تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

ماشین لباسشویی دوو بخریم؟+مزایا و معایب

راهنمای خرید
ماشین لباسشویی دوو مزایای زیادی دارد؛ اما معایبی نیز دارد که به‌سادگی نمی‌توان از کنار آن‌ها عبور کرد. صدای نسبتاً زیاد و لرزش محسوس به اعتقاد برخی از مصرف‌کنندگان یکی از این معایب است.

برند دوو در داخل ایران تولید می‌شود. در این مطلب قصد داریم ببینیم لباسشویی دوو خوبه یا نه، معایب آن چیست، بهترین مدل این برند لباسشویی چه مدلی است و قیمت این ماشین لباسشویی چقدر است.

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

  • لباسشویی دوو خوبه؟
  • کیفیت ماشین لباسشویی دوو
  • مزایا و معایب ماشین لباسشویی دوو
  • بهترین مدل ماشین لباسشویی دوو و قیمت آن

ماشین لباسشویی دوو خوبه؟

ماشین لباسشویی‌های این برند دارای فناوری‌های هستند که باعث شده است این ماشین‌های به دستگاه‌های کم‌مصرف، کم‌صدا با لرزش کم تبدیل و از عملکرد بسیار خوبی در زمینه شستشو برخوردار شوند. با بررسی نظرات مصرف‌کنندگان این ماشین لباسشویی‌ها متوجه شدیم تقریباً تمام آن‌ها از عملکرد لباسشویی‌های خود راضی هستند و تنها شکایات معدودی در مورد میزان لرزش و صدای آن‌ها دارند.

مزایا و معایب ماشین لباسشویی دوو

ماشین لباسشویی دوو مزایای زیادی دارد؛ اما معایبی نیز دارد که به‌سادگی نمی‌توان از کنار آن‌ها عبور کرد در ادامه مهم‌ترین مزایا و معایب ماشین لباسشویی دوو را بیان می‌کنیم

مزایا

  • برخورداری از موتور دایرکت درایو: وجود این نوع موتور در تمام لباسشویی‌های دوو باعث شده است لباسشویی‌های این برند دارای لرزش و صدای کمی باشند. در ضمن موتور این لباسشویی دیگ آن را طوری حرکت می‌دهد که زمان و انرژی کمتری برای شستشوی لباس صرف شود.
  • فناوری کاهش لرزش: برند دوو با به‌کارگیری سنسور هوشمند MEMS، میزان لرزش ماشین لباسشویی‌های خود را تا حد قابل‌توجهی کاهش داده است و باعث شده احتمال خرابی قطعات به دلیل لرزش دستگاه نیز تا حد قابل‌توجهی کاهش پیدا کند. این سنسور در حقیقت یک سنسور شتاب‌سنج است که در هر مرحله از عملیات شستشو، لرزش‌های ناشی از میزان بالانس نبودن لباس‌ها را تشخیص می‌دهد و بهترین دور چرخش و خشک‌کن را انتخاب می‌کند تا میزان لرزش دستگاه تا جای ممکن کاهش یابد.
  • برخورداری از سیستم پاشش دوگانه (Twin Jet): ماشین لباسشویی‌های دوو دارای دو نازل قدرتمند هستند که آب و مواد شوینده را با قدرت زیادی روی تاروپود لباس اسپری می‌کنند و باعث می‌شوند کیفیت شستشوی لباس به میزان قابل‌توجهی افزایش پیدا کند و مواد شوینده و آب در همه قسمت‌های لباس به میزان یکنواختی توزیع شود. درضمن این فناوری به کاهش مدت‌زمان و انرژی لازم برای شست‌وشوی لباس نیز کمک می‌کند.
  • برخورداری از درام (دیگ) زمرد: وجود این نوع دیگ در لباسشویی‌ها علاوه بر اینکه به افزایش سطح تماس لباس‌ها با مواد شوینده و کیفیت شستشوی آن‌ها کمک می‌کند، از آسیب دیدن بافت آن‌ها نیز جلوگیری می‌کند.
  • برخورداری از درب بزرگ برای سهولت قرار دادن لباس‌ها در لباسشویی
  • برخورداری از قابلیت افزودن لباس در حین شستشو
  • برخورداری از نمایشگر LED با دکمه‌های لمسی
  • رنگ‌بندی متنوع
  • برخورداری از فناوری بخار شو با قابلیت استفاده از بخار با دمای بالا برای افزایش پاکیزگی لباس بدون آسیب دیدن بافت لباس‌های حساس. در ضمن این قابلیت برای ضدعفونی کردن لباس‌ها و آسان‌شدن اتوکشی آن‌ها نیز طراحی شده است.
  • برخورداری از فناوری حباب‌ساز: وجود این فناوری در ماشین لباسشویی دوو باعث می‌شود آب و مواد شوینده به‌خوبی با یکدیگر ترکیب شوند و با نفوذ به عمق بافت لباس‌ها آن‌ها را کاملاً تمیز کنند. در حقیقت به لطف این فناوری فشار سطح آب کاهش پیدا می‌کند و با ترکیب شدن با مواد شوینده کف ملایمی را ایجاد می‌کند که هرگونه آلودگی را به‌راحتی از لباس پاک می‌کند.
  • برخورداری از قابلیت نانو سیلور جهت از بین بردن بوی بد لباس‌ها و از بین بردن باکتری‌ها، قارچ‌ها و سایر عوامل بیماری‌زا از روی سطح آن‌ها. در فناوری نانوسیلور از ذرات نانوی نقره استفاده شده است که برای انسان هیچ‌گونه آلرژی و حساسیتی ایجاد نمی‌کنند و عملکرد بسیار خوبی در ضدعفونی کردن دارد
  • برخورداری از برنامه ویژه جهت شست‌وشوی لباس‌های کودکان و لباس‌های حساس
  • برخورداری از برنامه‌های شستشوی متفاوت (۱۴ برنامه)
  • برخورداری از برنامه شستشوی سریع ۱۴، ۱۹ و ۲۲ دقیقه‌ای
  • برخورداری از خشک‌کن قدرتمند با دور موتور ۱۴۰۰ دور در دقیقه در تمام مدل‌ها
  • برخورداری از رده مصرف انرژی +++A در تمام مدل‌ها (این ویژگی در یک مدل باعث کاهش ۶۵ درصدی و در سایر مدل‌ها باعث کاهش ۳۵ درصدی مصرف انرژی دستگاه شده است)

