تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

راهنمای خرید پنکه

بهترین مارک پنکه ایستاده بازار کدام است؟+ قیمت

راهنمای خرید
یک پنکه خوب در قدم اول باید هوایی مطبوع برای فضای مورد نظر ایجاد کند. به همین جهت شدت و سرعت باد از مهمترین نکاتی است که هنگام خرید این وسیله سرمایشی باید به آن دقت داشته باشید.

تصویر صنعت لوازم الکترونیک – اگر قصد خرید پنکه دارید، مدل ایستاده از بهترین و پرفروش‌ترین مدل‌های موجود از انواع پنکه در بازار است. در این مطلب به معرفی چند برند ایرانی و خارجی، ویژگی‌ها و امکانات آن‌ها خواهیم پرداخت. همچنین برای مطلع شدن از قیمت محصولات نیز می‌توانید به اطلاعات ذکر شده در این مطلب استناد کنید.

آنچه در ادامه این سایت راهنمای خرید لوازم خانگی می‌خوانید:

  • قیمت بهترین پنکه ایستاده ایرانی
  • قیمت انواع پنکه ایستاده خارجی
  • نکات مهم برای خرید پنکه

حتما بخوانید: بررسی کیفیت پنکه تولیپس (چقدر قیمت دارد؟)

بهترین مارک پنکه ایستاده ایرانی

در بین محصولات ایرانی برندهای زیادی پنکه ایستاده خوب را با کیفیت رضایت‌بخش راهی بازار کرده‌اند که عبارتند از:

پنکه پارس خزر مدل ۴۰۱۰

پارس خزر از برندهای قدیمی و باکیفیت ایرانی است که در سال‌های اخیر به شکل قابل توجهی جایگاه خود در صنعت تولید لوازم خانگی در ایران را حفظ کرده است. یکی از مدل‌های پرفروش این برند پنکه مدل ۴۰۱۰ است که در رنگ سفید تولید و به بازار عرضه شده است.

این پنکه به صورت ایستاده طراحی شده و قابلیت تنظیم ارتفاع دارد. یکی از مهمترین قابلیت‌های این محصول، مجهز بودن آن به فیوز حرارتی است که از آسیب رسیدن به موتور پنکه جلوگیری می‌کند. در صورتی که پنکه دارای فیوز حرارتی نباشد، احتمال سوختن یا آسیب رسیدن به موتور در اثر استفاده طولانی مدت افزایش پیدا می‌کند. جنس سه پره این پنکه نیز از پلاستیک مقاوم است.

در حال حاضر این محصول از برند پارس خزر با قیمتی متغیر از ۱،۳۰۰،۰۰۰ تا ۱،۶۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

حتما بخوانید: چرا پنکه پارس خزر مدل شیبا؟

پنکه پارس خزر مدل شیبا

یکی دیگر از تولیدات برند ایرانی پارس خزر، پنکه مدل شیبا است که به صورت ایستاده طراحی شده است. این پنکه نیز قابلیت تنظیم ارتفاع داشته و به یک صفحه نمایشگر دیجیتال نیز مجهز شده است که تنظیمات فعال شده بر روی آن به نمایش درمی‌آید.

از دیگر ویژگی‌های مهم این محصول باید به تایمر ۸ ساعته آن اشاره کنیم که قابلیت تنظیم در فاصله زمانی نیم ساعت را دارد. همچنین شما می‌توانید با فعال کردن تایمر، پنکه را در حالت خاموشی اتوماتیک قرار دهید. با استفاده از این ویژگی پنکه در زمان مشخصی به صورت اتوماتیک خاموش خواهد شد. همچنین روشن شدن خودکار پنکه نیز با فعال شدن تایمر امکان‌پذیر خواهد بود. ریموت کنترل و دور موتور با ۶ حالت از دیگر قابلیت‌های این محصول است.

