تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

کلمات روی ماشین لباسشویی پاکشوما به چه معنایی است؟

آشنایی کامل با برنامه شستشوی ماشین لباسشویی پاکشوما

راهنمای استفاده
ماشین لباسشویی یکی از وسایلی است که تقریبا در همه خانه‌ها وجود دارد. برنامه شستشوی ماشین لباسشویی پاکشوما هم مثل سایر دستگاه‌های برندهای ایرانی و خارجی است. البته تفاوت‌هایی هم در نوع برنامه وجود دارد.

تصویر صنعت لوازم الکترونیک: لباسشویی هم مانند هر کالای دیگری در برندهای مختلفی تولید و وارد بازار می‌شود. در ذهن بسیاری از افراد این تصور وجود دارد که بهتر است به سراغ برندهای خارجی رفت. اما اگر بیشتر تحقیق کنید خواهید دید که در میان برندهای ایرانی هم کالاهای با کیفیت وجود دارد که هم قیمت ارزان‌تری نسبت به نمونه‌های خارجی دارند و هم از کیفیت خوبی برخوردار هستند. این تصور که همه کالاهای تولید داخل بی کیفیت هستند، تصور اشتباهی است.

یکی از این برندهای معتبر ایرانی که ماشین لباسشویی تولید می‌کند، شرکت پاکشوما است که در مطلب همه چیز درباره لباسشویی پاکشوما قصد داریم سیر تا پیاز را درباره آن بررسی کنیم.

ابتدا به معرفی این کالا خواهیم پرداخت و سپس کمی برنامه های شستشو و دیگر اطلاعات مهم درباره آن را بررسی خواهیم کرد. اگر شما هم علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص هستید با ما تا انتهای این مطلب از وبسایت تصویر صنعت لوازم الکترونیک همراه باشید.

حتما بخوانید: نکات مهم در نصب ماشین لباسشویی پاکشوما

معرفی ماشین لباسشویی پاکشوما

پاکشوما یک برند معروف ایرانی است که ماشین لباسشویی هم تولید می‌کند. لباسشویی پاکشوما را به جرات می‌توان یکی از محبوب‌ترین تولیدات ایرانی دانست که البته ویژگی‌های مخصوص به خود را دارد.

در واقع برای اینکه بتوانید به بهترین شکل از این لباسشویی استفاده کنید باید با این ویژگی‌ها آشنا شوید. از ویژگی‌های این لباسشویی می‌توان به مواردی همچون کاهش مصرف انرژی، صدای کم، شروع خودکار، سیستم کنترل سرعت و… اشاره کرد.

پاکشوما در مدل‌های مختلفی لباسشویی تولید و وارد بازار می‌کند که هر کدام ویژگی مخصوص به خود را دارند. اگر بخواهید با برنامه‌های شستشو و ویژگی‌های هر کدام از این مدل‌ها آشنا شوید کافی است سری به دفترچه راهنمای آن بزنید اما در این مطلب هم برخی از برنامه‌های شستشو این ماشین لباسشویی را بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

اما قبل از اینکه به بررسی برنامه‌های شستشو بپردازیم باید به این سوال پاسخ دهیم که اصلا وجود برنامه‌های مختلف شستشو در یک ماشین لباسشویی چه ضرورتی دارد.
در پاسخ به این سوال باید گفت لباس‌ها رنگ‌ها و جنس‌های مختلفی دارند و اگر برای شستشوی همه آنها از یک برنامه استفاده کنید ممکن است به بافت و رنگ لباس‌هایتان آسیب زده شود.
در صورتی که برای شستشو هر لباس از برنامه مخصوص همان لباس استفاده شود، لباس‌هایتان برای مدت زیادتری سالم می‌ماند.

