تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

سرخ‌کن‌های بدون روغن چگونه کار می‌کنند؟

سرخ‌کن بدون روغن چه برندی بخریم؟+قیمت

راهنمای خرید
سرخ‌کن‌ بدون روغن از آن دست لوازم خانگی خرد است که برای سبک زندگی این روزها بسیار کاربردی است و مستقیم با سلامت خانواده در ارتباط است. در حال حاضر برندهای مختلفی از سرخ‌کن بدون روغن در رنج قیمتی 3 تا 10 میلیون در بازار موجود است. آما آیا سرخ کن بدون روغن ارزش خرید دارد؟ مزایا و معایب این دستگاه‌ها چیست و اساسا سرخ کن بدون روغن چگونه کار می‌کند؟

تصلا– سرخ‌کن‌ بدون روغن از آن دست لوازم خانگی خرد است که برای سبک زندگی این روزها بسیار کاربردی است و مستقیم با سلامت خانواده در ارتباط است. در حال حاضر برندهای مختلفی از سرخ‌کن بدون روغن در رنج قیمتی ۳ تا ۱۰ میلیون در بازار موجود است. آما آیا سرخ کن بدون روغن ارزش خرید دارد؟ مزایا و معایب این دستگاه‌ها چیست و اساسا سرخ کن بدون روغن چگونه کار می‌کند؟

در کل در پاسخ به این سوالات باید گفت بله این دستگاه اگر به سلامتی خود اهمیت می‌دهید ارزش خرید دارد و اولین و مهم‌ترین مزیت آن این است که با کاهش استفاده از روغن به سلامت فرد کمک می‌کند و غذایی که در آن به عمل می‌آید بسیار شبیه غذاهای سرخ شده در روغن است.کافی است چند قطره روغن درون دستگاه ریخته و مواد غذایی مختلف مانند سیب‌زمینی، مرغ و… را با کمترین میزان چربی آماده کنید. در واقع همان کارکرد را دارد. اما شاید محدودیت حجم این دستگاه و قیمت بالای برندهای با کیفیت از معایب این دستگاه باشد.

طرز  کار سرخ کن بدون روغن به این شکل است که با استفاده از جریان هوای گرم غذا را به اصطلاح سرخ می‌کند. در سرخ‌کن بدون روغن از فن‌ها و مکانیسم‌های گردشی هوا برای سرخ کردن غذا استفاده می‌کند. هوای گرم در یک جریان همرفتی با سرعت بالا اطراف ظرف غذا حرکت و باعث سرخ شدن آن می‌شود.

در ادامه با چند مدل از بهترین دستگاه‌های سرخ‌کن بدون روغن آشنا خواهیم شد.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

  • معرفی دستگاه سرخ‌کن بدون روغن
  • قیمت انواع سرخ‌کن

قیمت بهترین سرخ‌کن بدون روغن

سرخ‌کن فیلیپس مدل HD9270/91

سرخ‌کن فیلیپس مدل HD9270/91

مهمترین ویژگی سرخ‌کن فیلیپس مدل ۹۲۷۰ تهیه انواع غذا با روش فناوری هوای سریع است. این قابلیت باعث می‌شود تا مواد غذایی به کمک جریان هوای گرم با حفظ کیفیت، آماده شوند. از دیگر قابلیت‌های این دستگاه می‌توانیم به سیستم گرم نگهدارنده اشاره کنیم. با فعال کردن این ویژگی مواد غذایی موجود در دستگاه سرخ‌کن، برای مدت زمانی مشخص گرم باقی می‌ماند.

سرخ‌کن فیلیپس به چندین برنامه پیش‌فرض پخت نیز مجهز شده که منجر به سهولت در آشپزی می‌شود. توان مصرفی این محصول ۲۰۰۰ وات بوده و از قدرت بالایی برای سرخ کردن مواد غذایی مختلف برخوردار است. قابلیت قطع اتوماتیک نیز از دیگر ویژگی‌های مهم این دستگاه محسوب می‌شود که دیگر جای نگرانی بابت سوختن غذا با این محصول وجود ندارد.

قیمت این محصول از ۶،۶۰۰،۰۰۰ تا ۷،۰۰۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

سرخ‌کن فیلیپس مدل HD9220

سرخ‌کن فیلیپس مدل HD9220

یکی دیگر از محصولات برند فیلیپس، سرخ‌کن بدون روغن بوده که به شکل قابل توجهی در مصرف روغن صرفه‌جویی می‌کند. این امر باعث می‌شود تا مواد غذایی با کمترین میزان چربی آماده شوند. دستگاه سرخ‌کن بدون روغن، بهترین گزینه برای افرادی است که قصد رژیم گرفتن داشته و به سلامتی خود اهمیت می‌دهند.

در گذشته محصولاتی که تحت عنوان سرخ‌کن به فروش می‌رسیدند، انتخاب مناسبی برای تهیه غذاهای سالم نبودند. برای سرخ کردن مواد غذایی مانند سیب‌زمینی، ما نیاز به ریختن مقدار زیادی روغن درون ظرف داخلی دستگاه داشتیم. با ورود دستگاه‌های سرخ‌کن بدون روغن به بازار، دیگر نیازی به استفاده از این حجم روغن نبوده و مواد غذایی با بهترین کیفیت آماده می‌شوند.

