تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

راهنمای خرید کولر گازی

ارزان‌ترین کولرهای موجود در بازار

راهنمای خرید
کولر گازی قابلیت نصب بسیار آسانی نسبت به کولرهای آبی داشته که این عامل بر روی میزان فروش آن تأثیر مثبتی دارد. همچنین عملکرد دوگانه این دستگاه (سرمایش و گرمایش) از دیگر فاکتورهای مهمی است که باعث افزایش محبوبیت این دسته از محصولات بین مصرف‌کنندگان شده است.

تصلا– تولیداتی که در حال حاضر در بازار موجود هستند در بازه قیمتی متفاوتی قرار دارند. شما می‌توانید با در نظر گرفتن بودجه خود نسبت به خرید یک کولر گازی باکیفیت از برندی معتبر اقدام کنید. برای مطلع شدن از قیمت این محصولات در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

  • نکات مهم برای خرید کولر گازی
  • معرفی محصولات ارزان موجود در بازار
  • قیمت کولرهای ارزان

خرید کولر گازی

هر محصولی که در بازار به فروش می‌رسد، از ویژگی‌ها و قابلیت‌های مشخصی برخوردار است. همچنین تنوع این تولیدات در سال‌های اخیر افزایش رو به رشدی داشته است. برای خرید هر وسیله کاربردی و ضروری نیاز به بررسی برندها و مدل‌های مختلف و مقایسه آن‌ها با یکدیگر داریم. برای تهیه یک کولر گازی مناسب و ارزان شما باید به نکات مهمی توجه داشته باشید که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم داشت.

هنگام خرید کولر گازی به چه نکاتی توجه کنیم؟

  • نوع موتور کمپرسور. یکی از بهترین موتورهایی که بر روی کولرهای گازی تعبیه می‌شود، موتور روتاری است که از قیمت نسبتا مناسبی نیز برخوردار است.
  • قابلیت اینورتر. از آنجا که لوازم خانگی مانند کولر گازی، انرژی بالایی مصرف می‌کنند، مجهز بودن آن به اینورتر اهمیت بسیاری دارد. کولرهایی که به اینورتر مجهز شده‌اند، به سبب کند کردن میزان چرخش موتور در کاهش مصرف برق و انرژی نقش مهمی دارند.
  • میزان صدای کولر. هنگام خرید کولر حتما به صدای تولید شده از دستگاه توجه داشته باشید تا به هنگام استفاده صدای زیاد کولر باعث آزار شما نشود.
  • فیلتر تصفیه هوا
  • قدرت خنک‌کنندگی
  • قدرت پرتاب باد
  • وزش باد در جهات مختلف

قیمت کولر گازی ارزان

کولر گازی گری GREE مدل J12H1

کولر گازی گری

مهمترین ویژگی کولر گازی ۱۲۰۰۰ گری که در دسته‌بندی ارزان‌ترین کولرهای موجود در بازار قرار دارد، مجهز بودن آن به موتور روتاری است. روتاری از قدرتمندترین موتورهای مخصوص کولر گازی است که طول عمر دستگاه را به شکل قابل توجهی افزایش می‌دهد.

این کولر گازی به شکلی طراحی شده که از چهار جهت مختلف شما وزش باد را حس خواهید کرد. همچنین این محصول به یک صفحه نمایشگر دیجیتال نیز مجهز شده است. این نمایشگر در حالت عادی بر روی دستگاه قابل مشاهده نخواهد بود. به این معنا که هنگام روشن کردن کولر این صفحه روشن شده و تنظیمات انجام شده بر روی آن نمایان می‌شود.

این محصول با قیمتی متغیر از ۷،۵۰۰،۰۰۰ تا ۱۶،۸۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

کولر گازی تی سی ال TCL مدل TAC-09CHSA/VA

کولر گازی تی سی ال

هنگام خرید کولر گازی به نوع موتور دستگاه توجه ویژه‌ای داشته باشید. موتور روتاری از بهترین و قدرتمندترین موتورهای وجود در بازار است که کولر تی سی ال نیز به این قطعه مجهز شده است. اگر در مناطق معتدل سکونت دارید، کولر تی سی ال گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود.

این محصول به سیستم عیب‌یاب اتوماتیک مجهز شده است. سیستم فن این دستگاه با ۵ حالت سرعت طراحی و تنظیم شده است و شما می‌توانید در فصل گرم بهترین استفاده را از این کولر گازی داشته باشید. ظرفیت سرمایش این دستگاه نیز ده هزار است.

برای تهیه این محصول می‌توانید بین ۸،۳۰۰،۰۰۰ تا ۱۲،۰۰۰،۰۰۰ تومان هزینه کنید.

کولر گازی اجنرال مدل ASGA12UNWA

کولر گازی اجنرال

یکی از معضلاتی که مصرف‌کنندگان در استفاده از کولرهای گازی با آن مواجه هستند، صدای زیاد دستگاه است. اگر این مورد امر مهمی برای شما محسوب می‌شود، هنگام خرید از صدای کم کولر اطمینان حاصل کنید. کولر گازی اجنرال به شکلی طراحی شده که هنگام کار کردن، کمترین صدای ممکن را از خود تولید می‌کند.

