تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

همه آنچه در خصوص ماشین‌های لباسشویی برند بکو باید بدانید

ماشین لباسشویی بکو ساخت کجاست؟+ ویژگی‌ها

راهنمای خرید
برند بکو یکی از تولید کنندگان لوازم خانگی در کشور ترکیه است که تولیدات خود را به کشورهای آسیایی، اروپایی و حتی آمریکا صادر می‌کند. این لوازم خانگی در واقع زیر برند شرکت آرچلیک است که توسط هلدینگ کوچ مدیریت می‌شود.

تصلا-برند بکو یکی از تولید کنندگان لوازم خانگی در کشور ترکیه است که تولیدات خود را به کشورهای آسیایی، اروپایی و حتی آمریکا صادر می‌کند. این لوازم خانگی در واقع زیر برند شرکت آرچلیک است که توسط هلدینگ کوچ مدیریت می‌شود.

در حال در بازار لوازم خانگی ایران و کشورهای دیگر لوازم خانگی از جمله انواع یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرف‌شویی، تلویزیون و لوازم خانگی ریز مثل انواع اسپرسو ساز، اتو پرسی، جاروبرقی و از این دست با عنوان بکو در اختیار مشتریان قرار گرفته است.

همان‌طور که گفته شد، ماشین لباسشویی یکی از انواع محصولات و لوازم خانگی برند بکو است که در بازار لوازم خانگی ایران نیز موجود است. این گروه از محصولات برند بکو تنوع بسیار خوبی دارند. به همین دلیل در این مطلب در خصوص این محصولات برند بکو صحبت خواهیم کرد. آنچه در این مطلب خواهید خواند شامل مطالب زیر خواهد بود.

  • ویژگی‌های ماشین‌های لباسشویی برند بکو
  • مزایای ماشین‌های لباسشویی برند بکو
  • معایب ماشین‌های لباسشویی برند بکو
  • معرفی و نقد و بررسی چند نمونه از جدیدترین ماشین‌های لباسشویی برند بکو

در این مقاله سعی می‌شود تا همه عناوینی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، به صورت جامع و کامل توضیح داده شود تا بتوانید از آن هم برای آشنا شدن با مشخصات و ویژگی‌های ماشین‌های لباسشویی بکو استفاده کنید و هم اینکه بتوانید محصول متناسب با نیاز خود را از میان محصولات بکو انتخاب نمایید.

ماشین لباسشویی بکو و ویژگی‌های مشترک همه مدل‌ها

نکته مهمی که در خصوص ماشین‌های لباسشویی برند بکو وجود دارد این است که طراحی ظاهری آن‌ها بسیار ساده است و همین سادگی باعث شده است که بتوان از آن‌ها در هر خانه‌ای با هر نوع معماری و دکوراسیونی، استفاده کرد. از طرفی امکاناتی که روی این دستگاه‌ها ارائه شده است، نسبتاً خوب است و نیازهای بیشتر مشتریان و کاربران را برطرف می‌کند.

برند بکو انواع مختلفی از ماشین‌های لباسشویی را تولید می‌کند و با توجه به مدل آن‌ها هر کدام یکسری ویژگی‌های منحصر به فردی دارند. اما برخی از ویژگی‌ها وجود دارد که شما می‌توانید آن‌ها را روی همه ماشین‌های لباسشویی برند بکو در اختیار داشته باشید. در ادامه به معرفی این ویژگی‌ها خواهیم پرداخت.

صرفه جویی در انرژی در ماشین لباسشویی بکو

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که امروزه همه کاربران لوازم خانگی به دنبال آن هستند، توانایی دستگاه در به حداقل رساندن مصرف انرژی است.

در واقع اهمیت صرفه جویی در منابع انرژی و نیاز مشتریان به چنین قابلیتی باعث شده تا برندهای تولید کننده لوازم خانگی این مشخصه را روی بیشتر انواع لوازم خانگی از جمله ماشین‌های لباسشویی عرضه کنند.

