تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

راهنمای خرید مولتی کوکر

مولتی کوکر چیست و چه کاربردی دارد؟

راهنمای خرید
 آیا تا به حال نام مولتی کوکر را شنیده‌اید؟ اگر برای شما هم پیش آمده که هنگام آشپزی حواس‌تان پرت شود و با انتشار بوی سوختگی، متوجه سوختن غذای شوید، مولتی کوکر حتما می‌تواند به شما کمک کند.

تصلا–  آیا تا به حال نام مولتی کوکر را شنیده‌اید؟ اگر برای شما هم پیش آمده که هنگام آشپزی حواس‌تان پرت شود و با انتشار بوی سوختگی، متوجه سوختن غذای شوید، مولتی کوکر حتما می‌تواند به شما کمک کند.

طراحی و تولید محصولاتی مانند پلوپز و مولتی کوکر، اقدامی هوشمندانه در جهت ایجاد شرایطی بهتر برای آشپزی هستند که با صرفه‌جویی در زمان، خاطر شما را از وقوع پیشامدهایی مانند سوختن غذا، آسوده خواهند کرد.

 تولیدکنندگان همواره با ایده‌هایی جدید و کاربردی، آشپزی در آشپزخانه را آسان‌تر کرده‌اند. یکی از محصولاتی که تولیدکنندگان به منظور ایجاد رفاه بیشتر برای مصرف‌کننده اقدام به تولید آن کرده‌اند، مولتی کوکر است.

محصولاتی مانند مولتی کوکر با ویژگی‌ها و موارد مصرفی که دارند نظر بسیاری از متقاضیان را به خود جلب کرده‌اند.

در این مطلب قصد داریم به معرفی و مشخصات انواع آن بپردازیم. اگر با این وسیله کاربردی آشنایی ندارید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

  • مولتی‌کوکر چیست؟
  • مولتی کوکر چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • هنگام خرید پلوپز چندکاره به چه نکاتی توجه کنیم؟
  • انواع مولتی کوکر
  • قیمت پلوپز چندکاره

مولتی کوکر چیست؟

اگر قصد خرید پلوپز داشته اما به لوازم دیگری مانند بخارپز، سرخ‌کن و آرام‌پز هم احتیاج دارید، بهترین انتخاب برای شما، مولتی کوکر است. در واقع مولتی کوکر یک دستگاه با چند کاربرد است که شما را از خرید چندین وسیله برقی بی‌نیاز می‌کند. شما می‌توانید با خرید این دستگاه در کنار پخت برنج از قابلیت‌های آرام‌پز، زودپز، سرخ‌کن و بخارپز نیز بهره‌مند شوید.

مولتی کوکر

ویژگی‌های مولتی کوکر

یکی از مهمترین ویژگی‌های مولتی کوکر، تهیه انواع غذا با استفاده از برنامه‌های پخت پیش‌فرض است. به کمک این برنامه‌ها شما می‌توانید چندین نوع غذا را در مولتی کوکر آماده کنید. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه کاربردی باید به تهیه غذای رژیمی اشاره کنیم.

همان‌طور که اشاره کردیم، مولتی کوکر دارای قابلیت آرام‌پز بوده و شما می‌توانید با کمترین میزان روغن، غذایی سالم برای خود و اعضای خانواده‌تان آماده کنید. یکی از مهمترین فاکتورها در طبخ غذا، حفظ کیفیت مواد اولیه به کار رفته در غذا است. مواد خوراکی که شما برای تهیه غذاهای مختلف استفاده می‌کنید، در فرایند پخت توسط مولتی کوکر، کیفیت اولیه خود را از دست نداده و تمام ویتامین‌ها و مواد مغذی درون آن‌ها کاملا حفظ می‌شوند.

آماده شدن غذا در مدت زمانی کوتاه، از دیگر قابلیت‌های این دستگاه پرطرفدار بوده که عملکردی شبیه به پلوپز دارد. همچنین مجهز بودن مولتی کوکر به تایمر نیز باعث می‌شود تا شما ساعات کمتری را برای آماده شدن غذا در آشپزخانه بگذرانید.

