد های شیائومی بسیار مناسب است و همه می‌توانند از آن استفاده کنند.
عمر باتری در این ایرپادها در هر بار شارژ برای هر گوشی ۵ ساعت و برای کیس در حدود ۲ ساعت است که مدت زمان قابل توجه و مناسبی است.

کیفیت صدای این ایرپادها نیز بسیار عالی است. اما در کنار این مزایا، معایبی نیز برای این دستگاه‌های برند اپل وجود دارد. مثلاً قیمت آن نسبت به ایرپادهای به غیر AirDots Pro 2 زیاد است و شاید امکان خرید آن برای همه کاربران وجود نداشته باشد.

بهترین ایرپادهای شیائومی مدل Mi Airdots

یکی دیگر از نمونه‌های ایرپاد های شیائومی گه در بازار عرضه شده است و طرفداران زیادی نیز به خود جلب کرده است، هدفون‌های بی سیم شیائومی مدل Xiaomi Mi AirDots است.

بر اساس نقد و بررسی‌های منتشر شده در خصوص این دستگاه‌ها، این ایرپادها از نظر استحکام بهترین نوع هدفون‌های بی‌سیم موجود در بازار هستند.

هرچند جنس بدنه آن‌ها از مواد پلاستیکی ساخته شده است و به نظر می‌رسد که استحکام چندان زیادی ندارند، اما نکته‌ای که وجود دارد این است که به دلیل استفاده از همین پلاستیک در بدنه ایرپاد، بدنه دستگاه در برابر آب و نفوذ آب مقاوم است و آسیب نمی‌بیند.

اولین چیزی که در خصوص این ایرپادها نظر کاربران را به خود جلب می‌کند، طراحی زیبای بدنه آن‌ها است. درپوش کیس نیز از یک ماده شفاف اما بسیار مقاوم ساخته شده است که به زیبایی کیس دستگاه افزوده است.

به طور کلی این ایرپادها برای آن دسته از کاربرانی که سلیقه مینیمالیست دارند، انتخاب و گزینه مناسبی است.

برای اینکه بتوانید بهترین ایرپادهای شیائومی مدل Mi Airdots را روشن کنید کافی است آن را از جعبه خارج کنید.

گوشی‌های این ایرپادها مجهز به قابلیت لمسی است که استفاده از این دستگاه‌ها را ساده و آسان کرده است.

البته یکی از ایرادهایی که به این ایرپادها وارد است، مربوط به ابعاد و نوع طراحی آن‌ها است که باعث می‌شود به سختی در گوش جا شوند و در نتیجه برای همه کاربران مناسب نباشند.

عمر باتری گوشی‌ها برای هر بار شارژ چیزی در حدود ۵ ساعت گوش دادن به موسیقی بدون وقفه است. البته سبک بودن و کوچک بودن ابعاد این ایرپادها نیز یکی از بهترین ویژگی‌های این ایرپادها به حساب می‌آید.

مزایای این هدفون‌های برند شیائومی شامل مواردی مثل جذب تکان‌های ناگهانی، جفت شدن و Pair شدن خودکار و اتوماتیک گوشی‌ها، قابلیت حمله ساده  آسان، استفاده از رنگ سفید بسیار جذاب و استفاده از مواد بسیار با دوام برای این ایرپادها است.

البته این ایرپادها نیز قابل توجه است و برای مثال ممکن است شما به صورت ناگهانی گوشی‌های ایرپاد را لمس کنید و ایرپادها فعال شود و از طرفی صدا و زبان دستیار این ایرپادها چینی است که برای کاربرانی که زبان چینی بلد نیستند، قابل فهم نیست.

سخن پایانی

در این مطلب در خصوص انواع مختلف جدیدترین و بهترین ایرپادهای شیائومی و زیر مجموعه‌های آن صحبت کردیم.

بر اساس آنچه در این مطلب گفته شد و مقایسه ویژگی‌های این ایرپادها، ایرپادهای شیائومی مدل Xiaomi AirDots Pro 2 از جمله بهترین هدفون‌های بی‌سیم موجود در بازار هستند.

البته اگر بخواهید بهترین گزینه از نظر زیبایی ظاهری را مورد بررسی قرار دهید باید به ایرپادهای هایلو مدل GT1 Pro اشاره کرد.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

سمیه شماعی زاده هستم. کارشناسی ارشد هوش مصنوعی و زبانشناسی رایانشی، عاشق دنیای فناوری و اطلاعات! از حدود 5 سال پیش کار تولید محتوا رو شروع کردم و در حال حاضر عضو گروه تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!