ماشین‌های لباسشویی برند بکو نیز ازاین قاعده مستثنا نیستند. در واقع برند بکو همه انواع ماشین‌های لباسشویی خود را با قابلیت بهینه‌سازی حداکثری مصرف انرژی در دستگاه با سطح انرژی A+++ و A++ تولید و به بازار عرضه کرده است.

قابلیت آکوآفیوژن ماشین لباسشویی بکو

در ماشین‌های لباسشویی امروزی قابلیتی با عنوان آکوآفیوژن وجود دارد. این قابلیت باعث می‌شود مصرف آب در ماشین لباسشویی برای شستشوی لباس‌ها تا حد امکان کاهش یابد.

این قابلیت نه تنها مصرف آب را بهینه می‌کند بلکه مصرف مواد شوینده را نیز به حداقل ممکن می‌رساند. بسیاری از انواع ماشین‌های لباسشویی که اتفاقاً قدرت بالایی نیز در شستشوی لباس‌ها داشته‌اند، دارای مصرف آب بسیار بالا و حجم مواد شوینده بسیار زیاد هستند.

اما ماشین‌های لباسشویی امروزی از جمله ماشین‌های لباسشویی برند بکو که مجهز به فناوری آکوآفیوژن هستند، می‌توانند در عین اینکه لباس‌ها را بسیار تمیز بشویند، مصرف آب و مواد شوینده و نرم کننده را حداقل ممکن برسانند.

ماشین‌های لباسشویی که دارای چنین قابلیتی هستند، از جمله بهترین و پرطرفدارترین ماشین‌های لباسشویی در بازار لوازم خانگی به حساب می‌آیند.

فناوری آکوآویو(AquaWave)در ماشین لباسشویی بکو

یکی دیگر از فناوری‌هایی که برند بکو روی بیشتر ماشین‌های لباسشویی خود ارائه کرده است، فناوری آکوآویو است که بیشتر برای شستشوی لباس‌هایی که دارای پارچه لطیف و حساس هستند مناسب است.

در این فناوری شستشوی لباس‌ها بسیار ملایم اما مؤثر انجام می‌شود. یکی از مزایای شستشوی لباس‌ها با این قابلیت این است که بافت پارچه لباس آسیب نمی‌بیند و لباس‌ها حتی بعد از چندین بار شستشو نو می‌مانند. متخصصان برای طراحی این فناوری از طبیعت و حرکت موج‌های دریا الهام گرفته‌اند.

فناوری شستشوی بی صدا در ماشین لباسشویی بکو

یکی دیگری از مهم‌ترین قابلیت‌های ماشین‌های لباسشویی بکو، قابلیت شستشوی بی صدای لباس‌ها است. در این ماشین‌های لباسشویی، از موتور اینورتور دار استفاده شده است.

به همین دلیل صدای موتور در آن‌ها بسیار کم است. اما این فقط بخشی از کار است. طراحی دیواره‌های کناری دستگاه به نحوی انجام شده است که لرزش دستگاه تا حد قابل توجهی کاهش می‌یابد و در نتیجه صدای دستگاه کاهش می‌یابد.

مزایای ماشین‌های لباسشویی برند بکو

ماشین‌های لباسشویی بکو نیز مانند سایر ماشین‌های لباسشویی که توسط برندهای دیگر تولید و به بازار عرضه شده است، مزایا و معایب خود را دارند. در این بخش قصد داریم تا مزیت‌های اصلی این دستگاه‌ها را معرفی و بررسی کنیم.

اولین مزیت اصلی ماشین‌های لباسشویی برند بکو این است که این ماشین‌های لباسشویی در اندازه‌ها و حجم‌های بسیار متنوعی تولید و به بازار عرضه می‌شوند.

به این ترتیب کاربران می‌توانند بر اساس نیاز خود و تعداد اعضای خانواده خود، این ماشین‌های لباسشویی را خریداری نمایند.

برای مثال اگر تعداد اعضای خانواده شما ۲ یا ۳ نفر است می‌توانید ماشین‌های لباسشویی ۵ تا ۷ کیلوگرمی این برند را بسته به اینکه در هر بار شستشو چه حجمی از لباس را قرار است بشویید، انتخاب کنید. یا اگر تعداد اعضای خانواده شما زیادی است، می‌توانید دستگاه مورد نظر خود را از میان ماشین‌های لباسشویی ۸ تا ۱۰ کیلوگرم خریداری نمایید.

