تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

راهنمای خرید هندزفری شیائومی

بهترین هندزفری شیائومی کدام است؟

راهنمای خرید
همه ما به شنیدن موزیک هنگام کار، ورزش و... علاقه داریم و برای این منظور همواره به دنبال هندزفری یا هدفون‌هایی هستیم که بهترین کیفیت صدا را ارائه می‌دهند. البته نباید از این موضوع نیز غافل شویم که انواع هندزفری بی‌سیم و با سیم از برندهای مختلف در بازار، قیمت‌های متنوعی دارند که برای تهیه آن‌ها باید هزینه گزافی بپردازیم

هندزفری شیائومی یکی از برندهای شناخته شده و پرفروش در بازارهای جهانی و همچنین کشور ما ایران است. مهمترین ویژگی این برند، طراحی و تولید محصولاتی است که درصد زیادی از افراد توانایی خرید آن‌ها را داشته باشند.

تصویر صنعت لوازم الکترونیک: همه ما می‌دانیم که به اندازه هزینه‌ای که در نظر می‌گیریم، باید توقع کیفیت از محصولات مختلف در دنیای تکنولوژی را داشته باشیم. با این حال بعضی از برندها مانند شیائومی تلاش کرده‌اند تا محصولاتی باکیفیت با قیمتی مقرون‌به‌صرفه در اختیار علاقه‌مندان قرار دهند.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

  • بهترین هندزفری بلوتوث شیائومی
  • هندزفری گردنی شیائومی
  • نحوه کار با هندزفری شیائومی

حتما بخوانید: هر آنچه پیش از خرید هدفون باید بدانید

بهترین هندزفری بلوتوث شیائومی

برخی از محصولات برند شیائومی در زمینه هندزفری عبارتند از:

هندزفری بلوتوث هایلو مدل GT2

شاید شما هم برای یک بار نام برند هایلو را شنیده باشید. هایلو زیرمجموعه‌ای از برند بزرگ شیائومی است که محصولات آن تا به حال طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند. یکی از این مدل‌ها هندزفری مدل GT2 است که به صورت بی‌سیم و بلوتوثی طراحی شده است.

این محصول دارای یک محفظه یا کِیس نگهدارنده است که هر دو گوشی با قرار گرفتن در آن شارژ می‌شوند. گوشی‌های این هندزفری از کیفیت قابل قبولی برخوردار بوده و ضد حساسیت نسبت به رطوبت هستند. برای پخش یا متوقف کردن آهنگ یا مکالمه، شما می‌توانید از کلیدهایی که به جای کلیدهای لمسی در نظر گرفته شده‌اند، استفاده کنید.

ویژگی های هندزفری هایلو

در حالت کلی و اسنتد بای هندزفری هایلو قابلیت نگهداری شارژ برای مدت زمان ۱۵۰ ساعت را دارد. همچنین شما می‌توانید تا ۱۲ ساعت به طور پیوسته با استفاده از این محصول، موزیک گوش کرده و همچنین تماس تلفنی داشته باشید.

در واقع عمر مفید باتری هنگام پخش موزیک، حدود ۴ ساعت و هنگام مکالمه ۸ ساعت است. از دیگر نکات مهم در خصوص ویژگی‌های این محصول باید به میزان بُرد آن اشاره کنیم. شما تا فاصله ۱۵ متری می‌توانید از دستگاه تلفن همراه خود فاصله داشته باشید.

هندزفری بلوتوث هایلو مدل GT2 به بلوتوث نسخه ۵ مجهز شده است. همچنین برای کاهش نویز هنگام مکالمه نیز می‌توانید به این محصول اعتماد کنید. سؤالی که معمولا هنگام خرید هدفون پیش می‌آید، مدت زمان لازم برای شارژ آن است. این مدل از محصولات شیائومی طی مدت زمان یک ساعت و نیم، گوشی‌ها را شارژ می‌کند.

