تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

کیفیت کولر گازی هایسنس چگونه است؟+ مزایا و معایب

بهترین مدل کولر گازی هایسنس کدام است؟

راهنمای خرید
اگرچه برند هایسنس یک برند اقتصادی محسوب می‌شود و محصولاتی با قیمت مقرون‌به‌صرفه تولید و عرضه می‌کند؛  اما محصولات این برند ازجمله کولرگازی‌های آن کیفیت بسیار خوبی دارند

تصلا-برند هایسنس در سال‌های اخیر محبوبیت خوبی به دست آورده است. کولرهای گازی این برند در سال‌های اخیر به یکی از کولرهای گازی پراستفاده در کشورمان تبدیل شده‌اند.  در این مطلب قصد داریم با مشخصات و مزایا و معایب این کولر گازی‌ها آشنا شویم تا ببینیم کیفیت آن‌ها در چه حد است و آیا ارزش خرید دارند یا نه

آنچه در این مقاله خواهیم خواند:

  • کولر گازی هایسنس ساخت کجاست؟
  • مشخصات کولر گازی هایسنس
  • مزایا و معایب کولر گازی هایسنس
  • قیمت کولر گازی هایسنس

 

کیفیت کولر گازی هایسنس

اگرچه برند هایسنس یک برند اقتصادی محسوب می‌شود و محصولاتی با قیمت مقرون‌به‌صرفه تولید و عرضه می‌کند؛  اما محصولات این برند ازجمله کولرگازی‌های آن کیفیت بسیار خوبی دارند و اکثر مصرف‌کنندگان آن‌ها از قدرت و کیفیت آن‌ها راضی هستند. این کولرها در زمینه سرمایش، طراحی مناسب، قدرت پرتاب باد و کم‌صدا بودن هم توانسته اند رضایت اکثر مصرف‌کنندگان را به دست آورند.

قیمت کولر گازی هایسنس نیز نسبت به محصولات سایر برندها با ویژگی‌های مشابه به‌ میزان قابل‌توجهی کمتر است. در ضمن خدمات پس از فروش این شرکت نیز توانسته است رضایت اکثر مصرف‌کنندگان را جلب کند.

مشخصات کولر گازی  هایسنس

کولر گازی هایسنس دارای کمپرسورهای روتاری هستند و برای مناطق معتدل مناسب هستند در بخش بعدی با تمام مشخصات  کولر گازی هایسنس بیشتر آشنا می‌شویم

مزایا و معایب کولر گازی هایسنس

کولرهای گازی هایسنس مزایای زیادی دارند اما در کنار مزایای خود معایبی هم دارند که به آن‌ها اشاره می‌کنیم

