تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

معرفی محصولات و لوازم خانگی مولینکس

راهنمای خرید
لوازم خانگی مولینکس طی 80 سال فعالیت خود در زمینه تولید لوازم برقی آشپزخانه ریز و درشت سعی کرده است تا تجربه لذت از آشپزی را برای همه مردم دنیا به خصوص خانم‌های خانه‌دار فراهم کند. با ما همراه باشید تا از لوازم خانگی مولینکس و کاربردهای آنها و قیمت محصولات مولینکس بیشتر بدانید. 

تصلا – پایه و اساس برند مولینکس توسط یک صنعتگر فرانسوی به نام جین مانتل در سال ۱۹۳۲ در فرانسه ریخته شد. در واقع برند مولینکس ساخت  کشور فرانسه است. اولین دستگاهی که این صنعتگر تولید کرد یک دستگاه پوره ساز برقی بود که کار آن پوره کردن سبزیجات پخته شده بود. بعد از گذشت  ۲۴ سال برند مولینکس برای اولین بار در سال ۱۹۵۶ به صورت رسمی ثبت و فعالیت خود را در کشور فرانسه آغاز کرد. اصل مهمی که برند مولینکس در طول سال‌ها فعالیت خود سعی کرده است در تولید محصولات خود همواره به آن پایبند باشد، تولید لوازم خانگی مولینکس با کیفیت، ارزان قیمت و در عین حال بسیار کاربردی است که کار با آن‌ها برای کاربر ساده و راحت باشد.

تصویر لوگو مولینکس

لوازم خانگی مولینکس ساخت کجاست؟

نام برند مولینکس از نوعی دستگاه قهوه‌ساز برقی گرفته شده بود. بعد از ثبت رسمی برند مولینکس به عنوان برند تولید کننده لوازم برقی آشپزخانه، این شرکت فعالیت خود را گسترش داد تا جایی که دستگاه پوره ساز مولینکس با پیشرفت تکنولوژی و ایجاد تغییرات در آن به یک دستگاه آسیاب برقی برای آسیاب کردن انواع ادویه مثل نمک، فلفل و همچنین خرد کردن دانه‌های قهوه تبدیل شد.

در دهه ۶۰ میلادی برند مولینکس سعی کرد تا تولیدات و محصولات خود را به نحوی طراحی کند که کار آشپزی را برای زنان خانه‌دار لذت بخش و آسان کند. از این رو مدل‌های مختلفی از دستگاه‌های غذاساز خود را با شعار ایجاد انقلاب در آشپزی و آشپزخانه تولید و روانه بازار کرد.

در دهه هفتاد میلادی مولینکس بعد از حدود ۴۰ سال فعالیت موفق در زمینه تولید لوازم برقی آشپزخانه حدود ۵۰ درصد از محصولات تولیدی خود را از جمله بلندر یا همان مخلوط کن معروف خود روانه بازار کشورهای خاورمیانه و آمریکا کرد. در همین سال‌ها بود که ۷۰ محصول مختلف به مجموعه تولیدات برند مولینکس افزوده شد.

در همین دهه برند مولینکس اولین دستگاه مایکرویو در جهان را تولید کرد و در کشور فرانسه به فروش رساند. این برند سال‌های ۱۹۷۲ و ۱۹۷۶ به ترتیب دستگاه‌های قهوه ساز برقی و فرهای برقی کوچک را روانه بازار کرد. اما در دهه ۸۰ میلادی برند مولینکس پا را فراتر نهاد و اولین دستگاه قهوه ساز برقی قابل برنامه ریزی را روانه بازار کرد.

در همین سال‌ها بود که آمار فروش محصولات این برند در دنیا به ۲۵ میلیون دستگاه رسید و این موضوع یک موفقیت بزرگ برای برند مولینکس محسوب می‌شد. در همین سال‌ها بود که محصولات برند مولینکس وارد بازار ایران شد و با استقبال زیادی از سوی ایرانیان مواجه شد.

در دهه ۹۰ میلادی مولینکس سعی کرد تا نه تنها محصولات برقی با کیفیت و کاربردی آشپزخانه را تولید کند، بلکه به جنبه دیگری در تولید محصولات برقی آشپزخانه نیز توجه کرد. این برند سعی کرد تا محصولاتی زیبا و جذاب تولید کند.

