تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

برند بکو متعلق به کدام شرکت و کدام کشور است؟

چگونه یخچال و فریزر اصل و تقلبی بکو را تشخیص دهیم؟

راهنمای خرید
برند بکو یکی از برندهای تولیدکننده لوازم خانگی مستقر در کشور ترکیه است که به دلیل فعالیت‌های مستمر و بسیار قابل توجهی که داشته است به عنوان یک برند شناخته شده جهانی در حال فعالیت است.

تصلا – برند بکو لوازم خانگی با کیفیتی را تولید و به بازار عرضه می‌کند که از آن دسته می‌توان به انواع یخچال و فریزرهای این برند اشاره کرد. خوشبختانه تنوع محصولی در لوازم خانگی این برند از جمله یخچال و فریزرهای آن به قدری زیاد است که همه کاربران با هر سلیقه و نیازی که باشند می‌توانند از میان محصولات آن، دستگاه و وسیله خانگی خود را انتخاب و خریداری نمایند.

بسیاری از کاربران و خریدارانی که یخچال و فریزرهای این برند را خریداری کرده‌اند بر این موضوع متفق‌القول هستند که یخچال‌های بکو هم از نظر طراحی و هم از نظر کیفیت در جایگاه و رتبه بسیار خوب قرار دارند و در واقع می‌توان به جرئت از آن‌ها به عنوان یک محصول بی‌عیب و نقص نام برد.

برند بکو که در سال ۱۹۶۷ فعالیت خود را آغاز کرده بود، تا سال ۲۰۰۴ با پیشرفت مرحله به مرحله خود توانست به شهرت جهانی دست یابد. این برند توانست برند آلمانی گرندویک را خریداری نماید و بعد از مالکیت این شرکت توانست فعالیت خود را در کشورهای اروپایی توسعه دهد و بخش بزرگی از تولید لوازم خانگی مثل تلویزیون در اروپا را از آن خود نماید. در حال حاضر برند بکو انواع مختل از لوازم خانگی مثل یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی و ماشین ظرف‌شویی را تولید می‌کند.

چون تنوع محصولات برند بکو بسیار زیاد است در نتیجه نمی‌توان در یک مطلب همه محصولات آن را معرفی کرد و به همین دلیل در این مطلب به صورت اختصاصی به معرفی یخچال‌های برند بکو خواهیم پرداخت. آنچه در این مطلب خواهید خواند شامل موضوعات زیر خواهد بود.

  • معرفی یخچال‌های بکو
  • ویژگی‌های یخچال‌های بکو
  • یخچال بکو با کدام برندهای ایرانی در حال رقابت است؟
  • تشخیص یخچال اصل بکو از نمونه فیک و تقلبی آن
  • معرفی چند نمونه از بهترین یخچال‌های برند بکو

در ادامه در خصوص موضوعاتی که در بالا نامبرده شد، توضیحاتی ارائه خواهد شد.

معرفی یخچال‌های برند بکو

یخچال‌های بکو از جمله لوازم خانگی هستند که در بازار لوازم خانگی ایران طرفداران زیادی دارد. این محصولات به عنوان لوازم خانگی بسیار با کیفیت شناخته می‌شود. در طراحی و تولید این محصولات سعی شده است که از استانداردهای روز دنیا نهایت استفاده بشود. طراحی ظاهری این محصولات بسیار شیک و خاص است.

البته با وجود اینکه طراحی ظاهری و کیفیت موادی که برای ساخت بدنه استفاده شده است، از اهمیت زیادی برخوردار است، اما کار آیی محصول نیز بسیار مهم است و این موضوع در همه انواع لوازم خانگی از جمله یخچال‌های برند بکو صادق است.

برند بکو انواع مختلفی از یخچال و فریزرهای به روز را تولید می‌کند. در میان یخچال‌های برند بکو می‌توان به یخچال‌های ساید بای ساید، یخچال‌های دو قلو، یخچال و فریزرهای بالا و پایین و یخچال‌های تکی اشاره کرد. اکثر یخچال‌های این برند دارای صفحه نمایش ال ای دی هستند و برخی از مدل‌های پیشرفته این دستگاه‌ها را می‌توان به عنوان یخچال و فریزر هوشمند در خانه‌های هوشمند تعبیه کرد.

