تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

هنگام خرید زودپز به چه نکاتی توجه کنیم؟

بهترین مارک زودپز ایرانی و خارجی کدام است؟+ قیمت

راهنمای خرید
بهترین مارک زودپز ایرانی و خارجی کدام است و چه مشخصاتی دارند؟ امروزه با توجه به کمبود وقت و مشغله زیاد، استفاده از لوازمی که در صرفه‌جویی زمان نقش دارند، کاربرد بسیاری پیدا کرده است. وسایلی مانند غذاساز، چای‌ساز، پلوپز یا زودپز از جمله لوازمی هستند که بیشترین کاربرد را در زندگی روزمره دارند.

تصویر صنعت لوازم الکترونیک -انواع زودپز (Quick cooker) به دو شکل معمولی و برقی توسط برندهای مختلف ایرانی و خارجی طراحی و تولید شده‌اند. پخت انواع خورشت در زودپز، با بهترین کیفیت و در کوتاه‌ترین زمان امکان‌پذیر بوده و استفاده از این محصول نگرانی بابت پخت کامل مواد غذایی همچون حبوبات را از بین خواهد برد. در این مطلب راهنمای خرید لوازم خانگی به معرفی بهترین مارک زودپز ایرانی و خارجی و قیمت این تولیدات می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

  • نکات مهم هنگام خرید زودپز
  • بهترین مارک زودپز ایرانی و خارجی
  • قیمت انواع زودپز
  • بهترین مارک زودپز دوقلو

حتما بخوانید: بهترین مارک قابلمه گرانیتی کدام است؟

بهترین مارک زودپز

هنگام خرید زودپز به چه نکاتی توجه کنیم؟

  • جنس بدنه زودپز؛ استیل ضدزنگ بهترین متریال موجود برای ساخت زودپز است. در حال حاضر محصولات موجود در بازار از جنس استیل ضدزنگ هستند. این متریال در حفظ کیفیت و طعم غذا نقش قابل توجهی دارد.
  • جنس کفی زودپز؛ توجه داشته باشید که کفی محصول باید به صورت چند لایه طراحی شده باشد. این امر باعث می‌شود تا از سوختن مواد غذایی درون زودپز جلوگیری شود. همچنین حرارت به صورت یکنواخت و یکسان پخش می‌شود.
  • سوپاپ اطمینان؛ هنگام خرید زودپز به عملکرد سوپاپ اطمینان محصول توجه ویژه‌ای داشته باشید. هر چه عملکرد این سوپاپ با دقت بیشتری طراحی شده باشد، ایمنی محصول هنگام کار نیز افزایش پیدا می‌کند.
  • واحد اندازه‌گیری؛ با افزایش فشار زودپز، مدت زمانی که غذا درون زودپز پخته می‌شود نیز کاهش پیدا می‌کند. اندازه استاندارد فشار در این محصول باید ۱۵ باشد. هر اندازه این فشار کمتر باشد، شما به زمان بیشتری برای پخت غذا احتیاج خواهید داشت.
  • گنجایش؛ محصولات موجود در بازار با ظرفیت‌های متفاوتی تولید می‌شوند. شما می‌توانید بر اساس نیاز خود زودپزی با ظرفیت مناسب تهیه کنید. به عنوان مثال محصولی با ظرفیت ۴٫۵ تا ۵ لیتر، مناسب برای یک خانواده چهار تا شش نفری است.

حتما بخوانید: معرفی و قیمت انواع سرویس قابلمه سرامیکی

بهترین مارک زودپز ایرانی

برندهایی مختلفی در زمینه تولید زودپز فعالیت دارند که عبارتند از:

زودپز پارس استیل مدل ۲-۴۵۱

زودپز پارس استیل مدل 2-451

یکی از بهترین برندهای ایرانی برای خرید زودپز، پارس استیل است. زودپز پارس استیل با ظرفیت ۴٫۵ لیتر طراحی شده و جنس بدنه داخلی و خارجی آن از استیل ضدزنگ است. همچنین جنس دسته این محصول نیز از باکالیت بوده که از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. این محصول قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی نیز دارد.

از مهمترین ویژگی‌های زودپز پارس استیل سیستم تخلیه فشار آن است که به سه حالت مجهز شده است. این سیستم به منظور ایجاد ایمنی بیشتر طراحی شده است. شما می‌توانید از این زودپز برای یک مهمانی یا جمع خانوادگی بین ۴ تا ۶ نفر استفاده کنید. بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده، این محصول رضایت درصد زیادی از کاربران و مصرف‌کنندگان را به خود جلب کرده است. شما می‌توانید در کمترین زمان ممکن غذای مورد علاقه خود را در این زودپز تهیه کرده و میل کنید.

