تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

چه نوع جاروبرقی مناسب است؟

جارو برقی سطلی بهتره یا موشکی ؟

راهنمای خرید
جارو برقی سطلی بهتره یا موشکی و کدامیک ارزش خرید دارند؟ امروزه با وجود دغدغه‌ها و مسائل کاری متعدد؛ تمیزکاری و نظافت یکی از مسائل زمان بر و سخت شده است. در هر خانه مغازه یا اداره‌ای برای تمیزکاری از وسایل نظافت و جاروبرقی متناسب با آن محل استفاده می‌شود اما جاروبرقی سطلی خوبه یا موشکی؟

تصویر صنعت لوازم الکترونیک: تنوع در جاروبرقی‌ها و برندهای مختلف باعث شده انتخاب جاروبرقی متناسب با محیط، کار سختی باشد. مدل‌های مختلف موجود در بازار هرکدام برای یک محیط و بر اساس امکانات و ویژگی‌های مختلف و متناسب با آن محیط طراحی شده هستند.

اما چه نوع جاروبرقی مناسب شماست؟ جاروبرقی سطلی بهتر است یا جاروبرقی موشکی؟ تفاوت جاروبرقی سطلی و جاروبرقی موشکی در چیست؟ در ادامه بررسی تمامی این سؤالات و سؤالات دیگری که ممکن است در ذهن شما پیش‌آمده باشد می‌پردازیم.

حتما بخوانید: راهنمای خرید جاروبرقی/ بهترین برند جاروبرقی؛ ایرانی یا خارجی؟

جارو برقی سطلی بهتره یا موشکی ؟

قبل از شروع هر توضیحی و پاسخ به این سوال که جاروبرقی سطلی خوبه یا موشکی بهتر است یک دسته‌بندی کلی برای جاروبرقی‌ها داشته باشیم. به‌ طور کلی می‌توان گفت جاروبرقی‌ها به دو دسته جاروبرقی سطلی و جاروبرقی موشکی تقسیم می‌شود. این تقسیم‌بندی بر اساس ظاهر جاروبرقی‌ها انتخاب شده است اما هرکدام از این نوع‌ها ویژگی‌ها، مزایا و معایبی دارند که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

حتما بخوانید: آیا کیفیت جاروبرقی پاکشوما خوبه؟

جاروبرقی سطلی

قبل از پاسخ به این سوال که جاروبرقی سطلی خوبه یا موشکی؟ بهتر است با جاروبرقی سطلی آشنا شویم. جاروبرقی سطلی که ممکن است با عنوان جاروبرقی عصایی یا ایستاده هم شنیده باشید؛ یکی از رایج‌ترین و محبوب‌ترین نوع جاروبرقی‌ها در بازار هستند.

در جاروبرقی‌های سطلی؛ موتور و مخزن زباله و سایر قطعات همگی در یک محوطه و به قول خودمان در یک سطل قرار گرفتند. این نوع جاروبرقی‌ها ظرفیت محدودی در مخزن زباله خود دارند و به همین دلیل است که برای محیط‌هایی که دارای مساحت زیادی هستند مناسب نیستند؛ البته ذکر این نکته اهمیت دارد که نمونه‌های صنعتی این نوع جاروبرقی‌های بسیار متناسب برای محیط‌هایی با مساحت‌های بزرگ و گسترده است. یکی از معایب دیگر جاروبرقی‌های سطلی این است که این نوع جاروبرقی‌ها سیم برق جمع کن اتوماتیک ندارند و سیم آنها را باید به‌صورت دستی جمع کرد و در قسمت مخصوص خود قرارداد.

اما همان‌طور که گفتیم جاروبرقی‌های سطلی انواع مختلفی دارد و برای بخش‌های مختلف قابل‌استفاده هستند. اگر بخواهیم جاروبرقی‌های سطلی را دسته‌بندی کنیم؛ دسته‌بندی‌های آن عبارت‌اند: از جاروبرقی‌های سطلی با کیسه یا بدون کیسه.

حتما بخوانید: معرفی بهترین جاروبرقی‌های بدون کیسه

در جاروهای سطلی کیسه‌دار از کیسه‌هایی با جنس کاغذ و یا پلیمر برای نگهداری گردوغبار و زباله استفاده می‌شود. این کیسه‌ها می‌توانند یکبار مصرف یا دائمی باشد. زمان تهیه کیسه برای این نوع جاروبرقی باید توجه کرد که کیسه دارای استاندارد لازم باشد و به صورتی طراحی شده باشد که گردوغبار از آنها خارج نشود.

