تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

راهنمای خرید سرخ‌کن

سرخ‌کن بدون روغن چی بخریم؟

راهنمای خرید
غذاهای سرخ‌کرده با توجه به میزان روغنی که برای آماده کردن آن‌ها احتیاج داریم، جز ضرر هیچ منفعتی برای سلامتی بدن انسان ندارند. در سال‌های اخیر محصولی تحت عنوان سرخ‌کن دو قاشق روغن یا بدون روغن روانه بازار شده که به محبوبیت بالایی بین مصرف‌کنندگان رسیده است.

غذاهای سرخ‌کرده با توجه به میزان روغنی که برای آماده کردن آن‌ها احتیاج داریم، جز ضرر هیچ منفعتی برای سلامتی بدن انسان ندارند. در سال‌های اخیر محصولی تحت عنوان سرخ‌کن دو قاشق روغن یا بدون روغن روانه بازار شده که به محبوبیت بالایی بین مصرف‌کنندگان رسیده است.

تصلا– این دستگاه‌ها به شکلی طراحی شده‌اند که مواد غذایی به جای روغن با کمک جریان هوای بسیار گرم پخته و یا سرخ می‌شوند. در واقع برای آماده کردن غذا در این دستگاه از جریان انتقال گرمای همرفتی استفاده می‌شود.

اگر به سلامتی خود اهمیت می‌دهید، از همین امروز مصرف روغن را در تهیه مواد غذایی مختلف کاهش دهید. با خرید محصولاتی همچون سرخ‌کن بدون روغن می‌توانید از کمترین میزان روغن در سبد غذایی روزانه خود استفاده کنید. برای آشنایی با مدل‌های مختلف این دستگاه و قیمت آن‌ها با ما همراه باشید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

  • معرفی بهترین مدل سرخ‌کن بدون روغن
  • قیمت دستگاه‌های سرخ‌کن

قیمت سرخ‌کن بدون روغن

دستگاه سرخ‌کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9252

یکی از پرفروش‌ترین محصولات برند فیلیپس که این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده، سرخ‌کن بدون روغن آن است. شما می‌توانید بدون استفاده از روغن، مواد خوراکی مورد علاقه خود را در کمترین زمان سرخ کرده و میل کنید.

این محصول باکیفیت دارای سیستم قطع اتوماتیک بوده و ۱۴۰۰ وات توان مصرفی دارد. همچنین این دستگاه با ظاهری شیک و زیبا به یک صفحه نمایشگر دیجیتال نیز مجهز شده است. به منظور نظافت و شستشوی قطعات نیز این امکان وجود دارد که قطعات داخلی را از یکدیگر جدا کرده و تمیز کنید.

از دیگر قابلیت‌های این محصول باید به فناوری راپید ایر Rapid Air نیز اشاره کنیم. این سیستم به گردش هوا و همچنین کاهش بوی غذا هنگام سرخ کردن کمک می‌کند.

با توجه به نوسانات موجود در بازار قیمت این دستگاه سرخ‌کن از ۴،۷۰۰،۰۰۰ تا ۹،۰۰۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

دستگاه سرخ‌کن فیلیپس مدل HD9218 51

سرخ‌کن مدل ۹۲۱۸ یکی دیگر از دستگاه‌های بدون روغن فیلیپس بوده که از امتیاز بالایی در سایت‌های اینترنتی برخوردار است. این محصول نیز مانند مدل قبلی در رنگ مشکی طراحی و تولید شده است. مهمترین فناوری که در این محصولات وجود دارد، گردش هوای سریع و فشرده است که جایگزین استفاده از روغن زیاد می‌شود. به همین جهت به این محصولات عنوان سرخ‌کن بدون روغن را لقب داده‌اند.

قسمت‌های مختلف دستگاه قابلیت جدا شدن داشته و همچنین شما می‌توانید برای شستشو آن‌ها را درون ماشین ظرفشویی قرار دهید. از دیگر ویژگی‌های این محصول باید به سیستم قطع اتوماتیک نیز اشاره کنیم. توان مصرفی سرخ‌کن فیلیپس ۱۴۵۰ وات است.

توجه داشته باشید که در کنار سرخ کردن مواد غذایی، امکان پخت گوشت، مرغ، ماهی، سبزیجات، سیب زمینی و… نیز وجود دارد.

این محصول با قیمتی متغیر از ۴،۰۰۰،۰۰۰ تا ۹،۰۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

سرخ‌کن بدون روغن دسینی مدل ۶۰۰

در این مطلب به معرفی بهترین مدل‌های سرخ‌کن بدون روغن می‌پردازیم که دسینی مدل ۶۰۰ قطعات جزئی از این محصولات خواهد بود. شما می‌توانید با استفاده از این دستگاه سیب زمینی را با کمترین میزان روغن، سرخ کرده و از طعم جذاب آن لذت ببرید.

قطعات این دستگاه قابلیت جداسازی داشته و شستشوی آن با کمترین زحمت انجام می‌شود. همچنین این دستگاه ۱۳۰۰ واتی به سیستم خاموشی اتوماتیک نیز مجهز شده است. سرخ‌کن دسینی در دو رنگ مشکی و سفید به بازار عرضه شده است.

قیمت این محصول از ۲،۵۰۰،۰۰۰ تا ۴،۴۰۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

دستگاه سرخ‌کن هانوور مدل ۱۰۰۷

امروزه وسایل آشپزخانه با هدف صرفه‌جویی در زمان و کمک به سلامت تغذیه طراحی و تولید می‌شوند. یکی از این محصولات که بر اساس فاکتورهای سلامتی طراحی شده، دستگاه سرخ‌کن بدون روغن یا دو قطره روغن است.

