تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

راهنمای خرید راکت تنیس

۱۰ مدل از بهترین راکت‌های تنیس/پرچمداران راکت‌های تنیس

اخبار تصلا
اگر قصد دارید تنیس را به صورت حرفه‌ای دنبال کنید، بهتر است برای خرید راکت تنیس حتما هزینه کنید. راکت تنیس مناسب به عملکرد بهتر بازیکن کمک می‌کند. در حال حاضر کمپانی‌های مطرحی در دنیا برای طراحی بهترین راکت‌های تنیس که انتخاب تنیسورهای مطرحی همچون راجر فدرر و و رافائل نادال باشند، رقابت می‌کنند. شاید جالب باشد بدانید این تنیسیورها از راکت‌های چه برندی استفاده می‌کنند.

تصلا– انتخاب و خرید راکت تنیس مناسب به دلیل تنوع راکت‌های موجود در بازار می‌تواند کمی سخت باشد. راکت‌های بازی تنیس در سال ۲۰۲۰ با استفاده از بهترین تکنولوژی‌های روز دنیا و تکنیک‌های طراحی نوین ساخته شده‌اند؛ این راکت‌ها که بسیار سبک و قدرتمند هستند، توانایی بازی و مهارت تنیسورها را در زمان کمتری ارتقا می‌دهند.

وزن راکت، نقطه‌ تعادل راکت، عرض راکت، زه راکت، اندازه‌ی سر راکت،جنس بدنه‌ی راکت،گریپ راکت، دسته راکت و… از مواردی است که هنگام خرید راکت تنیس باید به آن توجه کرد.

معمولا روی بدنه راکت اعداد و ارقامی نوشته شده که این اعداد و ارقام بیانگر اطلاعاتی نظیر وزن، جنس و نقطه‌ی تعادل راکت است. دقت به این اعداد می‌تواند به شما در انتخاب راکت مناسب کمک کند.

در ادامه ۱۰ مدل از بهترین انواع راکت تنیس و ویژگی‌های آن را بررسی می‌کنیم:

خرید راکت تنیس ویلسون سری CLASH مدل ۱۰۰

راکت تنیس ویلسون سری CLASH

راکت تنیس ویلسون سری کلش مدل ۱۰۰ راکتی با وزن ۲۹۵ گرم با انعطاف‌پذیری منحصر به فرد برای ضربات انفجاری و اسپین‌های بسیار قوی تجربه جدیدی از هیجان در تنیس را به وجود آورد، این مدل راکت شرکت ویلسون نتیجه ۳ سال تلاش این تیم است که در تمامی مشخصات فنی مانند قدرت ، کنترل و … نسبت به دیگر راکت‌های خود برتری چشمگیری دارد و به عنوان پرچمدار جدید راکت‌های ویلسون معرفی شده است.

همچنین این راکت حرفه‌ای مانند سایر راکت‌های حرفه‌ای دیگر فاقد زه‌کشی است. محصولات ویلسون انتخاب بهترین تنیسورهای دنیاست. راجر فدرر در سال ۲۰۰۶ قراردادی مادام‌العمر با ویلسون امضاء کرد، و  تا به ‌امروز توانسته بیش از ۱۰۰ عنوان قهرمانی با محصولات این کمپانی آمریکایی به دست آورد.

این نوع راکت‌های تنیس محصول برند یونکس که دارای ۳۱۰ گرم وزن دارند، از جمله راکت حمله‌ای با پیچ بالا هستند که به بازیکنان حرفه ای ۱۳+ سال که به دنبال یک راکت سرسنگین هستند، توصیه می‌شود.

از نکات مهم و برجسته این راکت که می‌توان به آن اشاره کرد، سرتخت بودن راکت به خاطر ۷٪ بزرگ‌تر بودن فریم نسبت دیگر راکت‌هاست و آن هم به دلیل طراحی خاص این مدل است. قابل ذکر است از جمله بازیکنانی که از این راکت تنیس یونکس بهره می‌برند، می‌توان از Lieton Hewit (استرالیا) و Borna Coric (کرواسی ) نام برد.

راکت تنیس Babolat pure aero

راکت تنیس بابولات سری Pure Aero با وزن ۳۰۰ گرم را می‌توان جزو یکی از ایده‌آل‌ترین و پرطرفدارترین مدل ۲۰۲۰ دانست.  این مدل راکت تنیس به دلیل طراحی منحصر به فرد و تکنولوژی آیرودینامیکی مخصوص خود باعث می‌شود  راکت با سرعت بیشتری در هوا حرکت کند.

همچنین از دیگر تکنولوژی‌های این راکت می‌توان به FSI Spin اشاره کرد که باعث انتقال ماکسیمم اسپین ممکن به توپ می‌شود. قابل ذکر است  این راکت نیز راکت معروف رافائل نادال نیز است. این مدل راکت تنیس معمولا توسط رافائل نادال انتخاب می‌شود.

خرید راکت تنیس Wilson Blade 101L V7.0

راکت ویلسون بلید ۱۰۱L از لحاظ وزنی با ۲۷۴ گرم وزن جزو راکت‌های با وزن پایین محسوب می‌شود. این راکت انتخابی مناسب برای بازیکنانی است که به دنبال مانور عالی و دقت بیشتر ضربات‌شان هستند.

به دلیل تکنولوژی Parallel Drilling، لرزش و شوک ناشی از ضربه در این سری راکت به خوبی کاهش می‌یابد. در مجموع این راکت برای بازیکنان مبتدی و سطح متوسط که می‌خواهند سطح تنیس خود را ارتقأ دهند، گزینه بسیار مناسبی است.

