تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

راهنمای خرید گوشت کوب برقی

گوشت کوب برقی چی بخرم؟+ قیمت

راهنمای خرید
گوشت کوب برقی چه برندی بخریم؟ کارایی گوشت کوب برقی چیست؟ انواع گوشت کوب برقی با کاربردهای مختلف، در مدت زمانی کوتاه مواد غذایی مختلف را به بهترین شکل پوره می‌کنند. همچنین بعضی از این محصولات به کاربردهای دیگری مانند خردکن و همزن نیز مجهز شده‌اند. 

تصلا-گوشت کوب برقی چه برندی بخریم؟ کارایی گوشت کوب برقی چیست؟ انواع گوشت کوب برقی با کاربردهای مختلف، در مدت زمانی کوتاه مواد غذایی مختلف را به بهترین شکل پوره می‌کنند. همچنین بعضی از این محصولات به کاربردهای دیگری مانند خردکن و همزن نیز مجهز شده‌اند.

لوازم آشپزخانه با گذشت زمان از وسایلی ساده به دستگاه‌های پیشرفته و کاربردی تبدیل شدند. در گذشته همه ما برای له کردن یا در اصطلاح پوره کردن مواد غذایی از وسایلی مانند گوشت کوب دستی استفاده می‌کردیم. امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و ایده‌های جدید، محصولاتی طراحی شده‌اند که کار ما در آشپزخانه را بسیار راحت‌تر کرده‌اند. گوشت کوب برقی یکی از این وسایل است که دیگر ما را از گوشت کوب‌های ساده قدیمی بی‌نیاز کرده است.

انواع گوشت کوب برقی با کاربردهای مختلف، در مدت زمانی کوتاه مواد غذایی مختلف را به بهترین شکل پوره می‌کنند. همچنین بعضی از این محصولات به کاربردهای دیگری مانند خردکن و همزن نیز مجهز شده‌اند. در این مطلب قصد داریم به معرفی چند مدل از بهترین گوشت کوب برقی با قیمتی مناسب اشاره کنیم. با ما همراه باشید.

قیمت بهترین گوشت کوب برقی

گوشت کوب برقی پارس خزر مدل HB-5503AP

گوشت کوب برقی پارس خزر مدل HB-5503AP

این محصول دارای یک پایه گوشت کوب و یک محفظه خردکن است. همچنین یک محفظه استوانه نیز برای قرار دادن مواد غذایی و پوره کردن توسط گوشت کوب در نظر گرفته شده است. محفظه خردکن ۰٫۵ لیتر ظرفیت داشته و تیغه‌های دستگاه از جنس استیل ضدزنگ هستند. پایه‌های دستگاه قابلیت ضد لغزش داشته و تنظیم سرعت در یک حالت برای این محصول وجود دارد. گوشت کوب برقی پارس خزر ۳۵۰ وات توان مصرفی دارد.

این محصول با قیمتی متغیر از ۸۵۰،۰۰۰ تا ۱،۰۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

گوشت کوب برقی فلر مدل HB808

گوشت کوب برقی فلر مدل HB808

یکی از مهمترین ویژگی‌های گوشت کوب برقی فلر، قابلیت تنظیم سرعت آن برای له کردن مواد غذایی مختلف است. این محصول دارای یک پایه بوده که شما می‌توانید لوازم جانبی را بر روی این استند ثابت نگه دارید. در کنار کاربرد گوشت کوب، یک ظرف خردکن و یک دسته همزن نیز برای این محصول در نظر گرفته شده است.

جنس تیغه و سری همزن و گوشت کوب از جنس استیل ضدزنگ بوده و با گذشت زمان هیچ آسیبی به آن‌ها وارد نخواهد شد. توان مصرفی این دستگاه کاربردی ۷۰۰ وات بوده و شما می‌توانید با تنظیم سرعت آن در ۵ حالت مواد غذایی را به بهترین شکل خرد کرده یا له کنید. ظرفیت محفظه خردکن نیز حدود ۰٫۵ لیتر است. تیغه گوشت کوب به صورت دو پره طراحی شده و لوازم جانبی آن قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارد.

قیمت این محصول از برند فلر حدود ۲،۴۰۰،۰۰۰ تومان است.

گوشت‌کوب برقی بوش مدل MSM67160

گوشت کوب برقی بوش مدل MSM67160

گوشت کوب بوش به یک نشانگر LED مجهز شده که شما می‌توانید مقدار سرعت را هنگام کار مشاهده کنید. تیغه‌های استیل این محصول دارای چهار پره بوده که بر روی کارایی آن تأثیر مطلوبی دارد. یکی از مهمترین قابلیت‌های این گوشت کوب برقی، عملکرد توربو آن است که باعث افزایش بهینه سرعت در خرد کردن و له کردن مواد غذایی می‌شود.