این دستگاه به کمپرسور روتاری و یک تایمر مجهز شده است. با استفاده از تایمر شما می‌توانید زمان روشن و خاموش شدن کولر را تنظیم کنید. این موضوع نقش قابل توجهی در کنترل مصرف انرژی و برق دارد. همچنین کولر اجنرال به یک ریموت کنترل نیز مجهز شده است. یکی دیگر از امکانات این دستگاه، حالت پاورفول یا همان قدرتمند است که با فعال کردن آن وزش باد با شدت و سرعت بیشتری فضای مورد نظر را خنک می‌کند.

این کولر گازی با ظرفیت سرمایشی ده هزار با قیمت تقریبی بین ۸،۰۰۰،۰۰۰ تا ۱۵،۰۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

کولر گازی ایران رادیاتور مدل IAC-09CH/XA/A

کولر گازی ایران رادیاتور

کولر ایران رادیاتور با ظرفیت سرمایشی ۹۰۰۰ به کمپرسور GMCC مجهز شده است. این کولر کارکردی دوگانه داشته و شما می‌توانید در فصل سرما و گرما از آن استفاده کنید. صفحه نمایشگر دیجیتال این محصول به صورت مخفی طراحی شده و با روشن شدن دستگاه، تنظیمات درج شده بر روی این صفحه نمایش نیز نمایان می‌شوند.

از مهمترین ویژگی‌های این محصول می‌توانیم به فیلتر تصفیه هوا، فیلتر بوگیر، ریموت کنترل، وزش باد در چهار جهت و… اشاره کنیم.

قیمت این کولر از برند ایران رادیاتور از ۸،۷۰۰،۰۰۰ تا ۱۱،۳۰۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

کولر گازی جنرال گلد مدل پلاتینیوم

کولر گازی جنرال گلد مدل پلاتینیوم

کولر جنرال گلد با قیمت نسبتا ارزان به کمپرسور روتاری مجهز شده است. این کولر گازی به شکلی طراحی و ساخته شده که قابلیت استفاده در مناطق معتدل و گرم را داشته باشد. این محصول دارای یک ریموت کنترل بوده و همچون مدل‌های دیگر کولر گازی کارکرد دوگانه سرمایشی و گرمایشی دارد.

قیمت تقریبی این محصول حدود ۱۱،۵۰۰،۰۰۰ تومان است.

کولر گازی تک الکتریک مدل اپتیما

کولر گازی تک الکتریک مدل اپتیما

کولر ۹ هزار تک الکتریک به سیستمی اتوماتیک جهت راه‌اندازی و فعال شدن دستگاه مجهز شده است. این دستگاه دارای سیستم عیب‌یاب اتوماتیک بوده و همچنین به محض نشت گاز، کولر شما را از این موضوع مطلع می‌کند. از دیگر قابلیت‌های مهم این کولر گازی می‌توانیم به سیستم رطوبت‌زدایی و یخ‌زدایی اشاره کنیم. کمپرسور این دستگاه روتاری بوده و به فیلتر ضد باکتری جهت تصفیه هوا نیز مجهز شده است.

این محصول با قیمتی متغیر از ۹،۸۰۰،۰۰۰ تا ۱۳،۴۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

کولر گازی ایوولی مدل EVCID-12-MD-1

کولر گازی ایوولی

کولر ایوولی با کارکرد دوگانه گرمایشی و سرمایشی تا دوازده هزار ظرفیت سرمایش و تا چهارده هزار ظرفیت گرمایش دارد. موتور کمپرسور این دستگاه روتاری بوده و به یک تایمر جهت تنظیم زمان روشن و خاموش شدن کولر مجهز شده است. همچنین با فعال کردن حالت خواب نیز می‌توانید عملکرد دستگاه را برای مدت زمانی مشخص غیرفعال کنید.

فیلتری که در این کولر گازی تعبیه شده، هوای محیط را به خوبی تصفیه می‌کند. این فیلتر قابلیت شستشو نیز دارد. همچنین برای استفاده بهینه از باد خنک دستگاه شما می‌توانید جهت وزش باد را در چهار جهت تغییر داده و تنظیم کنید. هر زمان دستگاه با مشکلی فنی روبرو شود، سیستم عیب‌یاب خودکار، مشکل ایجاد شده را شناسایی خواهد کرد.

قیمت این محصول از برند ایوولی از ۹،۸۵۰،۰۰۰ تا ۱۰،۳۰۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

کولر گازی جی پلاس مدل TM9LU1

کولر گازی جی پلاس

کولر گازی ۹۰۰۰ جی پلاس دارای یک کمپرسور اینورتر بوده که به دلیل کم مصرف بودن، هزینه‌های مربوط به مصرف انرژی را کاهش می‌دهد. این دستگاه به تایمر مجهز شده و با استفاده از این تایمر شما می‌توانید حالت خواب، تنظیم زمان روشن و خاموش شدن اتوماتیک را فعال یا غیرفعال کنید.