این محصول با قیمتی بین ۱،۲۵۰،۰۰۰ تا ۱،۳۲۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

حتما بخوانید: هر آنچه باید درباره قابلمه استیل بدانید

زودپز پارس استیل مدل ۳۰۰

زودپز پارس استیل مدل 300

مشخصات این محصول از برند پارس استیل هیچ تفاوتی با زودپز ۴٫۵ لیتری آن ندارد. تنها وجه تمایز این دو محصول در ظرفیت آن‌ها است که زودپز پارس استیل مدل ۳۰۰ به صورت ۳ لیتری طراحی شده است. این محصول نیز به سیستم تخلیه فشار مجهز شده و همچنین تولیدات این برند دارای یک کفه از جنس آلومینیوم هستند. کفه‌های آلومینیومی زودپزهای پارس استیل دو جداره بوده و باعث پخش یکنواخت حرارت می‌شود.

قیمت این محصول حدود ۱،۱۷۰،۰۰۰ تومان است.

حتما بخوانید: سرویس قابلمه استیل کدام برند بهتر است؟

بهترین مارک زودپز پارس استیل مدل ۶۰۰

زودپز پارس استیل مدل 600

پارس استیل به منظور ایجاد کاربری بیشتر محصولات خود، ظرفیت ۶ لیتر را نیز به زودپزهای پارس استیل اضافه کرده است. این محصول نیز ویژگی‌های مشابهی با دو مدل دیگر دارد. شما می‌توانید این زودپز را با قیمتی تقریبی بین ۱،۴۵۰،۰۰۰ تا ۱،۵۶۰،۰۰۰ تومان خریداری کنید.

زودپز عظیما مدل H45-21

زودپز عظیما

زودپز ایرانی عظیما با ظاهری ساده شبیه به مدل‌های قدیمی زودپز طراحی شده است. این محصول ۷ لیتر ظرفیت داشته و جنس بدنه داخلی و خارجی آن از جنس آلومینیوم است. جنس دسته‌های زودپز نیز از باکالیت است.

قیمت تقریبی زودپز عظیما حدود ۶۵۰،۰۰۰ تومان است.

حتما بخوانید: قیمت سرویس قابلمه تفلون از ارزان‌ترین تا گران‌ترین

قیمت بهترین زودپز خارجی چقدر است؟

اگر به محصولات خارجی علاقه بیشتری دارید، برخی از برندهای پرفروش همراه با قیمتشان عبارتند از:

زودپز دسینی مدل ۱۵۳۹۳۵B

زودپز دسینی

یکی از مهمترین قابلیت‌های زودپز دسینی، مجهز بودن آن به دو برنامه پخت است. همچنین قسمت داخلی این محصول به سبب سهولت در انجام کار، درجه‌بندی شده است. شما می‌توانید با استفاده از این درجه‌بندی، مراحل پخت غذا را با دقت بیشتری انجام دهید. جنس بدنه داخلی و خارجی زودپز از استیل ضدزنگ بوده و همچنین جای نگرانی برای ایجاد خط و خش بر روی بدنه وجود ندارد. جنس دستگیره‌های آن نیز از جنس باکالیت است.

درب زودپز به صورت فشاری باز و بسته می‌شود. این محصول دارای یک کانال تخلیه بخار بوده و همچنین به یک سوپاپ فشار نیز مجهز شده است. درب زودپز دارای یک واشر سیلیکونی است که از خروج بخار به بیرون هنگام پخت غذا جلوگیری می‌کند. زودپز دسینی با ظرفیتی برابر با ۶٫۵ لیتر تولید می‌شود.

در حال حاضر این محصول با قیمتی بین ۲،۹۰۰،۰۰۰ تا ۳،۱۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

حتما بخوانید: در مورد مزایا و معایب استفاده از ظروف مسی چه می دانید؟

بهترین مارک زودپز تفال مدل Clipso Precision

زودپز تفال

این محصول از برند تفال ۶ لیتر ظرفیت داشته و جنس بدنه آن از استیل ضدزنگ است. زودپز تفال به یک تایمر مجهز شده که شما می‌توانید از زمان اتمام پخت غذا مطلع شوید. همچنین این تایمز میزان بخار موجود در زودپز را نیز نمایش می‌دهد. از دیگر امکانات مهم این محصول می‌توانیم به قابلیت بخارپز کردن مواد غذایی، دسته‌های تاشو از جنس پلاستیک مقاوم و یک سبد بخارپز اشاره کنیم.

این محصول به شکلی طراحی شده تا مصرف‌کنندگان هیچ‌گونه نگرانی بابت ایمنی دستگاه هنگام استفاده نداشته باشند. زودپز تفال با پنج عملکرد ایمنی طراحی و تولید شده است.