یکی دیگر از مزیت‌های اصلی ماشین‌های لباسشویی برند بکو، قابلیت آن در کاهش مصرف انرژی آب و برق است. در واقع روی این دستگاه‌ها، قابلیت‌هایی ارائه شده است که با فعال کردن آن‌ها می‌توانید تا حد قابل توجهی در مصرف برق و آب توسط دستگاه برای شستشوی لباس صرفه جویی کنید.

البته باید توجه داشته باشید که با وجد اینکه مصرف آب و برق در این دستگاه‌ها کاهش یافته است، کیفیت شستشوی لباس در آن‌ها بسیار عالی است و تغییری پیدا نکرده است.

ماشین‌های لباسشویی برند بکو همگی دارای برنامه‌های متنوع شستشوی لباس هستند. شما می‌توانید بر اساس نوع لباس و جنس آن و همچنین میزان کثیفی لباس‌های خود، برنامه شستشوی مورد نظر را انتخاب کنید و بر اساس آن لباس‌های خود را بشویید.

از دیگر مزیت‌های ماشین‌های لباسشویی برند بکو، قابلیت شستشوی با تأخیر است که با استفاده از آن شما می‌توانید شستشوی لباس‌ها را حتی در ساعت‌هایی که در خانه نیستید، و یا ساعت‌هایی که مصرف برق در کمترین مقدار خود است مثل نیمه‌های شب دستگاه خود را روشن کنید.

برای استفاده از این قابلیت کافی است لباس‌ها را داخل لباسشویی قرار دهید، شوینده را بیفزایید و دستگاه را تنظیم کنید که چه زمانی شروع به شستشو نمایید.

مزیت دیگری که می‌توان برای ماشین‌های لباسشویی برند بکو قائل شد، وجود برنامه‌های شستشویی است که با استفاده از آن‌ها بافت لباس به هیچ عنوان آسیب نمی‌بینند.

برای مثال لباس‌های کودکان به دلیل بافت ظریفی که دارد، بعد از دو یا سه بار با ماشین لباسشویی به شدت آسیب می‌بیند، اما اگر ماشین لباسشویی شما مانند دستگاه‌های بکو دارای برنامه شستشوی مخصوص بافت لباس‌های حساس باشد، استفاده از آن در زمان شستشوی لباس باعث می‌شود تا بافت لباس از آسیب دیدن در امان بماند.

از درگی مزایای ماشین‌های لباسشویی برد بکو، استفاده از فناوری بخار برای شستشوی لباس‌ها است. در صورتی که از این قابلیت دستگاه خود برای شستشوی لباس‌ها استفاده کنید، دیگر نیازی به این که بعد از شستشوی لباس، بخواهید آن‌ها را اتو کنید، نخواهید داشت.

ضد لرزش بودن موتور به کار رفته در ماشین‌های لباسشویی برند بکو نیز یکی دیگر از مزیت‌های ماشین لباسشویی این برند است.

در بسیاری از انواع ماشین‌های لباسشویی به خصوص آن دسته از دستگاه‌هایی که درب آن‌ها در جلو دستگاه قرار دارد، موتور به صورت افقی قرار می‌گیرد و همین امر باعث می‌شود که دستگاه در هنگام کار کردن دچار لرزش شود.

اما در ماشین‌های لباسشویی بکو، با استفاده از طراحی خاص موتور و محل قرار گیری آن از لرزش دستگاه در هنگام شستشوی لباس‌ها تا حد قابل توجهی جلوگیری شده است.

معایب ماشین‌های لباسشویی برند بکو

در ماشین‌های لباسشویی برند بکو به منظور کاهش لرزش و صدای دستگاه در حین کار کردن از موتورهای دایرکت درایو استفاده شده است.

اما این موضوع باعث شده قیمت این دستگاه‌ها تا حدودی افزایش یابد. در واقع قیمت ماشین‌های لباسشویی که در آن‌ها از موتورهای دارای تسمه که باعث افزایش لرزش دستگاه می‌شود، استفاده شده است، بسیار کمتر از قیمت ماشین‌های لباسشویی دارای موتور دایرکت درایو است.

