تصویر صنعت لوازم الکترونیک

قیمت های روز لوازم خانگی و درصد نوسان قیمت ها در بازار از فروردین الی مهر »»»»» تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ 4K اسمارت مدل SSD-50SA640U 130000000 0.19% *** تلویزیون اسمارت اولترا اچ دی جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50اینچ 139000000 0.07% *** تلویزیون ال ای دی تی سی ال43D3000i سایز 43 اینچ 62990000 0.45% *** تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل50TU6500 سایز 50 اینچ 100000000 0.14% *** تلویزیون برند هایسنس مدلN2179PW سایز 49 اینچ 120000000 0.28% *** قیمت انواع یخچال فریزر »»» یخچال فریزر دوقلو مدلFN15DRH15D برند امرسان 90000000 0.29% *** یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل D4 207500000 0.19% *** یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 147000000 0.38% *** یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K723 173500000 0.09% *** یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261 360000000 0.39% *** تغییرات قیمتی انواع جاروبرقی»»»» جاروبرقی مدلSVC-A2200GS برند اسنوا 32000000 0.64% *** جاروبرقی مدلVC-2000W مدل پارس خزر 27350000 0.61% *** جارو برقی مدلBSGL3MULT3 برند بوش 46000000 0.6% *** تغییرات قیمتی انواع ماشین لباسشویی»»»»» ماشین لباسشویی درب از جلو مدلTFU-94407 برند پاکشوما 7کیلوگرم 145000000 0.36% *** ماشین لباسشویی مدلTG72-BW برند ایکس ویژن 7 کیلوگرم 94000000 0.22% *** ماشین لباسشویی مدلSWM-84606 برند اسنو 8 کیلوگرم 160000000 0.13% *** ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 65500000 0.21% ***

بررسی لوازم خانگی برند هاردستون

لوازم خانگی هاردستون بخریم؟/ برند هاردستون ساخت کجاست؟

راهنمای خرید
برند هاردستون یکی از شناخته شده‌ترین برندهای تولید لوازم خانگی است؛ اگرچه اطلاعات اندکی در مورد این برند موجود است اما لوازم خانگی آن به وفور در بازار یافت می‌شود و قیمت نسبتا مناسبی دارد.

تصلا-برند هاردستون یکی از برندهای لوازم خانگی به ویژه لوازم خانگی خرد است؛ اگرچه اطلاعات اندکی در مورد این برند موجود است اما لوازم خانگی آن به وفور در بازار یافت می‌شود و قیمت نسبتا مناسبی دارد.

برند هاردستون که یکی از محبوب‌ترین برندها در میان کاربران لوازم خانگی است، در سال ۲۰۰۱ میلادی تأسیس شده است. از آنجایی که این برند در کشورهای مختلف کارخانه دارد و اطلاعاتی در خصوص کشور سازنده این برند نیست، در نتیجه چندان اطلاعاتی از اینکه شرکت مبدع این برند چیست، هیچ اطلاعاتی در اینترنت وجود ندارد.

نکته‌ای که در خصوص برند هاردستون وجود دارد این است که این برند متعلق به یک شرکت بازرگانی است که محصولات بسیاری را از سایر برندهای تولید کننده لوازم خانگی و کارخانه‌های دیگر که به صورت اختصاصی برای این برند کار می‌کنند، تأمین می‌نماید و سپس آن محصولات را با نام برند خود به بازار عرضه می‌کند. به همین دلیل است که اکثراً بر این باور هستند که هاردستون خودش انواع محصولاتش را تولید می‌کند.

قیمت محصولات برند هاردستون نسبتاً مناسب است. در واقع این برند همواره تلاش کرده است که تا برای جلب رضایت مشتریان خود، قیمت مناسبی را برای محصولات خود در نظر بگیرد. در نتیجه بر اساس نظر سنجی‌های انجام شده، محصولات این برند نه تنها کیفیت مناسبی دارند، بلکه قیمت معقول و منطقی نیز برای آن‌ها در نظر گرفته‌شده است.

