تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

تلویزیون‌های جی‌پلاس چه امکاناتی دارند؟

نقد و بررسی تلویزیون‌های جدید جی پلاس

راهنمای خرید
تلویزیون جی پلاس در کنار محصولاتی مثل ماشین لباسشویی و ماشین ظرف‌شویی و حتی گوشی تلفن همراه یکی دیگر از انواع محصولات برند جی پلاس است که تأمین قطعات و توزیع محصولات آن توسط برند گلدیران انجام می‌شود.

تصویر صنعت لوازم الکترونیک – از آنجایی که همه ما زمانی که برای خرید کالایی به بازار می‌رویم با سوالاتی مثل کشور سازنده، کیفیت و تفاوت محصول با کالاهای مشابه دیگر ایرانی و خارجی مواجه می‌شویم و از طرفی طی چند سال اخیر محصولات برند جی پلاس از جمله تلویزیون‌های آن بخش زیادی از بازار را به خود اختصاص داده‌اند، در این مطلب قصد داریم تا در خصوص موارد مهمی که باید در مورد تلویزیون‌های این برند بدانید نکاتی را ارائه کنیم. پس ما با تا پایان این مطلب همراه باشید.

آنچه در این مطلب قرار است در مورد آن صحبت شود شال موارد زیر می‌شود:

تلویزیون‌های جی پلاس ساخت کجاست؟

مشخصات و قابلیت‌های مشترک در تلویزیون‌های جی پلاس کدام است؟

بررسی عملکرد چند نمونه از تلویزیون‌های جی پلاس

در این مطلب قصد داریم همه تلویزیون‌های برند جی پلاس را از لحاظ کیفیت تصویر، سیستم صوتی، قابلیت‌ها، امکانات دستگاه، تنوع درگاه‌های ورودی و خرجی، ابعاد دستگاه، طراحی ظاهری دستگاه و موارد این‌چنینی مورد نقد و بررسی انجام دهیم.

تلویزیون جی پلاس ساخت کدام کشور است؟

با توجه به نظرات و جستجوهایی که در فضای مجازی و حتی بسیاری از فروشگاه‌ها در مورد تلویزیون‌های جی پلاس انجام شده است، مهم‌ترین و اولین سؤالی که خریداران در خصوص این دستگاه‌ها پرسیده‌اند این بوده است که تلویزیون‌های جی پلاس ساخت کدام کشورند؟

شرکت گلدیران که در ابتدای فعالیت خود به عنوان نماینده رسمی برند ال‌جی در ایران فعالیت داشت، از سال ۱۳۹۷ با اعمال تحریم‌های آمریکا بر علیه ایران و خروج برندهای ال‌جی و سامسونگ از ایران، اقدام به تولید محصولاتی تحت عنوان جی پلاس کرده است.

با توجه به آنچه گفته شد، تلویزیون‌های جی پلاس در اصل تلویزیون‌های ایرانی هستند که توسط مهندسین ایرانی با مشاوره مهندسین کره جنوبی تولید و به بازار عرضه می‌شوند.  تلویزیون‌های برند جی پلاس از جمله خوش قیمت‌ترین تلویزیون‌های موجود در بازار هستند.

به طور کلی تلویزیون‌هایی که تحت برند و عنوان جی پلاس به بازار عرضه می‌شوند در سه سری Stellar، Power و Style تولید و به بازار عرضه می‌شوند. تلویزیون‌های سری Style برند جی پلاس در دو سایز ۳۲ اینچ و ۴۰ اینچ تولید می‌شوند.

تلویزیون‌های این سری از کیفیت میان رده‌تری نسبت به تلویزیون‌های جی پلاس که در سری‌های Power و Stellar ساخته می‌شوند برخوردارند و بیشترین رضایت مشتری را این سری از تلویزیون‌های برند ال‌جی از آن خود کرده‌اند.