قیمت این پنکه از ۲،۰۰۰،۰۰۰ تا ۲،۸۰۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

حتما بخوانید: پنکه رطوبت‌ساز بهی، دستگاهی ساده و کاربردی

پنکه پارس خزر مدل آدو ADO

پنکه ایستاده آدو از برند پارس خزر به کمک سه حالت کم، متوسط و زیاد، قابلیت تنظیم شدت باد را دارد. از دیگر ویژگی‌های این محصول تایمر هفت ساعت و نیم آن است که با استفاده از آن می‌توانید روشن و خاموش کردن پنکه را به صورت اتوماتیک تنظیم کنید. قابلیت تنظیم ارتفاع از دیگر امکانات موجود در این محصول است که تا ۱۲۰ سانتی‌متر امکان تغییر ارتفاع آن وجود دارد. فیوز حرارتی و ریموت کنترل نیز از دیگر ویژگی‌های پنکه پارس خزر مدل آدو است.

برای تهیه این محصول شما می‌توانید بین ۱،۶۰۰،۰۰۰ تا ۲،۲۰۰،۰۰۰ تومان هزینه کنید.

بهترین مارک پنکه ایستاده پارس خزر مدل ۴۰۶۰

پنکه پارس خزر مدل ۴۰۶۰R یکی از محبوب‌ترین محصولات این برند است که به صورت ایستاده طراحی شده است. این محصول قابلیت تنظیم ارتفاع داشته و به یک ریموت کنترل نیز مجهز شده است. این پنکه دارای چهار پره پلاستیکی است که در اثر چرخش میزان باد مطلوبی را تولید می‌کند. تایمر پنکه نیز به شما این امکان را می‌دهد که زمان خاموش یا روشن شدن اتوماتیک دستگاه را به دلخواه تنظیم کنید. میزان صدای تولیدات پارس خزر به اندازه‌ای است که هنگام استفاده شما درگیر آلودگی صوتی آن‌ها نخواهید شد.

قیمت تقریبی این محصول بین ۱،۳۶۰،۰۰۰ تا ۱،۸۰۰،۰۰۰ است.

حتما بخوانید: بهترین مارک پنکه ایستاده کدام است؟

پنکه سانی مدل ۲۰۱۳D

سانی یکی دیگر از برندهای باکیفیت ایرانی است که از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را به شکلی رسمی شروع کرده است. یکی از تولیدات این برند داخلی، پنکه مدل ۲۰۱۳ است که به شکل ایستاده طراحی شده است. این پنکه دارای ریموت کنترل بوده و انجام تمام تنظیمات آن از راه دور امکان‌پذیر است. همچنین این محصول قابلیت تنظیم ارتفاع داشته و به یک تایمر نیز مجهز شده است.

این محصول با قیمتی حدود ۱،۱۵۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

پنکه سانی مدل DWS-2600

مدل ۲۶۰۰ از دیگر تولیدات برند سانی در دسته‌بندی پنکه ایستاده است که ۵۰ وات توان مصرفی دارد. جنس سه پره این پنکه از پلاستیک بوده و قابلیت تنظیم ارتفاع نیز دارد. همچنین پنکه سانی به تایمر نیز مجهز شده و شما می‌توانید به راحتی زمان روشن یا خاموش کردن دستگاه را به صورت اتوماتیک تنظیم کنید.

تهیه این پنکه از برند سانی نیاز به بودجه‌ای تقریبی بین ۲،۱۲۰،۰۰۰ تا ۲،۳۰۰،۰۰۰ تومان دارد.

حتما بخوانید: پنکه بدون پره چگونه کار می‌کند؟

پنکه ایستاده سانی مدل DWS-2001

پنکه سانی مدل ۲۰۰۱ دارای ۵۰ وات توان مصرفی بوده و پایه فلزی آن قابلیت تنظیم ارتفاع دارد. این پنکه دارای سه پره از جنس پلاستیک بوده و درصد زیادی از کاربران نسبت به عملکرد محصول و قیمت مقرون‌به‌صرفه آن راضی بوده‌اند.