محصولاتی که برند هاردستون به بازار عرضه کرده است شامل موارد زیر است:

  • انواع جاروبرقی
  • انواع اتو مانند اتوی بخار و اتو پرسی
  • انواع یخچال و فریزر هاردستون
  • انواع چای‌ساز
  • انواع چای‌سازها
  • انواع همزن و گوشت کوب برقی
  • انواع مختلف آبمیوه گیری
  • انواع چرخ گوشت‌ها

در خصوص ضمانت محصولات برند هاردستون نیز باید به این موضوع اشاره کنیم که برند هاردستون انواع محصولات خود را همراه با گارانتی و ضمانت به فروش می‌رساند و برای محصولات خود خدمات پس از فروش مناسبی را هم تدارک دیده است . شما می‌توانید با تماس و مراجع به نمایندگی‌های شرکت هاردستون از این خدمات بهره‌مند شوید.

در این مطلب به معرفی چند نمونه از محصولات برند هاردستون خواهیم پرداخت

معرفی محصولات برند هاردستون

یخچال و فریزرهای برند هاردستون

یخچال و فریزر یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین لوازم خانگی است که باید در هر خانه‌ای وجود داشته باشد. به همین دلیل انتخاب یخچال و فریزر مناسب با نیاز خانواده از اهمیت زیادی برخوردار است. برند هاردستون یکی از برندهایی است که یخچال و فریزر نیز در دسته محصولات خود ارائه می‌دهد. یخچال و فریزرهای هاردستون در چند نمونه تولید می‌شوند که در ادامه دو نمونه از بهترین این نمونه‌ها را معرفی می‌کنیم.

یخچال و فریزر دوقلوی هاردستون مدل HD5

یخچال و فریزر دوقلوی هاردستون مدل HD5 یکی از پرفروش‌ترین یخچال و فریزرهای این برند است که مصرف انرژی در آن با رتبه +A مشخص شده است. ظرفیت کل این دستگاه چیزی در حدود ۶۰۷ لیتر است و برای آن از سیستم بدون برفک استفاده شده است، در نتیجه این دستگاه به هیچ عنوان برفک نمی‌زند.

برای کشوهایی که در این یخچال تعبیه شده است، سیستم تنظیم رطوبت و دما در نظر گرفته‌شده است و بر این اساس شما می‌توانید به راحتی دمای هر کشو را متناسب با نیاز خود و موادی که در آن کشو قرار داده شده است تنظیم نمایید.

از دیگر امکاناتی که روی این نمونه از یخچال و فریزر برند هاردستون تعبیه شده است، دستگاه یخ‌ساز نیمه اتوماتیک یا همان منبع آب نیمه اتوماتیک است. نکته‌ای که در این خصوص وجود دارد این است که امکان اتصال این منبع آب به آب شهری برای این یخچال هاردستون در نظر گرفته نشده است.

از دیگر امکانات یخچال و فریزر دو قلوی هاردستون می‌تواند به مواردی مثل استفاده از دستگیره آلومینیومی، تعبیه محفظه انجماد و سرمایش سریع، سیستم روشنایی ال ای دی و محفظه یخ‌ساز اشاره کرد.

یخچال هاردستون مدل HD7

یکی دیگر از مدل‌های یخچال و فریزر برند هاردستون که در بازار موجود است، یخچال و فریزر هاردستون مدل HD7 است. با توجه به حجم این یخچال و فریزر، این دستگاه برای استفاده در خانه‌های کم جمعیت مناسب است.

مصرف انرژی در این دستگاه با رتبه A مشخص شده است. ظرفیت کل این دستگاه چیزی در حدود ۶۴۰ لیتر است. این دستگاه نسبت به برفک مقاومت زیادی دارد چون در آن از سیستم ضد برفک نو فراست استفاده شده است. برای این یخچال نیز سیستم تنظیم دمای هر کشو به صورت جداگانه در نظر گرفته‌شده است.

یخچال و فریزر هاردستون مدل HD7 دارای سیستم اخطار باز ماندن درب دستگاه است. همچنین برای این یخچال و فریزر از سیستم آب‌سردکن نیز استفاده شده است. میزان صدایی که توسط این دستگاه تولید می‌شود چیزی در حدود ۴۵ دسی‌بل است برای این دستگاه سیستم جریان هوا، یخ‌ساز نیمه خودکار و سیستم کنترل هوشمند دیجیتال یخچال نیز در نظر گرفته‌شده است.