مزایا

  • برخورداری پنل از نمایشگر
  • برخورداری از پنل باز و بسته شونده جهت شستشو که باعث بهبود عملکرد کولر برای خنک کردن هوا می‌شود
  • برخورداری از فیلترهای چهارگانه برای تصفیه هوا و بهبود کیفیت هوا به بهترین شکل ممکن که شامل فیلتر هپا، فیلتر ویتامین C، فیلتر یون نقره‌ای و فیلتر کاتچین می‌شود. فیلتر هپا جذب ذرات گردوغبار و سایر ذرات آلوده‌کننده تا اندازه ۰.۳ میکرون را جذب می‌کند که ۹۹.۷ درصد ذرات آلوده‌کننده معلق در هوا را تشکیل می‌دهند. فیلتر ویتامین C این ویتامین را برای نرم کردن پوست و افزایش لطافت آن در هوا منتشر می‌کند، فیلتر یون نقره‌ای باکتری‌ها و ذرات بیماری‌زای معلق در هوا را از بین می‌برد و هوای محیط را کاملاً استریلیزه می‌کند. فیلتر کاتچین نیز همچون فیلتر هپا ذرات گردوغبار را جذب می‌کند و علاوه بر آن بوی بد هوا را نیز از بین می‌برد. لازم به ذکر است که مدل‌های قدیمی کولرهای گازی هایسنس دارای فیلتر تصفیه هوای پلی پروپلین جهت جذب گردوغبار با قابلیت شستشو هستند
  • برخورداری از حالت Auto Restart که باعث می‌شود کولر گازی پس از قطع برق مجدداً به‌صورت خودکار با همان تنظیمات اعمال‌شده روشن شود
  • برخورداری از حالت هوشمند جهت تنظیم دمای اتاق طبق دمای استاندارد (۲۴ تا ۳۰ درجه سانتی‌گراد)
  • برخورداری از قابلیت Super Cool برای به حداکثر رساندن توان سرمایش کولر و کاهش مدت‌زمان کاهش دمای یک محیط
  • برخورداری از قابلیت I Feel در برخی از مدل‌ها: برخی از ریموت کنترل‌های کولرهای گازی هایسنس دارای سنسورهای دماسنج هستند که همچون سنسورهای دماسنج تعبیه‌شده در پنل کولر دمای محیط را می‌سنجند. درصورتی‌که که قابلیت I Feel را در کولرهای گازی دارای این قابلیت فعال کنید،  دمای کولر به‌صورت خودکار روی دمای محیطی که ریموت کنترل در آن قرار دارد،  تنظیم می‌شود؛  به‌عنوان‌مثال اگر ریموت کنترل را در پذیرایی قرار دهید و پنل کولر گازی در اتاق‌خواب قرار داشته باشد، دمای اتاق‌خواب بر اساس دمای اتاق پذیرایی تنظیم می‌شود.
  • امکان کاهش نور نمایشگر و خاموش کردن پنل جهت آرامش افراد در محیط‌های تاریک و کم‌نور توسط برخی از ریموت کنترل‌های کولر گازی‌های هایسنس با استفاده از دکمه Dimmer
  • حالت خواب جهت متعادل نگه‌داشتن دمای محیط در هنگام خواب افراد و جلوگیری از کاهش یا افزایش شدید و ناگهانی دما
  • صدای بسیار کم (۳۹ دسی‌بل)
  • قابلیت توزیع باد به‌صورت یکنواخت در نقاط مختلف یک محیط
  • تنظیم اتوماتیک پرتاب باد در جهت‌های عمودی
  • تنظیم دستی پرتاب باد در جهت‌های افقی
  • برخورداری از گاز R410 با عملکرد بسیار بهتر در زمینه سرمایش نسبت به سایر گازهای مبرد
  • برخورداری از دو حالت سرمایش و گرمایش
  • امکان فعالیت در دمای -۱۵ و +۵۲
  • دارای رده مصرف انرژی A
  • مناسب بودن میزان جریان مصرفی در مدل های غیر اینورتر: میزان آمپر مصرفی در کولرهای ۲۴ هزار غیراینور این برند ۹.۳ تا ۱۰ آمپر، در مدل های ۱۸۰۰۰ بین ۶.۷ تا ۷.۲ آمپر، در مدل های ۱۲۰۰۰بین ۴.۶ تا ۵ آمپر و در مدل های ۹۰۰۰ تنها بین ۳.۴ تا ۳.۸ آمپر است.
  • دارای ۵ سال ضمانت کمپرسور و ۱۸ ماه ضمانت سایر قطعات

معایب

  • عدم عرضه شلنگ، لوله مسی و سایر ملزومات همراه با کولر
  • عدم نمایش حالت‌های مختلف روی نمایشگر پنل (نمایشگر پنل صرفاً دما را نمایش می‌دهد)
  • عدم برخورداری کمپرسور از فین‌های طلایی یا پره‌های طلایی: امروزه سطح خارجی کندانسور بسیاری از کولرهای گازی مدرن و جدید دارای فین‌های طلایی هستند. وجود این فین‌ها در کولرهای گازی جدید یکی از مزایای شاخص آن‌ها نسبت به کولرهای قدیمی است. این فین‌ها دارای مقاومت بالایی هستند و طول عمر دستگاه و کویل (قطعه‌ای بسیار مهم در کولر گازی برای تبدیل مبرد کمپرسور به گاز سرد و انتقال هوای خنک به محیط) افزایش می‌دهند  و از پوسیدگی و ایجاد رسوب‌های مختلف در اطراف کویل نیز جلوگیری می‌کنند. این فین‌ها به دلیل محافظت بسیار خوب از کویل کولر گازی باعث تقویت عملکرد تهویه آن نیز می‌شوند.
  • نامناسب بودن برای مناطق گرم: کولرهای گازی هایسنس برای استفاده در مناطق معتدل طراحی و ساخته شده‌اند و برای مناطق گرم مناسب نیستند.