در این سال‌ها بود که مولینکس سعی کرد در طراحی تولیدات خود از رنگ‌های خاصی مثل قهوه‌ای، نارنجی، سفید و قرمز استفاده کند. هر رنگ بر پایه انتقال مفهومی خاص به مصرف کننده برای محصولی خاص استفاده می‌شد. از این رو در این سال‌ها لوازم آشپزخانه به بخشی از دنیای مد تبدیل شد.

در سال‌های ابتدایی اولین دهه از قرن ۲۱ برند مولینکس به عضویت گروه SEB در آمد. در سال ۲۰۰۹ میلادی مولینکس چرخ گوشت زیبای خود را که در طراحی آن از رنگ‌های قرمز و سفید و سبز استفاده کرده بود روانه بازار لوازم آشپزخانه کرد.

معرفی لوازم خانگی مولینکس

امروزه برند مولینکس محصولات جذاب و کاربردی خاصی را تولید می‌کند که دو نمونه از بهترین محصولات این برند شامل یک محصول به نام Cookeo است و یک محصول دیگر به عنوان غذاساز مولینکس است. دستگاه Cookeo یک پلوپز چند کاره هوشمند با صفحه نمایش دیجیتال است.

این پلوپز مولینکس چندکاره دارای قابلیت برنامه‌ریزی است. همچنین در این دستگاه یک ورودی USB تعبیه شده است که می‌توان از آن به عنوان یکی از دستگاه‌ها و تجهیزات هوشمند در آشپزخانه‌های هوشمند استفاده کرد. این پلوپز چندکاره اولین دستگاه پخت و پز چند کاره هوشمند دنیاست که توسط برند مولینکس به بازار عرضه شده است.

تصویر دستگاه cookeo Connect

یکی دیگر از محصولات هوشمند جدید برند مولینکس که از آن می‌توان در خانه‌های هوشمند استفاده کرد، غذاساز چند کاره مولینکس است. به گفته طراحان این محصول، غذاساز چندکاره مولینکس بعد از سال‌ها مطالعه و آزمون و خطا و گسترش تکنولوژی مورد استفاده در تولید لوازم برقی آشپزخانه در کشور فرانسه تولید شده است. این دستگاه غذاساز چندکاره قادر به آماده سازی مواد اولیه‌ای که در پخت غذا استفاده می‌شود مثل خرد کردن سبزیجات و انواع مواد غذایی است.

غذاساز مولینکس

یکی دیگر از دستگاه‌های هوشمند تولید برند مولینکس که قرار است به زودی وارد بازار لوازم آشپزخانه شود، دستگاهی با نام Cookeo Connect است که یک دستگاه پخت و پز چندکاره است که قابلیت دریافت صدها مدل دستور غذا و پختن غذاهای مختلف بر اساس برنامه‌های دریافتی را دارد. تولید این محصول انقلابی عظیم در صنعت لوازم هوشمند آشپزخانه به حساب می‌آید.

لوازم خانگی مولینکس در ایران

شرکت بدرسان یکی از شرکت‌های تجاری ایرانی است که به عنوان نماینده شرکت مولینکس در ایران فعالیت می‌کند. به عبارت دیگر مولینکس فعالیت خود را در ایران با این شرکت آغاز کرده است.

شرکت بدرسان در طی سال‌های متوالی فعالیت خود را به عنوان نماینده انحصاری فروش و توزیع لوازم خانگی مولینکس ادامه داده است. این شرکت علاوه بر نمایندگی محصولات مولینکس نمایندگی چند برند معتبر فعال و شناخته شده دنیا در زمینه تولید لوازم خانگی و لوازم برقی آشپزخانه را نیز دارد.

کلیه لوازم خانگی مولینکس که از طریق این شرکت وارد بازار ایران شده‌اند، دارای گارانتی ۱۸ ماهه و ۱۰ سال خدمات پس از فروش شرکت بدرسان هستند.

معرفی برخی از محصولات پرکاربرد لوازم خانگی مولینکس

معرفی غذاساز مولینکس مدل FP826H10

غذاساز مولینکس یکی از برترین محصولات برند مولینکس است که به تنهایی قادر به انجام بسیاری از کارهایی است که قبل از پخت غذا باید روی مواد اولیه یک غذای خوشمزه انجام شود.

