تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

همه چیز درباره یخچال پاکشوما

بهترین مدل های یخچال پاکشوما کدامند؟

راهنمای خرید
پاکشوما یکی از برندهای ایرانی است که لوازم خانگی نسبتا با کیفیت با قیمت مناسب را به بازار عرضه می‌کند. بسیاری معتقدند که اصلا نباید به سمت لوازم خانگی ایرانی رفت زیرا از نظر کیفیت درجه بسیار پایین‌تری نسبت به نمونه‌های خارجی مشابه‌شان دارند اما نمی‌توان اینگونه صفر و صدی به ماجرا نگاه کرد

تصویر صنعت لوازم الکترونیک – هم لوازم خانگی ایرانی و هم لوازم خانگی خارجی مزایا و معایبی و ویژگی‌هایی دارند که مصرف کنندگان ابتدا باید این مزایا و معایب را بشناسند و سپس براساس نیاز و بودجه خود تصمیم بگیرند کدام یک برایشان مناسب‌تر است.

در مطلب همه چیز درباره یخچال پاکشوما قصد داریم سیر تا پیاز را درباره این محصول بررسی کنیم. ابتدا به معرفی آن خوهیم پرداخت و سپس درباره دیگر نکات مهم مربوط به این یخچال حرف می‌زنیم. اگر شما هم علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید با ما تا انتهای این مطلب از وبسایت راهنمای خرید لوازم خانگی همراه باشید.

مزایای یخچال های پاکشوما

  • موتور های پاکشوما از قابلیت‌های به روز مثل سیستم بهینه اکونومی و سرمایش داخل و مصرف برق استفاده از مواد اولیه با کیفیت (پلیامیت ، باکلایت ) و… برخوردار هستند.
  • داشتن سیستم گردش هوای چند گانه در زمینه سرمایش
  • مجهز به خنک کننده سریع
  • مصرف کمتر با استفاده از حالت مسافرت

حتما بخوانید: راهنمای خرید یخچال/یخچال ایرانی چه مارکی خوبه؟

معایب یخچال فریزر پاکشوما

  • تنوع کم در تعداد محصولات
  • عدم مشاهده یخ ساز اتومات متصل به شیر آب شهری در مدل‌های فعلی
  • عدم استفاده از سیستم Big Box جهت استفاده از نگهداری میوه‌ها

لیست امکانات های یخچال پاکشوما

  • سیستم گردش هوای چندگانه
  • سیستم کنترل هوشمند دیجیتال
  • کشوی نگه داری میوه و سبزیجات
  • محفظه انجماد سریع
  • یخ ساز دستی و محفظه نگه داری یخ
  • سیستم عیب یاب هوشمند
  • سیستم نوفراست یا برفک زدایی اتوماتیک
  • سیستم گردش هوای چند گانه

حتما بخوانید: مقایسه یخچال‌های ایرانی برای خرید بهتر

سیستم گردش هوای چندگانه

سیستم گردش هوای چندگانه را باید یکی از قابلیت یخچال و فریزرهای پاکشوما دانست که در اکثر یخچال‌های مدرن امروزی این قابلیت وجود دارد. با خرید یخچال پاکشوما مدل p190 می‌توانید از این قابلیت استفاده کنید.

به دلیل داشتن سیستم گردش هوای چندگانه مواد غذایی و میوه در یخچال تازه می‌ماند. از طرفی دیگر تمامی بخش‌های یخچال و فریزر متناسب با نوع کاری که انجام می‌دهد دما یکسان نگه داشته می‌شود. این سیستم دارای چندین دریچه است که به شکل مداوم هوا را در داخل یخچال به گردش در می‌آورد. در نتیجه هوا به طور یکسان وارد طبقات می‌شود.

سیستم کنترل هوشمند دیجیتال

سیستم کنترل هوشمند دیجیتال برای کنترل از راه دور و تنظیمات دما استفاده می‌شود. این ویژگی را بیشتر می‌توانید در یخچال ساید بای ساید این برند مشاهده کنید.