مصرف انرژی در انواع مختلف یخچال و فریزرهای برند بکو در رده A++ قرار دارد. در اکثر این دستگاه‌ها از فناوری Active Fresh Blue Light و فیلتر Active Oour استفاده شده است که باعث می‌شود محفظه یخچال بو نگیرد.

نکته مهم دیگری که در خصوص یخچال و فریزرهای برند بکو وجود دارد این است که قطعات این دستگاه‌ها بر خلاف قطعات یخچال و فریزرهای خارجی برندهایی مثل بوش، سامسونگ و از این دست که به دلیل تحریم‌ها در بازار موجود نیستند و به سختی پیدا می‌شوند، در بازار موجود هستند و در صورتی که هر گونه مشکلی برای یخچال و فریزر شما پیش آمد شما به راحتی می‌توانید دستگاه خود را تعمیر کرده و قطعات اصلی را دوباره روی آن سوار کنید.

از نظر بسیاری از کارشناسان، کیفیت قطعاتی که در یخچال و فریزرهای برند بکو استفاده شده است از نظر استانداردهای جهانی در سطح بالایی قرار دارد. خرابی این محصولات بسیار کم است و حتی اگر محصول خراب شود به دلیل وجود قطعات یدکی اصلی این محصولات در بازار، تعمیر دستگاه و تعویض آن بسیار راحت انجام می‌شود.

یخچال بکو با کدام برندهای ایرانی در حال رقابت است؟

زمانی که شما هر نوع دستگاه و لوازم خانگی را خریداری می‌کنید که مشابه آن در بین برندهای ایرانی و خارجی موجود است بهتر است رقبای برند و محصولی را که خریداری می‌کنید در بین برندهای داخلی بشناسید.

به این ترتیب شما میتوانید برای انتخاب محصول خود آگاهانه‌تر رفتار کنید. در خارج از ایران بزرگ‌ترین رقبای برند بکو برندهایی مثل وستل، ال‌جی و وایت هاوس هستند. این برندها محصولاتی را تولید می‌کنند که از نظر کیفیت و امکانات با محصولات برند بکو در یک سطح قرار دارد.

تشخیص یخچال و فریزر بکو اصل از یخچال و فریزر فیک و تقلبی

وقتی صحبت از یک برند خارجی به میان می‌آید، برای بسیاری از خریداران اصل بودن کالا از اهمیت زیادی برخوردار می‌شود. طی سال‌های اخیر متأسفانه در بازار لوازم خانگی محصولات کپی و فیک که به عنوان محصولات اصلی برندهای معتبر معرفی می‌شوند بسیار زیاد شده است. به همین دلیل نحوه تشخیص یخچال فیک از اصلی از اهمیت زیادی برخوردار است.

برای اینکه بدانید محصولات بکو که در بازار لوازم خانگی به شما معرفی می‌شوند از جمله یخچال و فریزرهای آن اصلی هستند، میتوانید به سایت این برند که یک سایت جهانی است مراجعه کنید.

برای این کار در موتور جستجوی گوگل سایت بکو را جستجو کرده و در قسمت جستجوی سایت، مدل دستگاهی که به شما معرفی شده است را وارد کنید. اگر دستگاه شما از جمله یخچال اصلی باشد در این صورت در سایت محصول برای شما نمایش داده می‌شود و به این ترتیب مشخص می‌شود که کالایی که خریداری کرده‌اید اصل بوده و تقلبی نیست.

علاوه بر همه آنچه گفته شد، در کشور ایران نمایندگی برند بکو حضور دارد و این نمایندگی خدماتی مثل گارانتی محصول، ارائه انواع ضمانت‌نامه‌ها برای محصولات برند بکو را به مشتریان این برند ارائه می‌دهد. در نتیجه اگر محصولی که شما خریداری کرده‌اید از جمله یخچال و فریزر برند بکو با هر نوع مشکلی مواجه شد، خیالتان از بابت گارانتی و خدمات پس از فروش آن محصول باید راحت باشد.

مزایا و معایب یخچال و فریزرهای برند بکو

زمانی که شما می‌خواهید یک محصول که در دسته لوازم خانگی قرار دارد را از یک برند خاص و مشخص خریداری کنید برای انتخاب بهتر باید مزایا و معایب آن محصول خاص را بشناسید تا بتوانید از بین گزینه‌های انتخابی که در پیش رو دارید بهترین را بر اساس نیاز و سلیقه خود خریداری کنید. به همین دلیل در این بخش قصد داریم تا مزایا و معایب یخچال و فریزرهای بکو را به شما معرفی کنیم.

