تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

همه آنچه در خصوص ماشین‌های لباسشویی برند بلانتون باید بدانید

ماشین لباسشویی بلانتون ساخت کجاست؟

راهنمای خرید
ماشین‌های لباسشویی برند بلانتون که بخشی از محصولات لوازم خانگی این برند هستند توسط شرکت همتا صنعت و با نام تجاری لاتین BLANTON وارد بازار لوازم خانگی ایران شده‌اند

تصویر صنعت لوازم الکترونیک – به طور کلی محصولاتی که تحت نام برند بلانتون وارد بازار لوازم خانگی ایران شده‌اند شامل کالاهای برودتی مثل انواع یخچال و فریزر، لوازم خانگی ریز آشپزخانه مثل انواع مخلوط کن ، انواع ماشین ظرف‌شویی و ماشین لباسشویی و محصولاتی از این دست می‌شود.

نکته‌ای که در خصوص این محصولات وجود دارد این است که تمامی محصولاتی که توسط این شرکت وارد بازار لوازم خانگی ایران می‌شوند اگر به عنوان محصولات و تجهیزات ریز آشپزخانه شناخته شوند دارای ۱۸ ماه گارانتی و اگر به عنوان محصولات بزرگ آشپزخانه شناخته شود حدود ۳۰ ماه گارانتی دارند.

طی چند سال اخیر مشتریان و خریداران لوازم خانگی استقبال بسیار زیادی از محصولات برند بلانتون از خود نشان داده‌اند و به همین دلیل تنوع محصولات این برند در بازار لوازم خانگی ایران افزایش زیادی داشته است.

برند بلانتون یک برند ایرانی است که همه محصولات آن توسط متخصصان داخلی ساخته می‌شود. از این رو سعی شده است تا طراحی محصولات این برند بر اساس نیازهای مشتریان داخل انجام شود. این موضوع باعث شده تا بسیاری از مشتریان علاقه‌مند به خرید محصولات این برند باشند هرچند این محصولات در کنار مزایایی که دارند، معایبی نیز دارند که برای هر دسته محصول منحصر به فرد است.

یکی از محصولات نسبتاً پر طرفدار برند بلانتون که اخیراً به بازار عرضه شده است و تنوع نسبتاً خوبی نیز نسبت به اینکه تولید داخل است، دارد، ماشین‌های لباسشویی برند بلانتون است. در این مطلب قصد داریم تا در خصوص این محصولات صحبت کنیم و مزایا و معایب هر کدام از آن‌ها را مورد بررسی قرار دهیم. آنچه در این مطلب خواهید خواند شامل موارد زیر خواهد بود:

  • معرفی مشخصات کلی ماشین‌های لباسشویی برند بلانتون
  • بررسی موتور ماشین‌های لباسشویی برند بلانتون
  • معرفی چند نمونه از بهترین ماشین‌های لباسشویی برند بلانتون

واقعیتی که وجود دارد این است که بیشتر کاربران لوازم خانگی در ایران و به نوعی خریداران این محصولات ترجیح می‌دهند که لوازم خانگی که تولید برندهای خارجی است را خریداری کنند. از میان همه این محصولات خارجی، لوازم خانگی که توسط برندهای آلمانی تولید شده‌اند، طرفداران زیادی دارند.

محصولات برند بلانتون همان‌طور که گفته شده دارای دسته بندی‌های متنوعی است که شامل دو دسته بزرگ یکی لوازم خانگی درشت و دیگری لوازم خانگی ریز آشپزخانه می‌شوند. در دسته بندی لوازم درشت آشپزخانه می‌توان به محصولاتی مثل یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی و ماشین ظرف‌شویی اشاره کرد. محصولاتی مثل انواع مختلف جاروبرقی، اتو بخار، آبمیوه گیری، مخلوط کن، خرد کن، ساندویچ ساز و محصولاتی از این دست در این دسته بندی قرار می‌گیرند.

