تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

بهترین بازی‌های اندرویدی ماشین سواری و مسابقه‌ای کدام است؟

بهترین بازی های ماشین اندروید: معرفی + نقد و بررسی

اخبار تصلا
بازی‌های ماشینی اندرویدی یکی از پر طرفدارترین بازی‌های کامپیوتری هستند که کاربرانی که عاشق بازی و دنیای بازی‌های دیجیتال هستند، روی گوشی‌های اندرویدی خود اجرا می‌کنند.

تصوبرصنعت لوازم الکترونیک: هر سال شرکت‌ها و استودیوهای مطرح بازی سازی در سراسر دنیا اقدام به طراحی بازی‌های ماشینی کرده و آن‌ها را به بازار عرضه می‌کنند.

هرچه سخت‌افزار به کار رفته در گوشی‌های تلفن همراه از نظر قدرت پردازشی، نمایش تصویر و همچنین نگهداری شارژ گوشی پیشرفت می‌کند، سبک بازی‌ها وهمچنین ویژگی‌های بصری و نمایشی بازی‌ها به خصوص بازی‌های مسابقه‌ای که بازی‌های ماشینی اندرویدی نیز جزئی از آن‌ها هستند، پیشرفت بیشتری می‌کنند.

چون بازی‌های ماشینی اندرویدی در بین گیمرهای حرفه‌ای و آماتور از جمله افرادی که از گوشی‌های خود برای اجرای بازی‌های مختلف استفاده می‌کنند، بسیار پرطرفدار است، در این مقاله به معرفی چندین بازی ماشین سواری و مسابقه‌ای جدید که در سال ۲۰۲۱ میلادی به عنوان بازی‌های پر طرفدار شناخته می‌شوند، خواهیم پرداخت.

فهرست بازی‌هایی که در این مطلب به معرفی و نقد و بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت به شرح زیر است:

  • بازی ماشینی Trafiic Racer
  • بازی ماشینی Drive
  • بازی ماشینی Asphalt Xtreme: Rally Racing
  • بازی ماشینی Dr. Driving 2
  • بازی ماشینی Hot Wheels Infinite Loop
  • بازی ماشینی Drift Max Pro
  • بازی ماشینی اندرویدی Pako Forever
  • بازی ماشینی اندرویدی Real Racing 3
  • بازی ماشینی Drive and Park
  • بازی ماشینی CSR Racing 2
  • بازی ماشینی  اندرویدی Mario Kart Tour

حتما بخوانید: بهترین بازی های آیفون ۲۰۲۱ کدامند؟

معرفی بازی‌های اندرویدی ماشینی که حتماً اجرای آن‌ها را باید تجربه کنید

بازی‌های ماشینی که قابلیت اجرا شدن روی سیستم‌عامل اندروید را دارند، بسیار متنوع و زیاد هستند. انتخاب بهترین بازی بر اساس آزمون و خطا کار نسبتاً زمان‌بری است. به همین دلیل یکی از بهترین روش‌ها استفاده از مطالب نقد و بررسی بازی است که در آن‌ها در خصوص بخش‌های مختلف بازی چه از نظر گرافیکی و گیم پلی و چه از نقاط و قوت ضعف بازی مورد نقد و بررسی قرار گرفته است.

در ادامه این مطلب میز برای راحتی شما کاربران به نقد و بررسی جنبه‌های مختلف بهترین و پرطرفدارترین بازی‌های ماشینی اندرویدی خواهیم پرداخت تا شما بتوانید انتخاب بهتر و مناسب‌تری را از میان این بازی‌ها داشته باشید.

حتما بخوانید: بهترین بازی های اندروید افلاین ۲۰۲۱

بازی ماشینی اندروید Trafiic Racer

اگر به دنبال بازی ماشینی ساده اما در عین حال جذاب و بسیار محبوب می‌گردید، به شما توصیه می‌کنیم تا بازی پرطرفدار Traffic Racer را امتحان کنید.

این بازی یکی از انواع بازی‌های ریسینگ قابل اجرا روی گوشی‌های موبایل است که در حدود ۱۰۰ میلیون باز از گوگل پلی توسط کاربران اندرویدی دانلود شده است.