اولین مزیت اصلی و عمده محصولات برند بکو از جمله یخچال و فریزرهای این برند این است که قطعات آن‌ها در بازار به راحتی پیدا می‌شود. یعنی اگر دستگاه شما دچار مشکلی شده باشد، و نیاز به تعویض قطعه داشته باشید شما میتوانید به راحتی و بدون دردسر آن قطعه را پیدا کنید. از طرفی کیفیت قطعاتی که در ساخت و تولید این دستگاه‌ها استفاده می‌شوند، بسیار عالی است.

محصولات برند بکو که یخچال و فریزرهای این برند از آن مستثنا نیستند دارای مصرف انرژی بسیار پایینی هستند. از طرفی فضای داخلی یخچال‌ها و فریزرها از هر مدلی که باشند یعنی چه ساید بای ساید باشد چه دو طبقه و دوقلو بسیار زیاد است و شما به راحتی میتوانید مواد غذایی خود را در این یخچال‌ها قرار دهید.

طراحی ظاهری یخچال و فریزرهای برند بکو بسیار خاص و جذاب است. با وجود اینکه طراحان صنعتی این محصولات سعی کرده‌اند که اصل سادگی را برای طراحی این محصولات رعایت کنند با این وجود ظاهر این یخچال و فریزرها بسیار زیبا و خاص طراحی شده است و در نتیجه می‌توان از آن‌ها در فضاهای شیک، مدرن خانه‌ها و آشپزخانه‌های امروزی از آن‌ها استفاده کرد.

اما یخچال و فریزرهای برند بکو ایرادها و مشکلاتی نیز دارند. اصلی‌ترین مشکل محصولات بکو که طی یک سال اخیر در مورد آن شکایت‌های زیادی ثبت شده است مربوط به گارانتی و ضمانت‌نامه محصولات است. با وجود اینکه برند بکو در داخل ایران نمایندگی انحصاری دارد اما متأسفانه به دلیل تحریم‌ها نظارت مستقیم برند بکو بر عملکرد نمایندگی‌ها بسیار ضعیف است و در نتیجه موضوع گارانتی و ضمانت‌نامه‌ها برای کاربران با مشکلاتی مواجه شده است.

معرفی چند نمونه از بهترین یخچال و فریزرهای برند بکو

در این قسمت از مطلب مربوط به معرفی یخچال و فریزرهای برند بکو به نقد و بررسی ویژگی‌های و امکانات چند نمونه از بهترین انواع یخچال و فریزر برند بکو خواهیم پرداخت.

یخچال و فریزر بکو مدل  CN161230DX

اگر به دنبال یخچال و فریزر دو طبقه بالا و پایین می‌گردید و می‌خواهید علاوه بر انتخاب و خرید یک محصولات با کیفیت، مجبور نباشید هزینه  زیادی برای خرید یخچال و فریزر صرف کنید، به شما توصیه می‌کنیم که یخچال و فریزر بکو مدل  CN161230DX را انتخاب نمایید. اولین و مهم‌ترین ویژگی این یخچال و فریزر که به خصوص برای کاربرانی که مصرف انرژی دستگاه برای آن‌ها از اولویت زیادی برخوردار است، قابل توجه است، مصرف انرژی این نمونه از یخچال و فریزر برند بکو است که با رده A++ مشخص شده است.

یخچال و فریزر بکو مدل  CN161230DX دارای سه طبقه و ۴ کشو است که نکته مهم در خصوص طبقات و کشوهای آن شیشه‌ای بودن آن‌ها است. در بخش فریزر نیز برای این دستگاه ۳ طبقه و ۴ کشو در نظر گرفته شده است. متأسفانه روی این دستگاه یخ‌ساز اتوماتیک تعبیه نشده است و کاربر نمی‌تواند به چنین امکانی دسترسی داشته باشد.

روی یخچال و فریزر بکو مدل  CN161230DXقفل کودک و سیستم اخطار باز ماندن درب ارائه شده است. میزان صدایی که این دستگاه تولید می‌کند چیزی در حدود ۴۲ دسی بل است. برای محفظه داخلی این دستگاه یک فیلتر ضد بو و ضد باکتری تعبیه شده است که مانع رشد میکروب‌ها و باکتری‌ها در فضای داخلی دستگاه می‌شود.

