تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

راهنمای خرید مودم جیبی

نکاتی که زمان خرید مودم جیبی باید بدانید

راهنمای خرید
یک مودم جیبی باکیفیت می‌تواند بسیار کاربردی عمل کند. شاید بپرسید با وجود اینترنت گوشی‌های همراه، خرید مودم جیبی چه ضرورتی دارد؟ استفاده از اینترنت تلفن همراه خیلی سریع باعث خالی شدن شارژ گوشی می‎شود. به علاوه در  مقایسه با اینترنت گوشی در مودم جیبی همراه تعداد بیشتری از افراد بدون اینکه سرعت اینترنت چندان کاهش یابد، می‌توانند همزمان از اینترنت استفاده کنند.

تصلا – با یک مودم همراه می‌توانید اتصال باکیفیت‌تری به اینترنت داشته باشید. البته این را هم در نظر داشته باشید که مودم همراه اگرچه کمک می‌کند باتری گوشی شما سالم‌تر بماند اما یک وسیله دیگر به گجت‌های نیازمند به شارژ شما اضافه کند. البته در حال حاضر مودم‌هایی به بازار آمده است که به طور همزمان نقش مودم جیبی و پاوربانک را دارد و این نگرانی را حل کرده است. برای خرید مودم جیبی باید نکاتی را مد نظر داشته باشید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید مودم ADSL خانگی

نکات مهم در خرید مودم جیبی

قبل از خرید مودم جیبی میزان انتظارات خود را از این مودم مشخص کنید. چه قدر مصرف اینترنت قرار است داشته باشید و یا اینکه چه تعداد قرار است از این وسیله همزمان استفاده کنید و… برای خرید یک مودم جیبی مناسب لازم است نکاتی را بدانید و در هنگام خرید بررسی کنید، مثل قدرت آنتن‌دهی، سرعت، میزان نگه داشتن شارژ و… در ادامه مطلب به این موارد می‌پردازیم.

عمر باتری

یکی از مهم‌ترین مولفه‌هایی که برای خرید مودم جیبی باید به آن توجه کنید، عمر باتری است. از آنجایی که قرار است این مودم همراه شما باشد و احتمالا به پریز برق هم دسترسی نخواهید داشت، لذا باید به میزان عمر باتری و شارژدهی که در اختیارتان قرار می‌دهد، توجه کنید.

مسلما شما نمی‌خواهید در عرض نیم ساعت و در اوج کار و استفاده از اینترنت، ناگهان مودم جیبی خریداری ‌شده شما خاموش شده و از کار خود بمانید. پس حتما به ظرفیت باتری که در اختیارتان قرار می‌دهد، توجه کنید.

بیشتر بخوانید: مشخصات انواع مودم مبین نت+ قیمت

قدرت آنتن‌‌دهی

قدرت آنتن‌دهی نیز باید حین خرید مودم جیبی مورد توجه قرار گیرد. حقیقت این است که برخی از مودم‌ها، علی‌رغم طراحی‌های جذابی که دارند، آنطور که باید و شاید، قدرت آنتن بالایی ندارند. این بدان معنی است که شما مرتبا می‌بایست مودم را جابه‌جا کرده تا در نهایت به وضعیت آنتن دهی مناسب برسید. پس بهتر است میزان قدرت مودم را بررسی کنید.

قیمت

قیمت در خرید هر کالایی، یک مولفه مهم محسوب می‌شود. پیش از اقدام به خرید، حتما میزان و حد قیمتی را که می‌خواهید برای خرید مودم جیبی هزینه کنید، معین کنید تا از سردرگمی در میان لیستی از مودم‌های جیبی که هر کدام ویژگی و قیمتی دارند، جلوگیری کنید.

انعطاف‌پذیری

انعطاف‌پذیری یک مودم جیبی به این معنی است که آیا قابلیت اتصال به سیستم‌های مختلف را دارد؟ یعنی آیا شما می‌توانید آن را همزمان به گوشی یا لپ‌تاپ متصل کنید؟ اگر می‌خواهید یک مودم جیبی خوب داشته باشید و اگر این موضوع برای شما اهمیت دارد، حتما حین خرید این فاکتور را مد نظر قرار دهید.

معرفی بهترین مودم جیبی و پرفروش ترین های بازار

مدل‌های مختلفی از مودم در بازار وجود دارد که در ادامه ۵ مدل از مدل‌های پرفروش بازار و ویژگی‌های آنها را بررسی می‌کنیم:

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید مودم vdsl و معرفی پرفروش ترین ها

خرید مودم جیبی نت‌گیر M۱ MR۱۱۰۰

مودم همراه نت‌گیر M۱ MR۱۱۰۰

یکی از بهترین مودم‌هایی که می‌توانید خریداری کنید، مودم نت‌گیر M۱ MR۱۱۰۰ است. این مودم در سراسر دنیا محبوبیت زیادی دارد و یکی از سریع‌ترین مودم‌ها محسوب می‌شود چرا که می‌تواند تا ۱ گیگابابت سرعت دانلود داشته باشد.

