تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

راهنمای خرید جاروبرقی

پرفروش‌ترین جاروبرقی بازار کدام است؟

راهنمای خرید
توان مصرفی و قدرت مکش از مهمترین فاکتورها در خرید جاروبرقی است که بسیاری از ما نسبت به آن بی‌توجه هستیم. بهترین بازه توان مصرفی برای انواع جاروبرقی بین 1600 تا 2500 وات است. هر چه این توان بیشتر باشد به همان نسبت قدرت مکش دستگاه شما افزایش پیدا خواهد کرد

توان مصرفی و قدرت مکش از مهمترین فاکتورها در خرید جاروبرقی است که بسیاری از ما نسبت به آن بی‌توجه هستیم. بهترین بازه توان مصرفی برای انواع جاروبرقی بین ۱۶۰۰ تا ۲۵۰۰ وات است. هر چه این توان بیشتر باشد به همان نسبت قدرت مکش دستگاه شما افزایش پیدا خواهد کرد.

تصلا– نکته مهم دیگری که در خرید جاروبرقی باید به آن توجه داشته باشید، میزان صدای دستگاه است. شاید در نگاه اول صدای بلند دستگاه مشکل بزرگی به نظر نرسد اما در طولانی مدت این صدا، مزاحمت زیادی برای شما ایجاد خواهد کرد.

در این مطلب قصد داریم به معرفی پرفروش‌ترین جاروبرقی‌های بازار که از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند، بپردازیم. محصولاتی که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم داشت از فاکتورهای مهمی همچون قدرت مکش، صدای کم، موتور پرقدرت و… برخوردار هستند.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

  • معرفی پرفروش‌ترین جاروبرقی‌های بازار
  • قیمت انواع جاروبرقی

جاروبرقی دوو مدل DVC-LH22B

در سال‌های اخیر برند دوو کیفیت و اعتبار تولیدات خود را به مصرف‌کنندگان ثابت کرده است. این امر باعث شده تا فروش محصولات این برند افزایش پیدا کند. جاروبرقی دوو با ۲۱۰۰ وات توان مصرفی از قدرت مکش بالایی برخوردار است.

بر روی این جاروبرقی کلید ولومی تعبیه شده که شما می‌توانید قدرت مکش را تنظیم کرده و افزایش یا کاهش دهید. این محصول نیز همچون مدل قبلی دارای ۸ مرحله فیلتر است. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این جاروبرقی، برس توربو آن است که به کمک آن قدرت مکش دستگاه نیز افزایش پیدا می‌کند. همچنین این محصول از برند دوو به فیلتر تصفیه هوای هپا نیز مجهز شده است.

قیمت این جاروبرقی از ۳،۹۰۰،۰۰۰ تا ۴،۹۰۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

جاروبرقی پارس خزر مدل VC-2200W

محصولات پارس خزر در میان تولیدات ایرانی از کیفیت و اعتبار قابل قبولی برخوردار هستند. جاروبرقی پارس خزر مدل ۲۲۰۰ یکی از این تولیدات پرفروش است که در رنگ‌های متنوعی به بازار عرضه شده است.

از مهمترین قابلیت‌های این محصول از برند ایرانی پارس خزر، موتور پرقدرت آن است که ۲۲۰۰ وات توان مصرفی دارد. لوله تلسکوپی این جاروبرقی قابلیت تنظیم ارتفاع داشته و بر روی دستگاه کلید ولومی برای تنظیم میزان مکش تعبیه شده است. همچنین این دستگاه به یک سیستم فیلتر نیز مجهز شده است. نشانگر جهت مطلع شدن از پُر شدن مخزن نیز از دیگر قابلیت‌های این جاروبرقی محسوب می‌شود.

قیمت این جاروبرقی از ۳،۲۰۰،۰۰۰ تا ۳،۶۰۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

جاروبرقی پارس خزر مدل کمپرسور ۲۵۰۰W

هنگام خرید جاروبرقی به نوع فیلتر و سیستم فیلترینگ این دستگاه توجه داشته باشید. یکی از بهترین انواع فیلتر، هپا است که جاروبرقی پارس خزر نیز به این قابلیت مجهز شده است. شما می‌توانید برای جمع‌آوری زباله از کیسه‌های دائمی و یک بار مصرف استفاده کنید.

قدرت مکش بالا از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت این محصول بین کاربران است. صدای این دستگاه نیز بسیار کم بوده و جای نگرانی برای ایجاد صدای مزاحم وجود نخواهد داشت. لوازم جانبی که در کنار این محصول به فروش می‌رسد نیز برای تمیز کردن نقاط مختلف خانه مانند گوشه‌های مبل مناسب هستند.