کارهایی که این غذاساز چند کاره می‌تواند انجام دهد شامل چرخ کردن گوشت، هم زدن مواد کیک، رنده کردن سیب‌زمینی، بِلِند کردن یا مخلوط کردن انواع مواد غذایی مثل سبزیجات پخته، خمیر کردن مواد، خرد کردن انواع سبزیجات خام، پوره کردن انواع سبزیجات و گوشت و همچنین تهیه بستنی و لواشک می‌شود.

به عبارت دیگر با داشتن یک دستگاه غذاساز چند کاره مولینکس می‌توانید تمام مراحل آماده‌سازی موادی را که در پخت غذا از آن‌ها استفاده می‌کنید، با یک دستگاه انجام دهید.

برند مولینکس علاوه بر تولید غذاساز چند کاره، دستگاه‌های تک‌‌کاره‌ای را که قادر به انجام یکی از مواردی که در بالا اشاره شد، هستند، تولید می‌کند. این محصولات در بازار لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه ایران نیز موجود هستند.

غذاساز چندکاره مولینکس در بازار لوازم خانگی در دو نوع غذاساز ۳۰ کاره و غذاساز ۲۴ کاره معروف است. این دستگاه دارای قابلیت تنظیم سرعت عملکرد برای کارهای مختلف است. این غذاساز همچنین از قابلیت عملکرد لحظه‌ای یا Pulse بهره می‌برد که می‌توان از این قابلیت در هنگام استفاده از بخش‌های مختلف این دستگاه مثل مخلوط کن و خرد کن استفاده کرد.

پارچ مخلوط ‌کن این دستگاه هم دارای درجه بندی است و هم با ظرافتی خاص و جذاب طراحی و تولید شده است. طراحی پایه‌های بدنه غذاساز به نحوی انجام شده است تا هنگام استفاده از این دستگاه کمترین لرزش را داشته باشد. تیغه‌هایی که همراه با این دستگاه عرضه شده‌اند از جنس استیل ضدزنگ هستند.

نکته مهم در خصوص متعلقات دستگاه غذاساز چندکاره مولینکس این است که کلیه اجزا و قطعات این دستگاه قابل‌ شست ‌و شو در ماشین ظرف‌شویی هستند. دیسک امولسیون‌ساز هم که از جنس پلاستیک است،  همراه با این غذاساز عرضه می‌شود. سیم دستگاه می‌تواند در محفظه‌ی عقبی دستگاه جای بگیرد. کیفیت بدنه‌ی این محصول بسیار بالاست و طراحی ظاهری آن بسیار زیبا انجام شده است.

روش استفاده از غذاساز چندکاره مولینکس

غذاساز چندکاره مولینکس دارای انواع مدل‌های تیغه و ابزار غذاساز است. به طور کلی هرچه تعداد این تیغه‌ها و ابزار بیشتر باشد، کارهای مخلف و متنوع‌تری را می‌توان با استفاده از دستگاه غذاساز چندکاره مولینکس انجام داد.

نحوه استفاده از آب میوه گیری مولینکس

کارهای مختلفی که می‌توان با دستگاه چندکاره مولینکس انجام داد

رنده کردن انواع سبزیجات

برای غذاساز چندکاره مولینکس چند مدل مختلف تیغه رنده که از هر کدام می‌توان برای رنده کردن انواع مختلف سبزیجات با اندازه و اشکال مختلف استفاده کرد در نظر گرفته شده است. از این تیغه‌ها برای رنده کردن سبزیجات، برش دادن و رنده کردن سیب‌زمینی، حلقه کردن هویج و خیار، خرد کردن کلم برگ و رنده کردن پنیر استفاده می‌شود. تیغه‌های رنده‌های غذاساز چندکاره مولینکس، در انواع رنده ریز، رنده نگینی، رنده درشت، رنده چیپس‌ساز، رنده رشته‌ساز و رنده خلال‌کن طراحی شده‌اند. این رنده‌ها از جنس استیل ساخته شده‌اند و به قدری تیز هستند که تا آخرین تکه سبزیجات را به راحتی رنده می‌کنند.

خرد کردن انواع سبزیجات

خرد کردن انواع سبزیجات و انواع گوشت یکی از کارهایی است که غذاساز مولینکس به راحتی انجام می‌دهد. خردکن این غذاساز از تیغه‌های مختلفی ساخته شده است که اندازه‌های مختلف و متفاوتی دارند. بنا به اندازه تیغه کارهای مختلفی می‌توان با هر کدام از آن‌ها انجام داد. با وجود این تیغه‌ها در این غذاساز، از این دستگاه می‌توان به جای چرخ‌گوشت نیز استفاده کرد. به عبارت دیگر خرد کن غذاساز مولینکس تفاوت چندانی با چرخ گوشت ندارد.

