تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

راهنمای خرید دستگاه خردکن برقی

بهترین خردکن برقی کدام است؟

راهنمای خرید
بهترین خردکن‌های برقی بازار کدامند؟ در حال حاضر برندهای مختلفی از خردکن‌های برقی در بازار موجود است که انتخاب را کمی دشوار می‌کند. بهترین خردکن،خردکنی است که قدرت بالاتری در خرد کردن مواد غذایی داشته و از موتور قوی و بادوام برخوردار باشد.

تصلا-بهترین خردکن‌های برقی بازار کدامند؟ در حال حاضر برندهای مختلفی از خردکن‌های برقی در بازار موجود است که انتخاب را کمی دشوار می‌کند. بهترین خردکن،خردکنی است که قدرت بالاتری در خرد کردن مواد غذایی داشته و از موتور قوی و بادوام برخوردار باشد.

افرادی که شاغل هستند، برای آشپزی وقت چندانی نداشته و ترجیح می‌دهند از وسایلی استفاده کنند که به کمک آن‌ها در زمان صرفه‌جویی شود. یکی از این وسایل که منجر به سهولت در انجام کارها می‌شود، دستگاه خردکن برقی است.

در گذشته برای خرد کردن مواد غذایی توسط چاقو به زمان زیادی نیاز داشتیم. با طراحی و تولید محصولاتی کاربردی مانند خردکن، نحوه انجام بسیاری از امور در آشپزخانه تغییر کرد. انواع دستگاه خردکن برقی با قیمت‌هایی مناسب به منظور ایجاد شرایطی آسان برای تهیه مواد اولیه غذاهای مختلف توسط تولیدکنندگان و برندهای مختلف طراحی شده‌اند. در این مطلب قصد داریم با مدل‌های مختلف این وسیله کاربردی آشنا شده و در نهایت انتخابی مناسب و مطمئن داشته باشیم.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

  • معرفی انواع دستگاه خردکن برقی
  • قیمت خردکن

قیمت بهترین خردکن برقی

خردکن برقی فیلیپس مدل HR2505

خردکن فیلیپس مدل HR2505

یکی از بهترین دستگاه‌های خردکن موجود در بازار، خردکن برقی فیلیپس بوده که از قدرت بالایی برای خرد کردن مواد غذایی برخوردار است. این محصول دارای تنظیمات سرعت به صورت اتوماتیک بوده که بر روی عملکرد بهینه آن تأثیر قابل توجهی دارد. ویژگی که این دستگاه را نسبت به بسیاری از محصولات متمایز کرده، قابلیت تبدیل کردن مواد غذایی به قطعات ریز نگینی است.

قابلیت‌های این محصول باعث می‌شود تا مواد خوراکی هنگام خرد شدن به‌هیچ‌وجه له نشوند. خردکن فیلیپس دارای دو تیغه کوتاه و بلند بوده که از تیغه کوتاه برای ریز کردن مواد غذایی استفاده می‌شود. جنس تیغه‌ها از استیل ضدزنگ بوده و دستگاه در دو حالت قابلیت تنظیم سرعت دارد. توان مصرفی این محصول نیز ۵۰۰ وات است.

قیمت خردکن فیلیپس از ۱،۵۰۰،۰۰۰ تا ۲،۰۰۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

خردکن برقی متئو مدل MFP71

خردکن متئو مدل MFP71

این دستگاه از برند متئو ۳۰۰ وات توان مصرفی دارد. جنس تیغه از استیل ضدزنگ بوده و قسمت کفی محفظه خردکن نیز به صورت ضد لغزش طراحی شده است. شما می‌توانید تنها با فشار دادن قسمت بالای درب خردکن، آن را به کار انداخته و مواد غذایی مختلف را خرد کرده و به قطعاتی ریز تبدیل کنید. این محصول در چندین رنگ متنوع تولید و روانه بازار شده است.

