تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

راهنمای خرید جاروبرقی

بهترین مدل جاروبرقی پارس خزر کدام است؟

راهنمای خرید
بهترین مدل جاروبرقی پارس خزر چیست؟ اولین و مهمترین فاکتوری که هنگام خرید جاروبرقی به ذهن همه ما می‌رسد، قدرت مکش بالای دستگاه است. در واقع این ویژگی اصلی‌ترین قابلیت یک جاروبرقی است که بدون آن عملا دستگاه کاربردی نخواهد داشت.

تصویر صنعت لوازم الکترونیک – بسیاری از افراد این‌طور تصور می‌کنند که تنها باید از محصولات خارجی انتظار کارایی عالی و قدرت مکش خوب را داشته باشند. برند ایرانی پارس خزر طی سال‌های اخیر در زمینه لوازم خانگی پیشرفت‌های چشمگیری داشته است. یکی از محصولات این برند که توانسته به نظرات مثبتی از طرف کاربران و خریداران برسد، جاروبرقی است که در این مطلب به معرفی چند مدل از پرفروش‌ترین جاروبرقی پارس خزر اشاره خواهیم کرد.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

  • معرفی بهترین مدل جاروبرقی پارس خزر
  • قیمت محصولات پارس خزر
  • مزایا و معایب جاروبرقی‌های پارس خزر

حتما بخوانید: راهنمای خرید جاروبرقی/ بهترین برند جاروبرقی؛ ایرانی یا خارجی؟

بهترین مدل جاروبرقی پارس خزر

اگر قصد دارید از این برند ایرانی یک جاروبرقی خوب خریداری کنید، این مدل‌ها را به شما پیشنهاد می‌دهیم:

جاروبرقی پارس خزر مدل کمپرسور VC-2500

این محصول در میان تمامی تولیدات پارس خزر در گروه جاروبرقی امتیاز و نظرات مثبت بسیاری کسب کرده است. با توجه به نظرات کاربران در سایت‌های اینترنتی، مدل کمپرسور ۲۵۰۰ رضایت درصد زیادی از خریداران را به خود جلب کرده است.

این دستگاه ۲۵۰۰ توان مصرفی داشته و به فیلتر هپا مجهز شده است. مهمترین ویژگی فیلتر HEPA توانایی تصفیه هوایی است که از دستگاه خارج شده و وارد محیط می‌شود. این دستگاه قابلیت استفاده از کیسه‌های یک بار مصرف و همچنین کیسه‌های ضد باکتری را دارد. همچنین درون دستگاه نیز به صورت پیش‌فرض یک کیسه دائمی تعبیه شده است.

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توانیم به کنترل پنل دیجیتالی، قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه لوله، سیم جمع کن اتوماتیک و… اشاره کنیم. البته اصلی‌ترین عاملی که به فروش بالای این محصول کمک کرده، قدرت بالای مکش آن است. محافظ ایمنی موتور و صدای کم آن نیز از دیگر قابلیت‌های جاروبرقی پارس خزر مدل کمپرسور هستند.

مدل کمپرسور با قیمتی متغیر از ۳،۶۷۰،۰۰۰ تا ۴،۳۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

حتما بخوانید: جاروبرقی رباتیک چیست + لیست قیمت

جاروبرقی پارس خزر مدل توربو

یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های جاروبرقی پارس خزر مدل توربو است که ۲۵۰۰ وات توان مصرفی دارد. این جاروبرقی کیسه‌دار از توانایی خوبی برای مکش خرده‌های آشغال از روی زمین دارد. همچنین شما می‌توانید ذره‌های ریز را نیز به راحتی با جاروبرقی پارس خزر مدل توربو از روی سطح مورد نظر خود جمع کنید.

یکی از مهمترین ویژگی‌های این مدل، مجهز بودن آن به فیلتر هِپا HEPA است. هپا یک فیلتر بهداشتی است که اجازه عبور ذرات ریز از داخل جاروبرقی به محیط را نمی‌دهد. همچنین مدل توربو دارای یک سیستم ایمنی بسیار قوی است که از داغ شدن دستگاه هنگام کار در طولانی مدت جلوگیری می‌کند.