کشوی نگه داری میوه و سبزیجات

کشوی نگهداری میوه و سبزیجات به منظور تازه نگه داشتن انواع سبزی و میوه طراحی شده است.

حتما بخوانید: جاروبرقی پارس خزر بخریم یا پاکشوما؟

محفظه انجماد سریع

بشر به منظور تازه نگه داشتن مواد غذایی همواره به دنبال انجماد بوده و امروزه روش‌های نوینی برای انجماد مواد غذایی وجود دارد. یکی از راهکارهای جدید محفظه انجماد سریع است. در این روش از طریق افزایش سرعت هوای سرد عبوری از روی مواد غذایی حرارت به سرعت از محصول گرفته شده و منجمد می‌‌شود.

قدرت یخ زدگی سریع را باید یکی از امکانات یخچال فریزرهای پاکشوما دانست. درواقع می‌توان گفت که هر چه مواد غذایی سریعتر منجمد شوند هنگامی که می‌خواهید برای استفاده آبشان کنید؛ کیفیت بهتری خواهند داشت. حتما شما هم اعتقاد دارید که یخ یکی از الزامات فصل تابستان است. البته برای تهیه و آماده کردن آن سیستم‌های یخ ساز یخچال و فریزر به کمک‌مان خواهند آمد.

یخ ساز دستی و محفظه نگه داری یخ

سیستم یخ ساز دستی یا نیمه اتوماتیک چیزی است که بدان نیاز داریم. در این سیستم فقط لازم است که منبع مخصوص آن را پر نمایید و بعد از گذشت مدت زمانی یخ‌ها درون ظروف مورد نظر تهیه خواهد شد و برای استفاده کافی است که آنها را خارج کنید.

توجه نمایید که این سیستم در یخچال فریزر پاکشوما french door از وسایل و سیستم  پیچیده‌ای تشکیل شده است که در زمان استفاده از آن باید نهایت دقت را داشته باشید.

حتما بخوانید: آیا ماشین لباسشویی پاکشوما خوبه؟

سیستم عیب‌یاب هوشمند

هرگونه ایرادی در یخچال فریزر و یا هر لوازم خانگی وجود داشته باشد، می‌تواند جریان زندگی را مختل یا دچار مشکل کند. به همین دلیل شرکت‌های سازنده یخچال پاکشوما نیز قابلیت سیستم عیب‌یاب هوشمند را به محصولات خود اضافه کرده‌اند. با کمک این عیب‌یاب هوشمند می‌توان مشکل یخچال فریزر را شناسایی نمود و در بهترین فرصت حل کرد.

معمولا اطلاع رسانی و مشکل و یا نقص فنی برای کارشناسان مربوطه کار آسانی نیست و این سیستم در این شرایط به کمک شما می آید. اگر بتوانید خودتان مشکل را حل خواهید کرد و اگر نتوانید هم با سرعت بیشتری به پشتیبانی زنگ خواهید زد. استفاده از این سیستم در یخچال پاکشوما بسیار ساده بوده و لازم است به یک تلفن همراه دسترسی داشته باشید.

سیستم نوفراست یا برفک زدایی

سیستم نوفراست یا برفک‌زدایی اتوماتیک در اکثر مدل‌های جدید و پیشرفته یخچال وجود دارد. نوفراست به معنی بدون برفک است و در یخچال‌های نوفراست برفکی داخل یخچال دیده نمی‌شود. اما این بدان معنا نیست که برفک وجود ندارد. یخچال‌های مجهز به سیستم نوفراست دارای رادیاتورهای خنک‌کننده یا همان کویل اواپراتور هستند که توسط روکش پوشانده شده‌ است.

در نتیجه هوای خنک توسط فن به داخل کابین رفته و طوری طراحی شده است که برفک حاصل از رطوبت با دستور بردs الکتریکی یا تایمر با روشن شدن المنت آب می‌شود. سپس از طریق یک مسیر به یک محفظه روی کمپرسور هدایت می‌‌شود و در آنجا توسط گرمای کمپرسور تبخیر خواهد شد.