این بازی که ساخت شرکت سونر کارا است، از آن دسته بازی‌هایی است که کاربر یا گیمر ماشین خود را باید در مسیر جاده‌ای با آرامش خیال، دقت و البته سرعت عمل هدایت کند. در این بازی همان‌طور که با آرامش خیال در مسیر جاده مشغول رانندگی هستید، باید مراقب ماشین‌ها و خودروهایی که می‌خواهند از شما سبقت بگیرند نیز باشید.

گیم پلی بازی ماشینی اندرویدی traffic Racer به این صورت طراحی شده است که امکان اجرای بازی در چند حالت مختلف وجود دارد. مثلاً شما می‌توانید تنظیمات بازی را به نحوی انجام دهید که کاربر خودش همه بخش‌های کنترلی خودرو را در اختیار داشته باشد که البته کار سخت و دشواری نیست و برای این کار باید صفحه را با انگشت خود به سمت چپ و راست بکشید و یا اینکه برای افزایش سرعت خودرو باید صفحه نمایش را نگه دارید تا سرعت خودرو افزایش یابد.

هرچه امتیازی که کسب می‌کنید در بازی Traffic Racer بیشتر باشد، خودروهایی را می‌توانید انتخاب کنید که سرعت آن‌ها بیشتر باشد. همچنین اگر می‌خواهید خود را به چالش بکشید می‌توانید یکی از حالت‌های جاده دو طرفه، رانندگی در حالت شب و خیابان‌های برفی را با کسب امتیاز باز کنید. دسترسی به این بازی به صورت کاملاً رایگان است. البته برای دسترسی به برخی از امکانات این بازی باید پرداخت‌های درون برنامه‌ای انجام دهید.

یکی از نقاط قوت این بازی ساده بودن آن است البته طراحی صحنه‌های بازی با وجود سادگی بسیار زیبا و جذاب طراحی شده است. افکت‌های تصویری بازی نیز بسیار خاص و جذاب است.

با این وجود خبری از افکت‌های انیمیشنی در این بازی نیست و این موضوع تا حدودی باعث می‌شود بازی یکنواخت باشد و این موضوع یک نقطه ضعف برای کاربرانی است که به دنبال اجرای بازی‌های هیجانی هستند.

نکته دیگری که در این بازی وجود دارد این است که چالش‌هایی که بر سر راه شما وجود دارد چندان خاص و هیجان انگیز نیست و تنها چالشی که باید آن را پشت سر بگذارید این است که مراقب ماشین‌هایی که از کنار شما با سرعت عبور می‌کنند و یا به آن‌ها برخورد می‌کنید باشید.

حتما بخوانید: معرفی و بررسی بهترین بازی های ps4 سال ۲۰۲۱

بازی ماشینی مخصوص اجرا روی سیستم‌عامل اندروید Drive

بازی ماشینی اندرویدی Drive یکی از بازی‌های اندرویدی است که در سال ۲۰۲۰ میلادی منتشر شده است. محیط این بازی اندرویدی شبیه به جاده‌های دهه ۷۰ و ۸۰ میلادی است که برای افرادی که علاقه‌مند به اجرای بازی در سبک قدیمی هستند، بسیار جذاب و خاص است.

گیم پلی این بازی به صورتی است که شما نیازی ندارید که با دیگر بازیکنان به رقابت بپردازید و می‌توانید با آرامش تمام از مسیر پر پیچ و خمی که سر راه شما قرار دارد، عبور کنید و از مشاهده صحنههای بازی که برای شما طراحی شده است لذت ببرید.

برای کنترل خودرو در بازی ماشینی اندرویدی Drive باید از انگشت خود استفاده کنید. به این صورت که با انگشت خود صفحه نمایش را به سمت چپ و راست بکشید و به این طریق خودرو خود را در مسیر جاده کنترل و هدایت کنید.

یکی از اصلی‌ترین چالش‌هایی که در این بازی باید با آن روبرو شوید، پنچری خودرو است. در این بازی بعد از طی کردن فواصل نسبتاً کوتاه سوخت خودرو تمام می‌شود و باید خود را به نزدیک‌ترین پمپ بنرینی که در مسیر طراحی شده است برسانید.

