تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

بهترین مارک آب میوه گیری کدام است؟

راهنمای خرید
آب میوه گیری یکی از وسایلی است که در هر خانه‌ای وجود دارد. کاربرد این وسیله از نامش مشخص است و بیشترین چیزی که در انتخاب آن اهمیت دارد، برند و کیفیت این وسیله است. تا همین چند سال پیش یکی از مشکلاتی که بیشتر استفاده کنندگان از این وسیله داشتند “راه رفتن آبمیره گیری […]

آب میوه گیری یکی از وسایلی است که در هر خانه‌ای وجود دارد. کاربرد این وسیله از نامش مشخص است و بیشترین چیزی که در انتخاب آن اهمیت دارد، برند و کیفیت این وسیله است. تا همین چند سال پیش یکی از مشکلاتی که بیشتر استفاده کنندگان از این وسیله داشتند “راه رفتن آبمیره گیری بود” امروز برندهای با کیفیت زیادی وارد بازار شده که تنها این مشکل را ندارند بلکه آپشن‌های زیاد دیگری هم به آنها اضافه شده است.

برخی از آب میوه گیری ها حتی چند کاره هستند و می‌توانند به جای حداقل سه دستگاه جداگانه برایتان کار کنند. بهترین مارک آب میوه گیری چند کاره را باید براساس فاکتورهای مد نظرتان انتخاب کنید. یعنی ابتدا باید خودتان بدانید که چه انتظاری از یک آب میوه گیری چند کاره و یا تک کاره دارید و بعد بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

در مطلب آشنایی بهترین مارک میوه گیری قصد داریم سیر تا پیاز را درباره بهترین آبمیوه گیری‌های موجود در بازار بررسی کنیم. در این نوشته به سوالاتی از قبیل آب میوه گیری چی بخریم؟ پرفروش‌ترین مارک آب میوه گیری کدام است؟ و… پاسخ خواهیم داد. اگر شما هم علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید و یا می‌خواهید آبمیوه گیری بخرید و نمی‌دانید کدام برند را انتخاب کنید، با ما تا انتهای این مطلب از وبسایت راهنمای خرید لوازم خانگی همراه باشید.

حتما بخوانید: فرق غذاساز و مخلوط کن چیست؟

پرفروش ترین آب میوه گیری ها در بازار

برندهای مختلفی در جهان دست به تولید آب میوه گیری زده‌اند که اکثر آنها در بازار لوازم خانگی ایران نیز مشتریان و طرفداران خود را دارند. هر کدام از این آب میوه گیری‌ها ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند و خریداران براساس انتظارشان باید گزینه مناسب خود را انتخاب کنند. در ادامه برخی از پر فروش‌ترین آب میوه گیری‌های موجود در بازار را به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

آب میوه گیری بوش

بوش را باید یکی از معتبرترین برندهای لوازم خانگی جهان دانست که در ایران هم طرفداران زیادی دارد. آبمیوه گیری بوش مانند بسیاری دیگر از تولیدات این برند فروش بسیار خوبی در بازار لوازم خانگی دارد. MESM731M را باید یکی از مدل‌های آب میوه گیری بوش دانست که طرفداران زیادی دارد. مصرف انرژی این وسیله ۱۵۰ وات است و گنجایش مخزنش را باید یک لیتر دانست. این مدل آسیاب و مخلوط کن ندارد. از ویژگی‌های خوب این وسیله باید به مخزن تفاله آن اشاره کرد. پس از انجام فرایند آب میوه گیری تفاله‌ها در این مخزن جمع می‌شوند و لازم نیست وقت جداگانه‌ای برای خارج کردن تفاله صرف نمایید. از دیگر مدل‌های پرفروش آبمیوه‌گیری بوش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آب میوه گیری بوش مدل MES20A0
  • آب میوه گیری بوش مدل MES3000

حتما بخوانید: کارایی غذاساز چند کاره چیست؟

آب میوه گیری پارس خزر

پارس خزر یک برند ایرانی است که از قدیم تا امروز آب میوه گیری‌های با کیفیتی را روانه بازار کرده است. درواقع اگر به دنبال بهترین مارک آب میوه گیریایرانی هستید باید به سراغ پارس خزر بروید. از ویژگی‌های مثبت این محصول می‌توان به قیمت مناسبش نسبت به مدل‌های مشابه خارجی و گارانتی ۲۴ ماهه اشاره کرد. در صورت بروز هرگونه مشکل شما می‌توانید به نمایندگی مراجعه کنید و مشکل را برطرف نمایید.