وجود این فیلترها علاوه بر حفظ بهداشت محیط درونی محفظه یخچال باعث می‌شود که کیفیت مواد غذایی که در دستگاه قرار داده می‌شوند حفظ شود. از طرفی همین فیلترها به نوعی باعث گردش بهتر جریان هوای سرد در داخل یخچال شده و همه انواع باکتری و میکروب‌های مضر را از داخل یخچال حذف می‌کنند.

بخش فریزر در یخچال و فریزر بکو مدل  CN161230DXقابلیت انجماد حدود ۱۰ کیلوگرم مواد غذایی را در طول روز دارد . از آنجایی که در محفظه درونی این دستگاه یک فن تعبیه شده است در نتیجه هوای سرد در داخل دستگاه به صورت کاملاً مساوی به گردش در می‌آید. جنس بدنه یخچال به گونه‌ای است که اثر انگشت بر روی آن باقی نمی‌ماند و نیاز به تمیز کردن روزانه ندارد.

وزن یخچال و فریزر بکو مدل  CN161230DX چیزی در حدود ۱۲۰ کیلوگرم است و رنگی که برای بدنه دستگاه در نظر گرفته شده است رنگ استیل است. ابعاد این دستگاه ۱۸۱۰ * ۸۴۰ * ۷۴۰ است و ظرفیت آن چیزی در حدود ۶۲۰ لیتر است.

یخچال دوقلو بکو مدل  RFNE350e23w-RSNE445DW

برای آن دسته از کاربرانی که می‌خواهند یخچال و فریزر دو قلو از برند بکو انتخاب و خریداری کنند، یخچال دوقلو بکو مدل  RFNE350e23w-RSNE445DW یک پیشنهاد عالی است. این یخچال از نظر ظاهری بسیار زیبا و شیک طراحی شده است. از طرفی بر اساس بررسی‌های انجام شده، موادی که در ساخت بدنه این یخچال استفاده شده است دارای کیفیت بسیار عالی و مقاومی است. بدنه این یخچال از فلز استیل ساخته شده است و روی آن رنگ سفید زده شده است. به همین دلیل بدنه این دستگاه نسبت به ضربه و خط و خش مقاومت بالایی دارد.

یخچال دوقلو بکو مدل  RFNE350e23w-RSNE445DW دارای ابعاد استاندارد ۶۵۰ * ۵۹۵ * ۱۸۵۰ میلی‌متر است. به همین دلیل به راحتی جابجا می‌شود و از همه مهم‌تر اینکه نصب این دستگاه به راحتی صورت می‌گیرد. گنجایش یخچال در این دستگاه چیزی در حدود ۳۶۶ لیتر است به همین دلیل این دستگاه به عنوان یک یخچال ۱۹ فوتی شناخته می‌شود. برای بخش یخچال در این دستگاه ۶ طبقه در نظر گرفته شده است. در کنار این تعداد طبقات، ۲ عدد کشو نیز برای نگهداری مواد غذایی مثل سبزی و میوه در نظر گرفته شده است.

با این ویژگی می‌توانید مواد غذایی مختلف، بطری‌ها و سبزیجات و میوه‌ها را در قسمت‌های مختلف جا داده و نگران ریختن و افتادن آن‌ها روی یک دیگر نباشید. در داخل یخچال یک لامپ LED/ با کیفیت تعبیه شده که زمان تاریک بودن منزل و استفاده راحت خریداران است.

یخچال دوقلو بکو مدل  RFNE350e23w-RSNE445DW دارای سیستم نوفراست است که باعث می‌شود یخچال به هیچ عنوان برفک نزند به همین دلیل حتی اگر دمای یخچال به هر دلیلی بال برود محفظه یخچال و مواد غذایی آن یخ نخواهند زد و برفک نمی‌گیرند.

یکی از مهم‌ترین مزایای این یخچال‌ها این است که برای آن یک دستگاه آبسرد کن در نظر گرفته شده است. درب یخچال و فریزر در این دستگاه هر دو از مواد ضد باکتری ساخته شده‌اند و از همه مهم‌تر اینکه به هیچ عنوان جای انگشت روی درب یخچال و فریزر باقی نخواهد ماند.

برای محفظه یخچال دوقلو بکو مدل  RFNE350e23w-RSNE445DW  یک لامپ ال ای دی در نظر گرفته شده است که روی سقف آن تعبیه شده است و در نتیجه همه فضای یخچال روشن خواهد شد. طبقات یخچال و فریزر همگی از جنس شیشه نشکن ساخته شده‌اند.