پرتاب باد در چهار جهت، سیستم رطوبت‌زدایی، سنسور تشخیص دمای محیط و… از دیگر ویژگی‌های این محصول محسوب می‌شوند. با فعال شدن سنسور تشخیص دما، دستگاه میزان باد تولید شده را بر اساس دمای محیط مورد نظر ما تنظیم می‌کند.

قیمت تقریبی کولر گازی جی پلاس حدود ۱۲،۹۰۰،۰۰۰ تومان است.

کولر گازی هایسنس مدل HRH-09TQ

کولر گازی هایسنس

کولر هایسنس یکی از تولیدات باکیفیت موجود در بازار است که با قیمتی مناسب به فروش می‌رسد. این کولر گازی دارای موتور کمپرسور روتاری بوده و هوای فشرده را با قدرتی فوق‌العاده به محیط منتقل می‌کند. فیلتر تصفیه هوایی که بر روی این دستگاه تعبیه شده، قابلیت شستشو دارد. این فیلتر از جنس پلی پروپلین است.

سرعت فن در این کولر دارای سه حالت سرعت بوده و همچنین این دستگاه به صورت اتوماتیک بر روی حالت خواب تنظیم می‌شود. کولر گازی هایسنس با ظرفیت سرمایشی ۹۰۰۰ به یک ریموت کنترل نیز مجهز شده است.

این محصول با قیمتی متغیر از ۱۲،۸۰۰،۰۰۰ تا ۱۴،۸۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

کولر گازی مایدیا مدل ۹H11

کولر گازی مایدیا

کولر مایدیا داری حالت توربو بوده و این ویژگی بر روی عملکرد دستگاه تأثیر قابل توجهی دارد. این محصول از برند مایدیا به کمپرسور روتاری مجهز شده و پاسخگوی نیاز مصرف‌کنندگان در مناطق مختلف جغرافیایی خواهد بود.

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های این محصول، قابلیت Follow Me است. این قابلیت باعث می‌شود تا دستگاه حضور افراد در محل را تشخیص داده و جهت باد را بر این اساس تنظیم می‌کند. ظرفیت سرمایشی دستگاه ۹۰۰۰ بوده و در فصل سرد نیز قابلیت پخش باد گرم را دارد. از دیگر ویژگی‌های مهم این محصول باید به دو فیلتر تصفیه هوا، ریموت کنترل، پخش باد در چهار جهت و… اشاره کنیم.

قیمت تقریبی این کولر گازی حدود ۱۱،۲۰۰،۰۰۰ تومان است.

کولر گازی هیوندای مدل HAC-0930

هیوندای یک کولر دیواری است که به یک موتور کمپرسور روتاری مجهز شده و در هر دو فصل گرما و سرما نیز قابلیت استفاده دارد. کولر ۹۰۰۰ هیوندای با صدایی کم و بازدهی بالا از کیفیت قابل قبولی برخوردار است. از دیگر ویژگی‌های این محصول، تایمر آن است که برای روشن و خاموش شدن اتوماتیک می‌توان از آن استفاده کرد. همچنین در صورت کاهش یا افزایش دمای دستگاه، این تایمر دستگاه را به صورت خودکار خاموش می‌کند.

برای خرید کولر گازی هیوندای شما باید بین ۱۱،۵۰۰،۰۰۰ تا ۱۳،۸۰۰،۰۰۰ تومان هزینه کنید.

کولر گازی گرین مدل H09P1T1/R1

کولر گازی گرین

یکی دیگر از کولرهای گازی که قیمت نسبتا مناسبی در این دسته از محصولات دارد، کولر گرین است. این محصول دارای موتور کمپرسور روتاری بوده و همچنین به فیلتر تصفیه هوا نیز مجهز شده است. فیلتر ضد قارچ و ضد باکتری این دستگاه اثر قابل توجهی بر روی تصفیه هوای محیط دارد. میزان صدای تولید شده از این کولر بسیار کم بوده و کمترین آلودگی صوتی را ایجاد می‌کند. جنس پنل کولر گازی گرین همچون دیگر مدل‌های موجود در بازار از پلاستیک است. همچنین این کولر به یک ریموت کنترل نیز مجهز شده است.

قیمت این محصول از ۱۰،۳۰۰،۰۰۰ تا ۱۴،۵۰۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 2 / 5. تعداد آرا: 1

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

WhatsApp Image 2020-11-13 at 11.16.28
مرضیه محمدی
۱۴۰۱/۰۲/۱۵
مرضیه محمدی هستم. از سال 96 مشغول نوشتن و تولید محتوا هستم. در حال حاضر افتخار همکاری با مجموعه تصلا در بخش تحریریه را دارم. مطالبی که من تهیه می کنم در خصوص محتواهای کاربردی مربوط به راهنمای خرید، نگهداری و... انواع لوازم خانگی از برندهای مختلف است.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!