جالب است بدانید  این مودم محصول سال ۲۰۱۷ است اما هم اکنون از اپراتورهای معروف دنیا پشتیبانی می‌کند. باتری تعبیه شده درون این مودم جیبی، قابل تعویض بوده و ظرفیت ۵۰۴۰ میلی‌آمپرساعتی دارد و این یعنی شما مودم جیبی با ظرفیت بسیار بالای شارژی خریداری می‌کنید.

مودم نت‌گیر M۱ MR۱۱۰۰، قابلیت نصب دو آنتن خارجی را داراست و پشتیبانی از درگاه LAN و درگاه USB-C از مزیت‌های این مودم محسوب می‌شود. در واقع با خرید این مودم امکان استفاده از اینترنت با کابل به لپ‌تاپ، کامپیوترهای پی‌سی، پخش‌کننده‌ها، تلویزیون و سایر وسایل را خواهید داشت.

این مودم دارای صفحه‌نمایش ۲٫۴ اینچی است و با تجمیع فرکانس ۴ بانده و پشتیبانی از MIMO ۴×۴ و قابلیت اتصال ۲۰ کاربر به‌طور همزمان، به یکی از حرفه‌ای‌ترین و قدرتمندترین مودم‌های جهان تبدیل شده است.

این مودم به دلیل قابلیت‌های بسیاری که دارد، با قیمت بالایی به فروش می‌رسد. اما اگر می‌خواهید در بالاترین سطح از یک مودم جیبی استفاده کنید، قیمت مودم همراه نت گیر، چیزی حدود ۴ میلیون است. برای خرید اینترنتی مودم نت‌گیر M۱ MR۱۱۰۰ می توانید به سایت دیجی کالا مراجعه کنید.

مودم ۴G قابل حمل تی‌پی‌لینک مدل M7350_V4

خرید مودم همراه

یکی دیگر از بهترین مودم‌های جیبی که می‌توانید به راحتی در ایران خریداری کنید، مودم ۴G قابل حمل تی‌پی‌لینک مدل M7350_V4 است. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این مودم جیبی، وجود باتری قدرتمند ۲ هزار میلی‌آمپرساعتی آن است که می‌تواند مدت زمان قابل‌قبولی را برای استفاده شما از آن فراهم سازد.

از سوی دیگر لازم به ذکر است این مودم قابلیت پشتیبانی از شبکه‌های ۴G، ۳G و ۲G را دارد و یعنی شما می‌توانید لذت استفاده از اینترنت پرسرعت را با آن تجربه کنید.

این مودم دارای صفحه‎نمایش ۱٫۴ اینچی از نوع TFT است و حتی می‌تواند پیام کوتاه ارسال و یا دریافت کند و اطلاعات مختلفی مانند میزان سیگنال، شارژ دستگاه، سرعت دانلود و … را به شما نشان می‎دهد. از سوی دیگر امکان اتصال همزمان ۱۰ نفر را فراهم می‌کند. در کنار تمامی این ویژگی‌ها، عدم پشتیبانی از USSD از نقاط منفی این مودم محسوب می‌شود. برای خرید مودم ۴G قابل حمل تی‌پی‌لینک مدل M7350_V4 می توانید به سایت دیجی کالا مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین انواع مودم‌ همراه اول و ایرانسل + لیست قیمت

مودم بی‌سیم ۴G هوآوی مدل E8372

مودم بی‌سیم 4G هوآوی مدل E8372

برای خرید مودم جیبی، می‌توانید به سراغ محصولات برند هوآوی نیز بروید که یکی از بهترین محصولات آن در این زمینه، مودم بی‌سیم ۴G هوآوی مدل E8372 است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه، قابلیت پشتیبانی آن از شبکه LTE است و این یعنی شما می‌توانید از اینترنت با سرعت بسیار بالا استفاده کنید. از سوی دیگر این مودم، قابلیت دریافت و ارسال پیامک را داراست و حمل راحت آن سبب می‌شود شما در هر لحظه بتوانید به آسانی از آن استفاده کنید.

با خرید این مودم شما می‌توانید به راحتی با کمک یک پورت USB، لپ تاپ را به آن متصل کرده و از اینترنت پرسرعت استفاده کنید. از سوی دیگر این مودم، اینترنت بی‌سیم و وای‌فای نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.

جالب اینجاست این مودم قابلیت اشتراک‌گذاری فایل‌ها را به کمک درگاه Micro SD موجود در بدنه خود، برای کاربران ایجاد می‌کند. یعنی شما می‌توانید از این مودم به عنوان سیستمی برای انتقال فایل‌های خود استفاده کنید.