البته برند بلانتون محصولات و تجهیزات آشپزخانه توکار مانند انواع فر توکار، هود، سینک و اجاق گازهای رومیزی را نیز تولید و به بازار عرضه می‌کند. در زمینه تولید محصولات سرمایشی و گرمایشی نیز این برند فعالیت دارد و انواع مختلف پنکه‌های مکانیکی و دیجیتالی و انواع مختلفی از هودهای آشپزخانه، فن و کولرهای گازی را تولید و به بازار لوازم خانگی ایران و برخی از کشورهای همسایه عرضه می‌کند.

ویژگی‌های ماشین لباسشویی بلانتون

برند بلانتون ماشین‌های لباسشویی خود را در ظرفیت‌های متنوع و مختلف ۸ و ۹ کیلوگرمی تولید و به بازار عرضه می‌کند. ماشین‌های لباسشویی این برند قابلیت‌های متنوع و مختلفی دارند. همچنین این محصولات در رنگ‌های متنوع و مختلف سفید، اینوکس و نقره‌ای تولید و به بازار عرضه می‌شوند.

امکانات و مشخصات مشترک روی همه لباسشویی‌های برند بلانتون

همه انواع ماشین لباسشویی بلانتون که توسط برند بلانتون تولید می‌شوند، دارای یکسری امکانات مشترک هستند. البته تنوع ماشین‌های لباسشویی این برند چندان زیاد نیست و در نتیجه امکاناتی که روی این ماشین‌های لباسشویی وجود دارد نسبتاً مشترک است. همه ماشین‌های لباسشویی برند بلانتون دارای ۱۶ برنامه شستشوی مشترک هستند.

در لباسشویی این برند، امکان شستشوی لباس بر اساس جنس و نوع لباس وجود دارد. اگر بخواهید لباس‌های رنگی خود را با استفاده از این ماشین‌های لباسشویی بشویید، می‌توانید از برنامه شستشوی میکس استفاده کنید.

روی همه ماشین‌های لباسشویی برند بلانتون برنامه شستشوی مناسب شستن لباس‌های بسیار کثیف وجود دارد که با استفاده از آن می‌توان لباس‌هایی را که دارای میکروب زیاد هستند، شست.

این برنامه شستشو به برنامه شستشوی steam care مشهور است که در آن لباس‌ها با استفاده از بخار آب شسته می‌شوند. چون قدرت و زمانی آب در این برنامه شستشوی لباس بسیار زیاد است در نتیجه امکان شستشوی لباس‌هایی که دارای پارچه ظریف و نازک هستند با استفاده از آن وجود ندارد.

علاوه بر این برنامه شستشوی لباس، روی ماشین‌های لباسشویی برند بلانتون یک برنامه شستشوی لباس حساس وجود دارد که استفاده از آن برای افرادی مناسب است که نسبت به مواد شوینده آلرژی دارند.

در این برنامه شستشو لباس‌ها چند بار آبکشی می‌شوند و در نتیجه درصد بیشتری از مواد شوینده از روی لباس‌ها پاک می‌شوند.

در واقع زمانی که شما لباس خود را با استفاده از ماشین لباسشویی و مواد شوینده می‌شویید حجم زیادی از مواد تمیز کننده روی لباس‌ها باقی می‌ماند و به همین دلیل افرادی که دارای پوست حساسی هستند نسبت به آن از خود واکنش نشان می‌دهند.

به همین دلیل این برنامه شستشو که روی ماشین لباسشویی بلانتون ارائه شده است و allergy care نیز نام دارد برای از بین بردن حجم زیادی از مواد شوینده از روی لباس‌ها بسیار مناسب است.

روی ماشین‌های لباسشویی برند بلانتون یک برنامه شستشو برای استریل کردن دیگ دستگاه نیز وجود دارد که با استفاده از آن می‌توان دیگ دستگاه را استریل کرد.

به این ترتیب امکان رشد باکتری‌ها روی دیگ ماشین لباسشویی بسیار کم خواهد بود. این قابلیت برای آن دسته از کاربرانی که پوست حساسی دارند و از طرفی لباس‌های آن‌ها بسیار کثیف است، گزینه مناسب است.