با استفاده از تیغه‌های تیز غذاساز مولینکس می‌توان حتی مغزیجاتی مثل بادام زمینی را نیز خرد کرد. بسیاری از خانم‌های خانه‌دار برای خرد کردن نخود خیس شده و تهیه فلافل نیز از خرد کن این غذاساز استفاده می‌کنند. حتی با خرد کن غذاساز چندکاره مولینکس می‌توان انواع سبزیجات را برای تهیه انواع کوکو و خوراک‌های خوشمزه آماده کرد.

خمیر زن

آماده کردن خمیر، بسیار زمان‌بر و خسته‌کننده است. همچنین برای اینکه مدام خمیر را ورز دهید، دستتان خسته خواهد شد. اما با وجود تیغه خمیرزن دستگاه غذاساز مولینکس، آماده کردن خمیر بسیار آسان می‌شود. فقط کافیست مواد اولیه خمیر را داخل مخزن ریخته و دکمه روشن را بزنید. خمیر یک‌دست و لطیف آماده می‌شود.

با استفاده از تیغه خمیرزن، همچنین قادر هستید مواد کیک هم درست کنید. مانند خمیر نان، برای خمیر کیک هم باید مواد اولیه را داخل مخزن بریزید، تیغه خمیرزن را وصل و دستگاه را راه‌اندازی کنید. خمیر یکدستی آماده خواهد شد.

مخلوط کن

یکی از کاربردهای دیگر غذاساز چندکاره مولینکس استفاده از آن به جای مخلوط کن است. جنس پارچ مخلوط کن در این دستگاه همه فن حریف از نوع شیشه یا پلاستیک است. در مرکز این شیشه دو تیغه فلزی وجود دارد که برای مخلوط کردن ماد غذایی استفاده می‌شود.

به عبارت دیگر این تیغه‌ها مواد غذایی را به شکل پوره در می‌آورند از این رو از مخلوط کن این دستگاه می‌توان برای آماده کردن انواع معجون، آب‌میوه و اسموتی استفاده کرد. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که از این مخلوط کن نمی‌توان به جای غذاساز و تیغه‌های آن استفاده کرد؛ با این وجود مخلوط کن این غذاساز برای تهیه انواع دسر کاربرد زیادی دارد.

برای درست کردن انواع اسموتی با مخلوط کن غذاساز چندکاره مولینکس کافی است انواع میوه‌ها را با چند قطعه یخ درون مخلوط‌ کن ریخته و دکمه روشن آن را بزنید. ظرف چند دقیقه یک اسموتی خوشمزه در انتظار شما خواهد بود.

آسیاب

یکی دیگر از کارهایی که غذاساز چندکاره مولینکس می‌تواند انجام دهد، آسیاب کردن مواد غذایی مختلف مثل انواع مغزیجات، حبوبات و یا ادویه‌های مختلف است. این قسمت از غذاساز چندکاره مولینکس اندازه کوچکی دارد و به همین دلیل فضای زیادی اشغال نمی‌کند.

آب مرکبات‌گیر

یکی دیگر از اجزای غذاساز مولینکس دستگاهی است که نام آن آب مرکبات‌گیر است. این دستگاه دارای یک سَری گنبدی شکل است که برای آب‌گیری انواع مرکبات به کار می‌رود. برای استفاده از این دستگاه، فقط کافیست هر نوع میوه از خانواده مرکبات را از وسط به دو نیم کرده، دستگاه را روشن کنید و میوه را روی قسمت گنبدی قرار دهید. خواهید دید که قطره‌ای از آب میوه داخل آن باقی نخواهد ماند. با استفاده از دستگاه آب مرکبات‌گیری غذاساز چندکاره مولینکس شما می‌تواندآب میوه‌هایی مثل سیب، طالبی و میوه‌های دیگر را نیز بگیرید.

دستگاه پوره ساز

دستگاه پوره‌ساز نیز یکی از قطعاتی است که در دستگاه غذاساز چندکاره مولینکس برای پوره کردن مواد غذایی مثل انواع میوه و سبزیجات ارائه شده است. این دستگاه به خصوص برای تهیه غذای کودک و سالمندان کاربرد زیادی دارد.