این محصول با قیمتی متغیر از ۴،۳۰۰،۰۰۰ تا ۵،۰۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

قیمت جاروبرقی‌های پرفروش پارس خزر

مدل جاروبرقی قیمت
توربو ۲۰۰۰ ۲،۶۸۰،۰۰۰ تا ۳،۰۰۰،۰۰۰ تومان
توربو ۲۵۰۰WS ۴،۸۰۰،۰۰۰ تا ۵،۸۰۰،۰۰۰ تومان
 اکو ۱۸۰۰W ۱،۷۰۰،۰۰۰ تا ۱،۸۶۰،۰۰۰ تومان
VC 2000W ۲،۸۰۰،۰۰۰ تا ۳،۳۴۰،۰۰۰ تومان

جاروبرقی اسنوا مدل SVC-A2200BS

یکی دیگر از برندهای معتبر ایرانی، اسنوا بوده که جاروبرقی آن مدل ۲۲۰۰ از پرفروش‌ترین جاروبرقی‌های موجود در بازار است. فیلتر تصفیه هوای آن به صورت سیستم فیلتر ۵ مرحله‌ای طراحی شده است. همچنین صدایی که از این دستگاه خارج می‌شود نیز هیچ‌گونه آلودگی صوتی ایجاد نخواهد کرد.

در این محصول سیستمی تعبیه شده که به صورت پیش‌فرض و اتوماتیک، کلیه سطوح با متریال مختلف را تمیز می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این دستگاه، قابلیت فشرده‌سازی زباله است که در دیرتر پُر شدن کیسه تأثیر قابل توجهی دارد.

جاروبرقی اسنوا با قیمتی متغیر از ۳،۳۰۰،۰۰۰ تا ۴،۷۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

جاروبرقی پاکشوما مدل PVC 25501

بسیاری از ما نام برند پاکشوما را شنیده اما تجربه زیادی از کیفیت و عملکرد تولیدات این برند نداشته‌ایم. در بررسی پرفروش‌ترین جاروبرقی‌های بازار، جاروبرقی پاکشوما از رتبه نسبتا قابل قبولی برخوردار است. موتور این دستگاه ۲۵۰۰ وات توان مصرفی داشته و قدرت مکش خوبی دارد.

کیسه‌ای که برای این دستگاه در نظر گرفته شده، به صورت یک بار مصرف بوده و به فیلتر تصفیه هوا نیز مجهز شده است. فیلتر خروجی این جاروبرقی نیز هپا HEPA است.

قیمت این محصول از ۳،۳۰۰،۰۰۰ تا ۴،۳۰۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CJ919

اگر بودجه کافی برای خرید جاروبرقی در اختیار دارید، جاروبرقی پاناسونیک مدل ۹۱۹ نیز گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. قیمت این محصول نسبت به دیگر محصولات معرفی شده، بیشتر است. جاروبرقی پاناسونیک به یک موتور با توان مصرفی ۲۵۰۰ وات مجهز شده است.

قابلیتی که این جاروبرقی را نسبت به دیگر محصولات متمایز می‌کند، بی‌صدا بودن آن هنگام کار است. همچنین فیلتر تصفیه هوای هپا نیز از دیگر ویژگی‌های مهم آن محسوب می‌شود. همان‌طور که مشاهده کردید، وجود فیلتر HEPA در جاروبرقی اهمیت بسیاری دارد. به همین جهت هنگام خرید حتما به این نکته توجه داشته باشید.

قیمت تقریبی این محصول از برند پاناسونیک حدود ۱۱،۴۰۰،۰۰۰ تومان است.

جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CG713

یکی دیگر از تولیدات پاناسونیک که در گروه پرفروش‌ترین جاروبرقی‌های بازار قرار دارد، مدل ۷۱۳ است. مخزن زباله این جاروبرقی از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و کیسه در مدت زمان طولانی‌تری پُر خواهد شد. این محصول قابلیت تنظیم قدرت مکش داشته و به فیلتر تصفیه هوای هپا نیز مجهز شده است.

برای تهیه این محصول می‌توانید از ۴،۵۰۰،۰۰۰ تا ۴،۸۹۰،۰۰۰ تومان هزینه کنید.

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170

یکی دیگر از پرفروش‌ترین جاروبرقی‌های بازار، محصولی از برند فیلیپس است. این دستگاه تا ۲۵۰۰ وات توان مصرفی داشته و همچون دیگر تولیدات به قابلیت سیم‌جمع‌کن خودکار نیز مجهز شده است. کیسه‌ای که برای این جاروبرقی در نظر گرفته شده است، یک بار مصرف است.

معمولا بیشتر محصولات موجود در بازار دارای یک کیسه دائمی هستند ولی شما می‌توانید پاکت اورجینال محصول را خارج کرده و از کیسه‌های یک بار مصرف استفاده کنید. فیلتر بهداشتی تصفیه هوا و نشانگر مخزن نیز از دیگر ویژگی‌های این محصول هستند.

این جاروبرقی با قیمتی متغیر از ۵،۶۰۰،۰۰۰ تا ۶،۴۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

جاروبرقی سایا مدل FOTUN

جاروبرقی سایا در سه رنگ مشکی، قرمز و سفید طراحی و تولید شده است. بسیاری از تولیدات ایرانی همچون محصولات سایا از کیفیت قابل قبولی برخوردار بوده و به نسبت قیمت، رضایت درصد زیادی از کاربران را به خود جلب کرده‌اند.