یخچال و فریزر هاردستون مدل HD7 دارای سه عدد سنسور دمای به همراه فیلتر بهداشتی و همچنین نمایشگر است که روی نمایشگر آن می‌توانید تنظیمات مربوط به یخچال را مشاهده نمایید.

معرفی پلوپز هاردستون مدل RCP4001

یکی از بهترین پلوپزهایی که در بازار لوازم خانگی موجود است، و فروشندگان لوازم خانگی توصیه به خرید آن دارند، پلوپز هاردستون است. نکته‌ای که وجود دارد این است که یکی از مواد غذایی اصلی که در بیشتر وعده‌های غذایی ما ایرانیان وجود دارد، برنج است. در نتیجه دستگاهی مثل پلوپز کاربرد زیادی برای ما دارد. پل.پز هاردستون دارای درب شیشه‌ای است در نتیجه شما می‌توانید به راحتی از روند پخت برنج در آن با خبر باشید.

جنس بدنه این پلوپز استیل و به رنگ نقره‌ای ساخته  شده است. در نتیجه ظاهر این دستگاه بسیار زیبا است.برای این دستگاه یک نمایشگر در نظر گرفته‌شده است که با استفاده از آن می‌توانید برنامه‌های پخت متفاوت را انتخاب نمایید.

روی پلوپز هاردستون یک تایمر نیز تعبیه شده است که با استفاده از آن می‌توانید زمان پخت مواد غذایی در پلوپز را تنظیم نمایید. وزن دستگاه پلوپز هاردستون مدل RCP4001 چیزی در حدود یک کیلوگرم است. در نتیجه وزن بسیار سبکی دارد.

به همین دلیل شما می‌توانید به راحتی آن را جابجا نمایید. ظرفیت این دستگاه چیزی در حدود ۴ نفر است درنتیجه برای خانواده‌های کم جمعیت گزینه مناسبی است. توان مصرفی این پلوپز در حدود ۴۰۰ وات است و از آن می‌توانید به عنوان بخارپز نیز استفاده نمایید.

شما می‌توانید از این دستگاه برای گرم کردن مواد غذایی نیز استفاده نمایید. در نتیجه این دستگاه یک دستگاه سه کاره برای شما است. علاوه بر همه مواردی که بالا به آن اشاره شد، قابلمه آن به راحتی جدا می‌شود.

دستگاه‌های آبمیوه گیری برند هاردستون

برند هاردستون در فهرست محصولات خود انواع آبمیوه گیری را تولید کرده است. در این بخش d; نمونه از آبمیوه‌گیری‌های برند هاردستون را معرفی می‌کنیم.

آبمیوه گیری برند هاردستون مدل CJS1610

آب‌ میوه‌گیری برند هاردستون مدل CJS1601 از جمله دستگاه‌های آب میوه‌گیری مناسب برای مصرف در خانه و حتی کافی شاپ‌ها است.  این دستگاه دارای موتور dc است و برای راحتی کار با آن یک دسته برای آن در نظر گرفته‌شده است. بدنه آن از جنس استیل بوده و از سیستم ضد چکه بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن می‌توان به سری آلومینیومی و سیستم اسمارت فلو یا سیستم هوشمند جریان آب اشاره کرد.

توان مصرفی آبمیوه گیری برند هاردستون مدل CJS1601 چیزی در حدود ۱۶۰ وات است. مخزن این دستگاه نیز چیزی در حدود ۰٫۸ لیتر است. برای این دستگاه یک سری آب پرتقال گیری در نظر گرفته‌شده است که دارای پوشش ضد غبار است و شما می‌توانید از آن برای جلوگیری از نفوذ گرد و خاک در دستگاه استفاده نمایید.

معرفی اتوهای بخار برند هاردستون

برند هاردستون چند نمونه اتو بخار نیز تولید و به بازار عرضه کرده است. در این بخش از این مقاله دو نمونه از اتوهای بخار برند هاردستون را معرفی می‌کنیم.