این محصول با قیمتی متغیر از ۱،۳۵۰،۰۰۰ تا ۱،۵۰۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

خردکن برقی پارس خزر مدل امگا

خردکن پارس خزر مدل امگا

این دستگاه خردکن ایرانی ۷۸۰ وات توان مصرفی داشته و نحوه عملکرد آن به صورت فشاری است. دستگاه دارای دو تیغه از جنس استیل ضدزنگ بوده و جنس بدنه اصلی نیز از پلاستیک است. محفظه خردکن تا ۰٫۳۲ لیتر ظرفیت دارد.

قیمت این دستگاه از ۱،۲۰۰،۰۰۰ تا ۱،۴۰۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

خردکن برقی پارس خزر مدل ۸۰۲

خردکن پارس خزر مدل 802

این محصول از برند پارس خزر با توجه به قیمت از عملکرد مناسبی برخوردار است. این دستگاه دارای دو تیغه از جنس استیل ضدزنگ بوده و نحوه عملکرد آن نیز به صورت فشاری است. خردکن پارس خزر دارای یک حالت تنظیم سرعت بوده و قابلیت همزن نیز دارد. این دستگاه تا ۴۰۰ وات توان مصرفی دارد. توجه داشته باشید که محفظه دستگاه ظرفیت چندان زیادی نداشته و برای مقدار اندکی مواد غذایی می‌توان از آن استفاده کرد.

قیمت این خردکن از ۵۷۰،۰۰۰ تا ۷۸۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

خردکن برقی مولینکس مدل DPA1

خردکن مولینکس مدل DPA1

این دستگاه خردکن ۱۰۰۰ وات توان مصرفی داشته و تیغه آن به صورت دو پره طراحی شده است. جنس بدنه از پلاستیک و جنس تیغه‌ها از استیل ضدزنگ است. نحوه عملکرد این محصول نیز مانند بیشتر مدل‌های موجود در بازار به صورت فشاری بوده و کافی است سری دستگاه را کمی فشار دهید تا شروع به کار کند. ظرفیت محفظه خردکن مولینکس برابر با ۰٫۳۳ لیتر است.

این محصول با قیمتی متغیر از ۱،۵۰۰،۰۰۰ تا ۲،۰۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

خردکن برقی فلر مدل CH501

خردکن فلر مدل CH501

یکی دیگر از محصولات پرفروش موجود در بازار خردکن فلر بوده که ۵۰۰ وات توان مصرفی دارد. این دستگاه دارای یک تیغه از جنس استیل ضدزنگ بوده که دارای دو پره است. نحوه عملکرد دستگاه به صورت فشاری بوده و تا دو حالت قابلیت تنظیم سرعت دارد.

یکی از ویژگی‌های این محصول از برند فلر، سیستم قفل ایمنی آن است که با بستن درب این سیستم فعال می‌شود. محفظه خردکن در این دستگاه حدود ۰٫۸ لیتر ظرفیت دارد.

قیمت تقریبی این دستگاه حدود ۱،۱۸۰،۰۰۰ تومان است.

خردکن برقی کنوود مدل CH250

خردکن کنوود مدل CH250

یکی از حرفه‌ای‌ترین دستگاه‌های خردکن به برند کنوود تعلق دارد که دارای چند تیغه است. برای این محصول چهار تیغه در نظر گرفته شده که به بهترین شکل مواد غذایی را خرد می‌کنند. این دستگاه ۵۰۰ وات توان مصرفی داشته و تنظیم سرعت آن با دو حالت امکان‌پذیر است. همچنین شما می‌توانید به وسیله این دستگاه تکه‌های یخ را نیز خرد کنید.

جنس تیغه‌ها از فولاد بوده و جنس بدنه دستگاه از آلومینیوم است. از دیگر قابلیت‌های این محصول باید به امکان تنظیم سرعت پالسی یا لحظه‌ای اشاره کنیم. محفظه خردکن تا ۰٫۵ لیتر ظرفیت دارد.