در حال حاضر پنکه سانی مدل ۲۰۰۱ با قیمتی متغیر از ۱،۵۰۰،۰۰۰ تا ۱،۷۸۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

پنکه ویداس مدل VIR-8013

برند ویداس از برندهای جدید در صنعت تولید لوازم خانگی در داخل کشور است که قدمت تولیدات آن به سال ۱۳۹۲ برمی‌گردد. پنکه ویداس مدل ۸۰۱۳ از بهترین محصولات این برند است که با ۷۰ وات توان مصرفی تولید شده است. این محصول دارای پنج پره بوده که از جنس پلاستیک مقاوم است. از مهمترین ویژگی‌های این پنکه ایستاده می‌توانیم به تایمر و قابلیت تنظیم ارتفاع اشاره کنیم.

قیمت تقریبی این محصول از برند ویداس حدود ۱،۱۶۵،۰۰۰ تومان است.

پنکه عرشیا مدل SF-2861A

پنکه عرشیا مدل ۲۸۶۱ از پرفروش‌ترین محصولات این برند محسوب می‌شود که در دو رنگ مشکی و سفید به بازار عرضه شده است. برند عرشیا مدل‌های مختلفی از پنکه را تولید کرده که مدل ۲۸۶۱ نسبت به تولیدات دیگر از امتیاز بالاتری برخوردار است.

این محصول به یک صفحه نمایشگر دیجیتال LED مجهز شده است. همچنین این پنکه دارای یک تایمر بوده که از ۳۰ دقیقه تا ۸ ساعت قابلیت تنظیم دارد. این محصول نیز مانند دیگر پنکه‌های ایستاده دارای قابلیت تنظیم ارتفاع بوده و به یک ریموت کنترل مجهز شده است. جنس پره‌های پنکه عرشیا همچون برندهای دیگر از پلاستیک مرغوب است.

شما می‌توانید پنکه عرشیا را با قیمتی متغیر از ۱،۹۰۰،۰۰۰ تا ۲،۱۰۰،۰۰۰ تومان تهیه کنید.

پنکه لونا مدل ۲۱۱

لونا یکی دیگر از تولیدکنندگان داخل کشور است که در زمینه تولید انواع پنکه تخصص دارد. پنکه ایستاده مدل ۲۱۱ در رنگ سفید تولید شده و قابلیت تنظیم ارتفاع دارد. این محصول دارای ریموت کنترل بوده و همچنین به تایمر چهار ساعته نیز مجهز شده است. از دیگر قابلیت‌های این پنکه امکان استفاده از آن به صورت دیواری و رومیزی است. همچنین پنکه لونا دارای یک صفحه نمایشگر دیجیتال است.

قیمت تقریبی این محصول حدود ۱،۵۰۰،۰۰۰ تومان است.

پنکه سیماران مدل SSF-4011

همان‌طور که مشاهده کردید، بیشتر محصولات از برندهای مختلف، دارای امکانات و قابلیت‌های تقریبا یکسانی هستند. پنکه سیماران مدل ۴۰۱۱ نیز به ویژگی‌هایی همچون قابلیت تنظیم ارتفاع، تایمر، حالت‌های مختلف شدت باد، لوله تلکسوپی، پره‌هایی از جنس پلاستیک و… مجهز شده است. شما می‌توانید از این پنکه به صورت ایستاده، رومیزی و دیواری استفاده کنید.

پنکه سیماران با قیمتی متغیر از ۱،۴۰۰،۰۰۰ تا ۱،۶۵۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

بهترین مارک پنکه ایستاده خارجی

در بین برندهای خارجی هم می‌توان از چند مدل و محصول پنکه ایستاده خوب نام ببریم که عبارتند از:

پنکه ایستاده فلر مدل EF5511

پنکه ایستاده فلر دارای سه حالت تنظیم سرعت باد بوده و به یک تایمر هفت ساعت و نیمی نیز مجهز شده است. این محصول در دو رنگ سفید و مشکی طراحی و تولید شده است. پنکه فلر دارای پنج پره از جنس پلاستیک است که از مقاومت و کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند. این پنکه ایستاده نیز مانند دیگر محصولات قابلیت تنظیم ارتفاع داشته و همچنین شما می‌توانید شیب دستگاه را نیز به دلخواه تغییر دهید. این محصول به ریموت کنترل نیز مجهز شده است.