آب میوه گیری پارس خزر را همچنین باید بهترین مارک آب میوه گیری سه کاره در میان برندهای ایرانی دانست. VitaFruit Glass را باید محبوب‌ترین مدل آب میوه گیری پارس خزر دانست. سوییچ ایمنی، مخلوط کن، آسیاب، تنظیمات سرعت، نظیمات ضد چکه و …  را باید بخشی از ویژگی‌های این وسیله دانست. از دیگر مدل‌های پرفروش آب میوه گیری پارس خزر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آب میوه گیری پارس خزر مدل VitaFruit
  • آب میوه گیری پارس خزر مدل Tiger
  • آب میوه گیری پارس خزر مدل تایگر

حتما بخوانید: پرفروش ترین چرخ گوشت و بهترین مارک در بازار

آب میوه گیری میگل

یکی دیگر از برندهایی که دست به تولید آب میوه گیری زده و بسیار هم در اینباره موفق عمل کرده، برند میگل است. این برند حدود ۳۰ سال سابقه دارد. محبوب‌ترین مدل آب میوه گیری که در شرکت میگل تولید شده، مدل  GPJ 600 است. این مدل اگرچه آسیاب و مخلوط کن ندارد، اما باز هم دارای محبوبیت بالایی است. توان مصرفی در این مدل ۶۰۰ وات است و از دیگر ویژگی‌های مثبت آن می‌توان به امکان تنظیم سرعت اشاره کرد. از دیگر مدل‌های محبوب آب میوه گیری میگل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • آب میوه گیری میگل مدل GPJ 802
  • آب میوه گیری میگل مدل GPJ 802
  • آب میوه گیری میگل GPJ 800

حتما بخوانید: بررسی و لیست قیمت انواع آرام‌پز

آب مبوه گیری پاناسونیک

یکی دیگر از نمونه‌های بهترین مارک آب میوه گیری از برند خارجی با نام پاناسونیک است که یکی دیگر از شرکت‌های لوازم خانگی معتبر در دنیا محسوب می‌شود و آب میوه گیری نیز تولید می‌کند. از آنجایی که پاناسونیک یک برند با کیفیت نسبتا خوب و قیمت متوسط و مناسب است، توانسته در ایران و سایر نقاط جهان طرفداران زیادی پیدا کند.

محبوب‌ترین مدل آب میوه گیری پاناسونیک را باید MJ-DJ01 دانست. این مدل تک کاره است، سوئیچ امنیتی دارد و همچنین مجهز به سیستم ضد چکه است. توان مصرفی این وسیله را باید ۸۰۰ وات دانست. همچنین جنس بدنه این آب میوه گیری از استیل ضد زنگ است و برای آن پایه‌های ضد لرزش تعبه شده است. از دیگر مدل‌های محبوب آب میوه گیری پاناسونیک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آب میوه گیری پاناسونیک مدل MJ-N327D
  • اب میوه گیری پاناسونیک مدل MJ-N376D
  • آب میوه گیری پاناسونیک مدل MJ-H100

حتما بخوانید: مشخصات و قیمت خردکن برقی و خردکن دستی

آب میوه گیری تکنو

تکنو یکی دیگر از برندهای لوازم خانگی معروف است که آب میوه گیری تولید می کند. این برند بیش از ۳۰ سال سابقه دارد و آب میوه گیری آن نیز بسیار پر فروش است. یکی از مدل‌های محبوب آب میوه گیری این برند  Te-219است. این مدل تقریبا ۳ کیلو گرم وزن دارد و از قابلیت‌هایی همچون سوییچ ایمنی و تنظیمات سرعت است. این مدل همچنین ۸۰۰ وات قدرت دارد. این مدل همچنین یک مخزن تفاله ۲ لیتری و متحرک دارد. از دیگر مدل‌های محبوب این نمونه از بهترین مارک آب میوه گیری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آب میوه گیری تکنو مدل Te-312
  • آب میوه گیری تکنو مدل TE-219

آب میوه گیری کنوود

کنوود یکی دیگر از برندهای پرطرفدار لوازم خانگی است که آب میوه گیری تولید می‌کند. این برند ژاپنی محصولات در بیش از ۴۰ کشور دنیا پخش می‌کند و طرفداران زیادی دارد. محبوب‌ترین مدل آب میوه گیری این برند را باید  JMP800SI دانست. از ویژگی‌های این مدل می‌توان به مخزن تفاله یک و نیم لیتری و تنظیمات سرعت اشاره کرد. از دیگر مدل‌های محبوب و پرفروش آب میوه گیری کنوود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آب میوه گیری کنوود مدل JE730
  • آب میوه گیری کنوود مدل JE850
  • آب میوه گیری کنوود مدل JE680