حتما بخوانید: نکاتی که در استفاده از ماشین لباسشویی باید بدانید  

کلمات روی ماشین لباسشویی پاکشوما

قبل از اینکه به سراغ برنامه‌های شستشو برویم، بیایید با معنای کلماتی که روی لباسشویی پاکشوما حک شده است، آشنا شویم.

  • Time Delay  به معنای تاخیر زمانی است.
  • Eco  به معنای اقتصادی یا مقرون به صرفه است.
  • Quick Wash به معنای شستشوی سریع است.
  • Spin Speed  به معنای سرعت چرخش لباسشویی است.
  • Hand Wash به معنای شستشوی دستی است.
  • Start/Pause  به معنای شروع و توقف است.
  • Wool  به معنای شستشوی لباس‌های پشمی است.
  • Extra Rinse به معنای آبکشی مجدد است.
  • Synthetic به معنای شستشو لباس‌های مصنوعی
  • Child Lock به معنای قفل کودک
  • Cotton  به معنای شستشوی لباس‌های کتان
  • On/Off دکمه روشن و خاموش

دکمه ولوم: دکمه ولوم برای انتخاب برنامه‌های شستشو در ماشین لباسشویی پاکشوما استفاده می‌شود. این دکمه را همیشه باید در جهت عقربه‌های ساعت بچرخانید.

حتما بخوانید: همه چیز درباره رسوب‌زدایی ماشین لباسشویی  

انواع برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی پاکشوما

حالا که با دکمه‌های روی ماشین لباسشویی پاکشوما آشنا شدید وقت آن رسیده است که چند برنامه شستشوی لباسشویی پاکشوما را نیز به شما معرفی کنیم. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

 برنامه Eco

یکی از برنامه‌های ماشین لباسشویی پاکشوما، برنامه اکو یا همان برنامه اقتصادی و به صرفه است. این برنامه همانطور که از نامش پیداست به گونه‌ای طراحی شده است که برای شستشوی لباس‌ها به انرژی و آب کمتری نیاز داشته باشد. لازم به ذکر است که در این برنامه لباس‌ها برای شسته شدن به زمان زیادی نیاز دارند.

 برنامه  Delicate

از این برنامه که مخصوص لباس‌های ظریف است، برای شستشوی لباس‌هایی استفاده می‌شود که بافت ظریفی دارند. لباس‌های زیر و همچنین لباس‌هایی که پارچه‌های حساس دارند، باید با این برنامه شسته شوند.

 برنامه  Rinse/Spin

این برنامه مخصوص تخلیه و آبکشی است. برای زمانی که می‌خواهید آب ماشین لباسشویی را تخلیه و برای آبکشی آماده کنید، باید از این برنامه استفاده نمایید.

برنامه Quick Wash

این برنامه شستشوی سریع است. اگر فرصت کافی برای شستشو ندارید می‌توانید از این برنامه استفاده کنید. معمولا برای شستشوی لباس‌های روزانه از این برنامه استفاده می‌شود.

برنامه Hand Wash

از این برنامه که مخصوص شستشوی دستی است برای لباس‌های حساس استفاده می‌شود. بافت این لباس‌ها به گونه‌ای است که اگر با برنامه شستشوی عادی شسته شوند ممکن است آسیب ببینند و خراب شوند.

برنامه  Synthetic

این برنامه مخصوص شستشوی لباس‌هایی است که با پارچه مصنوعی دوخته شده‌اند. این برنامه مناسب شستشوی لباس‌های ظریف نیست و بهتر است برای شستشوی آنها از برنامه‌های دیگر استفاده کنید.

 برنامه Mix

این برنامه مخصوص این است که لباس‌های با رنگ‌های متفاوت را یکجا درون ماشین لباسشویی قرار دهید. ترکیب رنگ لباس‌ها با هم در لباسشویی یک مشکلی تاریخی است که با استفاده از این برنامه به هیچ عنوان رنگ‌ها با هم ترکیب نمی‌شوند و به لباس آسسیب نمی‌زنند.

