تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

راهنمای خرید تلویزیون تی سی ال

معرفی بهترین تلویزیون تی سی ال اسمارت/ تلویزیون تی سی ال بخریم؟

راهنمای خرید
تلویزیون تی سی ال اسمارت چه ویژگی‌هایی دارند و بهترین‌های بازار کدامند؟ اگر نام برند چینی تی سی ال TCL را شنیده باشید، قطعا نسبت به کیفیت مناسب و قیمت مقرون‌به‌صرفه تولیدات این برند نیز اطلاعاتی کسب کرده‌اید. گروه تجاری مادیران در سال 1396 همکاری خود با این برند چینی را شروع کرد و در حال حاضر محصولات تی سی ال با گارانتی و خدمات پس از فروش در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

تصویر صنعت لوازم الکتونیک– اگر برای خرید تلویزیون بودجه مشخص و محدودی در نظر گرفته‌اید، اعتماد به برند تی سی ال و دیگر برندهای داخلی مانند ایکس ویژن، انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. مقایسه سامسونگ یا سونی با برندهای دیگر امری دشوار بوده اما با این حال تولیدکنندگان در این صنعت تلاش می‌کنند تا نیاز اقشار مختلف جامعه را در نظر بگیرند.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

  • معرفی تلویزیون‌های هوشمند تی سی ال
  • قیمت تلویزیون تی سی ال
  • خرید محصولات تی سی ال
  • معایب تتلویزیون TCL

حتما بخوانید: تلویزیون ایکس ویژن بهتره یا تی سی ال؟

معرفی بهترین تلویزیون تی سی ال

برخی از بهترین نمونه‌‎های تلویزیون TCL بازار عبارتند از:

تلویزیون تی سی ال اسمارت مدل ۶۵P8SA

تلویزیون هوشمند تی سی ال که به سیستم عامل اندروید ۹ مجهز شده از وضوح تصویر بسیار بالایی برخوردار است. از مهمترین ویژگی‌های این تلویزیون اسمارت می‌توانیم به کیفیت تصویر ULTRA HD 4K آن اشاره کنیم. این دستگاه هوشمند ۶۵ اینچ بوده و به سه درگاه HDMI مجهز شده است. همچنین برای اتصال USB نیز می‌توانید از دو درگاه این تلویزیون استفاده کنید.

این دستگاه هوشمند به تکنولوژی بلوتوث نیز مجهز شده و شما می‌توانید برای استفاده از ساندبار یا اسپیکر بلوتوث از این مزایای این قابلیت بهره‌مند شوید. حافظه داخلی تلویزیون TCL برابر با ۱۶ گیگابایت است. این دستگاه فرمت‌های مختلفی را برای مشاهده عکس، فیلم و شنیدن موزیک، در نظر گرفته است.

در حال حاضر این محصول با قیمت تقریبی از ۲۲،۸۵۰،۰۰۰ تا ۳۲،۵۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

حتما بخوانید: بررسی و مقایسه تلویزیون‌های سام الکترونیک و جی پلاس/ کدام را بخریم؟

تلویزیون TCL اندروید مدل ۶۵C715

یکی دیگر از محصولات هوشمند این برند تلویزیون TCL مدل C715 است. این دستگاه ۶۵ اینچ بوده و به فناوری QLED مجهز شده است. کیفیت و وضوح تصویر (ULTRA HD-4K) در این دستگاه با زاویه دید ۱۷۸ درجه، تصاویر ثابت و متحرک را به بهترین شکل برای شما به نمایش درمی‌آورد. همان‌طور که اشاره کردیم رابط هوشمند این دستگاه سیستم عامل اندروید است.

این تلویزیون به دو بلندگو با توان ۱۰ وات مجهز شده و دارای سه درگاه HDMI است. مدل صفحه نمایش این دستگاه تخت بوده و با توجه به زاویه دید ۱۷۸ درجه شما می‌توانید از جهت‌های مختلف به راحتی برنامه‌های مختلف را از تلویزیون تماشا کنید.