در وقع هنر شما این است که مسیر را که می‌خواهید طی کنید به قدری دقیق و مرتب مدیریت کنید که زمانی که قبل از تمام شدن سوخت خودرو بنزین بزنید.

به غیر از چالش تمام شدن بنزین و سوخت خودرو، چالش دیگری که با آن به احتمال بسیار زیاد ممکن است مواجه شوید، گیر افتادن در دست پلیس به دلیل رعایت نکردن سرعت مجاز است.

شما باید به قدری سرعت عمل داشته باشید که از دست پلیس‌هایی که مچ شما را به دلیل عدم رعایت سرعت مجاز گرفته‌اند، فرار کنید.

فرار از دست پلیس به خصوص زمانی که در جاده دو طرفه مشغول رانندگی هستید کاری نسبتاً سخت است به خصوص اینکه نباید با ماشین‌هایی از روبرو می‌آیند و یا در مسیر خود با آن‌ها برخورد می‌کنید، تصادف کنید. در یک کلام بازی drive که توسط استودیوی Pixel Perfect Dude طراحی و ساخته شده است، یک بازی بسیار هیجان انگیز و جذاب است که حتماً باید آن را تجربه کنید و از چالش‌هایی که برای شما در طول بازی طراحی شده است لذت ببرید.

نقطه قوت این بازی رایگان که البته برای دسترسی به برخی از قابلیت‌های آن باید پرداخت درون برنامه‌ای انجام دهید این است که نه تنها صحنههای بازی بسیار واقعی و خاص طراحی شده است بلکه چالش‌هایی که برای آن در نظر گرفته شده است با چالش‌هایی که در بازی‌های ریسینگ با آن مواجه می‌شوید کاملاً متفاوت است و از این رو فضای جدید را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

اما نقطه ضعف این بازی به خصوص برای گیمرهای بازی‌های ریسینگ این است که شما نمی‌توانید این بازی را با سایر کاربران به صورت گروهی اجرا کنید و فقط قابلیت اجرای تک نفره را دارد.

حتما بخوانید: سفر به دنیای ابرقهرمانان با دانلود بازی injustice 2

بهترین بازی های ماشین اندروید Asphalt Xtreme: Rally Racing

اگر از آن دسته گیمرهای حرفه‌ای و یا نیمه حرفه‌ای بازی‌های موبایلی به خصوص بازی‌های ریسینگ باشید، حتماً تا به حال نام بازی جذاب Asphalt را شنیده‌اید و حتماً برای یک‌بار هم که شده این بازی را اجرا کرده‌اید.

بازی Asphalt بازی است که توسط استودیو بازی سازی گیم لایف طراحی شده است. این استودیو، در ادامه طراحی نسخه‌های مختلف و متفاوت از بازی Asphalt نسخه جدید و در عین حال متفاوتی از این بازی را به عنوان Asphalt Xtreme: Rally Racing طراحی و تولید کرده است که حال و هوای آن با نسخه‌های قبلی این بازی بسیار متفاوت است.

در نسخه‌های قبلی، بازی در خیابان‌های شهری با فضای کاملاً شهری رخ می‌داد و کاربرباید هدایت خودرو خود را در فضای این چنینی بر عهده می‌گرفت، اما در این نسخه از بازی Asphalt کاربر باید خودرو خود را که از نوع Offroad هستند در جاده‌هایی با فضای یخچال‌های طبیعی هدایت کند.

خوشبختانه استودیو طراحی گیم لایف از آن دسته بازی سازانی است که می‌تواند به راحتی خودروهای برندهای مختلف را در فضای دیجیتال و سه بعدی با بیشترین شباهت ممکن طراحی کند.

در بازی Asphalt Xtreme نیز خوشبختانه این استودیو در طراحی خودروهای تولید شده توسط برندهایی مثل بنز، شورلت و سایر برندهای خودروسازی بسیار خوب عمل کرده است. این بازی دارای حالت‌های مختلف است که شما می‌توانید بر اساس سلیقه خود و مودی که دارید یکی از این حالت‌ها را انتخاب کنید و بازی را انجام دهید.