در جاروبرقی‌های سطلی بدون کیسه تمام گردوغبار و زباله در یک مخزن شفاف قرار می‌گیرد این مخزن را می‌توان پس از تکمیل شدن تعویض و تخلیه کرد؛ اصولاً این نوع جاروبرقی‌ها از نظر اندازه به نسبت جاروبرقی‌های کیسه‌دار کوچک‌تر هستند.

حتما بخوانید: بهترین مدل جاروبرقی پارس خزر کدام است؟

جاروبرقی های موشکی

جاروبرقی‌های موشکی یا همان جاروبرقی‌های معمولی از رایج‌ترین نوع جاروبرقی‌ها هستند و اصولاً در منازل استفاده می‌شود. یکی از ویژگی‌های اصلی این نوع جاروبرقی‌ها وجود یک لوله فلزی با قابلیت تغییر ارتفاع است. جاروبرقی‌های موشکی به دلیل سبک بودن و همچنین راحتی در استفاده به محبوب‌ترین نوع جاروهای برقی مورد استفاده در منزل تبدیل شده‌اند. این جاروبرقی‌ها دارای سیم‌جمع‌کن برقی هستند و همچنین دارای درجه تنظیم مکش هستند.

بررسی امکانات جاروبرقی موشکی و جاروبرقی سطلی

برای پاسخ به سوال جاروبرقی سطلی خوبه یا موشکی موارد زیر قابل بررسی است:

لوله جاروبرقی

لوله‌های جاروبرقی‌ها دارای گونه‌های مختلفی هستند. از مزایای جاروبرقی‌هایی که دارای لوله تلسکوپی هستند می‌توان به این اشاره کرد که این لوله‌ها قابلیت تنظیم ارتفاع متناسب با قد کاربر را دارند. در اصل در این جاروبرقی‌ها، لوله‌های فلزی روی‌هم قابلیت لغزیدن را دارند و به کمک آن می‌توان اندازه لوله را بر اساس نیاز کاربر تنظیم کرد.

حتما بخوانید: ارزان‌ترین جاروبرقی‌های بازار+ قیمت

لوله خرطومی

لوله‌های مختلفی در جاروبرقی‌ها استفاده می‌شود. علاوه بر لوله فلزی یا همان تلسکوپی که در قبل به آن اشاره شد؛ لوله خرطومی نیز یکی از بخش‌های مهم جاروبرقی‌ها است. جنس لوله‌های خرطومی اصولاً از پلاستیک است همین مورد باعث می‌شود که حرکت لوله جاروبرقی به سمت راست و چپ راحت‌تر شود و همچنین با کمک این ویژگی می‌توان قسمت‌های مختلف از محیط را مورد نظافت قرارداد. اصولاً طول لوله‌های خرطومی حدود ۲ متر است اما باید توجه کرد که اگر طول لوله بیش از این باشد می‌تواند بر روی قدرت مکش تأثیر گذاشته و در واقع قدرت مکش را کاهش دهد و این مورد باعث می‌شود دیگر جاروبرقی کارایی لازم را نداشته باشد.

محل اتصال لوله خرطومی به بدنه

یکی از مواردی که کم‌اهمیت به نظر می‌رسد؛ محل اتصال لوله خرطومی به بدن جاروبرقی است. جالب است بدانید که این موضوع به‌ظاهر کم‌اهمیت می‌تواند در قدرت جارو تأثیر داشته باشد و همچنین باعث شود که لوله بتواند به‌راحتی در هر سمتی بچرخد. اصولاً مکانیسم اتصال در جاروبرقی‌هایی که بدون کیسه هستند رعایت نمی‌شود اما همان‌طور که گفته شد یکی از مسائل مهم و تأثیرگذار در نظافت چرخش راحت جاروبرقی و لوله است که می‌تواند باعث شود هر قسمت از محیط به‌راحتی قابل نظافت باشد.

حتما بخوانید: جاروبرقی رباتی بخریم؟  

چرخ‌های جاروبرقی

یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین بخش‌های جاروبرقی چرخ‌های آن است که یا در کنار دستگاه‌ها یا در زیر دستگاه وجود دارد. در جاروبرقی‌هایی که چرخ‌ها در کنار بدنه قرار دارد؛ چند چرخ نیز در زیر دستگاه قرار گرفته است. در واقع وجود تعداد مناسبی از چرخ باعث چرخش راحت‌تر می‌شود همچنین کمک می‌کند تا جاروبرقی در محل‌های مختلف به‌راحتی برای کاربر قابل‌حمل باشد.