سبزی خشک کن

یکی از قطعاتی که کمتر در غذاسازهای دیگر دیده می‌شود، دستگاه سبزی خشک کن است. از این دستگاه برای خشک کردن و گرفتن آب سبزی‌های شسته شده استفاده می‌شود. دستگاه سبزی خشک کن مولینکس از دو سبد کوچک و بزرگ تشکیل شده است که چرخش معکوس این دو سبد درون یکدیگر باعث گرفته شدن آب سبزی‌ها می‌شود. این سبزی به خصوص برای استفاده در مواقعی که می‌خواهید آب سبزیجات خشک شده را سریع‌تر بگیرید و از آن‌ها در غذا و انواع سالادها استفاده کنید، مناسب است.

قیمت این محصول (تا تاریخ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹) در بازار لوازم خانگی و آشپزخانه  در حدود ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است. برند مولینکس غذاسازهای دیگری نیز تولید کرده است که کارآیی آن‌ها نسبت به مدل معرفی شده کمتر است. قیمت این محصولات همراه با مدل‌ آن‌ها در جدول زیر آمده است.

نام و مدل محصول مشخصات قیمت (تا تاریخ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹)
غذاساز چندکاره  چرخ گوشت مولینکس مدل FP7371 غذاساز ۳۲ کاره همراه با چرخ‌گوشت ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان
غذاساز مولینکس مدل FP5241 دارای مخلوط کن، خردکن، رنده، چیپس‌ساز، و برش زن. دو میلیون و ۹۰۰ هزار تومان
غذاساز مولینکس مدل FP513 غذاساز ۱۹ کاره دو میلیون و ۱۰۰ هزار تومان
غذاساز مولینکس مدل FP211B غذاساز ۴ کاره دارای رنده ریز، خرد کن، چیپس ساز و دیسک امولسیون ۱ میلیون و ۷۴۵ هزار تومان

آب میوه‌گیری مولینکس مدل JU610

نحوه استفاده از آب میوه گیری مولینکس

آبمیوه‌گیری مولینکس یکی از دستگاه‌های کاربردی در منازل و فروشگاه‌های آب‌میوه فروشی است. توان دستگاه آبمیو‌ه‌گیری مولینکس مدل JU610 در حدود ۸۰۰ وات است است که باعث شده کارآیی این دستگاه بسیار بالا باشد. این آبمیوه‌گیری قادر به گرفتن آب انواع سبزیجات مثل کرفس و انواع میوه‌های تازه در مدت زمان بسیار کوتاه است.

جنس بدنه آبمیوه‌گیری مولینکس از استیل ضد زنگ است که نه تنها باعث زیباتر شدن ظاهر این آب‌میوه‌گیری شده است بلکه باعث شده تا تمیزکردن دستگاه بهتر انجام شود. این دستگاه پر کاربرد دارای فیلتر استیل ضد زنگ است و به راحتی از دستگاه جدا می‌شود و این مسئله باعث شده تا تمیز کردن و شستن دستگاه بهتر انجام شود. همچنین برای گرفتن آب میوه‌ها در این دستگاه از دو تیغه استفاده شده است.

یکی از نکات مثبت این آبمیوه‌گیری این است که دهانه ورودی دستگاه بزرگ است و به همین دلیل می‌توان آب میوه‌ها را بدون نصف کردن آن‌ها گرفت.

حجم این آب میوه‌گیری ۷۵ میلی‌لیتر است. این دستگاه آبمیوه گیری دارای یک پنل کنترلی است که روی آن یک ولوم چرخشی برای روشن و خاموش کردن دستگاه است. همچنین امکان تعیین دو سرعت کم برای گرفتن آب سبزیجات و میوه‌های نرم و سرعت زیاد برای گرفتن آب میوه‌ها و سبزیجات سفت در این آب میوه‌گیری وجود دارد. استفاده از نورهای ال ای دی در این دستگاه باعث شده  زیبایی آن چند برابر شود.

در جعبه آبمیوه‌گیری مولینکس قطعاتی از جمله پارچ ۱٫۲ لیتری پلاستیکی شفاف و مدرج با درپوش و دهانه گشاد، مخزن تفاله گیر بزرگ و یک درپوش پلاستیکی برای این مخزن ارائه شده است. نکته مهم در خصوص این دستگاه آبمیوه‌گیری این است که پایه‌های آن به گونه‌ای طراحی شده است که باعث جلوگیری از لرزش دستگاه در حین کار کردن می‌شود و این مسئله باعث شده بسیاری از کاربران برای کار کردن با آن احساس خوبی داشته باشند.