اتو بخار هاردستون مدل SIP2213L:

اتو بخار «هاردستون» مدل «SIP2213L» یک اتوی شکیل و کارآمد از شرکت هاردستون است. کفی این اتو از سرامیک ساخته شده و با حرکت روان خود روی سطح پارچه، تمام چروک‌ها را از بین می‌برد.

اتوبخار SIP2213L با موتور ۲۶۰۰ وات به سرعت داغ و آماده‌ی استفاده می‌شود. این دستگاه بسیار سبک است و دستگیره‌ی نرمی دارد که اتوکشی را بی‌نهایت راحت می‌کند.برای این مدل حجم مخزن مناسبی در نظر گرفته شه است و پرکردن این مخزن به‌راحتی از دریچه‌ی جلویی توسط پیمانه مدرج تعبیه شده، انجام می‌شود.

وزن این اتو چیزی در حدود ۱٫۳۴ گرم و ابعاد آن در حدود ۲۹۵ در ۱۲۴ در ۱۴۵ سانتی‌متر است. برای این دستگاه یک ظرف پلاستیکی به منظور پر کردن مخزن در نظر گرفته‌شده است.

میزان پاشش آب در هر بار اسپری کردن در این اتو برای ۰٫۸ گرم است. طول کابلی که برای این اتو در نظر گرفته‌شده است، حدود ۱٫۸ متر است.

اتوبخار هاردستون مدل SIP2210B

اتوبخار هاردستون مدل SIP2210B یک محصول با طراحی زیبا و درعین‌حال کاربردی است. توان این اتو ۲۶۰۰ وات است و کفی آن دارای روکش سرامیکی است و این روکش غیر از اینکه مانع از چسبیدن کفی به لباس می‌شود، گرما را در سرتاسر کفی به‌صورت یکنواخت پخش می‌کند و به‌خوبی حرارت را انتقال می‌دهد.

همچنین باعث می‌شود اتو به‌راحتی روی سطح لباس حرکت کند. حجم مخزن آب این دستگاه زیاد و حدود ۳۸۰ میلی‌لیتر است و برای هر بار اتوکشی نیاز به پر کردن مخزن آب نیست. این اتو می‌تواند در دو حالت دائم یا لحظه‌ای بخار تولید کند.

به‌این‌ترتیب همه‌ی چین‌وچروک‌های روی پارچه صاف می‌شوند. قابلیت بخار دهی عمودی نیز در این مدل در نظر گرفته‌شده است تا اتوکشی پرده یا لباس‌های بزرگ و حجیم ممکن شود.

سیستم ضد چکه در این اتو باعث می‌شود تا آب اضافه از زیر و کناره‌های اتو روی لباس نچکد و آن را خیس نکند. البته دکمه‌ی اسپری آب روی آن تعبیه ‌شده است تا با فشردن آن، آب از نوک اتو اسپری شود. این دستگاه به سیستم ضد رسوب نیز مجهز شده و حتی برای آن دکمه‌ای نیز در نظر گرفته‌شده است.

اتو پرسی هاردستون مدل SPZ2602W

برند هاردستون یک نمونه اتو پرسی را نیز در فهرست محصولات خود تولید و عرضه کرده است. این اتو دارای ظاهر بسیار شیک و ساده است که البته امکانات و پنل کاملی برای آن در نظر گرفته‌شده است.

جنس کفی دستگاه از تفلون است که مانع از چسبیدن لباس‌ها به آن می‌شود. درجه حرارت بالای دستگاه و بخار دهی آن باعث می‌شود تا اتوکشی بسیار ساده و سریع انجام شود. میزان بخار دهی به صورت اتوماتیک صورت می‌گیرد.

مخزن آب دستگاه با ظرفیتی کمتر از نیم لیتر تأمین کننده آب برای تولید بخار در دستگاه است. قابلیت اسپری آب هم در اتو پرسی هاردستون مدل SPZ2602W وجود دارد. سیستم‌های ضد چکه و ضد رسوب هم در این دستگاه به عملکرد بهتر آن کمک می‌کند.