اگر از آن دسته گیمرهایی هستید که طرفدار بازی Asphalt هستید، به شما توصیه می‌کنیم که حتماً بازی Asphalt Xtreme نسخه Rally Racing را اجرا کنید و چالش‌هایی که برای شما در آن در نظر گرفته شده است را از سر بگذرانید و از آن‌ها لذت کافی را ببرید.

نقطه قوت این بازی چالش‌ها، مودهای مختلف و همچنین طراحی بسیار جذاب و خاص صحنه‌هایی است که در آن خودرو خود را به حرکت در می‌آورید. البته چون این صحنه‌ها مربوط به یخچال‌های طبیعی است شاید یکنواخت بودن رنگ صحنه‌ها برای شما بعد از مدتی خسته کننده شود و در نتیجه هیجان چندانی برای اجرای بازی نداشته باشید.

بازی Asphalt Xtreme نسخه Rally racing به صورت رایگان در اختیار کاربران سیستم‌عامل اندروید قرار داده شده است. اولین نمونه از این بازی در سال ۲۰۱۶ به بازار معرفی شد که تا به حال تغییراتی نیز روی آن تا به حال صورت گرفته است و به روز رسانی شده است.

حتما بخوانید: بازی هواپیما مسافربری برای اندروید و iOS کدامند؟

بازی ماشینی اندرویدی Dr. Driving 2

بازی ماشینی اندرویدی Dr. Driving 2 بازی است که توسط استودیو SUD در سال ۲۰۱۷ میلادی طراحی شده است. نقطه قوت این بازی که باید درهمین ابتدای کار به آن اشاره کنیم، چالش‌های بسیار جذابی است که سر راه شما قرار دارد و باید از آن‌ها عبور کنید.

برای مثال پارک کردن خودرو در سریع‌ترین زمان ممکن، رسیدن به مقصد در کوتاه‌ترین زمان ممکن، دریفت زدن و چالش‌هایی از این دست از جمله موارد هیجانی این بازی ماشینی است که در کمتر بازی اندرویدی از نوع ریسینگ و ماشین سواری می‌توان مشاهده کرد.

بازی Dr. Drive بر خلاف بسیاری از بازی‌های ماشینی که تا به حال به بازار عرضه شده‌اند، دارای مرحله‌های مختلفی است. یعنی شما نباید از ابتدای بازی تا انتهای آن در یک جاده بدون انتها رانندگی کنید.

در این بازی برای عبور از هر مرحله شما باید چالش‌های مختلفی را پشت سر بگذارید. هر چه به مرحله‌های بالاتری در این بازی می‌روید، چالش‌هایی که با آن مواجه می‌شوید سخت‌تر خواهد بود.

گیم پلی طراحی شده برای بازی Dr. Drive در نوع خود بسیار خاص و جذاب است. در این بازی یک داشبورد خودرو در اختیار کاربر قرار داده شده است که برای شروع بازی باید همانند یک راننده واقعی که قرار است یک خودرو واقعی را هدایت کند، استارت بزند.

سپس باید با استفاده از حرکاتی مثل چرخاندن فرمان و عوض کردن دنده، حرکت اتومبیل را کنترل کنید. شاید کار با این بخش‌های خودرو مثل دنده و فرمان با استفاده از صفحه نمایش موبایل کمی سخت و دشوار باشد اما هر چه زمان بیشتر بگذرد و کنترل شما روی خودرو بیشتر شود، متوجه لذت بخش بودن بازی خواهید شد.

این بازی را هم می‌توانید به صورت یک نفره و هم به صورت چند نفره انجام دهید و از آن لذت ببرید. می‌توانید چالش‌های این بازی را با دیگران به اشتراک بگذارید و با آن‌ها بازی کنید.

نقطه قوت اصلی بازی Dr. Drive که باعث شده طرفداران این بازی بسیار زیاد باشند این است که شما این بازی را می‌توانید به صورت چند نفره اجرا کنید و حتی در چالش‌هایی که پیش روی شما قرار می‌گیرد به صورت گروهی شرکت کنید.

