تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

راهنمای خرید زودپز برقی

زودپز برقی چه مارکی خوبه؟

راهنمای خرید
بهترین راه‌حل برای پخت غذا در کمترین زمان، تهیه و استفاده از زودپز است. انواع زودپز معمولی و برقی به شکلی طراحی شده‌اند که باعث صرفه‌جویی در زمان و آماده شدن غذا در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌شوند.

تصویر صنعت لوازم الکترونیک – زودپزهای معمولی و برقی هر کدام ویژگی‌های متفاوتی دارند اما در نهایت هر دو آن‌ها غذای مورد علاقه شما را در زمانی کوتاه به مرحله پخت می‌رسانند. یکی از مهمترین قابلیت‌های زودپز برقی، تایمر است. شما می‌توانید با فعال کردن تایمر، مدت زمان مورد نظر خود برای پخت غذا را مشخص کنید. همچنین پس از اتمام زمان تایمر، زودپز به صورت اتوماتیک خاموش شده و دیگر جای نگرانی برای سوختن غذا وجود ندارد.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

  • ویژگی‌های یک زودپز خوب
  • معرفی انواع زودپز برقی
  • قیمت پرفروش‌ترین زودپز

حتما بخوانید: راه تشخیص قابلمه چدن اصل از تقلبی

زودپز برقی چه مارکی خوبه؟

خرید لوازم خانگی نیاز به تحقیق و بررسی تفاوت‌های محصولات مختلف دارد. در حال حاضر برندهای خارجی مانند فلر، دسینی، گوسونیک، ویداس، میدیا، تفال و… از برندهای معتبر موجود در بازار هستند که در این مطلب نیز به معرفی محصولات آن‌ها خواهیم پرداخت.

اگر قصد خرید یک زودپز خوب با کیفیتی مناسب را دارید، نسبت به ویژگی‌ها و جنس بدنه داخلی و خارجی آن دقت داشته باشید. برای ساخت یک محصول معتبر و باکیفیت باید از بهترین متریال موجود در بازار استفاده شود. به عنوان مثال استیل ضدزنگ و روکش تفلون با خاصیت نچسب بودن از بهترین گزینه‌ها برای مقایسه محصولات با یکدیگر است. برنامه پخت و تایمر از دیگر قابلیت‌هایی هستند که در طبخ بهتر غذا و سهولت در انجام کار مؤثر واقع می‌شوند. نکته مهم دیگر در خرید زودپز برقی و معمولی، اطمینان از صحت عملکرد و سیستم ایمنی محصول است.

قیمت پرفروش ترین زودپز ایرانی و خارجی

زودپز برقی جی پاس مدل GPC307-6L

یکی از محصولات برند جی پاس که از رضایت نسبتا قابل قبولی از طرف خریداران برخوردار بوده، زودپز برقی چندکاره است. این محصول در رنگ‌هایی همچون مشکی و نقره‌ای طراحی و تولید شده است. جنس این زودپز از استیل ضدزنگ بوده و ۶ لیتر ظرفیت دارد. شما می‌توانید برای پذیرایی از مهمانان خود بین ۴ نفر تا ۸ نفر از این محصول استفاده کنید. زودپز برقی جی پاس هزار وات توان مصرفی داشته و توانایی پخت غذاهای مختلف را نیز دارد. از کاربردهای این محصول می‌توانیم به بخارپز، زودپز، پلوپز و آرام‌پز اشاره کنیم.

نکته مهم در خرید پرفروش ترین زودپز جی پاس، توجه به اصل بودن آن است. متأسفانه محصولاتی مشابه این زودپز برقی با نام همین برند در بازار موجود است. در حال حاضر قیمت مشخصی برای این محصول بر روی سایت‌های اینترنتی وجود ندارد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید بهترین ظرف برای پخت غذا

زودپز برقی دسینی مدل ۶۰۰۶

این محصول در سه رنگ استیل، نقره‌ای و مشکی تولید شده است. زودپز برقی دسینی دارای یک صفحه نمایشگر LED بوده و تا هزار وات توان مصرفی دارد. ظرفیت این محصول ۶ لیتر بوده و جنس بدنه آن نیز از استیل مرغوب و ضدزنگ است. زودپز دسینی قابلیت تنظیم دما داشته و به یک تایمر مجهز شده است.

این محصول با قیمت تقریبی ۲،۳۹۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

حتما بخوانید: بهترین مارک زودپز ایرانی و خارجی کدام است؟+ قیمت

زودپز برقی چندکاره گوسونیک مدل GRC-680

زودپز برقی گوسونیک، تهیه غذاهای مختلف مانند برنج، آبگوشت، سبزی، مرغ، سوپ و… را برای شما فراهم می‌کند. این محصول ۱٫۵ لیتر ظرفیت داشته و تا ۹۰۰ وات توان مصرفی دارد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توانیم به تایمر ۲۴ ساعته و صفحه نمایشگر دیجیتال آن اشاره کنیم. جنس بدنه زودپز ترکیبی از استیل و پلاستیک است.

قیمت این محصول از برند گوسونیک از ۶،۰۰۰،۰۰۰ تا ۷،۲۰۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

حتما بخوانید: در مورد مزایا و معایب استفاده از ظروف مسی چه می دانید؟

زودپز برقی ویداس مدل VIR-5408

این محصول کاربردی از برند ویداس ۱٫۲ لیتر ظرفیت داشته و جنس بدنه آن از پلاستیک مقاوم است. دیگ داخلی زودپز به روکشی از جنس تفلون نچسب مجهز شده است. یکی از مهمترین ویژگی‌های این محصول، قابلیت گرم نگه داشتن برنج برای مدت زمان طولانی تا ده ساعت است. شما می‌توانید از این زودپز به عنوان پلوپز نیز استفاده کنید.