سرخ‌کن هانوور مدل ۱۰۰۷ یکی از این محصولات باکیفیت و کاربردی محسوب می‌شود. با خرید این دستگاه شما می‌توانید تنها با مقدار بسیار کمی روغن، مواد خوراکی مانند سیب زمینی را سرخ کرده و میل کنید. از مهمترین قابلیت‌های این محصول از برند هانوور می‌توانیم به ۷ برنامه پخت آن اشاره کنیم که به صورت پیش‌فرض طراحی شده‌اند.

همچنین این دستگاه دارای یک صفحه نمایشگر دیجیتال بوده و به سیستم قطع اتوماتیک نیز مجهز شده است. برای شستشوی قطعات داخلی نیز شما می‌توانید آن‌ها را از یکدیگر جدا کرده و تمیز کنید.

قیمت تقریبی این محصول حدود ۲،۵۰۰،۰۰۰ است که با توجه به نوسان بازار، امکان تغییر قیمت وجود دارد.

سرخ‌کن بلک اند دکر مدل AF220-B5

این دستگاه سرخ‌کن از برند بلک اند دکر BLACK + DECKER به صورت بدون روغن طراحی شده است. توان مصرفی این محصول ۱۵۰۰ وات بوده و محفظه داخلی آن ۳٫۵ لیتر ظرفیت دارد. از مهمترین ویژگی‌های این محصول می‌توانیم به فیلتر تعبیه شده در آن اشاره کنیم. این فیلتر بهداشتی قابلیت تعویض نیز دارد. همچنین سرخ‌کن بدون روغن بلک اند دکر به سیستم قطع اتوماتیک نیز مجهز شده است.

قیمت تقریبی این دستگاه سرخ‌کن حدود ۳،۰۰۰،۰۰۰ تومان است.

دستگاه سرخ‌کن ترموزتای ایتالیا

یکی دیگر از دستگاه‌های سرخ‌کن بدون روغن مدل فریتولوزا از برند ترموزتا است. این دستگاه همچون دیگر محصولات معرفی شده دارای سبدی گردان بوده و قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را نیز دارد. شما می‌توانید با استفاده از این دستگاه مواد غذایی سرخ‌کردنی را در مدت زمانی کوتاه آماده کرده و میل کنید.

نکته قابل توجه در ارتباط با ویژگی‌های این محصول، امکان سرخ کردن مواد غذایی یخ‌زده درون دستگاه است. توان مصرفی دستگاه ۱۲۵۰ وات بوده و به سیستم خاموشی اتوماتیک نیز مجهز شده است.

این محصول با قیمت تقریبی ۳،۵۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

سرخ‌کن بدون روغن میگل مدل ۱۴۰

دستگاه سرخ‌کن میگل در رنگ مشکی و سفید طراحی شده و قابلیت سرخ کردن مواد غذایی با کمترین مقدار روغن را دارد. این محصول با قابلیت تنظیم دما از ۸۰ درجه تا ۲۰۰ درجه سانتی‌گراد را داشته و تا ۳٫۵ لیتر نیز ظرفیت دارد.

قطعات داخلی سرخ‌کن میگل قابلیت جداسازی داشته و به راحتی قابل شستشو هستند. این دستگاه با توان مصرفی ۱۴۰۰ وات به سیستم قطع اتوماتیک نیز مجهز شده است.

قیمت تقریبی این دستگاه کاربردی حدود ۳،۰۰۰،۰۰۰ تومان است.

سرخ‌کن میگل مدل ۱۳۰

برند میگل مدل دیگری از دستگاه‌های سرخ‌کن بدون روغن طراحی کرده است که این محصول نیز در دو رنگ مشکی و سفید تولید می‌شود. در این محصول نیز با فناوری هوای گرم و گردش سریع هوا، مواد غذایی بدون روغن و در زمانی کوتاه آماده می‌شوند.

این دستگاه نیز همچون مدل قبلی قابلیت تنظیم دما داشته و به سیستم خاموشی اتوماتیک نیز مجهز شده است. این سیستم نقش قابل توجهی بر روی افزایش طول عمر دستگاه دارد.

برای تهیه این محصول شما باید مبلغی حدود ۲،۲۰۰،۰۰۰ تومان هزینه کنید.

دستگاه سرخ‌کن بدون روغن تفال مدل FZ7062

سرخ‌کن تفال همچون دیگر محصولات معرفی شده به کمک جریان هوای گرم، مواد غذایی را با کمترین درصد چربی آماده می‌کند. تنها چند قطره روغن برای سرخ کردن مواد غذایی مختلف با استفاده از این دستگاه کفایت می‌کند.

سرخ‌کن تفال ۱۴۰۰ وات توان مصرفی داشته و به تایمری دیجیتال مجهز شده است. با تنظیم تایمر شما می‌توانید زمان شروع و پایان پخت غذای خود را مشخص کنید. بدنه این دستگاه به صورت عایق طراحی شده تا  از عبور جریان هوای گرم از داخل به بیرون جلوگیری شود.

در حال حاضر این محصول با قیمت تقریبی ۶،۶۵۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

WhatsApp Image 2020-11-13 at 11.16.28
مرضیه محمدی
۱۴۰۱/۰۳/۰۲
مرضیه محمدی هستم. از سال 96 مشغول نوشتن و تولید محتوا هستم. در حال حاضر افتخار همکاری با مجموعه تصلا در بخش تحریریه را دارم. مطالبی که من تهیه می کنم در خصوص محتواهای کاربردی مربوط به راهنمای خرید، نگهداری و... انواع لوازم خانگی از برندهای مختلف است.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!