جاروبرقی سایا دارای موتوری قدرتمند با ۲۰۰۰ وات توان مصرفی بوده و لوله دستگاه نیز به صورت تلسکوپی طراحی شده است. این محصول دارای سه سری جانبی بوده که منجر به سهولت در انجام کار هنگام تمیز کردن بخش‌های مختلف خانه می‌شود.

قیمت این محصول از برند سایا حدود ۲،۲۵۰،۰۰۰ تومان است.

جاروبرقی تولیپس مدل VC-A635R

توان مصرفی این محصول از برند تولیپس ۲۴۰۰ وات بوده و از قدرت مکش قابل قبولی برخوردار است. برای استفاده از این جاروبرقی شما می‌توانید از هر دو مدل کیسه دائمی و یک بار مصرف، انتخاب داشته باشید. لوله جاروبرقی تلسکوپی بوده و قابلیت تنظیم ارتفاع دارد. مهمترین ویژگی در این محصول نیز وجود فیلتر بهداشتی برای تصفیه هوای خروجی است.

این جاروبرقی با قیمتی متغیر از ۳،۳۰۰،۰۰۰ تا ۳،۸۶۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

جاروبرقی فلر مدل VC 209

جاروبرقی فلر از وزن نسبتا سبکی برخوردار بوده و هنگام استفاده شما کمتر خسته خواهید شد. این محصول باکیفیت دارای یک سری پارویی اضافه است که این سری به حالت توربو مجهز شده و باعث افزایش قدرت مکش دستگاه می‌شود.

کیسه تعبیه شده داخل جاروبرقی از جنس پارچه بوده و قابلیت شستشو دارد. در صورتی که قصد استفاده از کیسه دائمی را ندارید، می‌توانید آن را خارج کرده و کیسه‌های یک بار مصرف را جایگزین کنید.

توان مصرفی این محصول ۲۵۰۰ وات بوده و به فیلتر تصفیه هوا نیز مجهز شده است. همچنین بر روی بدنه جاروبرقی نشانگری جهت مطلع شدن از پُر بودن مخزن نیز تعبیه شده است.

قیمت این محصول از ۵،۰۰۰،۰۰۰ تا ۵،۷۰۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

قیمت جاروبرقی

جاروبرقی دوو مدل DVC-S22W

جاروبرقی دوو با دو رنگ سفید و مشکی، یکی از پرفروش‌ترین جاروبرقی‌های موجود در بازار است که سیستم فیلتر آن دارای ۸ مرحله است. یکی از مهمترین ویژگی‌های این محصول بی‌صدا بودن آن است. موتور جاروبرقی دوو ۲۱۰۰ وات توان مصرفی داشته و قدرت آن در مکش و از بین بردن گرد و غبار، راندمان مطلوبی دارد.

در سیستم فیلتر این محصول یک فیلتر هپا HEPA با قابلیت شستشو وجود دارد. کیسه این جاروبرقی به شکل دائمی طراحی شده و همچنین نشانگری بر روی دستگاه وجود دارد که شما را از پُر بودن کیسه مطلع می‌کند.

این محصول با قیمتی متغیر از ۳،۷۰۰،۰۰۰ تا ۴،۵۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

جاروبرقی دوو مدل DVC-LH22B

در سال‌های اخیر برند دوو کیفیت و اعتبار تولیدات خود را به مصرف‌کنندگان ثابت کرده است. این امر باعث شده تا فروش محصولات این برند افزایش پیدا کند. جاروبرقی دوو با ۲۱۰۰ وات توان مصرفی از قدرت مکش بالایی برخوردار است.

بر روی این جاروبرقی کلید ولومی تعبیه شده که شما می‌توانید قدرت مکش را تنظیم کرده و افزایش یا کاهش دهید. این محصول نیز همچون مدل قبلی دارای ۸ مرحله فیلتر است. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این جاروبرقی، برس توربو آن است که به کمک آن قدرت مکش دستگاه نیز افزایش پیدا می‌کند. همچنین این محصول از برند دوو به فیلتر تصفیه هوای هپا نیز مجهز شده است.

قیمت این جاروبرقی از ۳،۹۰۰،۰۰۰ تا ۴،۹۰۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

WhatsApp Image 2020-11-13 at 11.16.28
مرضیه محمدی
۱۴۰۱/۰۲/۲۸
مرضیه محمدی هستم. از سال 96 مشغول نوشتن و تولید محتوا هستم. در حال حاضر افتخار همکاری با مجموعه تصلا در بخش تحریریه را دارم. مطالبی که من تهیه می کنم در خصوص محتواهای کاربردی مربوط به راهنمای خرید، نگهداری و... انواع لوازم خانگی از برندهای مختلف است.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!