این محصول با قیمتی حدود ۲،۵۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

خردکن برقی بایترون مدل BCH123

خردکن بایترون مدل BCH123

این محصول از برند بایترون دارای قابلیت توربو بوده و سرعت آن نیز در دو حالت قابلیت تنظیم سرعت دارد. یکی دیگر از ویژگی‌های این دستگاه استفاده از آن به عنوان همزن است. توان مصرفی دستگاه ۳۰۰ وات بوده و جنس تیغه آن نیز از فولاد است. نحوه عملکرد خردکن بایترون به صورت فشاری است.

قیمت این دستگاه از ۱،۴۵۰،۰۰۰ تا ۱،۸۰۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

خردکن برقی همیلتون مدل BH-530

خردکن همیلتون مدل BH-530

دستگاه خردکن از برند همیلتون در دو رنگ استیل و نقره‌ای تولید شده است. تنظیم سرعت این دستگاه در دو حالت بوده و تا ۳۰۰ وات توان مصرفی دارد. این محصول به سیستم قفل ایمنی مجهز شده و به محض بسته شدن درب این سیستم فعال می‌شود. جنس تیغه‌ها از استیل ضدزنگ بوده و نحوه عملکرد دستگاه نیز با کلید روشن و خاموش انجام می‌شود.

این محصول با قیمتی متغیر از ۱،۱۳۰،۰۰۰ تا ۱،۲۵۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

خردکن برقی آیسن مدل IE-CH-191

خردکن آیسن مدل IE-CH-191

دستگاه خردکن آیسن با ۵۰۰ وات توان مصرفی یکی دیگر از بهترین محصولات موجود در بازار بوده که به چهار تیغه مجهز شده است. محفظه خردکن این محصول ۱٫۸ لیتر بوده و در دو حالت قابلیت تنظیم سرعت دارد. جنس تیغه‌ها از استیل ضدزنگ بوده و همچنین این دستگاه به سیستم قفل ایمنی نیز مجهز شده است. برای استفاده از خردکن آیسن کلیدی به منظور روشن و خاموش کردن دستگاه تعبیه شده است.

این دستگاه با قیمتی متغیر از ۹۷۰،۰۰۰ تا ۱،۱۰۰،۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

خردکن ویداس مدل VIR-3332

خردکن ویداس مدل VIR-3332

این محصول در دو رنگ سفید و مشکی طراحی شده و به مکانیسم یک-دو-سه مجهز شده است. معمولا بیشتر دستگاه‌های خردکن به این قابلیت مجهز هستند و تا زمان بسته نشدن درب، دستگاه شروع به کار نخواهد کرد. این محصول ۱۰۰۰ وات توان مصرفی داشته و محفظه خردکن آن ۰٫۳۳ لیتر ظرفیت دارد. جنس بدنه از پلاستیک و جنس تیغه‌ها از فلز است. نحوه عملرد دستگاه نیز به صورت فشاری است.

قیمت این محصول از ۶۵۰،۰۰۰ تا ۸۸۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

خردکن برقی یورولوکس مدل FC2544YGS

خردکن یورولوکس مدل FC2544YGS

مهمترین ویژگی این دستگاه خردکن از برند یورولوکس، ظرفیت ۲ لیتری آن است. معمولا بیشتر دستگاه‌های خردکن کمتر از دو لیتر ظرفیت دارند. تیغه دستگاه از استیل ضدزنگ بوده و سرعت آن نیز تا دو حالت قابلیت تنظیم دارد. توان مصرفی این محصول ۸۰۰ وات بوده و به سیستم قفل ایمنی درب مجهز شده است. نحوه عملکرد آن نیز به کمک کلید روشن و خاموش انجام می‌شود.

قیمت تقریبی این محصول حدود ۹۵۰،۰۰۰ تومان است.

خردکن پاناسونیک مدل AS-1372

خردکن پاناسونیک مدل AS-1372

یکی دیگر از محصولات در گروه انواع خردکن، پاناسونیک بوده که در چهار رنگ استیل، مشکی، بی‌رنگ و نقره‌ای تولید شده است. این دستگاه دارای یک محفظه ۳ لیتری است و تیغه‌های آن از جنس استیل ضدزنگ هستند. خردکن پاناسونیک ۱۰۰۰ وات توان مصرفی داشته و سرعت آن در سه حالت قابلیت تنظیم دارد. این محصول به سیستمی مجهز شده که با ایجاد فشار بر روی موتور دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش خواهد شد.