شما می‌توانید این نمونه از بهترین مارک زودپز را با قیمتی متغیر از ۵،۸۰۰،۰۰۰ تا ۸،۸۰۰،۰۰۰ تومان تهیه کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید بهترین ظرف برای پخت غذا 

زودپز کرکماز مدل توربو ۱۵۶

زودپز کرکماز مدل توربو 156

کفه آلومینیومی زودپز کرکماز به صورت سه لایه طراحی شده است. وجود این لایه‌ها باعث می‌شود تا حرارت به صورت یکنواخت پخش شده و مواد غذایی درون دیگ زودپز به خوبی پخته شوند. شما می‌توانید در کنار استفاده از قابلیت زودپز، مواد غذایی را به صورت بخارپز نیز طبخ کرده و میل کنید.

زودپز کرکماز با ظرفیت ۷ لیتر طراحی شده و جنس بدنه آن از استیل ضدزنگ است. همچنین دسته‌های این محصول نیز از جنس باکالیت مقاوم است.

بهترین مارک زودپز تفال با قیمتی حدود ۲،۶۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

حتما بخوانید: راه تشخیص قابلمه چدن اصل از تقلبی

زودپز WMF مدل پرفکت پلاس

زودپز دبلیو ام اف

زودپز دبلیو ام اف با ظرفیت ۴٫۵ لیتر، محصولی از کشور آلمان است. جنس بدنه داخلی و خارجی این محصول از استیل ضدزنگ بوده و جنس دستگیره‌ها نیز از باکالیت است. به منظور استفاده آسان از زودپز، این برند مراحل پخت را بر روی دسته محصول درج کرده و شما می‌توانید با استفاده از این نشانگر راهنما، غذای مورد علاقه خود را به بهترین شکل طبخ کنید.

قیمت تقریبی این محصول حدود ۱۰،۵۰۰،۰۰۰ تومان است.

زودپز فوما مدل ۱۳۵۸

زودپز فوما مدل 1358

زودپز فوما با گنجایش ۵ لیتر با قابلیت آرام‌پز تولید شده است. این محصول در کنار درب فلزی دارای یک درب شیشه‌ای نیز بوده و به یک سوپاپ اطمینان مجهز شده است. بدنه این محصول از جنس استیل ضدزنگ است.

شما می‌توانید این زودپز از برند فوما را با قیمتی بین ۱،۵۰۰،۰۰۰ تا ۱،۷۰۰،۰۰۰ تومان تهیه کنید.

حتما بخوانید: لیست لوازم آشپزخانه لوکس+ قیمت و امکانات

زودپز MGS مدل S055

زودپز ام جی اس

ظرفیت زودپز ام جی اس ۵٫۵ لیتر و جنس بدنه آن از استیل ضدزنگ است. این محصول به یک سوپاپ اطمینان مجهز شده است و دسته زودپز نیز به شکلی عایق شده تا دست شما هنگام استفاده از محصول در اثر حرارت آسیب نبیند. در کنار درب فلزی این زودپز به یک درب از جنس پیرکس نیز مجهز شده است.

این محصول با قیمتی بین ۱،۶۵۰،۰۰۰ تا ۲،۰۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

حتما بخوانید: پرکاربردترین لوازم خانگی کوچک آشپزخانه و خانه

زودپز سناتور مدل SR 407

زودپز سناتور

زودپز ۷ لیتری سناتور با بدنه‌ای از جنس استیل ضدزنگ طراحی شده و دسته‌های این محصول نیز به عایق حرارتی مجهز شده است. جنس کفی زودپز سناتور از چدن است. همچنین این محصول دارای یک سبد بخارپز بوده که قابلیت بخارپز کردن مواد غذایی را به ویژگی‌های زودپز اضافه می‌کند.

قیمت تقریبی این محصول حدود ۱،۷۲۰،۰۰۰ تومان است.

معرفی بهترین مارک زودپز دوقلو

زودپزهای دوقلو هم طرفداران زیادی دارند که برخی از برندهای پرفروش عبارتند از:

حتما بخوانید: سرویس قاشق چنگال چه مارکی بخریم؟

زودپز دوقلوی تفال مدل SECURE 5 NEO

زودپز دوقلوی تفال

این محصول از برند تفال به صورت یک پکیج دوقلو طراحی شده که شامل یک دیگ زودپز و یک قابلمه است. زودپز تفال ۶ لیتر ظرفیت داشته و قابلمه آن نیز حدود ۴ لیتر گنجایش دارد. این محصول به ۵ عملکرد ایمنی در قسمت سوپاپ اطمینان مجهز شده است. جنس محصول از استیل ضدزنگ بوده و دستگیره‌های آن نیز از جنس باکالیت مقاوم است.