تلویزیون‌های سری Style برند جی پلاس دارای امکانات زیادی هستند از جمله اینکه این تلویزیون‌های مجهز به پنل A+ ، تکنولوژی Time Shift، امکان ضبطروی حافظه‌های خارجی مثل یو اس بی، قابلیت کاهش نویز، تقویت سیگنال و بسیاری دیگر از امکانات که روی تلویزیون‌های پیشرفته امروزی در اختیار کاربران قرار می‌گیرند، هستند.

تلویزیون‌های برد جی پلاس که در سری Stellar تولید می‌شوند در ۳ سایز ۵۰ اینچ، ۵۵ اینچ و ۵۶ اینچ تولید و به بازار عرضه می‌شوند. کیفیت این تلویزیون‌ها بسیار عالی است.

استاندارد تصویر برای این سری از تلویزیون‌های برند جی پلاس دارای وضوح تصویر UHD است که باعث می‌شوند تصاویری که روی صفحه‌نمایش این تلویزیون‌ها نمایش داده می‌شوند، از کیفیت و ساختار عالی و خوبی برخوردار باشند.

در این سر از تلویزیون‌های صفحه‌نمایش از بیش از ۸۰ میلیون پیکسل و یک میلیارد رنگ پشتیبانی می‌کند و در نتیجه این میزان بالای رنگ و همچنین تعداد پیکسل باعث می‌شود تا تصاویر از وضوح و شفافیت بسیار بالایی برخوردار باشند.

روی تلویزیون‌های سری Stellar برند جی پلاس سیستم‌عامل اندروید نصب شده است. به عبارت دیگر این تلویزیون‌ها از سیستم‌عامل اندروید نسخه ۴٫۴ پشتیبانی می‌کنند و در نتیجه می‌توان از آن‌ها به عنوان یک تلویزیون هوشمند استفاده کرد. این تلویزیون‌ها همچنین مجهز به پنل A+ بوده و قابلیت کاهش نویز تصاویر، تقویت سیگنال‌های دریافتی و موارد این چنینی را دارند.

تلویزیون سری Power برند جی پلاس نیز یکی دیگر از سری تلویزیون‌های این برند است که در دو اندازه ۴۳ اینچ و ۵۰ اینچ تولید و به بازار عرضه می‌شوند. کیفیت تصویر در این سری از تلویزیون‌ها از استاندارد Full HD پشتیبانی می‌کند و به همین دلیل وضوح تصویر در این سری از تلویزیون‌های برند جی پلاس نسبت به تلویزیون‌های سری دیگر از کیفیت بالایی برخوردار است.

در کنار کیفیت تصویر فول اچ‌دی، روی این تلویزیون‌ها قابلیت کاهش خودکار نویز، تقویت سیگنال، پشتیبانی از همه شبکه‌های دیجیتال، تکنولوژی Time Shift، امکان ضبط تصویر بر روی حافظه خارجی و از این دست موارد از جمله قابلیت‌های منحصر به فرد این تلویزیون‌ها است.

نکته‌ای که در خصوص تلویزیون‌های برند جی پلاس وجود دارد این است که برخی از تلویزیون‌ها و دستگاه‌های این برند از فناوری‌های پیشرفته‌ای مثل فناوری‌های IPS+ که در واقع یک نوع پنل روی تلویزیون‌های پیشرفته است، فناوری ۴K و HDR که هر دو برای نمایش تصاویر هستند، پشتیبانی می‌شود.

تلویزیون‌های برند جی پلاس که مجهز به این فناوری‌ها هستند همگی از جمله تلویزیون‌هایی هستند که کیفیت تصاویر در آن‌ها از سطح بسیار بالایی برخوردار است.

معرفی تکنولوژی‌های تلویزیون‌های جی پلاس

تکنولوژی Time Shift

تکنولوژی تایم شیفت یا Time Shift که با عنوان تکنولوژی جابجایی زمان نیز شناخته می‌شود، تکنولوژی است که در صورت وجود داشتن آن روی تلویزیون امکان مشاهده برنامه‌ها به صورت مجدد یا بعد از اینکه از تلویزیون پخش شده‌اند وجود دارد.

در واقع با استفاده از این تکنولوژی شما می‌تواند در هنگام تماشای برنامه‌های تلویزیون به راحتی تصاویر را به چند دقیقه قبل برگردانید. مجدداً تصویر را مشاهده کنید.