از طرفی این بازی کاملاً رایگان است و شما می‌توانید آن را به صورت کاملاً رایگان از فروشگاه‌های اپلیکیشن دانلود کنید. اما نقطه ضعف مهم این بازی مربوط به گرافیک آن است که بسیار ساده طراحی شده است به نحوی که بیشتر شبیه به بازی‌های دو بعدی است و هیچ خبری از افکت‌های تصویری و یا صحنههای جذاب در این بازی نیست.

حتما بخوانید: بازی گرگی در میان ما؛ ماجراجویی در کنار شخصیت‌های خیالی

بازی ماشینی Hot Wheels Infinite Loop

بازی ماشینی Hot Wheels Infinite Loop همان‌طور که از اسمش مشخص است یک بازی ماشینی اندرویدی بسیار پر هیجان و جذاب است که برای آن دسته از گیمرهای حرفه‌ای که به دنبال بازی‌های ماشینی پر هیجان و جذاب هستند، انتخاب و گزینه مناسبی است.

در این بازی که گیم پلی آن به صورت رقابتی طراحی شده است، شما باید سعی کنید که به هر قیمتی که شده به رقیبان خود غلبه کنید و آن‌ها را از صحنه به در کنید.

بازی ماشینی Hot Wheels Infinite Loop که در سال ۲۰۱۹ میلادی توسط استودیوی Creative Mobile Games ساخته شده است، از آن دسته بازی‌هایی است که بازیکن در آن خود را وارد یک جاده بی‌انتها و پر پیچ و خم می‌کند.

یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های و نقاط مثبت این بازی این است که شما می‌توانید این بازی را به صورت گروهی اجرا کنید.

چون در بازی ماشینی Hot Wheels Infinite Loop شما باید به هر قیمتی که شده برنده بازی باشید، در نتیجه می‌توانید با ضربه زدن به رقبا آن‌ها را از میدان مسابقه خارج کنید. البته در این میان باید مراقب باشید که خودتان قربانی بازیکن دیگری نشوید به خصوص زمانی که قرار است بازی را به صورت گروهی اجرا کنید.

یکی دیگر از مزیت‌های این بازی این است که طراحی صحنه‌های آن با دقت و جزئیات بسیار دقیق انجام شده است و هرچقدر هم که بازی را اجرا کنید باز هم صحنه‌ها و افکت‌های تصویری بازی برای شما تازگی و جذابیت خواهد داشت و از آن‌ها خسته نخواهید شد.

یکی از نقاط قوت این بازی که باعث شده تا گیمرها علاقه زیادی به اجرای آن دسته باشند این است که شما می‌توانید اتومبیلی را که برای مسابقه انتخاب می‌کنید به صورت دستی شخصی سازی کنید.

البته باز بودن دست شما برای انجام این شخصی سازی تا حد زیادی بسته به میزان امتیازهایی دارد که شما در حین اجرای بازی دریافت کرده‌اید.

حتما بخوانید: نبرد با قدرت فوق بشری در بازی ولورانت

بازی ماشینی Drift Max Pro

استودیو Tiramisu در سال ۲۰۱۷ یکی از بهترین بازی‌های ماشینی اندروید را تولید کرده است. این بازی یکی از معدود بازی‌های اندرویدی است که در آن کاربر میتواند دریفت انجام دهد.

به همین دلیل این بازی برای آن دسته از افرادی که علاقه زیادی به بازی‌های دریفتینگ دارند، گزینه مناسبی است. در این بازی انتخاب نوع خودرو مسابقه و همچنین مود یا حالت بازی بر عهده خود گیمر است و شما می‌توانید با انتخاب گزینه مناسب در هر یک از این موارد به دریف کشیدن بپردازید.
هرچه دریفت حرفه‌ای انجام دهید، میزان امتیاز بیشتری برای خود جمع‌آوری خواهید کرد.

شما می‌توانید آپشن‌ها و قابلیت‌های خودرویی را که با آن در بازی ماشینی اندرویدی Drift Max Pro کار می‌کنید، افزایش دهید. برای این کار باید امتیازات بیشتری را کسب کنید. هرچه امتیاز بیشتری کسب کنید، به قابلیت‌ها و امکانات بیشتری روی خودرو خود دسترسی خواهید داشت.