همه برنامه‌های شستشویی که روی این ماشین لباسشویی ارائه شده است، روی ولوم دستگاه قرار دارد و شما می‌توانید با استفاده از ولوم دستگاه این برنامه‌ها را انتخاب کنید.

همه انواع ماشین‌های لباسشویی برند بلانتون دارای قابلیت زمان‌بندی برنامه شستشو هستند. به عبارت دیگر شما می‌توانید با استفاده از تایمری که روی همه ماشین‌های لباسشویی برند بلانتون قرار دارد، زمان آغاز به کار ماشین لباسشویی برای شستشوی لباس‌ها را تنظیم کنید.

این قابلیت برای افرادی که در خارج از خانه کار می‌کنند و می‌خواهند زمانی که در خانه نیستند، لباس‌ها شسته شود، بسیار مناسب است.

اگر از تایمر ماشین لباسشویی بلانتون برای شستشوی لباس‌های خود استفاده کنید، دستگاه رأس ساعت مقرر روشن خواهد شد و شروع به کار می‌کند.

شاید یکی از نگرانی‌های کاربران در خصوص استفاده از این سیستم امنیت آن باشد. اما خوشبختانه این سیستم کاملاً امن است و حضور نداشتن کاربر در خانه هنگام اجرای این برنامه هیچ خللی در روند اجرای برنامه توسط دستگاه ایجاد نخواهد کرد و شستشو به صورت خودکار و کاملاً اتوماتیک انجام خواهد شد.

روی همه ماشین‌های لباسشویی برند بلانتون سیستم اینورتور تعبیه شده است. وجود این سیستم برای همه دستگاه‌های ماشین لباسشویی و در برخی از موارد ماشی ظرف‌شویی بسیار لازم و کاربردی است.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های دستگاه‌های مجهز به سیستم اینورتور، صرفه‌جویی دستگاه در هزینه برق و مصرف آب است. در ماشین‌های لباسشویی دارای اینورتور، مصرف برق در زمان آبکشی به حداقل ممکن می‌رسد اما در زمان شستشو مصرف برق بالا می‌رود. در نتیجه میان مصرف برق در دستگاه تعادل ایجاد می‌شود و صرفه جویی رخ خواهد داد.

موتورهای دارای انیورتور از جمله موتورهای تعبیه شده روی ماشین‌های لباسشویی بلانتون، به صورت خودکار عمل می‌کنند. به این ترتیب سرعت چرخش موتور و مصرف انرژی به صورت کاملاً هماهنگ تنظیم می‌شود و این سرعت چرخش با حجم لباس‌هایی که در داخل دیگ دستگاه ریخته شده است نیز متناسب خواهد بود.

یعنی اگر حجم لباس‌ها در ماشین ظرف‌شویی کم باشد، سرعت چرخش موتور کم خواهد شد اما اگر حجم لباس‌ها زیادی باشد، سرعت چرخش موتور تا حد قابل توجهی افزایش خواهد یافت. نکته‌ای که وجود دارد این است که قابلیت اینورتور در همان ابتدای کار دستگاه فعال است و نیازی به اینکه بخواهید برای فعال شدن آن تنظیمات خاصی روی دستگاه ایجاد کنید جود نخواهد داشت.

تقریباً طراحی اکثر ماشین‌های لباسشویی برند بلانتون به نحوی انجام شده است که مصرف انرژی در آن‌ها به نوعی بهینه شده است. ماشین‌های لباسشویی برند بلانتون که در این دسته قرار می‌گیرند دارای برچسب انرژی سبز رنگ هستند.

در همه کشورها رنگ سبز نمادی از سازگاری با طبیعت در ایده‌آل‌ترین حالت ممکن است و به همین دلیل نیز دستگاه‌ها و وسایل برقی که روی آن‌ها برچسب سبز رنگ تعبیه شده باشد به عنوان دستگاه‌های دوستدار طبیعت شناخته می‌شوند  فعالان محیط زیست از تولید آن‌ها حمایت خواهند کرد.

قسمت بالایی برچسب نشان از مصرف بهینه دارد که با رنگی سبز طراحی شده است. این رنگ با حرف A نام‌گذاری شده که اگر مصرف پایین‌تر باشد روی حرف A یک + قرار می‌گیرد.