پنل با کیفیت A+ در تلویزیون جی پلاس

زمانی که یکی از مدل‌ها و سری‌های تلویزیون جی پلاس را انتخاب می‌کنید که مجهز به پنل A+ باشد به این معنی است که شما یکی از با کیفیت‌ترین و بهترین تلویزیون‌های این برند را انتخاب کرده‌اید.

تلویزیون‌های مجهز به این پنل بر خلاف برخی از انواع تلویزیون‌های موجود در بازار که ممکن است در خصوص پیکسل‌ها و نمایش تصویر دچار مشکلاتی بشوند، به هیچ عنوان در نمایش پیکسل‌ها هیچ مشکلی ندارد.

در واقع برند گلدیران با تعبیه این پنل‌ها روی تلویزیون‌های جی پلاس خود درصد خطای دستگاه در نمایش پیکسل‌ها را به حداقل خود رسانده است.

تکنولوژی‌های فول اچ‌دی، QLED و اچ‌دی

یکی از بهترین و به روزترین تلویزیون‌های جی پلاس که در حال حاضر در بازار لوازم‌ خانگی ایران در اختیار کاربران قرار گرفته است، تلویزیون‌هایی هستند که صفحه‌نمایش آن‌ها مجهز به فناوری و تکنولوژی QLED هستند.

صفحه ‌نمایش‌های مجهز به این تکنولوژی قادر به نمایش هزاران رنگ روی صفحه‌نمایش هستند. به همین دلیل نمایش تصویر به خصوص تصاویری که در آن‌ها رنگ زیادی استفاده شده است و از همه طیف‌های رنگی در آن‌ها وجود دارد، بسیار شفاف و واقعی انجام خواهد شد.

سیستم‌عامل اندروید

تلویزیون‌های هوشمند برند جی پلاس مجهز به سیستم‌عامل اندروید هستند که با استفاده از آن می‌توانید همه برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های لازم را که با تلویزیون شما سازگارند و می‌توانید از آن‌ها روی تلویزیون خود استفاده کنید، نصب کنید و از آن‌ها بهره بگیرید.

امکانات مشترکی که همه تلویزیون‌های جی پلاس دارند

همه انواع تلویزیون‌های پیشرفته که در سطح میان رده یا بالا رده عرفی می‌شوند، دارای یکسری امکانات و قابلیت‌های مشترک هستند. در این بخش در خصوص همه این قابلیت‌های مشترک صحبت می‌کنیم.

استفاده از ریموت یا کنترل جادویی روی تلویزیون جی پلاس

روی تلویزیون‌های جی پلاس یک ریموت یا کنترل جادویی قرار گرفته است که می‌توان از آن به عنوان یکی از بهترین ویژگی‌های این تلویزیون‌ها یاد کرد.

این کنترل جادویی در واقع همان گوشی تلفن همراه هوشمند شما است که می‌توانید روی آن اپلیکیشن ISMART را نصب کنید و با استفاده از آن گوشی تلفن خود را به یک ریموت یا کنترل جادویی تبدیل کنید.

این اپلیکیشن نه تنها باعث می‌شود گوشی تلفن همراه شما به عنوان یک کنترل برای تلویزیون شناخته شود بلکه امکان نمایش محتوای نمایش داده شده روی صفحه‌نمایش گوشی روی تلویزیون نیز وجود دارد.

از طرفی تلویزیون‌های جی پلاس دارای یکسری کنترل‌های موسی شکل هستند که امکان اتصال بی‌سیم آن‌ها به گوشی تلفن همراه وجود دارد. به این ترتیب می‌توانید از تلویزیون‌ها به شکل یک موس روی تلویزیون خود استفاده کنید.

استفاده از سیستم صوتی بسیار قوی روی تلویزیون جی پلاس

خوشبختانه یکی از بهترین و مهم‌ترین قابلیت‌های تلویزیون‌ها جی پلاس استفاده از یک سیستم صوتی قوی روی تلویزیون است.