علاوه بر این هزینه تعمیر و لوازم یدکی ماشین‌های لباسشویی دارای موتور دایرکت درایو بسیار زیاد بیشتر از مدل‌های قدیمی است.

علاوه بر این با وجود اینکه برند بکو سعی کرده است در طراحی ظاهری ماشین‌های لباسشویی خود از اصول مینیمالیست استفاده کند و آن‌ها را به نحوی طراحی کند که فضای کمی را اشغال نمایند، اما به هر حال ماشین‌های لباسشویی که دارای حجم بالایی هستند، فضای نسبتاً زیادی را اشغال می‌کنند و حتما باید نسبت به فضایی که برای آن‌ها در نظر می‌گیرید حساسیت به خرج دهید.

اکثر ماشین‌های لباسشویی درب از جلو، پس از مدتی دارای بویی نامطبوع می‌شوند و این به خاطر گیر کردن مقداری آب در لابه لای واشرهای پلاستیکی درب از داخل اتفاق می‌افتد.

این آب با ایجاد کپک در واشر درب موجب ساطع شدن بویی ناخوشایند از ماشین لباسشویی می‌شود. البته بکو سعی کرده است تا این مشکل را با ارائه و استفاده از فناوری‌هایی مثل تکنولوژی شستشوی دیگ دستگاه و همچنین فناوری ضد باکتری برطرف نماید اما به هر حال برخی از کاربران در این خصوص شکایت‌هایی را در فضای مجازی منتشر کرده‌اند.

معرفی چند نمونه از ماشین‌های لباسشویی برند بکو

در بخش‌های قبلی در خصوص ماشین‌های لباسشویی برند بکو، مزایا و معایب آن‌ها و همچنین ویژگی‌هایی که در همه این دستگاه‌ها مشترک است، صحبت کردیم. در این بخش قصد داریم تا به معرفی چند نمونه از جدیدترین ماشین‌های لباسشویی برند بکو بپردازیم. این برند ماشین‌های لباسشویی خود را در ابعاد مختلف ۷، ۸ و ۹ کیلویی تولید و به بازار عرضه می‌کند.

نکته‌ای که در خصوص ماشین‌های لباسشویی برند بکو وجود دارد این است که این برند مانند بسیاری از برندهای مطرح دنیا، چند نمونه از ماشین‌های لباسشویی توکار را نیز تولید می‌کند. در ادامه قبل از معرفی و نقد و بررسی ویژگی‌های برخی از نمونه‌های ماشین‌های لباسشویی برند بکو، به معرفی یکی از جدیدترین ماشین‌های لباسشویی توکار این برند خواهیم پرداخت.

ماشین لباسشویی برند بکو مدل wir76540f1 (از نوع توکار)

ماشین لباسشویی بکو مدل wir76540f1 از جمله ماشین‌های لباسشویی توکار و یکپارچه است که برای استفاده از آن باید قبل از تعبیه کابینت در آشپزخانه جای آن را مشخص کنید.

ابعاد این دستگاه نسبتاً کوچک است اما حجم مناسبی دارد و از استاندارد ۷ کیلوگرمی برای ساخت  طراحی آن استفاده شده است.

حداکثر سرعت چرخش ماشین لباسشویی برند بکو مدل wir76540f1 در حدود ۱۶۰۰ دور در دقیقه است که سرعت مناسبی برای یک ماشین لباسشویی توکار به حساب می‌آید.

این میزان سرعت چرخش موتور نه تنها در بهبود کیفیت شستشوی لباس و کمتر شدن مدت زمان شستشوی لباس بسیار مهم است بلکه باعث می‌شود تا در هنگام خشک کردن لباس‌ها نیز آب آن تا در کمترین مدت زمان ممکن در حد قابل توجهی گرفته شود.

این قابلیت‌ها باعث می‌شود تا شما بتوانید حجم زیادی از لباس‌ها را در مدت زمان بسیار کمی بشویید.