مولتی کوکر

نکات مهم برای خرید مولتی کوکر

  • برنامه پخت. هنگام خرید به ویژگی‌های دستگاهی که خریداری می‌کنید، توجه داشته باشید. معمولا مدل‌های مختلف دارای برنامه‌های پیش‌فرض برای سرخ کردن مواد غذایی، آرام‌پز، تهیه انواع سوپ، پخت کیک، سوپ و… هستند.
  • توان مصرفی. انواع مولتی کوکر با توان مصرفی بین ۷۵۰ تا ۱۷۰۰ وات تولید می‌شوند. اگر انتظار عملکردی قوی‌تر از موتور دستگاه دارید، می‌توانید محصولی با مقدار توان مصرفی بالا انتخاب کنید. هر چه توان مصرفی بیشتر باشد به همان نسبت نیز قدرت دستگاه افزایش پیدا می‌کند.
  • قابلیت شستشوی اجزای داخلی. معمولا بیشتر مدل‌های مولتی کوکر قابلیت جداسازی مخزن یا دیگ از بدنه داخلی را دارند. هنگام خرید این قابلیت را بررسی کرده و محصولی را خریداری کنید که محفظه داخلی آن به راحتی جدا شده و قابلیت شستشوی دستی و ماشین ظرفشویی را داشته باشد.
  • قابلیت گرم‌کن. یکی دیگر از نکاتی که هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید، قابلیت گرم نگه داشتن غذا است. این ویژگی باعث می‌شود تا پس از خاموش شدن مولتی کوکر نیز غذای شما برای مدت زمانی مشخص گرم باقی بماند.

قیمت انواع مولتی کوکر

پلوپز و مولتی‌کوکر فیلیپس مدل HD3038

پلوپز و مولتی کوکر فیلیپس مدل HD3038

این محصول در چهار رنگ استیل، سفید، نقره‌ای و سفید صدفی طراحی و تولید شده است. این دستگاه حدود ۹۸۰ وات توان مصرفی داشته و محفظه داخلی آن نیز ۱٫۸ لیتر ظرفیت دارد. با توجه به گنجایش دستگاه، این محصول برای پذیرایی از ده نفر مناسب خواهد بود. جنس بدنه آن ترکیبی از پلاستیک و استیل ضدزنگ است. همچنین دیگ داخلی نیز به روکشی نچسب مجهز شده است.

برنامه پیش‌فرض پخت، قابلیت گرم نگهدارنده تا ۲۴ ساعت، قابلیت تنظیم دما، تایمر و… از مهمترین ویژگی‌های این دستگاه محسوب می‌شوند.

این محصول با قیمتی متغیر از ۲،۵۰۰،۰۰۰ تا ۵،۰۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

پلوپز و مولتی کوکر میگل مدل GRC860

پلوپز و مولتی کوکر میگل مدل GRC860

این محصول با ظرفیت ۵ لیتر قابلیت پخت برنج، سوپ، ته‌دیگ، ماست و… را داشته و همچنین شما می‌توانید از قابلیت‌هایی مانند آرام‌پز، سرخ‌کن، بخارپز و… برای تهیه انواع غذا استفاده کنید. جنس بدنه این محصول از پلاستیک بوده و جنس محفظه داخلی آن نیز از آلومینیوم با روکش سرامیکی نچسب است. همچنین این مولتی کوکر به تایمر مجهز شده و شما می‌توانید زمان اتمام پخت غذا را به کمک این قابلیت تنظیم کنید.

قیمت این محصول از ۳،۱۰۰،۰۰۰ تا ۳،۷۰۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

پلوپز و مولتی‌کوکر همیلتون مدل ۱۹۱

پلوپز و مولتی کوکر همیلتون مدل 191

این محصول در سه رنگ استیل، مشکی و نقره‌ای تولید شده و ظرفیتی برابر با ۶ لیتر دارد. صفحه نمایشگر مولتی کوکر همیلتون دارای ۱۰ برنامه پیش‌فرض پخت بوده و به قابلیت تنظیم دما نیز مجهز شده است. جنس بدنه محصول از استیل بوده و جنس محفظه داخلی آن نیز از تفلون نچسب است. قابلیت گرم نگهدارنده نیز از دیگر ویژگی‌های کاربردی برند همیلتون محسوب می‌شود.

برای خرید این محصول شما می‌توانید حدود ۲،۴۰۰،۰۰۰ تومان هزینه کنید.

مولتی کوکر تولیپس مدل RC-441

مولتی کوکر تولیپس مدل RC-441

پلوپز و مولتی کوکر تولیپس ۹۰۰ وات توان مصرفی داشته و ظرفیت دیگ داخلی آن ۱٫۸ لیتر است. این محصول مناسب برای ۶ نفر بوده و قابلیت پخت مواد غذایی مختلفی را دارد. ظرف داخلی آن قابلیت جداسازی داشته و همچنین شما می‌توانید برای شستشو این ظرف را درون ماشین ظرفشویی قرار دهید. قابلیت گرم نگهدارنده و تایمر نیز از دیگر ویژگی‌های این محصول هستند.

