تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

مدل ماشین ظرفشویی ال جی کدام است؟

قیمت ماشین ظرفشویی ال جی+ ویژگی‌ها

راهنمای خرید
بهترین مدل ماشین ظرفشویی ال جی کدام است؟ قیمت انواع مدل ماشین ظرفشویی ال‌جی در بازار چند است؟ تولیدات برند ال جی همگی از کیفیت قابل قبولی برخوردار بوده و طراحان در این صنعت تلاش کرده‌اند تا در کنار کیفیت و عملکرد دستگاه، نظر مشتریان نسبت به طراحی ظاهری محصول را نیز جلب کنند. یکی از نقاط قوت ال جی نیز در این موضوع نهفته است که محصولات خود را با ظاهری شکیل و جذاب روانه بازار می‌کند.

تصلا– بهترین مدل ماشین ظرفشویی ال جی کدام است؟ قیمت انواع مدل ماشین ظرفشویی ال‌جی در بازار چند است؟ تولیدات برند ال جی همگی از کیفیت قابل قبولی برخوردار بوده و طراحان در این صنعت تلاش کرده‌اند تا در کنار کیفیت و عملکرد دستگاه، نظر مشتریان نسبت به طراحی ظاهری محصول را نیز جلب کنند. یکی از نقاط قوت ال جی نیز در این موضوع نهفته است که محصولات خود را با ظاهری شکیل و جذاب روانه بازار می‌کند.

ماشین ظرفشویی یکی از تولیدات پرفروش ال جی بوده که برای ساخت آن از بهترین متریال استفاده شده است. در ادامه قصد داریم به بررسی دو مدل از محبوب‌ترین ماشین ظرف‌شویی‌های این برند بپردازیم. با ما همراه باشید. البته نباید فراموش کرد که در حال حاضر ال جی واردات رسمی به کشور ندارد و مدل‌های موجود در بازار عمدتا قاچاق و بدون گارانتی و خدمات پس از فروش هستند. از طرف دیگر بسیاری از کالاهایی که به اسم برند ال جی در بازار فروخته می‌شود فیک یا تفلبی هستند.

چرا ماشین ظرفشویی ال جی بخریم؟

برای پاسخ به این سؤال کافی است به چند ویژگی از قابلیت‌های این محصول اشاره کرده و آن را با تولیداتی از برندهای دیگر مقایسه کنیم. جنس بدنه ماشین ظرفشویی ال جی از استیل ضدزنگ بوده و همین امر باعث می‌شود تا شکل ظاهری دستگاه به مرور زمان کیفیت اولیه خود را از دست ندهد. به منظور پاسخ دادن به سؤال مطرح شده می‌توانیم به اختصار مزیت‌هایی که از خرید این محصول نصیبمان می‌شود را نام ببریم.

  • طول عمر بالای دستگاه
  • برنامه‌های پیش فرض شستشو
  • عدم تولید صدای مزاحم و لرزش هنگام کار
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی
  • قدرت شستشوی بالا
  • ارزش خرید به واسطه کیفیت در طراحی و ساخت
  • وجود برنامه‌های مختلف جهت شستشوی بهتر ظروف و…

قیمت ماشین ظرفشویی ال جی

ماشین ظرفشویی ال جی مدل ۴۲۵

ماشین ظرفشویی ال جی مدل 425

این محصول یکی از بهترین و پرفروش‌ترین محصولات برند ال جی بوده که در ظرفیت ۱۴ نفره طراحی و تولید شده است. این ماشین از سه طبقه تشکیل شده که این طبقات قابلیت تغییر ارتفاع دارند. این مزیت باعث می‌شود تا شما دست بازتری برای قرار دادن ظروف مختلف درون سبدهای این ماشین داشته باشید.