علاوه بر آپشن‌های خودرو، شما می‌توانید برچسب‌هایی را که روی خودرو خود سوار می‌کنید را نیز تغییر دهید و استیکرها یا برچسب‌های جذاب‌تری برای ماشین خود در این بازی انتخاب کنید.

گیم پلی این بازی تقریباً شبیه به حرکت با خودروهای واقعی طراحی شده است. یعنی شما باید یک مقدار مسافت مشخص را با گاز بسیار زیاد که با فشار دادن گاز خودرو افزایش پیدا می‌کند، طی کنید و سپس دکمه ترمز دستی را بکشید و شروع به دریف کشیدن کنید.

یکی از بهترین مشخصه‌های این بازی، گرافیک بسیار جذاب و خاص آن است که در سطح قابل قبولی قرار دارد. به خصوص زمانی که شما شروع به دریفت کشیدن می‌کنید، مواردی مثل خط ترمز و لاستیک روی آسفالت به زیبایی و تا حد زیادی شبیه به واقعیت برای شما نمایش داده می‌شود.

حتما بخوانید: با بهترین بازی های ps5 آشنا شوید

بازی ماشینی اندرویدی Pako Forever

بازی ماشینی اندرویدی Pako Forever از آن دسته بازی‌های ماشینی تعقیب و گریزی راننده و پلیس است که توسط استودیو بازی Tree Men Games در سال ۲۰۱۷ میلادی منتشر و به بازار عرضه شده است.

از آن جایی که در این بازی، پلیس به هر نحوی می‌خواهد شما را به عنوان راننده خلاف‌کار دستگیر نماید، باید از دست پلیس به هر نحوی که شده فرار کنید. یکی از ویژگی‌های این بازی نسبتاً جذاب این است که در آن هیچ مقدمه‌ای برای شروع بازی وجود ندارد و شما از همان ابتدا با تعداد زیادی پلیس مواجه خواهید شد که باید از دست آن‌ها فرار کنید.

تنها کاری که گیمر در بازی ماشینی اندرویدی Pako Forever باید انجام دهد این است که با تمام سرعت و مهارت خود از دست پلیس‌ها فرار کند. این پلیس‌ها از هرجایی که فکرش را بکنید یعنی از زمین زمان به سر شما می‌بارند و باید از دست آن‌ها فرار کنید.

چون هیجان این بازی بسیار زیاد است، در نتیجه برای آن دسته از افرادی که به دنبال هیجان بیش از حد در بازی‌های خود هستند گزینه و انتخاب بسیار مناسبی است.

گیم پلی بازی ماشینی اندرویدی Pako Forever خوشبختانه چندان پیچیده نیست و تنها کاری که باید انجام دهید این است که با لمس صفحه نمایش گوشی یا تبلت خود باید حرکت خودرو را کنترل کنید.

البته که در طول بازی موانع زیادی برای شما وجود خواهد داشت که باید از آن‌ها عبور کنید. در این بازی به طور اتفاقی و شانسی هر از چند دقیقه یک‌بار برای چند لحظه یک باکس یا جعبه برای شما نمایش داده می‌شود که با استفاده از آن می‌توانید برای فرار کردن از دست پلیس‌ها استفاده کنید و از قابلیت‌هایی که به صورت شانسی در اختیار شما قرار می‌دهد، استفاده کنید.

هر چه امتیاز بیشتری در این بازی کسب کنید، می‌توانید به نقشه‌های با جزئیات بیشتر و خودروهای با امکانات و قابلیت‌های خارق العاده‌تر دسترسی داشته باشید.

حتما بخوانید: بهترین بازی‌های آنلاین رایگان اندرویدی کدام است؟

بازی ماشینی اندرویدی Real Racing 3

استودیو EA یکی از مشهورترین استودیوهای بازی ساز است که در سال ۲۰۱۳ یکی از اولین و بهترین بازی‌های ماشینی قابل اجرا روی سیستم‌عامل اندروید به نام Real Racing را به بازار معرفی کرده و در اختیار کاربران قرار داده است.