نکته و یا عیبی که برای ماشین لباسشویی بکو مدل wir76540f1 وجود دارد این است که میزان سر و صدای آن چیزی در حدود ۷۲ دسی بل است که نسبتاً زیاد است.

وزن این دستگاه چیزی در حدود ۷۱ کیلوگرم است و اندازه آن در حدود ۵۶ * ۶۰ * ۸۲ سانتیمتر است. روی این دستگاه قابلیت صرفه جویی در مصرف آب و برق ارائه شده است که باعث می‌شود دستگاه با حداقل مصرف انرژی بیشترین کارآیی را از خود نشان دهد.

ماشین لباسشویی ۹ کیلویی برند بکو مدل WX943440W

ماشین لباسشویی ۹ کیلویی برند بکو مدل WX943440W  یکی از انواع ماشین‌های لباسشویی این برند است که اولین نکته‌ای که آن را از سایر ماشین‌های لباسشویی این کارخانه متمایز می‌کند، طراحی خاص و منحصر به فرد آن است.

اگر چه این ماشین لباسشویی از جمله ماشین‌های لباسشویی با حجم بالا به حساب می‌آید، اما طراحی آن به قدری هوشمندانه انجام شده است که حتی برای خانواده‌هایی که فضای کمی برای قرار دادن ماشین لباسشویی در اختیار دارند، مناسب است. از طرفی طراحی ظاهری این دستگاه نیز بسیار خاص انجام شده است.

ماشین لباسشویی ۹ کیلویی برند بکو مدل WX943440W  در دسته ماشین‌های لباسشویی هوشمند این برند قرار می‌گیرد که هم دارای قابلیت‌های هوشمند است و هم امکانات آن بسیار کاربردی است.

ظرفیت این ماشین لباسشویی ۹ کیلوگرم است و کلاس بهره‌وری انرژی در آن با رتبه A++ مشخص شده است.

سرعت چرخش موتور در این ماشین لباسشویی چیزی در حدود ۱۴۰۰ دور در دقیقه است. از همه مهم‌تر اینکه میزان صدای آن در هنگام شستشوی لباس در حدود ۵۳ دسی بل و در زمان خشک کردن لباس‌ها چیزی در حدود ۷۸ دسی بل است که نسبتاً زیاد است.

موتوری که روی ماشین لباسشویی ۹ کیلویی برند بکو مدل WX943440W  به کار رفته است از نوع موتورهای Pro Smart است که هم دارای راندمان بسیار بالایی هستند و هم سر و صدای نسبتاً کمی در زمان شستشوی لباس‌ها دارند.

طول این ماشین لباسشویی ۸۴ سانتیمتر، عرض آن چیزی در حدود ۶۰ سانتیمتر و عمق آن در حدود ۶۴ سانتیمتر است. وزن این ماشین لباسشویی ۷۲ کیلوگرم است.

برای این ماشین لباسشویی صفحه نمایش دیجیتال در نظر گرفته شده است که با استفاده از آن هم می‌توان تنظیمات را روی موتور ماشین لباسشویی ۹ کیلویی برند بکو مدل WX943440W  اعمال کرد و هم می‌توان وضعیت دستگاه را مشاهده کرد.

این دستگاه فقط در رنگ سفید تولید می‌شود که یک عیب برای این دستگاه محسوب می‌شود. چون تنوع رنگی بالایی ندارد. درب این دستگاه از نوع XL یا درب بزرگ است که به راحتی می‌توانید لباس‌ها را در آن قرار دهید.

جنس بدنه ماشین لباسشویی ۹ کیلویی برند بکو مدل WX943440W  از نوع استیل ضد زنگ است و روی آن قفل کودک قرار داده شده است. همچنین این دستگاه دارای قابلیت کنترل بارهای نا متعادل است. همچنین دارای قابلیت تنظیم خودکار آب است. روی این دستگاه شلنگ تخلیه اضطراری آب نیز ارائه شده است. یکی از قابلیت‌های مهم این ماشین لباسشویی ویژگی OptiSense است.