راکت تنیس Head Prestige MID

خرید راکت بازی تنیس Head Prestige MID

یکی دیگر از راکت‌های پرطرفدار برند هد‌پرستیژ مدل ام آی دی با وزن ۳۲۰ گرم است. این راکت تنیس توسط مارین کیلیچ نیز توصیه شده است. پرستیج ام آی دی با داشتن کوچک‌ترین اندازه سر، سنگین‌ترین مدل راکت مجموعه PRESTIGE است و برای بازیکنان باتجربه که دارای کنترل بالا و دقت نهایی هستند، بهترین انتخاب است.

تکنولوژی Graphene Touch به عنوان تکنولوژی جدید برای کاهش حداکثری ارتعاشات و لرزش راکت در اثر برخورد توپ در این راکت محسوب می‌شود. داشتن جنس کروم و فیبر کربن به همراه رنگ جذاب این راکت ظاهری دلفریب به آن بخشیده است.

خرید راکت تنیس Wilson ProStaff 97LS

خرید راکت تنیس Wilson ProStaff 97LS

راکت Pro Staff 97LS دارای ۲۹۰ گرم وزن و ۹۷ اینچ مربع سطح صفحه جزو راکت‌های با وزن پایین برند ویلسون محسوب می‌شود. به دلیل نقطه تعادل در نیمه پایینی راکت، این راکت انتخابی مناسب برای بازیکنانی است که به دنبال مانور عالی و دقت بیشتر ضربات‌شان هستند.

این مدل راکت دارای تکنولوژی Spin Effect،که نه تنها ضربات تاپ‌اسپین و اسلایس از انتهای زمین با این مدل لذت‌بخش است، بلکه قدرت مناسبی را برای زدن ضربات عمیق در اختیار بازیکن می‌گذارد. از دیگر قابلیت‌های این راکت می‌توان به نصب آسان سنسور هوشمند سونی اشاره کرد.

راکت تنیس Babolat Pure Strike 3. Generation

راکت تنیس بابولات pure drive

راکت تنیس بابولات سری پیور استرایک مدل نسل ۳ با وزن ۳۰۵ گرم یکی از گزینه‌های مناسب برای بازیکنانی است که به دنبال خرید راکت تنیس سبک‌وزن هستند. این مدل راکت در نسل جدید، بروز شده، مدل‌های قبلی این سری از راکت‌های بابولات محسوب می‌شود.

در این راکت‌ها از تکنولوژی جدیدی به نام C² Pure Feel استفاده است. با این تکنولوژی یک لایه با قابلیت ویسکوالاسیته به شکل منحصر به فردی در گلوی راکت‌ها تعبیه شده که به صورت کاملا حرفه‌ای اثر منفی ارتعاشات ضربه را بیش از پیش مهار خواهد کرد و همچنین این مدل اسپین و دقت قابل ملاحظه‌ای را در اختیار بازیکن قرار می‌دهد.

خرید راکت تنیس Head gravity pro

خرید راکت تنیس Head gravity pro

راکت گرویتی پرو یکی از جدیدترین سری‌های شرکت هد محسوب می‌شود که دارای تکنولوژی +Graphene360 است که در مقایسه با نسخه قدیمی آن بسیار متفاوت است. از جمله تغییرات می‌توان به افزایش سطح قسمت بالایی فریم اشاره کرد که باعث بزرگ‌تر شدن SWEET SPOT راکت ( ایده‌آل‌ترین منطقه برخورد توپ با زه راکت تنیس ) نسبت به راکت‌های دیگر شده است و این به معنی شانس بیشتر برای زدن ضرباتی با دقت و کیفیتی بسیار بالاتر است.

همچنین از دیگر پیشرفت‌های این مدل می‌توان به فیبر مارپیچی که در قسمت پایین فریم است، اشاره داشت که با افزایش سیستم کشش زه باعث کنترل بهتر ضربات می‌شود. از نظر طراحی هم ضخامت قاب در تمام قسمت‌ها یکسان نیست و حالت بیضی شکل پایین راکت باعث انعطاف‌پذیری بیشتر در هنگام ضربه می‌شود.

راکت تنیس Head Extreme مدل ۳۶۰pro

خرید بهترین راکت تنیس

راکت تنیس هد از سری اکستریم و مدل ۳۶۰ PRO نسخه ارتقاء یافته از سری پرطرفدار اکستریم گرافن تاچ است که با تکنولوژی روز برند هد یعنی Graphene360 تجهیز شده است. این راکت با وزن ۳۱۰ گرم تجربه‌ای متفاوت از قدرت و اسپین را در کنار هم به شما ارائه می‌دهد. طراحی فریم زیبای خاص و رنگ منحصر بفرد این سری از راکت‌های شرکت هد HEAD Tennis آن را تبدیل به یکی از محبوب‌ترین مدل‌های موجود در بازار کرده است.

راکت تنیس مدل Wilson roger Federer 25 kids

خرید راکت تنیس ویلسون فدرر

این راکت برای سنین بین ۸ تا ۱۰ سال طراحی شده است که می‌خواهند بازی خود را همگام با راکت مورد تایید راجر فدرر بهبود ببخشند. از مزایای این راکت تنیس می‌توان به سرعت بالا و کنترل عالی توپ این راکت که ترکیبی کامل از کنترل و قدرت را در اختیار دارد، اشاره کرد.

منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 3 / 5. تعداد آرا: 1

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

مریم بابایی
۱۳۹۹/۰۵/۲۹
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!