از طرفی امکان جابجایی طبقات مختلف یخچال و تمیز کردن درون یخچال وجود دارد. فریزر این نمونه از یخچال و فریزر دو قلوی برند بکو نیز ظرفیت بالایی برای قرار دادن مواد غذایی دارد، به گونه‌ای که میزان ظرفیت فریزر در حالت خالص ۲۷۷ لیتر و ۱۴ فوت است؛ بنابراین می‌توان گفت این یخچال برای خانواده‌های پر جمعیت و شرکت‌های تجاری بزرگ هم بسیار مناسب است.

این فریزر نیز دارای ۲ طبقه مجزا و ۶ عدد کشوی مجزا است که برای قرار دادن تعداد زیادی از بسته‌های سبزیجات، گوشت، مرغ و سایر مواد غذایی جای زیادی دارد. کشوهای فریزر نیز شیشه‌ای هستند و برای برداشتن مواد غذایی می‌توانید به راحتی آن‌ها را دیده و بردارید. در صورتی که کودک در منزل دارید، برای جلوگیری از باز ماندن درب یخچال نیز می‌توانید قفل کودک را فعال کنید. با این وجود در صورت باز ماندن درب یخچال و فریزر اخطار باز ماندن شروع به کار می‌کند.

موتور یخچال دوقلو بکو مدل  RFNE350e23w-RSNE445DW از نوع موتور اینورتور دار Pro Smart است. یکی از مزایای این نوع موتورها این است که شما میتوانید به صورت کاملاً دستی دمای یخچال را تنظیم کنید.

اما یکی از معایب این یخچال این است که چون روی این دستگاه کمپرسور بسیار قوی تعبیه شده است صدای یخچال نسبتاً زیاد است. مصرف انرژی در این یخچال در رده A+ مشخص شده است. در یخچال و فریزر این دستگاه به صورت کاملاً مجزا سیستم ضد باکتری  فیلتر هوای مجزا تعبیه شده است.

یخچال و فریزر ساید بای ساید بکو مدل GNE134751

گران‌ترین و جدیدترین یخچال ساید بای ساید برند بکو که دارای ظرفیت ۷۵۰ لیتر است و به عنوان بزرگ‌ترین یخچال این برند نیز به حساب می‌آید، یخچال و فریزر ساید بای ساید بکو مدل  GNE134751 است. این یخچال و فریزر دارای قابلیت‌های منحصر به فردی است. اولین قابلیت آن که امروزه روی بیشتر یخچال و فریزرهای موجود در بازار لوازم خانگی در دسترس است، وجود سیستم ضد برفک روی یخچال است. که مانع برفک گرفتن فضای داخلی و دیواره‌های یخچال و فریزر می‌شود.

موتور یخچال و فریزر ساید بای ساید بکو مدل GNE134751 بسیار قوی است در نتیجه قدرت آن در خنک کردن فضای داخلی دستگاه بسیار زیاد است و همین امر مانع رشد باکتری و میکروب در فضای داخلی یخچال و فریزر می‌شود.

در داخل این دستگاه برای روشن کردن فضای داخلی یک لامپ ال ای دی تعبیه شده است و شما میتوانید حتی در فضای تاریک نیز محتوای یخچال و فریزر خود را مشاهده نمایید.

مصرف انرژی در یخچال و فریزر ساید بای ساید بکو مدل  GNE134751با رده A+ نمایش داده می‌شود. فیلترهایی که در محفظه داخلی این دستگاه قرار دارد شامل فیلتر Active Odour Filter است. در این یخچال سیستمی به نام Eco-Fuzzy Function ارائه شده است که در واقع باعث شده عملکرد این دستگاه با محیط زیست سازگاری کامل داشته باشد.

همچنین به منظور تازه نگه داشتن مواد غذایی داخل یخچال، درون محفظه این مدل از یخچال‌های برند بکو، نور آبی Active Fresh Blue Light تعبیه شده است.

یخچال و فریزر ساید بای ساید بکو مدل  GNE134751دارای محفظه multi zone است. در هر کدام از این محفظه‌ها، یک نور آبی برای روشن کردن فضای داخلی یخچال تعبیه شده است. از دیگر امکانات این دستگاه می‌توان به وجود مینی بار، قابلیت سرما دهی مجزا برای هر طبقه و همچنین قابلیت تعطیلات که برای کاهش مصرف یخچال در زمان‌هایی که کاربر برای مدت طولانی از یخچال استفاده نمی‌کند است.