ماشین لباسشویی ۸ کیلویی برند بکو مدل WTV8736XW

یکی از مقرون به صرفه‌ترین ماشین‌های لباسشویی برند بکو چه از نظر حجم و چه از نظر قابلیت‌هایی که روی آن ارائه شده است، ماشین لباسشویی ۸ کیلویی برند بکو مدل WTV8736XW است.

مهم‌ترین ویژگی این دستگاه قابلیت آن در شستشوی لباس‌ها با کمترین میزان آب و انرژی است. در واقع این ماشین لباسشویی توانایی این را دارد که لباس‌های شما را در کسری از ثانیه با حداقل مصرف آب و برق با کیفیت بسیار بالا بشوید.

میزان مصرف انرژی در این ماشین لباسشویی ۸ کیلویی برند بکو مدل WTV8736XW با رده انرژی A+++ مشخص شده است.

چون ظرفیت این دستگاه در حدود ۸ کیلوگرم است در نتیجه برای خانواده‌هایی که دارای جمعیت متوسط هستند، گزینه بسیار مناسبی است.

وزن این دستگاه چیزی در حدود ۷۰ کیلوگرم است که باعث شده تا این دستگاه زو ماشین‌های لباسشویی سبک وزن قرار گیرد. ابعاد این دستگاه ۸۵ * ۶۰ * سانتیمتر است و فضای کمی را با وجود حجم زیادی که دارد اشغال می‌کند.

روی ماشین لباسشویی ۸ کیلویی برند بکو مدل WTV8736XW در حدود ۱۵ برنامه شستشوی اصلی و ۵ برنامه شستشوی فرعی ارائه شده است که شامل همه برنامه‌های شستشویی که روی جدیدترین ماشین‌های لباسشویی دنیا ارائه شده است، می‌شود.

این دستگاه دارای یک پنل لمسی است که مجهز به یک صفحه نمایش ال ای دی کوچک است. پنل لمسی که روی این ماشین لباسشویی تعبیه شده است دارای دکمه‌های شروع، بارگیری مجدد، مکث، شستشوی اضافی، شستشوی با سرعت کم است.

روی صفحه نمایش تعبیه شده در بدنه این دستگاه می‌توانید وضعیت فعلی دستگاه را از نظر تنظیمات مشاهده کنید.

همچنین اطلاعات دقیقی در خصوص مدت زمان باقیمانده برای شستشوی لباس‌ها، سرعت چرخش درام و حتی دمای دستگاه نیز در اختیار شما قرار داده می‌شود.

در قسمت وسط ماشین لباسشویی ۸ کیلویی بکو مدل WTV8736XW Beko یک دکمه ی چرخشی بزرگ برای انتخاب برنامه‌های شست و شو وجود دارد و در سمت چپ آن نیز یک محفظه‌ی مواد شوینده برای شست و شوی لباس‌ها قرار گرفته است که به صورت کشویی طراحی شده تا کاربران بتوانند به دلخواه از چند نوع مواد شوینده و نرم کننده در داخل آن استفاده کنند.

دیگ این ماشین لباسشویی از جنس استیل ضد زنگ طراحی شده است که دارای ظرفیتی در حدود ۸ کیلوگرم است.

این ماشین لباسشویی مجهز به فناوری شستشوی AquaWave است که در آن لباس‌ها با حالت موج وار شسته می‌شوند. در این حالت شستشو، به دلیل اینکه البسه با حرکت بسیار ملایم اما قوی جابجا می‌شوند، تمیزتر می‌شوند و از طرفی به بافت آن‌ها نیز آسیب نمی‌رسد.

روی دیگ ماشین لباسشویی ۸ کیلویی برند بکو مدل WTV8736XW یکسری منفذ به صورت مارپیچی تعبیه شده است که برای خروج بهتر بخار آب داغ در هنگام شستشوی لباس‌ها کاربرد دارد.

در نتیجه لباس‌ها در هنگام شستشو با این دستگاه کمتر چروک می‌شوند و از همه مهم‌تر اینکه همه باکتری‌ها و میکروب‌های روی لباس نیز از بین می‌روند. از آنجایی که روی دیگ دستگاه یکسری وزنه تعبیه شده است تعادل دستگاه در حین شستشوی لباس بیشتر حفظ می‌شود و در نتیجه لرزش آن بسیار کمتر خواهد بود.