این بازی از نظر گرافیک در سطح بالایی قرار دارد و امتیاز بسیار بالایی را از نظر گرافیک و طراحی صحنه‌ها و تصاویر در میان بازی‌های اندرویدی ماشین سواری به خود اختصاص داده است.

در این بازی شما می‌توانید ماشین خود را از میان خودروهای لاکچری از جمله پورشه و لامبورگینی انتخاب کنید و با سایر گیمرها به رقابت بپردازید.

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های بازی ماشینی اندرویدی Real Racing 3 علاوه بر گرافیک بسیار عالی آن، امکان شخصی سازی بخش‌های مختلف آن است.

این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که روی خودروهایی که انتخاب کرده‌اید، آپشن‌های مختلفی را با توجه به امتیازی که در طول بازی کسب کرده‌اید یا پرداخت‌های درون برنامه‌ای اضافه کنید.

با استفاده از امتیازهایی که در طول بازی کسب می‌کنید، می‌توانید اتومبیل‌های مختلف جدید را خریداری کنید و از آن‌ها استفاده کنید. با توجه به امکانات این بازی، شما می‌توانید تجربه عمیقی از یک بازی ریسینگ با صحنه‌های کاملاً واقعی و هیجان انگیز داشته باشید.

حتما بخوانید: بهترین بازی هواپیمای مسافربری برای ps4

بازی ماشینی اندرویدی Drive and Park

بازی Drive and Park توسط استودیو بازی سازی SayGames در سال ۲۰۱۹ ساخته شده است. این بازی بر خلاف سایر بازی‌های ماشینی هیچ مسابقه‌ای ندارد و بیشتر جنبه آموزشی دارد تا جنبه مسابقه‌ای و ریسنگ.

هدف این بازی از سر گذراندن چالش‌هایی است که بسیاری از رانندگان برای پارک کردن خودرو دارند. اگر از آن دسته رانندگانی هستید که برای پیدا کردن جای پارک و پارک کردن ماشین خود در فضاهای شلوغ مشکل دارید این بازی به شما کمک می‌کند تا مهارت خود برای پارک خودرو را افزایش دهید.

در واقع کاری که شما در این بازی باید انجام دهید این است که بدون کوچک‌ترین اشتباهی، بهترین محل پارک را برای خودروی خود پیدا کرده و ماشین خود را در آن محل پارک کنید هرچه اشتباه کمتری در پیدا کردن محل پارک داشته باشید، امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد.

بازی ماشینی Drive and Park شادی به ظاهر بازی ساده و راحتی باشد اما فقط زمانی ساده است که شما در حال آموزش دیدن باشید و یا بخواهید از جنبه آموزشی بازی استفاده کنید اما به محض اینکه وارد بازی شدید و بخواهید محل پارک مناسبی برای خودرو خود پیدا کنید، با چالش‌های زیادی مواجه خواهید شد.

مثلاً در حین پارک ماشین باید به عبور اتومبیل‌های دیگر که از کنار شما عبور خواهند کرد نیز توجه داشته باشید. هرچه امتیاز بیشتری در حین بازی کسب کنید، می‌توانید خودروهایی با امکانات و قابلیت‌های بهتری را انتخاب نمایید و به ویژگی‌ها و امکانات بیشتری روی خودرو خود دسترسی داشته باشید.

این بازی برای آن دسته از کاربرانی که به بازی‌های ماشینی با داستان و گیم پلی متفاوتی نسبت به بازی‌های ریسینگ علاقه دارند، انتخاب و گزینه مناسبی است.

 بازی ماشینی اندرویدی CSR Racing 2

به غیر از بازی محبوب و پر طرفدار Asphalt، بازی ماشینی CSR Racing 2 یکی از جذاب‌ترین و خاص‌ترین بازی‌های اندرویدی است که تم آن مسابقه و ریسینگ است.

این بازی توسط استودیو بازی سازی Natural Motion Games در سال ۲۰۱۶ تولید و در اختیار گیمرهای موبایلی قرار گرفته است. اگر از نظر سطح هیجان بخواهیم این بازی را با بازی Asphalt مقایسه کنیم باید بگوئیم که سطح هیجان هر دو بازی در یک سطح قرار دارد و هر دو بسیار جذاب و پر هیجان هستند.