قیمت تقریبی این محصول در بازار حدود ۴۸۰،۰۰۰ تومان است.

بیشتر بخوانید: بهترین هندزفری سیمی . مزایا و معایب هندزفری های سیمی

هندزفری شیائومی مدل MiTrue 2s

هندزفری بلوتوث شیائومی مدل ۲s یکی دیگر از مدل‌های پرفروش این برند است. این هندزفری بی‌سیم از سیستم‌عامل‌های اندروید، ویندوز و IOS پشتیبانی کرده و همچنین به بلوتوث نسخه ۵ نیز مجهز شده است. این محصول نیز مانند مدل پیشین ضد حساسیت بوده و محفظه آن تا ۱۰ ساعت قابلیت نگه‌داری شارژ دارد. از دیگر ویژگی‌های این محصول باید به عمر باتری آن هنگام تماس تلفنی اشاره کرد.

شما با استفاده از این هدفون بی‌سیم می‌توانید تا ۳ ساعت و نیم مکالمه داشته باشید. همچنین برای گوش دادن به موسیقی نیز تا ۴ ساعت باتری این هدفون عمر دارد. هر زمان که گوشی‌ها به شارژ احتیاج داشتند، محفظه یا کیس محصول تا یک ساعت گوشی‌ها را شارژ می‌کند.

قیمت این محصول از برند شیائومی بین ۱،۴۳۰،۰۰۰ تا ۱،۶۷۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

بیشتر بخوانید: بهترین هندزفری گردنی ۲۰۲۱ + قیمت

هندزفری Xiaomi مدل Redmi AirDots

این محصول از برند شیائومی در سایت‌های اینترنتی آمار فروش قابل توجهی داشته است. این هدفون بی‌سیم میان رده به بلوتوث نسخه ۵ مجهز شده و شما تا ۱۵ ساعت می‌توانید با این محصول تماس تلفنی داشته باشید. از مهمترین ویژگی‌های هدفون بلوتوثی شیائومی مدل ردمی، کیفیت صدای مناسب آن است. در مقابل بسیاری از کاربران نسبت به وضوح صدا هنگام مکالمه تلفنی اعتراض داشته‌اند. با این حال قیمت مناسب این محصول رضایت درصد زیادی از کاربران را جلب کرده است.

قیمت تقریبی این محصول در بازار حدود ۵۸۰،۰۰۰ تومان است.

بیشتر بخوانید: بهترین هندزفری بی سیم ۲۰۲۱ (بلوتوثی)+ قیمت

هندزفری بلوتوث شیائومی مدل QCY T5

به کمک بلوتوث نسخه ۵ در این  شما می‌توانید تا فاصله ۱۰ متری از تلفن همراه خود از این هدفون استفاده کنید. یکی از ویژگی‌های مهم این محصول، قابلیت مکالمه در مکان‌های شلوغ است. این هدفون به میکروفونی دوگانه مجهز شده که مقدار زیادی از صدای محیط را حذف کرده و به شما اجازه می‌دهد تا بدون مزاحمت به گفتگو بپردازید.

این محصول از برند شیائومی با قیمت حدودی ۴۲۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

حتما بخوانید: بهترین ایرپادهای شیائومی کدامند؟

بهترین هندزفری گردنی شیائومی

برخی از هندزفری سیمی شیائومی محبوب در بازار عبارتند از:

هندزفری Xiaomi مدل Mi Earphones Basic

هدفون‌های گردنی یکی دیگر از محصولات کاربردی و پرفروش در بازار هستند. این مدل از هندزفری به شکلی طراحی شده است که بر روی گردن قرار می‌گیرد. این امر باعث می‌شود تا دیگر شما نگران گم شدن یا افتادن هندزفری از گوش‌های خود نباشید.