نشانگر حجم مخزن

یکی از نکات مهم در جاروبرقی‌ها به‌خصوص جاروبرقی‌های کیسه‌دار وجود یک نشانگر برای نشان‌دادن حجم و وزن مخزن است. وجود یک خط که بتواند حجم کیسه را به کاربر نشان دهد باعث می‌شود به‌راحتی متوجه زمان تخلیه جاروبرقی شود. البته در جاروبرقی‌های بدون کیسه نیازی به این مورد نیست چرا که اصولاً این جاروبرقی‌ها دارای مخزن‌های شفافی هستند که زمان تکمیل مخزن، به‌راحتی می‌توان متوجه آن شد و آن را خالی کرد.

دستگیره جاروبرقی

یکی از بخش‌های مهم دیگر جاروبرقی دستگیره آن است که ارتباط مستقیمی با کاربرد دارد. جاروبرقی که دستگیره ارگونومیکی دارد حمل‌ونقل و استفاده از جارو را برای کاربران آسان‌تر می‌کند.

سیم‌جمع‌کن

انواع جاروبرقی‌های خانگی چه نوع سطلی و چه نوع موشکی برای این کار تنها با فشردن یک دکمه یا یک پدال بر روی بدنه انجام می‌شود. نکته مهمی که درباره سیم برق جاروبرقی وجود دارد اندازه سیم برق است که بین ۶ تا ۹ متر است اما هرقدر طول سیم بیشتر باشد استفاده از جاروبرقی برای کاربران راحت‌تر است.

فیلترهای هوا

زمان جاروکشیدن، هوا از جاروبرقی و همچنین موتورهای جاروبرقی عبور می‌کند سپس از دستگاه خارج می‌شود. هرچند که امروزه جاروهای خانگی چه از نوع موشکی و چه از نوع سطلی دارای فیلترهای هوا هستند اما توجه به نوع فیلتر و وجود فیلتر یکی از نکات مهم است. فیلترهای هوا قبل از اینکه هوا را از جارو خارج کند هوا را تصفیه می‌کند؛ این مورد باعث می‌شود افرادی که دارای آلرژی هستند یا نسبت به گردوغبار حساس هستند در زمان جارو کردن مشکلی برایشان پیش نیاید.

حتما بخوانید: معرفی و لیست قیمت جاروبرقی پاکشوما

صدای جاروبرقی

یک نکته مهم برای پاسخ به سوال جارو برقی سطلی بهتره یا موشکی بررسی صدای دستگاه است. در زمان ساخت اولین جاروبرقی‌ها هنگام استفاده از این دستگاه سروصدای بسیار بلندی ایجاد می‌شد اما باگذشت زمان تولیدکنندگان متوجه این موضوع شدند که برای جلب رضایت مشتری نیاز است که صدای جاروبرقی تا حد زیادی کم شود. هرچند که میزان تفاوت صدا در بین جاروبرقی‌های سطلی و موشکی به مدل جاروبرقی و همچنین قدرت موتورهای جاروبرقی بستگی دارد اما به‌طورکلی می‌توان گفت جاروبرقی‌های امروزه سروصدای زیادی تولید نمی‌کند.

قدرت موتور جاروبرقی و توان مکش

به‌صورت معمول قدرت موتورهای جارو بین ۵۰۰ تا ۲۵۰۰ وات است؛ همچنین توان مکش عددی مرتبط با این اعداد البته کمتر است. مهم است که بدانید قدرت موتور و قدرت مکش با یکدیگر تفاوت دارد اگر قصد خرید جاروبرقی سطلی یا حتی جاروبرقی موشکی را دارید؛ زمان بررسی قدرت مکش لوله خرطومی شکل را جدا نکنید! برای بررسی قدرت مکش جاروبرقی و بررسی توان آن باید تمام اعضا و تمامی لوله‌ها به‌صورت کامل نصب شده و سپس بررسی شود.

ظاهر جاروبرقی

آخرین و شاید مهم‌ترین نکته ظاهر جاروبرقی این موضوع کاملاً موردی سلیقه‌ای است اما در زمان انتخاب جاروبرقی باید به‌ظاهر و وزن آن توجه کرد. این مورد اهمیت زیادی در زمان خرید دارد. یکی از موارد مهم وزن جارو است. اگر وزن یک جارو زیاد باشد جابه‌جایی آن برای کاربر سخت است؛ پس زمان خرید به وزن جارو نیز توجه کنید.
یکی از ویژگی‌های جاروبرقی‌های موشکی تنوع بالای ظاهری، وجود برندهای مختلف و همچنین وجود رنگ‌های مختلف این جاروبرقی است که باعث می‌شود انتخاب برای کاربران بسیار راحت‌تر و جارو متناسب با هر سلیقه‌ای پیدا شود.