در حال حاضر این محصول با قیمتی متغیر از ۳،۴۰۰،۰۰۰ تا ۳،۹۷۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

زودپز دوقلوی پارس استیل مدل CHEF 2

زودپز دوقلوی پارس استیل

در این مطلب به معرفی محصولات پارس استیل پرداختیم. در این قسمت از محتوا نیز اشاره کوتاهی به زودپز دوقلوی پارس استیل خواهیم داشت. این محصول ۶ لیتر ظرفیت داشته و قابلمه همراه آن نیز حدود ۴ لیتر گنجایش دارد. درب زودپز پارس استیل به صورت فشاری باز و بسته می‌شود. کفی محصول نیز به صورت دو جداره طراحی شده و حرارت به صورت یکنواخت قابلیت پخش شدن دارد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توانیم به سوپاپ اطمینان با عملکرد دومرحله‌ای اشاره کنیم.

قیمت این زودپز از برند پارس استیل از ۳،۲۰۰،۰۰۰ تا ۳،۵۰۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

حتما بخوانید: بررسی و لیست قیمت انواع آرام‌پز

زودپز دوقلوی کرکماز مدل A171

زودپز دوقلوی کرکماز

پکیج زودپز دوقلوی کرکماز با دو ظرفیت ۷ لیتر و ۴ لیتر تولید شده است. این محصول دارای سه مرحله در قسمت سوپاپ اطمینان بوده و همچین سوپاپ مخصوص خروج بخار نیز قابلیت تنظیم شدن دارد. درب این زودپز دارای یک واشر از جنس سیلیکون بوده که در پخت بهتر غذا و حفظ بخار هنگام طبخ تأثیرگذار است. جنس بدنه داخلی و خارجی این محصول از استیل ضدزنگ است.

این محصول با قیمت تقریبی ۵،۰۰۰،۰۰۰ تا ۸،۰۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

زودپز دوقلوی عرشیا مدل ۰۰۲

زودپز دوقلوی عرشیا مدل 002

زودپز عرشیا با ظرفیت ۷ لیتر طراحی شده و قابلمه همراه آن تا ۵ لیتر گنجایش دارد. جنس بدنه قابلمه و زودپز این پکیج از برند عرشیا از استیل ضدزنگ بوده و به همراه درب فلزی یک درب شیشه‌ای نیز برای قابلمه در نظر گرفته شده است.

قیمت تقریبی این محصول حدود ۲،۸۰۰،۰۰۰ تومان است.

زودپز دوقلوی لاویلوکس مدل ۳۶۳۸

زودپز دوقلوی لاویلوکس مدل 3638

زودپز و قابلمه لاویلوکس از جنس استیل ضدزنگ بوده و دستگیره‌های آن‌ها نیز از جنس باکالیت است. ظرفیت‌های در نظر گرفته شده برای زودپز و قابلمه به ترتیب ۶ لیتر و ۴ لیتر است. درب و دسته‌های این محصول در رنگ‌های متنوع صورتی، آبی و قرمز طراحی شده است.

شما می‌توانید این محصول را با قیمتی برابر با ۴،۱۸۰،۰۰۰ تومان تهیه کنید.

بهترین مارک زودپز دوقلوی فالز مدل ۴۸۱

زودپز دوقلوی فالز مدل 481

زودپز فالز با ظرفیت ۷ لیتر به همراه یک قابلمه ۴ لیتری به صورت پکیجی دوقلو طراحی شده است. جنس بدنه‌های این دو محصول از استیل ضدزنگ بوده و به یک سیستم ایمنی تحت عنوان قفل ایمنی مجهز شده است. این سیستم از باز شدن درب به هنگام تشکیل بخار درون دیگ زودپز جلوگیری می‌کند. به همین جهت شما می‌توانید از وضعیت ایمنی در این محصول اطمینان خاطر داشته باشید.

از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توانیم به سه حالت پخت، انتقال یکنواخت حرارات به واسطه کفی اینداکشن، باز شدن درب با فشردن یک دکمه و… اشاره کنیم. دسته‌های زودپز و قابلمه نیز به عایق حرارتی مجهز شده‌اند.

قیمت تقریبی  این نمونه از بهترین مارک زودپز حدود ۴،۲۵۰،۰۰۰ تومان است.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

WhatsApp Image 2020-11-13 at 11.16.28
مرضیه محمدی
۱۴۰۰/۱۲/۰۳
مرضیه محمدی هستم. از سال 96 مشغول نوشتن و تولید محتوا هستم. در حال حاضر افتخار همکاری با مجموعه تصلا در بخش تحریریه را دارم. مطالبی که من تهیه می کنم در خصوص محتواهای کاربردی مربوط به راهنمای خرید، نگهداری و... انواع لوازم خانگی از برندهای مختلف است.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!