قیمت این آبمیوه‌گیری ( تا تاریخ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹) در بازار لوازم خانگی و لوازم برقی آشپزخانه در حدود ۲ میلیون و ۴۹۹ هزار تومان است. مولینکس دستگاه‌های آبمیوه گیری دیگری نیز تولید کرده است که در جدول زیر چند مدل از بهترین نمونه‌های دستگاه‌های آبمیوه‌گیری مولینکس همراه با مدل و قیمت معرفی شده‌اند.

نام و مدل محصول مشخصات قیمت (تا تاریخ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹)
آبمیوه‌گیری مولینکس مدلJU450G10 دارای حالت دو سرعته، دهانه بزرگ از ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
آبمیوه‌گیری مولینکس مدلJU65 دارای حالت ۲ سرعته، ظرف ۱٫۲۵ لیتری با دهانه بزرگ از یک میلیون و ۸۸۸ هزار تومان تا ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان

مخلوط کن مولینکس مدل LM313A28 Blender

تصویر مخلوط کن مولینکس

مخلوط کن یکی از محصولاتی است که اکثر برندهای تولید کننده لوازم برقی آشپزخانه نمونه‌ای از آن را در فهرست تولیدات خود قرار می‌دهند. این وسیله کاربردی در برخی از موارد می‌تواند جایگزین غذاساز شود؛ هرچند کاربردهای غذاساز بسیار بیشتر است.

مخلوط کن مولینکس یکی از بهترین محصولات این شرکت است. معمولا مخلوط کن‌های مولینکس هرمی شکل یا چهارگوش با ارتفاع نسبتا کم طراحی می‌شوند و پارچ آن که در مرکز آن دو تیغه تیز قرار می‌گیرد، روی این بدنه سوار می‌شود. طراحی مخلوط کن مولینکس به نحوی انجام شده است که بتوان به راحتی با آن کار کرد و مخلوط کردن مواد در آن حتی زمانی که مخلوط کن خاموش است به صورت دستی به راحتی انجام شود.

مخلوط کن مولینکس مدل LM313A28 Blender دو سرعته است و دارای حالت pulse لحظه‌ای است. به طور کلی عملکرد لحظه‌ای در هر دستگاهی چه آبمیوه‌گیری و چه مخلوط کن یا غذاساز به کاربر اجازه می‌دهد که موادی که قرار است با هم مخلوط شوند را با تکه‌های بزرگ مخلوط کنید. به عبارت دیگر اگر نخواهید تکه‌های موادی که با هم مخلوط می‌کنید ریز شوند می‌توانید برای مخلوط کردن آن‌ها از عملکرد پالس لحظه‌ای استفاده کنید.

پارچ مخلوط کن مدل LM313A28 Blender از نوع شیشه‌ای و بسیار مرغوب است. یکی از ویژگی‌های این پارچ این است که طراحی آن به نحوی انجام شده است که در هنگام کار کردن مواد درون پارچ را به سمت تیغه‌ها فشار می‌دهد و این مسئله باعث می‌شود همه مواد به راحتی با هم مخلوط شوند.

این مخلوط کن دارای یک قطعه همزن است که برای همزدن مواد درون پارچ بدون آسیب رساندن به تیغه‌های آن استفاده می‌شود. از این قطعه می‌توان حتی هنگامی که دستگاه روشن است استفاده کرد.

تیغه‌های مخلوط کن مولینکس از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده‌اند و هر چیزی را خرد می‌کنند. در جعبه این مخلوط کن دو دستگاه آسیاب کوچک نیز قرار داده شده است که  به وسیله آن می توان انواع مواد سخت و نرم را آسیاب کرد. این دو آسیاب در کنار مخلوط کن مولینکس به مصرف‌کننده اجازه خواهد داد تا به راحتی انواع نوشیدنی‌ها را با انواع مغزیجات از جمله پسته، بادام و فندق خرد شده یا آسیاب تهیه  کنند.

در استفاده از آسیاب این دستگاه باید چند نکته را به خاطر داشته باشید. اول اینکه آسیاب را برای مدت طولانی به صورت مداوم روشن نگه ندارید.