بر اساس بررسی‌های کارشناسانه انجام شده و همچنین نظرات کاربران که در فضای مجازی منتشر شده است،سیستم صوتی به کار رفته روی این تلویزیون‌ها جزو بهترین سیستم‌های صوتی به کار رفته رو تلویزیون‌های هوشمندی است که در ایران مونتاژ می‌شوند.

این تلویزیون‌ها دارای یک سیستم صوتی دو کاناله هستند که توان خروجی هر کدام از این کانال‌ها چیزی در حدود ۱۰ وات است.

سیستم صوتی به کار رفته روی تلویزیون‌های جی پلاس قابلیت پخش صوت با هر نوع فرمت صوتی را دارند و به این ترتیب شما هیچ مشکلی برای پخش انواع فرمت‌های صوتی با استفاده از تلویزیون خود را نخواهید داشت.

نکته مهمی که در خصوص صدای پخش شده از تلویزیون‌های جی پلاس وجود دارد این است که صدایی که از این تلویزیون‌ها پخش می‌شود، بسیار شفاف است؛_ چون روی این دستگاه‌ها از تکنولوژی‌های به روزی مثل Surround و Clear Voice استفاده شده است.

درگاه‌های ارتباطی تعبیه شده روی تلویزیون‌های جی پلاس

خوشبختانه روی تلویزیون‌های جی پلاس درگاه‌های ارتباطی بسیار متنوعی قرار داده شده است که با استفاده از آن‌ها می‌توانید تجهیزاتی مثل انواع فلش مموری، هارد اکسترنال، کنسول‌های بازی و از این دست تجهیزات را به تلویزیون خود متصل کنید.

به این ترتیب شما هیچ مشکلی از نظر اتصال دستگاه‌های خود به تلویزیون جی پلاس از طریق درگاه‌های مختلف ندارید.

طراحی ظاهری بسیار جذاب و پیشرفته روی تلویزیون جی پلاس

طراحی ظاهری تلویزیون‌های جی پلاس بسیار جذاب و در عین حال بسیار خاص انجام شده است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها در طراحی تلویزیون‌های جی پلاس این است که ضخامت این تلویزیون‌ها بسیار کم است و به همین دلیل زیبایی این دستگاه‌ها از نظر ظاهری دو چندان شده است.

امکان انتقال صدا از طریق اتصال بلوتوث به دستگاه‌های دیگر

یکی دیگر از امکاناتی که کاربران تلویزیون‌های جی پلاس می‌توانند روی این تلویزیون‌ها به آن دسترسی داشته باشند، امکان ارسال صدا از طریق اتصال بلوتوث به دستگاه‌های دیگر است.

به این ترتیب شما می‌توانید انواع مختلف دستگاه‌های بلوتوثی را به عنوان خروجی صدا با استفاده از اتصال بلوتوث به این تلویزیون‌ها متصل کنید و به این ترتیب صدای پخش شده از تلویزیون را از طریق این دستگاه‌ها بشنوید.

امکان کنترل تطبیقی صدا در تلویزیون‌های جی پلاس

یکی از بهترین قابلیت‌هایی که روی تلویزیون‌های جی پلاس در اختیار کاربران قرار داده شده است و در خصوص صدای تلویزیون است، با عنوان کنترل تطبیقی صدا در تلویزیون شناخته می‌شود.

با استفاده از این قابلیت صدایی که در حال پخش شدن از تلویزیون است در همان لحظه تجزیه می‌شود و یکسری تنظیمات خودکار روی آن اعمال می‌شود.

این تنظیمات باعث می‌شود صدای پخش شده از تلویزیون بسیار شفاف باشد و به عبارت دیگر صدای شفاف‌تری از تلویزیون به گوش شما بخورد.

این قابلیت به نحوی طراحی شده است که در آن صداهای هیجانی تشخیص داده می‌شوند و در نتیجه صدای بم که از دستگاه تولید می‌شوند بلندتر و با فرکانس بالاتری از دستگاه خارج می‌شود.

