تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

راهنمای استفاده از ماشین لباسشویی ایکس ویژن

آشنایی با برنامه شستشوی ماشین لباسشویی ایکس ویژن

راهنمای استفاده
برنامه شستشوی ماشین لباسشویی ایکس ویژن هم مثل سایر محصولات برندهای ایرانی و خارجی متنوع است. همین موضوع کار با این دستگاه را کمی دشوار می‌کند. تولیدکنندگان در صنعت تولید لوازم خانگی تلاش می‌کنند تا طراحی محصولات خود را بر اساس استانداردهای روز دنیا پیش برده و کیفیتی قابل توجه در اختیار کاربران ایرانی قرار دهند.

تصویر صنعت لوازم الکترونیک – برند ایکس ویژن، یکی از این تولیدکنندگان داخلی است که محصولاتی همچون یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی و… را با کیفیتی مطلوب و قیمتی مقرون‌به‌صرفه روانه بازار کرده است. در این مطلب به شرح کوتاهی درباره ویژگی‌ها و برنامه شستشوی ماشین لباسشویی ایکس ویژن می‌پردازیم.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

  • برنامه‌های شستشوی لباسشویی ایکس ویژن
  • ویژگی‌های ماشین لباسشویی ایکس ویژن
  • ارور لباسشویی ایکس ویژن
  • معنی کلمات روی لباسشویی ایکس ویژن

حتما بخوانید: نکاتی که در استفاده از ماشین لباسشویی باید بدانید  

برنامه شستشوی ماشین لباسشویی ایکس ویژن

برای اینکه بتوانید از لباسشویی‌های برند ایکس ویژن بهترین استفاده را کنید، دانستن معنی کلمات روی لباسشویی ایکس ویژن لازم است. در ادامه با برنامه های شستشوی لباسشویی این برند آشنا می‌شوید:

برنامه شستشوی بهینه

بعضی از مدل‌های ماشین لباسشویی ایکس ویژن به قابلیتی مجهز شده‌اند که لباس‌ها به بهترین شکل و با حفظ کیفیت شسته شده و تمیز می‌شوند. با کمک این برنامه شستشو که به درام Cobblestone معروف است به بافت پارچه آسیبی وارد نشده و همچنین دیگر جای نگرانی برای چروک شدن پارچه و لباس وجود ندارد.

حتما بخوانید: همه چیز درباره رسوب‌زدایی ماشین لباسشویی  

برنامه شستشوی اتوماتیک

یک برنامه شستشوی ماشین لباسشویی ایکس ویژن برنامه شستشوی اتوماتیک نام دارد. برای استفاده از این برنامه باید ماشین را بدون قرار دادن لباس درون مخزن روشن کرده و برنامه شستشوی خودکار را فعال کنید. این قابلیت در حفظ کیفیت دستگاه و افزایش طول عمر آن نقش مؤثری دارد. کارشناسان توصیه می‌کنند هر شش ماه یک بار از این برنامه استفاده کنید.

شستشوی سریع

اگر لباس‌هایی که درون مخزن ماشین قرار داده‌اید، چندان کثیف نبوده و برای شستشوی آن‌ها عجله دارید، می‌توانید از برنامه شستشوی سریع استفاده کنید. برنامه Quick Wash در طول مدت زمان ۱۵ دقیقه لباس‌های شما را به طور کامل شسته و خشک می‌کند. نکته مهم در فعال کردن برنامه شستشوی سریع، حجم لباس است. برای استفاده از این برنامه شما نمی‌توانید مخزن ماشین را با حجم زیادی از لباس پُر کنید.

ماشین لباسشویی ایکس ویژن دارای بیش از ده برنامه شستشو بوده و شما می‌توانید بر اساس نیاز از این برنامه‌ها برای شستشوی لباس با جنس‌های مختلف در بازه‌های زمانی متفاوت استفاده کنید.

حتما بخوانید: نگهداری از ماشین لباسشویی با رعایت نکات ساده  

ویژگی‌های ماشین لباسشویی ایکس ویژن

موتور اینورتر

مهمترین ویژگی ماشین‌های ایکس ویژن، مجهز بودن آن‌ها به موتور اینورتر است. این نوع از موتور به شکل قابل توجهی در کاهش مصرف انرژی نقش داشته و از تکان خوردن دستگاه و ایجاد صدای بیش از اندازه آن جلوگیری می‌کند. کارکرد موتور اینورتر به شکلی است که با تغییر میزان و تعداد لباس‌ها، نحوه عملکرد دستگاه نیز تغییر کرده و بر این اساس شروع به کار می‌کند. یکی دیگر از مزایای موتور اینورتر، افزایش طول عمر دستگاه در طولانی مدت است.

حتما بخوانید: راهنمای استفاده از ماشین لباسشویی ال‌جی  

قرار گرفتن صحیح لباس‌ها در مخزن

یکی از مشکلاتی که ممکن است شما هم با آن روبرو شده باشید، جابجایی لباس‌ها هنگام شستشو در مرحله خشک‌کن است. اگر لباس‌ها به شکلی صحیح در این مرحله درون مخزن قرار نگرفته باشند، باعث لرزش و تکان خوردن دستگاه شده و همچنین این امکان وجود دارد که لباس‌ها با شدت بیشتری چروک شوند. لباس‌ها در ماشین لباسشویی ایکس ویژن به شکلی صحیح درون مخزن قرار گرفته و از تکان خوردن ماشین جلوگیری می‌شود.