بهترین مدل‌های کولر گازی هایسنس همراه با قیمت

کولر گازی هایسنس مدل HIH-24TG با برخورداری از کمپرسور اینورتر و تمام مزایای مذکور برای کولرهای گازی هایسنس، یکی از بهترین مدل‌های کولرهای گازی این برند محسوب می‌شود.

قیمت کولر گازی مدل HIH-24TG با ظرفیت  ۲۴۰۰۰ در حال حاضر در تاریخ ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۲۶ میلیون و ۶۱۹ هزار تومان است. قیمت ظرفیت ۳۰۰۰۰ این مدل  ۳۷ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان، قیمت ظرفیت ۱۲۰۰۰ آن ۱۶ میلیون و ۶۸۸ هزار تومان و قیمت ظرفیت ۹۰۰۰ آن ۱۵ میلیون و ۸۹ هزار تومان است.

چنانچه متمایل به خرید مدل غیر اینورتر هستید، مدل HRH24TQ را به شما پیشنهاد می‌کنیم (کولرهای گازی غیر اینورتر دارای قیمت بسیار کمتری نسبت به مدل‌هایمشابه اینورتر هستند و عملکرد آن‌ها در سرمایش و گرمایش هم در مقایسه با مدل‌های اینورتر بهتر است). این مدل همچون مدل معرفی‌شده قبلی در ظرفیت‌های مختلف تولید و عرضه شده است و به غیر از کمپرسور اینورتر از تمام ویژگی‌های آن برخوردار است.

قیمت کولر گازی هایسنس مدل HRH-24TQ با ظرفیت ۲۴ هزار ۲۱ میلیون و ۳۱۹ هزار تومان، قیمت ظرفیت ۱۲۰۰۰ آن ۱۳ میلیون و ۳۵۶ هزار تومان،  مدل ۹۰۰۰ آن ۱۲ میلیون و ۱۹۰ هزار تومان و ظرفیت ۳۶۰۰۰ آن ۳۷ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان است

سخن آخر

کولرهای گازی هایسنس همچون دیگر محصولات هایسنس دارای کیفیت و قیمت کاملاً قابل‌قبول هستند و  بسیاری از قابلیت‌های کولرهای گازی مدرن ازجمله حالت هوشمند، حالت خواب، فیلترهای مدرن تصفیه هوا، حالت سرمایش سریع، برخورداری از گاز مبرد R410 و رده مصرف انرژی A برخوردار هستند.

در ضمن قدرت پرتاب باد، میزان صدا و زیبایی طراحی این کولر گازی‌ها هم در سطح کاملاً راضی‌کننده‌ای قرار دارد؛ البته این کولرگازی‌ها دارای معایبی هستند که نمی‌توان از آن‌ها چشم‌پوشی کرد.

از میان این معایب می‌توان به عدم عرضه شلنگ، لوله مسی و سایر ملزومات همراه با آن‌ها و عدم برخورداری کندانسور از فین‌های طلایی (این ویژگی تقریباً در تمام کولر گازی‌های مدرن دیده می‌شود) اشاره کرد.

 

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 2.6 / 5. تعداد آرا: 15

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

احمدرضا فرهبد
۱۴۰۱/۰۲/۰۴
احمد رضا فرهبد هستم. از سال ۹۳ تاکنون در حوزه نویسندگی وب فعالیت می کنم و در زمینه های مختلف مقاله نوشتم. عاشق دنیای فناوری های جدید هستم؛ مخصوصا فناوری های صوتی و تصویری. در حال حاضر عضو تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!