اتوپرسی هاردستون به همراه پایه عرضه می‌شود تا کار کردن با آن راحت باشد. اتوهای پرسی با توجه به سطح عریض اتو با البسه و نحوه بخار دهی و عملکرد می‌تواند در چند حرکت ساده شما را در اتوکشی البسه مختلف ازجمله مانتو (که با اتوهای معمول ممکن است زمان زیادی بگیرد) و حتی اتوکشی پارچه‌هایی نظیر پرده اتاق یاری نماید. SPZ2602W

از سطح بالا و پایین بخار دهی می‌کند و این امر کارآمدی آن را بیشتر می‌سازد.

معرفی چرخ گوشت‌های برند هاردستون

چرخ کردن گوشت به خصوص گوشت قرمز برای افرادی که به سلامت مواد غذایی مصرفی خود اهمیت می‌دهند ترجیح می‌دهند که گوشت خود را در منزل چرخ کنند. به همین دلیل دستگاه چرخ گوشت برای آن‌ها دستگاه مهمی به حساب می‌آید. همان‌طور که در بالا نیز به آن اشاره شد، برند هاردستون در فهرست محصولات خود محصولات خود چرخ گوشت نیز تولید می‌کند.

چرخ گوشت هاردستون مدل MGP1510W

بدنه چرخ گوشت هاردستون مدل MGP1510W از جنس استیل ساخته شده است  برای آن رنگ سفید در نظر گرفته‌شده است. در نتیجه ظاهر آن بسیار زیبا است. پایه پلاستیکی که برای چرخ گوشت در نظر گرفته‌شده است، باعث می‌شود تا میزان لغزش آن در حین کار کردن کاهش یابد.

تیغه‌ی این محصول از جنس فولاد است و دارای طرح ژاپنی است. شبکه‌ها در دو سایز ریز و درشت طراحی شده‌اند، شما با توجه به نوع مواد قابل چرخ، می‌توانید تیغه متناسب را انتخاب نمایید. با استفاده از سینی پلاستیکی سفید رنگ می‌توانید به راحتی مواد را به داخل چرخ گوشت هدایت کنید.

طول سیم در این محصول حدود ۱ متر است علاوه بر این، در این دستگاه یک محفظه برای قرار دادن اضافه سیم دستگاه در نظر گرفته‌شده است.

توان مصرفی این دستگاه در حدود ۱۵۰۰ وات است. در نتیجه برای مصارف خانگی بسیار مناسب است. شما می‌توانید با این دستگاه حجم زیادی از گوشت را در مدت زمان بسیار کوتاهی چرخ کنید. طول عمر این دستگاه با توجه کیفیت قطعاتی که برای آن در نظر گرفته‌شده است بسیار زیاد است. برای روشن و خاموش کردن این دستگاه یک دکمه تعبیه شده است که با استفاده از آن می‌توانید دستگاه را روشن کنید و از آن استفاده کنید.

این دستگاه دارای عملکرد چرخشی معکوس است. در نتیجه اگر استخوان گوشت هنگام کار با دستگاه در آن گیر کند، می‌توانید از حالت reverse یا معکوس استفاده کنید تا استخوان از آن خارج شود. در این دستگاه دو شبکه برای خرد کردن گوشت یا سبزیجات در نظر گرفته‌شده است که می‌توانید بسته به نیاز خود از آن استفاده کنید.

در این مطلب سعی شد تا نه تنها برند هاردستون معرفی شود بلکه چند نمونه از محصولات پر طرفدار این برند نیز معرفی شود. امیدواریم خواندن این مطلب به شما در انتخاب دستگاه مورد نظر شما کمک کند.

برای ثبت امتیاز روی ستاره‌ها کلیک کنید

امتیاز میانگین 0 / 5. تعداد آرا: 0

امتیازی تاکنون داده نشده! اولین نفر باشید

سمیه شماعی زاده هستم. کارشناسی ارشد هوش مصنوعی و زبانشناسی رایانشی، عاشق دنیای فناوری و اطلاعات! از حدود 5 سال پیش کار تولید محتوا رو شروع کردم و در حال حاضر عضو گروه تحریریه تصلا هستم.
نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید

لینک کپی شد!