اگر بخواهیم چند مورد دیگر از برنامه شستشوی ماشین لباسشویی پاکشوما را نام ببریم باید به برنامه شستشوی لباس‌های کتان، برنامه شستشوی سریع و برنامه شستشوی پیش فرض اشاره کنیم. شما باید براساس نیاز خود یکی از این برنامه‌ها را برای شستشو انتخاب کنید و در حالت عادی هم می‌توایند از برنامه پیش فرض ماشین لباسشویی خود استفاده نمایید.

حتما بخوانید: طرز استفاده از ماشین لباسشویی کرال

نکات مهم هنگام کار با ماشین لباسشویی پاکشوما

هنگام کار با ماشین لباسشویی پاکشوما نکاتی وجود دارد که باید به آنها توجه کرد. توجه به این نکات باعث می‌شود هم راحت‌تر بتوانید با ماشین لباسشویی خود کار کنید، هم عمر این کالا بیشتر شود و هم لباس‌هایتان هنگام شستشو آسیب نبیند. در ادامه برخی از این نکات را بیان خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

  • بهتر است ماشین لباسشویی خود را روی سرامیک یا هر سطح دیگری که با موکت و فرش پوشیده نشده باشد قرار دهید اما، در صورتی که لباسشویی‌تان روی فرش یا موکت قرار دارد دقت کنید که این فرش یا موکت رفت و آمد هوا را مسدود نکرده باشند.
  • دستگاه را در جایی قرار دهید که دمای آن سرد نباشد.
  • قبل از اینکه برای اولین بار ماشین لباسشویی خود را روشن کنید، چک کنید که پیچ و مهره‌های آن محکم باشد و آن را به درستی نصب کرده باشید.
  • ماشین لباسشویی خود را در سطح تراز قرار دهید. به هیچ عنوان این وسیله نباید روی سطح شیب دار قرار بگیرد.
  • بین ماشین و دیوارهای پشت و کنار آن فاصله بگذارید و لباسشویی خود را به هیچ عنوان به دیوار نچسبانید.
  • قبل از استفاده از این وسیله دفترچه راهنمای آن را به دقت بخوانید و صبر کنید تا نمایندگی برای اولین بار ماشین لباسشویی‌تان را نصب و روشن کند.
  • سعی کنید برای هر گروه از لباس‌ها از برنامه مخصوص شستشو استفاده کنید تا هم عمر دستگاه‌تان بالا برود و هم لباس‌هایتان برای مدت بیشتری سالم بماند.

حتما بخوانید: نگهداری از ماشین لباسشویی با رعایت نکات ساده

کلام آخر

در مطلب همه چیز درباره لباسشویی پاکشوما هر آنچه را که لازم بود درباره این کالا، برنامه شستشوی ماشین لباسشویی پاکشوما و کلیدهای آن بدانید بیان کردیم.

پاکشوما یکی از برندهای لوازم خانگی ایرانی است که از کیفیت نسبتا خوبی برخوردار است و افراد زیادی به عنوان یک برند بومی ترجیح می‌دهند آن را انتخاب کنند. در مطالب قبلی درباره برنامه شستشوی ماشین ظرفشویی و دیگر اطلاعات مربوط به این کالا حرف زدیم. در این مطلب هم درباره ماشین لباسشویی پاکشوما توضیحات لازم ارائه شد.

اگر نکته دیگری درباره ماشین لباسشویی پاکشوما و برنامه‌های شستشو و کلیدهای آن وجود دارد که در این مطلب بدان اشاره نشد، حتما آن را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید. همچنین اگر تجربه استفاده از این وسیله را داشته‌اید، تجربه‌‎تان را به ثبت برسانید تا دیگران نیز بتوانند استفاده کنند. امید است این مطلب برایتان مفید بوده باشد و بتوانید از آن استفاده کنید.

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 3 / 5. تعداد آرا: 2

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

نرگس صابری
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!