این دستگاه علاوه بر اینکه یک گوشت کوب برقی فوق‌العاده محسوب می‌شود، به عنوان خردکن و همزن نیز کاربرد دارد. تولیدکنندگان یک محفظه به شکل استوانه نیز برای استفاده از همزن به این دستگاه اضافه کرده‌اند. توان مصرفی این محصول نیز ۷۵۰ وات است. برای تنظیم سرعت دستگاه، شما می‌توانید از ۱۲ حالت سرعت آن استفاده کنید.

قیمت تقریبی این دستگاه حدود ۲،۴۰۰،۰۰۰ تومان است.

گوشت کوب برقی فیلیپس مدل HR2652

گوشت کوب برقی فیلیپس مدل HR2652

مهمترین نکته در خرید انواع گوشت کوب برقی، جنس تیغه و میله گوشت کوب است. بهترین متریال برای این منظور استیل با خاصیت ضدزنگ است. برند فیلیپس نیز این قابلیت را در نظر داشته و گوشت کوب برقی خود را با بهترین کیفیت از جنس استیل ضدزنگ ساخته و تولید کرده است. جنس بدنه محفظه خردکن نیز از پلاستیک مقاوم ABS است. توان مصرفی دستگاه ۸۰۰ وات بوده و ظرف خردکن آن ۰٫۵ لیتر ظرفیت دارد. همچنین این دستگاه به یک محفظه استوانه‌ای مخصوص همزن مجهز شده که ظرفیت آن برابر با ۰٫۵ لیتر است.

تعداد تیغه‌های گوشت کوب برقی دو پره بوده و قطعات تشکیل‌دهنده این دستگاه قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را نیز دارند. عملکرد توربو از دیگر ویژگی‌های مهم این محصول است.

قیمت گوشت کوب برقی فیلیپس حدود ۲،۶۰۰،۰۰۰ تومان است.

گوشت کوب برقی گوسونیک مدل GSB-841

گوشت کوب برقی گوسونیک مدل GSB-841

 

خردکن و گوشت کوب برقی گوسونیک ۷۰۰ وات توان مصرفی داشته و جنس تیغه‌ها در این محصول از استیل ضدزنگ است. این دستگاه دارای ۲ حالت سرعت است که قابلیت تنظیم شدن دارند. جنس محفظه خردکن نیز از پلاستیک مقاوم است. تیغه‌های گوشت کوب برقی گوسونیک دارای دو پره هستند. پس از استفاده، قطعات این محصول به‌صورت دستی یا درون ماشین ظرفشویی قابلیت شستشو دارند.

شما می‌توانید در کنار کاربرد خردکن و گوشت کوب برقی از قابلیت همزن این محصول نیز استفاده کنید. همچنین این دستگاه به یک پارچ کوچک مخصوص همزن مجهز شده است.

این محصول با قیمت تقریبی ۱،۱۵۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

گوشت‌کوب برقی گوسونیک مدل GSB-828

گوشت کوب برقی گوسونیک مدل GSB-828

برند گوسونیک محصولی را با یک کاربرد به عنوان گوشت کوب برقی تولید کرده است. اگر قصد خرید دستگاه کاملی مانند مدل ۸۴۱ را ندارید، بهترین گزینه از این برند برای شما مدل ۸۲۸ خواهد بود. این محصول ۸۰۰ وات توان مصرفی داشته و قابلیت تنظیم سرعت در دو حالت را دارد.

همچنین این دستگاه دارای عملکرد توربو بوده و جنس تیغه‌های دو پره آن از استیل ضدزنگ است. شما می‌توانید با استفاده از این محصول سرعت دستگاه را در دو حالت تنظیم کنید.

قیمت این گوشت کوب برقی حدود ۷۰۰،۰۰۰ تومان است.

گوشت‌کوب برقی پاناسونیک مدل MX-SS40

گوشت کوب برقی پاناسونیک مدل MX-SS40

برند پاناسونیک دستگاه گوشت کوب برقی خود را به شکل مجموعه کامل‌تری از یک گوشت کوب ساده طراحی و روانه بازار کرده است. این مجموعه دارای یک تیغه مخصوص خردکن و همچنین یک تیغه به شکل دیسک رنده است. این مجموعه شامل یک خردکن، گوشت کوب و یک همزن می‌شود.

این محصول دارای قابلیت تنظیم سرعت بوده و به پایه ضد لغزش نیز مجهز شده است. توان مصرفی دستگاه ۶۰۰ وات بوده و جنس تیغه‌های آن از استیل ضدزنگ است. شما می‌توانید انواع مواد غذایی را به صورت خرد شده، پوره شده یا له شده و رنده شده به وسیله این دستگاه آماده کنید. ظرفیت محفظه خردکن برابر با ۱٫۲ لیتر و ظرفیت لیوان مخصوص همزن ۰٫۷ لیتر است.

قیمت این محصول از برند پاناسونیک بین ۲،۰۰۰،۰۰۰ تا ۲،۵۰۰،۰۰۰ تومان است.