مهمترین و اصلی‌ترین مزیت انواع سرخ‌کن بدون روغن، پخت غذا به کمک جریان هوای گرم است. ظرفیت محفظه داخلی سرخ‌کن فیلیپس ۲٫۲ لیتر بوده و تا ۱۵۰۰ وات توان مصرفی دارد. از قابلیت‌های این محصول می‌توانیم به سیستم قطع اتوماتیک، سیستم گرم نگهدارنده و… اشاره کنیم.

در حال حاضر این محصول با قیمتی متغیر از ۵،۰۰۰،۰۰۰ تا ۱۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

سرخ‌کن شیائومی مدل MAF01

سرخ‌کن شیائومی مدل MAF01

یکی از یهترین دستگاه‌های سرخ‌کن بدون روغن که طرفداران بسیاری نیز دارد، سرخ‌کن یا هواپز شیائومی است. این محصول در رنگ سفید تولید شده و ۱۵۰۰ وات توان مصرفی دارد. با استفاده از این محصول شما می‌توانید مواد غذایی مختلف را به صورت سرخ شده یا گریل آماده کنید. از قابلیت‌های این دستگاه باید به امکان تنظیم درجه حرارت دستگاه اشاره کنیم. همچنین این محصول قابلیت اتصال به شبکه WIFI داخلی را نیز دارد.

محفظه داخلی سرخ‌کن شیائومی ۳٫۵ لیتر ظرفیت داشته و به سیستم قطع اتوماتیک مجهز شده است. ظرف داخلی و اقلام جانبی این محصول قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارند.

قیمت تقریبی این محصول حدود ۵،۲۰۰،۰۰۰ تومان است.

سرخ‌کن جی پاس مدل GAF37501N

سرخ‌کن جی پاس مدل GAF37501N

سرخ‌کن بدون روغن جی پاس دارای یک صفحه نمایشگر دیجیتال بوده و تا ۱۴۰۰ وات توان مصرفی دارد. همچنین این محصول به سیستم قطع اتوماتیک نیز مجهز شده است. تنها با ریختن چند قطره روغن درون محفظه داخلی دستگاه، مواد غذایی مختلف با بهترین کیفیت پخته و آماده می‌شوند.

برخی از افراد تصور می‌کنند با این حجم کم از روغن، غذاهایی مانند مرغ یا سیب‌زمینی به خوبی پخته نشده و طعم جذابی به خود نمی‌گیرند. شما سخت در اشتباه هستید. سرخ‌کن بدون روغن به شکلی طراحی و ساخته شده است که با کمک جریان هوای گرم، مواد غذایی مختلف با حفظ کیفیت به بهترین شکل پخته می‌شوند.

این محصول با قیمتی حدود ۳،۰۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

سرخ‌کن میگل مدل GAF 130

سرخ‌کن میگل مدل GAF 130

این محصول از برند میگل ۱۳۰۰ وات توان مصرفی داشته و ظرفیت آن نیز برابر با ۲٫۵ لیتر است. این دستگاه به سیستم قطع اتوماتیک مجهز شده و همچون دیگر محصولات معرفی شده با کمترین میزان روغن، توانایی پخت غذاهای مختلف را دارد. محفظه داخلی دستگاه و لوازم جانبی آن قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارند.

قیمت تقریبی این دستگاه حدود ۲،۸۰۰،۰۰۰ تومان است.

سرخ‌کن دلونگی مدل FH1394

سرخ‌کن دلونگی مدل FH1394

سرخ‌کن بدون روغن دلونگی در دو رنگ سفید و سفید صدفی تولید شده است. این محصول دارای ۴ برنامه پخت بوده و از قدرت بالایی برای پخت انواع غذا بدون استفاده از کمترین مقدار روغن برخوردار است. ظرف داخلی سرخ‌کن دلونگی حدود ۱٫۷ لیتر بوده و تا ۱۴۰۰ وات توان مصرفی دارد. محفظه داخلی دستگاه قابلیت جداسازی داشته و شما می‌توانید برای شستشوی آن از ماشین ظرفشویی استفاده کنید. همچنین دمای مورد نیاز برای پخت مواد غذایی درون این محصول نیز قابلیت تنظیم دارد.

در حال حاضر این محصول با قیمتی متغیر از ۹،۵۰۰،۰۰۰ تا ۱۵،۰۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

سرخ‌کن رومانتیک هوم مدل AF 910

سرخ‌کن رومانتیک هوم مدل AF 910

یکی دیگر از دستگاه‌های سرخ‌کن بدون روغن، محصولی از برند رومانتیک هوم بوده که در یک رنگ مشکی تولید شده است. ظرف داخلی این محصول ۳٫۲ لیتر ظرفیت داشته و توان مصرفی آن برابر با ۱۵۰۰ وات است. اجزای تشکیل‌دهنده این دستگاه قابلیت جداسازی داشته و همچنین به یک سبد گردان نیز مجهز شده است. سیستم قطع اتوماتیک از دیگر ویژگی‌های این محصول محسوب می‌شود. برای استفاده از این محصول همچون تولیدات دیگر شما نیاز چندانی به مصرف زیاد روغن نخواهید داشت.