بدین صورت برفک در یخچال‌های پاکشوما به صورت خودکار آب می‌شود و در نتیجه نیازی به عمل سخت و طاقت فرسای برفک‌زدایی و یا خاموش کردن یخچال فریزر نیست. به علاوه با وجود این سیستم انتقال سرما در کابین یخچال به صورت یکنواخت انجام خواهد شد.

حتما بخوانید: بهترین موتور یخچال کدام برند است؟  

بهترین مدل های یخچال پاکشوما

در ادامه این مطلب بهترین مدل‌های یخچال پاکشوما را به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

یخچال پاکشوما مدل p190

یخچال پاکشوما مدل p190 یکی از تولیداتی است که در لیست محصولات پریمیوم این شرکت ایرانی وجود دارد. عده‌ای از مصرف کنندگان این مدل را به اسم یخچال فریزر پاکشوما french door یا یخچال ساید بای ساید پاکشوما می‌شناسند. ابعاد این وسیله ۶۵۵*۸۳۰*۱۸۲۰ میلی متر است و همچنین ۵۳۰ لیتر حجم دارد.

این مدل همچنین به آب سرد کن با مخزن آب داخلی مجهز بوده و این مساله باعث می‌شود دیگر در فصول گرم سال نگرانی بابت دسترسی به آب خنک وجود نداشته باشد. یخچال فریزر پاکشوما french door همچنین دارای امکانات مختلفی مانند سیستم روشنایی یا همان LED کم مصرف، سیستم جریان هوای داخلی، قفل کودک، کنترل هوشمند دیجیتال، طبقات شیشه ای نشکن و … است.

یخچال پاکشوما مدل p190 یا یخچال ساید بای ساید پاکشوما طراحی ساده اما شیکی دارد و می‌توان آن را با فضا و دکور انواع آشپزخانه و کابینت هماهنگ کرد. همان طور که مشخص است، یخچال فریزر پاکشوما french door  مجهز به پنل لمسی LED است که به راحتی می توان تنظیمات دما را در آن انجام داد. یکی از قابلیت‌های جذاب این یخچال ساید بای ساید پاکشوما محفظه انجماد سریع است. که در کمترین زمان ممکن می‌تواند مواد غذایی در معرض فساد نظیر گوشت را منجمد کند و از خراب شدن آن ها جلوگیری کند.

حتما بخوانید: ارزان‌ترین یخچال چهار درب در بازار کدام است؟

مشخصات فنی

  • اخطار باز ماندن درب: دارد
  • ظرفیت: ۵۳۰ لیتر
  • آبسردکن: دارد
  • منبع آب: دارد
  • نوع مقاومت در برابر برفک: نوفراست
  • امکان باز شدن درب از هر دو سمت: دارد
  • نمایشگر:دارد
  • تعداد طبقات یخچال: ۳ عدد
  • تعداد کشو: ۲ عدد
  • تعداد طبقات درب: ۵ عدد
  • تعداد طبقات فریزر: ۲ عدد
  • تعداد کشو فریزر: ۲ عدد

سایر امکانات: سیستم عیب‌یاب هوشمند، یخ ساز دستی و محفظه نگه داری یخ، محفظه انجماد سریع، کشوی نگه داری میوه و سبزیجات، سیستم کنترل هوشمند دیجیتال، سیستم جریان هوای داخلی اجباری

یخچال و فریزر مدل P230

یخچال و فریزر مدل P230 در دو رنگ‌بندی سیلور و سفید یکی دیگر از مدل‌های یخچال پاکشوما است که در بازار ابعاد ۷۳۵*۸۳۰*۱۸۶۰ میلی متر به فروش می‌رسد. این یخچال فریزر پاکشوما با ظرفیت ۶۷۰ لیتر برای اکثر خانواده‌های پرجمعیت مناسب بوده و دارندگان آن نگرانی بابت ذخیره مواد غذایی وجود نخواهند داشت.