یکی از مهمترین قابلیت‌های ماشین ظرفشویی ال جی مدل ۴۲۵، کوآدواش QuadWash است. به واسطه این سیستم، چهار بازو درون دستگاه تعبیه شده که آب را به صورت اسپری بر روی ظروف می‌پاشد. به کمک ویژگی کوآدواش، کثیف‌ترین ظروف نیز به بهترین شکل تمیز خواهند شد.

یکی از فاکتورهایی که سازندگان تولیدات ال جی به آن دقت ویژه‌ای داشته‌اند، مصرف برق، آب و انرژی است. گرید درج شده بر روی برچسب انرژی ماشین ظرفشویی ال جی، A++ بوده و با توجه به مصرف پایین آب هنگام شستشو، دیگر جای نگرانی برای مصرف بی‌رویه آب وجود ندارد. توجه داشته باشید که این فاکتور، عامل بسیار مهمی در بهینه‌سازی مصرف انرژی و کاهش هزینه‌های شما محسوب می‌شود. در ادامه به ویژگی‌های این محصول از برند معتبر ال جی می‌پردازیم.

ماشین ظرفشویی ال جی مدل 425

ویژگی‌های ماشین ظرفشویی ال جی مدل ۴۲۵

  • مجهز به موتور اینورتر بدون تسمه
  • دارای سبد مجزا برای نگهداری قاشق و چنگال
  • دارای ۱۰ برنامه پیش فرض شستشو که شامل برنامه‌های زیر می‌شود:

شستشوی نرمال یا طبیعی

برنامه شستشوی اتوماتیک

حالت اکو یا اقتصادی

شستن ظروف با نیمی از ظرفیت دستگاه

برنامه تأخیر در زمان شروع به کار ماشین

شستشوی ظروف ظریف و شکننده مانند کریستال

برنامه شستشوی سریع

  • دارای صفحه نمایشگر لمسی LED
  • قابلیت تنظیم سرعت
  • مجهز به سیستم توربو
  • دارای سیستم عیب‌یاب هوشمند
  • مجهز به سیستم تمیزکننده اتوماتیک
  • قابلیت شستشو با بخار
  • مجهز به قفل کودک

ماشین ظرفشویی ال جی به شکلی طراحی شده که هنگام کار با دستگاه کمترین صدا و لرزش از آن شنیده می‌شود. همچنین شما می‌توانید دستگاه را بر روی حالت خاموش تنظیم کرده و ماشین به صورت اتوماتیک پس از اتمام کار، خاموش می‌شود. یکی دیگر از قابلیت‌های جذاب ماشین ظرفشویی ال جی مدل ۴۲۵، مجهز بودن آن به سنسور تشخیص وزن است. به کمک این قابلیت دستگاه عملکرد خود را بر اساس وزن ظروف تنظیم می‌کند. همچنین در این فرایند مقدار ماده شوینده مورد نیاز نیز به صورت اتوماتیک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ماشین ظرفشویی هوشمند

این محصول از برند ال جی همگام با پیشرفت تکنولوژی به سیستم هوشمند مجهز شده است. به این معنا که شما با نصب برنامه SmartThinQ بر روی تلفن همراه، می‌توانید تنظیمات و عملکرد ماشین را از راه دور کنترل کرده و بر روی آن نظارت داشته باشید. ماشین ظرفشویی ال جی از جنس استیل ضدزنگ بوده و اثر انگشت هنگام تماس با دستگاه بر روی بدنه ماشین باقی نخواهد ماند.

این محصول با قیمتی متغیر از ۲۴،۶۰۰،۰۰۰ تا ۲۸،۵۰۰،۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

ماشین ظرفشویی ال جی مدل ۵۱۲

ماشین ظرفشویی ال جی مدل 512

این محصول در دو رنگ سفید و نقره‌ای با ظرفیت ۱۴ نفر طراحی شده است. بدنه این ماشین از استیل ضدزنگ بوده و سبدهای داخل دستگاه نیز از همین متریال ساخته شده‌اند. به همین جهت با گذشت زمان آب به کیفیت این سبدهای فلزی آسیبی وارد نخواهد کرد.