روی این دستگاه LEDهایی تعبیه شده‌اند که میزان قدرت وای‌فای و قدرت سیگنال را نشان می‌دهد. همچنین به محض دریافت پیامکی، چراغ روی دستگاه شما را آگاه می‌سازد. بدون تردید اگر می‌خواهید یکی از بهترین مودم‌های جیبی را خریداری کنید، این مودم انتخابی فوق‌العاده برای شما خواهد بود. خرید اینترنتی مودم بی‌سیم ۴G هوآوی مدل E8372 در دیجی کالا امکان پذیر نیست و در حال حاضر این مودم ناموجود است.

مودم همراه ۴G دی‌لینک مدل DWR-932 D2

مودم 4g

مودم دیگری که می‌خواهیم به عنوان یکی دیگر از بهترین مودم‌های جیبی معرفی کنیم، از برند دی‌لینک است. یکی از جذابیت‌های این مودم، راه‌اندازی آسان آن محسوب می‌شود و خوب است بدانید بدون باتری نیز کار می‌کند. این مودم ابعاد کوچکی دارد اما می‌تواند آنتن‌دهی خوبی را برای کاربران به ارمغان آورد.

مودم همراه ۴G دی‌لینک مدل DWR-932 D2 قابلیت پشتیبانی از شبکه‌های اینترنتی ۴G و ۳G را داراست و پس از نصب یک سیم‌کارت روی آن، می‌توانید از وای‌فای آن نیز به شکل بی‌سیم استفاده کنید.

یک باتری ۲۳۸۰ میلی‌آمپرساعتی روی این دستگاه نصب شده که ظرفیت متوسطی دارد، یعنی شما می‌توانید چیزی حدود ۱۰ ساعت به طور مداوم از آن استفاده کنید.

یک نمایشگر کوچک سیاه و سفید روی این مودم نصب شده است که می‌تواند اطلاعاتی نظیر میزان شارژ باتری، قدرت سیگنال، آنتن دهی و … را در اختیارتان قرار دهد. از سوی دیگر این مودم به کمک درگاه Micro USB قابل شارژ بوده و ۱۰ نفر به طور همزمان می‌توانند به آن متصل شده و از اینترنت استفاده کنند.

مودم هوآوی E۵۷۸۸

مودم هوآوی E۵۷۸۸ huawei e5577

این مودم به دلیل سرعت بالایی که ارائه می‌دهد، از جمله بهترین مودم های جیبی محسوب می‌شود. از سوی دیگر این مودم قابلیت پشتیبانی از شبکه اینترنتی ۴G را دارد و با سرعت ۱ گیگابایت در رده مودم‌های LTE Cat۱۶ قرار می‌گیرد.

این مودم به فناوری وای‌فای دوبانده AC مجهز است و می‌تواند قابلیت اتصال به‌طور همزمان ۳۲ کاربر را فراهم سازد. از سوی دیگر باید بگوییم این مودم، از تجمیع فرکانس ۴ بانده، مدولاسیون کیو ای ام ۲۵۶، بلوتوث و … پشتیبانی می‌کند و همین موارد از این مودم، یک مودم حرفه‌ای ساخته است.

خوب است بدانید روی این مودم یک چیپست کوالکام MDM ۹۲۵۰ نصب شده است و به یک صفحه نمایش ۲٫۳ اینچی مجهز شده تا بتواند اطلاعات مختلفی نظیر میزان شارژ باتری، میزان قدرت و سیگنال و … را در اختیار کاربران قرار دهد.

امکان اتصال به این مودم از طریق بلوتوث وجود دارد و این بدان معنی است که می‌توان به این صورت در مصرف باتری این مودم صرفه‌جویی کرد. البته باید بگوییم مودم هوآوی E۵۷۸۸ دارای یک باتری ۳ هزار میلی‌آمپرساعتی است که امکان ۱۲ ساعت کار مداوم را برای شما فراهم می‌سازد. در کنار تمامی این موارد ذکرشده، حمل راحت آن نیز از مزیت‌های این مودم محسوب می‌شود.

مودم هوآوی E۵۷۸۸ huawei e5577

همان‌طور که می‌دانید و در راهنمای خرید مودم‌های جیبی نیز گفتیم، انواع و اقسام مودم‌های جیبی در بازار وجود دارند که شما می‌توانید با توجه به نیاز خود، یکی را انتخاب کنید. اما اگر به دنبال خرید مودم آن هم با کیفیت بالا و کارایی خوب هستید، گزینه‌هایی که به شما معرفی کرده‌ایم، از محبوب‌ترین و بهترین مودم‌های جیبی در سراسر دنیا محسوب می‌شوند. به شما پیشنهاد می‌کنیم ضمن به‌ خاطر سپردن نکاتی که در راهنمای خرید مودم‌های جیبی ذکر کردیم، برای خرید این مودم‌ها را نیز بررسی کنید.

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

آنویس
۱۳۹۹/۰۶/۰۱
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!