تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

راهنمای خرید ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی ایرانی چی بخریم؟

راهنمای خرید
اولین قدم در خرید ماشین ظرفشویی، مشخص کردن بودجه‌ای است که برای این منظور در نظر گرفته‌اید. البته نباید از کیفیت و اعتبار برند محصول نیز غافل شویم. در حال حاضر تولیدکنندگان داخلی بر اساس نیاز بازار و بودجه قشر متوسط، محصولاتی با قیمت مقرون‌به‌صرفه تولید می‌کنند.

تصلا– در پاسخ به این سؤال که ماشین ظرفشویی ایرانی چی بخریم، می‌توانیم به برندهای شناخته شده‌ای مانند پاکشوما، جی پلاس و… اشاره کنیم. تولیدات این برندهای داخلی، با توجه به قیمت از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند. در ادامه به معرفی چند مدل از این محصولات و قیمت آن‌ها می‌پردازیم.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

قیمت ماشین ظرفشویی ایرانی

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-K351S

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-K351S

این ماشین ظرفشویی ایرانی از برند جی پلاس در سه رنگ تیتانیومی، سفید و نقره‌ای طراحی و تولید شده است. ظرفیت این دستگاه ۱۳ نفره بوده و به قفل کودک مجهز شده است. ماشین ظرفشویی ایرانی جی پلاس به چند برنامه شستشو مانند شستشوی روزانه، سریع و… مجهز شده است. همچنین این دستگاه به برنامه پیش شستشو نیز مجهز شده است که قبل از شستشو، ظروف کمی با آب خیس می‌شوند.

برنامه شستشوی ظروف کثیف از دیگر قابلیت‌های این ماشین ظرفشویی ایرانی است که برای تمیز کردن ظروف بسیار کثیف با لکه‌های سخت چربی طراحی شده است. سبدهایی که درون دستگاه تعبیه شده‌اند، قابلیت تنظیم ارتفاع دارند.

قیمت این محصول از ۱۶،۷۰۰،۰۰۰ تا ۱۸،۰۰۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-L463S

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-L463S

ماشین ظرفشویی ایرانی جی پلاس مدل ۴۶۳ به صورت چهارده نفره طراحی شده است. این دستگاه دارای هشت برنامه شستشو بوده و همچنین به قابلیت‌هایی همچون شستشوی ظروف کثیف و مرحله پیش آبکشی نیز مجهز شده است.

درون دستگاه سه سبد مخصوص نگهداری ظروف تعبیه شده است. سبد میانی در این محصول قابلیت تنظیم ارتفاع دارد. همه ما پیش از شستن ظروف، آن‌ها را کمی با آب خیس می‌کنیم. این فرایند در ماشین ظرفشویی ایرانی جی پلاس نیز وجود دارد. گاهی اوقات ظرف‌های ما چندان کثیف نبوده و به یک شستشوی سریع و کوتاه نیاز دارند. برای این منظور جی پلاس برنامه شستشوی لایت Light را طراحی کرده است.

این دستگاه با قیمتی متغیر از ۱۶،۰۰۰،۰۰۰ تا ۱۷،۷۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-L352S

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-L352S

یکی دیگر از انواع ماشین ظرفشویی ایرانی، جی پلاس مدل ۳۵۲ است که ظرفیت آن ۱۳ نفره است. این دستگاه دو سبد داشته که قابلیت تنظیم ارتفاع دارند. در این ماشین ظرفشویی ایرانی یک تایمر تعبیه شده که به شستشوی ظروف در زمان دلخواه کمک می‌کند. از دیگر قابلیت‌های مهم این محصول می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

      • مجهز به قفل کودک
      • دارای ۵ برنامه شستشو
      • قابلیت شستشوی ظروف بسیار کثیف
      • دارای برنامه پیش شستشو برای خیس شدن ظروف

این محصول با سه رنگ سفید، نقره‌ای و تیتانیومی با قیمتی حدود ۱۶،۹۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-L463W

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-L463W

      • تولید شده در سه رنگ تیتانیومی، سفید و نقره‌ای
      • ظرفیت ۱۴ نفره
      • دارای ۸ برنامه شستشو
      • مجهز به قفل کودک
      • قابلیت شستشوی ظروف بسیار کثیف با لکه‌های چربی سخت
      • دارای برنامه پیش شستشو
      • قابلیت شستشوی ظروف حساس و کریستالی
      • مجهز به سیستم Self-Clean (شستشوی فضای داخلی دستگاه)
      • دارای سه سبد با قابلیت تنظیم ارتفاع

قیمت تقریبی این محصول حدود ۱۷،۳۰۰،۰۰۰ تومان است.