این محصول با قیمتی برابر با ۹۸۰،۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

خردکن درما مدل JR01

خردکن درما مدل JR01

دستگاه خردکن درما که زیرمجموعه‌ای از برند مطرح شیائومی محسوب می‌شود از جذابیت ظاهری فوق‌العاده‌ای برخوردار است. این محصول ۴۰۰ وات توان مصرفی داشته و به موتوری قدرتمند مجهز شده است. دستگاه دارای یک تیغه از جنس استیل ضدزنگ بوده و محفظه خردکن آن ۱٫۸ لیتر ظرفیت دارد. همچنین این محصول به سیستم قفل ایمنی نیز مجهز شده است. قابلیت تنظیم سرعت از دیگر ویژگی‌های این محصول است.

قیمت این دستگاه خردکن از ۱،۴۰۰،۰۰۰ تا ۱،۷۰۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

خردکن میگل مدل GCH 400 BKS

خردکن میگل مدل GCH 400 BKS

دستگاه خردکن میگل در دو رنگ مشکی و سفید تولید شده و تا ۴۰۰ وات توان مصرفی دارد. این دستگاه دارای دو تیغه مجزا از جنس استیل ضدزنگ بوده و به سیستم قفل ایمنی مجهز شده است. اهمیت این سیستم در برقراری ایمنی به هنگام کار با دستگاه است. این محصول تنها بر روی یک حالت سرعت قابل تنظیم است و محفظه آن ۱٫۵ لیتر ظرفیت دارد. نحوه عملکرد آن نیز به صورت فشاری است.

این محصول با قیمتی متغیر از ۱،۰۰۰،۰۰۰ تا ۱،۲۵۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

خردکن بوش مدل MMR-15A1

خردکن بوش مدل MMR-15A1

این دستگاه دارای یک تیغه به منظور خرد کردن مواد غذایی و یک دیسک مجزا برای هم زدن مواد خوراکی مختلفی مانند تخم‌مرغ است. همچنین به کمک تیغه مخصوص خرد کردن یخ نیز می‌توانید تکه‌های یخ را به قطعات ریزتری تبدیل کنید. خردکن بوش ۵۵۰ وات توان مصرفی داشته و ظرفیت محفظه آن ۱٫۵ لیتر است.

قیمت این دستگاه از برند بوش از ۱،۹۰۰،۰۰۰ تا ۲،۳۰۰،۰۰۰ تومان متغیر است.

خرد کن فوما مدل FU-1982

خردکن فوما مدل FU-1982

این دستگاه خردکن از دو تیغه تشکیل شده که هر کدام از تیغه‌ها دارای دو پره هستند. برای روشن کردن دستگاه کلیدی به منظور روشن و خاموش کردن تعبیه شده و شما می‌توانید این محصول را در دو حالت سرعت تنظیم کرده و از آن برای خرد کردن مواد غذایی مختلف استفاده کنید. جنس تیغه‌ها از استیل ضدزنگ است.

شما می‌توانید این محصول از برند فوما را با قیمتی حدود ۱،۳۰۰،۰۰۰ تومان خریداری کنید.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 1 / 5. تعداد آرا: 1

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

WhatsApp Image 2020-11-13 at 11.16.28
مرضیه محمدی
۱۴۰۱/۰۵/۱۸
مرضیه محمدی هستم. از سال 96 مشغول نوشتن و تولید محتوا هستم. در حال حاضر افتخار همکاری با مجموعه تصلا در بخش تحریریه را دارم. مطالبی که من تهیه می کنم در خصوص محتواهای کاربردی مربوط به راهنمای خرید، نگهداری و... انواع لوازم خانگی از برندهای مختلف است.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!