استفاده از رابط کاربری بسیار ساده و کاربردی

یکی از بهترین و مورد پسندترین قابلیت‌های تلویزیون‌های جی پلاس، رابط کاربری بسیار ساده آن است. طراحی این رابط کاربری به نحوی انجام شده است که کاربر با استفاده از آن به راحتی می‌تواند به همه امکاناتی که روی تلویزیون در اختیار آن قرار داده شده است دسترسی پیدا کند.

یکی از امتیازات مهم این رابط کاربری امکان برقراری ارتباط میان آن و گوشی‌های هوشمند به خصوص آن دسته از گوشی‌هایی است که روی آن از سیستم‌عامل اندرویدی استفاده شده است.

اگر قبلاً کاربر تلویزیون دیگری بوده‌اید و در حال حاضر تلویزیون جی پلاس را انتخاب کرده‌اید حتماً با کمی کار کردن با رابط کاربری آن متوجه این تفاوت خواهید شد.

ارائه گارانتی برای تلویزیون‌های جی پلاس

برای بسیاری از ما زمانی که یک وسیله و لوازم‌خانگی را خریداری می‌کنیم، ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش برای آن دستگاه از اهمیت زیادی برخوردار است.

ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش به مشتریان برای تولید کنندگان این دستگاه‌ها یکی از اولویت‌های مهم بوده است.

گارانتی ارائه شده برای تلویزیون‌های جی پلاس ۱۸ ماه زمان دارد و کاربران در صورت بروز و مشاهده هر گونه مشکل در طول این مدت زمان به راحتی می‌توانند بدون هیچ دردسری کالای خود را مرجوع کنند.

تفاوت تلویزیون‌های جی پلاس و تلویزیون‌های برند ال‌جی

حتماً برای شما هم این سؤال پیش آمده است که اگر برند گلدیران که تأمین کننده محصولات برند ال‌جی در ایران است، اقدام به تولید تلویزیون‌های جی پلاس کرده است، آیا از نظر کیفیت و کار آیی میان محصولات این دو برند تفاوت عمدهای وجود دارد و یا اینکه اگر تفاوتی هم وجود دارد بسیار جزئی و پیش پا افتاده است.

در واقع تفاوت میان محصولات برند جی پلاس و محصولت برند ال‌جی از جمله تلویزیون‌های این برندها، تفاوت‌هایی از نظر طراحی، رنگ فریم، امکانات و قابلیت‌های دستگاه، نسخه سیستم‌عامل اندرویدی که روی تلویزیون در اختیار کاربران قرار گرفته است، دارد.

معرفی بهترین و پیشرفته‌ترین تلویزیون‌های برند جی پلاس

در این بخش قصد داریم تا بهترین تلویزیون‌های برند جی پلاس را برای هر سایز معرفی کنیم. با استفاده از مطالب این بخش شما می‌توانید به راحتی بهترین نمونه و مدل از تلویزیون برند جی پلاس را با توجه به اندازه‌ای که در نظر دارید، انتخاب و خریداری کنید.

معرفی تلویزیون هوشمند جی پلاس مدل GTV-55JU922S با اندازه ۵۵ اینچ

بزرگ‌ترین تلویزیون تولید شده توسط برند جی پلاس دارای صفحه‌نمایش ۵۵ اینچی است. این تلویزیون که با مدل GTV-55JU922S معرفی شده است دارای صفحه‌نمایش ال‌ای‌دی است که از کیفیت ۴K و Ultra HD پشتیبانی می‌کند در نتیجه کیفیت تصاویر در این تلویزیون بسیار عالی و خوب است.

روی این تلویزیون‌ها دو درگاه USB تعبیه شده است که با استفاده از آن می‌توانید انواع مختلف تجهیزات از جمله فلش مموری را روی تلویزیون خود نصب کنید و از آن استفاده کنید. علاوه بر این روی این تلویزیون‌ها یک رابط هوشمند تعبیه شده است.

تکنولوژی به کار رفته در تلویزیون هوشمند جی پلاس مدل GTV-55JU922S از نوع LED است. همچنین طراحی صفحه‌نمایش در این تلویزیون‌ها تخت بوده و از تکنولوژی HDR نیز پشتیبانی می‌کند.