 

  • ماشین ظرفشویی ایرانی
  • قیمت انواع ماشین ظرفشویی
  • نکات مهم برای خرید ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SDW-226S

ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SDW-226S

ظرفشویی اسنوا دارای ۶ برنامه پیش‌فرض برای شستشوی ظروف بوده و به صورت ۱۲ نفره طراحی شده است. به کمک این برنامه‌ها، ظروف به بهترین شکل شسته و تمیز می‌شوند. شما می‌توانید برای شستشوی روزمره ظروف از برنامه پیش‌فرض شستشوی روزانه که مدت زمان آن برابر با ۶۰ دقیقه است، استفاده کنید. همچنین در این دستگاه برنامه‌ای طراحی شده تا در صورت نیاز از شستشوی سریع با مدت زمان ۴۲ دقیقه در موقعیت‌های ضروری استفاده کنید.

نکته مهم در مشخصات این دستگاه از برند اسنوا، قدرت دستگاه در شستشوی قوی و بهینه است. همچنین پیش از مرحله آبکشی، امکان پیش آبکشی ظروف نیز وجود دارد.

همه ما می‌دانیم که آب با املاح و سختی همراه است. سختی آب در طولانی مدت منجر به ایجاد لایه‌های رسوب در وسایلی مانند ماشین ظرفشویی می‌شود. به همین جهت هنگام خرید باید به قابلیت تنظیم سختی آب در دستگاه توجه داشته باشید. این ماشین از برند اسنوا به سیستم تنظیم سختی آب مجهز شده است. از دیگر قابلیت‌های این دستگاه باید به موارد زیر نیز اشاره کنیم:

  • مجهز به سیستم عیب‌یاب هوشمند
  • قابلیت اضافه کردن ظروف هنگام کار
  • قابلیت شستشوی میوه و سبزی
  • مجهز به حسگر تشخیص نشتی آب
  • مجهز به تایمر ۲۴ ساعته
  • دارای قفل کودک
  • قابلیت شستشوی ظروف با نصف ظرفیت دستگاه
  • مجهز به صفحه نمایشگر LED

این محصول با قیمتی متغیر از ۱۷،۰۰۰،۰۰۰ تا ۲۲،۸۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF-15310

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF-15310

ماشین ۱۵ نفره پاکشوما دارای سه سبد بوده که شستشوی ظروف با نصف ظرفیت دستگاه نیز امکان‌پذیر خواهد بود. هشت برنامه شستشو برای این ماشین در نظر گرفته شده که شستشوی اقتصادی نیز شامل این برنامه‌ها می‌شود.

از دیگر قابلیت‌های این محصول از برند پاکشوما باید به تایمر ۲۴ ساعته، قفل کودک، برنامه مخصوص شستشوی ظروف حساس و… اشاره کنیم. همچنین بر روی این دستگاه نمایشگری تعبیه شده که مصرف‌کننده را از زمان پایان نمک و مایع جلادهنده مطلع می‌کند.

قیمت این دستگاه از ۱۸،۵۰۰،۰۰۰ تا ۲۰،۸۰۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF-15306

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF-15306

ظرفیت این ماشین ۱۵ نفره بوده و دارایی دو سبد شستشوی آسانسوری است. به منظور شستشوی بهینه برای این دستگاه ۸ برنامه شستشو به صورت پیش‌فرض طراحی شده است. قابلیت تأخیر در شستشو از دیگر ویژگی‌های این ماشین است. شما می‌توانید زمان شروع کار دستگاه را از پیش تعیین کرده و ماشین با تأخیر فرایند شستشو را انجام می‌دهد.