این محصول با قیمتی متغیر از ۱،۶۰۰،۰۰۰ تا ۲،۴۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

پلوپز و مولتی‌کوکر گوسونیک مدل GRC 689

پلوپز و مولتی کوکر گوسونیک مدل GRC 689

این محصول کاربردی از برند گوسونیک به برنامه‌های پخت متنوعی برای تهیه غذاهای مختلف مجهز شده است. جنس بدنه مولتی کوکر گوسونیک از پلاستیک و جنس محفظه داخلی آن نیز از سرامیک است. ظرفیت این محصول ۵ لیتر بوده و مناسب برای جمعیت ده نفره است. تایمر، قابلیت گرم نگهدارنده، قابلیت تنظیم دما و… از مهمترین ویژگی‌های این پلوپز چندکاره است.

قیمت تقریبی این محصول حدود ۲،۳۵۰،۰۰۰ تومان است.

پلوپز و مولتی کوکر مایدیا مدل MY-SS6062

پلوپز و مولتی کوکر مایدیا مدل MY-SS6062

پلوپز مایدیا، دستگاهی چندکاره است که موارد مصرف آن به پیش‌فرض‌های مختلفی مانند هواپز، بخارپز، زودپز و… دسته‌بندی می‌شود. این دستگاه به پایه‌های ضد لغزش مجهز شده و شما می‌توانید این پلوپز را بر روی سطوح مختلفی قرار دهید. ظرفیت دستگاه مایدیا ۶ لیتر و مناسب برای ۶ نفر است. از ویژگی‌های این محصول می‌توانیم به تایمر، قابلیت گرم نگهدارندگی، قابلیت تنظیم دما و… اشاره کنیم.

جنس بدنه این دستگاه چندکاره از پلاستیک مقاوم و جنس محفظه داخلی آن نیز از آلومینیوم با روکشی از تفلون نچسب است.

قیمت این محصول از ۴،۳۰۰،۰۰۰ تا ۴،۵۰۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

پلوپز و مولتی‌کوکر بوش مدل MUC22B42

پلوپز و مولتی کوکر بوش مدل MUC22B42

دستگاه چندکاره بوش دارای ۱۶ برنامه پخت بوده و با تنظیم دستگاه بر روی برنامه‌ای خاص، غذای مورد علاقه شما در کمترین زمان آماده خواهد شد. این محصول ۵ لیتر ظرفیت داشته و مناسب برای ۱۰ نفر است. توان مصرفی دستگاه ۹۰۰ وات بوده و به یک تایمر جهت تنظیم زمان برای پخت غذا مجهز شده است.

جنس مولتی‌کوکر بوش از پلاستیک مقاوم و جنس محفظه داخلی آن از سرامیک نسوز است. همچنین باید به قابلیت پخش حرارت سه‌بعدی اشاره کنیم که به انتقال یکنواخت گرما کمک می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود تا مواد غذایی به بهترین شکل پخته و آماده شوند.

این محصول با قیمتی متغیر از ۵،۸۰۰،۰۰۰ تا ۶،۸۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

پلوپز و مولتی‌کوکر دسینی مدل KF-500

پلوپز و مولتی کوکر دسینی مدل KF-500

پلوپز چندکاره دسینی با توان مصرفی ۱۲۰۰ وات حدود ۶ لیتر ظرفیت دارد. این دستگاه دارای صفحه نمایشگری دیجیتال بوده و به یک تایمر جهت تنظیم زمان پخت غذا مجهز شده است. محفظه داخلی مولتی کوکر دسینی از تفلون نچسب و جنس بدنه آن نیز از استیل ضدزنگ است. این دستگاه به چند برنامه پیش‌فرض برای پخت مواد غذایی مختلف مجهز شده است.

قیمت تقریبی این محصول حدود ۳،۲۶۰،۰۰۰ تومان است.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

WhatsApp Image 2020-11-13 at 11.16.28
مرضیه محمدی
۱۴۰۱/۰۵/۰۹
مرضیه محمدی هستم. از سال 96 مشغول نوشتن و تولید محتوا هستم. در حال حاضر افتخار همکاری با مجموعه تصلا در بخش تحریریه را دارم. مطالبی که من تهیه می کنم در خصوص محتواهای کاربردی مربوط به راهنمای خرید، نگهداری و... انواع لوازم خانگی از برندهای مختلف است.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!