بر روی دستگاه یک نشانگر تعبیه شده که شما می‌توانید بدون چک کردن کیسه جاروبرقی، از پُر شدن آن اطمینان حاصل کنید. از دیگر قابلیت‌های این مدل می‌توان به صدای کم موتور هنگام کار اشاره کرد.

قیمت تقریبی این محصول حدود ۴،۶۰۰،۰۰۰ تومان است.

حتما بخوانید: بهترین مدل جاروبرقی تولیپس کدام است؟

جاروبرقی پارس خزر مدل VC-2200

همان‌طور که از نام این مدل از جاروبرقی‌های پارس خزر مشخص است، توان مصرفی آن برابر با ۲۲۰۰ وات است. این مدل قابلیت نصب کیسه یک بار مصرف داشته و همچنین یک کیسه دائمی درون دستگاه نیز تعبیه شده است. نکته مهم در بعضی از محصولات پارس خزر، مجهز بودن آن‌ها به فیلتر است. این فیلتر در تصفیه هوای خارج شده از دستگاه نقش مؤثری دارد.

لوله‌های طراحی شده برای جاروبرقی‌های پارس خزر به صورت تلسکوپی بوده و قابلیت تنظیم دارند. همچنین این محصولات به چند سری مجزا برای تمیز کردن قسمت‌های مختلف مانند گوشه دیوار نیز مجهز شده‌اند. نشانگر پُر بودن کیسه جاروبرقی نیز از دیگر امکانات این مدل از محصولات پارس خزر است. نکته قابل توجه در خصوص خرید این مدل، مجهز شدن آن به سیستم هشدار است. هر زمان که کیسه جاروبرقی پُر شده و نیاز به تعویض یا خالی کردن داشته باشد، سیستم هشدار شما را از این موضوع مطلع خواهد کرد.

این محصول به عنوان بهترین مدل جاروبرقی پارس خزر با قیمتی متغیر از ۲،۷۰۰،۰۰۰ تا ۴،۴۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است. تفاوت قیمت در این محصول به رنگ‌بندی آن مربوط می‌شود.

حتما بخوانید: ارزان‌ترین جاروبرقی‌های بازار+ قیمت

جاروبرقی پارس خزر مدل VC-2000

این جاروبرقی از برند پارس خزر در رنگ‌های متنوعی طراحی و تولید می‌شود. این دستگاه ۲۰۰۰ وات توان مصرفی داشته و به نسبت این مقدار از قدرت مکش قابل توجهی برخوردار است. این جاروبرقی وزن تقریبا کمی داشته و جابجایی و استفاده از آن به راحتی انجام می‌شود. یکی از قابلیت‌های محصولات برند پارس خزر، سیستم سیم جمع کن اتوماتیک دستگاه است.

این مدل برخلاف مدل ۲۲۰۰ به کیسه دائمی مجهز نشده و شما می‌توانید از کیسه‌های یک بار مصرف استفاده کنید. در حالت کلی نیز استفاده از کیسه‌های یک بار مصرف نسبت به دائمی آسان‌تر بوده و پس از پُر شدن دیگر نیازی به خالی کردن آن نخواهید داشت. جاروبرقی پارس خزر مدل ۲۰۰۰ همچون محصولات دیگر به فیلتر هوا مجهز شده است.

قیمت تقریبی این محصول از ۲،۳۰۰،۰۰۰ تا ۳،۴۶۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

حتما بخوانید: جاروبرقی پارس خزر بخریم یا پاکشوما؟  

بهترین مدل جاروبرقی پارس خزر مدل توربو ۲۰۰۰

در ابتدای این مطلب به جاروبرقی پارس خزر مدل توربو اشاره کردیم که تا ۲۵۰۰ وات توان مصرفی دارد. دستگاه دیگری با نام توربو نیز در خط تولید پارس خزر موجود است که با ۲۰۰۰ وات، توان مصرفی کمتری نسبت به مدل ۲۵۰۰ دارد. این دستگاه نیز از قدرت مکش خوبی برخوردار بوده و به سیستم Blower مجهز شده است. با وجود این سیستم ذرات ریز گرد و غبار از روی سطوح مورد نظر شما به خوبی پاک خواهد شد.