تفاوت جاروبرقی سطلی با موشکی

تا به اینجا درباره جاروبرقی سطلی و جاروبرقی موشکی همچنین امکانات این محصول پرداخته شد اما یکی سوالات مهم همیشه این بوده است که جاروبرقی سطلی خوبه یا موشکی ؟ بررسی دو محصول مقایسه تفاوت‌ها مزایا و معایب بین آنهاست. این بخش به بررسی تفاوت‌ جاروبرقی سطلی با موشکی می‌پردازیم.

حتما بخوانید: بهترین مدل جاروبرقی تولیپس کدام است؟

تفاوت در هزینه

موارد مختلفی می‌توانند در هزینه‌های جاروبرقی تأثیرگذار باشد یکی از این موارد وجود و یا عدم وجود کیسه در جاروبرقی است. جاروبرقی‌هایی که بدون کیسه هستند از قیمت مناسب‌تری برخوردار هستند اصولاً جاروبرقی سطلی دارای این گزینه است.

تفاوت در مکش

یکی از نکات مهم بررسی سوال جاروبرقی سطلی خوبه یا موشکی است و جاروبرقی‌های سطلی دارای مکش بیشتری هستند. همچنین جاروبرقی‌هایی که کیسه ندارند می‌توانند از تمام ظرفیت مخزن خود برای جمع‌آوری آشغال استفاده کنند. اصولاً جاروبرقی‌های کیسه‌دار زمانی که کیسه آنها تکمیل شود کارای جاروبرقی تحت‌تأثیر قرار گرفته و این مورد کارایی را کمتر می‌کند. همچنین این مورد می‌تواند برای کاربرانی که زیاد به زمان خالی‌کردن کیسه توجه نمی‌کند مشکل‌ساز باشد.

مزایای استفاده از جاروبرقی های سطلی

هنوز به صورت کامل به این سوال که جارو برقی سطلی خوبه یا موشکی؟ پاسخ نداده‌ایم. جاروبرقی‌های سطلی یکی از محبوب‌ترین انواع جاروبرقی هستند؛ جاروبرقی‌های سطلی توانند زباله‌های تر و خشک را با هم جمع کند البته مزایای دیگری نیز دارند که در ادامه به بررسی هرکدام از این موارد می‌پردازیم.

ایجاد هوای مطبوع

یک نکته مهم برای پاسخ به سوال جارو برقی سطلی بهتره یا موشکی بررسی میزان آلودگی در زمان استفاده است. جاروبرقی‌های هوشمند از مکش قوی برخوردارند و نظافت با این جاروبرقی آلودگی‌های محیطی را کمتر می‌کند. در واقع آلودگی‌ها توسط فیلترها کاملاً جذب شده و هوای تمیز به محیط بازمی‌گردد. این مورد باعث می‌شود هوا بسیار مطبوع و تمیز باقی بماند. همچنین قابلیت جابه‌جایی راحت این را جاروبرقی‌ها و طراحی ارگونومیک آنها باعث می‌شد تمامی محیط به‌راحتی قابل نظافت باشد و تمامی گردوغبار بخش‌های مختلف به‌راحتی پاک شود.

حتما بخوانید: جاروبرقی رباتیک چیست + لیست قیمت

کاهش هزینه

یک مورد که می توان گفت جاروبرقی سطلی خوبه یا موشکی این است که جاروبرقی‌های سطلی نظافت را راحت‌تر می‌کنند. حمل‌ونقل ساده این دستگاه به همراه مخزن‌های بزرگ باعث می‌شود به افراد کمتری برای نظافت نیاز باشد. این مورد به‌تنهایی می‌تواند باعث کاهش هزینه‌ها شود اما مورد دیگر این است که با این نوع جاروبرقی به‌راحتی می‌توان بخش‌های مختلف را به‌راحتی نظافت کرد و تنها با یک‌بار روشن‌کردن جارو می‌توان مساحت زیادی را تحت تصرف قرارداد. این مورد باعث می‌شود که زمان، انرژی و برق کمتر نیز مصرف شود.