این بازی در دو نسخه ۱ و نسخه ۲ به بازار معرفی شده است. تولید کننده این بازی سعی کرده است تا در نسخه دوم آن این مشکلات را بر طرف کند و در نتیجه بازی با سبک و سیاق بسیار بهتری در اختیار کاربران قرار گرفته است.

روند بازی ماشینی CSR Racing 2 به صورت درگ است. بازی‌هایی که روند آن به صورت درگ طراحی شده است بازی‌هایی هستند که شما باید در کمترین زمان ممکن با پشت سر گذاشتن حریفان خود را به خط پایان برسانید.

در نتیجه روند این بازی نیز به همین شکل است و شما باید در کمترین زمان ممکن از حریفان خود پیشی گرفته و به خط پایان برسید.

در بازی ماشینی CSR Racing 2 چالش‌های متفاوتی پیش روی شما است که تنوع آن‌ها بسیار زیاد است. یکی از نکات مثبت این بازی این است که همانند بازی Asphalt تنوع اتومبیل‌ها و خودروهایی که می‌توانید در این بازی انتخاب کنید بسیار زیاد است.

همچنین شما می‌توانید اتومبیل خود را از میان برندهای خودرو ساز متنوعی مثل فراری، لامبورگینی و از این دست انتخاب کنید. علاوه بر این امکان شخصی سازی قابلیت‌ها و آپشن‌های خودرو نیز در این بازی برای شما وجود دارد.

یکی دیگر از مزیت‌های این بازی این است که شما می‌توانید آن را به صورت چند نفره هم بازی کنید. به همین دلیل این بازی می‌تواند برای بسیاری از کاربران از محبوبیت زیادی برخوردار باشد.

بازی ماشینی  اندرویدی Mario Kart Tour

اگر عاشق و علاقه‌مند به دنیای ماریو یاMario و شخصیت‌های آن هستید، بازی ماشینی Mario Kart Tour بازی بسیار جذابی برای شما خواهد بود.

این بازی تا حد قابل توجهی شبیه به بازی Crash Team Racing است و اگر از آن خاطره دارید، می‌توانید این بازی را که توسط استودیوNintendo  در سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر شده است، انتخاب و آن را روی دستگاه اندرویدی خود اجرا کنید.

گیم پلی بازی ماشینی پاندرویدی Mario Kart Tour به این صورت است که شما باید ابتدا شخصیت مورد علاقه خود را از دنیای Mario انتخاب کنید و سپس وارد بازی شوید. وظیفه و هدف اصلی شما در این باز پشت سر گذاشتن سایر بازیگران در این بازی و رسیدن به نقطه پایان در کمترین زمان ممکن است.

برای اینکه بتوانید در این بازی به نقطه پایانی برسید می‌توانید از امکانات و آیتم‌هایی که در بین راه برای شما وجود دارد استفاده کنید. نقطه قوت بازی Mario Kart Tour این است که گیم پلی آن بسیار ساده و راحت است. برای هدایت خودرو نیز باید از صفحه نمایش و لمس آن استفاده کنید.

در این مطلب در خصوص بهترین بازی‌های ماشینی اندرویدی صحبت شد. فهرستی که در این مطلب ارائه شده است و بازی‌های نامبرده در این مطلب بر اساس نظر سنجی‌ها و نظرات ثبت شده از سوی کاربران در خصوص بهترین بازی‌های اندرویدی موجود در بازار که قابلیت دانلود شدن رایگان را دارند تهیه شده است.

همچنین در این مطلب سعی شد تا علاوه بر معرفی بازی، استودیو سازنده آن و همچنین گیم پلی بازی به بررسی نقاط قوت و نقاط ضعف بازی نیز پرداخته شود.

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 5 / 5. تعداد آرا: 1

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

سمیه شماعی زاده هستم. کارشناسی ارشد هوش مصنوعی و زبانشناسی رایانشی، عاشق دنیای فناوری و اطلاعات! از حدود 5 سال پیش کار تولید محتوا رو شروع کردم و در حال حاضر عضو گروه تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

    کافه گیم
    آوریل 13, 2023

    ممنون از این مطلب کاربردی

لینک کپی شد!