این محصول از برند ویداس با قیمتی حدود ۲،۷۷۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

زودپز برقی فلر مدل PC 610

یکی دیگر از بهترین محصولات در گروه زودپز و پلوپز، زودپز برقی فلر مدل ۶۱۰ است که در یک رنگ ترکیبی از مشکی و استیل تولید شده است. این محصول از برند فلر قابلیت تنظیم فشار داشته و شما می‌توانید برای پخت غذاهای مختلف از سه حالت فشار کم، متوسط یا استاندارد و زیاد استفاده کنید. برنامه‌های پیش فرضی که برای این دستگاه در نظر گرفته شده به شما این امکان را می‌دهد تا با انتخاب هر کدام، مواد غذایی مختلف را درون دیگ زودپز قرار داده و غذای مورد علاقه‌تان را آماده کنید.

جنس بدنه این محصول از استیل ضدزنگ و جنس دیگ داخلی آن از آلومینیوم با روکشی نچسب است. ظرفیت زودپز ۶ لیتر بوده و تا هزار وات توان مصرفی دارد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توانیم به تایمر آن نیز اشاره کنیم.

قیمت تقریبی پرفروش ترین زودپز فلر حدود ۱۲،۹۰۰،۰۰۰ تومان است.

حتما بخوانید: بهترین مارک قابلمه گرانیتی کدام است؟

زودپز برقی نوتریکوک مدل NC-SPGD6

این محصول تنها یک زودپز نبوده و شما می‌توانید از قابلیت‌هایی مانند آرام‌پز، پلوپز، بخارپز، کیک پز و… از آن بهترین استفاده را داشته باشید. همچنین امکان آب پز کردن تخم‌مرغ نیز درون این محصول وجود دارد. جنس بدنه داخلی و خارجی این محصول از استیل ضدزنگ بوده و در برابر حرارت و خوردگی نیز بسیار مقاوم عمل می‌کند.

همچنین زودپز نوتریکوک به ۱۴ برنامه مخصوص پخت و پز مجهز شده که منجر به سهولت در آشپزی می‌شود. ظرفیت این محصول ۶ لیتر بوده و هزار وات توان مصرفی دارد. از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به صفحه نمایشگر LED و تایمر اشاره کرد.

پرفروش ترین زودپز برقی از برند نوتریکوک با قیمت تقریبی ۶،۱۹۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

زودپز برقی میدیا مدل PCF-602D

این محصول با ظرفیت ۶ لیتر طراحی شده و هزار وات توان مصرفی دارد. زودپز برقی میدیا به یک تایمر ۲۴ ساعته مجهز شده که شما می‌توانید زمان پخت غذا و همچنین تأخیر در شروع فرایند طبخ را به صورت دلخواه تنظیم و فعال کنید. جنس بدنه خارجی محصول از استیل ضدزنگ و جنس ظرف داخلی آن از تفلون نچسب است. همچنین این زودپز برقی دارای ۱۵ برنامه پخت به صورت پیش فرض است.

قیمت تقریبی این محصول حدود ۵،۰۰۰،۰۰۰ تومان است.

حتما بخوانید: نکات مهم در خرید وسایل جهیزیه عروس

زودپز برقی پرشیا فرانس مدل PR-470

زودپز پرشیا فرانس با هزار وات توان مصرفی و ۶ لیتر ظرفیت، مناسب برای یک خانواده یا مهمانی ۱۲ نفره است. جنس بدنه این محصول از استیل بوده و خاصیت ضدزنگ دارد. همچنین این زودپز به یک تایمر ۹۰ دقیقه‌ای نیز مجهز شده است.

شما می‌توانید این محصول کاربردی و باکیفیت را با قیمتی حدود ۳،۵۰۰،۰۰۰ تومان تهیه کنید.

حتما بخوانید: سرویس قابلمه استیل کدام برند بهتر است؟

زودپز برقی ایوولی مدل PC5014B

غذای که با زودپز برقی ایوولی تهیه می‌کنید تا چند ساعت درون مخزن محصول گرم باقی می‌ماند. این زودپز ۵ لیتر ظرفیت داشته و به یک صفحه نمایشگر LED مجهز شده است. شما می‌توانید از این محصول برای تهیه انواع سوپ، خورشت، حبوبات، حلیم، مرغ، گوشت، کیک و… استفاده کنید.

این محصول قابلیت تنظیم زمان داشته و تایمر آن به صورت ۲۴ ساعته طراحی شده است. با تنظیم زمان دیگر جای نگرانی برای نحوه آماده شدن غذا و حفظ کیفیت آن وجود نخواهد داشت. جنس بدنه خارجی زودپز از نوعی پلیمر مرغوب بوده و جنس دیگ داخلی نیز از روکشی مقاوم و نچسب است.

این محصول با قیمتی تقریبی ۳،۹۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 2 / 5. تعداد آرا: 1

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

WhatsApp Image 2020-11-13 at 11.16.28
مرضیه محمدی
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
مرضیه محمدی هستم. از سال 96 مشغول نوشتن و تولید محتوا هستم. در حال حاضر افتخار همکاری با مجموعه تصلا در بخش تحریریه را دارم. مطالبی که من تهیه می کنم در خصوص محتواهای کاربردی مربوط به راهنمای خرید، نگهداری و... انواع لوازم خانگی از برندهای مختلف است.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!