یعنی A به خودی خود معرف کم مصرف بودن است اما هرچه + بیشتری داشته باشد معنی بهینه‌ترین حد مصرف را دارد. برخی از ماشین‌های لباسشویی برند بلانتون دارای برچسب انرژی در محدوده A+++ هستند که نشان دهنده بهینه شدن هرچه بیشتر مصرف انرژی در این دستگاه‌ها است.

این ویژگی بیشتر به دلیل استفاده از موتورهای دارای اینورتور روی دستگاه است. ماشین‌های لباسشویی دارای این قابلیت حتی اگر برای مدت زمان زیادی هم پست سر هم کار کنند، باز هم مصرف برق چندان زیادی نخواهند داشت. به عبارت دیگر در هزینه برق مصرفی آن‌ها تأثیر چندانی ایجاد نخواهند داشت.

طراحی بدنه ماشین‌های لباسشویی بلانتون به نوعی بسیار خاص و حرف‌های طراحی شده است. بر اساس بررسی‌های انجام شده و مقایسه طراحی محصولات بلانتون با سایر برندهای لوازم خانگی فعال در ایران، طراحی محصولات این برند به خصوص ماشین‌های لباسشویی حرف‌های تر و بسیار خاص انجام شده است.

بلانتون یکی از شرکت‌های خلاق در طراحی محصولات خانگی است. این شرکت بالاترین سطح کیفیت و طراحی را به کار می‌برد تا مشتریان راضی به مخاطبینی دائمی تبدیل شوند.

در طراحی بدنه این دستگاه‌ها نهایت دقت و ظرافت رعایت شده تا با نگاه اول جذب این محصول شوید. در قسمت بالایی دستگاه جای پودر لباسشویی، ولوم تنظیمات و صفحه‌ای LED با ابعادی بزرگ جای گرفته‌اند.

دکمه‌های خاموش و روشن روی ماشین‌های لباسشویی از جمله پرکاربردترین دکمه‌های دستگاه به حساب می‌آیند. از این رو در صورتی که در ساخت این دکمه‌ها از مواد با کیفیت استفاده نشده باشد، به سرعت خراب می‌شوند.

دکمه خاموش و روشن و استارت که از حساس‌ترین دکمه‌ها هستند به‌صورت فیزیکی طراحی شده‌اند تا در طول زمان آسیب کمتری به آن‌ها وارد شود. برای تنظیم لباسشویی بلانتون روی برنامه‌های مختلف باید از ولوم دستگاه کمک گرفت. با چرخش ولوم به سمت راست چراغ برنامه‌ها به ترتیب روشن می‌شود. برای استفاده از این قابلیت ولوم را تا روشن شدن برنامه موردنظر خود بچرخانید.

درب ماشین‌های لباسشویی معمولاً بی‌رنگ است و فضای درونی لباسشویی به خوبی دیده می‌شود در حالی که روی در ماشین لباسشویی بلانتون طلقی مشکی کار شده که فضای درون دیگ را می‌پوشاند تا محفظه شستشو پنهان بماند.

با این قابلیت شما می‌توانید در مهمانی‌ها لباسشویی خود را روشن کنید. همچنین شکل ظاهری دستگاه نظم بیشتری خواهد داشت.

علاوه بر همه آنچه گفته شد، روی اکثر مدل‌های ماشین لباسشویی برند بلانتون یک صفحه نمایش تعبیه شده است که با استفاده از آن می‌توانید تنظیمات مورد نظر خود را روی ماشین لباسشویی اعمال کرده و برنامه شستشوی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

کار کردن با این صفحه نمایش‌ها بسیار ساده است و به راحتی می‌توانید تنظیمات مورد نیاز خود را روی آن اجرا نمایید.