گوشت‌کوب برقی براون مدل MR100

گوشت کوب برقی براون مدل MR100

اگر انتظار شما از گوشت کوب برقی، یک وسیله با کارایی له کردن مواد غذایی است و احتیاجی به خردکن ندارید، براون محصولی بر این اساس تولید کرده است. گوشت کوب برقی براون به صورت اختصاصی برای له کردن یا پوره کردن مواد غذایی مختلف طراحی شده است. این دستگاه کاربردی به یک لیوان پلاستیکی مجهز شده که شما می‌توانید درون آن مواد خوراکی را به پوره تبدیل کنید.

این لیوان استوانه‌ای باعث می‌شود تا هنگام استفاده از گوشت کوب مواد داخل ظرف از آن خارج نشده و محیط اطراف نیز کثیف نشود. این محصول قابلیت تنظیم سرعت در یک حالت را داشته و جنس تیغه آن از استیل ضدزنگ است. توان مصرفی گوشت برقی براون ۳۰۰ وات بوده و حجم ظرف برابر با ۰٫۶ لیتر است. تیغه این دستگاه دارای دو پره است.

قیمت تقریبی این محصول ۱،۰۰۰،۰۰۰ تومان است.

گوشت‌کوب برقی هاردستون مدل BL2401

گوشت کوب برقی هاردستون مدل BL2401

عملکرد توربو از مهمترین قابلیت‌های این محصول از برند هاردستون است. تیغه‌های استیل این دستگاه دارای چهار پره بوده که خاصیت ضدزنگ دارند تنها کاربرد این دستگاه، گوشت کوب بوده و قابلیت تنظیم سرعت در دو حالت را دارد. توان مصرفی دستگاه نیز برابر با ۴۰۰ وات است.

این محصول با قیمتی حدود ۷۰۰،۰۰۰ هزار تومان در بازار موجود است.

گوشت‌کوب برقی تکنو مدل TE-808

گوشت کوب برقی تکنو مدل TE-808

یکی دیگر از بهترین گوشت کوب‌های برقی موجود در بازار، محصولی از برند تکنو است. شما می‌توانید علاوه بر پوره کردن مواد غذایی از این دستگاه به عنوان خردکن و همزن نیز استفاده کنید. پایه و تیغه‌های این دستگاه از جنس استیل ضدزنگ بوده و هنگام کار شما با صدایی زیادی از گوشت کوب مواجه نخواهید شد.

محصول قابلیت تنظیم سرعت در دو حالت را داشته و اجزای تشکیل‌دهنده آن قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارند. ظرف خردکن حدود ۰٫۶ لیتر ظرفیت داشته و لیوان مخصوص همزن ۰٫۷ لیتر گنجایش دارد. توان مصرفی این محصول ۳۰۰ وات است.

قیمت این محصول از ۱،۹۸۰،۰۰۰ تا ۲،۰۰۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

گوشت‌کوب برقی فوما مدل ۶۱۸

گوشت کوب برقی فوما مدل 618

این محصول از برند فوما با کاربرد گوشت کوب طراحی شده و تا ۲۰۰ وات توان مصرفی دارد. معمولا افرادی که در خانه دستگاه غذاساز دارند، دیگر نیازی به همزن یا خردکن به صورت مجزا نخواهند داشت. به همین جهت این دسته از افراد می‌توانند محصولاتی مانند گوشت کوب برقی فوما را تهیه کنند.

از مهمترین ویژگی‌های این محصول می‌توانیم به عملکرد توربو اشاره کنیم. جنس تیغه‌های دو پره دستگاه از استیل ضدزنگ بوده و جنس بدنه آن نیز از پلاستیک است. این محصول قابلیت تنظیم سرعت در یک حالت را دارد.

این محصول با قیمتی حدود ۷۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

گوشت‌کوب برقی میگل مدل GHB-800

گوشت کوب برقی میگل مدل GHB-800

گوشت کوب میگل دارای یک پایه نگهدارنده بوده که هنگام کار می‌توانید گوشت کوب را بر روی آن قرار دهید. همچنین این محصول به یک سری همزن مجهز شده و شما می‌توانید از پارچ در نظر گرفته‌شده برای آن مواد غذایی را هم زده یا پوره کنید. مهمترین مزیت این پارچ، جلوگیری از پاشیدن مواد غذایی به محیط اطراف هنگام کار با دستگاه است.

این دستگاه دارای پایه ضد لغزش بوده و ۸۰۰ وات توان مصرفی دارد. جنس تیغه‌های گوشت کوب از استیل ضدزنگ است. شما می‌توانید مواد غذایی را با تنظیم بر روی دو حالت به پوره تبدیل کنید.

قیمت این محصول از ۱،۵۰۰،۰۰۰ تا ۲،۰۰۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

WhatsApp Image 2020-11-13 at 11.16.28
مرضیه محمدی
۱۴۰۱/۰۵/۱۹
مرضیه محمدی هستم. از سال 96 مشغول نوشتن و تولید محتوا هستم. در حال حاضر افتخار همکاری با مجموعه تصلا در بخش تحریریه را دارم. مطالبی که من تهیه می کنم در خصوص محتواهای کاربردی مربوط به راهنمای خرید، نگهداری و... انواع لوازم خانگی از برندهای مختلف است.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!