کیسه‌ای که در این دستگاه تعبیه شده به دو لایه میکروفیلتر مجهز شده که به بهترین شکل ذرات گرد و غبار موجود در هوا را تصفیه می‌کند. همچنین در این جاروبرقی یک سیستم ایمنی تعبیه شده که از داغ شدن بیش از اندازه دستگاه جلوگیری می‌کند. تولید صدای کم نیز از دیگر ویژگی‌های این مدل است.

این محصول با قیمتی متغیر از ۲،۳۳۰،۰۰۰ تا ۲،۶۸۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

حتما بخوانید: جاروبرقی بی سیم ال جی با قابلیت تخلیه خودکار

مقایسه جاروبرقی های پارس خزر

 

برند پارس خزر از استانداردها و اصول مشخص و یکسانی برای ساخت مدل‌های مختلف جاروبرقی پیروی می‌کند. همان‌طور که در این مطلب مشاهده کردید، بیشتر محصولات از فیلترهای تصفیه هوا و قدرت مکش خوبی برخوردار هستند. مهمترین گزینه در مقایسه جاروبرقی‌های پارس خزر، توان مصرفی دستگاه است که قیمت محصولات نیز با توجه به این فاکتور، تغییر می‌کنند.

تمامی مدل‌های موجود در بازار از برند پارس خزر، پاسخگوی نیاز و انتظار شما از یک جاروبرقی خوب هستند. با این حال شما می‌توانید با توجه به توقعی که از قدرت مکش یک جاروبرقی دارید، محصولی متناسب با نیاز خود تهیه کنید.

حتما بخوانید:معرفی بهترین جاروبرقی‌های بدون کیسه

مزایا و معایب جاروبرقی پارس خزر

طبق بررسی انجام شده بر روی کیفیت جاروبرقی‌های پارس خزر و همچنین نظرات کاربران، محصولات این برند کارایی و کیفیت خود را ثابت کرده‌اند. توجه داشته باشید که در حالت کلی برندهای مطرحی همچون سامسونگ یا ال جی قابلیت مقایسه با برندهای متفرقه یا برندهای داخلی را ندارند. با این حال پارس خزر به عنوان یک برند داخلی، محصولات خود را با توجه به استانداردهای روز طراحی کرده و در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

خرید لوازم خانگی باید با بودجه ما هماهنگی داشته باشد. پارس خزر تولیدات خود را بر اساس نیاز و بودجه افراد مختلف تولید و روانه بازار کرده است. شما می‌توانید با بودجه‌ای اندک و معقول یک جاروبرقی خوب با قدرت مکشی قابل قبول تهیه کنید. یکی از مهمترین مزایای یک جاروبرقی با کیفیتی مطلوب، قدرت مکش است که محصولات پارس خزر از این موضوع مهم سربلند بیرون آمده‌اند.

از معایب تولیدات این برند نیز می‌توانیم به طراحی ظاهری اشاره کنیم. برخی از کاربران نسبت به طراحی و کیفیت بدنه دستگاه نظراتی مبنی بر افزایش کیفیت جنس و ساختار بدنه جاروبرقی داشته‌اند. با این حال اگر قصد خرید محصولی ایرانی دارید که نسبت به کارایی و کیفیت آن برای طولانی مدت اطمینان خاطر داشته باشید، انتخاب جاروبرقی‌های پارس خزر گزینه مناسبی خواهد بود.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

WhatsApp Image 2020-11-13 at 11.16.28
مرضیه محمدی
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
مرضیه محمدی هستم. از سال 96 مشغول نوشتن و تولید محتوا هستم. در حال حاضر افتخار همکاری با مجموعه تصلا در بخش تحریریه را دارم. مطالبی که من تهیه می کنم در خصوص محتواهای کاربردی مربوط به راهنمای خرید، نگهداری و... انواع لوازم خانگی از برندهای مختلف است.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!