معرفی بهترین لباسشویی‌های برند بلانتون

همان‌طور که در بخش‌های قبلی گفته شد، ماشین‌های لباسشویی برند بلانتون فقط در دو اندازه ۸ و ۹ کیلوگرمی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. در این بخش ما از هر کدام از ماشین‌های لباسشویی ۸ و ۹ کیلوگرمی برند بلانتون یک نمونه را معرفی و مشخصات فنی آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

ماشین لباسشویی ۸ کیلوگرمی بلانتون مدل WM8405 W

یکی از بهترین ماشین‌های لباسشویی ۸ کیلوگرمی برند بلانتون که مناسب خانواده‌های با جمعیت ۳ یا ۴ نفر است، ماشین لباسشویی ۸ کیلوگرمی برند بلانتون مدل WM8450 W است.

این ماشین لباسشویی از جمله محصولات جدید این برند است که دارای یک دیگ ۸ کیلوگرمی است. در طراحی و ساخت این ماشین لباسشویی از فناوری‌های به روزی استفاده شده است. همچنین این دستگاه از برنامه‌های شستشوی متعددی پشتیبانی می‌کند. این برنامه‌های شستشو به نحوی طراحی شده‌اند که حتی امکان شستشوی ظریف‌ترین لباس‌ها نیز با استفاده از این دستگاه وجود دارد.

ماشین لباسشویی بلانتون مدل WM8405 W از ۱۴ برنامه شستشوی لباس که از جمله پر کاربردترین برنامه‌های شستشوی لباس در ماشین لباسشویی است پشتیبانی می‌کند. از آنجایی که طراحی ظاهری این دستگاه بسیار خاص، جذاب و مدرن طراحی شده است در نتیجه شما می‌توانید آن را در آشپزخانه خود با هر نوع دکوراسیونی که باشد تعبیه کرده و از آن استفاده نمایید.

در این نمونه از ماشین لباسشویی برند بلانتون صفحه نمایش که برای انجام تنظیمات و برنامه‌های شستشو به کار می‌رود، در قسمت راست صفحه تعبیه شده است و با استفاده از آن می‌توان تنظیمات دستگاه را انجام داد.

در کنار این صفحه نمایش، یک ولوم تعبیه شده است که با استفاده از آن می‌توان برنامه‌های شستشوی لباس را مشخص کرد. ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک بلانتون مصرف آب و انرژی کمتری دارد و به دلیل چرخش سریع‌تر و دور موتور بالای آن بهترین انتخاب است.

نکته مثبت در خصوص این ماشین‌های لباسشویی این است که بدنه ماشین لباسشویی بلانتون مدل WM8405 W از مواد بسیار مرغوبی ساخته شده است. استفاده از مواد مرغوب با کیفیت برای ساخت بدنه در کنار طراحی خاص بدنه از جمله عواملی هستند که به زیبایی هرچه بیشتر ظهر دستگاه کمک می‌کنند.

سرعت چرخش موتور در آن دستگاه چیزی در حدود ۱۴۰۰ دور در دقیقه است که باعث می‌شود هم قدرت شستشوی لباس در دستگاه افزایش یابد و هم اینکه آبکشی لباس‌ها نیز سریع‌تر انجام شود. در نتیجه مصرف انرژی به حداقل ممکن خواهد رسید. روی این دستگاه‌ها از موتور مجهز به اینورتور ساخته شده است که در خصوص این موتورها در قسمت قبلی توضیح داده شد.

ماشین لباسشویی بلانتون مدل WM8450 W برند بلانتون دارای قابلیت برنامه‌ریزی زمان شستشو یا همان شستشوی با تأخیر است که شما می‌توانید زمان روشن شدن دستگاه را روی ساعت خاصی تنظیم کنید.

برای این دستگاه یک درب بزرگ که به درب ماهواره‌ای مشهور است استفاده شده است. این درب قابلیت باز شدن تا ۱۸۰ درجه را دارد  و از دو جداره تشکیل شده است.

محدوده دمایی شستشوی لباس در این ماشین لباسشویی از ۲۰ تا ۹۶ درجه سانتی‌گراد است که در کمتر ماشین لباسشویی ایرانی می‌توان این میزان دما را مشاهده کرد و به آن دسترسی داشت.

همچنین این محصول در مصرف آب بسیار صرفه جو است و از فن آوری کنترل میزان آب به‌صورت هوشمند بهره می‌برد. با خرید این مدل از ماشین لباسشویی بلانتون هم از نظر برق و آب و همچنین از نظر اقتصادی صرفه جویی چشمگیری خواهید کرد.