در این دستگاه نیز شما می‌توانید با نصف ظرفیت ماشین، ظروف را شستشو دهید. قابلیت شستشوی ظروف حساس و شستشوی میوه و سبزی از دیگر امکانات این ماشین محسوب می‌شود. بر روی دستگاه نشانگری وجود دارد که زمان تمام‌شدن نمک و مایع جلادهنده را به شما اطلاع می‌دهد.

قیمت تقریبی این محصول ۱۸،۹۰۰،۰۰۰ تومان است.

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF-15308ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF-15308

صفحه نمایشگر ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل ۱۵۳۰۸ به صورت لمسی LED طراحی شده است. این دستگاه سه سبد شستشو داشته و ظرفیت آن ۱۵ نفره است. این مدل از محصولات پاکشوما برخلاف دو مدل قبلی دارای ۷ برنامه شستشو بوده و به تایمر نیز مجهز شده است. همچنین نمایشگر موجود بر روی دستگاه نیز زمان اتمام نمک و مایع جلادهنده را به شما اطلاع خواهد داد.

این محصول با قیمتی حدود ۲۱،۰۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

 

نکات مهم برای خرید ماشین ظرفشویی

هنگام خرید لوازم خانگی، باید به نکات مهمی که به ما در انتخابی مطمئن و خریدی مناسب کمک می‌کند، توجه ویژه‌ای داشته باشیم. این موضوع که محصول ایرانی یا خارجی باشد، تفاوتی در توجه به این نکات ایجاد نخواهد کرد. اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی دارید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

ظرفیت دستگاه

یکی از مهمترین نکاتی که باید آن را در نظر داشته باشید، ظرفیت ماشین است. به عنوان مثال اگر خانواده شما بیش از چهار نفر ظرفیت داشته و استفاده شما از ماشین زیاد است، باید دستگاهی با ظرفیت بیش از ۶ نفر انتخاب کنید. در حالت کلی انواع ماشین ظرفشویی در ظرفیت‌های ۶ تا ۸ نفره، ۱۲ نفره، ۱۴ نفره و… طراحی و تولید می‌شوند. همچنین این محصولات بر اساس نیاز بازار به صورت رومیزی، توکار و ایستاده روانه بازار می‌شوند.

جنس بدنه داخلی

کیفیت متریالی که ماشین به واسطه آن‌ها ساخته شده است از دیگر نکاتی است که باید به آن توجه داشته باشید. جنس بدنه و سبدهایی که درون ماشین قرار دارند باید از جنس استیل ضدزنگ باشد. فضای داخلی دستگاه همواره در معرض فشار آب و مواد شوینده قرار دارد. به این ترتیب بدنه داخلی باید از متریالی ساخته شده باشد که این عوامل به آن آسیب وارد نکند.

برنامه‌های شستشو

هنگام خرید، محصولی را انتخاب کنید که دارای برنامه‌های پیش‌فرض شستشو باشد. این برنامه‌ها در شستشوی بهینه ظروف تأثیر قابل توجهی داشته و همچنین به حفظ طول عمر دستگاه نیز کمک می‌کنند. برنامه شستشوی ظروف حساس، برنامه مناسب برای شستشوی ظروف بسیار کثیف، برنامه اقتصادی، شستشوی سریع و… از جمله این برنامه‌های پیش‌فرض هستند.

در حال حاضر برندهای ایرانی مانند پاکشوما و جی پلاس، محصولات باکیفیتی روانه بازار کرده‌اند که افراد با بودجه متوسط می‌توانند از کارایی این محصولات بهره‌مند شوند.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

WhatsApp Image 2020-11-13 at 11.16.28
مرضیه محمدی
۱۴۰۱/۰۳/۰۸
مرضیه محمدی هستم. از سال 96 مشغول نوشتن و تولید محتوا هستم. در حال حاضر افتخار همکاری با مجموعه تصلا در بخش تحریریه را دارم. مطالبی که من تهیه می کنم در خصوص محتواهای کاربردی مربوط به راهنمای خرید، نگهداری و... انواع لوازم خانگی از برندهای مختلف است.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!