اگر آسیاب به صورت مداوم بیشتر از ۱۰ ثانیه روشن باشد، آسیب می‌بیند؛ چون موتور آسیاب بسیار قوی است و روشن بودن آن به صورت طولانی مدت باعث داغ شدن موتور و آسیب دیدن آن می‌شود. نکته دوم اینکه استفاده از آسیاب دستگاه مخلوط کن مولینکس برای آسیاب کردن ادویه‌هایی مثل زعفران، هل، دارچین و غیره بسیار مناسب است.

اگر برای مخلوط کردن این مواد به زمانی بیشتر از ۱۰ ثانیه نیاز داشتید، دستگاه را هر ۵ تا ۱۰ ثانیه خاموش و دوباره روشن کنید.

دستگاه مخلوط کن مولینکس مدل LM313A28 Blender در حال حاضر( تا روز ۲۷ مرداد ۱۳۹۹) در بازار با قیمت ۱ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان تا حدود ۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد. در جدول زیر بهترین مدل‌های مخلوط کن مولینکس همراه با قیمت و مشخصات آن‌ها معرفی شده‌اند.

نام و مدل محصول مشخصات قیمت (تا تاریخ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹)
مخلوط کن مولینکس مدلLM850 دارای پارچ شیشه‌ای، تیغه استیل ضد زنگ، ۱۵ حالت سرعت بدون عملکرد لحظه‌ای pulse از ۲ میلیون و ۱۸۳ هزار تومان تا ۳ میلیون و ۲۸۵ هزار تومان
مخلوط مولینکس مدلLM310 دارای پارچ شیشه‌ای، تیغه ضد زنگف دو حالت سرعت از یک میلیون و ۱۰۰ تا ۱ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان
مخلوط کن مولینکس مدل LM2420 دارای پارچ پلاستیکی فشرده شده، تنظیم سرعت، تیغه استیل ضد زنگ از ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا حدود ۲ میلیون تومان

چرخ گوشت مولینکس مدل ME626132

تصویر چرخ گوشت مولینکس

دستگاه‌های چرخ‌گوشت یکی از پر تقاضاترین لوازم خانگی مولینکس هستند. برند مولینکس توانسته است در فهرست محصولات خود مدل‌های متنوعی از چرخ گوشت را ارائه دهد. تفاوت در قیمت چرخ‌گوشت‌ها به خصوص تولیدات برند مولینکس بیشتر مربوط به تفاوت در عملکرد هرکدام از این دستگاه‌هاست.

اگر به دنبال چرخ گوشت ارزان قیمت هستید باید قید خیلی از امکانات آن را بزنید. نکته‌ای که در خصوص چرخ‌گوشت‌های برند مولینکس باید به آن توجه کنید، عملکرد متعادل و میانه در کنار قیمت مناسب آن‌ها است.

چرخ گوشت مولینکس مدل ME620132 ویژگی‌های منحصر به فردی دارد. مثلا وزن آن ۴ کیلوگرم است که نسبت به چرخ‌گوشت‌های دیگر بسیار سبک است. در طراحی ظاهری این چرخ‌گوشت از دو رنگ سفید و طوسی استفاده شده است که زیبایی خاصی به ظاهر بدنه داده است.

معمولا در رنگ بدنه از آن جهت از رنگ سفید استفاده می‌شود که لکه‌ها روی آن بیشتر مشخص هستند و کاربر مجبور به تمیز کردن دستگاه و در نتیجه رعایت بهداشت می‌شود.

توان موتور این چرخ‌گوشت در حدود ۲هزار وات است. تیغه‌های این دستگاه از نوع استیل بوده و در هر دقیقه این دستگاه قادر به چرخ کردن ۶/۲ کیلوگرم گوشت است. در مسیر هدایت گوشت به بیرون دو قطعه مشبک ریز و درشت  تعبیه شده است. همراه با این چرخ‌گوشت یه عدد سینی پلاستیکی در جعبه قرار داده شده است. همچنین این دستگاه دارای ۵ تیغه رنده است.

چرخ‌گوشت مولینکس مدل ME626132 برای تهیه انواع سوسیس و کالباس خانگی انتخاب بسیار مناسبی است. همچنین در این دستگاه یک قطعه کبه ساز قرار داده شده است که برای تهیه گوشت به صورت گلوله و قلقلی کاربرد دارد.

این چرخ گوشت دارای قابلیت چرخش معکوس است که در صورت گیر کردن مواد در آن می‌توان از این قابلیت استفاده کرد تا به دستگاه فشار نیاید. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه قابلیت شستشوی آسان و داشتن تعداد زیاد رنده و همچنین ظاهر زیبا و جذاب است.