البته این ماشین لباسشویی ایرادهایی نیز دارد. برای مثال عدم تعبیه برنامه شستشوی با بخار در این ماشین لباسشویی یکی از ایرادات عمده آن است.

از طرف دیگر این دستگاه قابلیت اضافه کردن لباس در حین کار کردن را ندارد که یکی از ایرادات عمده برای یک ماشین لباسشویی به حساب می‌آید. امروزه روی اکثر ماشین‌های لباسشویی امکان اضافه کردن لباس در حین شستشو وجود دارد.

به این ترتیب اگر شما فراموش کنید که لباس‌های خود را قبل از روشن کردن دستگاه داخل دیگ بریزید، می‌توانید در حین روشن بودن دستگاه لباس‌ها را به دستگاه اضافه کنید. علاوه بر این امکان کار کردن دستگاه با نصف ظرفیت نیز روی این دستگاه ارائه نشده است.

نمودار مصرف انرژی در ماشین لباسشویی بلانتون مدل MW8405 با رده A++ نمایش داده شده است که نشان‌دهنده بهینه بودن مصرف انرژی در این دستگاه است. عرض ماشین لباسشویی ۶۰۰ میلی‌متر، ارتفاع آن ۸۵۰ و عمق دستگاه نیز ۶۰۰ میلی‌متر است.

ماشین لباسشویی بلانتون مدل MW 9403 با ظرفیت ۹ کیلوگرم

یکی از جدیدترین ماشین‌های لباسشویی برند بلانتون، ماشین لباسشویی MW 9403 است که نه تنها در ساخت آن سعی شده است تا از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده شود بلکه روی این دستگاه آپشن‌ها و یا امکانات و قابلیت‌های جدید تعبیه شده است که کار با دستگاه را بسیار ساده و آسان کرده است.

روی این ماشین لباسشویی ۱۶ برنامه شستشو وجود دارد که از این لحاظ به عنوان یکی از کامل‌ترین ماشین‌های لباسشویی تولید شده توسط برند بلانتون شناخته می‌شود. چون ظرفیت این دستگاه چیزی در حدود ۹ کیلوگرم است در نتیجه استفاده از آن برای خانواده‌های با جمعیت بالای ۶ نفر بسیار مناسب است.

ماشین لباسشویی بلانتون مدل MW 9403 برند بلانتون از جمله ماشین‌های لباسشویی درب از جلو است. زمانی که درب ماشین از بالا باز شود شما ناچارید برای برداشتن لباس‌های خیس به درون لگن خم شوید که در طول زمان مشکلات ستون فقرات ایجاد می‌کند.

اما در این لباسشویی بلانتون سبدی زیر لگن قرار داده می‌شود و به راحتی می‌توانید لباس‌ها را درون سبد بریزید. پنل تنظیمات این مدل کاملاً لمسی است و تنها با یک اشاره به کار می‌افتد. انتخاب برنامه‌ها با یک ولوم چرخشی انجام می‌شود.

با توجه به ظرفیت ماشین لباسشویی بلانتون مدل MW 9403 در هر بار شستشو می‌توان حجم لباسی معادل با ۴۵ تی شرت را شست. بنابراین اگر این حجم از لباس را برای هر بار شستشو ندارید و به عبارت دیگر حجم لباس‌هایی که قرار است در هر بار توسط این دستگاه شسته شوند کمتر است.

بنابراین بهتر است مدل ۸ کیلوگرمی ماشین‌های لباسشویی برند بلانتون را انتخاب کنید. عمق این نمونه از ماشین لباسشویی بلانتون چیزی در حدود ۶۰ سانتیمتر، پهنا یا عرض آن چیزی در حدود ۵۹٫۹ سانتیمتر و ارتفاع دستگاه نیز ۸۵ سانتیمتر است.

نکته‌ای که در خصوص این دستگاه باید به آن توجه کنید این است که جهت باز شدن درب دستگاه از سمت راست که در بر خلاف جهت باز شدن درب دستگاه در ماشین‌های لباسشویی ۸ کیلوگرمی است.