این پنکه از برند فلر با قیمت تقریبی ۳،۲۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

پنکه متئو مدل MEF 40

پنکه متئو به یک پایه تلسکوپی مجهز شده که قابلیت تنظیم ارتفاع تا ۱۲۸ سانتی‌متر را دارد. این محصول ۴۰ وات توان مصرفی داشته و با استفاده از ریموت کنترل امکان تنظیم سرعت و شدت باد پنکه وجود دارد. شما می‌توانید شدت باد در این محصول را در سه حالت آرام، متوسط و تند تنظیم کنید.

این محصول با قیمتی مقرون‌به‌صرفه حدود ۱،۱۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

پنکه مایدیا مدل FS40-11NR

مایدیا از برندهای خارجی شناخته‌شده داخل کشور است که قدمت آن به سال ۱۹۶۸ برمی‌گردد. یکی از تولیدات پرفروش این برند پنکه مدل FS40-11NR است که دارای یک صفحه نمایشگر LED است. پنکه مایدیا قابلیت تنظیم سرعت باد در سه حالت را داشته و به یک تایمر ۷ ساعته نیز مجهز شده است. همچنین صدای دستگاه نیز قابلیت تنظیم داشته و با فعال کردن حالت بی‌صدا، کمترین صدای ممکن از پنکه شنیده خواهد شد. قابلیت تنظیم ارتفاع و ریموت کنترل از دیگر ویژگی‌های این محصول هستند.

قیمت این پنکه از برند مایدیا از ۱،۶۰۰،۰۰۰ تا ۲،۱۰۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

پنکه تکنو مدل TF-9150

این محصول هم در بین بهترین مارک پنکه ایستاده قرار دارد که شما می‌توانید از این محصول به عنوان پنکه دیواری نیز استفاده کنید. پنکه ایستاده تکنو قابلیت تنظیم ارتفاع داشته و شدت و سرعت باد در سه حالت امکان تغییر دارد. با استفاده از تایمر هفت ساعت و نیم این محصول شما می‌توانید زمان روشن و خاموش شدن اتوماتیک پنکه را مشخص کنید. پنکه تکنو دارای پنج پره پلاستیکی بوده و به یک ریموت جهت کنترل از راه دور نیز مجهز شده است.

قیمت این محصول از برند تکنو حدود ۱،۵۵۰،۰۰۰ تومان است.

هنگام خرید پنکه ایستاده به چه نکاتی توجه کنیم؟

  • یکی از مهمترین نکات در خرید پنکه ایستاده، توجه به قابلیت تنظیم ارتفاع است. به کمک این قابلیت شما می‌توانید ارتفاع پنکه را به دلخواه تغییر داده و از نسیم خنک آن به بهترین شکل بهره‌مند شوید.
  • وزن سبک. این ویژگی باعث می‌شود تا جابجایی و حمل پنکه به راحتی امکان‌پذیر باشد.
  • ریموت کنترل. در صورتی که پنکه خریداری شده دارای ریموت باشد، شما می‌توانید از راه دور به راحتی وضعیت پنکه و تنظیمات آن را تحت کنترل خود داشته باشید.
  • تعداد پره و جنس آن. معمولا پلاستیک از بهترین متریال موجود برای پره پنکه است.
  • صدای پنکه. قبل از خرید به میزان صدای تولید شده از پنکه توجه داشته باشید تا هنگام استفاده صدای زیاد دستگاه مشکلی برای شما ایجاد نکند.

در آخر به این نتیجه می‌رسیم که قبل از خرید باید به محصولات موجود در بازار و ویژگی‌های آن‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشیم. شما می‌توانید در ابتدا بودجه مالی خود را مشخص کرده و بر اساس گزینه‌های موجود، انتخابی مناسب داشته باشید.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

WhatsApp Image 2020-11-13 at 11.16.28
مرضیه محمدی
۱۴۰۱/۰۱/۳۱
مرضیه محمدی هستم. از سال 96 مشغول نوشتن و تولید محتوا هستم. در حال حاضر افتخار همکاری با مجموعه تصلا در بخش تحریریه را دارم. مطالبی که من تهیه می کنم در خصوص محتواهای کاربردی مربوط به راهنمای خرید، نگهداری و... انواع لوازم خانگی از برندهای مختلف است.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!