قیمت چرخ گوشت مولینکس مدل ME626132 در بازار (تا تاریخ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹) در حدود ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است. در جدول پایین ۳ مدل از چزخ‌گوشت‌های مولینکس به همراه قیمت و مشخصات کلیدی آن‌ها معرفی شده است.

نام و مدل محصول مشخصات قیمت (تا تاریخ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹)
چرخ گوشت مولینکس مدل  ME605 Meat Grinder

 

دارای تیغه استیل، شبکه توری استیل، قطعه کبه ساز و قابلیت جلوگیری از لرزش ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان
چرخ گوشت مولینکس مدل  MM74

 

موتور۲۳۰۰ وات، دکمه چرخش معکوس، دارای ۳ شبکه استیل توری حدود ۵ میلیون و ۶۸۹ هزار تومان
چرخ گوشت مولینکس مدل  ME511H

 

قابلیت چرخ کردن گوشت منجمد، دارای ۳ شبکه توری، دارای کبه ساز حدود ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

قهوه‌‌ساز مولینکس مدل FG360D10

دستگاه قهوه ساز مولینکس

امروزه بسیاری از مردم به جای چای، قهوه می‌نوشند از این رو دستگاه قهوه ساز یکی از محصولاتی که استفاده از آن در بسیاری از خانه‌ها باب شده است. برند مولینکس در فهرست محصولات خود دستگاه قهوه‌ساز را نیز جای داده است. یکی از بهترین لوازم خانگی مولینکس ، قهوه‌‌ساز مولینکس مدل FG360D10 است که با طراحی شیک و کیفیتی مطلوب تولید و عرضه شده است.

این دستگاه که در ردیف قهوه‌سازهای فیلتری قرار می‌گیرد برای تهیه قهوه فرانسه مناسب است. دستگاه قهوه‌‌ساز مولینکس مدل FG360D10 با طراحی زیبا و اشغال فضایی کم، شما را در آماده  قهوه‌ای تازه و خوش‌طعم تا ۱۵ فنجان یاری می‌کند.

مخزن آب این دستگاه قهوه‌ساز از نشانگر میزان آب و سطح مدرج بر اساس تعداد فنجان بهره می‌برد که به سهولت استفاده و تهیه قهوه‌ای متناسب با تعداد فنجان موردنظر می‌انجامد.

در دستگاه قهوه‌ساز مولینکس مدل FG360D10 یک صفحه گرم نگهدارنده تعبیه شده است که از آن می‌توان برای گرم نگه داشتن قهوه استفاده کرد.از دیگر مشخصات قابل‌توجه این مدل از قهوه‌ساز مولینکس ضد چکه بودن آن است و پس از برداشتن قوری نگران چکه کردن خروجی نخواهید بود.

دسترسی آسان به مخزن آب و فیلتر دائمی قابل شستشو از دیگر مزایای و مشخصات قابل توجه این قهوه‌ساز است. از بین انواع قهوه، قهوه فرانسه یکی از انواع محبوب است که با توجه به مکانیسم آسان آماده‌سازی و رقیق بودن موردتوجه سلیقه‌ها و ذائقه‌های مختلف قرار می‌گیرد.

قیمت این دستگاه قهوه‌ساز در بازار ( تا تاریخ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹) در حدود یک میلیون و پانصد هزار تومان است. در جدول زیر دو نمونه از بهترین قهوه‌سازهای مولینکس همراه با قیمت و مشخصات آن‌ها معرفی شده است.

 

نام و مدل محصول مشخصات قیمت (تا تاریخ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹)
قهوه‌ساز مولینکس مدل FG1518

 

توان موتور ۶۵۰ وات، ظرفیت ۶ فنجان، سیستم ضد چکه، فیلتر ضد زنگ حدود ۱ میلیون و ۳۱۳ هزار تومان
قهوه‌ساز مولینکس مدل FG360810 ظرفیت ۱۰ تا ۱۲ فنجان، نشانگر میزان آب، قوری شیشه‌ای ۱حدود میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
منبع

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

سمیه شماعی زاده هستم. کارشناسی ارشد هوش مصنوعی و زبانشناسی رایانشی، عاشق دنیای فناوری و اطلاعات! از حدود 5 سال پیش کار تولید محتوا رو شروع کردم و در حال حاضر عضو گروه تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!