هدفون شیائومی مدل Mi Basic حدود ۳۵ گرم وزن دارد. نکته مهم هنگام خرید هدفون‌های گردنی، دقت به وزن سبک آن‌ها است. از آنجا که قسمتی از این هندزفری بر روی گردن قرار می‌گیرد، وزن آن نباید برای کاربر مشکلی ایجاد کند. این محصول از بلوتوث نسخه ۴٫۲ پشتیبانی کرده و تا ۷ ساعت می‌توانید از این هندزفری برای پخش موزیک استفاده کنید.

قیمت این محصول بین ۷۷۰،۰۰۰ تا ۱،۱۸۹،۰۰۰ تومان متغیر است.

بهترین هندزفری سیمی Xiaomi مدل اسپرت

یکی دیگر از انواع هندزفری گردنی شیائومی مدل اسپرت است که با وزنی بسیار کم طراحی شده است. در واقع این هدفون به این دلیل با وزنی کم طراحی و تولید شده تا ورزشکاران هنگام تمرینات ورزشی، دویدن یا پیاده‌روی، به راحتی از آن استفاده کنند. این هدفون با بلوتوث نسخه ۴٫۱ تولید شده و شما تا ۷ ساعت می‌توانید برای شنیدن موسیقی از آن استفاده کنید.

اگر این محصول را در حالت استند بای قرار دهید تا ۱۱ ساعت قابلیت نگهداری شارژ دارد. بُرد این محصول نیز تا فاصله ۱۰ متری پاسخگوی نیاز شما خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های این هدفون از برند شیائومی قابلیت مکالمه مداوم برای ۷ ساعت است. همچنین شما می‌توانید به صورت هم‌زمان این هندزفری را به دو دستگاه مجزا متصل کنید.

متأسفانه در حال حاضر قیمت واحدی برای این محصول بر روی سایت‌های اینترنتی وجود ندارد.

نحوه کار با هندزفری شیائومی

معمولا در بسته‌بندی‌های هندزفری بلوتوث شیائومی چند سری در ابعاد مختلف برای نصب بر روی گوشی‌ها وجود دارد. شما می‌توانید بر اساس اندازه گوش‌هایتان، یک سری مناسب انتخاب کنید. توجه داشته باشید که سری مناسب باعث می‌شود تا هنگام استفاده، هندزفری از داخل گوش خارج نشده و نحوه قرارگیری آن نیز گوش شما را اذیت نخواهد کرد.

هر کدام از محصولات این برند مشخصات و ویژگی‌های خاص خود را دارند. با این حال عملکرد اصلی آن‌ها با یکدیگر یکسان است. برای روشن کردن هندزفری کافی است انگشت خود را بر روی دو گوشی فشار داده تا چراغ ال ای دی آن روشن شود. معمولا هنگام روشن شدن هندزفری، این چراغ سبز بوده و با خاموش کردن نیز چراغ قرمز می‌شود.

برای نحوه کار با هندزفری شیائومی و اتصال هندزفری به تلفن همراه باید بلوتوث دستگاه موبایل خود را روشن کرده و نام هندزفری را در لیست ایجاد شده، پیدا کنید. با انتخاب نام هندزفری تلفن همراه شما به هر دو گوشی متصل خواهد شد. برای پاسخ به تماس‌های دریافتی نیز کافی است یکی از گوشی‌ها را لمس کرده و مکالمه کنید. برای پخش موزیک و تغییر آهنگ نیز باید اطلاعات راهنمای مربوط به هر محصول را با دقت مطالعه کنید.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

WhatsApp Image 2020-11-13 at 11.16.28
مرضیه محمدی
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
مرضیه محمدی هستم. از سال 96 مشغول نوشتن و تولید محتوا هستم. در حال حاضر افتخار همکاری با مجموعه تصلا در بخش تحریریه را دارم. مطالبی که من تهیه می کنم در خصوص محتواهای کاربردی مربوط به راهنمای خرید، نگهداری و... انواع لوازم خانگی از برندهای مختلف است.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!