در ضمن گارانتی و خدمات پس از فروش این لباسشویی‌هایی دوو توسط شرکت انتخاب سرویس ارائه می‌شود که یکی از شرکت‌های مطرح در این زمینه به شمار می‌رود و با داشتن کارنامه قابل‌قبول و سال‌ها تجربه در این حوزه، به‌خوبی می‌تواند پاسخگوی نیازها و انتظارات مشتریان باشد

معایب

  • صدای نسبتاً زیاد و لرزش محسوس به اعتقاد برخی از مصرف‌کنندگان
  • عدم وجود قابلیت افزودن لباس در اکثر مدل‌ها (این قابلیت تنها در یک مدل وجود دارد)
  • تنظیم نبودن دیگ لباسشویی به گفته برخی از مصرف‌کنندگان

بهترین مدل ماشین لباسشویی دوو

لباسشویی دوو سری سنیور (Senior) مدل DWK-9000 بهترین مدل لباسشویی دوو محسوب می‌شود. این مدل تنها مدل دارای قابلیت افزودن لباس در حین شست‌وشو در میان ماشین لباسشویی‌های دوو است.

در ضمن این مدل دارای رده مصرف انرژی +++A است که کاهش ۶۵ درصدی مصرف انرژی را برای آن به ارمغان آورده است؛ البته متأسفانه این مدل فاقد قابلیت برنامه ویژه برای شستشوی لباس کودکان است و این مورد تنها عیب آن محسوب می‌شود.

قیمت ماشین لباسشویی دوو سری سنیور (Senior) مدل DWK-9000 رنگ سفید در تاریخ ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ در حدود ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و رنگ نقره‌ای آن ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

اگر برنامه ویژه برای شست‌وشوی لباس کودک برای‌تان مهم است، می‌توانید ماشین لباسشویی دوو سری Primo (پرایمو) مدل DWK-8540 (مدل ۸ کیلوگرمی) و مدل DWK-9540 (مدل ۹ کیلوگرمی) را برای خرید انتخاب کنید.

البته این مدل فاقد قابلیت افزودن لباس در حین شستشو است و مدت‌زمان شستشوی سریع آن نیز در مقایسه با مدل قبلی بیشتر است (مدت‌زمان شستشوی سریع در این مدل در ظرفیت ۸ کیلوگرمی ۲۲ دقیقه و در ظرفیت ۹ کیلوگرمی ۱۹ دقیقه است؛ اما مدت‌زمان این حالت شستشو در مدل DWK-9000 در حدود ۱۴ دقیقه است). در ضمن میزان صرفه‌جویی انرژی این مدل در مقایسه با مدل DWK-9000 نیز کمتر است (۳۵ درصد در مقابل ۶۵ درصد)

قیمت ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-8540 مدل ۸ کیلوگرمی رنگ سفید ۱۴ میلیون تومان و مدل DWK-9540 رنگ سفید در حدود ۱۴ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان است.

سخن آخر

ماشین لباسشویی دوو دارای کیفیت کاملاً قابل‌قبول و میزان نارضایتی‌ها از آن بسیار کم و تقریباً ناچیز است و تنها عیب اکثر مدل‌های آن را می‌توان عدم برخورداری از قابلیت افزودن لباس در حین شستشو دانست.

مدل‌های مختلف ماشین لباسشویی این برند با برخورداری از ویژگی‌های شاخصی همچون موتور دایرکت درایو، برخورداری از رده مصرف انرژی +++A و فناوری سنسور هوشمند MEMS جهت کاهش لرزش باعث شده است  ماشین لباسشویی‌ها دوو به دستگاه‌های کاملاً کم‌مصرف با صدا و لرزش بسیار کم تبدیل شوند.

در ضمن وجود فناوری‌هایی مثل سیستم پاشش آب دوگانه، سیستم حباب‌ساز، فناوری نانو سیلور و دیگ زمردی باعث شده است لباس‌ها با کیفیت بسیار بالایی بدون هیچ‌گونه آسیب‌دیدگی شسته و کاملاً تمیز شوند.

در ضمن وجود برخی از این فناوری‌ها در لباسشویی‌های دوو یاعث می‌شود بوی بد لباس‌ها و ذرات بیماری‌زای سطح آن‌ها در حین فرایند شستشو کاملاً برطرف و اتوکشی آن‌ها هم بسیار آسان شود. در ضمن پوشیدن لباس‌هایی که در این لباس‌شویی‌ها ضدعفونی شده‌اند، هیچ‌گونه حساسیت و آلرژی برای انسان ایجاد نمی‌کند.

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 3 / 5. تعداد آرا: 2

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

احمدرضا فرهبد
۱۴۰۱/۰۱/۳۰
احمد رضا فرهبد هستم. از سال ۹۳ تاکنون در حوزه نویسندگی وب فعالیت می کنم و در زمینه های مختلف مقاله نوشتم. عاشق دنیای فناوری های جدید هستم؛ مخصوصا فناوری های صوتی و تصویری. در حال حاضر عضو تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!