حتما بخوانید: معرفی لوازم آشپزخانه و لوازم خانگی فیلیپس

آب میوه گیری تفال

اما مگر می‌شود در حال معرفی بهترین آب میوه گیری‌های موجود در بازار باشیم اما از برند معروف و پر طرفدار تفال یاد نکنیم؟ این برند فرانسوی مانند دیگر تولیداتش اب میوه گیری های با کیفیتی را نیز روانه بازار کرده است. بسیاری از مصرف کنندگان مدل ZE810 را به عنوان بهترین آب میوه گیری این برند می‌شناسند. این مدل دارای تنظیمات سرعت و مخزن زباله ۲ لیتری است. از دیگر مدل‌های پرفروش و پرطرفدار آب میوه گیری تفال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آب میوه گیری تفال مدل ZE610D38
  • آب میوه گیری تفال مدل ZE585H38
  • آب میوه گیری تفال مدل ZE581B38

حتما بخوانید: معرفی و بررسی انواع غذاساز + قیمت

نکات مهم هنگام خرید بهترین مارک آبمیوه گیری

هنگام خرید آب میوه گیری نیز مانند هر وسیله دیگری نکات مهمی وجود دارد که اگر به آنها توجه کنیم، قطعا خرید بهتری خواهیم داشت. در ادامه این نکات مهم را به صورت مختصری بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

توان مصرفی

توان مصرفی یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید بدان توجه کرد. قطعا آن دستگاهی که توان مصرفی پایینی داشته باشد، مصرف برق کمتری نیز دارد اما اگر این توان مصرفی زیاد از هم کم باشد از قدرت کافی برخوردار نخواهد بود. معمولا توان مصرفی آب میوه گیری ها بین ۵۰۰ تا ۱۵۰۰ وات است.

دهانه آبمیوه گیری

یکی دیگر از نکات مهمی که هنگام خرید باید بدان توجه کنید، دهانه آب میوه گیری است. هر چه دهانه این وسیله بزرگ‌تر باشد که کمتر باید میوه‌ها را خرد کنید. بنابراین اگر نمی‌خواهید زمان زیادی را صرف قطعه قطعه کردن میوه‌ها بکنید بهتر است یک اب میوه گیری با دهانه بزرگ انتخاب نمایید.

حتما بخوانید: سرویس قاشق چنگال چه مارکی بخریم؟

قیمت آب میوه گیری

قیمت آب میوه گیری یکی دیگر از نکات مهمی است که باید بدان توجه کرد. هر مدل و برند ویژگی‌های مخصوص به خود را دارد. شما ابتدا باید بدانید چقدر می‌توانید هزینه کنید و سپس در میان مدل‌های هماهنگ با بودجه خود بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

مخزن زباله

مخزن زباله مورد دیگری است که باید بدان توجه کنید این است که آب میوه گیری انتخابی‌تان مخزن تفاله داشته باشد. وجود مخزن تفاله به شما این امکان را می‌دهد که لازم نباشد هر دقیقه تفاله‌ میوه‌ها را به صورت جداگانه تخلیه کنید. بلکه در انتهای کار مخزن را از دستگاه جدا کرده و آن را تمیز می‌کنید.

میزان صدای آبمیوه گیری

نکنه آخری که حتما باید بدان توجه شود، میزان صدایی است که این وسیله تولید می‌کند. برخی از آب میوه گیری‌ها سر و صدای زیادی دارند و این مصرف کننده را اذیت می‌کند. بنابراین اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که چنین چیزی برایتان اهمیت دارم حتما قبل از خرید درباره میزان صدای تولیدی آب میوه گیری انتخابی‌تان تحقیق نمایید.

کلام آخر

در مطلب بهترین مارک آبمیوه گیری هر آنچه را که لازم بود درباه این وسیله بدانید بیان کردیم و بهترین مارک‌های آب میوه گیری موجود در بازار را به شما معرفی کردیم. پس از خواندن این مطلب باید بتوانید یک آب میوه مناسب با شرایط خود انتخاب کنید. اگر نکته دیگری درباره این موضوع وجود دارد که در این مطلب بدان اشاره نشد و یا اگر تجربه استفاده از هر کدام این برندها را دارید آن را با و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید تا دیگران نیز بتوانند از تجربیات شما استفاده کنند. امید است این مطلب برایتان مفید بوده باشد و بتوانید از آن استفاده کنید.

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

نرگس صابری
۱۴۰۱/۰۱/۰۶
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!