قیمت تقریبی این تلویزیون تی سی ال اسمارت از ۲۸،۵۰۰،۰۰۰ تا ۳۲،۶۰۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

حتما بخوانید: راهنمای خرید تلویزیون . بهترین تلویزیون چه ویژگی هایی دارند؟

تلویزیون TCL مدل ۵۵P8M

همان‌طور که از عبارت مدل این تلویزیون هوشمند مشخص است، ۵۵ اینچ بوده و به سیستم عامل اندروید ۹ مجهز است. این دستگاه نیز همچون دو محصول قبلی که در این مطلب به آن‌ها اشاره کردیم، وضوح تصویر بسیار بالایی داشته و از فناوری ULTRA HD-4K پشتیبانی می‌کند.

بیشتر تولیدات اسمارت برند تی سی ال دارای ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و قابلیت استفاده از درگاه HDMI و USB هستند.

از دیگر امکانات این دستگاه اسمارت می‌توان به قابلیت ضبط برنامه در تلویزیون، بلوتوث، مجهز به ماشین زمان، قابلیت پخش تصویر و فیلم در فرمت‌های مختلف و… اشاره کرد. توجه داشته باشید که این امکانات در تمام تلویزیون‌های هوشمند تی سی ال مشترک است.

قیمت این دستگاه از ۱۴،۳۵۰،۰۰۰ تا ۱۷،۵۰۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

حتما بخوانید: قصد خرید تلویزیون HDR دارید، این مطلب را بخوانید  

تلویزیون TCL اسمارت مدل ۵۵P65USL

یکی از مهمترین ویژگی‌های تلویزیون‌های هوشمند تی سی ال، محدوده دینامیکی بالای آن است. این قابلیت باعث می‌شود تصاویر  روی صفحه نمایش به طبیعی‌ترین حالت ممکن مشاهده شوند. همچنین این ویژگی بر روی کیفیت رنگ تصاویر نیز اثر قابل توجهی دارد.

تلویزیون TCL مدل ۵۵P65USL نیز همچون دیگر محصولات معرفی شده از وضوح تصویر خوبی برخوردار است. از دیگر قابلیت‌های تولیدات این برند باید به قابلیت پخش صدای دالبی نیز اشاره کنیم.

حافظه داخلی این مدل از تلویزیون‌های تی سی ال ۸ گیگ بوده و به درگاه USB و HDMI نیز مجهز شده است. قابلیت ضبط برنامه، ماشین زمان، بلوتوث و… از دیگر ویژگی‌های این دستگاه هوشمند هستند.

این محصول با قیمتی متغیر از ۱۴،۳۰۰،۰۰۰ تا ۱۷،۶۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

حتما بخوانید: تلویزیون‌های هایسنس ارزش خرید دارند؟ /معرفی و بررسی

تلویزیون TCL هوشمند مدل ۴۹S6000

دو عددی که پیش از مدل دستگاه درج می‌شوند، بیانگر اندازه سایز یا اینچ تلویزیون هستند. به این ترتیب تلویزیون TCL مدل S6000 دستگاهی ۴۹ اینچ است. این دستگاه هوشمند از کیفیت FULL HD برخوردار بوده و ۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

از دیگر قابلیت‌ها و امکانات این مدل باید به سیستم صوتی دالبی، قابلیت ضبط برنامه و ماشین زمان اشاره کنیم.

این تلویزیون به درگاه USB و HDMI مجهز شده اما شما نمی‌توانید از قابلیت بلوتوث در این دستگاه استفاده کنید. به این دلیل که به بلوتوث مجهز نشده است.

قیمت تقریبی این محصول حدود ۱۰،۵۰۰،۰۰۰ تومان است. با توجه به نوسان بازار امکان تغییر این قیمت وجود دارد.

حتما بخوانید: از کجا بفهمیم تلویزیون ۴k است یا نه ؟

تلویزیون TCL اسمارت مدل ۴۹D3000i

تلویزیون تی سی ال اسمارت مدل 49D3000i

تلویزیون ۴۹ اینچ تی سی ال از وضوح تصویر با کیفیت FULL HD برخوردار بوده و به سیستم صوتی دالبی نیز مجهز شده است. این سیستم صوتی به شکلی طراحی شده که صدای خارج شده از دستگاه به صورت سه بعدی و با کیفیتی مطلوب به گوش شما می‌رسد.