این مدل به سیستم عیب‌یاب هوشمند مجهز شده که به کمک آن می‌توانید در کمترین زمان ممکن از بروز مشکل در یخچال خود با خبر شوید و برای تعمیر آن اقدام کنید. یخچال‌های پاکشوما دارای سیستم جریان هوای داخلی اجباری بوده که سرما را به صورت یکنواخت در تمام طبقات یخچال پخش می‌کند. از طرفی به کمک پنل لمسی تعبیه شده بر روی یخچال می‌توان به راحتی کنترل دما را در دست گرفت.

نوع مقاومت این یخچال در برابر برفک از نوع نوفراست بوده و رده انرژی آن نیز  A+ است. همچنین این یخچال  چهار طبقه، دو کشو برای نگهداری میوه و سبزی و سه محفظه بر روی درب دارد. از دیگر امکانات این مدل می‌توان از یخ ساز دستی و محفظه نگه داری یخ، سیستم کنترل هوشمند دیجیتال، طبقات شیشه‌ای نشکن، کشوی نگه داری میوه و سبزیجات و …. نام برد.

حتما بخوانید: یخچال فریزر پارس بخریم یا الکترواستیل؟

مشخصات فنی

  • اخطار باز ماندن درب: ندارد
  • ظرفیت: ۶۷۰ لیتر
  • آبسردکن: دارد
  • منبع آب: دارد
  • نوع مقاومت در برابر برفک: نوفراست
  • امکان باز شدن درب از هر دو سمت: ندارد
  • نمایشگر: دارد
  • تعداد طبقات یخچال: ۴ عدد
  • تعداد کشو: ۲ عدد
  • تعداد طبقات درب: ۳ عدد
  • تعداد طبقات فریزر: ۲ عدد
  • تعداد کشو فریزر: ۰ عدد

سایر امکانات: سیستم عیب‌یاب هوشمند، یخ ساز دستی و محفظه نگه داری یخ، محفظه انجماد سریع، کشوی نگه داری میوه و سبزیجات، سیستم کنترل هوشمند دیجیتال، سیستم جریان هوای داخلی اجباری.

حتما بخوانید: کدام یخچال فریزر ایرانی بهتر است؟ + قیمت

یخچال پاکشوما خوبه ؟

پس از تحقیق و آزمایش  قابلیت یخچال و فریزرهای پاکشوما و تهیه لیست قیمت یخچال پاکشوما دیگه زمان آن رسیده که به سوال یخچال پاکشوما خوبه؟ پاسخ دهیم و مطلب را با پاسخ به این سوال ببندیم.

به طور کلی می‌توان گفت لازم است قبل از خرید هر کالا در مورد شرکت سازنده و مشخصات آن تحقیق و بررسی کنید و همان طور که می‌دانید شرکت پاکشوما به عنوان یکی از با سابقه‌ترین تولید کننده‌های لوازم خانگی ایرانی شناخته می‌شود. که سال‌هاست در این عرصه فعالیت می‌کند.

بعد از اطمینان از برند و خدمات پس از فروش باید سراغ بررسی مشخصات و قیمت رفت و متناسب با نیازهای خود بهترین محصول را انتخاب نمود. در این مطلب لیست مشخصات و قیمت محصولات پاکشوما گردآوری شد و توصیه می‌شود که بعد از پرسجو از سایر کاربران به بازار بروید.

با توجه به مواردی که در بالا توضیح داده شده به راحتی می توان پاسخ سوال یخچال پاکشوما خوبه را پیدا کنید البته فراموش ننمایید که نیاز، بودجه و سلیقه شماست که در درجه اول تایین می‌کنید کدام یخچال برایتان مناسب است.

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 3.3 / 5. تعداد آرا: 20

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

نرگس صابری
۱۴۰۱/۰۱/۰۷
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!