روی بدنه یخچال و فریزر ساید بای ساید بکو مدل  GNE134751 یک صفحه نمایش الکترونیکی تعبیه شده است که برای اعمال تنظیمات یخچال از جمله تنظیم مدهای فعالیت و دمای یخچال کاربرد دارد. این مدل از یخچال بکو دارای قابلت انجماد سریع یا Fast Freeze در کنار قابلیت سرمایش سریع یا Fast Cool است.

شما میتوانید دمای این نمونه از یخچال بکو را بین ۲۴- تا ۱۰+ تنظیم کنید. تعداد قفسه‌های این یخچال با توجه به حجمی که دارد بسیار زیاد است. از طرفی هر قفسه برای نگهداری حجم مشخصی از مواد غذایی طراحی شده است در نتیجه شما میتوانید مواد غذایی را بر اساس فضایی که اشغال می‌کنند در این یخچال نگهداری کنید.

همچنین دو نوع کشوی مخصوص برای ذخیره میوه و سبزیجات با حفظ کیفیت طعم آن‌ها در این یخچال طراحی شده است که طراحی هر کدام از قفسه‌های روی دو درب یخچال ساید بای ساید بکو این امکان را به کاربر می‌دهد تا با وسعت زیاد از آن‌ها جای زیادی برای نگه داری دیگر مواد در دسترس داشته باشد.

روی درب یخچال یک قفسه مخصوص نگهداری مواد غذایی مثل تخم مرغ و از این دست در نظر گرفته شده است. در زیر این قفسه یک قفسه برای نگهداری انواع شیشه از جمله شیشه مربا در نظر گرفته شده است. در نهایت می‌توان به قفسه‌های بزرگ نگه داری بطری‌های نوشیدنی اشاره کرد.

از بهترین و مهم‌ترین مزیت‌‌های قفسه‌های یخچال ساید بای ساید beko gne134751 طراحی قابلیت جدا شدن آن‌ها به منظور تغییر اندازه است.

یخچال ساید بای ساید بکو مدل  GNE162423ZE

یکی از پر فروش‌ترین محصولت برند بکو که طرفداران زیادی چه در داخل ایران و چه در خارج از ایران دارد، یخچال ساید بای ساید بکو مدل  GNE162423ZE است. این محصول که از نوع یخچال‌های ۲۸ فوت این برند است دارای امکانات و قابلیت‌های قابل توجهی است که باعث شده نظر بسیاری از خریداران را بر هر سلیقه‌ای که هستند به خود جلب نماید.

اولین مشخصه این یخچال وجود سیستم دی فراست است که مانع برفک زدن آن می‌شود. یکی از معضلاتی که بسیاری از کاربران یخچال و فریزرهای قدیمی با آن مواجه هستند، برفک زدن یخچال است. تمیز کردن یخچال‌هایی که دچار برفک می‌شوند همواره کار سخت و دشواری است. اما خوشبختانه امروزه در بسیاری از یخچال‌های مدرن و پیشرفته سیستم ضد برفکی ارائه شده است که مانع برفک گرفتن دیواره‌ها و محفظه درونی یخچال و فریزر می‌شود.

مصرف انرژی در یخچال ساید بای ساید بکو مدل  GNE162423ZE با رده A+ مشخص شده است که باعث شده این دستگاه جز کم مصرف‌ترین یخچال و فریزرهای موجود در بازار شناخته شود. نکته‌ای که در خصوص این نمونه از یخچال و فریزر برند بکو وجود دارد این است که محصول به صورت کاملاً تک رنگ و تنها به رنگ استیل تولید و به بازار عرضه می‌شود.

از جمله امکاناتی که روی این نمونه از یخچال و فریزر برند بکو ارائه شده است می‌توان به وجود محفظه مینی بار، فیلترهای بهداشتی و تصفیه فضای درون یخچال، تکنولوژی Active Fresh Blue Light و امکاناتی از این دست اشاره کرد.

حجم کلی یخچال ساید بای ساید بکو مدل  GNE162423ZE چیزی در حدود ۶۱۶ لیتر است که فضای نسبتاً زیادی را باری نگهداری مواد غذایی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در یخچال این دستگاه ۴ طبقه وجود دارد که شما میتوانید هر نوع ظرف مواد غذایی را با هر اندازهای که باشد در آن نگهداری کنید.