این محصول نیز همچون مدل ۴۲۵ در مصرف آب، برق و انرژی صرفه‌جویی کرده و گرید آن بر روی برچسب انرژی A++ است. یکی از مهمترین ویژگی‌های این ماشین ظرفشویی، سیستم هوشمند آن است. با نصب برنامه بر روی تلفن همراه شما می‌توانید عملکرد دستگاه را کنترل کرده و همچنین مدت زمان باقیمانده چرخه شستشو و دیگر فاکتورها به کمک این ویژگی، قابل مشاهده خواهد بود.

ماشین ظرفشویی ال جی مدل ۵۱۲ دارای برنامه‌های شستشوی پیش فرض است که به کمک این سیستم هوشمند شما می‌توانید برنامه‌هایی جدید به برنامه‌های اصلی اضافه کنید.

ماشین ظرفشویی ال جی مدل 512

برنامه‌های شستشو

لوازم برقی جدید مانند ماشین لباسشویی و ظرفشویی به چندین برنامه پیش فرض برای شستشو مجهز می‌شوند تا منجر به سهولت در انجام امور شوند. در ادامه به بعضی از این برنامه‌ها اشاره کوتاهی خواهیم داشت.

  • برنامه Rinse جهت خیس کردن ظروف پیش از شستشو
  • برنامه مخصوص تمیز کردن ظروف حساس و ظریف مانند کریستال
  • سیستم تمیز کردن اتوماتیک
  • برنامه شستشوی ظروف بسیار کثیف
  • شستشوی اتوماتیک
  • برنامه شستشوی اکو یا اقتصادی
  • سیستم توربو
  • شستشوی سریع

ویژگی‌های ماشین ظرفشویی ال جی مدل ۵۱۲

یکی از مهمترین ویژگی‌های این ماشین، قابلیت Dual Zone است. به کمک این قابلیت تمامی ظروف به خوبی شسته شده و جای لکه‌های چربی بر روی ظروف باقی نخواهد ماند. در این سیستم شما می‌توانید از چهار حالت برای شستشوی ظروف استفاده کنید. به عنوان مثال می‌توانید ظروف کثیف یا سنگین را در طبقه پایین و ظروف دیگر را در طبقه بالا قرار دهید.

گاهی اوقات ما برای شستشوی ظروف به آب با دمای بیشتر احتیاج داریم. ماشین ظرفشویی ال جی مدل ۵۱۲ به قابلیتی مجهز شده که امکان افزایش دمای آب برای شستشوی بهتر ظروف وجود دارد.

خشک کردن ظروف از دیگر قابلیت‌های این دستگاه محسوب می‌شود. در صورتی که نیازی به خشک شدن ظروف نداشته باشید، می‌توانید این گزینه را در ماشین غیرفعال کنید. به طور کلی خشک شدن ظروف پس از شستشو از باقی ماندن لکه‌های آب بر روی ظروف جلوگیری می‌کند.

در آخر نیز باید به قابلیت ایجاد تأخیر در زمان شستشو اشاره کنیم. با تنظیم این گزینه می‌توانیم زمان مشخصی را برای روشن شدن دستگاه و شستشوی ظروف تعیین کنیم.

قیمت این محصول از برند ال جی بین ۱۸،۶۰۰،۰۰۰ تا ۲۵،۵۰۰،۰۰۰ تومان است.

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

WhatsApp Image 2020-11-13 at 11.16.28
مرضیه محمدی
۱۴۰۱/۰۸/۰۸
مرضیه محمدی هستم. از سال 96 مشغول نوشتن و تولید محتوا هستم. در حال حاضر افتخار همکاری با مجموعه تصلا در بخش تحریریه را دارم. مطالبی که من تهیه می کنم در خصوص محتواهای کاربردی مربوط به راهنمای خرید، نگهداری و... انواع لوازم خانگی از برندهای مختلف است.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!