متأسفانه این تلویزیون‌ها از قابلیت ۳D پشتیبانی نمی‌کنند. یکی از مزایای مهم و ویژگی‌های بسیار خوب این تلویزیون قابلیت اتصال به وای فای است.

در نتیجه شما به راحتی می‌توانید با اتصال این تلویزیون به مودم وای فای خود، به راحتی در فضای اینترنت جستجو کنید و یا حتی از شبکه‌های اینترنتی سریال و فیلم‌های سینمایی مورد علاقه خود را مشاهده نمایید.

تلویزیون جی پلاس مدل GTV-55JU922S دارای قابلیت اتصال به بلوتوث نیز هست و در نتیجه امکان اتصال گوشی یا هر اسپیکرهای بلوتوثی به تلویزیون روی آن وجود دارد. متأسفانه قابلیت Screen Mirror و SIMPLINK روی این تلویزیون برای کاربران وجود ندارد.

تلویزیون هوشمند جی پلاس مدل GTV-50JU922N سایز ۵۰ اینچ

تلویزیون هوشمند جی پلاس مدل GTV-50JU922N سایز ۵۰ اینچ بعد از تلویزیون ۵۵ اینچی جی پلاس که در بالا معرفی کردیم به عنوان یکی از تلویزیون‌های برند ال‌جی شناخته می‌شود.

این تلویزیون‌ها مجهز به صفحه‌نمایش‌هایی هستند که از استانداردهای ۴K و Ultra-HD پشتیبانی می‌کنند.

برای این تلویزیون‌ها دو ورودی یا پورت یو‌اس‌بی در نظر گرفته شده است که هر دو از نوع USB2 هستند.

پشتیبانی از قابلیت HDR نیز از جمله قابلیت‌های صفحه‌نمایش‌های در نظر گرفته شده برای این تلویزیون‌ها است.

خوشبختانه این نمونه از تلویزیون‌های جی پلاس دارای رابط هوشمند هستند. تکنولوژی به کار رفته در صفحه‌نمایش این تلویزیون‌ها از نوع LED است و نوع صفحه این دستگاه‌ها نیز از نوع صفحه‌نمایش تخت است.

تلویزیون‌های هوشمند جی پلاس مدل GTV-50JU922N سایز ۵۰ اینچ دارای قابلیت اتصال به وای فای هستند و در نتیجه با استفاده از این قابلیت امکان اتصال به مودم و به نوعی اتصال به اینترنت است.

این تلویزیون‌ها همچنین دارای قابلیت اتصال به بلوتوث است و در نتیجه می‌توان به این تلویزیون کلیه دستگاه‌هایی که قابلیت اتصال به بلوتوث را دارند مثل اسپیکر بلوتوثی، گوشی تلفن همراه هوشمند و حتی اسپیکرهای هوشمند را متصل کرد.

تلویزیون جی پلاس مدل ۴۳JH412N با سایز ۴۳ اینچ

تلویزیون جی پلاس مدل ۴۳JH412N با سایز ۴۳ اینچ از سری تلویزیون‌های هوشمند برند جی پلاس است که صفحه‌نمایش در نظر گرفته شده برای آن از نوع LED است.

کیفیت تصویر صفحه‌نمایش در این تلویزیون‌ها از استاندارد فول اچ‌دی پشتیبانی می‌کند در نتیجه شما به راحتی می‌توانید بسیاری از انواع بازی‌های کامپیوتری را که برای مشاهده با کیفیت آن‌ها نیاز به صفحه‌نمایش قدرتمندی دارید، روی این تلویزیون‌ها اجرا و مشاهده کنید.

این تلویزیون‌ها قابلیت پشتیبانی از فرمت‌های متنوع تصویر هستند در نتیجه شما می‌توانید اکثر فایل‌های تصویری خود را دارای فرمت‌های استاندارد هستند روی این صفحه‌نمایش مشاهده کنید.

روی تلویزیون جی پلاس مدل ۴۳JH412N با سایز ۴۳ اینچ دو اسپیکر بسیار با قدرت که توان هر کدام از آن‌ها ۱۶ وات است تعبیه شده است.