برای درب یخچال ساید بای ساید بکو مدل  GNE162423ZE 4 طبقه در نظر گرفته شده است که برای جایگذاری انواع شیشه‌ها، بطری‌ها و از این دست کاربرد مناسبی دارد. روشنایی داخلی یخچال و فریزر توسط لامپ‌های LED پر نور تأمین می‌شوند که علاوه بر مصرف بسیار پایین هیچ‌گونه گرمایی از خود تولید نمی‌کنند. این مدل نیز از یک یخ‌ساز و آبسرد کن برخوردار است که منبع داخلی خود را به صورت خودکار پر می‌کند در نتیجه در هر لحظه و هر زمانی که شما بخواهید می‌توانید به آب و یخ تازه و تمیز دسترسی داشته باشید.

ارتفاع یخچال ساید بای ساید بکو مدل  GNE162423ZE چیزی در حدود ۱۷۸۰ سانتی‌متر و پهنای آن در حدود ۹۰۰ سانتیمتر و عمق آن چیزی در حدود ۷۰۰ سانتی‌متر است. روی بدنه این یخچال یک نمایشگر تعبیه شده است که از طریق آن میتوانید تنظیمات دستگاه خود را انتخاب و اجرا کنید.

در بخش درب فریزر این دستگاه دو طبقه در نظر گرفته شده است و برای بخش فریزر نیز ۵ طبقه انتخاب شده است. در قسمت یخچال ۳ کشو و در قسمت فریزر نیز علاوه بر ۵ طبقه دو کشو وجود دارد. جهت باز شدن درب از سمت چپ به راست برای فریزر و برای یخچال از سمت راست به چپ است.

نکته جالبی که در طراحی یخچال ساید بای ساید بکو مدل  GNE162423ZE وجود دارد این است که روی درب چه بخش یخچال و چه بخش فریزر هیچ نوع دستگیرهای در نظر گرفته نشده است در نتیجه ظاهر دستگاه بسیار زیبا و خاص به نظر می‌رسد. از آنجایی که این یخچال و فریزر ساید بای ساید دارای آبریز و یخ ریز است در نتیجه امکان اتصال آن به آب شهری نیز وجود دارد. وزن این دستگاه چیزی در حدود ۱۱۵ گرم است.

برند بکو انواع دیگری از یخچال و فریزرها را دارد. فهرست یخچال و فریزرهای این برند شامل موارد زیرا است.

یخچال ساید بای ساید بکو مدل GN162420X

یخچال فریزر بکو مدل CN161230DX

یخچال فریزر بکو مدل GNE134821E

یخچال فریزر ساید بای ساید بکو مدل GN 162420 E

یخچال فریزر بکو مدل CN163223DE

یخچال فریزر بکو مدل CN161230DX

یخچال فریزر پایین بکو مدل CNE520E23ZDX

یخچال فریزر بکو مدل RCNE520E21DW

یخچال فریزر ساید بای ساید بکو مدل GNE134751

یخچال فریزر بکو مدل GN162420P

یخچال فریزر ساید بای ساید بکو مدل GNE162423ZE

یخچال فریزر دو قلوی بکو مدل RSNE415M23DX-RFNE320L23X

یخچال فریزر بکو مدل CH140020DS

یخچال فریزر بکو مدل DN168220DE

یخچال فریزر بکو مدل DN162230DJIZX

یخچال فریزر پایین بکو مدل CH144121DE

یخچال فریزر دوقلوی بکو مدل RSNE445K23/RFNE350L23

چون در این مطلب مجالی برای نقد و بررسی همه این مدل‌ها وجود نداشت، سعی شده است که بهترین و پرطرفدارترین یخچال‌های برند بکو را مورد نقد و بررسی قرار دهیم. نکته‌ای که در خصوص این یخچال‌های وجود دارد این است که با وجود اینکه امکانات کاملی دارند اما قیمت آن‌ها بسیار خوب است و همه خریداران با هر میزان هزینه‌ای که بخواهند می‌توانند محصول مورد نیاز خود را خریداری کنند.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 5 / 5. تعداد آرا: 1

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

سمیه شماعی زاده هستم. کارشناسی ارشد هوش مصنوعی و زبانشناسی رایانشی، عاشق دنیای فناوری و اطلاعات! از حدود 5 سال پیش کار تولید محتوا رو شروع کردم و در حال حاضر عضو گروه تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!