کاهش سروصدای جاروبرقی

یکی از مزایای مهم جاروبرقی‌های سطلی عدم وجود صدای بلند در آن است؛ این مورد باعث شده است که در زمینه‌های مختلف این نوع جارو مورداستفاده قرار بگیرد برای مثال در بیمارستان برای حفظ آرامش بیماران از این نوع جاروبرقی برای نظافت استفاده شود.

مکش مایع

اصول جاروبرقی‌ها برای تمیزکردن و نظافت محیط‌های خشک استفاده می‌شوند اما ویژگی منحصربه‌فرد جاروبرقی‌های سطلی قابلیت مکش مواد مایع است. این مورد باعث می‌شود که جاروبرقی برای بخش‌های مختلفی قابل‌استفاده باشد.

معایب جاروبرقی های سطلی

همان‌طور که می‌دانید یکی از پر طرف‌دارترین جاروبرقی‌های موجود در بازار جاروبرقی‌های سطلی است؛ این جاروبرقی‌ها برای مصارف خانگی و صنعتی مورداستفاده قرار می‌گیرند. مزایای زیاد این محصول باعث فروش گسترده این نوع جارو در بازار شده است اما جاروبرقی سطلی نیز مانند تمام محصولات برقی دارای مزایا و معایبی هستند و برخی از معایب باعث می‌شود که کاربران اقدام به خرید این محصول نکنند. به همین جهت این سوال پررنگ تر می‌شود که جاروبرقی سطلی خوبه یا موشکی ؟ در ادامه به بررسی معایب جاروبرقی سطلی می‌پردازیم تا بتوانید بهتر تصمیم گیری کنید:

لرزش جاروبرقی

یکی از معایبی که دستگاه‌های برقی می‌توانند داشته باشند لرزش آن‌ها است. جاروبرقی نیز از این مورد استثنا نیست. لرزش جاروبرقی می‌تواند یکی از مشکلات آزاردهنده و اصلی یک محصول باشد همچنین می‌تواند باعث پایین آوردن امتیاز این محصول و حتی عدم خرید محصول شود. امروزه برندهای مختلفی در بازار وجود دارند که جاروهای مختلفی را برای مصارف خانگی و صنعتی به بازار ارائه کرده‌اند؛ پیشرفت تکنولوژی و گسترش تولید باعث شده است که این نوع جاروبرقی‌ها از لرزش کمتری داشته باشند و در واقع این مشکل را برای کاربران حساس برطرف کردند.

جنس بدنه

یکی از معایب جاروبرقی‌های سطلی عدم وجود استحکام کافی در بدنه این محصول است. نداشتن استحکام کافی باعث می‌شود عمر دستگاه و همچنین دوام آن کمتر شده و در برابر ضربات کوچک نیز علاوه بر ظاهر، قطعات نیز آسیب ببیند. هرچند که همان‌طور که در بالا اشاره شد برندهای مختلفی در بازار وجود دارند و جاروبرقی‌های مختلفی باکیفیت‌های مختلف را ارائه دادند اما همچنان یکی از معایب موجود در جاروبرقی‌های سطلی عدم استحکام کافی در جنس بدنه آن است به همین دلیل توصیه می‌شود زمان خرید این محصول به این نکته توجه کنید.

مسدود شدن فیلتر

یکی از مشکلاتی که برای جاروبرقی‌ها سطلی ممکن است پیش آید مسدود شدن فیلترهای هوا توسط ذرات ریز گردوغبار است. فیلترهای هوای جاروبرقی تنوع زیادی دارد برخی از این جاروها دارای فیلترهای قابل تعویض و برخی دارای فیلترهای قابل شستشو هستند. ذرات ریز گردوغبار وارد شده به فیلترها می‌توانند مشکلاتی را برای جاروبرقی ایجاد کنند؛ توصیه می‌شود زمان خرید جاروبرقی، محصولات و برندهایی که دارای فیلترهای قابل شستشو و قوی هستند موردتوجه بیشتری قرار گیرند.

وزن جاروبرقی

یکی از مهم‌ترین نکات جاروبرقی توجه به وزن آن است. جاروبرقی‌های سطلی اصولاً دارای وزن زیادی هستند و کاربران با کارکردن با آنها خسته می‌شوند. هرچند جاروبرقی‌های سطلی دارای چرخ‌های مختلف برای حمل‌ونقل هستند اما نسبت به جاروبرقی‌های معمولی و یا همان جاروبرقی‌های موشکی دارای وزن بیشتری هستند.