یکی از امکانات بسیار خوبی که این تلویزیون هوشمند دارد این است که روی آن یک گیرنده داخلی تعبیه شده است که با استفاده از آن می‌توانید همه شبکه‌های دیجیتالی را روی صفحه تلویزیون خود دریافت و مشاهده کنید.
خوشبختانه قابلیت پشتیبانی از همه فرمت‌های استاندارد و رایج صوتی نیز روی این تلویزیون‌های هوشمند برند جی پلاس ارائه شده است.

از آنجایی که ابعاد این تلویزیون نسبتاً متوسط است در نتیجه شما می‌توانید از آن برای مکان‌های مختلفی مثل سالنهای پذیرایی با ابعاد متوسط، اتاق جلسات و مکان‌های این‌چنینی استفاده کنید.

از مهم‌ترین امکانات تلویزیون جی پلاس مدل ۴۳JH412N با سایز ۴۳ اینچ وجود قابلیت کاهش نویز تصویر و تقویت سیگنال دریافتی است که باعث شده تا این تلویزیون ارزش بالایی داشته باشد.

با وجود اینکه ابعاد این تلویزیون نسبت به مدل‌هایی که در بال معرفی کردیم کوچک‌تر است اما امکاناتی بزرگ و بی‌نظیری مثل پشتیبانی از رزولوشن Full HD ، تعبیه پنل با کیفیت A+ و  زاویه دید گسترده و قابلیت‌های تقویت سیگنال و کاهش نویز و تکنولوژی DVBT2 جهت نمایش تمام شبکه‌های دیجیتال داخلی روی آن ارائه شده است به همین دلیلی این دستگاه برای آن دسته از کاربرانی که نمی‌خواهند تلویزیون با ابعاد بزرگ خریداری کنند، انتخاب مناسبی است.

روی تلویزیون جی پلاس مدل ۴۳JH412N با سایز ۴۳ اینچ امکان پشتیبانی از درگاه‌های مختلف از جمله اُپتیکال و ARC و نیز USB و HDMI ارائه شده است. به همین دلیل به جرات می‌توان گفت این تلویزیون یکی از کامل‌ترین و به روزترین تلویزیون‌های برند جی پلاس است که تا به حال به بازار عرضه شده است.

تلویزیون ال‌ای‌دی جی پلاس مدل ۴JH512N سایز ۴۰ اینچ

تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل ۴JH512N سایز ۴۰ اینچ از جمله تلویزیون‌های سایز متوسط برند جی پلاس است که صفحه‌نمایش آن مانند صفحه‌نمایش بسیاری از تلویزیون‌های جی پلاس از نوع ال ای دی است.

صفحه‌نمایش این تلویزیون از استاندارد فول اچ‌دی برخوردار است و در نتیجه کیفیت تصویر آن بسیار عالی است.

تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل ۴JH512N سایز ۴۰ اینچ از فرمت‌های تصویری بسیار متنوعی پشتیبانی می‌کند و به این ترتیب با استفاده از این تلویزیون شما می‌توانید انواع مختلف تصاویر را با فرمت‌های مختلف مشاهده کنید.

برای این تلویزیون یک ریموت یا کنترل طراحی شده است که کار کردن با آن بسیار ساده و راحت است.

اسپیکرهای استفاده شده روی این نمونه از تلویزیون‌های جی پلاس دارای توان ۱۶ وات هستند و نکته مهم در خصوص این تلویزیون این است که روی آن گیرنده داخلی تعبیه شده است و به این ترتیب شما می‌توانید همه شبکه‌های دیجیتالی را با آن مشاهده نمایید.

تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل ۴JH512N سایز ۴۰ اینچ از فرمت‌های رایج و استاندارد صوتی پشتیبانی می‌کند و به این ترتیب کاربران می‌توانند انواع فایل‌های صوتی را با استفاده از این تلویزیون پخش کنند.

 روی این دستگاه قابلیت‌هایی مثل امکان کاهش نویز تصاویر، تقویت سیگنال دریافتی از تلویزیون و قابلیت‌ها و تکنولوژی‌های این‌چنینی وجود دارد و در نتیجه خرید این محصول ارزش بالایی دارد.