با استفاده از ماشین لباسشویی ۸ کیلویی برند بکو مدل WTV8736XW شما می‌توانید بارهای حجیم مثل انواع پتو، ملحفه و روتختی را نیز بشویید.

درب این ماشین لباسشویی از شیشه نشکن ضد حرارت ساخته شده است که با زاویه ۱۸۰ درجه به سمت چپ در گردش است.

قطر درب این دستگاه چیزی در حدود ۳۴ سانتیمتر است در نتیجه شما می‌توانید حجم زیادی از لباس‌ها را به صورت یکجا داخل محفظه ماشین لباسشویی قرار دهید. این دستگاه دارای قابلیت افزودن لباس‌ها در حین شستشو و کار کردن دستگاه است.

ماشین لباسشویی برند بکو مدل WEX740430S  در اندازه ۷ کیلویی

کوچک‌ترین ماشین لباسشویی بکو، ماشین لباسشویی مدل WEX740430S 7 کیلویی است که برای خانواده‌های دارای جمعیت کم انتخاب و گزینه مناسبی است.

اولین قابلیتی که باعث می‌شود این دستگاه برای مصرف روزانه مناسب باشد، شستشوی سریع است که با استفاده از آن می‌توانید ۷ کیلوگرم لباس و ملحفه را تنها در مدت زمان ۲۸ دقیقه شستشوی دهید.

ماشین لباسشویی برند بکو مدل WEX740430S 7 کیلویی از جمله ماشین‌های هوشمند برند بکو است که دارای قابلیت اتصال به بلوتوث است و شما می‌توانید برنامه‌ها و تنظیمات آن را با استفاده از تبلت و یا کامپیوتر خود و اپلیکیشن HomeWhiz کنترل کنید.

همچنین این دستگاه دارای قابلیت StreamCure است که با استفاده از آن لباس‌ها در حین شستشو چروک نمی‌شوند و نیازی به اتو کشی لباس‌ها بعد از شستشو نخواهید داشت.

ماشین لباسشویی برند بکو مدل WEX740430S 7 کیلویی در رنگ نقره‌ای تولید می‌شود و سرعت چرخش آن در حدود ۱۰۰ دور در دقیقه است. روی این ماشین لباسشویی ۱۵ برنامه شستشو ارائه شده است.

همچنین این ماشین لباسشویی دارای یک پنل لمسی برای اعمال تنظیمات و همچنین یک صفحه نمایش است که از طریق آن می‌توانید به اطلاعاتی مثل مدت زمان باقی مانده برای شستشوی لباس‌ها و مدهایی که برای شستشوی لباس‌ها در دستگاه انتخاب شده است دسترسی داشته باشید.

روی ماشین لباسشویی برند بکو مدل WEX740430S 7 کیلویی می‌تواند با نصف ظرفیت خود نیز کار کند در این حالت به صورت خودکار مصرف آب و مصرف برق را به نصف کاهش می‌دهد.

امکان انتخاب سرعت چرخش متفاوت و متغیر نیز برای این ماشین لباسشویی وجود دارد. همچنین امکان استفاده از برنامه شستشوی با تأخیر نیز روی آن وجود دارد.

ارتفاع این دستگاه چیزی در حدود ۸۴ سانتیمتر، عرض آن ۶۰ و عمق این دستگاه نیز در حدود ۵۵ سانتیمتر است.

در این مطلب در خصوص ویژگی‌های جدیدی که به ماشین‌های لباسشویی بکو اضافه شده است صحبت کردیم. همچنین مزایا و معایبی که این ماشین‌های لباسشویی دارند نیز مورد نقد و بررسی قرار گرفتند. همچنین ۴ نمونه از بهترین و جدیدترین ماشین‌های لباسشویی برند بکو نیز معرفی شدند.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

سمیه شماعی زاده هستم. کارشناسی ارشد هوش مصنوعی و زبانشناسی رایانشی، عاشق دنیای فناوری و اطلاعات! از حدود 5 سال پیش کار تولید محتوا رو شروع کردم و در حال حاضر عضو گروه تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!