قیمت این دستگاه از ۱،۹۰۰،۰۰۰ تا ۲،۵۰۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

سرخ‌کن دسینی مدل ۷۰۰A

سرخ‌کن دسینی مدل 700A

دستگاه سرخ‌کن بدون روغن دسینی با توان مصرفی ۱۴۰۰ وات یکی از محصولات باکیفیت موجود در بازار است. این محصول دارای سیستم قطع اتوماتیک بوده و به یک صفحه نمایشگر دیجیتال مجهز شده است. همچنین این دستگاه قابلیت تنظیم دما برای پخت مواد غذایی مختلف را دارد. محفظه داخلی سرخ‌کن ۳٫۵ لیتر ظرفیت داشته و به راحتی از بدنه اصلی جدا می‌شود. همچنین شما می‌توانید برای شستشو از ماشین ظرفشویی استفاده کنید.

این محصول با قیمتی متغیر از ۳،۰۰۰،۰۰۰ تا ۵،۰۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

سرخ‌کن تفال مدل EY401D

سرخ‌کن تفال مدل EY401D

جنس بدنه سرخ‌کن بدون روغن تفال ترکیبی از استیل و پلاستیک مقاوم بوده و در دو رنگ مشکی و نقره‌ای طراحی شده است. سبد تعبیه شده درون دستگاه متحرک بوده و قابلیت جداسازی دارد. شما می‌توانید پس از اتمام کار با دستگاه سبد را جدا کرده و شستشو دهید. این محصول به یک صفحه نمایشگر دیجیتال نیز مجهز شده است.

قیمت این محصول از ۴،۳۰۰،۰۰۰ تا ۵،۰۰۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

سرخ‌کن پرشیا فرانس مدل PR-888

سرخ‌کن پرشیا فرانس مدل PR-888

این دستگاه سرخ‌کن در دو رنگ سفید و مشکی طراحی شده است. بدنه این محصول از استیل ضدزنگ بوده و محفظه داخلی آن ۲ لیتر ظرفیت دارد. توان مصرفی دستگاه ۱۸۰۰ وات توان مصرفی داشته و از قدرت قابل قبولی برای پخت مواد غذایی مختلف، تنها با چند قطره روغن برخوردار است. این دستگاه نیز همچون دیگر محصولات معرفی شده به کمک سیستم جریان هوای گرم مواد غذایی را پخته و آماده می‌کند.

این محصول با قیمتی متغیر از ۲،۸۰۰،۰۰۰ تا ۳،۲۵۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

سرخ‌کن فوما مدل ۲۱۰۷

سرخ‌کن فوما مدل 2107

سرخ‌کن بدون روغن فوما در تک رنگ نقره‌ای ۱۴۰۰ وات توان مصرفی دارد. ظرف داخلی این دستگاه ۴ لیتر ظرفیت داشته و قابلیت چرخش دارد. از مهمترین ویژگی‌های این محصول می‌توانیم به سیستم قطع اتوماتیک، صفحه نمایشگر دیجیتال و… اشاره کنیم. اجزای داخلی سرخ‌کن بدون روغن فوما قابلیت جداسازی داشته و پس از اتمام کار دستگاه شما می‌توانید به راحتی آن را شستشو دهید.

قیمت تقریبی این محصول حدود ۳،۵۰۰،۰۰۰ تومان است.

سرخ‌کن بلک اند دکر مدل AF300

سرخ‌کن بلک اند دکر مدل AF300

دستگاه سرخ‌کن بدون روغن بلک اند دکر ۱۵۰۰ وات توان مصرفی داشته و محفظه داخلی آن تا ۴ لیتر ظرفیت دارد. این محصول دارای صفحه نمایشگر دیجیتال بوده و به سیستم قطع اتوماتیک نیز مجهز شده است. شما می‌توانید مواد غذایی مختلف مانند سیب‌زمینی، هویج، مرغ و… را تنها با چند قطره روغن با بهترین کیفیت پخته و میل کنید.

این محصول در دو رنگ مشکی و مشکی براق با قیمتی متغیر از ۳،۴۰۰،۰۰۰ تا ۳،۹۵۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 5 / 5. تعداد آرا: 1

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

WhatsApp Image 2020-11-13 at 11.16.28
مرضیه محمدی
۱۴۰۱/۰۵/۱۰
مرضیه محمدی هستم. از سال 96 مشغول نوشتن و تولید محتوا هستم. در حال حاضر افتخار همکاری با مجموعه تصلا در بخش تحریریه را دارم. مطالبی که من تهیه می کنم در خصوص محتواهای کاربردی مربوط به راهنمای خرید، نگهداری و... انواع لوازم خانگی از برندهای مختلف است.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!