پنل استفاده شده در تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل ۴JH512N سایز ۴۰ اینچ از نوع پنل A+ است.

خوشبختانه صفحه‌نمایش همه تلویزیون‌های برند جی پلاس از جمله این تلویزیون به نحوی طراحی شده است که زاویه دید آن گسترده است و نرخ به روز رسانی تصویر در آن چیزی در حدود ۶۰ هرتز است.

روی این تلویزیون یک خروجی یوپی‌اس تعبیه شده است که امکان اتصال فلش مموری یا حتی هارد اکسترنال را به کاربر می‌دهد.

ایراد اصلی و عمده تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل ۴JH512N سایز ۴۰ اینچ این است که امکان اتصال آن به وای فای وجد ندارد و در نتیجه شما نمی‌توانید با آن به دنیای اینترنت وارد شوید و در آن جستجو کنید یا از فیلم و سریال‌هایی که بر روی شبکه‌های آنلاین پخش فیلم قرار دارند استفاده کنید.

در واقع این تلویزیون از جمله دستگاه‌های ساده برند جی پلاس است که نسبت به تلویزیون‌های هم‌رده خود که در بازار موجود هستند، عملکرد قابل توجهی از خود نشان داده است.

تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل ۳۲JD512N با اندازه ۳۲ اینچ

کوچک‌ترین تلویزیون جی پلاس از نظر ابعاد و سایز، تلویزیون ۳۲ اینچی برند جی پلاس است که از جمله ارزان‌ترین و در عین حال با کیفیت‌ترین تلویزیون‌های موجود در بازار ایران است.

بنابراین اگر شما برای خرید تلویزیون بودجه کمی دارید، این گزینه انتخاب مناسبی برای شما به حساب می‌آید.

این تلویزیون بر اساس گفته تولید کنندگان آن در اصل یک تلویزیون نیمه هوشمند است اما امکان اتصال به اینترنت و وای فای در آن وجود ندارد و این موضوع یک ایراد عمده و اساسی برای این تلویزیون به حساب می‌آید.

از طرفی امکان اتصال این تلویزیون به تلفن‌های هوشمند وجود ندارد اما از آنجایی که روی آن ورودی یواس‌بی بی تعبیه شده است شما می‌توانید فلش مموری یا هارد اکسترنال خود را به آن متصل کنید.

مزیت اصلی تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل ۳۲JD512N سیستم صوتی تعبیه شده روی آن است که نسبت به مساحت آن و همچنین کار آیی و کیفیت صفحه‌نمایش قابل توجه است.

سیستم صوتی این تلویزیون دارای اسپیکرهای ۲۰ واتی است که توان بسیار بالایی دارد. روی این تلویزیون‌ها از دو کانال صوتی کاملاً مجزا برای پخش صدا استفاده شده است که هر کدام دارای توان ۱۰ وات برای خروج صدا هستند.

این تلویزیون از چند فرمت صوتی استاندارد مثل MP3، COOK، MP2 و PCM پشتیبانی می‌کند. پشتیبانی از همین فرمت‌ها نیز برای یک تلویزیون کوچک ۳۲ اینچی معقول است.

کیفیت تصویر در تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل ۳۲JD512N با اندازه ۳۲ اینچ از نوع HD است که نسبت به تلویزیون‌هایی که در بالا معرفی کردیم از سطح استاندارد پایین‌تری برخوردار است.

نوع صفحه استفاده شده برای این دستگاه از نوع تخت است. این تلویزیون فاقد هرگونه قابلیت اتصال به وای فای، بلوتوث و وجود رابط‌های هوشمند است.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 5 / 5. تعداد آرا: 1

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

سمیه شماعی زاده هستم. کارشناسی ارشد هوش مصنوعی و زبانشناسی رایانشی، عاشق دنیای فناوری و اطلاعات! از حدود 5 سال پیش کار تولید محتوا رو شروع کردم و در حال حاضر عضو گروه تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!