همان‌طور که گفته شد روی ماشین لباسشویی بلانتون مدل MW 9403 16 برنامه شستشو ارائه شده است که با استفاده از آن می‌توانید همه انواع لباس‌ها با هر نوع بافتی که دارند را بشویید.

برای مثال نه تنها می‌توانید لباس‌های ضخیم مثل انواع پالتو را با این دستگاه بشویید بلکه امکان شستشوی ظریف‌ترین لباس‌ها از جمله لباس کودکان نیز با استفاده از این ماشین لباسشویی برای شما وجود خواهد داشت.

در ماشین لباسشویی بلانتون مدل MW 9403 از موتور دارای اینورتور استفاده شده است که همان‌طور که گفته شد باعث می‌شود تا سرعت چرخش موتور با حجم لباس‌ها تنظیم شود و در نتیجه مصرف انرژی در دستگاه بهینه شود.

رده مصرف انرژی در این دستگاه در محدوده A+++ قرار دارد. به این ترتیب مصرف انرژی در این ماشین لباسشویی حتی از مصرف انرژی در ماشین لباسشویی ۸ کیلوگرمی این برند نیز بهتر شده است.

سرعت چرخش موتور در ماشین لباسشویی MW 9403 برند بلانتون از ۱۲۰۰ تا ۱۴۰۰ دور قابل تنظیم است. پارچه‌های مقاوم مانند پشمی، جین و نخی تحمل گردش سرعت‌های بالا را دارند اما پارچه‌های ظریفی همچون حریر باید با سرعتی خیلی پایین شسته شوند. معمولاً لازم نیست سرعت چرخش را به‌صورت دستی انتخاب کنید ولی SPIN برای این کار تعبیه شده است.

ماشین لباسشویی بلانتون مدل WM-9403 قادر است لباس‌ها را تا سرعت ۱۴۰۰ بچرخاند که طی شستشو تغییر می‌کند.

علاوه بر همه آنچه گفته شد، ماشین لباسشویی بلانتون مدل MW 9403 دارای قابلیت تنظیم زمان آغاز به کار دستگاه است که شما می‌توانید تنظیمات دستگاه را به نحوی انجام دهید که در هر زمانی که بخواهید دستگاه آغاز به کار کند.

شما می‌توانید حتی تنظیمات دستگاه را به نحوی انجام دهید که تا ۲۴ ساعت بعد دستگاه شروع به کار کردن کند. روی این ماشین لباسشویی صفحه نمایش LED نیز تعبیه شده است که از طریق آن می‌توانید تنظیمات دستگاه را به راحتی انجام دهید.

متأسفانه این نمونه از ماشین لباسشویی برند بلانتون فاقد برنامه شستشوی با بخار است. اما بر خلاف نمونه قبلی امکان اضافه کردن لباس در حین شستشو برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. قابلیت استریل کردن لباس‌ها، کنترل هوشمند شستشوی لباس، و استفاده از درب دو جداره و بزرگ از دیگر قابلیت‌های این ماشین لباسشویی است.

در این مطلب در خصوص ماشین‌های لباسشویی برند بلانتون، ویژگی‌های آن‌ها و همچنین معایب آن‌ها توضیحاتی ارائه شد. علاوه بر این دو نمونه از جدیدترین و به روزترین ماشین‌های لباسشویی این برند نیز معرفی شد و مزایا و معایب آن‌ها نام برده شد.

نکته‌ای که باید در خصوص ماشین‌های لباسشویی بلانتون به آن اشاره کرد این است که همه انواع این ماشین‌های لباسشویی دارای قابلیت ضد لرزش بوده و صدای کمی تولید می‌کنند.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 2.9 / 5. تعداد آرا: 13

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

سمیه شماعی زاده هستم. کارشناسی ارشد هوش مصنوعی و زبانشناسی رایانشی، عاشق دنیای فناوری و اطلاعات! از حدود 5 سال پیش کار تولید محتوا رو شروع کردم و در حال حاضر عضو گروه تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!