اندازه سیم

یکی از معایب جاروبرقی‌های سطلی وجود سیم‌های کوتاه در بین جاروبرقی‌ها است. در جاروبرقی با سیم‌های کوتاه افراد زمان استفاده از جاروبرقی باید این موضوع را در نظر بگیرند که نیاز است زمان نظافت جاروبرقی را خاموش و روشن کرده و همچنین از پریزهای مختلفی استفاده کنند.

مزایای جاروبرقی موشکی

برای پاسخ بهتر به این سوال که جاروبرقی سطلی خوبه یا موشکی؟ لازم است تا مزایای جاروبرقی موشکی را نیز بدانیم. جاروبرقی موشکی و یا جاروبرقی معمولی رایج‌ترین نوع جاروبرقی مورداستفاده برای منازل است. این جاروها به دلیل و وزن کمی که دارند همچنین مکش قوی بسیار محبوب شده‌اند اما این نوع جاروبرقی‌ها دارای مزایای دیگری هستند که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

عمر بالا

جاروبرقی‌های معمولی یا همان جاروبرقی‌های موشکی درهرصورت رضایت کاربران را به حداکثر حالت ممکن می‌رسانند! جاروبرقی‌های معمولی بیشترین میزان طول عمر را دارند و دوام بالایی نیز دارند. همین موارد باعث می‌شود که جاروبرقی‌های معمولی بهترین جاروبرقی‌های انتخابی برای منزل باشند.

تنوع بالا

یکی از مسائلی که ذهن افراد را درگیر می‌کند؛ نوع برند و مدل جاروبرقی است. جاروبرقی‌های موشکی به دلیل تنوع گسترده و برندهای مختلفی که دارند انتخاب را برای افراد با هر سلیقه راحت کرده است. وجود توان‌های مختلف و همچنین قدرت مکش مختلف باعث می‌شود خرید و انتخاب جاروبرقی برای افراد با هر سلیقه و آسان و راحت باشد.

صدای کم

باتوجه‌ به اینکه امروزه بیشتر مردم در آپارتمان‌ها زندگی می‌کند و همچنین در تلاش هستند که آلودگی صوتی کمتری از هر روشی ایجاد شود استفاده از جاروبرقی کم سروصدا یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها است. جاروبرقی‌های موشکی و جاروبرقی‌های معمولی در واقع انواعی از جاروبرقی هستند که در کنار نظافت، از ایجاد آلودگی صوتی نیز جلوگیری می‌کند. موتورهای جاروبرقی به صورتی طراحی شده است که به طرز چشمگیری باعث کاهش صدا می‌شود.

وزن کم

یکی از مهم‌ترین ویژگی جاروبرقی‌های موشکی وزن این جاروبرقی است. این نوع جاروبرقی‌ها به‌راحتی قابل‌حمل هستند. این جاروبرقی‌ها دارای لوله‌های سبکی هستند که حمل‌ونقل را برای افراد آسان می‌کنند.

حالا تفاوت جاروبرقی سطلی با معمولی را می دانید

پس از بررسی تمام نکات مربوط به هر نوع جاروبرقی و تفاوت جاروبرقی سطلی با معمولی، یکی از سؤالاتی که ممکن است برای کاربران پیش آید این است که کدام نوع جاروبرقی مناسب است یا جاروبرقی سطلی خوبه یا موشکی در واقع یکی از سؤالات رایج زمان خرید جاروبرقی این است که جاروبرقی سطلی بهتر است یا جاروبرقی موشکی در بالا به مزایا و معایب هر نوع جاروبرقی و امکانات هرکدام پرداخته شد اما پس از بررسی نکات گفته شده ویژگی‌های موردنظر کاربر است که تأیید نهایی زمان خرید را مشخص می‌کند.

کاربر باید مشخص کند که دقیقاً هدف از تهیه جاروبرقی چیست و در واقع قصد خرید جارو برای چه محیطی را دارد. اگر محیط و مساحت بزرگی موردنظر کاربر است و آلودگی‌های تر و خشکی در محیط وجود دارد توصیه می‌شود از جاروبرقی سطلی استفاده شود.

اگر کاربر برای مصارف خانگی قصد خرید جاروبرقی را دارد می‌تواند بر اساس نیاز، هزینه، سلیقه و غیره به مقایسه این دو جاروبرقی بپردازد و سپس بهترین نوع را متناسب با شرایط خود انتخاب کند. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. لطفا در پایان نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 3.3 / 5. تعداد آرا: 4

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

مینا بیگی
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!