این دستگاه هوشند قابلیت ضبط برنامه داشته و از فرمت‌های مختلفی در مشاهده تصویر، فیلم و شنیدن موزیک پشتیبانی می‌کند.

این تلویزیون تنها به درگاه HDMI و USB مجهز شده و شما نمی‌توانید از قابلیت بلوتوث یا درگاه ورودی LAN در این دستگاه استفاده کنید.

این مدل از تلویزیون TCL با قیمتی متغیر از ۸،۸۰۰،۰۰۰ تا ۹،۹۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

حتما بخوانید: آنچه درباره کیفیت تلویزیون سام ایرانی نمی‌دانید

آیا تلویزیون‌های TCL ارزش خرید دارند؟

برندهایی همچون تی سی ال در گروه محصولات میان رده در صنعت تولید لوازم صوتی و تصویری قرار دارند. تی سی ال و همچنین تولیدکنندگان داخلی تلاش کرده‌اند با توجه به وضعیت اقتصادی موجود، محصولاتی را تولید کنند تا درصد زیادی از مردم توانایی تهیه آن‌ها را داشته باشند.

در پاسخ به ارزش خرید محصولات تی سی ال باید به این موضوع اشاره کنیم که با توجه به قیمت مقرون‌به‌صرفه، تولیدات این برند از کیفیت قابل قبولی برخوردار بوده و ارزش خرید دارند.

حتما بخوانید: تفاوت تلویزیون hd با full hd و ۴k چیست؟

معایب تلویزیون تی سی ال

قابلیت هوشمند بودن، قیمت مناسب، گارانتی، خدمات پس از فروش و… از مهمترین مزایای محصولات تی سی ال هستند. با این حال برای بررسی لوازم صوتی و تصویری از برندهای مختلف باید معایب و نظرات سازنده کاربران در مورد محصول را نیز در نظر گرفت.

یکی از معایب تلویزیون TCL که برخی از کاربران به آن اشاره کرده‌اند، زاویه دید کم دستگاه است. زاویه دید محدود باعث می‌شود تصاویر از اطراف تلویزیون به خوبی مشاهده نشود. البته بعضی از تولیدات این برند مانند مدل ۶۵C715 از زاویه دید مناسبی برخوردار هستند.

بعضی از مدل‌های قدیمی تلویزیون‌های تی سی ال، مشکلاتی در خصوص نرم‌افزار داشتند که این موضوع در مدل‌های جدید مورد بررسی بیشتری قرار گرفته است. یکی دیگر از معایب تلویزیون تی سی ال، به نور صفحه نمایش آن مربوط می‌شود.

اگر قصد تماشای فیلم در فضایی پرنور دارید، این احتمال وجود دارد که نور کم صفحه نمایش تلویزیون TCL باعث نارضایتی شما شود. در حالت کلی تماشای تصویر یا فیلم در فضاهای کم نور گزینه بهتری خواهد بود. البته در مدل‌های چدید این مشکل برطرف شده است.

هنگام خرید لوازم صوتی و تصویری باید بودجه خود را در نظر داشته باشیم. در واقع متقاضیان در بازار بر اساس میزان بودجه خود برای تهیه تلویزیون اقدام می‌کنند. از آنجا که در جامعه افراد با سطح درآمد متفاوتی زندگی خود را می‌گذرانند، قیمت محصولات موجود در بازار نیز باید بر این اساس مشخص شده و دسته‌بندی شوند.

تی سی ال برندی نسبتا ارزان و در عین حال باکیفیت است که نیاز درصد زیادی از جمعیت قشر متوسط را برآورده می‌کند.

منبع
tcl

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 1.5 / 5. تعداد آرا: 2

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

WhatsApp Image 2020-11-13 at 11.16.28
مرضیه محمدی
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
مرضیه محمدی هستم. از سال 96 مشغول نوشتن و تولید محتوا هستم. در حال حاضر افتخار همکاری با مجموعه تصلا در بخش تحریریه را دارم. مطالبی که من تهیه می کنم در خصوص محتواهای کاربردی مربوط به راهنمای خرید، نگهداری و... انواع لوازم خانگی از برندهای مختلف است.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!