قابلیت اسپری آب

ماشین لباسشویی ایکس ویژن به قابلیتی مجهز شده که هنگام شستشو آب از دو طرف به صورت اسپری بر روی لباس‌ها پاشیده می‌شود. این ویژگی کمک می‌کند تا مواد شوینده به طور کامل از روی لباس‌ها پاک شده و از بین برود.

حتما بخوانید: طرز استفاده از ماشین لباسشویی کرال

اضافه کردن لباس هنگام شستشو

یکی دیگر از ویژگی‌های کاربردی ماشین لباسشویی ایکس ویژن، امکان اضافه کردن لباس حین کار کردن ماشین است. برای این منظور کافی است دکمه استاپ یا توقف Stop/Pause را فشار داده و فعالیت ماشین را متوقف کنید. در این زمان دستگاه به طور اتوماتیک حالت قفل درب را غیرفعال کرده و شما می‌توانید آن را باز کنید. پس از اضافه کردن لباس‌های جدید و بستن درب ماشین نیز کافی است مجددا دکمه استاپ را فشار داده و اجازه دهید ماشین لباسشویی به کار خود ادامه دهد.

قابلیت درام کریستالی

بعضی از محصولات ایکس ویژن به مخزن کریستالی یا Honeycomb مجهز شده‌اند. این درام که شبیه به لانه زنبور طراحی شده بین لباس‌ها اصطکاک بیشتری ایجاد کرده و باعث می‌شود پارچه بهتر شسته شده و همچنین از آسیب رسیدن به بافت لباس نیز جلوگیری می‌کند. این قابلیت بهترین گزینه برای شستشوی لباس‌های ظریف است. به این دلیل که درام کریستالی از نخ کش شدن یا پاره شدن پارچه‌های ظریف جلوگیری می‌کند.

حتما بخوانید: چرا ماشین لباسشویی ایکس ویژن بخریم؟

ارور لباسشویی ایکس ویژن

معمولا ارور یا خطاهای اجرا شده بر روی انواع ماشین لباسشویی یکسان بوده و دستورالعمل‌های مشخصی دارند. در ادامه به بعضی از این خطاها در لباسشویی ایکس ویژن می‌پردازیم.

کد ارور یا خطا علت خطا
E01 این کد خطا به دلیل قفل نشدن درب هنگام کار بر روی صفحه نمایشگر ظاهر می‌شود.
E02 عدم ورود آب داخل ماشین
E03 بروز اختلال در قسمت پمپ دستگاه
E04  اگر آب بیش از اندازه معمول وارد ماشین شود، شما با این خطا روبرو می‌شوید.
E05 بروز مشکل در قسمت هیتر دستگاه
E06 وجود مشکل در قسمت موتور
E08 این کد خطا نیز نشان‌دهنده وجود اختلال یا خرابی در قطعه موتور است.
E10 با خراب شدن قطعه هیدروستات این کد خطا بر روی صفحه نمایش ظاهر می‌شود. در ماشین لباسشویی یک سوئیچ جهت تنظیم سطح فشار تعبیه می‌شود که به آن هیدروستات گفته می‌شود.

معنی کلمات روی لباسشویی ایکس ویژن

بر روی مدل‌های ماشین لباسشویی از برندهای مختلف، عبارات و کلمات تقریبا یکسانی وجود دارد که همه آن‌ها در معنی نیز با یکدیگر شباهت دارند. برای آشنایی بیشتر شما با این عبارات به شرح کوتاهی درباره معنی کلمات روی لباسشویی ایکس ویژن می‌پردازیم.

حتما بخوانید: علت لرزش ماشین لباسشویی و جلوگیری از لرزش آن

کلمات روی ماشین لباسشویی معنی
QUICK WASH شستشوی سریع
RINSE آبکشی
SPIN چرخش
ECO شستشوی اقتصادی
DELICATE شستشوی لباس‌های ظریف
STOP/PAUSE شروع به کار/ توقف
COTTON شستشوی لباس از جنس کتان
WOOL شستشوی لباس از جنس پشم
ORE WASH برنامه پیش شستشو
DAILY WASH شستشوی روزانه

سخن آخر

برند ایکس ویژن زیرمجموعه گروه بزرگ مادیران بوده که در ارائه خدمات پس از فروش حرفی برای گفتن دارد. یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب برندهای داخلی، گارانتی، پشتیبانی و خدمات پس از فروش است. محصولات ایکس ویژن از گارانتی ۳۶ ماهه مادیران برخوردار بوده و شما می‌توانید پس از خرید در صورت لزوم از خدمات پس از فروش بهترین استفاده را داشته باشید.

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 3.3 / 5. تعداد آرا: 7

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

WhatsApp Image 2020-11-13 at 11.16.28
مرضیه محمدی
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
مرضیه محمدی هستم. از سال 96 مشغول نوشتن و تولید محتوا هستم. در حال حاضر افتخار همکاری با مجموعه تصلا در بخش تحریریه را دارم. مطالبی که من تهیه می کنم در خصوص محتواهای کاربردی مربوط به راهنمای خرید، نگهداری و... انواع لوازم خانگی از برندهای مختلف است.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

    ناشناس
    مارس 10, 2022

    سلام نحوه ی پر کردن آب ماشین لباسشویی ایکس ویژن

لینک کپی شد!